Manos Lambrakis Ο Νίκος Ανδρουλάκης ζητά να γίνει πρωθυπουργός. Πρωθυπουργός. Δηλαδή ο άνθρωπος που αύριο θα πρέπει να εποπτεύει κράτος, υπο...

Manos Lambrakis
Ο Νίκος Ανδρουλάκης ζητά να γίνει πρωθυπουργός.
Πρωθυπουργός.
Δηλαδή ο άνθρωπος που αύριο θα πρέπει να εποπτεύει κράτος, υπουργεία, προϋπολογισμούς, κονδύλια, κρίσεις, ελέγχους, μηχανισμούς.
Και πριν ακόμη φτάσουμε εκεί, πριν ανοίξει καν η πόρτα του Μαξίμου, εμφανίζεται ένα εκατομμύριο ευρώ στο Πόθεν Έσχες σαν χαμένο παιδί σε εμπορικό κέντρο: κανείς δεν ξέρει ακριβώς πώς ξέφυγε, όλοι όμως μας διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Έφταιξε ο λογιστής.
Πάντα υπάρχει ένας λογιστής στην Ελλάδα για να σηκώνει την πολιτική μεταφυσική του λάθους.
Το απολαυστικό, βέβαια, είναι το ύφος. Αυτή η ήρεμη θεσμική σοβαρότητα με την οποία ζητείται από τον πολίτη να θεωρήσει ένα εκατομμύριο κάτι σαν στραβοπατημένη υποσημείωση.
Ο ίδιος πολίτης που για μια απόκλιση 87 ευρώ στην ΑΑΔΕ νιώθει ότι τον κοιτάζει από ψηλά ολόκληρο το ψηφιακό κράτος, καλείται τώρα να δείξει κατανόηση στον επίδοξο πρωθυπουργό που δεν πρόσεξε καλά το δικό του Πόθεν Έσχες.
Ωραία αρχή.
Πριν του εμπιστευθούμε τη χώρα, ας του εμπιστευθούμε πρώτα έναν φάκελο με αποδείξεις και βλέπουμε.
Και το διορθωσε και διεκοψε την συνεργασια με τον λογιστη.Σου αρεσει,δέν σου αρεσει,μπορει να ειναι αγαθοβιολης,λιγωτερο απο τον Φαμελλο,αλλα εχει τουλαχιστον ευθιξια και ηθικη.Ολιγοστος;Ισως.(γι'αυτο δεν διαολοστελνει τσολια οπως η Διαμαντοπουλου).Δεν ειναι ομως,επ'ουδενι,το χαλι του αρρωστημενου Μητσοτακη,ουτε στην ανικανοτητα,ουτε στην ανηθικοτητα ουτε στην σκατοψυχια του.Το οτι αρχισες παλι τις εξυπναδες για να αποδειξεις οτι δεν εισαι φελλος,ειναι αλλο καπελο.
ΑπάντησηΔιαγραφή