GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Για την Παγκόσμια Ημέρα Μεταναστών...

Γράφει ο Άγγελος Τσιγκρής Υπ. βουλευτής Αχαΐας ΝΔ Ο υπ. Βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ Άγγελος ΤΣΙΓΚΡΗΣ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μεταναστ...

Γράφει ο Άγγελος Τσιγκρής
Υπ. βουλευτής Αχαΐας ΝΔ

Ο υπ. Βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ Άγγελος ΤΣΙΓΚΡΗΣ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μεταναστών (18 Δεκεμβρίου), έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Υπάρχουν πολλά στοιχεία ότι οι μετανάστες, και ειδικότερα οι γυναίκες και τα απροστάτευτα παιδιά, συνήθως δεν έχουν πρόσβαση στην περίθαλψη και την εκπαίδευση. Αποτελούν θύματα σωματικής, ψυχολογικής, και σεξουαλικής κακοποίησης.
Εμποδίζεται η επανασύνδεση με τις οικογένειές τους, ενώ συλλαμβάνονται και κρατούνται σε συνθήκες και όρους που παραβιάζουν τη διεθνή νομιμότητα, καθιστώντας τους έτσι τρωτούς στα δίκτυα της λαθραίας διακίνησης. Η προστασία των δικαιωμάτων των μεταναστών δεν είναι ασυμβίβαστη με την άσκηση της κυριαρχίας των κρατών αλλά ούτε και με την πρακτική εφαρμογή της εθνικής ασφάλειας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, κάθε χρόνο μεταναστεύουν περίπου 175 εκατομμύρια άνθρωποι, από...
 αυτούς περίπου 159 εκατομμύρια κρίνονται ως διεθνείς μετανάστες, ενώ 16 εκατομμύρια αναγνωρίζονται ως πρόσφυγες».
Κλείνοντας τη δήλωσή του ο υπ. Βουλευτής της ΝΔ Άγγελος ΤΣΙΓΚΡΗΣ επισημαίνει ότι: «Η Ελληνική κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει στη λήψη άμεσων μέτρων προς την κατεύθυνση της:
1) ενημέρωσης των πολιτών σε ζητήματα μετανάστευσης, 2) περιθωριοποίησης των φαινομένων ξενοφοβίας και ρατσισμού, 3) ενημέρωσης των παραγωγικών φορέων για τη διευκόλυνση της πρόσβασης των νόμιμων μεταναστών στην απασχόληση, 4) ενημέρωσης των νόμιμων μεταναστών σε ζητήματα εργασίας, εκπαίδευσης, υγείας και κοινωνικής ένταξης, 5) εκπαίδευσής τους και στοιχειώδους εκμάθησης της Ελληνικής γλώσσας, 6) υγειονομικής περίθαλψης των νόμιμων μεταναστών και εξέτασή τους για τυχών μεταφορά μολυσματικών ασθενειών και επιδημιών, 7) πάταξης της λαθρομετανάστευσης, 8) θωράκισης των συνόρων μας και 9) επαναπροώθησης των λαθραίων μεταναστών στις χώρες καταγωγής τους».

4 σχόλια

  1. Ένας ακόμα στόκος υποψήφιος για την Βουλή!
    Για ποιους νόμιμους μετανάστες μιλάει;
    Όσο για τον καυτηριασμό της ξενοφοβίας και του ρατσισμού, δεν ρωτάει καλύτερα τους συμπατριώτες του Πατρινούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 5 χρόνια δεν ήσουν μέλος της κυβέρνησης ή καλύτερα του κυβερνωντος κόμματος;

    Για πες μου το έργο σου...

    Τί έκανες ΕΣΥ για τους μετανάστες που τόσο κόπτεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να φύγουν από την Ελλάδα όλοι οι μη Ελληνες !
    Οσες Βουλγάρες, ρωσσίδες κτλ, παντρεύτικαν κάτι ξεμωραμένους γέρπυς, να πάψουν μετά το θάνατο των συζήγων τους να παίρνουν σύνταξη, αν δεν μένουν Ελλάδα και δεν δουλεύουν...
    Αντε παληομαλάκες Αλβανοί, Ταλιμπάν κτλ!
    Παραγνωριστήκαμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου είναι τίποτα μπροστα στη νύχτα του αηΝιόνιου..Η Πάρτα δεν είναι μπορντέλο κι' ας είναι λιμήν...
    Η Πάρτα είναι το παράτερο της αγΕλλάδας στην 12άστερι Ευρώπη μας . Μέσα εκεί είναι κονσερβοποιημένα 4 γουρουνάκια .. Τα τέσσερα Π..Ο Πόρκυ, η Πίγκυ,ο Πάγκαλος και ο Πατρινός..και οι αδιαφιλονίκητοι μετανάστες του χμας το γνωρίζουν αυτό, είναι γραμμένο στο Ρίο ( της Πάρτας όχι του Τζανέϊρο) έξω από το λιβάνι και σε γλώσσα Παστού (από αμνό καθότι το γουρούνι απαγορεύεται μέσα, όπως και ο μπάτσος και ο δολοφόνος. ) Η Πάρτα διαφέρει από την Άρτα , πατρίδα του Τσοβόλα δώστα όλα, σε ένα Π, στην αρχή. Ένα από τα 666 π της πάρτας. Οι αφρομετανάστες έλαβαν το όνομά τους επειδή αν τους πετάξεις στη θάλασσα , βγαίνουν στον αφρό. Τρέφονται με ψάρια που βουτάνε μεσα απ’ το στόμα των άσπρων πελεκάνων που τους πιάνουν με ξώβεργες πάνω στα ψηλαλάνια. Που πήραν τ’ αναμά τους απ’ τα ψηλά αλάνια που κυκλοφορούσαν εκεί κάποτες , πριν τις καπότες και τις αδελφές. Οι καφρομετανάστες λοιπόν θέλουν να πάνε ακτοπλοϊκώς, σκεπτόμενοι απλοϊκώς, με κρουαζερόπλοιο στην Ιταλία. Σου λέει να κάτσουμε στο Ελλαδιστάν να μας φάει η βρώμα και η σκόνη, καλύτερα να πάμε κοντά στο μπερλουσκόνη. Καθότι ήρθαν στο Ελλαντάν για καλύτερα και βρήκαν καταραμένη φτώχια και ανεργία σαν στη χώρα τους. Αποχαιρέτησαν τους φίλους τους μουτζαχεντίν στο Αβγανιστάν και τους ξαναβρήκαν μπροστά τους στην Ομόνοια. Τάχασαν. Νόμιζαν ότι δεν είχαν φύγει καθόλου από την Καμπούλ. Έτριβαν τα μάτια τους για να καταλάβουν αν έφυγαν απ’ την Καμπούλ, προτού ξαναξεκινήσουν., φτου και πλαι απ’ την αρχή, για την Ερώπη. Αχ Ερώπη που λέει κι’ ο Τζιμάκος. Που αν ξεκινήσει η επανάσταση, δεν θα λέμε έγινε της πόπης , αλλά έγινε της ευρώπης…ποιος είδε τον λαό και δεν τον φοβήθηκε..Μόνο ο Κωστής κι’ έκατσε και τις έφαγε….Οι Αφγανοί λοιπόν τσακώνονται στο λιβάνι της Πάρτας για το ποιος θα μπει τελευταίος στο βαπόρι απ’ την Περσία που έπιασε στην Αχαϊα. Και κλαίνε όλα τα’ αλάνια στην Ομόνοια που θα μείνουνε χαρμάνια αφού έφυγαν οι Αφγανοί να πουλήσουν αλλού. Καθότι η αγορά «μαύρης» σε κρίση στο Ατενισταν του Ελλαδισταν…Και η αγορά νιγηριανής ελευθέρας βοσκής σε κρίση βρίσκεται. Τίποτα σε μαύρη δεν πουλιέται πια στο Ελλαδισταν , παρά μόνο οι τσάντες Παρτούζι από γνήσιο ψωλόδερμα φώκιας μονάχους-μονάχους..τέτοια πτώχεια καταραμένη έχει πέσει. Με αποτελέσμα την εκτόξευση του αβνανισμού λόγω της κρίσης. Υπάρχει έξαρση αβνανισμού στη χώρα μας γιατί δεν υπάρχει αυτοικανοποίηση. Δηλαδή ικανοποίηση από τον εαυτό μας. Επίσης υπάρχει κατάθλιψη επειδή είμαστε όλοι κατά της θλίψης και υπέρ της εβζωϊας. Καθότι αν δεν καταναλώσεις δυό πακιστανούς, τρείς αλβανούς και μία ουκρανή ημερησίως τι τη θέλεις τη Ζωή;; Τη Λάσκαρη..έτσι που κατάντησε;; Τέτοια έχουμε και στο σπίτι μας. Αδέλφια συνέλληνες μη μασάτε…σταματήστε το φαϊ και ξαναγυρίστε στην μεσογειακή δίαιτα που είναι και υγειινή. Έτσι μεγάλωσαν οι πρόγονοί μας έτσι και οι Αλβανοί. Η μεσογειακή δίαιτα διαφημίζεται γιατί είναι αφενός υγιεινή και αφετέρου από εδώ και πέρα θα ζούμε με μαύρο ψωμί, μαύρες ελιές σε σημίτη ( ελιοκούλουρο) και κρεμμύδι Θήβας τύπου ταλιμπάν…Άντε και καβλά Χριστούγεννα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση