GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Για την επέκταση του ωραρίου του μετρό‏...

(Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 40 μέρες κοσκινίζει) . ΝΑΙ ΣΤΗΝ δοκιμαστικη ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ. ΓΙΑΤΙ: 1.Θα γλιτώσει πολλούς νέους μας ...

(Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 40 μέρες κοσκινίζει)
.
ΝΑΙ ΣΤΗΝ δοκιμαστικη ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ. ΓΙΑΤΙ:
1.Θα γλιτώσει πολλούς νέους μας που (κάκιστα), οδηγούν τώρα υπό την επήρεια του αλκοόλ, και που θα χρησιμοποιούν ΜΕΤΡΟ.
2.Θα βοηθήσει την αποσυμφόρηση της κυκλοφοριακής κίνησης των Ι.Χ, και στη ρύπανση της ατμόσφαιρας .
3.Θα συμβάλλει στην χρήση των μαζικών μέσων μεταφοράς αντί του ΙΧ.
4.Θα ανακουφίσει, σε κάποιο βαθμό, τα οικονομικά των νέων μας, (και όχι μόνο), που εξʼαιτίας της σημαντικής επιβάρυνσης του ΤΑΧΙ, συχνά περιμένουν μέχρι τις 5 το πρωί (!!!) το λεωφορείο (απίστευτο , ε!). -κ.α που δεν θέλω να σας κουράσω.
Και τι προβάλλουν με το ΟΧΙ τους, συνδ-τές (κυρίως) & εργαζόμενοι;
«..Χρειάζεται σχεδιασμός και προετοιμασία των εγκαταστάσεων», «τι κύρος μπορεί να έχει μια ξεχάρβαλη κυβέρνηση, που έχει διαλύσει τη μισή χώρα μέσα σε τέσσερα χρόνια», «δεν θα επιτρέψουμε να γίνει ζημιογόνος άλλη μία Δημ. Επιχείρηση*», «δεν θα κάνουμε ότι θέλουν ο Κακλαμάνης και ο Τσίπρας*»…και άλλα ανάλογης πειστικότητας επιχειρήματα.
Χωρίς να ανήκω στο κυβερνητικο στρατόπεδο, οφείλω:
Ένα μπράβο, στον κατά τα άλλα, ανεκδιήγητο κ. Χατζηδάκη, και
Ένα ΓΙΑΤΙ (αρνείστε), την (έστω) δοκιμαστική 2μηνη επέκταση του ΜΕΤΡΟ, στους συνδ-τές-εργαζόμενους.
Δεν θα σταθώ στα όσα ακούγονται για το ποιος ωφελείται από την αδιαλλαξία τους, ούτε στο αν υπάρχουν ή όχι, άλλου είδους σκοπιμότητες (π.χ. πολιτικές κ.α.), γιατί πιστεύω ότι οι ενδιαφερόμενοι θα δουν το (καλώς εννοούμενο) συμφέρον τους, και θα διαψεύσουν την πιο πάνω παροιμία...

ftani_pia,blogspot.com
*Δηλώσεις συνδ-τών σε Ρ/Σ.

65 σχόλια


  1. Γιατί ρε να δουλεύουνε οι εργαζόμενοι του μετρό παραπάνω ώρες και να πληρώνονται ψίχουλα;

    Ζητάς μήπως αθρόες προσλήψεις προσωπικού;

    Οχι, ζητάς να βάλουν εργαζόμενοι το κεφάλι τους στον τορβά για να καλοπερνάς εσύ.

    Να περιμένεις το λεωφορίο στις 5 άνθρωπέ μου

    άντε γεια--ΠΑΛΙΟΦΑΣΙΣΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΕ


    ο αναρχο-κομμουνιστής της γειτονιάς σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ
    που θα κάνετε και λόγο για "πολιτικές σκοπιμότητες"!!!

    Ανεγκέφαλα ζώα, αύριο θα έρθει η σειρά σας, και θα σας ζητάνε να δουλέψετε παραπάνω και πιο εντατικά, για να προσφέρετε και εσείς ...μια ευγενή δωρεά στο Ελληνικό Εθνος!!!

    Κακομοίρηδες, έχετε απεργήσει ποτέ στη ζωή σας;

    Ξεφτίλες, βρωμορουφιάνοι της εργοδοσίας.

    ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΣΑΣ,

    ο ΜΕΛΙΓΑΛΑΣ ΗΤΑΝ Η ΑΡΧΗ
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΗΓΑΔΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΒΑΘΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέρετε ρε τι κάνουμε στους βρωμιάρηδες τους ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ???

    Τους ξεβρακώνουμε στο Σύνταγμα και τους τσακίζουμε αλύπητα.

    Εκεί σε κοινή θέα προς παραδειγματισμό και συμμόρφωση όσων τόλμησαν να προδώσουν τα συμφέροντα των εργαζομένων.

    Κάντε πως πλησιάζετε κατά Μετρό μεριά σε ώρα απεργία ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ
    ΣΙΧΑΜΕΡΑ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ


    Ο ΕΞ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΦΑΣΙΣΤΟΦΑΓΟΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμα ειναι να παιξουμε την κολοκυθια, τα πιασαμε τα λεφτα μας...

    Ασε που αυτοι που παιρνουν ψιχουλα,ειναι κατα πολυ περισσοτεροι απο αυτους που οι εργαζόμενοι(ψιχουλα κι εδω)νομιζουν οτι υπαρχουν γυρω τους.Το κομματικο το δαχτυλακι ας το βγαλουμε πια απο το ματι.

    Ακου κει, "καλοπερνάνε" αυτοί που θελουν να παρουν μετρο μετα τα μεσανυχτα...Ουστ ρε.Και αει σιχτιρ δηλαδη που-ντε και σωνει-πρεπει να ειναι ολα έτσι ή αλλιώς.Μάκης ή Θέμος,φασίστες ή ανάρχια,μετρό ή όχι μετρό.Ξεβρακωθείτε όλοι σας και πηγαίνετε με τα πατινια σας στη δουλειά σας, ή και μακρύτερα!

    ανωνυμοςανωνυμοςανωνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ερχονται ασχημες μερες...θα πεινασετε, παλιοσυνδικαλιστες του κωλου. Δια νομου θα προσλαμβανονται Αλβανοι. Στηστε κωλο τωρα κομμουνια της πουτσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άμα είναι όλοι αυτοί "οι νέοι υπό την επήρρεια του αλκοόλ" να ταξιδεύουν με το τρένο, κάτι πρέπει να γίνει και με τη φύλαξή του που τελευταία δείχνει να έχει ατονήσει, αλλιώς θα σφάζονται μέσα στα τρένα κάθε νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 5. Νέες θέσεις εργασίας!!!

    Και μην ακούσω μαλακίες για τα οικονομικά του ΜΕΤΡΟ! Στην χειρότερη θα μειωθούν οι μίζες κάποιων.

    Και μεταξύ μας:

    Το ΜΕΤΡΟ φτοιάχτικε για την εξυπηρέτιση των πολιτών και ΟΧΙ των εργαζομένων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι δουλειά κάνεις ρε; Πες μας

    Μόλις μου πεις η επωδός είναι έτοιμη:

    Και μεταξύ μας:
    Η επιχειίρηση (που δουλεύεις) φτοιάχτικε για την εξυπηρέτιση των πολιτών και ΟΧΙ των εργαζομένων του.!!!


    γελοίε

    Εσύ ρε βλήμα δεν είσαι εργαζόμενος; Μονο πολίτης

    -----

    Στο φασίστα παραπάνω

    τις δουλειές ρε γελοίε τις παίρνει ο καπιταλισμός ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΕΣΗ, ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ, την αναρχία στην παραγωγή, με τον εφεδρικό στρατό των ανέργων

    ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΟΛΟΥ
    ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ


    OXI OI ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, οι μετανάστες είναι εργάτες

    εσύ είσαι μικροαστός και σου αξίζει ένα μνήμα στο Μελιγαλά

    ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οσον αφορά στον ανώνυμοανώνυμοανώνυμο
    και τα φληναφήματά του:

    ρε στραβάδι αν ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΔΟΠΟΙΟ ΔΟΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ:

    ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ
    ανάμεσα σε κάποιον ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ και μισθώνει εργασία (αφεντικό-καπιταλιστή-τράπεζα-έμπορο)
    και σε κάποιον που έχει μόνο την εργατική του δύναμη να πουλήσει

    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ
    ανάμεσα σε εργαζόμενους που διαφοροποιούνται στο μισθό τους για 100, 200 ή και χίλια ευρώ

    TOTE EISAI GIA POLLES KLOTSIES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΟΛΟΥ
    ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ"


    Διαφορά Κουμουνιστή - Αντικομουνιστή:

    Ο πρώτος διαβάζει Μαρξ
    Ο δεύτερος καταλαβαίνει Μαρξ.

    Αφιερωμένο στον φίλο μου πιο πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ta pernoun oi megasyndikalistades apo tous tarifes ta pernoun xontra kai esys milate gia marx kai malakies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάποια στιγμή πρέπει να μαθουνε οι συγκεκριμενοι εργαζομενοι να δουλευουνε και οχι να ξυνονται...Επιτελους και λιγη δουλεια σε αυτη την χωρα δεν κανει κακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμε,
    Ξέρεις καμία κοινωνία ή άτομο που να προοδεύει, να ξεχωρίζει από τη μάζα, χωρίς αυτό το "κάτι παραπάνω;" Μόνο στα πάλαι ποτέ κουμουνιστικά καθεστώτα η εργασία αμοίβονταν το ίδιο, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα που δημιουργούσε και το επίπεδο. Αλλά αυτά τα καθεστώτα απέδειξαν την ιστορική αχρηστία τους και παραμένουν ως ιδεολογικό κείμενο μελέτης προς αποφυγήν εφαρμογής και υλοποίησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα πρέπει επιτέλους το ΜΕΤΡΟ να λειτουργεί και τις νυχτερινές ώρες, ιδίως τα Σαββατοκύριακα. Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να πληρώνονται παραπάνω στην επέκταση του ωραρίου. Είναι η πρώτη φορά που ακούω τόσο φτωχά και πρόχειρα επιχειρήματα εργαζομένων. Πραγματικά δεν πείθουν. Καλό είναι να κάνουν στην άκρη οι εργαζόμενοι και να ακούσουν τις ανάγκες το επιβατικού κοινού. Πιστεύω ότι ο υπουργός πρέπει να πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση.

    Με λίγα λόγια, σωστή η κίνηση επέκτασης του ωραρίου λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ.

    Στην περίπτωση που οι εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ κάνουν απεργιακές κινητοποιήσεις προς την κατεύθυνση μη επέκτασης του ωραρίου, δε θα έχουν τον κόσμο με το μέρος τους. Ξεκάθαρα πράγματα. Αν θα γίνουν κινητοποιήσεις, θα πρέπει να είναι προς την κατεύθυνση της δίκαιης αμοιβής για τις επιπλέον υπηρεσίες που θα προσφέρουν ή/και την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού.

    remle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα έβαλες όλα μαζί ανάκατα και έφτιαξες έναν λαϊκίστικο χυλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. O Ftani_pia
    στον αναρχο-κομουνιστή:
    1.Να ΜΗΝ δουλεύουν παραπάνω, ούτε με ΨΙΧΟΥΛΑ και (αν θέλουν) να ΔΟΥΛΕΎΟΥΝ ΜΕ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ (Εργ. Νομοθεσία).
    Άλλως να γίνουν οι αναγκαίες προσλήψεις.
    2.Να ΜΗ ΒΑΖΕΙ κανείς "το κεφάλι του στον τορβά".
    Να απαιτήσουν οι εργ-νοι μέτρα ασφαλείας και αν τους αρνηθούν τότε να καταγγείλουν την εργοδοσία & να αρνηθούν την επέκταση ωραρίου,και εμάς θα μας βρούν δίπλα τους.
    Όχι όμως να αρνούνται προκαταβολικά τη δοκιμαστική εφαρμογή του μέτρου.
    Ποιόν πείθουν; Εκτός από τον κ. Μπαντουράκη (ΤΑΧΙ), που χθές είπε σε Ρ/Σ , ότι δε θέλει να πάρει θεση για το μέτρο, μήπως και θεωρηθεί ότι παρεμβαίνει στα εσωτερικά των εργαζομένων!!!...Για σήμερα, όμως , που εξαγγέλει να κάνει πορεία μέσα στους λεωφορειόδρομους (!!!...)ταλαιπωρόντας χιλιάδες επιβάτες λεωφορείων, εις βάρος ποιού παρεμβαίνει; Ας ζητήσει τότε να καταργηθούν και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, να μην έχει κανένα ανταγωνιστή στα κέρδη του...Σα δεν ντρέπονται λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aναρχοκομμουνιστή,
    συνέχισε όπως πας,
    το εγκεφαλικό έρχεται,
    και μεις θα ρθουμε
    να μας τα πεις
    από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η συζήτηση ξεκίνησε ανάποδα.
    Πρώτα πήγαν να εφαρμόσουν το μέτρο και μετά να δουν τι θα συμβεί με τους εργαζομένους!!!
    Απαράδεκτα πράγματα.
    Αποφασίσαμε να γυρίζουμε με τρενάκι από το μπαρ,το προτείνουμε στο Δήμαρχο ,αυτός το δέχεται,μετά το δέχεται και η κυβέρνηση και στα ....μπιπ μας αν δουλεύουν οι άλλοι τρελά ωράρια!Τι λέτε ρε;
    Σκλάβοι σας είναι;
    Μπράβο τους που το ματαίωσαν .
    Κι εγώ νέος είμαι,κι εμένα δεν μου αρέσει να ψάχνω ταξί όταν γυρίζω απ'του Ψυρρή το Σάββατο,αλλά όχι να φορτωθώ και στην πλάτη των εργαζομένων,όχι και να γίνουν λάστιχο για χάρη μου!!!
    Λέμε ότι είμαστε και αριστεροί τρομάρα μας!
    Να μου ζήσεις Τσίπρα με τις φανταστικές αριστερές προτάσεις σου!Αυτή και η άλλη με το πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα θα... ανατρέψουν τον καπιταλισμό!
    Όχι και να στραφώ έναντι όσων δικαίως αντιδρούν!!!
    Έλεος πια!Σιγά μην απαιτήσω κιόλας να ....ούνται οι άλλοι για να με μεταφέρουν από το μπαρ στο σπίτι...τι λέτε ρε αριστερόπουλα!
    Μπαρόβιοι όλης της Αθήνας ενωθείτε!
    Οι άχρηστοι οι σωφέρ των τρένων δεν μας πηγαίνουν σπίτι!!!
    Ριζοσπάστες μου εσείς!!!
    Είδες τι γίνεται αν δεν έχεις δουλέψει στη ζωή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ένας-ένας πουλάκια μου bloggers (sic!!!), αβανταδόροι του Αλαφουζέικου και της λοιπής συνωμοταξίας των μιντιαρχών-καναλαρχών

    1ον) όποιος έχει ιδέα από το τι συμβαίνει τη τελευταία δεκαετία σε αυτό που κωδικοποιώ σύντομα ως κίνημα "οικονομικών διεκδικήσεων", ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ η "πιλοτική επέκταση ωραρίου" ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΜΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, χωρίς προσλήψεις, χωρίς αυξήσεις της προκοπής. ΒΛΕΠΕ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ, στους εμπροϋπαλλήλους.

    ΟΠΟΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΜΕΤΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 2 ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ

    2ον) όποιος δεν αντιλαμβάνεται τα παραπάνω και βλέπει τους απεργούς ως "οχτρούς της κοινωνίας" είναι ΦΑΣΙΣΤΑΣ-ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΣ-ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΣ.

    3ον)τα χαζο-επιχειρήματα ότι έτσι θα ελαττωθούν τα ατυχήματα να τα λέτε σε αφελείς. Στην Ελλάδα όπως και σε όλο τον κόσμο, η οδηγική συμπεριφορά ξεκινά από τους δρόμους, που είναι τριτοκοσμικοί γιατί η προμήθεια στον εργολάβο ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΟΒΑΡΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ

    4ον) Ο ΗΛΕΙΟΣ Ψωριάρης ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ είναι τόσο πατριώτης που στην μεγάλη πυρκαγιά περίμενε από τους μπάτσους να του σώσουν το χωριό. Είναι αυτός που περίμενε στο καφενείο του χωριού του όταν οι άλλοι τον καλούσαν να φτιάξουν αντιπυρικές ζώνες γύρω από το χωριό, είναι αυτός που διατηρούσε ελιές γύρω από το χωριό και πίεζε να μην γίνουν αντι-πυρικές ζώνες για να μην τις χάσει.

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥΣΤΗ ΦΑΣΙΣΤΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙΣ

    τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ανεπρόκοπε τι δουλειά κάνεις στο μετρό

    ΜΠΑΤΣΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ

    και λιγουρεύεσαι να βλέπεις τα μωράκια να περνούν μέχρι τις 2

    ΑΝΤΕ ΡΕ ΨΩΝΑΡΑ ΜΑΛΑΚΑ ΑΝΤΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΣΑΜΠΑ

    ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΟ ΤΟΜΑΡΙ

    ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ , Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 5 ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΩΣ ΤΙΣ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ ΗΤΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ''ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ'' ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ (ΦΤΟΥ ΣΚΟΡΔΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΗΜΙΤΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

    ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΦΙΛΟΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΕΩΣ ΤΙΣ 2 ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ.

    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΛΑΧΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΟ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΩΝ ΝΕΩΝ!!! Ε ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΠΟΙΟΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΟΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΣΑΒ/ΚΟ ΕΩΣ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ.

    ΑΥΤΑ ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ!!!

    ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ο Βλάχος είναι γνωστό πουλέν του Ρουσσόπουλου
    και ανήκει αυτο-δικαίως σε αυτούς που
    όλοι ονοματίζουν
    ως

    ΑΛΗΤΕΣ-ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. To ωράριο θα επεκταθεί τον κώλο σου να χτυπάς 1.59.Μετά έλα να σου πούμε με τις υγείες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 9:42

    εσύ ρε καραγκιόζη μπιντέ

    που κατηγορείς τους εργαζόμενους ότι ξύνονται

    πόσο μπάτσος είσαι ρε κεφτέ;

    Καλά μερισματούχος είσαι; Εισοδηματίας; Γαιοκτήμονας; Τι σκατά είσαι για να γράφεις ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΙΠΕΣ;;;

    Και δεξιός να σουν εργαζόμενος τέτοιες μαλακίες δεν θα γραφες.

    ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ ΣΤΟ ΑΔΕΛΦΑΤΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ????

    αντε ρε στο βόθρο σου σούργελο που θα πεις ότι οι εργαζόμενοι στην ΕΛλάδα ξύνονται

    ΒΓΕΣ ΡΕ ΝΑ ΤΟ ΦΩΝΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ στις 5:00 τα ξημερώματα ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΚΑΣ

    ΓΑΜΙΟΛΗ-ΚΑΡΙΟΛΗ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ρε μαλακισμένο δαπιτάκι ή συνασπιστήρι-τσιπράκι

    κατεβείτε ρε μουνόπανα αν έχετε κότσια σε πορεία απεργοσπασίας στο δρόμο

    ΚΑΝΤΕΟ ΤΟ-----ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΣΑΣ ΟΤΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΤΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ

    Να τα πούμε εκεί ρε ΦΑΣΙΣΤΕΣ-ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΙ

    να καθαρίσουμε στο δρόμο λαμόγια

    άντε ρε τσιράκια των μίντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Πεφωτισμένε"που προτείνεις το Κεφάλαιο για διάβασμα,καταρχήν άργησες να το ξεφυλλίσεις και προφανώς δεν είχες και λεξικό κοντά σου.

    Κατά τ'άλλα εάν την είδες αυτόκλητος σωτήρας των εργαζομένων στο Μετρό, πρόβλημά σου.
    Διότι κανένας δεν ισχυρίστηκε ότι θέλει την επέκταση λειτουργίας του μετρό, με οδηγούς και τεχνικούς να δουλεύουν ως σκλάβοι σε μπανανοφυτείες. Αρα το προβληματάκι σου είναι οι πολιτικές ηγεσίες,οι σχέσεις τους με το κεφάλαιο κι οι-συχνά από κοινού- πρακτικές τους και αποφάσεις τους στα εργασιακά, το ασφαλιστικό κλπ

    Το πρόβλημα των υπόλοιπων κι ενδεχομένως και των εργαζομένων, είναι κάτι συνδικάτα και συνδικαλιστές, που στην πλειοψηφία τους(το δείχνει η μετέπειτα πορεία τους προς τη Βουλή) αντιμετώπισαν την"εργατική δύναμη" ως μέσο για την κομματική(επαγγελματική)ανέλιξη τους και τον πλουτισμό.

    Κι αν όσοι συμφωνούν με την επέκταση λειτουργίας του μετρό, κατά 2(!!!)ώρες το βράδυ Παρασκευής και Σαββάτου, είναι απλώς φασίστες κατά την άποψή σου,τότε κι εσύ είσαι απλώς μαλάκας.

    τα"φληναφήματα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν το πιστεύω ότι το 2008 υπάρχουν ακόμη τόσοι καμμένοι! Είχα από το λύκειο να ακούσω κλασική κομμουνιστική ρητορική και τέτοια επιχειρήματα της πούτσας. Αγοράκια, ρίξτε μια ματιά στο ημερολόγιο και γυρίστε στο λαγούμι σας. Ζείτε σε ένα παράλληλο σύμπαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Άσχετο, αλλά δε γίνεται ρε παιδιά να θεσμοθετηθεί να απεργούν 3-4 (εργάσιμες) μέρες την εβδομάδα οι ταξιτζήδες να πηγαίνουμε κι εμείς στη δουλειά μας με άνεση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η επέκταση του ωραρίου του μετρό είναι από πρώτη ματιά άριστη ιδέα γιατί εξυπηρετεί τον κόσμο και το μετρό φτιάχτηκε ακριβώς γι αυτό το λόγο.

    ΟΜΩΣ: Αν το μετρό λειτουργεί μετά τα μεσάνυχτα, εκτός από κάποιους άτυχους που είναι αναγκασμένοι να το χρησιμοποιούν γιατί τότε πάνε στις δουλειές τους ή σχολάνε απ' αυτές, οι υπόλοιποι είναι έξω για τη διασκέδασή τους.

    Όλοι αυτοί θα είναι διατεθειμένοι να σεβαστούν τις εγκαταστάσεις του μέσου που τους εξυπηρετεί ή οι αποβάθρες θα γεμίσουν αποτσίγαρα, εμετούς, κατρουλιά, σκουπίδια κάθε είδους και θα μετατραπούν σε χώρους για παράνομες δραστηριότητες;

    Οι παραπάνω ώρες δουλειάς για τους εργαζόμενους του μετρό είναι το λιγώτερο που θα πρέπει να μας απασχολεί. Το μείζον πρόβλημα θα είναι η ασφάλεια των επιβατών και ο σεβασμός των εγκαταστάσεων. Επιπλέον, προσωπικά είμαι βέβαιος γι αυτό, λίγοι θα πληρώνουν εισιτήριο εκείνες τις ώρες. Βάζω στοίχημα ότι μετά τα μεσάνυχτα στο μετρό θα μαζεύονται πολλοί εξαθλιωμένοι μετανάστες με όλα τα συνεπακόλουθα.

    Εν ολίγοις, η επέκταση του ωραρίου, αν γίνει με το σωστό τρόπο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, αφού οι ανάγκες φρούρησης και καθαρισμού θα πρέπει να αυξηθούνκατά πολύ ενώ τα έσοδα, εκείνες τις ώρες, θα είναι μειωμένα.

    Επέκταση του ωραρίου σημαίνει ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ λίγων, εκμετάλλευση εκ μέρους τους των εργαζομένων και χασούρα για την εταιρία.

    Άρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ε, άμα είναι έτσι να τις καταργήσουμε όλες τισ γραμμές ΜΕΤΡΟ - Ηλεκτρικού και να δουλεύουν μόνο τις ώρες αιχμής.

    Έτσι θα υπάρχει μεγαλύτερο κέρδος και θα συμφέρει. Ρε τι λέτε; Πάτε καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπάρχει καλύτερη λύση:
    Να κλείνουν στις 11:00 τα ''πολιτιστικά κέντρα''
    του Γιαννόπουλου(που τον θυμήθηκα τώρα αυτόν).
    οπότε δεν χρειάζεται επέκταση του ωραρίου στο Μετρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 2:18 an den goustareis na akougontai diaforetikes apopseis na pas na ziseis sti kina, to iran i ti voreio korea.

    Ente zise sti nirvana sou twra me mastoura kai AERGIA kai otan varetheis pigaine na spaseis vitrines

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 3:49 μμ, εκτός από ακρότητες και σαρκασμό, ξέρεις να πεις κάτι πρακτικό;
    Αν δεν φυλαχτεί καλά το μετρό, οι αποβάθρες του θα καταντήσουν σαν του ηλεκτρικού πριν την ανακαίνηση. Εκτός κι αν προθυμοποιείται η υψηλότητά σου να παίρνει σκούπα και φαράσι κάθε βράδυ στις 02:00...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Telika, aytos pou eipe oti to 75% toy planiti katoikeitai apo ilithious eixe apoluto dikio...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Και το 75% των ηλιθίων σχολιάζει στο ress-gr....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ SIEMENS

    1989-90
    ΟΤΕ 470.000 ψηφιακες παροχες

    1994
    ΟΤΕ 1000.000 ψηφιακες παροχες

    1997
    ΟΤΕ πενταετης προγραμματικη συμφωνια

    1998
    ΟΣΕ-Ναυπηγεια Σκαραμαγκα
    προγραμματικη συμφωνια για σιδηροδρομικο υλικο

    1999-2007
    προαστιακος σιδηροδρομος

    1992-2001
    ΜΕΤΡΟ
    προμηθειες τροχαιου υλικου και
    ηλεκτρομηχανολογικων υποδομων

    1990-2000
    συστηματα σηματοδοτησης και σημανσης

    1998-1999
    Συστηματα επικοινωνιων Ενοπλων δυναμεων ΕΡΜΗΣ

    C4I




    ΤΙ ΠΑΘΑΝΕ ΟΙ ΤΗΛΕΑΝΑΚΡΙΤΕΣ-ΔΙΚΑΣΤΕΣ?
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ
    SIEMENS?
    ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ?
    ΧΑΧΑΧΑ
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ
    ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΟΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ
    ΜΙΕΖΕΝΣ ΟΙ ΤΗΛΕΑΣΤΕΡΕΣ ΜΑΣ.



    ΘΕΜΟ-ΜΑΚΗ-ΣΤΑΗ-ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ-ΤΡΕΜΗ

    ΤΗΝ ΒΙΛΛΑ ΤΟΥ ΜΑΓΓΙΝΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑΜΕ

    ΤΙΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΒΙΛΛΕΣ ΠΟΥ ΧΤΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΗΣ SIEMENS
    ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΙΣ ΔΟΥΜΕ?




    ΓΙΩΡΓΑΚΗ-ΚΑΧΡΙΜΑΚΗ
    ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ..ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΕΙ
    Η ΔΕΞΙΑ,ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
    ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,ΠΟΥ ΠΛΟΥΤΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ
    ΜΙΕΖΕΝΣ.
    ΚΑΚΟΥΡΓΑ ΔΕΞΙΑ..ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ
    ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΚΑΚΟΥΡΓΑ ΔΕΞΙΑ..ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟ
    ΜΕΓΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
    ΜΙΕΖΕΝΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν συμφερει τους εργαζομενους γιατι δουλευουν ΤΑΧΙ μετα την βαρδια τους και θα χασουν την μαρμιτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το ΜΕΤΡΟ ΗΣΑΠ πρεπει να δουλευει ολο το 24ωρο.
    3 βαρδιες 8 ωρες η καθε μια.
    μια βαρδια "καβαντζα" να καλυπτει τα ρεπο.
    Τα Σαββατοκυριακα και γιορτες που το ημερομισθιο ειναι ψηλοτερο και οι υπερωριες επισης μπορει να ρυθμιστει ..
    Εκ περιτροπης να δουλευουν ολοι.
    Δεν ειναι δυσκολο.

    Δυο μηνες "πιλοτικα" αλλωστε ειναι μια πρωτης ταξεως ευκαιρια να δοκιμασθουν και να εντοπισθουν τυχον προβληματα ωστε να διορθωθουν..

    Αυτοι που αντιδρουν δεν ειναι εργαζομενοι ."Εργαζομενοι" ειναι εργατοπατερες συνδικαλιστες ειναι που δεν θελουν να χασουν τα προνομια τους.
    Αν το συστημα παει καλα με την διωρη δοκιμαστικη ισως χρειαστει να προσλαβουν και αλλους υπαλληλους.
    Οι συνδικαλιστες φοβουνται οτι θα προσληφθουν δεξιοι και ετσι αυτοι θα χασουν τα προεδρεια τους και την ξαπλα τους .
    Και γαυγιζουν οτι δεν εγινε..σχεδιασμος..

    Επισης απο τις 05.00 εως 24.00 ειναι 19 ωρες ,την "βγαζουν" δυο βαρδιες και κονομανε 3 ωρες ο ενας και 2 ωρες ο αλλος υπερωρια.
    Αυτο σε συναρτηση με τα Σαββατοκυριακα και γιορτες τους δινει ενα μισθο παραπανω..

    Αλλα αμα δουλεψουν ενα διωρο παραπανω και μαλιστα νυχτερινο οι υπερωριες γινονται 7 ωρες και νυχτερινα μαλιστα ..

    Σε καμμια επιχειρηση δεν συμφερει να πληρωνει ενα υπαλληλο 7 ωρες υπερωριες .
    Την συμφερει να προσλαβει ενα ακομα υπαλληλο.
    Γιατι θα της ερθει πιο φτηνα και δεν θαχει και προβληματα με τη διευθυνση εργασιας η ασφαλειες σε περιπτωση ατυχηματος ..

    Γιαυτο αντιδρουν.

    Μα την παναγια ετσι ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  40. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΤΑΡΙΦΕΣ ΕΧΟΥΝ "ΣΥΝΕΝΟΗΘΕΙ" ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΒΡΑΔΥΝΕΣ ΚΟΥΡΣΕΣ ΤΟΥΣ.

    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΖΟΥΜΕ .. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. "Οι παραπάνω ώρες δουλειάς για τους εργαζόμενους του μετρό είναι το λιγώτερο που θα πρέπει να μας απασχολεί. Το μείζον πρόβλημα θα είναι η ασφάλεια των επιβατών και ο σεβασμός των εγκαταστάσεων. Επιπλέον, προσωπικά είμαι βέβαιος γι αυτό, λίγοι θα πληρώνουν εισιτήριο εκείνες τις ώρες. Βάζω στοίχημα ότι μετά τα μεσάνυχτα στο μετρό θα μαζεύονται πολλοί εξαθλιωμένοι μετανάστες με όλα τα συνεπακόλουθα."

    Ena rigos to eniosa den mporo na po!!!
    Diladi re megale stin karapoutsaklara mas oi ergazomenoi etsi? Den exoun zoi autoi, gennithikan gia na se ypiretoun prigkipopoulo mou?

    Kai gia olous tous parapano skefteikate arage kati poly aplo? H yperoria, h yperergasia, h ergasia stis episimes argies kai nixterini ergasia, ginontai MONO an symfonei kai o ergazomenos! Den mporei KANENAS na ton anagkasei na doulepsei ypo autes tis sinthikes...

    Min akoume loipon malakies...an den theloun tha prepei o Mr. Hatzidakis na proslavei ki allous ergazomenous!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. H yperoria, h yperergasia, h ergasia stis episimes argies kai nixterini ergasia, ginontai MONO an symfonei kai o ergazomenos! Den mporei KANENAS na ton anagkasei na doulepsei ypo autes tis sinthikes...
    ==
    Που το ειδες αυτο γραμμενο ρε βλαξ?

    Σε ποια υπηρεσια ισχυει αυτο?

    Στα νοσοκομεια?
    Στην ΔΕΗ?
    Στον ΟΤΕ?

    Που τελος παντων ερωταται ο εργαζομενος αν συμφωνει?
    Και υπ οψιν στο ΜΕΤΡΟ δεν ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.

    Παιρνουν εναμισυ μηνιατικο και τρωνε κλωτσια,αμα κανουν το ζορικο..
    Και αυτο επρεπε ΗΔΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ.

    Δεν θα μας ξαναφερουν οι φτωχομπινεδες στην εποχη των αθλιων Κολλαδων στα λεωφορεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. H yperoria, h yperergasia, h ergasia stis episimes argies kai nixterini ergasia, ginontai MONO an symfonei kai o ergazomenos! Den mporei KANENAS na ton anagkasei na doulepsei ypo autes tis sinthikes...
    ==
    Που το ειδες αυτο γραμμενο ρε βλαξ?

    Σε ποια υπηρεσια ισχυει αυτο?

    Στα νοσοκομεια?
    Στην ΔΕΗ?
    Στον ΟΤΕ?

    Που τελος παντων ερωταται ο εργαζομενος αν συμφωνει?
    Και υπ οψιν στο ΜΕΤΡΟ δεν ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.

    Παιρνουν εναμισυ μηνιατικο και τρωνε κλωτσια,αμα κανουν το ζορικο..
    Και αυτο επρεπε ΗΔΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ.

    Δεν θα μας ξαναφερουν οι φτωχομπινεδες στην εποχη των αθλιων Κολλαδων στα λεωφορεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Όχι και να στραφώ έναντι όσων δικαίως αντιδρούν!!!
    "Έλεος πια!Σιγά μην απαιτήσω κιόλας να ....ούνται οι άλλοι για να με μεταφέρουν από το μπαρ στο σπίτι...τι λέτε ρε αριστερόπουλα!
    Μπαρόβιοι όλης της Αθήνας ενωθείτε!
    Οι άχρηστοι οι σωφέρ των τρένων δεν μας πηγαίνουν σπίτι!!!
    Ριζοσπάστες μου εσείς!!!
    Είδες τι γίνεται αν δεν έχεις δουλέψει στη ζωή σου;"

    Etsi bravo megale!!Pesta!!Kai kanonika tha eprepe kai na mas zitane tautotHta,forologikH dHlwsH kai xarti fronHmatwn prin xrHsimopoiHsoume to METRO!Kai oi syndikales-security na mas kanoun kai face control!

    Toso stokos pia...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. pros 7:16

    Ta grafo apla kai periektika giati variemai na ta analyo:

    An ypothesoume pos einai dimosioi yplalliloi (pou einai alla auto einai allo zitima) --> ar. 73 par. 1 toy Ypal. kodika kai ar. 7 tou n. 754/1978

    An ypothesoume pos einai idiotikoi ypalliloi --> ar. mono tou n. 2874/2000

    kai me eidikes Ypourgikes apofaseis gia argies...

    P.S. Poly mou arese to "vlaks", mono mi me peis anoito kai pareksigitho!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ναι.Εχεις δικιο.

    Δεν ειναι δημοσιοι υπαλληλοι.
    Ιδιωτικοι ειναι .

    Εχεις ακουσει ποτε αυτο το ανεκδοτο?:

    "Περαστε απο το ταμειο"?

    Οχι? τυχερος εισαι η δεν εχεις δουλεψει ποτε στο ιδιωτικο τομεα.

    Και τραβα εσυ και πες το νομο 234/99//

    Εναμισυ μηνιατικο και παιρνεις τον μπουλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Vasika tha sto egrafa alla to ksexasa!

    Stin praksi profanos ta parapano den isxyoun. O logos einai o fovos tis anergias kai to reserve army labour (gia na thimithoume kai ton Karolo). Me alla logia, i dinatotita tou ergodoti na sou pei "An goustareis, allios ferno allon". Kai ante meta esy trexa na vreis to dikio sou!

    Epeidi omos yparxei mia kaki praktiki, de vlepo to logo na patame pano tis kai na adikoume kapoious...

    Prosoxi omos, na prostatepsoume autous pou adikountai oxi autous pou ta ksinoun...autoi na pane na ta ksinoun spitia tous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Prosoxi omos, na prostatepsoume autous pou adikountai oxi autous pou ta ksinoun...autoi na pane na ta ksinoun spitia tous!

    6 Φεβρουάριος 2008 9:58 μμ

    ==
    Αυτοι που αδικουνται δεν μιλανε.
    Απλα φοβουνται και ακολουθουνε.

    Αυτοι που τα ξυνουν ειναι που κανουν την φασαρια.

    Δεν θελουν να χασουν τα "κεκτημενα".
    (προεδρεια, κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. έλα τώρα ατιμούτσικο που θύμωσες

    Οπώς βρίζετε, θα βρίζω.

    Το ποιος ζει σε παράλληλο σύμπαν φαίνεται από το πόσο ζώα είστε και δεν καταβαίνετε τι παίζεται γύρω σας.

    1ον)
    Ο άλλος λέει υπάρχουν νόμοι που σου εξασφαλίζουν υπερωρίες, ρεπό κτλ... Ρε λακαμά η συντριπτική πλειοψηφία της νεολαίας δεν γνωρίζει τους νόμους γιατί η ΓΣΕΕ είναι πουλημένη στα αφεντικά.

    2ον)
    πως θα εξσφαλίσεις σε ένα περιβάλλον, που όλοι τρέμουν το αφεντικό, τα ήδη κατακτημένα παλαιών χρόνων; Θα φας την απόλυσή σου.

    3ον)Σας ξανάπα και πριν γελοίοι το παράδειγμα των εμποροϋπαλλήλων, την "πιλοτική επέκταση" των ωραρίων στα καταστήματα αρχικά στις γιορτές που σήμερα επεκτάθηκε κανονικά. Και βεβαίως οι εργαζόμενοι φτύνουν αίμα

    4ον) Το άλλο το αρχίδι πιο πάνω μιλάει για "φτωχομπινές που ξύνονται". Εσύ ΡΕ ΑΛΗΤΑΡΑ, ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΕ, τι κάνεις στη ζωή σου;

    5ον) ΣΑΦΩΣ και η ανακοίνωση των εργατοπατέρων του ΜΕΤΡΟ είναι για τα μπάζα, όχι γιατί είναι υπερ της απεργίας ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

    6ον) το φασίστες-νοικοκυραίοι κτλ... πηγαίνει σε εσάς που σκυλοβρίζετε νυχθημερόν εργαζόμενους, μετανάστες, φοιτητές εδώ μέσα. Θα βρίζω και εγώ να εκτονώνομαι

    7ον) έχει και 8ον)

    8ον)Αν θες να εχεις καλύτερη ζωή, αγωνίσου με τους συναδέλφους σου. Βρε διαύλους επικοινωνίας. Μονο με συλλογικότητα μπορεί να νικήσεις και στους χώρους δουλειάς, και στην κεντρική πολιτική σκηνη:π.χ. στην μάχη ενάντια στην ασφαλιστική μεταρρύθμιση

    9ον) Βούρλο στην Β. Κορεά και την Κίνα έχει καπιταλισμό, που όλοι οι καπιταλιστές θαυμάζουν. ΕΤΣΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΣΑΝ ΤΑ ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΜΕΝΑ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ, εκεί που ο εργάτης είναι σκλάβος. ΚΑΙ ΕΣΥ ΖΩΝΤΟΒΟΛΟ, ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΣ!!!
    Αθλιο σκουλήκι.

    10) Σας βαρέθηκα μικρααστάκια bloggers, άντε να βγείτε στο δρόμο να αναμετρηθούμε τσιράκια του Αλαφούζου ( η γενίκευση για τους bloggers γίνεται εκ μέρους μου για τονίσει την αντίθεσή μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Σε καμια Ευρωπαικη πολη το μετρο δεν λειτουργει μετα τα μεσανυχτα!Ομως υπαρχουν σε ολες τις λεωφορειακες γραμμες,ανα μιση ωρα νυχτερινα λεωφορεια για να μεταφερουν τους ξενυχτιδες καθημερινα και οχι μονο Παρασκευη-Σαββατο!Η επεκταση του ωραριου που θελει ο υπουργος ειναι μονο για ψηφοθυρικους λογους,για τον απλουστατο λογο οτι κανεις δε θα φυγει απ του Ψηρη η το Γκαζι στις ΜΙαμιση τη νυχτα για να προλαβει το μετρο αφου ολοι ξερουμε πως σε μια Μεσογειακη χωρα σαν την Ελλαδα,δινουμε ραντεβου για ποτο στα μπαρ μετα τις 12μιση!Βαλτε νυχτερινα λεωφορεια κ.Υπουργε,προς καθε συνοικια!Οι εργαζομενοι στο μετρο μακαρι να το κρατουσαν και 24 ωρες το 24ωρο κ.Υπουργε και οι λοιποι ξερολες Νεοελληναραδες ελεεινοι,οπως απεδειξαν οτι μπορουν να κανουν κατα τη διαρκεια των Ολυμπιακων Αγωνων.Αλλα με το αναλογο προσωπικο ασφαλειας και με τη σωστη λειτουργια!Το θεμα της σωστης λειτουργιας δε μπορω να το εξηγησω τωρα αλλα ακομα και αυτη τη δυνατοτητα να ειχα δεν θα το καταλαβαινε ουτε ο ιδιος ο Υπουργος.Μεχρι και συνδικαλιστες της ΔΑΚΕ προσπαθησαν να του το εξηγησουν,τιποτα αυτος!Ολα στο βωμο της Καριερας! Αντι να βγει να πει για τους τζαμπατζιδες και για τους μιζερους νεοελληνες που ακομα και ενα εισιτηριο δεν μπορουν να ακυρωσουν κανονικα,αντι να βγει να μιλησει για ηθικη και για συμπεριφορα που πρεπει να εχουμε στο Μετρο(γιατι πραγματικα ειναι ενα κοσμημα)αυτος βγαινει και μιλαει για επεκταση ωραριου χωρις τον παραμικρο σχεδιασμο!Ετσι πιλοτικα οπως λεει!Το μαθανε και το πιλοτικα κατι αλλοι Χαζομαλακες και σαν ξεφωνημενες αδερφες φωναζουν για την Αδιαλλαξια των εργαζομενων.Αυτο φαινεται και απο ολα τα σχολεια των συνδετημονων.Αλλοι μπερδευουν τη πουτσα με τη βουρτσα (τι σχεσει εχει το μετρο με τον Εμφυλιο)!Αny way Κυριε Υπουργε για το καλο αυτου του τοπου,σταματηστε να εχετε αυτο το υφος του καλου μαθητη απουσιολογου, που θα καρφωσει τους κοπανατζηδες εργαζομενους του Μετρο ,στον Καθηγητη επιβατικο κοινο, και επιτελους αντιμετωπιστε μια κατασταση με σοβαροτητα ,απο το να ειναι ο μονιμος στοχος σας η αντιπαραθεση μεταξυ των κοινωνικων ομαδων( Επιβατικο κοινο- εργαζομενοι)για να κρατηθειτε εσεις στην εξουσια κ.Υπουργε.Καλο σας βραδι! Ενας εργαζομενος του μετρο που διοριστηκε επι Βερελη, δεν ειμαι Πασοκ,Και δεν καταγομαι απο Αιτωλοακαρνανια!Αυτο για ολους τους ανοητους πικροχολους,που δεν τους απαντα κανεις!bay!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. α ναι βεβαίως

    και το άλλο το δεξιό αρχίδι λέει αμέσως τη εθελόδουλη σοφία του

    "Αυτοί που τα ξύνουν", λέει, είναι "αυτοί που κάνουν την φασαρία".

    Μπράβο ρε αρχίδι, όλοι οι αγώνες που έγινε σε αυτή τη σκατο-χώρα για να μπορείς να έχεις εσύ ένα κομμάτι ψωμί στο σπίτι σου να θρέψεις τα καημένα τα παιδιά σου (που νυχθημερόν σε σκυλοβρίζουν για τέτοιος πούστης που σαι σου αξίζει)

    έγιναν από "ξύστες"!!!!

    Αντε ρε αξιοθρήνητο σκουληκι, εμπρός,

    ΣΤΗΣΕ ΚΩΛΟ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ,
    ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ

    ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ ΒΙΑΣΜΟ ΣΟΥ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ

    ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΕΙΑ

    ΑΝ ΒΡΕΘΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΠΕΡΓΟ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΑ ΛΕΣ ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  52. ρε απεργέ άσε και εσύ τώρα τα παραμύθια για το "καλό του τόπου"

    και πείτε στα ίσια ότι αγωνίζεστε για τα ταξικά σας σμυφέροντα, στα ίσια όπως το είπανε και οι δάσκαλοι

    που τον Μάρτη αρχίζουνε ξανά απεργίες.

    Αντιμετωπίστε τη σαπίλα ρε παιδιά της κοινωνίας, πείτε την αλήθεια.

    Ναι ρε γαμώτο για την τσέπη σας παλεύετε, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΜΠΤΟ??

    Αντε να ξεσηκωθούνε και άλλοι κλάδοι εργαζομένων

    και άσε με εμένα να βερμπαλίζω για μελιγαλάδες


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ''Αλέξης Τσίπρας.Αρέσει πολύ και...ενοχλεί ακόμα περισσότερο...ΝΙΤΡΟ!''
    Γκρέμισε πάλι τον καπιταλισμό ο εισηγητής της πρότασης για την επέκταση του ωραρίου του μετρό...
    Τρέμε κεφάλαιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Kyrioi, as min malonoyme adika...

    Oi perissoteroi exoyme kai aksioprepia alla kai... noimosini.

    Tha ithela kapoies eilikrineis apandiseis:

    Gnorizei kaneis me sigoyria an ontos egine 'h oxi programmatismos apo merias tis kyvernisis?

    As min leme oti den yparxei programmatismos 'h oti aytos den einai kalos an den exoyme apodikseis.

    Ayta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. γιατι απεργουν μονιμα μονο οι κρατικοδιαιτοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  56. καραρχήν, κρατικοδίαιτος είσαι και φαίνεσαι

    κάποιος που πουλά την εργατική του δύναμη για ψίχουλα (και μισθός κάτω από 1400 ευρώ είναι ψίχουα)

    δεν είναι κρατικοδίατος.

    βρε λακαμάδες τέτοια τύφλα και ζήλεια για τοους συναδέλφους

    σας που ουτε να σας περάσει από το μυαλό ότι το ΜΕΤΡΟ ειναι ιδιωτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Πώς να απεργήσουνε ρε χαμένε του ιδιωτικού, φοβούνται, τρέμουν,

    μόνο όταν πάνε να το κλείσουν το μαγαζί τα αφεντικά απεργούν,

    και τότε είναι...αργά

    Εισηγείσαι λοιπόν την εθελοδουλεία;

    Να βγούνε μπροστά του δημοσίου και να ακολουθήσουνε του ιδιωτικού

    XAMENA KORMIA ZΗΛΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ

    ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΠΗΔΑΝΕ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΤΟΥΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ

    ΔΕΝ ΤΑ ΖΗΛΕΥΕΤΕ ΡΕ???

    ΑΠΟ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΡΕ

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΕ

    ΖΩΑ Ε ΖΩΑ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Oi misthoi kaloi einai.

    Ta proionta einai akriva...

    Ayto kaneis den to leei - mono na zitamne parapano lefta kseroyme oloi.

    kai ti eimaste emeis na pernoyme 1400 vasiko?

    Germania?

    Antexei i Elliniki oikonomia tetoioys misthoys?

    Min kaneis ki esy san ena "sygkekrimeno" koma poy ta leei ayta na ksegelasei ton kosmakei eno kserei oti den mporei na ginei kati tetio stin Ellada, simera.

    Poy tha ta vroyn ta lefta na anevasoyn toys misthoys? Me to magiko ravdi toys, opos o harry potter???

    Apo tin ali:

    Esy nomizeis ta afedika den theloyn na exei o kosmos lefta?

    Pos tha poylisoyn ta proionta - tis ypiresies toys an o kosmos einai afragos?

    O ylikos ploytos anevazei ton katanalotismo...

    afoy ta ksereis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ''Antexei i Elliniki oikonomia tetoioys misthoys?''


    Η παραγωγικότητα των εργαζομένων είναι από τις υψηλότερες στην Ευρώπη,επί μια 10ετία το ΑΕΠ μεγεθύνεται με ρυθμούς διπλάσιους από το μέσο όρο της ΕΕ,τα επιχειρηματικά κέρδη στα ύψη...
    Και επί μια 10ετία αυξάνονται πραγματικά μόνο οι τιμές,με αποτέλεσμα να έχουν χτυπήσει κόκκινο τα δάνεια (κι έτσι να κυκλοφορεί χρήμα στην αγορά).
    Και παρόλο που έχουμε πληθωρισμό κερδών ,μας πουλάνε το παραμύθι ότι οι μισθολογικές αυξήσεις θα επιβαρύνουν τον πληθωρισμό!!!
    Ενώ όταν αυξάνονται διαρκώς τα τιμολόγια των ΔΕΚΟ,όλοι οι ειδικοί φόροι,οι τιμές στα βασικά είδη διατροφής, δεν τρέχει τίποτα με τον πληθωρισμό...!!
    Μια χαρά αντέχει η ελληνική οικονομία γενναίες αυξήσεις.
    Αντίθετα,απορώ πώς αντέχουν τόσα χρόνια οι εργαζόμενοι με τις ανύπαρκτες αυξήσεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ο κ.Γ.Α.Παπανδρεου ο αξιος ηγετης μας δηλωσε την συμπαρασταση τους στους απεργους εργαζομενους του ΜΕΤΡΟ.

    Η κυβερνηση του κ.Καραμανλη δηλωσε οτι δεν ειναι ικανη ουτε ενα σχεδιασμο να κανει.

    Αυτο το βιωνει καθε μερα ο απλος πολιτης ,ο μικρομεσαιος η μικρομεσαια ,ο εμορος η εμπορισσα ,ο μαναβης και η μαναβισσα.

    Η Ελλαδα εχει μια κυβερνηση που δεν της αξιζει ,δηλωσε κατηγορηματικα.

    Παντα με εκτιμηση

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. "Η Ελλαδα εχει μια κυβερνηση που δεν της αξιζει..."

    Πες τα ΓΙΩΡΓΟ!!!!!!!

    Πες τα, κι ας άργησες 4 χρόνια...

    ΥΓ: Ευχαριστούμε για την 2η τετραετία!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Να ευχαριστείς Ανεπρόκοπε,
    αλλά είναι η τελευταία σας θητεία...και φυσικά δεν θα είναι τετραετία,ούτε μέχρι το τέλος του χρόνου δεν τη βγάζετε...
    Πολλά δώρα σας έκανε ο Παπανδρέου...τώρα τέρμα τα δώρα!!!
    Να σας δω τώρα που δεν έχετε πια και τη Δεξιά του Κυρίου τι θα απογίνετε,με Ζαχόπουλο,Siemens και Ασφαλιστικό στην πλάτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. pantws telika, tha isxysei dokimastika h epektasi tis leitourgias metro.valte mesa ta dikana kai ta lostaria.vgalte kalytera kanena giaourtaki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Και ποιος σου είπε ότι θα ψηφίσω σίγουρα ΝΔ ξανα;

    Πειραγματάκι στον babis ήταν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. KOYMMOYNIA,KOYMMOYNIA,ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΣΑΠΟΥΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση