GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

"Να απολυθούν τα 4/5 των δημοσίων υπαλλήλων τώρα!‏.."

Από τον Μάριο Σπηλιόπουλο Χάσαμε για άλλη μια φορά το στοίχημα. Όλοι. Ως χώρα. Ακόμη και τα ημίμετρα που προσπάθησε να περάσει ο Παπανδρέου ...

Από τον Μάριο Σπηλιόπουλο

Χάσαμε για άλλη μια φορά το στοίχημα. Όλοι. Ως χώρα. Ακόμη και τα ημίμετρα που προσπάθησε να περάσει ο Παπανδρέου σκόνταψαν στην αντίδραση των συνδικαλιστών και αντιπαραγωγικών δημοσίων λειτουργών. Καλύτερα να αφήσετε την Ελλάδα να χρεωκοπήσει εντελώς ώστε να μην πληρώνονται τίποτα οι κηφήνες του Εθνικού Τυπογραφείου, της Βουλής, της πρώην Ολυμπιακής, των Υπουργείων, των φορέων και λοιπών άχρηστων.
Εύχομαι, προσεύχομαι και ελπίζω να γίνει στάση πληρωμών άμεσα γιατί αλλιώς δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Να μην έχουν να πληρώσουν τα καταναλωτικά και διακοπο-δάνεια στις τράπεζες, να μπουν στον Τειρεσία. Ή ακόμη καλύτερα να...

καθαρίσει το σύστημα. Να διωχθούν δικαστικά οι πολιτικοί που τα πήραν ή ανέχθηκαν άλλους που τα πήραν από το '81 μέχρι σήμερα.
Και στη συνέχεια να αρθεί η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων, να φύγουν οι άχρηστοι και να παραμείνουν 200.000 χρήσιμοι το πολύ που θα πληρώνονται κανονικά. Είναι αδιανόητο να έχει η Αγγλία 250.000 δημοσίους υπαλλήλους με 60 εκ. πληθυσμό και εμείς 1 εκ. δημοσίους υπαλλήλους με 11 εκ. πληθυσμό. Αδιανόητο. Σηκωθείτε φύγετε από την πλάτη μας.Παράσιτα της κοινωνίας. Φύγετε τώρα!

107 σχόλια

  1. Στην επανασταση πας στην γκιλοτίνα
    απ'ευθείας με την αξία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε Μάριε είσαι πολύ κακούλης , και εμένα δεν με διορίσανε αλλά δεν κάνω έτσι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά εσύ πιστεύεις ότι κάνουν του κεφαλιού τους? Εδώ ξεσκίζει ο Παπουτσής τον Σαχινίδη και δεν τρέχει τίποτα. Αλήθεια δεν παραδέχεσαι ότι αν ήθελε να βάλει τάξη ο ΓΑΠ θα του κουνιόταν καμμιά κυρία?
    Αυτός καθοδηγεί το σύστημα ΠΑΣΟΚ. το λότι τρέχει δεξιά και αριστερά είναι για να ρίχνει στάχτη στα μάτια των ξένων ότι προσπαθεί αλλά οι κακοί Ελληνες δεν υπακούν.
    Σκέψου ότι σήμερα την απεργία κάνει το ΠΑΜΕ. Δηλαδή το ΚΚΕ με 8% κάνει κουμάντο στην δημοσιουπαλληλία που απεργεί. Γιατί κανένας κακομοίρης εργάτης του ιδιωτικού τομέα δεν συμμετέχει.Εκτός από τους ακριβοπληρωμένους των ΜΕΝΤΙΑ.
    Σκέψου απεργός ο Αυτιάς , ο Οικονομέας κλπ.Και εσείς δήθεν αναρωτιέστε και δεν καταλαβαίνετε γιατί αν γράψετε την αλήθεια θα σας φάει η μαρμάγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν εχει καμμία σχέση , αλλά μια και σε βλέπω να ξέρεις πολλά , ποιά η γνώμη σου για τούς λαθρομετανάστες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πατρο ξανά ανεγκέφαλε...
    http://www.statistics.gov.uk/downloads/theme_labour/Table6AllDepts.xls

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ απόλυτα
    Εχουμε περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους από την Αγγλία και τη Γερμανία , χώρες με πολλαπλάσιο πληθυσμό. Χρειάζεται δραστική μείωση του δημοσίου τομέα και να ισχύσουν τα ίδια δεδομένα με τον ιδιωτικό τομέα . Να μείνουν όσοι δημόσιοι πραγματικά χρειάζονται και οι άλλοι να απολυθούν .
    Λογικό είναι να αντιδρούν στη περικοπή των επιδομάτων τους
    Αυτοί όμως δεν γνωρίζουν τι θα πει ανεργία . Εχετε αναλογισθεί αυτούς που χάνουν τη δουλειά τους και μάλιστα αυτοί που είναι πάνω από τα 40 και περισσότερο πάνω από τα 50 ;
    Με πιο σκεπτικό οι δημόσιοι υπάλληλοι να μην εργάζονται 8ωρο όπως στον ιδιωτικό τομέα ;
    Ξεχνούν ότι αυτοί πληρώνονται από τους φόρους μας , που διαρκώς αυξάνονται και σε πολλές περιπτώσεις γίνονται δυνάστες του λαού , αντί για υπηρέτες ;
    Πόσες υπηρεσίες χρειάζονται πραγματικά ; Π.Χ Με πιο σκεπτικό να πληρώνουμε εποχικούς δασοπυροσβέστες από τον Απρίλη μέχρι και τον Νοέμβρη για να φυλάνε υποτίθεται τα δάση μας , ενώ αντικειμενικά πολύ λίγα μπορούν να προσφέρουν ; Παλιότερα που τους πληρώναμε από Ιούνιο έως τα μέσα Οκτωβρίου στη καλύτερη περίπτωση , είχαμε λιγότερα καμένα δάση.
    Οσοι εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα , ότι χρήματα παίρνουν σαν μπόνους και τυχόν άλλα επιδόματα , φορολογούνται κανονικότητα στη κλίμακα .Και η συμμετοχή τους στα συμβούλια δεν πληρώνεται ξεχωριστά. Με πιο σκεπτικό να υπάρχει αυτοτελής φορολόγηση στους Δημόσιους ; Κατεβαίνουν σε απεργίες για να υπερασπιστούν τα κεκτημένα τους ( επίδομα μεταφοράς φακέλων , ΔΙΒΕΤ , επίδομα ευθύνης , έγκαιρης προσέλευσης κ.λ.π). Αν δεν είχαν τη μονιμότητα θα το έκαναν ; Ρωτήστε τους ανέργους με πόσο θα εξαργύρωναν τη μονιμότητα. Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι που μειώθηκε ο μισθός τους λόγω του περιορισμού των εργάσιμων ημερών ή τον έχασαν λόγω απόλυσης , είναι άνθρωποι και πολίτες 2ης κατηγορίας ;
    Επιτέλους θα πρέπει να διορθωθεί η στρέβλωση που υπάρχει στο Δημόσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α μπράβο!Να αγιάσει το στόμα σου.
    Αλλά όχι μόνο να απολυθούν,να μας επιστρέψουν και τα λεφτα που πήραν μέχρι τώρα,χωρίς να προσφέρουν τίποτα.
    Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση με τα παράσιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Αγγλια εχει 450.000 δημ υπαλληλους κι αλλους 1200000 στα νοσοκομεια και τα σχολεια που εκει ομως δεν θεωρουνται δημοσιοι υπαλληλοι.Το ακουσα χτες στο Σκαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μην βγάλετε ολες σας τις κακίες στούς δημόσιους υπάλληλους κρατείστε και καμμία κακία για κανέναν αλλον ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ θα ελεγα να απολυθούν και τα 4/5 του ιδιωτικού τομέα και να προσληφθούν Αλβανοί , Πακιστανοί , Αφγανοί , Μπαγκλαντεσιανοί... Θα αυξάνονταν ετσι η παραγωγικότητα της Ελλάδας, θα γινόμασταν πιό ανταγωνιστικοί λόγω μισθών , και θα ξεχρεώναμε γρηγορότερα !!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάριε,σκατά στα μούτρα σου ρουφιάνε,χουντικέ ,ελειινέ ευλαβιστή,που επαγγέλεσαι την καταστροφή των αλλων μήπως αισθανθείς καλά μέσα στην παράνοια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλα εχουμε γεμισει ειδημονες εδω περα......
    Ρε μαγκες συμφωνω κι εγω οτι η Δημοσιοι Υπαλληλοι ειναι υπαραριθμοι και οτι πρεπει η κυβερνηση να κατευθυνθει προς τη μειωση του συνολικου αριθμου.
    Αλλα πως, απολυωντας τα 4/5 απο αυτους???
    Αν γινοταν κατι τετοιο και αυτοματως μειωνες τη μεσαια ταξη κατα 400 η 500 χιλιαδες αντιλαμβανεστε ολοι τη ζημια θα παθαινε ολοκληρη η αγορα μετα? Θα ειχε ισχυρο domino effect για ολοκληρη την οικονομια.
    Υπαρχουν και αλλα μετρα που ειχαν πει οι Δημοκρατικοι στις εκλογες (www.dimokratikoi.gr), για μειωση ή παγωμα προσληψεων και ανακαταταξεις ουτως ωστε να σταθεροποιηθει ο αριθμος σταδιακα σε ανεκτα επιπεδα, αλλα χωρις να προκαλεσει κοινωνικες και οικονομικες αναταραξεις.
    Αλλα που, ο Ελληναρας ψηφισε παλι ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και τα παρακλαδια τους και τωρα ζηταει και τα ρεστα απο πανω. Αυτο μας ελειπε στην κατασταση που ειναι η οικονομια της χωρας τωρα να οδηγηθει μεμιας στον πατο με τις "σοφιες" που τσαμπουνατε...
    Εδω ισχυει απολυτα η διαφημιση, "καλυτερα να μασας παρα να μιλας".
    Να σκεπτεστε λοιπον πρωτα πριν πειτε τη γνωμη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος είπε...
    Εγώ θα ελεγα να απολυθούν και τα 4/5 του ιδιωτικού τομέα και να προσληφθούν Αλβανοί , Πακιστανοί , Αφγανοί , Μπαγκλαντεσιανοί... Θα αυξάνονταν ετσι η παραγωγικότητα της Ελλάδας, θα γινόμασταν πιό ανταγωνιστικοί λόγω μισθών , και θα ξεχρεώναμε γρηγορότερα !!1
    11 Μαρ 2010 3:26:00 μ.μ.

    Αν είχες γνώση των πραγμάτων , για το πώς λειτουργεί ο ιδιωτικός τομέας , δεν θα ανέφερες τα ανωτέρω. Στον ιδιωτικό τομέα , ο εργαζόμενος πρέπει να βγάλει το μεροκάματό του και να αφήσει και κάποιο κέρδος στον εργοδότη του , από το στέλεχος μέχρι και τον τελευταίο εργάτη και δεν υπάρχει μονιμότητα . Η αύξηση της ανεργίας το επιβεβαιώνει. Η υπόθεση δεν είναι για χαβαλέ . Οι τοποθετήσεις όλων μας πρέπει να είναι με τεκμηριωμένα επιχειρήματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρε βδέλλες δημόσιοι υπάλληλοι, τί περιμένατε, να φάτε και άλλα λεφτά;
    Αρκετά δεν φάγατε τόσο χρόνια;
    Πόσο άλλο αίμα θα πιείτε;
    Πώς θα πάει μπροστά οι οικονομία εάν έχουμε να ταίζουμε τόσους χαραμοφάηδες;
    Να κόψετε το κεφάλι σας, να βάλετε να τα παιδιά σας να δουλέψουν στα φανάρια, να κάνετε δεύτερη δουλειά, έτσι και αλλιώς το πρωί κοπροσκυλιάζετε.
    Κάντε ότι θέλετε αλλά από το δημόσιο δεν θα πάρετε φράγκο.
    Ο Γιώργος Παπανδρέου δεν είναι μαλάκας σαν το μπουχέσα τον Καραμανλή, που σας τάϊζε και ξύνατε τα τρυφερά σας, τεμπελχανάδες του κερατά.
    Αυτά που ξέρατε να τα ξεχάσετε κωλο-τσιμπούρια.
    Εσείς άμα θέλετε μείνετε πίσω αλλά η Ελλάδα του Γιώργου Παπανδρέου κοιτάει μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΑΡΙΕ ΠΑΡΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΑΣΕΙΣ ΤΑ ΡΧΙΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΑΡΙΕ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΤΣΟΓΛΑΝΑΡΑΙΟΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΨΟΦΗΣΕΤΕ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ.ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΑΣΕΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΒΡΩΜΙΑΡΙΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΕ ΤΟΥ Κ..ΩΛΟΥ ΤΗ ΒΡΗΚΕΣ ΤΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ ΜΑ..ΑΚΙΑΣ.ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΒΡΕ ΠΑΠΑΡΑ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΑ(ΨΑΞΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΩΛΟΚΑΝΑΛΑ)ΜΜΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΕΨΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΛΙΓΟ ΜΥΑΛΟ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.ΗΛΙΘΙΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βλέπουμε καθημερινά πως δουλεύει ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα φίλε μου. Τα ίδια κοπρόσκυλα με τους δημοσίους υπαλλήλους είναι και οι ιδιωτικοί υπάλληλοι. Οι δε εργοδότες του ιδιωτικού τομέα ακόμα χειρότεροι κάφροι είναι!
    Μόνο με υπηρεσιακή κυβέρνηση από την Ευρώπη θα στρώσουνε εδώ τα πράγματα. Αφού το μόνο που είμαστε ικανοί να κάνουμε είναι να βρίζουμε όλους τους υπόλοιπους, δεν μας πρέπει η ελευθερία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σωστός !
    Όλα τα λαμόγια οι Δημόσιοι Υπάλληλοι που τους πληρώνουμε μια ζωή κάνουν και απεργίες οι παπάρες για να μη δώσουν ένα ευρώ στο κράτος και για να γίνεται ο κώλος τους ακόμα μεγαλύτερος.
    Σκατόφατσες συνδικαλιστές και δημοσιουπαλληλίσκοι χαφιέδες που μπήκαν στο δημόσιο επειδή είχαν μέσο ,αφήνοντας απ' έξω άξια και μορφωμένα στελέχη επειδή δεν είχαν μέσο, το παίζουν τώρα οι τιμητές του εργατικού και δημοσιουπαλληλικού κινήματος .

    Καρφίτσα δεν έπεφτε στις καφετέριες σήμερα το πρωΐ επειδή γέμισαν από αυτούς που καφεδόπιναν και μπουρδολογούσαν εναντίον ενός Πρωθυπουργού και μιας κυβέρνησης που πασχίζει εδώ και 4 μήνες να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά αντί να στηρίξουν αυτή τη κυβέρνηση είτε λέγεται ΠΑΣΟΚ είτε ΝΔ είτε ότι άλλο σκατά λέγεται.

    Τώρα πρέπει να έρθει ο Πρωθυπουργός και να ξεσκίσει το Παπουτσή και τον Σκανδαλίδη που το παίζουν οι οσίες - Μαρίες του Πασοκ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ και έφερε εδώ που έφερε μαζί ασφαλώς και με τη Νέα Δημοκρατία την ελλάδα σε αυτό το μαύρο χάλι.

    Γιώργο,μην υπολογίσεις το κομματικό κόστος και ξεσκισέ τους τους.
    Επιτρέπεται να βρίζει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ τον υφυπουργό οικονομικών εν μέσο μιας τέτοιας κρίσης και εν μέσο αλεπάλληλων ταξιδιών του επιτελείου της κυβερνήσεως στο εξωτερικό για να προασπίσουν τα συμφέροντα της χώρας μας και να του λέει ότι μιλάει σαν τους FT και να κάθονται οι βουλευτές να τον ακούν χωρίς να του χώσουν κανένα μπινελίκι μέσα στη Βουλή ;

    Ποιός είσαι ρε Παπουτσή ; Ο γαμιάς - γιαγκούλας του ΠΑΣΟΚ ;
    Ο τιμητής του παλαιοκομματικού ΠΑΣΟΚ που απέτυχε επί Σημίτη και μας έχει ξεσκίσει το κώλο από το 1998 και μετά ;
    Δε γαμιέστε όλοι ρε βλαχοχώριατοι που έχετε και θράσσος να κάνετε κριτική τώρα στον Παπανδρέου αντί να το βουλώσετε και εσείς και οι κυβερνήσεις της ΝΔ που τα κάνατε σκατά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΑΡΙΕ ΣΟΥ ΓΑΜΙΕΤΕ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΞΕΚΟΛΙΑΡΑΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣΟΥ ΑΡΧΙΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ότι ισχύει (κακώς) για τους δημοσίους υπαλλήλους θα ισχύσει(κακώς) και για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους. Οι εργοδότες που έχουν ξεκινήσει εκβιασμούς για μειώσεις στους μισθούς είναι χιλιάδες ανά την επικράτεια και οι εργαζόμενοι πανικόβλητοι λόγω της ΑΝΟΧΗΣ της κυβερνήσεως του ΠΑΣΟΚ και την πλειάδα των αντιλαικών μέτρων δέχονται τα πάντα για να μην χάσουν τις δουλειές- δουλείες. Μην διασπάσται συμπατριώτες μου διότι αυτό είναι το ζητούμενο της ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ του ΤΖΕΦΡΥ και των ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ. Η πλήρης ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ του μικρομεσαίου ΈΛΛΗΝΑ πολίτη και η de facto παραίτηση του από τα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ. Η "κρίση" ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ και ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ μόνο τους ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ και ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ και ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ. ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ στην ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ και στους ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ της. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ _ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ _ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ. ΠΡΑΞΤΕ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ. Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι χειρότεροι από όλους είναι οι δάσκαλοι.
    Η Διαμαντοπούλου να απαγορέψει νέες προσλήψεις για δέκα χρόνια.
    Λένε ότι έχουν άδειες οργανικές θέσεις αλλά από την άλλη οι πονηρούληδες έχουν μετατάξει πάνω από 15.000 εκπαιδευτικούς σε άλλες υπηρεσίες, πολλές από τις οποίες αγνούνται εντελώς.
    Όξω φύρα από την παράγκα, σας σιχαθήκαμε.
    Μόνο ένας Παπανδρέου μπορεί να καθαρίσει την κόπρο του Αυγείου από το δημόσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. δεν θα σχολιασω το αρθρο...αναξιο σχολισμου για καθε σοβαρο ανθρωπο.το μονο που με προβληματιζει ειναι πως ενα τοσο αξιοπιστο blog σαν το press επιτρεπει στον καθε ασχετο να γραφει οτι του κατεβει...κριμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. σκασε ρε μαλακα μαριε.

    κι ετοιμασου για την πουτσα που ερχεται στον ιδιωτικο τομεα.

    εσυ τουλαχισοτν την αξιζεις και θα την απολαυσεις ολοκληρη μαλακα.

    και επισης μια επισκεψη στον ψυχιατρο για τα απωθημενα σου, δεν ειναι ντροπη, ισως σου εκανε και καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΡΕ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑΣ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ???ΤΟ PRESS ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΡΕ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑΣ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ???ΤΟ PRESS ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σωστός μπράβο.

    είναι εχθροί της χώρας ,είναι τόσο σκουλήκια κοιτάξτε επίπεδο 3:26:00 μ.μ. 4:01:00 μ.μ. 4:12:00 μ.μ. Να απολυθούν όλοι οι γλυφτες μόνο του ΑΣΕΠ να μείνουν καμιά 50οοο και μέσω ίντερνετ να γίνονται τα υπολειπα να ξεχρεώσουμε . Και να φύγουν από τη χώρα αν δεν τους αρέσει τα σταγονίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συμφωνώ με όλους σας

    Βασικά για την κρίση φταίνε
    Οι κουμουνιστές
    Οι Εβραίοι (επειδή μας ζηλεύουν)
    Οι Αμερικανοί
    Οι Γερμανοί
    Οι Μασόνοι
    Ο Πάπας της Ρώμης
    Και ένας Αυστριακός που του μαγαρίσαμε την γυναίκα το προηγούμενο καλοκαίρι

    Ζήτω η Ελλάς του Μπιθάγκουρα
    Για την Ελλάδα ρε γραμμωτό…
    Κάτσε κάτω από την μπάρα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συμφωνούμε ! επίσης να μειώθούν οι βολευτές σε 200 και να μειωθούν τα μισθά τους κατά 30 % !
    και αυτοί που θα μείνουν να πάρουν αυτό το μέτρο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όλη η σάρα η μάρα και το κακό συναπάντημα στο δημόσιο μπήκε.
    ΧαΙδεύουν όλη μέρα τα χαμνά τους και κοπανάνε και απεργίες και παίρνουν και σύνταξη στα 50 και ένα σκασμό χιλιάρικα εφάπαξ οι κλεφτοκοτάδες.
    Γιώργο γερά, στον καιάδα η φύρα.
    Δεν θα μας πάρουν οι δημόσιοι υπάλληλοι στο γκρεμό μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΗ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΑΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΝΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΒΡΙΣΚΟΥΝΕ ΜΕ ΤΗ ΧΟΥΦΤΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ DVD ΤΗΣ ΤΖΟΥΛΙΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να τους απολύσουμε ρε καραγκιόζη, αλλά να θυμάσαι δυο τρία πραματάκια και να τα υπολογίσεις!!
    1ον Θα σου πάρουνε ηλιθιε, τη δουλειά σου! Πολλοί από τους μέλλοντες απολυμένους είναι πολύ καλλιτεροί σου!
    20ν ποιος θα σε ταίσει μετά πανύβλακα;
    Αν δεν υπήρχε ώς τώρα ο Δημόσιος Υπαλληλος ποιός θα σε τάιζε;
    Ποιός ρε μαγαζότορα θα ψώνιζε στα μαγαζιά σου;
    ποιός μαρι κωμοτριούλα μου ή Σαμαρά μου θα πηγαινε να στα στάξει 200ριες χωρίς απόδειξη;
    Ποιός βρε μπαγασα υδραυλικέ θα σου εδινε για μιας ώρας δουλεια 500ρικα;
    Ποιος μωρότατε ιατρέ θα σου δινε τα φακελλάκια;
    Ποιανού η δουλεία ώς άλλοθί όλων των κλεφτών κυβερνησεων να δανείζονται τάχα για να τους πληρώσει, συντηρεί ένα κράτος ολόκληρο;
    Ποιός ρε βλαμένε πλουτιζει ως Δημόσιος υπάλληλος;
    Απλά εσύ έχασες, γιατί τα αριστερίστικα στρατά, σου ξήλωσαν τα εργοατάσια, σου ξερίζωσαν τα δεντρα, σου κόψαν τις βάρκες, σε ψήσαν να ζεις με επιδοτήσεις, σε επεισαν να πουλησεις τη γή σου για να τη κάνεις ΒΙΠΕ και Ικεα και Πρακτικερ και Λιρόυ Μερλίν, σε αποβιομηχάνισαν, σου φόρτωσαν εσωτερικο μέτωπο, σε χρέωσαν με το να πυρπολούν τάχα διαμαρτυρόμενοι τα μαγαζιά σου, σου φόρτωσαν 2500000 εκκατομύρια νηστικούς και φανατισμένους σλίπερς για να σε σφάζουν να σε βιάζουν να σε κλέβουν και κυρίως να σε τρομοκρατούν!!!!

    Σε πουλάνε μαλάκα και σύ ονειρεύεσαι να απολύσεις τους Δημόσιους Υπαλληλους...
    Εσένα πάντως γελοίε, σου υποθηκεύουν το μέλλον και σίγουρα θα σε ....απολυσει ο Θεός, ώς χερόβολο, γιατί ΕΣΥ θέλεις να χαθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΥΡΙΕ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΕ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΑΚΑΣ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΝΑ ΤΟΥ ΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ.......
    ΕΝΑΣ ΚΟΠΡΙΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ......

    ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΕ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ, ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ........ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ 1000 ΕΥΡΩ; ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ;ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΜΕΙΒΕΤΑΙ ΜΕ 3500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΠΙΣΗΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ...............

    ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.....ΝΑ ΔΗΜΕΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΟΥ....ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ........ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΤΑ ΠΙΑΣΕΣ ΠΕΣ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΙΑ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΟΡΟΔΙΕΦΥΓΕ ΟΠΩΣ Α Ν Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ω Σ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΗΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΣΟΥ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω οτι ειναι υπεράριθμοι και δεν αντέχουμε άλλο να τους πληρώνουμε.

    Θυμήθηκα ενα παράδειγμα...

    Στην Π.Α. νομιζουν όλοι οτι απαντες περνανε ζάχαρη - αμ΄δέ! τρεις στους τεσσερις, τα βυσματα, ειναι καθε μερα οξω. Το άλλο 1/4, απλά κάνει την δουλειά και των τεσσάρων(!).

    Ετσι εγραψα 1600 ωρες σκοπιά μεσα σε 20 μηνες και εφαγα και 10φ μια φορά γιατι δεν φορουσα κρανος... στο "καραχημείο"....

    Τα όμοια γινονται και γινόταν πάντα στον δημόσιο τομέα... 10 ξυνουν τα @@ τους κι ενας κάνει την δουλειά. Εγω προτεινω την αρση της μονιμότητας, και την βαρύτατη αξιόλόγηση με... ταυτόχρονη αυξηση των μισθών!
    Να μεινουν μονο οσοι αξίζουν, και ας πληρώνονται τα διπλά!

    αν μεινουν 1 στους 10 και πληρώνονται 2 φορές παραπάνω, και η δουλειά θα βγαίνει και θα απαιτείται το 1/5 μονο του μισθολογίου....

    και να προλάβω οσους βγουν να με βρίζουν -

    Για να βγεις να βρίσεις μια τέτοια πρόταση, πρέπει να ανήκεις στα 9/10 που ξυνονται, γιατι για να με βρισεις σε φοβίζει, αρα εισαι σίγουρος οτι ΔΕΝ πρόκειται πολέ να πληρωθεις τα διπλάσια για τους τόνους της δουλειάς που θα έριχνες διαφορετικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. προσοχή στα εξής - ορκίζομαι στα κόκκαλα του πατέρα μου οτι:

    -εχω τρία πτυχία

    -Ειμαι ανεργος

    -Δεν εχω συμμετάσχει συνειδητά σε καμία προκύρηξη θέσης "στο δημόσιο" λογω φιλοσοφίας

    -βαρεθηκα να πληρώνω ΦΠΑ και φόρους στα κάυσιμα για το... παπί μου το 20ετίας απο λεφτά που ΔΕΝ εχω(!) για να μην χάσουν οι δημόσιοι υπάλληλοι τον 14ο μισθό τους.


    Ωρα να σπάσει πια το απόστημα.

    Μονο ετσι θα ανορθωθει πάλι η οικονομία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όπως έχουν έλθει τα πράγματα , το Δημόσιο όπως το ξέραμε μέχρι σήμερα , θα αλλάξει ριζικά .Η κυβέρνηση μπορεί να βάλει φόρους , αλλά το θέμα είναι τι θα εισπράξει και όλη αυτή η ιστορία γίνεται για να πάρουμε τα επόμενα δάνεια με μικρότερα επιτόκια. Το χρέος μας αυξάνεται αντί να μειώνεται .
    Λογικό είναι να περικοπούν οι δημόσιες δαπάνες . Και βεβαίως μπορεί να υπάρχει η μονιμότητα σήμερα στο Δημόσιο , αλλά κανείς δεν ξέρει αν θα ισχύσει και στο μέλλον . Πριν από ένα χρόνο τουλάχιστον , όποιος συζητούσε ότι μπορούσαν να ληφθούν τέτοια μέτρα από την κυβέρνηση της χώρας , σίγουρα θα τον θεωρούσαν τρελό.
    Θα πρέπει να γίνει καταγραφή των πραγματικών αναγκών του Δημόσιου τομέα , και να υπάρχουν μόνο αυτοί που είναι απαραίτητοι. Και φυσικά θα ισχύουν τα ίδια κριτήρια με τον ιδιωτικό τομέα . Οι κλαδικές , και προφορικές συνεντεύξεις και τα κάθε είδους μόρια μέσω ΑΣΕΠ , και οι κάθε είδους ρουσφετολογικές προσλήψεις , όπως και οι 232 που προσλήφθηκαν πρόσφατα στη βουλή , θα είναι παρελθόν σε λίγο καιρό. Τα τυπικά προσόντα βεβαίως πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν , αλλά δεν είναι το παν . Ο κάθε δημόσιος υπάλληλος θα πρέπει να αξιολογείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπάρχει μεγάλη έλλειψη σε νοσηλευτές , εκπαιδευτικούς κ.λ.π και την ίδια στιγμή πολλές χιλιάδες από αυτές τις ειδικότητες , είναι αποσπασμένοι ρουσφετολογικά σε άλλες θέσεις . Κάποτε θα πρέπει να διορθωθούν τα πράγματα και στο Ελληνικό Δημόσιο. Ο καιρός γαρ εγγύς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μάριε σοβαρέψου.Μόλις πάνε στη φυλακή αυτοί που διέλυσαν - καταλήστεψαν το κράτος και επιστραφούν τα κλεμμένα πίσω στα ταμεία,τότε κι εγώ μαζί σου...

    ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 4:59

    συμφωνώ και επαυξάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δε ξέρω για εσάς αλλά εγώ όταν ακούω από εδώ και στο εξής ότι κάποιος είναι ΔΥ,θα τον βρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΕΤΣΙ.
    ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ?
    ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ,ΔΕΝ ΠΑΡΕΓΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΡΑ ΕΙΣΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΡΩΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΗΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΙ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΝΤΕ ΡΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕ!!! ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!! ΑΝ ΕΙΧΑΝΕ ΒΑΛΕΙ ΕΣΕΝΑ Η ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΘΑ ΜΙΛΑΓΕΣ ΕΤΣΙ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Για τους δάσκαλους και τους καθηγητές. Αν αθροίσεις όλα όσα παίρνουν απο το δημόσιο και διαιρέσεις με τις λώρες που δουλεύουν ξέρεις τι νούμερο θα βγει; Πάνω απο ογδόντα ευρώ η ώρα. Καταλάβατε γιατί μιλάμε ή όχι;
    ΑΝΤΩΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΦΥΡΑ ΟΛΗ ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ. ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. http://www.facebook.com/group.php?gid=315387129325

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΠΙΕΙΤΕ.ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΕΣ ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΞΥΝΕΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΕΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΜΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΒΟΓΓΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΒΡΩΜΙΑΡΙΔΕΣ.
    ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΟΡΟΙΔΑ.ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. μπραβο με τα τοσα ευρω μειωση που θα μας κανει θα μαζευτει το χρημα να παρετε παλι ολοι οι κςλοβλαχοι τα smart και τα landrover που τα εχει η συζυγος για να πηγαινει στην παραλιακη να γαμιεται με τον γκομενο της. μαλακα που φορεσες το μπλε κουστουμι και το παιζεις ισοτιμος του μεγαλοτραπεζιτη αφεντικου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  49. Δεν θα αρρωστήσεις ρε μαλακισμένη μετριότητα;

    Δεν θα στείλεις τα παιδιά σου στο σχολείο;

    Δεν θα χρειαστείς κάτι από την νομαρχία;

    Δεν θα πάρεις τηλέφωνο την αστυνομία, το 166, την πυροσβεστική;

    Δεν θα χρειαστείς κάτι από ΙΚΑ ή πχ ΟΑΕΔ;

    Δεν θα υποστείς έλεγχο από την εφορία;

    Δεν θα αρχίσεις να κλαίγεσαι για αξιοπρεπή και αντικειμενική ενημέρωση;

    Δεν θα ψοφήσεις ρε καριόλη και να χρειάζεται να σε θάψουν;

    ΘΑ ΣΟΥ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ.

    ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.

    ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ:ΝΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ!ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ, ΑΡΚΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΕΝΙΑΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΥΜΒΑΣΗ,Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ 90% ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΜΕ ΜΕΣΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ,ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΕΤΗΣΙΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 11 Μαρ 2010 3:44:00 μ.μ

    Δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα 25 χρόνια , αλλά περίμενες σοβαρή απάντηση στις ηλιθιότητες του κυρίου Μάριου που ξεχνάέι οτι δημόσιοι υπάλληλοι ειναι και οι δάσκαλοι, οι γιατροί , οι νοσοκόμες , η πυροσβεστική ...

    Αυτές οι ηλιθιότητες φίλε μου ειναι υποπτες γιατί κατάργηση φορέων και οργανισμών του Δημόσιου τομέα σημαίνει πέρασμα στον ιδιωτικό τομέα , με συνθήκες εργασίας που γνωρίζεις και οικονομική επιβάρυνση ΟΛΩΝ ΜΑΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΕ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ (85%)ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ.ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΧΑΝΤΑΚΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @@@@@ 11/06:40 μ.μ.

    Σάν κι εσένα σερβιέτες,μέ αυτήν τήν νοοτροπία,έχω στειλλει στόν εισαγγελέα τρείς κι ό ένας εξ αυτών ""χαπάκωσε"" 6 μήνες φυλάκη,διά παθητική δωροδοκία κι ήτο καί καθηγητής πανεπιστημίου,πού σημαίνει ότι έχασε καί τήν πανεπιστημιακή του έδρα.
    Ρώτησε καί τόν δικηγόρο Ζήση Κ.,
    πού ήτο συνήγορος υπερασπίσεως του,νά σού εξηγήση,καριόλη.
    Πρόσεξε μήν είσαι ό τέταρτος ΚΗΦΗΝΑ/ΛΑΜΟΓΙΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Οι δημόσιοι υπάλληλοι που θίχτηκαν από την ανάρτηση και έσπευσαν να παραθέσουν απειλές και βωμολοχίες, ας λάβουν υπόψη τους ότι μπορούν να διαψεύσουν τα λεγόμενα του συγγραφέα της, αν στη δουλειά τους δείχνουν ευγένεια και εργατικότητα και είναι αποτελεσματικοί και εξυπηρετικοί.
    Με τον τρόπο που διάλεξαν, κάνουν τον κάθε λογικό άνθρωπο να συμφωνήσει με τον συγγραφέα, επιπλέον δίνουν την εντύπωση απολίτιστων κάφρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος και θα ήταν το τελευταίο που θα ήθελα να γίνω, αλλά θα λυθεί το οικονομικό πρόβλημα της χώρας αν μείνουν 100.000;

    Θα σταματήσουν του ιδιωτικού τομέα να κλέβουν το ΦΠΑ και θα δηλώνουν όλα τους τα εισοδήματα;

    Επειδή λέμε ότι από τους φόρους μας πληρώνονται. Πόσο είναι το εργατικό δυναμικό της Ελλάδας; 3 -4 εκατομμύρια; Το 1 εκατομμύριο των δημοσίων υπαλλήλων δεν αποδίδει το σίγουρο 25% του φόρου εισοδήματος που πρέπει να εισπράξει το κράτος; Από τους υπόλοιπους τι εισπράττει;

    Και τέλος ποιός πήγε με το έτσι θέλω να γίνει υπάλληλος του κράτους; Αν διορίστηκε με μέσο, αυτό ήταν πολιτικό. Ο Πρωθυπουργός που μερικοί γράφετε πιο πάνω ότι θα καθαρίσει την κατάσταση, δεν ήταν τόσο καιρό πολιτικός, δεν συμμετείχε σε κυβερνήσεις; Περαστικός ήταν από τα μέρη μας και δεν ήξερε τι γίνεται; Ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων χθες αυξήθηκε; Αυτός δεν έχει βάλει την υπογραφή του σαν υπουργός για διορισμούς;

    Όλοι το παίζουμε τουρίστες; Κοιτάξτε πριν κράξετε κάποιον να δείτε τι στραβό κάνετε οι ίδιοι.
    Διορθώστε το και μετά φωνάξτε.

    Άντε. Μου χαλάσατε τη μέρα. Είχα πει να πάω New York τώρα που είναι και χωρίς βίζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΥΤΑΝΑ ΡΑΤΣΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΘΟΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΕΙ Ο ΑΠΕΝΑΝΤΙΜΑΣ.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΒΡΩΜΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΟΙ.
    ΟΥΣΤ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΕΧΕΙΣ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΣΑ ΚΑΚΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΟΥΝΕ ΒΡΩΜΙΑΡΗ ΑΝΕΡΓΟΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΚΑΘΑΡΜΑ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΦΟΒΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

    Σύμφωνα με στοιχεία του Δ.Ν.Τ. το χρέος της Ελλάδας (δημόσιο και ιδιωτικό) είναι στο 179% του Α.Ε.Π. Ας δούμε λίγο τα χρέη (δημόσια και ιδιωτικά) των άλλων χωρών:
    Ιαπωνία: 197,2% του Α.Ε.Π.
    Ολλανδία: 234%
    Ιρλανδία: 222%
    Βέλγιο: 219%
    Ισπανία: 207%
    Πορτογαλία: 197%
    Ιταλία: 194%
    Μέσος όρος για Ε.Ε.: 175% του ευρωπαϊκού Α.Ε.Π. (Διαβάστε επίσης εδώ)
    Ποια είναι η Ελληνική «ιδιαιτερότητα»;
    Η Ελλάδα λοιπόν κάνει την πρωτοτυπία να μεταφέρει τα χρέη του ιδιωτικού τομέα στο δημόσιο. Γιατί το Ελληνικό κράτος όχι μόνο κάνει τα στραβά μάτια σε μια σειρά από ανοιχτές παρανομίες (π.χ. εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία) αλλά στερεί προκλητικά από το δημόσιο τους βασικούς του πόρους, προτιμώντας να φαίνεται ένα χρεοκοπημένο κράτος παρά ένας ανίκανος ιδιωτικός τομέας. Κι όλα αυτά χωρίς να αναφερθούμε στις κάθε τύπου επιδοτήσεις
    Μόνο από τις offshore εταιρίες χάνονται κάθε χρόνο 6 δις έσοδα για το κράτος (Νέα, 11/05/2009). Χαρακτηριστικά ο πρώην υπουργός οικονομικών Γ. Αγαπητός αναφέρει στην Ελευθεροτυπία της 20/02: «…τα μη εισπραττόμενα φορολογικά έξοδα υπερβαίνουν το 40% των εισπραττόμενων». Σύμφωνα με στοιχεία του Ο.Ο.Σ.Α. το 25% της παραγωγής στην Ελλάδα διακινείται χωρίς παραστατικά με αποτέλεσμα το κράτος να χάνει τόσα λεφτά, ώστε αν τα έπαιρνε «…θα επέτρεπαν ακόμη και το μηδενισμό του δημόσιου χρέους μέσα σε λίγα χρόνια» (Ελευθεροτυπία, 20/02)
    Σύμφωνα με τον Θ. Πελαγίδη, Καθηγητή της Οικονομικής Ανάλυσης στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς
    «Στην Ελλάδα, το χρέος του κράτους αντικατοπτρίζει και τις αδυναμίες του ιδιωτικού τομέα της οικονομίας που δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστικός με διεθνείς όρους. Το κράτος έτσι παίρνει πάνω του και μέρος του ιδιωτικού χρέους, γεγονός το οποίο αντικατοπτρίζει και την αδυναμία του ιδιωτικού τομέα να πάρει τις ευθύνες του, να είναι διεθνώς ανταγωνιστικός χωρίς την κρατική προστασία και χρέωση.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ

    ΝΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΑΙΤΗΜΑ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

    ΚΑΙ ΙΔΟΥ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
    "....
    ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΜΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ?

    ΕΓΩ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΘΑ ΑΠΕΡΓΗΣΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ:

    ΠΟΣΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΑ

    ΠΟΣΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ

    ΠΟΣΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΑ

    ΠΟΣΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

    ΠΟΣΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ , ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΑΝ

    ΜΗΠΩΣ ΑΠΕΡΓΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΥΡΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ


    ΜΗΠΩΣ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΑΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΑΠΕΡΓΩ

    ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΩ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ ή ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙ ΚΟΙΝΟ ΕΧΩ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ [ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΜΕ] ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

    Ε ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΑΠΗΡΓΗΣΑ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΓΩ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑ ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΙΑ , ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ , ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΣ...

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΜΑ ΑΝ ΑΡΘΕΙ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΠΕΡΓΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ

    ΜΑ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ

    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ ΕΡΓΑΤΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ!!!!!

    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΕΡΓΗΣΩ

    ΤΕΡΜΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΕΣ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΤΕΡΜΑ....

    [Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ- Ο ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ - Ο ΕΠΙΟΡΚΟΣ- Ο ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΣ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πολλοί θα κρεμαστούνε, πολλοί θα ανασκολοπιστούνε, κι αλλοι τόσοι θα διαμελιστούνε στην επανασταση που ολοταχώς έρχεται.
    Καπιταλισμένα γιαπάκια τρέμετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΧΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΧΗΓΟ


    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ..................ΓΙΝΑΝ ΙΔΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΣΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΩΓΕΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΒΛΑΚΕΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Δ.Υ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΤΙΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΠΟΤΕ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑΞΙ. ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΑΡΚΕΤΑ. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΡΙΦΕΣ. ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΑΡΙΦΑΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ. ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ. ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Το να γίνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι πιό παραγωγικοί και αποτελεσματικοί ειναι δουλειά της πολιτείας και οχι των δημόσιων υπαλλήλων αλλά οι προσλήψεις τους και οι θέσεις τους μεταφράζονταν πάντοτε σε ψήφους .
    Τώρα που βρήκανε καινούργιους πελάτες - ψήφους στούς λαθρομετανάστες οι πολιτικοί , και φθηνότερο κρέας οι επιχειρηματίες οι Ελληνες δημόσιοι υπάλληλοι λοιδωρούνται ,και ερχεται και η σειρά δυσφήμησης των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα να μην ανησυχούμε , θα το δούμε γρήγορα

    Ενας ιδιωτικός υπάλληλος
    ( για αποφυγή κάθε παρεξήγησης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Πόσο ηλίθιος πρέπει να είναι κάποιος για να έχει ως επιχείρημα, το ότι θα στερηθεί έσοδα η αγορά αν μειωθούν οι Δημόσιοι υπάλληλοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Είναι απλά τα πράγματα, για κάθε ένα υπάλληλο στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολίτη να απολυθούν δέκα Δημόσιοι υπάλληλοι αναλογικά από όλο το παρασιτικό και άχρηστο δημόσιο.
    Επίσης να απολυθούν ατιμωτικά χωρίς συντάξιμα χρόνια όσοι δημόσιοι υπάλληλοι έχουν πλουτίσει από την κατάχρηση της θέσης τους (πολεοδομίες, τοπική κακό-δοιήκηση, νοσοκομεία , στρατός, εφορίες, υπηρεσίες ελέγχου κλπ κλπ).
    Ένα απλός έλεγχος στα περιουσιακά στοιχεία της τελευταίας δεκαετίας αρκεί.
    Οι κατ' όνομα εκπαιδευτικοί, να αναλάβουν εργασίες αρχείου, αντί να κάνουν τρείς μήνες διακοπές, αλλιώς να πληρώνονται μόνο όταν εργάζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μπορεί να βάλει κάποιος ένα λίνκ από μια χώρα της ΕΕ με το ποσοστό των διοικητικών υπαλλήλων σε αντίστοιχες υπηρεσίες με την χώρα μας?
    Από ότι ξέρω στο ΚΘΨΑ (Δαφνί), έχει εκατοντάδες (αγράμματους) διοικητικούς υπαλλήλους που προσλήφθηκαν ως τραπεζοκόμοι καθαρίστριες κηπουροί φύλακες κλπ κλπ και τώρα τα ξύνουν πίσω από γραφεία στον ίδιο χώρο που συνυπάρχουν ταλαίπωροι νοσηλευτές και άρρωστοι (και παρατημένοι )ασθενείς.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ναι,μπράβο σας παπαγαλάκια που μιλάτε για απόλυση των Δ.Υ. Κι όταν μας απολύσουν όλους τους κακοπληρωμένους Δ.Υ. να δούμε ποια θα είναι η τύχη των εργαζόμενων στον ιδιωτικό τομέα. Θα δείτε το τσουνάμι των απολύσεων τώρα το Πάσχα που δε θα κουνηθεί φύλλο στην αγορά με την περικοπή δώρων και μισθών.
    Όσο για το σχόλιο κάποιου: "Ο Γιώργος Παπανδρέου δεν είναι μαλ... σαν το μπουχέσα τον Καραμανλή, που σας τάϊζε και ξύνατε τα τρυφερά σας, τεμπελχανάδες του κερατά.
    Αυτά που ξέρατε να τα ξεχάσετε κωλο-τσιμπούρια.
    Εσείς άμα θέλετε μείνετε πίσω αλλά η Ελλάδα του Γιώργου Παπανδρέου κοιτάει μπροστά" του απαντώ: σιγά το μεγάλο πολεμιστή. Έχουμε κατατρομάξει.
    Ξύπνα και δες την πραγμτικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΥΤΑΝΑ ΡΑΤΣΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΘΟΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΕΙ Ο ΑΠΕΝΑΝΤΙΜΑΣ.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΒΡΩΜΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΟΙ.
    ΟΥΣΤ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΕΧΕΙΣ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΣΑ ΚΑΚΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΟΥΝΕ ΒΡΩΜΙΑΡΗ ΑΝΕΡΓΟΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΚΑΘΑΡΜΑ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. να πας να γαμηθεις !!!!παλιοοαρχιδι που μιλας γιατους δημοσιους υπαλληλους οτι αυτο φταινε!!!να σραματησουν τα σχολεια ,τα νοσοκομεια,οι πυροσβεστες και οι σκουπιδιαρηδες να πεθανεις αμορφωτος αρωστος καμενος και στη βρωμα!!!παλιοπουστα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΡΙΟΣ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ?ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΜΕ.ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΠΗΔΗΞΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. πάντως τρισμέγιστε συγγραφέα είσαι καθαρά βαλτός από τους εκπροσώπεις των φοροφυγάδων και των λαμογιών που βγάζουν λεφτά και δε θέλουν να φορολογηθούν...............

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΞΙΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΨΙΜΟ ΕΓΚΑΦΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΧΩΡΕΙΣ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.......ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΡΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΟ.ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΑΠΕΡΓΙΣΑ ΟΙΔΑ 300.000 ΚΟΣΜΟ,ΤΟ ΠΑΜΕ ΔΕ ΕΠΑΘΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΓΕΣΕΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ.ΕΙΧΑΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗ ΣΤΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΓΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΡΟΥΣΑΝ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΠΑΜΕ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ.ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΙΣ ΕΒΡΕΧΕ.ΤΩΡΑ ΑΥΡΙΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΘΑ ΛΕΝΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ Κ.Λ.ΠΟ ΔΕ ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΕΙ 4Ος ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΗΝ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΤΡΕΜΗ.ΕΜΕΙΣ ΛΕΕΙΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΜΑΣ.ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΠΑΣΚΕ ΑΥΤΟΝΟΜΗΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΙΣΕΙ ΟΠΩΣ ΕΠΙ ΓΙΑΝΝΙΤΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ειμαι καθηγητησ. αρα (με παγαποντια των τοτε μας καταταξανε στους Δ.Υ ) ειμαι ενας Δ.Υ. Εδω που τα λεμε πραγματι αρκετες χιλιαδες απο τους δημ υπαλ ειναι σε παρασιτικες θεσεις (δεν ειναι οι ιδιοι παρασιτικοι ). τις δημιουργησαν παλια προς αρπαγη ψηφου. Οσο εμεις οι καθηγητες ειχαμε ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ δεν προσκυνουσαμε κανεναν απο τους αλητες πολιτικους. Και για να ξεκαθαρισει εκαναν τον ΑΣΕΠ.
    Ετσι μας εξομοιωσαν με κατι τεμπελχαναδες κλητηρες και οτι αποβρασμα εχει μπει στο δημοσιο με το ΜΕΣΟ και την υποστηριξη καποιου ισχυρου παραγοντα. Δημιουργειται με τον τροπο αυτο η γραφειοκρατια για να δικαιολογουνται καποιες θεσεις.
    Ομως εδς ερχομαι στους δικους μου. Ποτε θα βαλει καποιος μαχαιρι στο νταβατζιλικι των φροντιστηριων και αρκετων που κανουν μαθηματα; Μιλησε καποιος για μαυρο χρημα; Οχι γιατι το μαυρο χρημα των καθηγητων εξυπηρετει την κυβερνηση. Δηλ σ αφηνει να κανεις αλλα μην ζητας αυξηση.
    Ομορφα μην μας δωσουν οπως δεν μας εδωσαν. (για τα ψιχουλα λετε) Ομως τα 25.000.000 δρχ που πηρε ο καθε βουλευτης το 97 ηταν καλα?
    Γιατι τοτε δεν φωναξε καποιος; Ευχαριστηθηκατε που οι καθηγητες δεν πηραν τιποτα. Ανθρωπακια λοιπον ειστε. Μην λοιδωρειτε τους καθηγητας. Αλλα τον ραγιαδισμο που σαν τρεφει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. MIOSI STADIAKA TUS DIMOSIOUS IPALILUS.KE OXI MONO.OLO TO DIEFTARMENO SISTIMA THELI ALAGI.GEMISAME TEMPELIDES KE XARAMOFAIDES,ANTE NA PAME MPROSTA.ENAS APLOS DIMOSIOS IPALILOS PERNI MISTO PU THA EFTANE GIA 3 IKOGENIES(milame ligo tapini zoi).KALA PU ZUME?PARAGUME KE TIPOTA AKSIOLOGO?EKSAGUME EKTOS APO PSEFTOKULTURA TIPOTA ALLO?MILAME GIA PROODO,KE OTAN BGENI KANIS MIA BOLTA OPUDIPOTE STIN ELLADA SE OPIADIPOTE POLI,TU ERXETE METOS.TIPOTA DEN LITURGI.IMASTE ENAS FATAULAS GRINIARIKOS LAOS,PU TA THELI OLA,ALLA XORIS NA PROSFERI TO PARAMIKRO.EXUME NA IPODIKSUME TIPOTA STON TOMEA TU POLITISMU?PEDIAS?ATHLITISMO?TEXNI?TORA THA EKSFANISTUME KE SAN ETHNOS ME TON NEO NOMO GIA TUS METANASTES SE KAMIA 50 RIA XRONIA.tA KATAFERAME NA RIMAKSUME TIN XORA TON ELLINON.EMIS DEN IMASTE ELLINES,KE AS EXUME TAYTOTITA,IPIKOTITA,KE ZUME EDO.IMASTE KLEFTES KE ARMATOLI.MPRABO SE OLUS MAS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. PE PAIDIA MHN LETE POLLA GIA TOYS DHMOSIOYS YPALLHLOYS DIOTI 8A MAS KLASOYN TA PA.....RIA OI XARAMOFAIDES DIOTI TOUYS TSOYZEI OTAN GRAFOYME GIA KAKA LOGAKIA GIA TO DHMOSIO.

    DEN MPOROYN NA KATALABOYN OTI H AGGLIA EXEI TRIPLASIO PLHUISMO APO THN ELLADA KAI DEN EXEI TOSOYS XARAMOFAIDES OSOYS EXEI H ELLALDA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΑΡΙΕ... ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ, ΠΟΣΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, ΝΟΜΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΕΓΛΕΙΨΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΕ ΔΙΟΡΙΣΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΕΜΕΙΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΞΩ... ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ 14ο ΜΙΣΘΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΠΟΥ ΥΠΟΤΕΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΡΓΑΖΕΣΕ... ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΛΕΣ... ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΓΛΥΨΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΤΟΝ ΑΦΕΝΤΗ ΣΟΥ, ΝΑ ΡΟΥΦΙΑΝΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ, ΤΟ ΤΟΣΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ... ΘΥΜΗΣΟΥ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΖΗΤΙΑΝΟ... ΣΚΥΛΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Skatotempelides Dimosioi Ypalliloi eixan gemisei simera oles tis kafeteries kai epinan ton kafe tis parigorias.
    Karfitsa den epefte pouthena ,se opoia kafeteria kai an pigaines eprepe na perimeneis san ti poutana stin eisodo gia na vreis trapezi.
    Afou irthan oloi oi xwriates stin Athina kai piran oles tis theseis ,afou mpikan pantou me meso kai afou exoun to nou tous gia tin wra pou tha sxolasoun,ekneyrizontas tous polites,twra apergoun giati tous pairnoun ena mistho.

    Dekara de dinoun gia tin Ellada oi dimosioi ypalliloi.
    Ti soi dimosioi ypalliloi einai aytoi pou sto akousma oti tha tous kopsoun to ena dwro tous gia tin patrida kai eksegeirontai enantion tou kratous den to katalavainw.

    Na katargisei i kyvernisi ti monimotita sto dimosio amesa kai na tous katargisei kai to 13o mistho.

    Na pane na gamithoun oloi tous sa de ntrepontai kai an den tous aresei na paraitithoun gia na afisoun tis theseis kenes se autous pou agapane ti patrida perissotero apo ta tomaria tous.

    Milane twra kai kati kathigites pou plirinontai 14 mines enw ergazontai 8 to poly mines to xrono.
    Pairnoun 22000 euro enw prosferoun to poly ergasia gia 12000 euro.
    De ntrepeste re ?

    Aisxos ! Eprepe na douleuate sto ekswteriko gia na vlepata tou kolou sas ti trypa panivlakes.
    Sto Kolonaki,stin Agia Paraskeyi,sto Xolargo kai stou Papagou den evriskes karekla simera to prwi gia na kathiseis na pieis ena kafe.
    Pigainoun sti diadilwsi 5-10-20 xiliades kai oi ypoloipoi pane gia kafe.
    Oi sindikalistes me tous ypotaktikous tous pou tous glyfoun ta arxidia gia na vazoun meso stous politikous pou gnwrizoun,oi KKedes tou PAME kai tou SYNASPISMOU pou ntrepontai na vgoun me tis gnwstes simaies me ta sfyrodrepana kai to lene PAME ws kalipsi,kai kati apisteytoi typoi pou me 1200 euro to mina piran daneia twn 500000 euro gia na agorasoun ena spiti,itan aytoi pou diadilwnan otan oloi oi ypoloipoi epinan ta kafedakia tous kai edinan gia ena espresso 5 euro.

    AIDWS ARGEIOI !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Όχι μόνο να απολυθούν αλλά να καταδικαστούν και σε δημόσια εκτέλεση δια λιθοβολισμού με παράλληλη δήμευση των περιουσιακών τους στοιχείων !!!
    ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΗΛΙΘΙΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΝΟΣ ΑΝΑΔΕΛΦΟΝ...
    ΟΣΟΙ ΔΕ ΕΙΣΑΣΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΟΣΟ ΓΑΛΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ...
    ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΙΣΗ ΧΩΡΑΕΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ...
    ΑΣ ΓΙΝΟΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΧΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΖΩΗ.
    Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΣΤΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΣΤΙΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ 70% ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ...
    ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙΟΛΑΣ...ΟΥΣΤ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Εσενα Μαριε (μαλον Τιτικα εισαι) καποιος δημοσιος υπαλληλος σε γαμ...σε οταν ησουν μικρη και δεν σε πληρωσε, γιαυτο εχεις σκυλιασει.
    Πα πουστης Πατρινος λεμε εμεις στην πατριδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΕ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟΚΤΗΝΩΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ ΠΕΤΑΞΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΑΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΙΧΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ.........

    ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΕ ΠΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΑΚΑΣ ΣΟΥ ΕΣΤΑΞΕ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΜΥΡΙΑ ΣΤΑΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΣΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΡΑΝ ΕΝΑ ΡΟΛΕΞ....

    ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΖΩΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ......

    ΤΟ 1843 ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΒΓΗΚΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ........ΑΡΑ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Οι δημοσιοι υπαλληλοι επρεπε να ειναι η 8η πληγη του Φαραω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. σας παρακαλώ πολύ
    είμαι ένας βιομήχανος που θέλω να αγοράσω καινούργιο σκάφος......

    τί έχετε πάθει και δε σας αρέσουν τα 600 ευρώ που σας δίνω για 10 ωρη απασχόληση τη μέρα......
    εσείς έχετε συνηθίσει με τα λίγα......εγώ αν δεν πάρω καινούργιο σκάφος δε θα αντέξω....

    ελάτε μην απεργείτε.....αντί να λέτε ότι δεν με άγγιξε εμένα ο σοσιαλιστής πρωθυπουργός και να είστε ευχαριστημένοι που δε θα μου κόψει το ακριβό μου εστιατόριο με τον αστακόυλη μου με σως από πεπόνι και αρωματικά βότανα και δε θα ψυχοπλακωθώ τώρα απεργείτε.....

    μην απεργείτε σας παρακαλώ γιατί έχω συνηθίσει έτσι και δεν κάνει....ελάτε να μου πάρετε ένα κότερο ακόμα.....

    και κάτι άλλο.....τι τσιγγούνηδες που είστε εσείς των 600 ευρώ.....καταναλώστε και τίποτα να σπρώξετε την οικονομία.........πηγαίνετε και διακοπές και κάντε καμιά δωρέα στο λογαριασμό για τη διάσωση της ελληνικής οικονομίας, ώστε να πάρω κανά θαλασσοδάνειο για το σκάφος μου......μην είστε μίζεροι.......

    θέλετε να μην πηγαίνω το σαββατοκύριακο στις μπαχάμες;θέλετα να μην πάρω σκάφος;θέλετε να μην πάρω την καινούργια μερσεντές;θέλετε να μην πηγαίνω στο κλαμπ της εκάλης........βαλθήκατε να με τρελάνετε και να πάθω ψυχολογικό σοκ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Καλό είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι να κάνουν την αυτοκριτική τους αντί να είναι και επιθετικοί από πάνω. Δεν λέω ότι είναι όλοι ίδιοι αλλά έχω αρκετούς γνωστούς που εργάζονται στο δημόσιο και μου λένε τα τι συμβαίνει. Τις κοπάνες τους τα διήμερα που καταλήγουν τετραήμερα, τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τον κόσμο, και στο κάτω κάτω είναι παρά πολλοί για τον πληθυσμό της Ελλάδος.

    ΦΕΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. αφού έστησε κώλο το bravoyorgo στους εργαζόμενους στο Εθνικό Τυπογραφείο, θα στήσει κώλο και στους υπόλοιπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. "Να απολυθούν τα 4/5 των δημοσίων υπαλλήλων τώρα!‏.."




    ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. έχει πλάκα να βλέπεις τους πασόκους να τσακώνονται. σφαχτείτε κηφήνες μπας και γλιτώσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Καταρχήν συμφωνώ. Αλλά με μια μικρή διαφοροποίηση.
    Θα επιθυμούσα να υπολογιστή και να ψηφιστεί στο Σύνταγμα της χώρας ένα πλαφόν για παράδειγμα x δισεκατομμύρια ευρώ maximum τον χρόνο για πληρωμές των δημοσίων και ούτε ευρώ παραπάνω. Το οποίο βέβαια θα είναι αρκετό ώστε να ζήσουν ας πούμε 300.000 υπάλληλοι.
    Τώρα αν οι εκάστοτε κυβερνήσεις θέλουν να προσλαμβάνουν κι άλλους υπάλληλους για κομματικούς λόγους ας το κάνουν αλλά όλοι συνολικά θα πληρώνονται με το ίδιο πλαφόν δηλαδή θα μοιράζονται το χ ποσό που έχει ψηφιστεί στο Σύνταγμα ευρώ παραπάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΚΑΙ ΟΜΩΣ .......ΡΑΓΙΖΟΥΝ.

    Στη χειρότερη στιγμή της ελληνικής υποταγής,
    όταν ο ΓΑΠ έχει βάλει πωλητήριο στην ελληνική κυριαρχία, οι ιδεολογικές απαρχές της υποταγής καταρρέουν.

    Ωστόσο, τα νέα που έρχονται από τον ΔΟΛ, αν εξαιρέσουμε το δράμα των εργαζομένων, είναι καλά.

    Πολύ καλά.
    Ο ΔΟΛ ήταν η ναυαρχίδα του ραγιαδισμού στην Ελλάδα.
    Ο υποστηρικτής της κάθε Ρεπούση και της κάθε Δραγώνα.
    Ο προαγωγός του αφελληνισμού.
    Δεν είναι τυχαίο ότι ταυτίστηκε περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο πολιτικό με το Σημίτη.

    Είτε μπει στρατηγικός επενδυτής, είναι ο ΔΟΛ κλείσει,
    η εποχή του και η επιρροή του τελείωσε.
    Τα πάντα αύριο θα είναι διαφορετικά.

    Γιατί μαζί με τον ΔΟΛ τελειώνει και η κυριαρχία της ιδεολογίας του νεοελληνικού ραγιαδισμού.
    Δεν μας εγκαταλείπει ο Θεός λοιπόν.
    Υπάρχει ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Πρωτον.Και συ Μαριε δημοσιος Υπαλληλος εισαι.Για πες μας τι κανεις ολη μερα εκτος απο το να γραφεις μαλ...ες.
    Δευτερον.Οι δημοσιοι υπαλληλοι στις χωρες της Ευρωπης ειναι πολυ περσσοτεροι,αλλα κανουν το κολπο να εξαιρουν τους εκπαιδευτικους ,τους γιατρους και καποιους αλλους που ανηκουν στην Αυτοδιοικηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ !!!
    ΜΕΙΝΕ ΑΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΑΠΛΥΤΟΣΣΣΣ !!!
    ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΒΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΤΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Πες τα μεγάλε.Έλεος με τους αργόσχολους τεμπελχανάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΡΘΕΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ.
    ΟΜΩΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΕΝΑΝ ΣΥΓΓΕΝΗ Ή ΦΙΛΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
    ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
    ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ 5/5 ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ, ΠΑΛΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΘΟΥΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΤΣΕΠΕΣ ΗΜΕΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ;
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ.
    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΦΡΟΥΡΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΠΑΤΙΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ.
    ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΚΟΨΑΝ ΤΟΝ 14ο ΚΑΙ 13ο ΜΙΣΘΟ.
    ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.
    ΑΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΑΠΛΑ ΘΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΕΡΔΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ντροπή ρε αλήτες,
    θέλετε ντε και καλά να διώξετε αυτούς τους αθώους ανθρώπους από το Δημόσιο και να πάνε που?
    Αυτοί είναι ανίκανοι για εργασία.
    Πως θα ζήσουνε, με τα συσίτια της Εκκλησίας ή θα πουλάνε cd της Αλεξανδράτου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΔΕΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΨΗΛΑ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΟΙ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΛΙΓΑ.
    Π.Χ. ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΥΠΑΛ΄ΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΕΦΥΓΕ ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ 500 ΕΥΡΩ (ΒΑΣΙΚΗ) ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΤΑΜΕΙΑ ΕΦΘΑΣΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΑ 700 ΕΥΡΩ.
    ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ ΔΕΚΟ ΜΕ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΡΙΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΦΥΓΕ ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ 2000 ΕΥΡΩ.
    ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΝΟΣ ΑΝΑΔΕΛΦΟΝ...
    ΟΣΟΙ ΔΕ ΕΙΣΑΣΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΠΟΣΟ ΓΑΛΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ...
    ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΙΣΗ ΧΩΡΑΕΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ...
    ΑΣ ΓΙΝΟΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΧΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΖΩΗ.
    Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΣΤΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΣΤΙΣ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ 70% ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ...
    ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙΟΛΑΣ...ΟΥΣΤ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Γιαπάκια καπιταλισμένα της ιδιωτικής λαμογιάς θα κρεμαστείτε όλα σας στην αγρια επανάσταση που έρχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Η αποφαση του εισαγγελέα της λαϊκης επανάστασης με την οποία θα καταδικαστούν σε φριχτό Θ Α Ν Α Τ Τ Ο όλα τα καπιταλιστικά λαμόγια και τα καπιταλισμένα τους μαλακιστήρια-θύματα-υποστηρικτές θα βασιστεί και στα εξής στοιχεία:

    -Σύμφωνα με στοιχεία του Δ.Ν.Τ. το χρέος της Ελλάδας (δημόσιο και ιδιωτικό) είναι στο 179% του Α.Ε.Π.
    Ας δούμε λίγο τα χρέη (δημόσια και ιδιωτικά) των άλλων χωρών:
    Ιαπωνία: 197,2% του Α.Ε.Π.
    Ολλανδία: 234%
    Ιρλανδία: 222%
    Βέλγιο: 219%
    Ισπανία: 207%
    Πορτογαλία: 197%
    Ιταλία: 194%
    Μέσος όρος για Ε.Ε.: 175% του ευρωπαϊκού Α.Ε.Π. (Διαβάστε επίσης εδώ)
    Ποια είναι η Ελληνική «ιδιαιτερότητα»;
    Η Ελλάδα λοιπόν κάνει την πρωτοτυπία να μεταφέρει τα χρέη του ιδιωτικού τομέα στο δημόσιο.
    Γιατί το Ελληνικό κράτος όχι μόνο κάνει τα στραβά μάτια σε μια σειρά από ανοιχτές παρανομίες
    (π.χ. εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία) αλλά στερεί προκλητικά από το δημόσιο τους βασικούς του πόρους,
    προτιμώντας να φαίνεται ένα χρεοκοπημένο κράτος παρά ένας ανίκανος ιδιωτικός τομέας.
    Κι όλα αυτά χωρίς να αναφερθούμε στις κάθε τύπου επιδοτήσεις
    Μόνο από τις offshore εταιρίες χάνονται κάθε χρόνο 6 δις έσοδα για το κράτος (Νέα, 11/05/2009).
    Χαρακτηριστικά ο πρώην υπουργός οικονομικών Γ. Αγαπητός αναφέρει στην Ελευθεροτυπία της 20/02:
    «…τα μη εισπραττόμενα φορολογικά έξοδα υπερβαίνουν το 40% των εισπραττόμενων».
    Σύμφωνα με στοιχεία του Ο.Ο.Σ.Α. το 25% της παραγωγής στην Ελλάδα διακινείται χωρίς παραστατικά με αποτέλεσμα το κράτος
    να χάνει τόσα λεφτά, ώστε αν τα έπαιρνε «…θα επέτρεπαν ακόμη και το μηδενισμό του δημόσιου χρέους μέσα σε λίγα χρόνια» (Ελευθεροτυπία, 20/02)
    Σύμφωνα με τον Θ. Πελαγίδη, Καθηγητή της Οικονομικής Ανάλυσης στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς

    «Στην Ελλάδα, το χρέος του κράτους αντικατοπτρίζει και τις αδυναμίες του ιδιωτικού τομέα της οικονομίας που δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστικός
    με διεθνείς όρους. Το κράτος έτσι παίρνει πάνω του και μέρος του ιδιωτικού χρέους, γεγονός το οποίο αντικατοπτρίζει και την αδυναμία του ιδιωτικού τομέα
    να πάρει τις ευθύνες του, να είναι διεθνώς ανταγωνιστικός χωρίς την κρατική προστασία και χρέωση.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων δεν ξεπερνα σε μισθό τα 1000-1100 ευρώ μηνιαίως, συμπεριλαμβανομένων των επιδομάτων τα οποία δεν προσμετρούνται στη σύνταξη. Μειωνοντας τους μισθούς στο Δημόσιο, ακολουθεί και ο ιδιωτιός τομέας με καταστροφικά αποτελέσματα. Θα ήταν προτιμότερο να κοιτάμε πως θα ανεβάσουμε τις αμοιβές στον ιδιωτικό τομέα παρά να ρίξουμε και τους δημοσίους υπαλλήλους στην εξαθλίωση. Η λύση στο να ζει ο ιδιωτικός υπάλληλος καλύτερα είναι να πέσει το βιοτικό επίπεδο του δημοσίου? Αλήθεια? Πώς ακριβώς θα βοηθήσει αυτό? Αντί να προσπαθούμε να επιβάλουμε τη σχέση αορίστου χρόνου και στον ιδιωτικό τομέα θα κοιτάξουμε να καταργήσουμε τη μονιμότητα στο δημόσιο που είναι και το τελευταίο εργασιακό προπύργιο στην Ελλάδα της πρόσκαιρης και κακοπληρωμένης εργασίας? Με λίγα λόγια, όσοι είναι βουτηγμένοι ως το λαιμό στα τοξικά απόβλητα πρέπει να κοιτάξουν πως θα τραβήξουν πρως τα κάτω αυτούς που είναι μόνο ως το στήθος? Μήπως θα πρέπει καλύτερα να δούμε πως ΟΛΟΙ θα καλυτερεύσουμε τις εργασιακές μας συνθήκες και τις ζωές μας? Μήπως, τέλος, θα έπρεπε να αναφέρουμε πραγματικά γεγονότα ως επιχειρήματα και όχι ό,τι ακούμε τριγύρω, όπως π.χ. ότι τα 4/5 των δημοσίων υπαλλήλων είναι άχρηστοι και χασομέρηδες? Μήπως....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΥΤΑΝΑ ΡΑΤΣΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΘΟΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΕΙ Ο ΑΠΕΝΑΝΤΙΜΑΣ.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΒΡΩΜΟΠΟΥΣΤΕΣ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΟΙ.
    ΟΥΣΤ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΒΡΩΜΙΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΕΧΕΙΣ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΣΑ ΚΑΚΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΟΥΝΕ ΒΡΩΜΙΑΡΗ ΑΝΕΡΓΟΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΚΑΘΑΡΜΑ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Όσον αφορά τους δασκάλους, ναι να γυρίσουν στη σχολική τάξη όσοι βρήκαν τον τρόπο να πάρουν μετάταξεις σε άλλες υπηρεσίες.Μόνο να ξέρετε πως ο δάσκαλος του δημόσιου σχολείου που του κόβουν τα επιδόματα βάζει συχνά το χέρι στην τσέπη για δρατηριότητες μέσα στη σχολική τάξη που χρειάζονται για τους μαθητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. 11 Μαρ 2010 7:39:00 μ.μ.

    "ΠΟΣΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ"


    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ,ΕΑΝ ΗΣΟΥΝ ΑΞΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΔΥ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΤΑΙΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.

    ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΜΕ ΦΙΛΕ ,ΔΙΟΤΙ ΚΙΝΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ .

    ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΥΤΟ;

    ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΑΠΕΡΓΕΙΤΕ (ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΤΑ ΕΞΟΧΙΚΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ) ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΥΤΑΝΕς. ΕΚΕΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Η ΤΑΡΙΦΑ?
    ΡΕ ΑΛΗΤΕς ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΟΛΟΙ ΣΑς ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΡΠΑΞΕΤΕ. ΟΥΣΤ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Αυτό το κείμενο περί διωγμού των 4/5 των Δημοσίων υπαλλήλων είναι μια ΜΑΛΑΚΙΑ που ξεστομίζεται από έναν άσχετο αρθρογράφο που δεν καταλαβαίνει πως αν διώξουν τα 4/5 των Δημοσίων υπαλλήλων, το 1/5 που θα παραμείνει θα είναι μόνο τα γερά βύσματα που έτσι κι αλλιώς ξίνουν τους όρχεις τους μέσα στο Δημόσιο και ΟΛΟΙ οι τίμιοι εργαζόμενοι του Δημοσίου που μπήκανε χωρίς βύσμα και δουλεύουν πραγματικά, αυτοί θα είναι και οι ΠΡΩΤΟΙ που θα απολυθούν.
    Γιαυτό ο Αρθρογράφος προβοκάτορας και άσχετος με αυτά τα θέματα παρακαλείτε να αφήσει τις ΜΑΛΑΚΙΕΣ και να μην βαρά το πουλί του στο τοίχο τόσο συχνά.

    ..και για να το πω και λίγο Τούρκικα,,... Αϊ Σιχτίρ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. παιδιά εγώ πιστεύω ότι πρέπει να υπάρξει τεστ παραγωγικότητας στο δημόσιο.να απολυθούν αρκετοί από αυτούς που τεμπελιάζουν αλλά όχι όλοι.να προσλαμβάνονται άτομα βάσει χαμηλών εισοδηματικών κριτηρίων ή άτομα που έχουν πραγματικά ανάγκη μία δουλειά με χαλαρούς ρυθμούς(ασθενείς με χρόνιες παθήσεις,απεξαρτημένα άτομα, πολύτεκνοι, άστεγοι κλπ.)Επίσης είναι αδιανόητο να καταστρατηγείται από τις γυναίκες δημοσίους υπαλλήλους ο νόμος για την επαπειλούμενη κύηση, ο οποίος επιτρέπει άδεια λόγω εγκυμοσύνης μόνο όταν υπάρχει πρόβλημα υγείας.είναι ανεπίτρεπτο μόλις μία γυναίκα μείνει έγκυος να έχει και άδεια, χωρίς να συντρέχουν οι προυποθέσεις του νόμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. I really like your blog and i really appreciate the excellent quality content you are posting here for free for your online readers. thanks peace dale tuck

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΗΦΗΝΕΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΕ ΔΕΚΟ ΚΛΕΨΑΝΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΙΣΗ!!! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΚΟΠΡΟΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΒΥΣΜΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝΕΜ,ΜΟΝΟ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΠΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΠΕΙ ΜΕ ΜΕΣΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΑΝΕ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ
    ΤΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΑΝΕ ΟΝΤΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΒΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *