GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Πάμε για ένα νέο EAM...

Ανήκω στους ανθρώπους που οι πικρίες και οι απογοητεύσεις του παρελθόντος με έχουν οδηγήσει να συγκαταλέγω τον εαυτό μου στους ανέστιους ...

Ανήκω στους ανθρώπους που οι πικρίες και οι απογοητεύσεις του παρελθόντος με έχουν οδηγήσει να συγκαταλέγω τον εαυτό μου στους ανέστιους αριστερούς. Στις εκλογές της Κυριακής, όπως και χιλιάδες άλλοι πολίτες, θεώρησα πως αν μια ψήφος έχει πραγματική αξία είναι αυτή στους συνδυασμούς του ΚΚΕ. Χαίρομαι ειλικρινά γιατί αυτή η επιλογή προσέλαβε διαστάσεις διακριτού πολιτικού μεγέθους και επέτρεψε στο ΚΚΕ να κάνει τη διαφορά. Η κοινωνία λοιπόν έκανε άνοιγμα στο ΚΚΕ.
Τώρα (κυριολεκτικά τώρα και όχι αύριο που θα είναι πολύ αργά πλέον) θα πρέπει και το ΚΚΕ να κάνει άνοιγμα στην κοινωνία. Δεν είναι η ώρα για να οικοδομήσουμε τον σοσιαλισμό, συνεπώς οι όποιες διαφορετικές οπτικές δεν έχουν τόση σημασία. Είναι η ώρα για την υπεράσπιση της πατρίδας απένατι στον συρφετό των κούϊσλινγκ, των «γερμανοτσολιάδων», του Giorgos, του Μέγκα, του Πρετεντέρη, του Παπαχελά, του Σκάι, του Καρατζαφέρη, της Ντόρας, του...
 Τρεμόπουλου, του Κουβέλη, οι οποίοι θα επιχειρήσουν την συσπείρωσή τους σε μια «Οικουμενική», δηλαδή μια κυβέρνηση που θα εκπροσωπεί μια ισχνή μειοψηφία του εκλογικού σώματος, τα λαμόγια, τους τραπεζίτες και τους δανειστές. Ετοιμάζονται για την κατοχική διακυβέρνηση.
Όπως έλεγε ο Μαρκ Τουέιν "η ιστορία δεν επαναλαμάνεται, έχει όμως ομοιοκαταληξία". Συνεπώς πιστεύω οτι το ΚΚΕ βρίσκεται μπροστά σε μια πρόκληση αναλόγου μεγέθους με αυτή που βρέθηκε και το 1941. Οπως τότε έτσι και σήμερα γράφεται ιστορία. Με πρωτοβουλία του ΚΚΕ είναι εξίσου αναγκαία η οργάνωση του νέου πατριωτικού αγώνα. Αγώνα που θα καλεί ΟΛΟΥΣ τους πατριώτες να μην υποταχθούν, αλλά να αντισταθούν στην κατοχική καταιγίδα που έρχεται στον τόπο μας.
Αυτό το μήνυμα πρέπει να εκπέμψει και η συγκέντρωση της 15ης Νοεμβρίου. Πρέπει να ανεμίσουν πλάι στις κόκκινες σημαίες του αγώνα, χιλιάδες γαλανόλευκες σημαίες της εθνικής αξιοπρέπειας και του πατριωτικού καθήκοντος. Οι κορυφαίες στιγμές του κομμουνιστικού κινήματος στην Ελλάδα είναι άρρηκτα συνυφασμένες με το πατριωτικό χρέος και το ΚΚΕ στην ιστορική του διαδρομή δεν ενέδωσε ποτέ στις σειρήνες του εθνομηδενισμού, όπως συνέβη με τα ρετάλια του ΣΥΝ. Είναι λοιπόν ιστορικά η μόνη αξιόπιστη πολιτική δύναμη που μπορεί να εμπνεύσει και να συστρατεύσει ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες Πατριώτες στον αντικατοχικό αγώνα που ξεκινάει.
Ανέστιος Αριστερός

44 σχόλια

  1. Σκάστε πούστηδες και ρουφάτε!!! Γαμώ το έθνος σας (σιγά το έθνος δηλαδή, βρωμομπαστάρδια)!!!! Τώρα κυβερνούν ο Τζέφρυ και ο Καρατζέφρυ (ο Καρατζαφύρερ)!!! Ρουφάτε τ' αρχίδια τους και μην φτύνετε, γιατί δεν έχουν κουκούτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Zhto h Boreios Korea! Eiste oti poio 'anatolitiko' yparxei sthn Eyroph.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eiste xeoroteroi kai apo thn Xrysh Aygh! Oti poio synthritiko kai anaxronistiko exei ayth h xora. Se merika xronia tha ta poume tote pou h Ellada tha exei eksyxronistei.
    Tha prepei na katalaveis oti to teleytaio 'Soviet' peftei. Den to katalavaineis kai antidras alla den peirazei. Den einai h proth fora pou oi KKE-edes epeidh den katalavainoun ti symvainei, to polemoun.

    O akratos ethnikismos, sthn arxh, ke sthn Xrysh Aygh sthn synexeia. Kalo taxidi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΕΣΤΙΕ

    Στο βουνό γρήγορα και πρόσεξε μη χαθείς και μου χαλάσεις κανένα ΣαββατοΚύριακο Γαμημένε.

    Ενας απο την ΕΜΑΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η κοινωνία λοιπόν έκανε άνοιγμα στο ΚΚΕ....ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ ΟΣΟ Η ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. επειδη το press εχει γινει ξεφραγο αμπελι και αναρτονται ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, αποφασισα να σας ανακοινωσω οτι:ΕΓΩ ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΘΑ ΚΑΠΝΙΖΩ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ.... αααχχχ παιδι ειμαι και εγω και ζηλεψα να γραψω και εγω μια μαλακια....** ΠΡΟΣΟΧΗ: " ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΑΥΓΟΚΟΜΜΕΝΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ (παρακατω απο την δικη μου) ΑΣ ΤΙΣ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ, ΘΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κίνδυνος εξευτελιστικου τερματισμου της πολιτικης καρριέρας του Γ.Παπανδρέου

    Του Θωμα Ακρωτηριανάκη

    Ακολουθουν προσωπικες εκτιμήσεις και απόψεις μου.
    Οπως έχω ήδη γράψει :
    http://press-gr.blogspot.com/2010/11/blog-post_2670.html
    το αργότερο μέχρι τις αρχες Φλεβάρη (2011) η ΝΔ θα είναι το πρώτο κόμμα (κάνω και μια επικαιροποίηση αριθμητικων δεδομένων,η διαφορά περιφερειακης επιρροης ΠΑΣΟΚ-ΝΔ,
    που ήταν 1,91 % με 95% ενσωμάτωση είναι τώρα με τα τελικα
    αποτελέσματα 2,01%,κάπου εκει κοντα είναι και η διαφορα της εκλογικης επιρροης τους σε βουλευτικες εκλογες,διότι οι περιφερειακες εκλογες είναι ουσιαστικα εξίσου
    πολιτικοποιημένες,και η αυξημένη αποχη δεν αλλάζει πολυ τα πράγματα,
    αφου αυτοι που την επόμενη φορα δεν θα ξανακάνουν αποχη,επανέρχονται στο ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ με το ίδιο περίπου ποσοστο,που παίρνει το κόμμα που τους επηρεάζει πιο πολυ).

    Επομένως συμφέρει τον Γ.Παπανδρέου και είναι επείγουσα ανάγκη γι' αυτον, να προκηρύξει μέχρι τότε βουλευτικες εκλογες,επικαλούμενος κακα αποτελέσματα στο β' γύρο,
    ή αν πάει για λίγο αργότερα,κάποιες διαφορες με την Τρόικα.
    Αντίθετα,αν δεν προκηρύξει πρόωρες εκλογες μέχρι τις αρχες Φλεβάρη,
    κινδυνεύει να τερματιστει εξευτελιστικα η πολιτικη καρριέρα του Γ.Παπανδρέου,λόγω προσφυγης
    στο ΔΝΤ.Η κατάληξη αυτη έχει συμβει και σε αλλους,σε άλλες χώρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Οι κορυφαίες στιγμές του κομμουνιστικού κινήματος στην Ελλάδα είναι άρρηκτα συνυφασμένες με το πατριωτικό χρέος και το ΚΚΕ...."

    ποια ήταν αυτά;

    το ΚΚΕ είναι το μονο κόμμα στην Ελλάδα, ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, που με τα συνθήματα για ελεύθερη Μακεδονία και Θράκη αμφισβήτησε την εδαφική ακεραιότητα της χώρας. υπονόμευσε την μικρασιατική εκστρατεία αφού αυτή στρεφόταν κατά του προοδευτικού κινήματος του Κεμάλ, που υποστηριζόταν από την Σοβιετική Ένωση.
    η προέλαση του ελληνικού στρατού στην Βόρειο Ήπειρο χαρακτηρίστηκε ότι εξυπηρετούσε τα αγγλικά ιμπεριαλιστικά συμφέροντα.
    κατά την διάρκεια της γερμανικής κατοχής έστρεψε τον κομματικό του στρατό ΕΛΑΣ εναντίον όλων των άλλων αντιστασιακών οργανώσεων, μετά την απελευθέρωση στα Δεκεμβριανά επίσης εναντίον της ελληνικής ταξιαρχίας και των Άγγλων συμμαχων, τόση σημασία δίνανε στον αντιφασιστικό αγώνα. ο Δημοκρατικός Στρατός του ΚΚΕ αφού αιματοκύλισε την Ελλάδα, παρέμεινε με το όπλο παρα πόδας στις χώρες που είχαν επιβληθεί καθεστώτα κομμουνιστών δοσιλογων από τα αδελφά κόμματα, ετοιμάζοντας νέο γύρο αίματος. σε τι διαφέρουν οι συμμορίτες του "Δημοκρατικού Στρατού" που πολέμησαν για να γίνει η Ελλάδα δορυφόρος της Σοβιετικής Ένωσης από τους ταγματασφαλίτες στην υπηρεσία των γερμανικών αρχων κατοχής;
    αυτό που δεν κατάφεραν με τους σλαβομακεδόνες και τους τσάμηδες στον συμμοριτοπόλεμο προσπαθούν σήμερα με τους μουσουλμάνους εισβολείς, τα ταξικά τους αδέρφια, όπως τους αποκαλούν. μια φορα προδότες πάντα προδότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε πρόλαβε ο Χριστόδουλος με το "όπισθεν ολοταχώς' που είχε αναφωνήσει. Όπου νάναι θα ανατείλει ο ... εικοστός αιώνας και για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι, η πείνα το καμάρι είναι του κιοτή, του σκλάβου που του μέλλει να θαφτεί

    Το Μεγάλο Μας Τσίρκο

    Μεγάλα νέα φέρνω από κει πάνω περίμενε μια στάλα ν' ανασάνω και να σκεφτώ αν πρέπει να γελάσω,
    να κλάψω, να φωνάξω, ή να σωπάσω.
    Οι βασιλιάδες φύγανε και πάνε και στο λιμάνι τώρα, κάτω στο γιαλό, οι σύμμαχοι τους στέλνουν στο καλό.

    Καθώς τα μαγειρέψαν και τα φτιάξαν από ξαρχής το λάκκο τους εσκάψαν κι από κοντά οι μεγάλοι μας προστάτες,
    αγάλι-αγάλι εγίναν νεκροθάφτες και ποιος πληρώνει πάλι τα σπασμένα
    και πώς να ξαναρχίσω πάλι απ' την αρχή κι ας ήξερα τουλάχιστον γιατί.

    Το ριζικό μου ακόμα τι μου γράφει το μελετάνε τρεις μηχανορράφοι. Θα μας το πουν γραφιάδες και παπάδες
    με τούμπανα, παράτες και γιορτάδες. Το σύνταγμα βαστούν χωροφυλάκοι και στο παλάτι μέσα οι παλατιανοί
    προσμένουν κάτι νέο να φανεί.

    Στολίστηκαν οι ξένοι τραπεζίτες, ξυρίστηκαν οι Έλληνες μεσίτες.
    Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι, σαράντα με το λάδι και το ξύδι κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
    βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

    Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι, μην έχεις πια την πείνα για καμάρι. Οι αγώνες πούχεις κάνει δεν φελάνε
    το αίμα το χυμένο αν δεν ξοφλάνε. Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι,
    η πείνα το καμάρι είναι του κιοτή, του σκλάβου που του μέλλει να θαφτεί.

    EE...ΛΟΙΠΟΝ .
    EMEΙΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΣΟΙ-ΚΛΙΚΑ υπηρετικό προσωπικό ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ μητσοτάκενες-καρατζαφέρηδες-κουβέληδες.. ΔΝΤ.

    ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ__________

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έεελα Ανέστιε,
    πώς δέν διεγράφεις όταν γράφεις:
    /////////////////////////////////
    Δεν είναι η ώρα για να οικοδομήσουμε τον σοσιαλισμό, συνεπώς οι όποιες διαφορετικές οπτικές δεν έχουν τόση σημασία.
    /////////////////////////////////
    Κατά τά άλλα,ενώ ξεφεύγεις από τήν
    αποστηρωμένη γραμμή-πολιτική,πάλι
    υπερφυαλίζεις μέ τά νοήματα λαός
    καί εξουσία.
    Δηλαδή τό 7-10% είναι λαϊκοπατρι-
    ώτες καί οί υπόλοιποι είναι....
    τί στής μάνας τους είναι?
    Νά τούς στείλουμε "πρός αναμόρφωση"?
    Τούς πολίτες δέν μπορεί νά τούς
    καπελώσει κανένα Κ.Κ.,ώς λύκος
    Δημοκρατικός πού ποτίστηκε μέ
    ιδέες μονοκομματικές-φασιστικές
    από χώρα μονοκομματική.
    Πόσα διαφορετικά κόμματα υπήρξαν
    στή CCCP?Φυσικά κανένα.
    Ξερονήσια=Γκουλάγκ μέ τό χιτώνιο
    μέσα-έξω.
    ΟΙ ΕΔΩ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΗΣΑΝ ΦΥΛΑΚΕΣ
    ΣΤΑ ΓΚΟΥΛΑΓΚ.
    ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΕΤΣΙ Η ΟΧΙ?
    Δηλαδή σέ τί είσαι καλύτερος από
    τόν διωγμένο επί Στάλιν Ρώσο?
    Άντε βρές μου ένα κομμουνιστικό
    κράτος πού ο πολίτης δικαιούται
    νά ψηφίσει άαααλλο κόμμα.
    Καί γαμώ τίς Δημοκρατίες...!!!
    Ή στό κόμμα,ή..συμπλήρωσε εσύ...
    Δημοκρατικά ρέεε...
    Αυτά συμβαίνουν όταν η πολυκομματική
    Δημοκρατία μπλέκει τά μπούτια
    της μέ τήν ΕΚΤΡΩΜΑΤΙΚΗ μονοκομματική.
    Ώρες ώρες αναρωτιέμαι γιά τή
    προέλευση τού όρου "πλύση εγκεφάλου".
    Αναστάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τα αδελφά κόμματα του ΚΚΕ στα κράτη του σοσιαλιστικού στρατοπέδου διατηρήθηκαν στην εξουσία με ρουφιανιά, αστυνόμευση, καταπίεση, φτώχεια, στέρηση στοιχειωδών ελευθεριων, γραφειοκρατία και με πρωτοφανή σπαταλη πόρων οδήγησαν τα κράτη αυτά στην πτώχευση αποτελώντας θλιβερή ανάμνηση για τους λαούς που τα βίωσαν. τι καλο μπορεί να περιμένει κάποιος σήμερα από τις μπούρδες των Lenin/Stalin και από αυτούς που αποσιωπούν αν όχι δικαιολογούν τα εγκλήματα τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δείτε τη στάση αυτής της Αριστεράς, της άκρας Αριστεράς, στα γεγονότα του Δεκέμβρη 2008, στην ιστορία με το “σχισμένο Κοράνι”, στο παραεμπόριο που εξαθλιώνει το περιβάλλον της πόλης μας και πλήττει εμπόρους και εθνική οικονομία, στη λαθρομετανάστευση, που για μένα είναι το υπ’αρ. 2 εθνικό θέμα, αν δεν είναι το υπ΄ αρ. 1…Δείτε τη σταση του ΠΑΜΕ με τις απεργίες των “λιμενεργατών” (αυτών που επινοικιάζουν Πακιστανούς, ναι…).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αφού δεν υπάρχει πια η Σοβιετική Ένωση της οποιας την πέμπτη φάλαγγα στην Ελλάδα αποτελούσε το ΚΚΕ, τώρα κατασκεύασμα αυτό πουλάει πατριωτισμό και παριστάνει τον θεματοφύλακα της εθνικής μας ανεξαρτησίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, το ΚΚΕ εκφράζει τις πλέον συντηρητικές και αντιδραστικές θέσεις στην ελληνική κοινωνία, καλυμμένες με έναν φιλολαϊκό "αριστερό" μανδύα. Λέει όχι σε όλα, δεν θέλει καμία αλλαγή πουθενά και σε χώρους που έχει πλειοψηφία είναι γνωστή η "δημοκρατικότητά" του.

    Ο λαϊκισμός είναι μία από τις μάστιγες αυτής της χώρας, και την εκτρέφουν όλα τα κόμματα, άλλο λιγότερο, άλλο περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Είναι η ώρα για την υπεράσπιση της πατρίδας απένατι στον συρφετό των κούϊσλινγκ, των «γερμανοτσολιάδων»,..."

    τι άλλο από συρφετό Quislings ήταν οι ηγέτες των κομμουνιστικών κομματων στις χώρες που κατέλαβε ο κόκκινος στρατός; και το ΚΚΕ τους υποστήριζε.
    τι άλλο από έναν επίδοξο Quisling των Σοβιετικών ήταν ο Ζαχαριάδης;
    ο ελληνικός λαός και οι λαοί που βίωσαν το μίασμα του υπαρκτού σοσιαλισμού στείλαν όλα αυτά τα καθίκια στον αγύριστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πες μας τι θα κανει το νέο σου ΕΑΜ..
    Και μην ξεχνάς..η καταληξη του ΕΑΜ ήταν ο Γραμμος και η Μακρονησος και η κυριαρχία (με ελάχιστα διαλείμματα) της πιο μαύρης δεξιάς μέχρι το 1974...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όπως ακριβώς τα λες φίλε. Όσο το ΚΚΕ δεν σκύβει το κεφάλι και δεν μπαίνει σε Οικουμενικές άστους τους άλλους να τρέχουν. Δύο δρόμους έχει πλέον ο κόσμος, στον ένα είναι οι τάχα μου "όλοι μαζί πάμε", ΠΑΣΟΚΟΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, "βολεμένοι αριστεροί", φασιστοΛΑΟΣ και ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΝΤΟΡΕΣ, ΚΟΥΒΕΛΗΔΕΣ κλπ, και στον άλλο δρόμο το ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ορισμένες δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ. Όλοι θα κληθούν να αποφασίσουν με ποιόν θα πάνε και ποιόν θα αφήσουν πολύ σύντομα. Και όποιος έχει ζήσει ή έχει διαβάσει τί συνέβη το 1941-1944, η Αριστερά μαζί με το λαό έμεινε εδώ και έκανε το ηρωικό έπος που άφησε άφωνο όλον το κόσμο, η άρχουσα τάξη, οι λακέδες και τα πολιτικά της φερέφωνα έγιναν συνεργάτες του κατακτητή ή έφυγαν για Αίγυπτο και έκαναν κολεγιές με τους Εγγλέζους υπονομεύοντας τον αγώνα. Αν χρειαστεί θα ειμαστε παρόντες ενώ εκείνοι θα είναι και πάλι απόντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανεστιε οπως βλεπεις εχει γεμισει η ελλαδα μπινελικια.Δεν ειμαι προρομενος αλλα περιμενω να δω,Υπαρχει κανενας να κανει ανταρτικο?
    ΚΚΕ δε βλεπω.κατι χοντρους με μουσια
    Οι υπολοιποι ολο αναρχια το πολυ πολυ να πεταξουν καμια μολοτοφ
    Οσοι εχουν παρασημα απο ανταρτικο δεν μπορουν να περπατησουν γιαυτο δεν βγηκαν στους δρομους οταν εκοψαν συνταξεις.Μια ελπιδα εχω στην ΣΕΧΤΑ.
    Πως να κανουμε αντισταση αφου ειμαστε ολοι για την παρτυ μας.Ο καθενας μονος του και ολοι οι αλλοι μαλακες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. <>

    Συνέβη στην Αμέρικα!!!

    κάποιος ρώτησε εναν Ρώσο,

    -ποιά ήταν η πιό ευτυχισμένη μέρα που θυμάσαι όσο ζούσες στο Soviet Union?

    -Ηταν
    οταν ενα πρωΐνό
    χτύπαγε την πόρτα μου η KGB
    και με ρώτησαν
    Ονομάζεσαι Paparov ?

    -Οχι, ονομάζομαι Lahtarov
    ο Paparov μένει στo διπλανό σπίτι.

    Αυτή ήταν η πιό ευτυχισμένη μέρα μου εκεί.

    <>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η Ντόρα θα σαρώσει το παλιό πολιτικό σκηνικό.
    Στις 21 Νοεμβρίου γίνεται η αρχή.
    Επιτέλους ιδρύεται και στη χώρα μας ένα σοβαρό κεντρώο φιλελεύθερο κόμμα.Το είχε ανάγκη ο κόσμος.
    Με ανοιχτές τις πόρτες στις νέες, ζωντανές δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας,μακριά από φέουδα και παραγοντισμούς.
    Φρέσκια αντίληψη και νέα ορμή είναι αυτό που χρειάζεται ο τόπος μας για να βγει από την κρίση και να τρέξει γρήγορα στη νέα εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το περιφρουρημένο και απαλλαγμένο από αυταπάτες ταξικό κίνημα,δίπλα στο πολιτικό στήριγμά του το ΚΚΕ,
    μπορεί να διώξει το φόβο και να ανοίξει το δρόμο για τη λαϊκή εξουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η Ντόρα θα σαρώσει το παλιό πολιτικό σκηνικό.
    Στις 21 Νοεμβρίου γίνεται η αρχή.
    Επιτέλους ιδρύεται και στη χώρα μας ένα σοβαρό κεντρώο φιλελεύθερο κόμμα.Το είχε ανάγκη ο κόσμος.
    Με ανοιχτές τις πόρτες στις νέες ζωντανές δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας,μακριά από φέουδα και παραγοντισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να προσεχετε, εκει επανω στα κακοτροχαλα βουνα να εχει ο καθ'ενας και απο ενα GPS για να μην χανοσαστε.Μονο καναπες δεν θα υπαρχει για να γραφεις μαλακιες. Καλα κρασια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αφήστε τις βλακείες και τρέξτε να διαδόσετε Ψήφο στον αγωνιστή Δήμαρχο ΚΟΡΤΖΙΔΗ για Αργυρούπολη και Ελληνικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ:

    http://www.eamb.gr/kke/kke01.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΟ ΚΚΕ ΕΓΙΝΕ Ο ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΧΥΤΡΑΣ.
    ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ''Η κοινωνία λοιπόν έκανε άνοιγμα στο ΚΚΕ....ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ ΟΣΟ Η ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.

    11 Νοε 2010 10:51:00 μ.μ.''

    Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο αυτό.

    Σ'αυτούς που φαντασιώνονται νέα ΕΑΜ κτλ., να υπενθυμίσω ότι το Τείχος έχει πέσει εδώ και καιρό. Δεν μας χρειάζονται βρυκόλακες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Προς 12 Νοε 2010 12:16:00 π.μ.
    Κάνεις μεγάλο λάθος φίλε μου, που προσπαθείς να παρουσιάσεις μόνο δύο εναλλακτικές.
    Όπως πολύ σωστά αναφέρεις υπάρχει μια ομάδα (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ, Οικολόγοι, Ντόρα, Δημ. Αριστερά), που ουσιαστικά αποτελούν το δικομματισμό και τα πολιτικά δεκανίκια του (για να μη φεύγουν οι ψήφοι διαμαρτυρίας σε μη ελεγχόμενους πολιτικούς χώρους) κι από την άλλη το ΚΚΕ με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, εκφράζοντας ένα άκρο που προτείνει σαν μοναδική λύση την επανάσταση και την επιστροφή στα σοβιέτ.
    Υπάρχει όμως και πολιτικός χώρος που θα μπορούσε να εκφράζει το σύνολο των νοήμονων πολιτών αυτής της χώρας κι έχει να προσφέρει λύσεις ρεαλιστικές και ουσιαστικές, που απαιτούν όμως (όπως σε μια γνήσια δημοκρατία) την συμμετοχή όλων μας. Μαγικό ραβδί δε διαθέτει κανείς.
    Αυτός ο χώρος όμως έχοντας σα μοναδικό μέσο διαφήμισης τον ιστοχώρο του στο ίντερνετ και τις εισφορές των μελών του, έχει σαν αποτέλεσμα την πολύ δύσκολη απήχησή του στο ευρύ κοινό, που είμαι απόλυτα βέβαιος ότι θα επικροτούσαν και θα στήριζαν με όλες τους τις δυνάμεις, αν τον γνώριζαν κι αν έφευγαν από το κάλπικο αδιέξοδο ΠΑΣΟΚ-Δεξιάς.
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ, www.dimokratikoi.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΦΙΛΕ ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΚΟΠΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Ούτε στο γένος ούτε στη σκέψη.
    Καθιστούν αδύνατη ακόμα και την αναπαραγωγή.
    Οι γονείς σε δυο δουλειές, οι παππούδες ακόμα και στα 70 θα εργάζονται.
    Τα παιδιά δεν μεγαλώνουν αυτόματα και το ξέρουν.
    Είναι υπεύθυνοι για κάθε ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ.
    Θυμηθείτε το, κάνουν μια νέα μορφή γενοκτονίας και το ξέρουν πάρα πολύ καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σωστά τα λέει ο ανέχεστος!Επίσης να προσθέσουμε πως πρέπει οπωσδήποτε το ΚΚΕ να επαναλάβει την "ένδοξη ιστορία" του. Να τιμήσει το επαίσχυντο Μολότωφ-Ρίμπεντορπ,να κοιτάει πως θα σκοτώσει(εννοείται πάντα πισώπλατα-αδερφές σα το βελουχιώτη ουδέποτε πολέμησαν αντρίκεια) τους Έλληνες που δεν εντάσσονται σ αυτό παρά τον κατακτητή, να κάνει εμφύλιους δολοφονώντας χιλιάδες Έλληνες, με προτίμηση στα γυναικόπαιδα και τους άοπλους,για το χατήρι του Στάλιν, να αγωνίζεται με συνέπεια για να εκχωρηθούν Ελληνικά εδάφη σε όποιον τα διεκδικεί αρκεί να είναι "συντρόφι" και πολλά άλλα τέτοια όμορφα, δημοκρατικά και ανεξάρτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. O ΚΑΙΡΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΙΘΡΙΟς ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΥΨΗΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.
    ΑΝΕΣΤΙΕ
    ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΥΝΟ
    ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΜΑΖΙ.

    ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΓΑΜΗΜΕΝΕ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ

    Ξέρετε την αλήθεια;
    Σήμερα θα παρουσιάσω μόνο τον πίνακα 1, σελίδα 1349 του νόμου 3845, ΦΕΚ 65/2010. Ο Πίνακας λέει τα δημοσιονομικά μέτρα που περιλαμβάνει το πρόγραμμα.
    Πάμε λοιπόν να δούμε τα μέτρα για το 2010.
    Οπως βλέπετε από τα μέτρα του 2010, θα εξοικονομήσουμε 5800 εκατομύρια.

    Τελειώσαμε; Οχι βέβαια, έρχεται το 2011. Αν δεν καταλάβατε ακόμα το 2011, θα εξοικονομήσουμε άλλα 9.650 εκατομύρια, δηλαδή υπεδιπλάσια από το 2010, δηλαδή το αγγούρι θα είναι διπλάσιο το 2011. Για δείτε:

    Πάγωμα των συντάξεων!
    Μείωση των υψηλότερων συντάξεων!
    Αύξηση του ΦΠΑ
    Περαιτέρω αύξηση στα καύσιμα, στα ποτά και στα τσιγάρα!
    Φορολόγηση αυθαίρετων κτισμάτων!
    Πράσινα τέλη!
    Αύξηση αντικειμενικών αξιών 400 εκατομύρια
    Εξοικονόμηση πόρων από τον Καλλικράτη 500 εκατομύρια.

    ΚΑι μετά από αυτά έρχεται το 2012.
    Πάρτε και το 2012 να το έχετε.
    Ζείτε ακόμα ;
    Για δείτε τι λέει για το 2012.
    Πάγωμα συντάξεων!
    Διεύρυνση φορολογικής βάσης ΦΠΑ!
    Μείωση προσλήψεων δημοσίων υπάλλήλων πέραν του 5 προς 1!!
    Αυτό για όσους σας τάζουν θέσεις στο δημόσιο.
    Ανάπτυξη θέλετε.
    Πάρτε μείωση δημόσιων επενδύσεων 500 εκατομύρια.
    Προσέξτε τώρα και το τελευταίο.
    ΜΗ καθορισμένα μέτρα για λειτουργικά έξοδα 900 εκατομύρια!!!

    Αντέχετε;;
    Ε, πάρτε και το 2013
    Βλέπετε τι λέει;
    Πάγωμα συντάξεων και το 2013!
    ΜΗ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ 4200 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ,δηλαδή το 2013, θα πάρουνε μέτρα που θα πρέπει να αποδώσουν όσο ΟΛΕΣ οι περικοπές
    του 2010!!!

    Ακόμα αναπνέετε, και δεν σας έχουν φορολογήσει ;
    Δεν πειράζει.
    Υπομονή.
    Εσεις οι 500.000 Ελληνες που έχετε καταφέρει να ζείτε, θα δείτε τα βάσανα σας να τελειώνουν το … 2015, γιατί ακόμα υπάρχει το 2014, που έχει και αυτό μέτρα.

    Πάρτε και το 2014.
    Προσέξτε τώρα.
    Το 2014, και μόνο τότε θα σταματήσει τη φορολογία των κερδοφόρων επιχειρήσεων, χάνοντας 600 εκατομύρια, αλλά προβλέπει εξοικονόμηση από μη καθορισμένα ακόμα μέτρα 4700 εκατομυρίων!!!

    ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ.
    ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2014 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΘΟΥΝ 30 ΔΙς ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΟΥΝΤΑΙ 5,8!!!

    Από σήμερα λοιπόν ό,τι ακούτε από οποιονδήποτε, θα μπορείτε να ρίχνετε μια ματιά στους λογαριασμούς και να ξέρετε τι σας περιμένει.
    Αν έχετε τάσες αυτοκτονικές διαβάστε όλο το νόμο ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ!!!

    Κι ενώ ο νόμος γράφει όλα αυτά, έχεις τον έναν και τον άλλον, να διαμορφώνουν γνώμη, για τον 15χρονο που θα δουλεύει με 400 ευρώ, ή τη ποσόστωση ναυτικών στο Ζενίθ, “κρύβοντας” με την έντονη δημοσιοποίηση τέτοιων περιπτώσεων, το εγκληματικό σύνολο.
    Ε, λοιπόν.
    Οσοι τα λένε αυτά, ή ξέρουν και μας δουλέυουν, ή είναι βλάκες, ή και τα δύο.
    Αντε καληνύχτα, συνάδελφοι μελλοθάνατοι….

    Υ.Γ. Οσοι μπορείτε, διακινήστε τα παραπάνω στοιχεία, με οποιονδήποτε τρόπο. Ετσι κι αλλιώς δεν μου φαίνεται ότι θα τολμήσει κανένα επίσημο μέσον να τα δημοσιοποιήσει ευρέως.”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ GROUP THERARY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ
    ΤΗΣ νεοΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ
    ΧΟΥΝΤΑΣ ΠΑΣΟΚ - ΔΝΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ZHTO TO KKE kai h XRYSH AYGH. Na deite pou se merika xronia aytoi oi dyo oi xoroi tha synanththoun.
    Kai tote na deite epanastash pou exei na ginei. Oloi sta vouna na dioxtei o kapitalismos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Και ξέρετε!
    ... μετά το ΕΑΜ, έρχεται και ο συμμοριτοπόλεμος!
    Αυτό ετοιμάζουν στην Ελλάδα!
    Ειμαστε οι πρώτοι που γέννησαν εφιάλτες και ξενόδουλους!
    Ετοιμα τα στρατα της αριστεράντζας να πετάξουν ότι έμεινε στο γκρεμό!
    Η πρωτη ή τελευταία φορά, θα είναι;;;;

    90 χρονια προδοσία και ξενοδουλεία! Με τον έναν ή τον άλλο χειριστή!!!
    Τότε εξυπηρετουσαν την μανουλα Ρωσία και τον πατερούλη Στάλιν, μετα δουλεψαν με τα 17νοεμβρίτικα αποβράσματα να δουλώσουν την χώρα στο Αμερικανικό άρμα!
    Υστερα διέλυσαν κάθε ικμάδα αναπτυξης διαλυοντας την Βιοτεχνική αγροτική και βιομηχανική παραγωγή.
    Τον "Δεκέμβρη του 08" έκαψαν την χώρα και συνέδραμαν τους Διεθνείς Δολοφονους, να εκτελέσουν οικονομικά την Ελλάδα.
    Συνέτρεξαν και δυναμίτισαν κάθε εθνική συννοχή που θα μπορύσε να της δώσει ελπίδα, φυτεύοντας 1 εκ ξένους, ηλικίας 20 -40 χρόνων, χωρίς οικογένεια, χωρίς έστω θρησκευτικό δεσμό με τους Ελληνες, χωρίς καν την χριστιανική ηθική απέναντι στη ζωή και την ιδιοκτησία.
    Αυτά τα όρνια τώρα θέλουν, ώς τα μόνα ικανά, τα μόνα πειθαρχημένα σ΄ ενα μάχιμο ιεραρχικό, οπλισμένο ιδεολογικά και εκπαιδευμένο στρατό, να ηγηθούν της οργής του κόσμου!

    Κι όταν δεν θα προστρέξουν στις τάξεις τους, θα βγάλουν τους σλίπερς στους δρόμους, όπως τους έβγαλαν τον "Δεκέμβρη".
    Κι οι ερημοι Έλληνες, μοναχοί φοβισμένοι, θα έχουν εκτός από τους οικονομικούς δυνάστες τους και τους ΝεοΕαμίτες της συμφοράς και της καταστροφής!
    Τα στρατά κατοχής, τα ιδεολογικά συμμαχουντα εναντίον του Ελληνισμου και της Ελλάδας!
    Ξένες σημαιες, ξένα λαβαρα και ντόπιοι γκαουλάιτερ !
    Τα αυγά των φιδιών εκκολάφτηκαν!
    Χωρίς κάν "γάτες", για την ισσοροπία τουλάχιστον! Κατά τ΄ αλλα χαίρονται οι "ηλίθιοι" και οι "γνώστες!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Και ξέρετε!
    ... μετά το ΕΑΜ, έρχεται και ο συμμοριτοπόλεμος!
    Αυτό ετοιμάζουν στην Ελλάδα!
    Ειμαστε οι πρώτοι που γέννησαν εφιάλτες και ξενόδουλους!
    Ετοιμα τα στρατα της αριστεράντζας να πετάξουν ότι έμεινε στο γκρεμό!
    Η πρωτη ή τελευταία φορά, θα είναι;;;;

    90 χρονια προδοσία και ξενοδουλεία! Με τον έναν ή τον άλλο χειριστή!!!
    Τότε εξυπηρετουσαν την μανουλα Ρωσία και τον πατερούλη Στάλιν, μετα δουλεψαν με τα 17νοεμβρίτικα αποβράσματα να δουλώσουν την χώρα στο Αμερικανικό άρμα!
    Υστερα διέλυσαν κάθε ικμάδα αναπτυξης διαλυοντας την Βιοτεχνική αγροτική και βιομηχανική παραγωγή.
    Τον "Δεκέμβρη του 08" έκαψαν την χώρα και συνέδραμαν τους Διεθνείς Δολοφονους, να εκτελέσουν οικονομικά την Ελλάδα.
    Συνέτρεξαν και δυναμίτισαν κάθε εθνική συννοχή που θα μπορύσε να της δώσει ελπίδα, φυτεύοντας 1 εκ ξένους, ηλικίας 20 -40 χρόνων, χωρίς οικογένεια, χωρίς έστω θρησκευτικό δεσμό με τους Ελληνες, χωρίς καν την χριστιανική ηθική απέναντι στη ζωή και την ιδιοκτησία.
    Αυτά τα όρνια τώρα θέλουν, ώς τα μόνα ικανά, τα μόνα πειθαρχημένα σ΄ ενα μάχιμο ιεραρχικό, οπλισμένο ιδεολογικά και εκπαιδευμένο στρατό, να ηγηθούν της οργής του κόσμου!

    Κι όταν δεν θα προστρέξουν στις τάξεις τους, θα βγάλουν τους σλίπερς στους δρόμους, όπως τους έβγαλαν τον "Δεκέμβρη".
    Κι οι ερημοι Έλληνες, μοναχοί φοβισμένοι, θα έχουν εκτός από τους οικονομικούς δυνάστες τους και τους ΝεοΕαμίτες της συμφοράς και της καταστροφής!
    Τα στρατά κατοχής, τα ιδεολογικά συμμαχουντα εναντίον του Ελληνισμου και της Ελλάδας!
    Ξένες σημαιες, ξένα λαβαρα και ντόπιοι γκαουλάιτερ !
    Τα αυγά των φιδιών εκκολάφτηκαν!
    Χωρίς κάν "γάτες", για την ισσοροπία τουλάχιστον! Κατά τ΄ αλλα χαίρονται οι "ηλίθιοι" και οι "γνώστες!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρε φίλε που μοιράζεις όπως λάχει τις δυνάμεις από δω και από κει.
    Λες ότι το ΚΚΕ,η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ένα μέρος του ΣΥΡΙΖΑ είναι στην ίδια πλευρά.Καλά ρε μεγάλε,τους έχεις ρωτήσει και συμφωνούν με αυτό που σούρθε να γράψεις;
    Το ΚΚΕ πιστεύει ότι είναι μόνο του η άλλη πλευρά,η ΑΝΤΑΡΣΥΑ το ίδιο.
    Καλά για το ΣΥΡΙΖΑ δεν συζητάω...
    αυτοί τσακώνονται για το τί σημαίνει 'πλευρά' .
    Μέέέχρι λοιπόν να τους πείσεις ότι ανήκουν όλοι αυτοί στην ίδια πλευρά...θα έλεγα να πάρεις τα βουνά,γιατί θα βοηθήσεις και στην στροφή στην περιφέρεια που τόσο έχει ανάγκη η χώρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ζητω η ομαδα Χ και οι Χιτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 03:33 Είναι ο 12:16, εγώ έβαλα όσους έβαλα σε κάθε πλευρά με τη δική μου κρίση και δεν τους ρώτησα, γιατί δεν ειμαι μέλος τους ούτε και συμφωνώ σε όλα όσα υποστηρίζουν. Εσύ με έκρινες. Ωραία. Η δική όμως άποψη, εκτός από την ειρωνεία και τις ξυπνητζίδικες ατάκες, ποιά είναι; Θέλεις να μας πεις; Θα περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 6.02 ,δικό μου λάθος που δεν το ξεκαθάρισα:κι εγώ στον 12.16 απαντούσα.
    Από κει και πέρα:εγώ τον Κουβέλη δεν τον τσουβαλιάζω με τους υπόλοιπους.Νομίζω ότι είναι μια από τις ελάχιστες σοβαρές φωνές και μακάρι να απελευθερωθούν τέτοιες φωνές κι από τα άλλα κόμματα,για να συγκροτηθεί ένα σοβαρό δημοκρατικό αριστερό κόμμα.
    Την κίνηση που αναφέρεις δεν την γνωρίζω,αλλά ενδιαφέρομαι πολύ για τέτοιες προσπάθειες που σπάνε τα στεγανά και θα μπω να την δω.

    Ο 3.33 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση