Τούρκος δημοσιογράφος καταπέλτης για τις φανφάρες των εορτασμών της άλωσης Μιά που το «εξπρές του μεσονυχτίου» έμεινε αρκετές ώρες στο στα...
καταπέλτης για τις φανφάρες
των εορτασμών της άλωσης
Μιά που το «εξπρές του μεσονυχτίου» έμεινε αρκετές ώρες στο σταθμό της Κωνσταντινούπολης , βρήκαμε την ευκαιρία να ρθούμε σε επαφή με κάποιους ελάχιστους Τούρκους που καυτηριάζουν την φανατική ισλαμική σκέψη που κυριαρχεί σε όλη τη χώρα . Και μας μίλησαν για τον δημοσιογράφο συγγραφέα Engin Ardic που δεν παύει να καταδικάζει στην εφημερίδα «Σαμπάχ» τον φανατισμό που κυριαρχεί κάθε χρόνο στην επέτειο της πτώσης της Κωνσταντινούπολης . Συγκεκριμένα, έγραψε: «Τούρκοι συμπατριώτες , σταματήστε πιὰ τις φανφάρες και τις γιορτὲς για την άλωση, αρκετή βία έχουμε δώσει στην Ανατολὴ με τις πράξεις μας, όπως την λεηλασία της Ιστανμπούλ επί τρία μερόνυχτα ! Αντὶ να περηφανευόμαστε για τις πόλεις που κατακτήσαμε , ας περηφανευτούμε για...
εκείνες που ιδρύσαμε , αν υπάρχουν , αλλὰ δὲν υπάρχουν . Όλος ο ανατολικός χώρος είναι με τη βία κατακτημένος... Ακόμα και το όνομα Ανατολία δεν προέρχεται απο αυτὸ ποὺ πιστεύουμε ( ana = μανα , dolu = γεμάτη ) αλλὰ προέχεται απὸ την ελληνικὴ λέξη Ανατολή. Και η ονομασία της Ιστανμποὺλ δεν είναι όπως μας λέει ο Ebliya Celebi « εκεί όπου υπερτερεί το Ισλάμ », τραβώντας τη λέξη απο τα μαλλιά , αλλὰ προέρχεται απο το « εις την Πόλιν».
Ένας Έλληνας με πεσμένο το βρακί του και συγκρατώντας με δυσκολία το σώβρακο, κάνει χάζι το Τούρκο γείτονά του και εύχεται να ... μείνει κι εκείνος χωρίς βρακί ...
- Κουμπάρε για πρόσεξε γιατί κι εγώ επί των ημερών μου ανέβηκα ψηλά και γνώρισα τιμές και δόξες και τώρα δεν μου δίνουν θέση ούτε στο γήπεδο...
Για περισσότερα ΚΛΙΚ ΕΔΩ...
Οι τουρκαλάδες καλά πάνε εμείς τι κάνουμε και με αυτούς αλλά και με τις χιλιάδες λαθρομετανάστες που μας στέλνουν από τον Εβρο και από τις παραλίες τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το λες εξπρές του μεσονυκτίου και όχι του μεσημεριού....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που μας σερβίρεις κύριε οδηγέ του εξπρές είναι αληθινά ή ποιητική αδεία που λένε ή συνδιασμός αληθινών βίντεο και μυθευμάτων κειμένου;
ΑπάντησηΔιαγραφήOI TOYRKOI DEN PIANONTAI FILOI
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δεν τον έχουν καθαρίσει ακόμα αυτόν τον Τούρκο δημοσιογράφο που αρθρογραφεί ως Ελληνας οι φανατικοί μουσουλμάνοι και γκρίζοι λύκοι......
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερασμένα μεγαλεία και χαμένες πατρίδες αλλά και υποψία ότι όπως πάμε θα χάσουμε και τη σημερινή Ελλάδα και τα εγγόνια δισεγγονά μας θα βρεθούν υπό ξένη κυριαρχία.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός το περίμενε οι Τούρκοι να είναι σε καλύτερη οικονομία από τους Ελληνες αλλά και η Ελλάδα να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες όσο και η Τουρκία με τους Κούρδους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίτλος άρθρου Προβολές
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παππούλης(Αναφορά στο Γέροντα Παίσιο), του Νίκου Χειλαδάκη, 112
Μεχμέτ ο Φατίχ, του Νίκου Χειλαδάκη, 514
Η Σχολή της Χάλκης και τα τουρκικά «παιχνίδια», του Νίκου Χειλαδάκη, 398
Άγγελος Αγιάς Σοφιάς, του Νίκου Χειλαδάκη, 477
Ο ανθελληνισμός στην σημερινή Τουρκία, του Νίκου Χειλαδάκη, 421
«Εις θάνατον» καταδικασμένη η ομογένεια της Κωνσταντινούπολης, του Νίκου Χειλαδάκη, 468
Σημάδια Ορθοδοξίας στην σημερινή Τουρκία, του Νίκου Χειλαδάκη, 461
«Kimlik Meselesi», του Νίκου Χειλαδάκη, 451
Δεκαπέντε εκατομμύρια Τούρκοι είναι κρυπτοχριστιανοί! 683
Σύγχρονες μαρτυρίες Ορθοδοξίας στην Τουρκία, του Νίκου Χειλαδάκη,
Οι χαμένες πατρίδες δεν ήταν πάντοτε ένας από τους τόπους του νεοελληνικού εθνικισμού. Στην ιδεολογία της παλιάς Δεξιάς, η παράδοση ήταν αντιπροσφυγική: «Η μικρά αλλ' έντιμος Ελλάς». Επομένως, «το αίμα των Ελλήνων δεν ρέει διά να χύνεται εις την απωτάτην Μικρασίαν» (Γ. Βλάχος, 1922). Οι Μικρασιάτες ούτε ενδιέφεραν ούτε θεωρούνταν μέλη του εθνικού σώματος. Για τους ίδιους τους πρόσφυγες, όμως, οι χαμένες πατρίδες αποτελούσαν πράγματα χειροπιαστά, αισθήματα, όχι ιδεολογία. Το σπιτικό, ο γενέθλιος τόπος, το βιος που έμεινε πίσω, και ό,τι μπορούσαν να σημαίνουν για τον καθέναν αυτά. «Φεύγοντας, ξέχασα τα παράθυρα ανοιχτά» έλεγε ανησυχώντας, τα πρώτα χρόνια, μια Μικρασιάτισσα. Να, η χαμένη πατρίδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=102902&ct=114&dt=13/09/1998#ixzz11eIa7FEx
Μια εκδρομή στις χαμένες πατρίδες έχει πάντα μεγάλο συγκινησιακό φορτίο. Η αρχαία Ιώνια και η σημερινή Μικρά Ασία, έχουν θησαυρούς ανεκτίμητους να αποκαλύψουν στον ταξιδιώτη.Δυστυχώς οι Ελληνες της Πόλης σήμερα είναι 2-3 χιλιάδες.....
ΑπάντησηΔιαγραφή«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η τουρκική φυλή της Ανατολίας έχει σχηματιστεί από αρκετά διάσπαρτα στοιχεία. Το φανερώνουν οι διάλεκτοι, η σωματική διάπλαση, τα σπίτια, τα κοινωνικά έθιμα. Όμως το ''τουρκικό έθνος'' είναι ένα γεγονός στη βάση του οποίου υπάρχει πολιτική ενότητα. Κάθε άνθρωπος που ζει μέσα στο πολιτικό πλαίσιο της Τουρκίας είναι Τούρκος».
ΑπάντησηΔιαγραφήBurhan Oguz, Οι Πολιτιστικές Ρίζες του Τουρκικού Λαού
Κάτω από ένα τεχνητό επίστρωμα «εθνικής ομοιογένειας» η Τουρκία παραμένει ένα πολυεθνικό, πολυθρησκευτικό και πολυπολιτισμικό κράτος. «Στην Τουρκία υπάρχουν εβδομήντα δυόμισι εθνότητες», λέει μια παροιμία στη γειτονική μας χώρα. Παρ' όλα αυτά το ζήτημα της «εθνικής συνείδησης» των σημερινών Τούρκων εξακολουθεί να είναι στη βάση του πολιτικό ζήτημα. Αν και όποιος ζει μέσα στα όρια του τουρκικού κράτους θεωρείται «Τούρκος», εντούτοις η ετερότητα αντιστέκεται και η καταπιεσμένες ταυτότητες επιστρέφουν δυναμικά. Ποια είναι λοιπόν η σύγχρονη εθνο-γλωσσική και θρησκευτική Βαβέλ που λέγεται «Τουρκία». Ποιος ο ρόλος των ελληνογενών και ελληνόφωνων μουσουλμάνων; Υπάρχουν πραγματικά Τούρκοι ή απλά πρόκειται για ένα (ακόμη) κατασκευασμένο «έθνος»;
«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η τουρκική φυλή της Ανατολίας έχει σχηματιστεί από αρκετά διάσπαρτα στοιχεία. Το φανερώνουν οι διάλεκτοι, η σωματική διάπλαση, τα σπίτια, τα κοινωνικά έθιμα. Όμως το ''τουρκικό έθνος'' είναι ένα γεγονός στη βάση του οποίου υπάρχει πολιτική ενότητα. Κάθε άνθρωπος που ζει μέσα στο πολιτικό πλαίσιο της Τουρκίας είναι Τούρκος».
ΑπάντησηΔιαγραφήBurhan Oguz, Οι Πολιτιστικές Ρίζες του Τουρκικού Λαού
Κάτω από ένα τεχνητό επίστρωμα «εθνικής ομοιογένειας» η Τουρκία παραμένει ένα πολυεθνικό, πολυθρησκευτικό και πολυπολιτισμικό κράτος. «Στην Τουρκία υπάρχουν εβδομήντα δυόμισι εθνότητες», λέει μια παροιμία στη γειτονική μας χώρα. Παρ' όλα αυτά το ζήτημα της «εθνικής συνείδησης» των σημερινών Τούρκων εξακολουθεί να είναι στη βάση του πολιτικό ζήτημα. Αν και όποιος ζει μέσα στα όρια του τουρκικού κράτους θεωρείται «Τούρκος», εντούτοις η ετερότητα αντιστέκεται και η καταπιεσμένες ταυτότητες επιστρέφουν δυναμικά. Ποια είναι λοιπόν η σύγχρονη εθνο-γλωσσική και θρησκευτική Βαβέλ που λέγεται «Τουρκία». Ποιος ο ρόλος των ελληνογενών και ελληνόφωνων μουσουλμάνων; Υπάρχουν πραγματικά Τούρκοι ή απλά πρόκειται για ένα (ακόμη) κατασκευασμένο «έθνος»;
Δεν μπορώ να καταλάβω τι επιδιώκεις και τι προσπαθείς να κάνεις Καψαμπέ με το βαρύ όπλο Λυμπερό που χρησιμοποιείς κάθε μεσάνυχτα; Παριστάνεις το κριάρι μέσα σε προβατοκατσίκες που μόνο τρώνε και μαρκαλίζονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο εξπρες βρίσκει ωραία θεματα και τα παρουσιάζει υπέροχα αλλά ποιοί νέοι ξέρουν σήμερα να διαβάζουν όλοι ζουν με ατάκες αμερικανιές και τη λέξη μαλάκας στις συζητήσεις τους.ΕΑΛΩ Η ΝΕΟΛΑΙΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΙΣΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΚΑΦΕΡΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ΑΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΕΘΝΙΚΗΣΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ..ΑΠΛΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΧΡΘΟ ΣΟΥ ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΛΕΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΝΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή