GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Φόροι και Εκκλησία...

. Ένας τρόπος για να "μετρήσει" η Εκκλησία τους πιστούς της. . ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΡΙΚΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤ...

.
Ένας τρόπος για να "μετρήσει" η Εκκλησία τους πιστούς της.
.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΡΙΚΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ. ΕΝΑ ΑΠ' ΑΥΤΑ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ.
ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ.
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ;
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ.
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ , ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ.
ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ 98% ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.
ΤΟ ΟΤΙ ΜΕ ΒΑΦΤΙΣΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ 3 ΜΗΝΩΝ, ΤΟ ΟΤΙ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΓΑΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΙΕΣ, Ή ΤΡΩΓΩ ΑΡΝΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ. ΟΚ;

ΓΙΩΡΓΟΣ Α.

86 σχόλια

  1. Επισης, δεν σε κανει και όριμο...εκτος απο χριστιανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΘΑΒΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΟΒΟΛΟ ΣΟΥ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΑΦΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω που είμαι "βουδιστής" γιατί να φορολογούμαι για να παίρνει ο παπάς, μισθό και σύνταξη απο τον κρατικό προϋπολογισμό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σίγουρα στο μέλλον θα δούμε τον πλήρη διαχωρισμό εκκλησίας κράτους Αλλά, μη περιμένεις να φορολογηθούν, διότι απλά είναι μη κερδοφόρος οργανισμός, με την έννοια ότι κανείς μέσα στην εκκλησία δεν θα μπορεί να πάρει κέρδη για το άτομο του.

    Αλλά οι μισθοί των παπάδων σίγουρα είναι παράνομοι με το κοινοτικό δίκαιο Αλλά και με οποιοδήποτε δίκαιο. Εκτός του αποφασίζομεν και διατάσομεν δικαίου.
    Αυτό θα φύγει και αρκετά σύντομα που για τα Ελληνικά δεδομένα μπορεί να ειναι καμιά εικοσαριά χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πεστα ρε Γιωργο...ΠΕΣΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η αλήθεια ειναι πως πολυ ελευθερα τα εχει αφησει η εκκλησια αυτα.
    σιγουρα δεν γνωρίζεις οτι το Ελληνικο κρατος ζήτησε και πήρε όλες τις αξιοποιούμενες γαίες την εποχή της Μικρασιαστικής Καταστροφής για τους πρόσφυγες με υποχρέωση να εχει εσαεί την ευθύνη την μισθοδοσία του κληρου. Ας δωσει το κρατος πισω την περιουσία και τοτε να ειμαστε σίγουροι πως η εκκλησία θα γινει οικονομικα ανεξαρτητη.
    επιπλέον οσο αφορα το να βαπτίζονται νηπια μονο και μονο για να κανουν οι γονεις μια οικογενειακή γιορτή με βρίσκει απολυτως αντίθετο. αφήστε τα παιδια να διαλεξουν μονα τους αφού και οι γονεις δεν εχουν καμια μυστηριακή σχέση με την Αγία Εκκλησία και Χριστιανοι αναδοχοι δεν επιλεγονται επιπλέον. Τωρα για τα περι οβολών στα μυστήρια εκει ειμαστε για γελια ... βλέπεις πανε και κανουν το σοου τους ο καθε νεοπλουτος και ξοδευει τεραστια ποσα για μπαλονια και τουρτες και οταν πρεπει να πληρώσουν την αιθουσα εκδηλώσεων -διαβαζε Ναό - παθαίνουν ιστερία και περιορίζονται σε ψιχουλα. Για κατσε ρε φιλε εσύ θες Σαββατο βραδυ τον τελευταίο γαμο και θα κρατήσεις τουλαχιστον τρείς ανθρώπους να σε εξυπηρετήσουν για μια ώρα και ο ένας να φτασει και μέχρι το πρωι για να καθαρίζει τα ρίζια σου και θα τους πεταξεις ενα ψωρο 50αρι και θα σου εχουν και υποχρέωση.
    ε οχι ντε πρεπει να ξυπνησουν οι παπαδες και να σταματησουν αυτή την κοροιδια. Βεβαια εδώ χρειαζεται και οι Δεσποτάδες να βαλου τα πραγματα στην θέση τους οχι να κρυβονται πισω από ευχολογια και υπεκφυγές για τους φασίστες του τύπου ηλεκτρονικού κ γραπτού. θελεις κυριε ιδιωτικο γαμο η βαπτιση σε ωρα που γουσταρεις τοτε θα την πληρώσεις και 300 ευρώ λιγα ειναι. αλλιως πηγενε την Δευτέρα το πρωι χωρίς φωνες και φασαριες και κανε το γαμο η την βαφτησι σου και τοτε και οι παπαδες να στην κανουν τσαμπα αλλιώς εισαι και θα παραμείνεις θυμα της τηλεθέασης. Ξυπνατε παπαδες θα σας παρουν φαλαγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι λε ρε φασιστοπαπα, κοινοκοποιηται η "περιουσια" της εκκλησιας και τελειωσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και αν η εκκλησια δεν μας παντρευει η δεν μας θαβει, θα το κανει η δημαρχια οπως σε ολα τα προηγμενα κρατη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    Παλιό και νέο ημερολόγιο, Ιουλιανό και Γρηγοριανό, Ορθόδοξο και Καθολικό, όλα τα ημερολόγια που χρησιμοποιούνται αυτή την στιγμή είναι λανθασμένα. Για τον απλούστατο λόγο οτι το πραγματικό ηλιακό έτος έχει 365,25 ημέρες και όχι 365. Μόνο το ημερολόγιο των Μάγιας είναι το απόλυτα σωστό.
    Όσο για τις θρησκείες, είμαστε συγκυριακοί "οπαδοί" της οποιαδήποτε θρησκείας, ανάλογα με την χώρα, την κοινωνία, την μόρφωση και το περιβάλλον στα οποία γεννιόμαστε και ζούμε.
    Πχ ο φανατικός Χριστιανός παραπάνω που τον έσωσε ο Θεός μετά από βέβαιο θάνατο, αν γεννιόταν, ζούσε και μεγάλωνε στην Αραβία ή στο Ιράκ, τί θα ήταν αυτή την στιγμή? Χριστιανός?
    Τα εκατομύρια των ανθρώπων που ζήσανε πριν την γέννηση του Χριστού, τί ήταν για την εκκλησία?
    Τα πρώτα λόγια της Αγίας Γραφής είναι:
    "Εν αρχή εποίησεν ο Θεός τον ουρανόν και την γην"
    Είναι δυνατόν να πιστέψει κάποιος λογικός άνθρωπος σε οποιοδήποτε "θεϊκό" λόγο που ξεκινάει με ΛΑΘΟΣ?
    Όχι φυσικά γιατί πολύ απλά ο Λόγος ΔΕΝ είναι θεϊκός, ένας απλός άνθρωπος συνέταξε τα κείμενα!
    Και τέλος, πολύ καλός ο Λόγος του Χριστού, μακάρι η ανθρώπινη κοινωνία να λειτουργούσε βασισμένη στην φιλοσοφία του Χριστού, αλλά το 99,99% των ανθρώπων που ζήσανε τα τελευταία 2000 χρόνια και συνεχίζουν να ζούνε και τώρα, δεν έχουν εφαρμόσει στην πράξη ούτε το 1% του λόγου του.
    Εσύ πχ φίλε Χριστιανέ δεν είχες καμία προγαμιαία σχέση έτσι? Και κατά τη διάρκεια του γάμου σου δεν μοίχευσες ποτέ δηλαδή?
    Ωραία, τότε θα έρθω να χτυπήσω αύριο την πόρτα του σπιτιού σου για να μου δώσεις τα μισά σου υπάρχοντα σύμφωνα με τα πιστεύω σου.
    Ας μην κοροϊδεύομαστε λοιπόν...

    24 Μάρτιος 2008 3:07 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. xerete ektos apo oloys mas poy zoyme stto 2008, zoyn kai oi papades sto 2008. Prepei kai aytoi na zhsoyn kapws. Menoyn se spiti, kykloforoyn me aytokinito klp. Den einai monaxoi gia na mn xreiazontai lefta. H ellada einai mia or8odoksh xristianikh xwra kata paradwsh, den mporei ayto na allaxei apo thn mia mera sthn allh. Ta paidia ta baftizoyn oi goneis...diko toys problhma einai. Otan megalosoyn mporoyn na dialexoyn. Alla otan oi goneis pisteoyn oti to paidi prepei na baptistei gia toys gnwstoys logoys, den ginete na stamatisei ayto etsi, epeidh den aresei se merikoys. Ti na kanoyme, kai emena den m aresei na plhrwnw sto kratos gia alla pragmata.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα πλακωσουνε οι θεουσες εδω μεσα αυριο πρωι, της πουτανας εχει να γινει.

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγνωμη, της Ιεροδουλης το κιγκλιδωμα ηθελα να πω

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι, μόνο οι χριστιανοί?? Δεν λες και όλοι οι υπόλοιποι καλύτερα. Εχει να πέσει κηρυγμα....από Δια μέχρι βούδα.
    Αλλά τεσπα πρέπει να σεβαστείς του καθενός τα πιστεύω, εφόνον δεν κάνουν κακό σε κάποιον, εκτός της τσέπης. Ετσι κι αλλιώς όλοι γνωρίζουν οτι το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ελλάδα είναι χριστιανοί ορθόδοξοι...Μέχρι και στο σχολείο υπάρχει μάθημα...θα αργήσει πολύ για να αλλάξει αυτό το σύστημα, γιατί πολύ απλά όλοι είναι ψηφοθύρες και δύσκολα τολμάνε τέτοιες αλλαγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η Εκκλησία σήμερα είναι ένα ίδρυμα διαχείρισης, από τις Ενορίες τις Μητροπόλεις και όσο πάει ιεραρχικά πιο πάνω, της περιουσίας των δωρεών και εσόδων των πιστών και των συμμετεχόντων στης καθιερωμένες παραδόσεις, του οίκου του Θεού.

    Δυστυχώς παρά την τεράστια τις, σταθερή και ακίνητη περιουσία, πέρα και από την επιβάρυνση των μισθών των Παπάδων και την οικονομική υποστήριξη σε δωρεές και επιχορηγήσεις του Κράτους, εξασκούνται δια ηθικού εκβιασμού στην υφάρπαξη μετρητών κατά την τέλεση καθιερωμένων παραδόσεων.

    Δια μέσου των συμβούλων των επιτροπών και με τη συμμετοχή δικηγόρων η Μονή Μεγίστης Λαύρας ασκήτε στυγνά και στην καταλήστευση της δημόσιας γης.

    Δεν είναι τυχαίο η υποτελής υπόκλιση της πλειάδας των πολιτικών στο σκήπτρο, διο και η συμμετοχή του Κλήρου στη διαφθορά της διαπλοκής, συνεχίζετε από εποχής Οθωμανικής αυτοκρατορίας μέχρι και σήμερα, και μάλιστα συνταγματικά κατοχυρωμένα.

    Κανονικά θα πρέπει με νόμο να επιβληθεί οικονομικός έλεγχος από την πολιτεία, με τη σύσταση επιτροπών διαφάνειας στη διαχείριση των οικονομικών των ενοριών και των μητροπόλεων, εκπροσωπούμενων των επιτροπών αυτών αναλογικά με τα ποσοστά των πολιτικών κομμάτων στους δήμους κατά της Βουλευτικές Εκλογές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για να δείς και να καταλάβεις τι είναι η εκκλησία, αρκεί να ρίξεις μια ματιά στην πυραμίδα του καπιταλισμού:
    http://www.spunk.org/library/groups/iww/images/sp001348.gif

    "Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι"
    "Πίστευε και μη ερεύνα"

    Πρόσφατα κυκλοφόρησε μια καταπληκτική ταινία που χάρις στο ίντερνετ έγινε γνωστή στο ευρύτερο κοινό και μάλιστα ο ίδιος ο συγγραφέας Eric Wilkinson ευχαρίστησε τους p2p χρήστες που συνέβαλαν στην διάδοση και τη διαφήμηση του έργου του.
    Η ταινία έχει τίτλο "The Man from Earth" και απευθύνεται κυρίως στους "οπαδούς" του "Zeitgeist" και αυτούς που ψάχνονται γενικότερα στην ζωή τους.

    Πληροφορίες:
    http://www.imdb.com/title/tt0756683/
    http://en.wikipedia.org/wiki/Man_from_earth
    Τρέηλερ:
    http://www.youtube.com/watch?v=lVMhEAI3pvg
    Ελληνικοί υπότιτλοι:
    http://www.subs4u.gr/search_report.php?id=790


    "Zeitgeist", με Ελληνικούς υπότιτλους:
    http://video.google.com/videoplay?docid=4573704334162675487


    New remastered "Zeitgeist" final edition:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197
    Αγγλικοί υπότιτλοι:
    http://www.subs4u.gr/download_Sub.php?id=13713


    "The Pharmacratic Inquisition":
    http://video.google.com/videoplay?docid=-9004494877846161987
    Ελληνικοί υπότιτλοι:
    http://www.subs4u.gr/download_Sub.php?id=11276

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "H ellada einai mia or8odoksh xristianikh xwra kata paradwsh, den mporei ayto na allaxei apo thn mia mera sthn allh."
    24 Μάρτιος 2008 3:18 πμ

    =======

    Πως είναι δυνατόν να είναι ορθόδοξη χώρα και το 99% των κατοίκων της να ζει εντελώς αντιχριστιανικά και να είναι βουτηγμένο στην αμαρτία?
    Δηλαδή επειδή κάποιος δηλώνει Χριστιανός και πηγαίνει στην εκκλησία κάθε Κυριακή, αυτό τον κάνει Χριστιανό?
    Και στην υπόλοιπη ζωή του να λέει ψέμματα στην δουλειά του, στην οικογένειά του, παντού, να γλύφει κόσμο ή να ρουφιανεύει για να κερδίσει κάτι, να κάνει πουστιές σε συναδέλφους του για ιδίον όφελος, να κοροϊδεύει-κλέβει τους συμπολίτες του παρέχοντας του κακές υπηρεσίες, να πηγαίνει με καμιά 500αριά γυναίκες πριν παντρευτεί (το ίδιο και οι γυναίκες αντίστοιχα), να απατάει την/τον σύζυγό του/της κατά την διάρκεια του γάμου τους, να μην βοηθάει κάποιον φτωχό συμπολίτη του, να ζεί με σκοπό να βγάζει περισσότερα λεφτά από τον άλλον... και εκατομύρια άλλα παραδείγματα.

    Πως είναι δυνατόν να θεωρούμαστε Χριστιανική χώρα (Ορθόδοξη κιόλας) και να γιορτάζουμε τα καρναβάλια (άκρως παγανιστικό έθιμο), αρχαία Διονυσιακά και Βακχικά έθιμα, αρχαιοπαγανιστικές τραγόμορφές εκδηλώσεις-γιορτές, τον "άγιο Βαλεντίνο" που ούτε καν μνημονεύεται στα χριστιανικά ημερολόγια (ορθόδοξα και καθολικά) και που στην ουσία είναι μια παγανιστική εορτή (Lupercalia) προ τιμή της θεάς Juno?

    Κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας δηλαδή 'η μήπως μας καροϊδεύει η εκκλησία?
    Δέκα τυπικά πράγματα (εντολές) υποτίθεται οτι πρέπει να κάνει κάποιος για να έχει ας πούμε το δικαίωμα να αυτοαποκαλείται "Χριστιανός":
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%AD%CE%BA%CE%B1_%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%82
    και ζήτημα είναι να τηρούνται 3-4 το πολύ!
    Για να μην μιλήσω για τις ευρύτερες "εντολές" της Καινής Διαθήκης:
    http://copernikos.tripod.com/entoles.htm
    που εδώ το 99% των Ελλήνων δεν εφαρμόζει ούτε καν το 1% των "εντολών" αυτών.
    Ωραίοι "Χριστιανοί".., γιαλαντζί, ντεμέκ "Ορθόδοξοι" και καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΠΉΡΕ ΤΑ ΚΤΉΜΑΤΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ?
    ΤΑ'ΧΕ ΒΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΟ:
    Ή ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ Ή ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΟΥ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ! ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΑ
    not_christian_as_you_put_it

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η Εκκλησία σε πείραξε, έτσι;
    Το γεγονός ότι πληρώνεις τους αργόσχολους της ΕΡΤ, της Ολυμπιακής, του ΟΣΕ και όλων των ΔΕΚΟ δεν βλέπω να σε προβληματίζει. Άσχετο με το ότι δεν προσφέρουν τίποτα όλοι αυτοί οι οργανισμοί παρά ταλαιπωρία και εκνευρισμό.
    Η Εκκλησία τουλάχιστον προσφέρει και κάποιο κοινωνικό έργο. Αλλά έτσι μας έχει καταντήσει η ηλίθια αριστερίζουσα νοοτροπία των πολιτικών - ΜΜΕ. Να αντιδρούμε στις αξίες και να αγωνιζόμαστε για τα κενά περιεχομένου.
    Μήπως να πληρώνουμε για να αγοράζουν οι όμοιοί σου τη βενζίνη για τις μολότωφ?

    forvag

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε παρδαλό κατσίκι βάλε το δάκτυλο στο μυαλό πριν γράψεις τις μπούρδες σου. Και γώ πληρώνω φόρους που πηγαίνουν εκεί που δεν θα ήθελα. πχ Ολυμπιακή, ΕΡΤ, ΟΤΕ, ΔΕΗ κλπ κλπ. Τι σημαίνει αυτό; Ο καθένας θα πληρώνει για ότι του καπνίσει; Ρε ξεκόλα από τα γραφικά αριστερίστικα κολλήματά σου και δες την πραγματικότητα. Διεκδίκησε ως μειοψηφία αυτό που σου αρμόζει και όχι να κόψεις την ουρά των άλλων ως κολοβή αλεπού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα τί είναι αυτά που γράφονται εδώ!

    Η εκκλησία είναι ο ίδιος ο λαός.
    Η δράση της εκκλησίας είναι από τον ίδιο τον λαό και επιστρέφει στον ίδιο!

    Διακρίνω κάποια τρικυμία εν κρανίω!
    Παλαιομοδίτικες απόψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ! ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΠΑΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΘΑΨΑΝ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΜΟΥ ΠΡΟ ΕΤΩΝ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ, ΚΙ Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΝΕΚΡΩΣΙΜΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΑ. ΞΕΡΟΚΑΤΑΠΙΑΝ ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ Η ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΑ ΕΓΙΝΕ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ !!! ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ,- Π.Χ.Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΡΑΧΜΗ. ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΚΙ ΕΔΙΩΞΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΟ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ ΣΩΣΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΟΠΩΣ ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ ΚΑΛΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ..
    ΚΥΤΤΑΧΤΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ,- ΓΙΑΥΤΟ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ,- ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΚΙ ΑΥΤΗ ΣΑΝ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ....
    ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΜΑΣ ΛΥΠΑΜΕ ! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ .
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εντάξει ρε φίλε εντάξει.

    Μάλλον οι γονείς σου σε κατάλαβαν από τριών μηνών οτι έχεισ κουσούρι και είπαν να σε βαφτίσουν νωρίς μπας και "γυρίσεις".

    Μην ασχολείσαι με την εκκλησία. Συνέχισε να ασχολείσαι με τα πρωινάδικα και τον ΣΥΡΙΖΑ και άσε μας ήσυχους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ξέρει κανείς πόσα συσσίτια κάνει για άστεγους και άπορους η εταιρεία "ΣΥΡΙΖΑ & CIA Α.Ε"???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αφού λοιπόν όλα τα θέματα έχουν σχεδόν λυθεί, προς τι γίνεται η κουβέντα περί χωρισμού Εκκλησίας-Κράτους; Μα φυσικά για την ταμπακιέρα που μόνο από κάτι τρελούς σαν του ΣΥΡΙΖΑ, ξεφεύγει και λέγεται…

    «να μην πληρώνουμε εμείς το παπαδαριό» και «όπως γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη, να μην επιδοτήται η Εκκλησία από το Κράτος»

    και μας το λένε, λες και ζούμε ακόμα στην εποχή του τηλέγραφου και δεν ξέρουμε τι γίνεται 5 χιλιόμετρα πιο πέρα από το σπίτι μας… Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι παρακείμενη “αφρόκρεμα της κουλτούρας” μας λένε ότι

    «σε κανένα Κράτος της Ευρώπης δεν υπάρχει η αλληλοεξάρτηση της Εκκλησίας-Κράτος που υπάρχει στην Ελλάδα»

    Ας δούμε λοιπόν τι συμβαίνει στα άλλα κράτη, σύμφωνα με τη Γερμανική έκδοση της Wikipedia

    ΓΑΛΛΙΑ
    Από το 1905 υπάρχει ο διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους. Εξαιρούνται οι περιοχές της Αλσατίας που μέχρι τον Α Παγκόσμιο Πόλεμο άνηκαν στη Γερμανία, όπου ακόμα και σήμερα οι κληρικοί είναι υπάλληλοι του κράτους. Οι καθεδρικοί ναοί ανήκουν στο κράτος και οι εκκλησίες στους δήμους. Οι Εκκλησίες απαγορεύεται να επιδοτούνται άμεσα, επιδοτούνται όμως έμμεσα μέσω των θρησκευτικών σχολείων (η πλειοψηφία των ιδιωτικών σχολείων είναι καθολικά) και νοσοκομείων, ενώ για τις εισφορές των πιστών υπάρχει φοροαπαλλαγή.

    ΗΠΑ
    Εκεί αφενός υπάρχει πλήρης διαχωρισμός Εκκλησίας και κράτους, το μάθημα των Θρησκευτικών δεν διδάσκεται στα σχολεία, οι Εκκλησίες δεν επιδοτούνται και η μόνη θρησκευτική αργία είναι τα Χριστούγεννα αλλά αφετέρου οι πολιτικοί συναγωνίζονται στο ποιος είναι πιο θρησκευόμενος, στο δολάριο γράφει «In God We Trust», ο Bush μοιράζει δωρεάν κουπόνια παρακολούθησης θρησκευτικών μαθημάτων σε ιδιωτικές θρησκευτικές σχολές και επιδοτούνται κοινωνικά προγράμματα διαφόρων Εκκλησιών («faith-based initiatives»). Κατά τ’ άλλα υπάρχει διαχωρισμός….

    ΒΕΛΓΙΟ
    Οι κληρικοί αμείβονται από το Κράτος και τα κτήρια συντηρούνται από τους δήμους.

    ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ
    Η αγγλικανική Εκκλησία είναι ουσιαστικά ένας κρατικός οργανισμός κάτι σαν ΔΕΚΟ :). Προστατεύεται νομοθετικά από τη βλασφημία, το μάθημα των Θρησκευτικών είναι υποχρεωτικό και το σχολείο αρχίζει με την πρωινή προσευχή…

    ΟΛΛΑΝΔΙΑ
    Παρά τον υφιστάμενο διαχωρισμό Εκκλησίας-Κράτους επιτρέπονται οι επιδοτήσεις, όταν υπάρχει δημόσιο συμφέρον για την δημιουργία και συντήρηση εκκλησιαστικών υποδομών, αρκεί να τηρείται η αρχή της ίσης μεταχείρισης. Έτσι τα θρησκευτικά σχολεία επιδοτούνται κατά 100% από το Κράτος παρόλο που δεν ελέγχονται απ’ αυτό. Το ίδιο ισχύει και για θρησκευτικά κοινωφελή ιδρύματα, νοσοκομεία ακόμα και για θρησκευτικά ΜΜΕ…

    ΙΣΠΑΝΙΑ
    Ο Καθολικισμός είναι η κυρίαρχη θρησκεία στην Ισπανία όπου δεν τίθεται θέμα διαχωρισμού Εκκλησίας-Κράτους παρά την απόπειρα του Θαπατέρο το 2005 να αλλάξει κάποια πράγματα (ομοφυλοφιλικοί γάμοι, αμβλώσεις κλπ). Οι καθηγητές Θρησκευτικών αν και δημόσιοι υπάλληλοι επιλέγονται από την Καθολική Εκκλησία, ενώ όσοι απ’ αυτούς είναι διαζευγμένοι…μάλλον μένουν αδιόριστοι. Όποιοι παντρεύονται θρησκευτικά δεν χρειάζεται να κάνουν και πολιτικό γάμο. Κάθε ισπανός φορολογούμενος μπορεί στη δήλωσή του να επιλέξει αν το 0,5% του φόρου εισοδήματος που του αναλογεί, θέλει να πάει στην Εκκλησία ή σε κοινωνικούς σκοπούς. Περίπου το 1/3 επιλέγει το 0,5% να πάει στην Εκκλησία ενώ το Κράτος επιδοτεί την Καθολική Εκκλησία με επιπλέον 150 εκατ. €.

    ΙΤΑΛΙΑ
    Μέχρι το 1990 το Ιταλικό Κράτος πλήρωνε όλους τους κληρικούς. Από τότε ισχύει ο «Νόμος του 0,8%» (Legge dell’Otto per Mille), που σημαίνει ότι το 0,8% της φορολογίας εισοδήματος των Ιταλών μοιράζεται στις Εκκλησίες ανάλογα με το τι θρήσκευμα δηλώνουν οι πολίτες στη φορολογική τους δήλωση, με την Καθολική εκκλησία να παίρνει το 88% περίπου, που το 2005 ισοδυναμούσαν με 984 εκατ €.

    ΔΑΝΙΑ
    Η Ευαγγελική εκκλησία της Δανίας επιδοτείται κατά 3/5 από το Κράτος και κατά 2/5 απο τον φόρο που εισπράττεται μέσω της φορολογίας εισοδήματος και ανάλογα με την περιοχή μπορεί να φτάσει μέχρι και το 7% του φόρου εισοδήματος. Κεφαλή της Εκκλησίας στη Δανία είναι ο εκάστοτε Βασιλιάς….

    ΣΟΥΗΔΙΑ-ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ
    Υπάρχει επίσης Εκκλησιαστικός φόρος. Στη Σουηδία μετά το διαχωρισμό εκκλησίας-Κράτους το 2000 λέγεται Εκκλησιαστική συνδρομή και εισπράττεται όπως και στη Φινλανδία από τις εφορίες. Και στις δύο χώρες αποτελεί το 1-2% του φορολογούμενου εισοδήματος, ενώ στη Φινλανδία φορολογούνται υπέρ της Εκκλησίας και τα κέρδη των εταιριών…

    ΝΟΡΒΗΓΙΑ
    Η Εκκλησία είναι κρατική, κάτι σαν ΔΕΚΟ όπως σε Αγγλία και Δανία, συντηρήται εξ’ ολοκλήρου από το Κράτος και στην Κεφαλή της είναι ο εκάστοτε Βασιλιάς…

    ΙΣΛΑΝΔΙΑ
    Υπάρχει υποχρεωτικός Πολιτιστικός φόρος και οι πολίτες μπορεί να επιλέξουν αν θέλουν να αποδοθεί στην Ευαγγελική Εκκλησία ή στο Πανεπιστήμιο.

    ΙΡΛΑΝΔΙΑ
    Υπάρχει πλήρης διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους αλλά επιδοτούνται καθολικά νοσοκομεία, σχολεία κλπ.

    ΒΡΑΖΙΛΙΑ
    Ο Κακά έχει πει ότι δίνει το 10% του εισοδήματός του στην Εκκλησία «Renascer em Cristo», ενώ και ο Ρίμπο όλο και κάτι θα δίνει

    ΑΥΣΤΡΙΑ
    Η Εκκλησιαστική συνδρομή εισπράττεται απευθείας από τις ενορίες και είναι για τους Ευαγγελικούς το 1,5% του μικτού ετήσιου εισοδήματος, ενώ οι Καθολικοί είναι λίγο πιο φτηνοί και παίρνουν το 1,1%. Τα έσοδα αυτά καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων των Εκκλησιών, ενώ τα υπόλοιπα καλύπτονται από δωρεές.

    ΕΛΒΕΤΙΑ
    Το 1980 οι Ελβετοί με δημοψήφισμα απέρριψαν με ποσοστό 79% τον διαχωρισμό. Σε όλα τα καντόνια εισπράττεται Εκκλησιαστικός φόρος του οποίου το ύψος ποικίλλει και μπορεί να φτάσει ως το 17% του φόρου που καταβάλλουν οι Ελβετοί υπέρ του καντονιού. Σε 18 από τα 26 καντόνια τον Εκκλησιαστικό φόρο τον πληρώνουν ακόμα και οι επιχειρήσεις…μόνο στη Ζυρίχη οι εκκλησιαστικοί φόροι που πληρώνουν οι εταιρίες είναι 80 εκατ €. Το τοπ της Ελβετίας είναι στη Βέρνη όπου το 8% των κερδών από Λόττο, Στοίχημα κλπ. πάει υπέρ των Εκκλησιών…

    ΓΕΡΜΑΝΙΑ
    Στη Γερμανία ο Νόμος δίνει επίσης τη δυνατότητα στις Εκκλησίες να επιβάλλουν φόρους που εισπράττει και τους αποδίδει το κράτος.
    Χρήση του Νόμου μπορούν να κάνουν όσες Εκκλησίες είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (ΝΠΔΔ). Ενώ σύμφωνα με την 19η Έκθεση Επιχορηγήσεων της Γερμανικής Κυβέρνησης του 2004 (σ.213), το 2003 οι δύο επικρατούσες Εκκλησίες στη Γερμανία έλαβαν 8,63 δις €. Η Καθολική έλαβε 4,5 δις € και η Ευαγγελική 4,13 δις €.
    Το 42% αυτών χορηγήθηκε από το Κράτος ενώ το 58% το πλήρωσαν απευθείας οι πολίτες μέσω των μηνιαία παρακρατούμενων φόρων αμοιβής (Lohnsteuer), ενώ στο τέλος του χρόνου με τη φορολογία εισοδήματος (Einkommensteuer) μπορεί ανάλογα να επιστραφεί κάποιο ποσό ή να απαιτηθεί κάποιο επιπλέον.
    Ο φόρος που ο κάθε φορολογούμενος καταβάλλει μηνιαία είναι 8%-9% ανάλογα με το κρατίδιο που ζει, ενώ δεν μπορεί να υπερβαίνει το 3%-4% του ετήσιου φόρου εισοδήματος, ανάλογα με το κρατίδιο, με εξαίρεση τη Βαυαρία όπου για τους λεφτάδες δεν υπάρχει ταβάνι…. Πχ. παντρεμένος με μικτό εισόδημα 3.500€, χωρίς παιδιά, αποδίδει 65€ το μήνα ενώ με παιδιά 25€ το μήνα. Έτσι ανάλογα με το εισόδημα ο κάθε φορολογούμενος μπορεί να αποδίδει για την εκκλησία από 100 ευρώ ως και αρκετές εκατοντάδες ευρώ για τα μεγάλα εισοδήματα.
    Ο κάθε φορολογούμενος μπορεί να δηλώσει σε ποια εκκλησία θέλει να πηγαίνουν τα χρήματά του, ενώ εκτός της Καθολικής και της Ευαγγελικής μπορεί να δηλωθεί και η Εβραϊκή.
    Να τονιστεί προς γνώση των άσχετων που μας λένε για την Ευρώπη ότι η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία της Γερμανίας παρόλο που είναι γερμανικό ΝΠΔΔ και έχει τη δυνατότητα, έχει αποφασίσει να μην κάνει χρήση του προνομίου αυτού που της δίνει ο Νόμος.
    Να σημειώσω επίσης ότι του εκκλησιαστικού φόρου δεν εξαιρούνται ούτε οι εταιρίες που αποδίδουν 4%-7% ακόμα και αν οι εργάτες ή υπάλληλοί τους δεν ανήκουν σε καμία εκκλησία!!!

    Συμπέρασμα:
    ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ
    ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΤΕ ΕΜΜΕΣΑ ΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ!

    Όλα αυτά κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ και λοιποί “Διαφωτιστές”, γίνονται σε κράτη όπου οι Εκκλησίες άσκησαν εξουσία για εκατοντάδες χρόνια και οι Ιεροεξεταστές παρέδωσαν στην πυρά πολύ κόσμο, σε αντίθεση με τη δικιά μας που όχι μόνο ΔΕΝ έχει τέτοια «παράσημα» αλλά και για 400 χρόνια διατήρησε την γλώσσα και την εθνική συνείδηση. Μην ξεχνάνε εξάλλου όλοι αυτοί που σήμερα λένε αρλούμπες ότι η ανταλλαγή των πληθυσμών με την Τουρκία το 1924 έγινε επί τη βάση της Θρησκείας και όχι της Εθνικής συνείδησης ή της γλώσσας…

    Καλά θα κάνει λοιπόν ο Τσίπρας, ο Κουναλάκης, ο Βαξεβάνης και οι όμοιοί τους εδώ μέσα αν όχι να υπερασπίζονται την Εκκλησία τουλάχιστον να μην ασχολούνται μαζί της…

    Αν δεν υπήρχε Εκκλησία σήμερα θα βάδιζαν στα 4 στα βάθη της Ανατολίας και αν ήταν τυχεροί θα τους έδειχνε το BBC σε κανα ντοκιμαντέρ…!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "Αν δεν υπήρχε Εκκλησία σήμερα θα βάδιζαν στα 4 στα βάθη της Ανατολίας και αν ήταν τυχεροί θα τους έδειχνε το BBC σε κανα ντοκιμαντέρ…!"


    Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα και επαυξάνω οτι εάν δεν υπήρχε και ο αήμνειστος Ναπολέων Ζέρβας σήμερα όλοι αυτοί οι αριστεροί του κώλου θα ήτανε τα μεν αρσενικά τρόφιμοι των φυλακών ανά την Ευρώπη και τα μεν θηλυκά πουτάνες σε δευτεροτρίτα μπουρδέλα ανά την Ευρώπη...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κάποιος φίλος έγραψε
    «σε κανένα Κράτος της Ευρώπης δεν υπάρχει η αλληλοεξάρτηση της Εκκλησίας-Κράτος που υπάρχει στην Ελλάδα»
    Η απάντησή μου είναι:
    Ναί έτσι είναι.
    Αυτή είναι ακριβώς η παράδοσή μας.
    Η παράδοση αυτή έρχεται κατ' ευθείαν
    από το Βυζάντιο.
    Και μην ακούτε ότι ο Βυζάντιο ήταν όπως ο Μεσαίωνας της Δύσης.
    Γιατί δεν ήταν ακριβώς έτσι.
    Ηταν πολύ καλύτερη κοινωνική δομή
    την οποία οι δυτικοί δεν θέλουν να δούν.
    Άλλωστε, αν δεν ήταν έτσι θα βασίλευε η αυτοκρατορία αυτή 1000 χρόνια;
    Ξέρετε άλλο προηγούμενο 1000 χρόνων;
    Kαιέπεσε από εξωτερικό κίνδυνο όχο εσωτερικό.
    Αλλά πολλοί σήμερα αρέσκονται σε ξένα βελανίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι Αμερικανοι πολιτικοι το παιζουν θρησκιοι για ψηφοθηρικους λογους, και η δικοι μας το ιδιο κανουν, (ακομα και η παπαρηγα πηγε στη κηδεια του χριστοδουλου) τα κουπονια δεν τα πληρωνει το αμερικανικο κρατος αλλα η εκκλησια η ιδια, ο διαχωρισμος εκκλησιας/κρατους ειναι στο συνταγμα τους πανω απο 200 χρονια

    Οσο για την οπισθοδρομικη ευρωπη, που πολλα κρατη ακομα συντηρουν βασιλιαδες, η γαλλια, ολλανδια, ισπανια, ιρλανδια, κ.α. δεν πληρωνουν τους παπαδες το κρατος και μονο σε δυο/τρια κρατη ο φορολογουμενος πολιτης μπορει να επιλεξει αν θελει να του παρακρατουν φορο για την εκκλησια, που δεν ειναι και τοσο ασχημο. Αν θελεις το κανουμε και εδω να δουμε ποσοι θα το επιλεξουν.

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. θυμάμαι το ΠΑΣΟΚ -σε αντιπολίτευση όντας- να έχει βάλει ποιόν
    λέτε την Δαμανάκη, να προετοιμάζει νόμους διαχωρισμού Εκκλησίας και Κράτους, υφαρπαγή Εκκλησιαστικής περιουσίας κλπ.
    Ωστε, όταν το ΠΑΣΟΚ έρθει στην εξουσία να είναι όλα έτοιμα και να
    τα εφαρμόσει.

    Είδατε που κατέληξε το ΠΑΣΟΚ;
    Όλα αυτά πάνε στον κάλαθο των αχρείστων!
    Δεν σκέτηκαν πως θα αντιμετωπίσουν
    την φτώχεια που σαρώνει την Ελλάδα.
    Δεν σκέφτηκαν να επανορθώσουν το κοινωνικό κράτος. Τζάμπα μάγκες, να πολεμήσουν την Εκκλησία.

    Κι αν ποτέ επανέλθει το ΠΑΣΟΚ, σίγουρα θα έχει αλλάξει μορφή και αυτά θα έχουν πεταχθεί στο καλάθι.

    Ευτυχώς. Γιατί στην Ιστορία πολλοί απεργάστηκαν την Εκκλησία όμως εκείνη επέζησε εδώ και 2000 χρόνια.
    Γιατί σε τελευταία ανάλυση την Ιστορία την ορίζει άλλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. "Κάποιος φίλος έγραψε
    «σε κανένα Κράτος της Ευρώπης δεν υπάρχει η αλληλοεξάρτηση της Εκκλησίας-Κράτος που υπάρχει στην Ελλάδα»"


    όποιος το έγραψε αυτό είναι παντελώς ηλίθιος ,ας ρίξει μια ματιά στο Σύνταγμα της Δανίας...

    άιντε ζώα ,τουλάχιστον αν κάνετε προπαγάνδα κάντε την σωστά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΥΠΑΡΧΟΥΝ Χ Ρ Ι Σ Τ Ι Α Ν Ι Κ Ε Σ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ -ΟΧΙ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ- ΠΟΠΥ ΔΕΝ ΕΠΙΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ.
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ Κ Α Ι ΑΥΤΕΣ ΣΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ;
    ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ;
    ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΕΣ!

    ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΠΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΗΡΑΚΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έχετε σκεφτεί να κρατικοποιούνταν
    η εκκλησιαστική περιουσία;;;

    Δεν έχετε παρά να δείτε τι κάνει το κράτος σήμερα με την Κρατική περιουσία.
    ΕΚΠΟΙΗΣΗ!!!
    - Τον ΟΤΕ τον εκποίησε.
    - Την Ολυμπιακή της εκποίησε
    - Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο το ετοιμάζει
    - Την ΔΕΗ την ετοιμάζει κομμάτι κομμάτι, κομμάτι.
    - Τα λιμάνια το ίδιο
    Η λίστα δεν έχει τέλος.
    Πόσοι πολιτικοί και μάλιστα λεγόμενοι φιλελευθεροι (λές και οι άλλοι είναι φιλο-σκλάβοι) προπαγανδίζουν την Αποκρατικοποίηση.

    Έχετε καμμιά αμφιβολία για το ποιά θα ήταν η τύχη της εκκλησιαστικής περιουσίας;
    Μετοχές στο Χρηματιστήριο.
    Για το καλό μας!!

    Τα ξέρουμε όλα αυτά. Δυστηχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εχει τυχει στην ζωη μου να βρεθω σε κηδειες σε αλλα κρατη, και πριν 5 χρονια στην κεδεια του πατερα μου εδω στην ελλαδα σιχαθηκα και την εκκλησια και την ελλαδα και που ειμαι ελληνας. Σε λιγο καιρο οι παπαδες θα εχουν ιμαντες στα νεκροταφεια με τα φερετρα να προχωρανε ασταματητα επανω, σαν φαμπρικες, θα τους ψελνουν στα γρηγορα προχςροντας διπλα στο φερετρο, και ο ιμαντας θα τους πηγαινει κατευθειαν στην τρυπα οπου θα τοποθετουνται για ενα μηνα και μετα θα τους πετανε στα σκουπιδια.

    Αϊ στα τσακιδια σιχαμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το θέμα της μισθοδοσίας των παπάδων θα κλείσει οριστικά, αν ρυθμιστεί ώστε παπάδες να γίνονται όσοι έχουν κάποιο επάγγελμα.

    Είσαι δικηγόρος, γιατρός, ταχυδρόμος, ταξιτζής ή συνταξιούχος; Μπορείς να γίνεις και παπάς, άμα σε τραβάει η απασχόληση και αφοσίωση. Θα προσφέρεις τις υπηρεσίες σου στον Κύριο και στους συμπολίτες σου στον ελεύθερο χρόνο, όχι έναντι μισθού. Έτσι καταξιώνεται και ο παπάς στην κοινωνία.

    Κανένας παπάς ανεπάγγελτος!

    Και ας επιτραπούν τα χρηματικά δώρα από τους πιστούς, τι ενδιαφέρει εμένα αν και πού δίνει ο ένας και ο άλλος τα λεφτά του; Εννοείται, για να μην υπάρχει ζήτημα εκβιασμών, απαιτείται πλήρης διαχωρισμός κράτους - εκκλησίας, εισαγωγή πολιτικής κηδείας και ρύθμιση όλων των εκκρεμοτήτων που θα προκύψουν.

    Κι ας λέει ο κάθε Άνθιμος ότι είμαι πόρνος και ότι δεν θα πάω στον παράδεισο των ορθοδόξων. Μου αρκεί που (κάνει πως) δεν είναι πόρνος ο Άνθιμος και (πιστεύει ότι) θα πάει αυτός στον παράδεισό του - να τους κάνει κι εκεί άνω κάτω, ως συνήθως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανύπαρκτο θέμα η ελεύθερη συμβίωση, και ο πολιτικός γάμος με την Ορθόδοξη Εκκλησία. Η Ορθόδοξη Εκκλησία, φοβάται να πει ανοικτά το δικό της δόγμα.
    Δεν αναγνωρίζω άλλη σχέση εκτός του κλασικού όρου του γάμου, που όλοι γνωρίζετε ως ιερό μυστήριο.
    Αυτονόητο, όποιος κάνει συμβόλαιο συμβίωσης θεωρεί εαυτόν εκτός εκκλησίας, τουλάχιστον με τους ηθικούς κανόνες που η ιδία η εκκλησία κηρύττει.
    Για τους ομοφυλόφιλους, δεν υπάρχει πρόβλημα στις χριστιανικές και άλλες θρησκείες.
    Είναι εκτός χριστιανικών και άλλων θρησκειών από επιλογή τους σύμφωνα με τα δόγματα τους που η κάθε μία ορίζει.
    Οι χριστιανικές εκκλησίες είδη έχουν βάλει πολύ νερό στο κρασί τους, και εκφυλίστηκαν σαν θεσμός χιλιάδων χρόνων ακολουθώντας τις πολιτικές εξουσίες.
    Τα μυστήρια που επικαλείται η ορθόδοξη εκκλησία δεν γίνονται σύμφωνα με τα ηθικά δόγματα που η ίδια διδάσκει, για μην γίνει δυσάρεστη.
    Προφανώς δεν συμφέρει οικονομικά την εκκλησία η ελεύθερη συμβίωση γιατί χάνει το ποίμνιο, και εν δύναμη το πελατολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 11:20 πμ

    καταρχήν ζώο είσαι και φαίνεσαι.

    Το σύνταγμα της Δανίας και άλλων χωρών περιέχει ακόμα παλαιολιθικές διατάξεις, γιατί δεν χρειάστηκε να αλλάξουν, ρυθμίστηκαν τα θέματα πολιτισμένα και λογικά.

    Αν δεν θέλεις ο ίδιος, κανείς δεν σε υποχρεώνει να έχεις σχέση με την εκκλησία, ούτε στη βάπτιση και στο γάμο (όπως πριν μερικά χρόνια σε μας) ούτε και στην κηδεία (όπως ισχύει ακόμα εδώ). Το τί κάνει καθένας κατ' ιδίαν, είναι τελείως αδιάφορο, εφόσον δεν αντιτίθεται στον ποινικό νόμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Βλέπω:
    "Εχει τυχει στην ζωη μου να βρεθω σε κηδειες σε αλλα κρατη, και πριν 5 χρονια στην κεδεια του πατερα μου εδω στην ελλαδα σιχαθηκα και την εκκλησια και την ελλαδα και που ειμαι ελληνας."

    Το κοτσιάνες είναι αυτές.
    Δηλαδή έξω οι κηδείες γίνονται καλύτερα λόγω εκκλησίας.

    Έλεος παιδιά.
    Ολιγη σοβαρότης!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 10:24 πμ

    Και αν δεν υπήρχαν ο Καρτέσιος, ο Ρουσό και ο Βολταίρος, όλοι εσείς που γράφετε του κόσμου τις μαλακίες, θα βοσκάγατε γίδια και δεν θα γεμίζατε τα σχόλια των blogs με μπούρδες...

    Είναι κι αυτή μια εκδοχή του τρόπου που επιχειρηματολογείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΝΑΙ ΡΕ ΛΟΓΩ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 11:41 πμ
    Φτιαξε μου ενα φραπεδακι - σκετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τα περί μυστηρίου του γάμου και άλλες τέτοιες τρίχες, τα προβάλλουν οι παπάδες επειδή πιστεύουν ότι ο κόσμος δεν ξέρει και επειδή είναι βέβαιοι ότι οι εφημερίδες δεν θα ενημερώσουν (αφού οι δημοσιογράφοι σίγουρα δεν ξέρουν).

    Ο λεγόμενος θρησκευτικός γάμος εισήχθη στο Βυζάντιο στα τέλη του 10ου αιώνα, μέχρι τότε ίσχυε το ρωμαϊκό δίκαιο, όπως στα πρώιμα χρόνια. Τότε περίπου ανακάλυψαν οι παπάδες ότι ο γάμος είναι μυστήριο, αλλά δυσκολεύτηκαν πολύ στα μυστηριακά, γιατί δεν έβρισκαν στα ευαγγέλια κάτι σχετικό.

    Τελικά, αφού δεν βρήκαν κάτι σοβαρό, έβαλαν τον Γάμο της Κανά, όπου όμως ο Χριστός ευλογεί το κρασί (ήταν ευλογημένο ήδη από τον Διόνυσο) και όχι τον γάμο. Θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε άλλη γιορτή, έβαλαν τυχαία ένα γάμο, ώστε να συνδέσουν στα ευαγγέλια τον Χριστό με τον οίνο και να εξοστρακιστεί ο Διόνυσος, ο οποίος είχε την (καλή) συνήθεια να πηδάει τις κυρίες της παρέας μετά από την οινοποσία, όπως γίνεται και σήμερα.

    Έτσι λοιπόν, έγινε ο γάμος εκκλησιαστικό μυστήριο με ξένα κόλλυβα, με την γιορτή του κρασιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κοσμολογία, 2000 χρόνια απόλυτου σκοταδισμού:
    "Αν κοιτάξουμε 2300 χρόνια αστροφυσικής πίσω μας, βλέπουμε δύο μεγάλες στιγμές επιστημονικών επιτευγμάτων. Η μία στιγμή βρίσκεται στην αρχή της εποχής αυτής ­ στον Ελληνικό κόσμο του Αριστοτέλη, του Αρίσταρχου του Σάμιου και του Κλαύδιου Πτολεμαίου (2ος αιώνας π.Χ.). Η άλλη στιγμή βρίσκεται στην εποχή που ζούμε."
    http://www.physics4u.gr/articles/2002/astro1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΑΥΤΗ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΡΓΙΕΣ (ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΠΑΣΧΑ, ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟΣ) ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ (ΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ) ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟΝ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ" ΦΟΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλε Γιωργο ,ωραία η ιδεά σου!!!
    Φαντάζεσαι ολοι αυτοι που κόπτονται για την θρησκεια μας..όλοι αυτοι που φώναζαν και ηθελαν να αναγράφεται στις ταυτοτητες το θρσκευμά μας..(θαρρεις και αν δεν ειναι γραμμενο εγώ δεν ειμαι ορθοδοξη....Ισως να το θέλανε να το βλεπουνε για να θυμούνται ότι ειναι χριστιανοι και πρεπει να φέρονται αναλογα..)απο την ταυτοτητα να το περνουν και στο Ε1 οποτε θα πληρώνουν εισφορα και για την εκκλησία..
    Οι οι οι ειχε να γινει της παλαβης..Τοτε να δουμε πόσοι θα δηλώσουν χριστιανοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο Χότζα της Αλβανίας δεν πέθανε; Σε πόσους από εσάς μετενσαρκώθηκε; Πάντε να δείτε κανένα γιατρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 ΑΦΟΡΙΣΤΗΚΕ 3
    ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΛΟΥΣ;
    ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΙΔΟΣ Σ Π Α Ν Ι Ζ Ε Ι . . .

    ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ Ε Ι Σ Α Γ Ο Υ Μ Ε ;
    ΚΙΝΑ, ΙΣΩΣ;
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ
    ΤΗΝ Α Ξ Ι Ο Λ Ο Γ Η Σ Η;

    ΑΡΑ και παλι ΠΑΤΟΣ ΕΙΜ ΑΣΤΕ.

    ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ Τ Ι Π Ο Τ Α ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΖΩΗ ΦΕΥΓΕΙ
    ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΠΝΟ
    ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΜΕ Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο Ι ,
    ΤΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ!!

    ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ Ο Ν Ο Μ Α
    ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ!

    ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΤΕ;

    ΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Α Ν Τ Ι Σ Τ Ο Ι Χ ΟΥ Σ Ε
    ΚΑΙ ΣΤΟ Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Ο
    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑΤΑΝ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ!....

    ΠΟΙΟΣ ΚΑΘΕΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ;
    ΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ, ΣΤΙΣ ΚΑΛΥΒΕΣ, ΣΤΙΣ ΒΙΛΛΕΣ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ, ΣΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ
    ΓΙΑ ΝΑ Μ Ι Λ Η Σ Ε Ι, ΓΙΑ ΝΑ ΚΗΡΥΞΕΙ
    ΓΙΑ ΝΑ Α Φ Υ Π Ν Η Σ Ε Ι

    ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΑΙΩΝΙΕΣ Ψ Υ Χ Ε Σ;
    .......

    ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ;
    ΑΜΕΡΙΚΗ ΓΙΝΑΜΕ;
    ΠΟΥΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ;
    ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΠΙΣΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΟΥΣ;
    Γ Ι Α Τ Ι ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ Ε Ξ Ω ΣΤΟΥΣ Δ Ρ Ο Μ Ο Υ Σ;

    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΊ;
    ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ;
    ΤΥΦΛΟΣ, ΤΥΦΛΟΝ ΕΑΝ ΟΔΗΓΕΙ
    ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΣΕ ΒΟΘΥΝΟ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ, ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΥ
    ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ
    ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ Κ Λ Ε Ι Σ Τ Ο ΚΑΙ ΦΥΛΑΝΕ ΜΑΤΣ-ΜΟΥΤΣ ΤΟ Χ Ρ Υ Σ Ο ΕΞΩΦΥΛΛΌ ΤΟΥ.

    ΕΑΝ, ΛΕΩ, ΕΑΝ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΧΑΛΑΣΕΙ
    ΜΕ Τ Ι ΘΑ ΑΛΑΤΙΣΟΥΜΕ; ...
    ΜΗΠΩΣ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΕΧΕΙ
    ΧΑΛΑΣΕΙ;....


    ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΗ
    ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΑΣ
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    αριστειδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Είστε τόσο ζώα, που και Ελεύθερη Συμβίωση να σας επιβάλαλν με το ζόρι, εσείς πα΄λι θρησκευτικό γάμο θα την καταντούσατε.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αυτή η πρόταση από τον φίλο μας σας πληροφορώ ότι ισχύει στην Γερμανία δηλαδή όποιος θέλει δηλώνει ότι είναι χριστιανός και φορολογείται έχοντας από εκεί και πέρα όλα τα μυστήρια δωρεάν συν και τάφο μάλιστα δε το ποσό που παρακρατείται για την εκκλησία εκπίπτει από τον φόρο φυσικών προσώπων. Όσοι δεν επιθυμούν να κάνουν τέτοια δήλωση φυσικά δεν φορολογούνται. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου μόνο έτσι μπορεί να σταματήσει ο σκοταδισμός του παπαδιαρού , δεν μπορεί τον κα΄ αιώνα να μιλάνε για αμαρτίες και τις βλακείες τους, αυτά που γράψανε κάποιοι σχιζοφρενικοί και παράφρονες (βλέπε ιερά εξέταση, αποκάλυψη του Ιωάννη και όλα τα συναφή ) πριν πολλά χρόνια αναγάγοντας τα σαν ιερά κείμενα και νόμους της εκκλησίας. Δεν μπορούν να μιλάνε οι σφαγείς του Ελληνικού πολιτισμού ( βλέπε Βυζάντιο) σήμερα σαν προστάτες του , αυτοί είναι που δεν άφησαν τίποτα όρθιο από εκείνον τον Λαμπρό Πολιτισμό. Δεν συνάδουν λοιπόν ορθοδοξία και Ελληνισμός είναι εντελώς δύο διαφορετικές έννοιες. Οι Έλληνες είχαν το δικό τους Πάνθεον δεν χρειάζονται την Εβραϊκή μυθολογία ( δεν έχω τίποτα με τους Εβραίους μάλιστα σαν ανθρώπους τους συμπαθώ και τους καταλαβαίνω για τους διωγμούς που υπέστησαν ανά του αιώνες από του χριστιανούς διώκτες τους , ιερά εξέταση, διωγμοί στην Ισπανία στην καθολική Γαλλία στην Ρωσία και μπορώ να πω σε όλα τα κράτη της Ευρώπης) αλλά η δική μας εκδοχή για το Πάνθεον είναι πιο πειστική και ανθρώπινη, εδώ οι θεοί βρίσκονται ανάμεσα στους ανθρώπους και δεν τους θωρούν από ψηλά πότε θα κάνουν αμαρτία για να τους κατακεραυνώσουν.
    Σήμερα έγινε η αφή της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ποίος άλλος Λαός έχει να επίδειξη κάτι παρόμοιο, βέβαια έγινε επίκληση του Θεού ΑΡΗ και του ΑΠΟΛΛΩΝΑ και όχι των Εβραίων Θεών γιατί απλούστατα είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ χριστιανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ειναι να γελας με το κομπλεξ που βγαζουν οι γνωστοι και μη εξαιρεταιοι χριστιανομαχοι,που προφανως ζοριζονται γιατι βρισκομαστε σε περιοδο νηστειας & προετοιμασιας για το Πασχα & θελουν να διαταραξουν τη γαληνη των χριστιανων...αλλες χρονιες ειχαν την...αγαστη συνεργασια των "ευαγγελιων του Ιουδα" και αλλα τετοια γραφικα,φετος ομως πρεπει να βγαλουν μονοι τους το φιδι απ'την τρυπα...κι ετσι επιστρατευουν γνωστες και δοκιμασμενες,πλην ομως αποτυχημενες συνταγες του παρελθοντος,λεγοντας οτι "πληρωνουμε τους παπαδες".Κι εγω ερωτω το πολυ απλο:ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ τους πληρωνετε?Ετσι για να ξερουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ποιός το παίζει ΘΡΗΣΚ(Ι)ΟΣ, αμετροεπή TAKIS? Η Παπαρήγα? Από σεβασμό προς τον νεκρό πήγε, πράγμα που εσύ και οι όμοιοί σου δεν ξέρετε τι είναι.

    ΥΓ. Ακου "κυρία"!!! Είσαι αντιαισθητικός τελικά...

    Οσο για μένα, καλύτερα να τα δίνω στην εκκλησία παρά στα διάφορα "Παρατηρητήρια" για να με συκοφαντούν σε όλο τον κόσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Είστε τόσο ζώα, που και Ελεύθερη Συμβίωση να σας επιβάλαν με το ζόρι, εσείς πάλι θρησκευτικό γάμο θα την καταντούσατε.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πρέπει, να έχετε πολύ χαμηλό βαθμό αυτοεκτίμησης. Δεν εξηγούνται αλλιώς , οι παπαριές περί πορνείας.
    Δεν πρέπει ποτέ στην ζωή σας να τολμήσατε να κάνετε καμάκι.
    Δεν πρέπει να έχετε καμμία σχέση με τον έρωτα.
    Μόνο έτσι εξηγείται που θέλετε με το ζόρι να "συγκρίνεται" τις ελεύθερες σχέσεις των ανθρώπων, μ'αυτές των προξενειών και των "γάμων συμφέροντος", που φιλοξενεί ο θρησκευτικός γάμος, η πραγματική πορνεία με άλλα λόγια.

    Μόνο εκεί η συναλαγή, δίνει και παίρνει.
    Στις ελεύθερες συμβιώσεις παιδάκια, δεν υπάρχουν υστερόβουλες σκέψεις, μιλάει η έλξη, η χαρά, το χιούμορ, η χημεία.

    Αντε σαχλαμάρες.

    Παραδεχθείτε ότι είστε ανίκανοι, να ζήσετε ελεύθερα και ότι χρειάζεστε φρουρούς -την εκκλησία- για να σας προσέχουν το "έχειν σας" -την σύζυγό σας, μη σας την κάνει.

    Ομως ότι και να λέτε έρχονται οι ελεύθερες συμβιώσεις και πολύ σύντομα θα μετατραπούν και οι γάμοι σε τέτοιες.
    Τελείωσε το παραμύθι. Δυό άνθρωποι πρέπει να μένουν μαζί μόνο επείδη το θέλουν οι ίδιοι και για όσο χρόνο το θέλουν.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. στόν 11.41 ανώνυμο :
    Ο προ-πάππους μου ήταν παππάς, οπως καί 6 γεννιές πρία απ΄αυτόν στήν Αρκαδία, χωριό Τζίβα, αν το ξέρεις. Δεν πληρώνονταν από το κράτος αλλά είχαν τα χωράφια τους καί ζούσαν. Σαν παράδοση, όποιος είχε περίσσευμα έδινε στόν παππά από την σοδιά του, κάτι ελάχισστο, αν καί συνήθως ο παππάς δεν το είχε ανάγκη. Τα μυστήρια, γάμοι, βαφτίσια, κηδείες δωρεάν.
    Οι εποχές όμως έχουν αλλάξει. Ο ιερέας πρέπει να έχει τον μισθό του όπως όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι, καί τόποτα άλλο.
    Μην ξεχνάμε : Τα άγια μυστήρια της εκκλησιας μας, δεν πουλούνται !!!
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ : ΒΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΣΙΟ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΡΦΥΡΙΟ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΩΡΩΠΟΥ, ΘΑ ΣΙΩΠΟΥΣΑΤΕ....... ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Θα σας το μάθουν τα παιδιά σας.
    Θα σας κάνουν το χατήρι, μετά από ψυχολογικούς εκβιασμούς , να παντρευτούν και μετά θα χωρίσουν το ταχύτερο δυνατόν, για να ζήσουν την χαρά της Ελεύθερης συμβίωσης, πρίν κάνουν παιδί.

    Αυτό είναι το μέλλον.
    Σκεφτείτε το, θα σας χρειαστεί.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Επειδη τους ξερω αυτους απου αναφερεις..Παισιο και Πορφυριο..
    και να σου πω και για τον πατερα Συμεων ..που ζει εδω..
    Αγαπητε μου αυτοι ηταν αγιοι...μακαρι να τους εμοιαζαν οι μισοι απο τους παπαδες και τους δεσποτάδες...
    Αλλα δυστυχως...
    Εδω ο νεος αρχιεπισκοπος που ειναι παράδειγμα ταπεινότητας και λιτης ζωης ..πανε να τον βγάλουν σκαρτο τον ανθρωπο ..εξ αιτιας της λέξης "πορνικο",που αυτη γραφτηκε στην ανακοινωση της εκκλησιας αφότου εφυγε ο Ιερώνυμος απο την συναξη της Ιερας Συνόδου...Το ειπε σήμερα ο δικος μας ο Ανθιμος..
    Δεν μας πειθουν οι παπαδες...και οι δυο τρεις αγιοι πατερες...ειναι σταγονα εν τω ωκεανώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΟΣΟΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑΘΗΚΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΩΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ) ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΩΤΣΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ΜΕ ΚΑΡΦΙΑ: ΙΗΣΟΥΣ ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ (ΤΟΤΕ ΣΑΥΛΟ ΔΙΩΚΤΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ)ΛΙΓΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΜΑΣΚΟ: "ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΣΥ ΔΙΩΚΕΙΣ....ΣΚΛΗΡΟΝ ΣΟΙ ΠΡΟΣ ΚΕΝΤΡΑ ΛΑΚΤΙΖΕΙΝ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Έχει πολύ πλάκα πάντως το να ακούω συνεχώς άτομα να καταφέρονται κατά της εκκλησίας, μετά όμως να τρέχουν να παντρευτούν σε "καλή" εκκλησία, να βαφτίσει τα παιδιά τους "καλός" παπάς, κτλ.

    Όπου μας βολεύει δηλαδή η εκκλησία πρώτη και όλο τον υπόλοιπο καιρό στο φτύσιμο.

    Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΡΟΙΔΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Κατω τα χερια απ την εκλησια κυριοι.Αν δεν πιστευετε στο θεο εινε δικαιωμα σας,αλλα δεν εχετε δικαιωμα να τους κρινετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΛΛΑΔΑ.ΤΟ ΙΡΑΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΖΟΦΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ(ΒΥΖΑΝΤΙΟ-ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ).ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ.ΚΑΘΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑ-ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ.ΚΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΤΙΠΟΤΑ.ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ελληνικό Χριστιανόμετρο -
    Οι εντολές της Καινής Διαθήκης:

    1) Να αγαπάς τον Κύριο με όλη σου την ψυχή, με όλη σου την καρδιά, με όλη σου τη διάνοια και με όλη σου τη δύναμη
    2) Να αγαπάς τον πλησίον σου
    3) Να είσαι ταπεινός
    4) Να είσαι ειρηνικός και πράος
    5) Να διψάς για δικαιοσύνη
    6) Να είσαι ελεήμων
    7) Να μη φονεύεις
    8) Να μήν οργίζεσαι
    9) Να μην υβρίζεις τον πλησίον
    10) Να μη μοιχεύεις
    11) Να μην επιθυμείς τη γυναίκα του πλησίον
    12) Να μη αντιδικείς
    13) Να αγαπάς τον εχθρό σου
    14) Να συγχωρείς τα αμαρτήματα των άλλων
    15) Να μη θησαυρίζεις
    16) Να μην κατακρίνεις τον πλησίον
    17) Να κάνεις στους άλλους αυτό ακριβώς που θέλεις να κάνουν και οι άλλοι σε σένα
    18) Να θυσιάζεις τη ζωή σου για τον Κύριο
    19) Να μη βλασφημείς το Άγιο Πνεύμα
    20) Να τιμάς τον πατέρα σου και τη μητέρα σου
    21) Να μην πορνεύεις
    22) Να μην ψευδομαρτυρείς
    23) Να μην κλέβεις
    24) Να μή χωρίζεις τη γυναίκα σου (παρά μόνο ένεκα μοιχείας)
    25) Να μετανοείς για τα αμαρτήματά σου
    26) Να μη στερείς τον πλησίον σου απ' ό,τι του ανήκει
    27) Να μην είσαι πλεονέκτης
    28) Να μη φθονείς
    29) Να μη φιλονικείς
    30) Να μη μνησικακείς
    31) Να μη συκοφαντείς
    32) Να μην υπερηφανεύεσαι
    33) Να έχεις υπομονή
    34) Να είσαι φιλόξενος
    35) Να μην εκτοξεύεις κατάρες
    36) Να αποφεύγεις τα αμαρτωλά φαγοπότια και τη μέθη
    37) Να μη συμπεριφέρεσαι ως θηλυπρεπής ή αρσενοκοίτης
    38) Να αγαπάς την αλήθεια
    39) Να είσαι μεγαλόψυχος και ανεκτικός
    40) Να υπομένεις τα ελαττώματα των άλλων


    Μπορείτε να κάνετε την αυτοκριτική σας κύριοι.
    Υπάρχει κανένας Έλληνας που έστω πλησιάζει διψήφιο αριθμό (10) από τις παραπάνω 40 εντολές της Ορθόδοξης Εκκλησίας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ Π.Χ. ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ


    ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΛΟΙ.????


    ΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ουδεις εχει δικαιωμα να κατακρινει τον Γιαχοβα!

    Ο Γιαχοβα ομως εχει δικαιωμα να κατακρινει ολους και να τους φορολογει οταν παρεκτρεπονται!

    Οι φοροι προ και μετα τα κερδη ειναι αναγκαιοι για να μισθοδοτουνται οι φοροεισπρακτορες Γυφτοι μου.

    Διοτι οι Γυφτοι ειναι οι εκλεκτοι μου φοροεισπρακτορες ( πρακτορια ).

    Περαν τουτου, εχετε την υποχρεωση να εορταζετε τις μερες που οι καλοι μου την κοπανησαν απο την Αιγυπτο.

    Τα εσοδα δεον να ειναι σε μορφη χρυσου, πλατινας, αργυρου και πολυτιμων λιθων - ωστε να ειναι ευκολο να αποθηκευονται, να διακινουνται και να προσφερονται ως "λαδωμα".

    Οι φυλακες αγγελοι που εχουν ορισθει απο μενα για τον καθε εναν απο σας ξεχωριστα, θα σας προστατευουν - πλην ομως θα πρεπει να καταβαλονται και γι αυτους μερικα κατοσταρικα εκστρα. Αυτα τα εκστρα ειναι για εξοδα μετακινησης, εκτος εδρας επιφυλακη, σκοπιες σε νοσοκομεια, κλπ εξοδα ( πχ, εξοδα διαφημισης 2 μηνες πριν τις υπ' εμου καθορισμενες εορτες, σε τηλεοπτικες εταιρειες, ραδιοφωνο και Τυπο ).

    Τελειωνοντας αυτη την μικρη παρεμβαση μου, σας ευχομαι πολλες πολλες αμαρτιες και πορνικες απολαυσεις ωστε να μπορουν και οι δικοι μου απεσταλμενοι να αποτιμουν και να φορολογουν τις ευγενικες αμαρτιες σας προς χαριν Εμου και της εταιρειας Μου!

    Ως ενδειξη οτι σας σκεφτομαι, θα σας μοιραζω σποραδικα μερικα συσσιτια δωρεαν, διοτι εκτος απο κουτοπονηρος και σκαρτος, ειμαι και ολιγον τι διπλωματης μπαγαποντης.

    Παντα δικος σας,
    Γιαχοβα.

    Υ.Γ. Τον νου σας στο γιο μου τον ναζωραιο, ειναι καλο παιδι, και τον εχω σε μεγαλη υποληψη που ενω δεν με ηξερε ουτε η μαννα μου, αυτος με εκανε γνωστο σε πολυ κοσμο, μαζι με τη βοηθεια και του Σαουλ σε Ιταλια και εν συνεχεια στην υπολοιπη πλουσια Ευρωπη, και απο τοτε ανθει η Επιχειρηση μου μεχρι σημερα.

    Για αυριο, δεν ξερω! Ελπιζω ομως οτι με τη βοηθεια της Βλακειας των αμαρτωλων, θα συνεχισω να ζω εγω και οι φυλακες αγγελοι μου, μια ζωη χαρισαμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΝΝΟΩ, ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ.
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΞΕΝΟΥΣ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΙΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΑΧΗ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑ ΑΡΝΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ, TO BIG FAT GREEK WEDDING, ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. εΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΜΠΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΥΦΕΣ ΕΛΛΗΝΕς ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕς Ή ΝΑ ΑΓΠΗΣΟΥΝ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΘΕΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ. ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ. ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕς ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΙ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥΉΡΘΑΜΕ ΣΤΗ ΞΕΝΗΤΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙς ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΞΕΝΟΥΣ - ΕΛΛΗΝΕΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΥΠΡΟΣ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ Β.ΗΠΕΙΡΟΣ.ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΣΑΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΩΞΕΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ. ΑΣ ΤΟΥΣ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΑΥΤΟ, Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ. ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ. ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΕ!! ΑΛΛΑ ΑΣ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΦΕΤΟΣ ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ
    .
    .
    .
    .
    .
    ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟ ΠΤΩΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Είναι δυνατόν να παιδευόμαστε τόσο πολύ, χωρίς να λυτρωθούμε κάνοντας μια τόσο απλή σκέψη:

    Τι θεωρούμε πρόοδο;

    Αν θεωρούμε πρόοδο αυτά που έχει να επιδείξει ο δυτικός κόσμος, και σκοταδισμό αυτό που επιδεικνύει ο ανατολικός, τότε ποιά είναι η ειδοποιός διαφορά;

    Ο θρησκευτικός φονταμενταλισμός, είναι προφανές

    Όποιος αρχίσει να σκέφτεται επιστημονικά, αργά ή γρήγορα θα συνειδητοποιήσει ότι ΔΕΝ υπάρχει θεός. Τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που υποστηρίζουν οι θρησκείες.

    Τώρα βέβαια αν υπάρχουν άνθρωποι επιστήμονες ή πολιτικοί που το υποστηρίζουν, αυτό οφείλεται στην βαθύτατη πλύση εγκεφάλου που έχουν υποστεί αλλά και στο προσωπικό τους συμφέρον.

    enas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΙΑ ΕΞΙΣΟΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ :ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ''ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ΄΄ ΤΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΟΛΟΙ,ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑΚΑ.ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΣΥΧΗ.Ειστε τσιρακια της νεας ταξης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ναί είμαστε τσιράκια της Νέας Τάξης, έγινε τίποτε ρε παπάρα;

    Και σύ είσαι ρσιράκι της Μεσαιωνικής Τάξης, της Παλιάς.

    Ωραία είμαστε εχθροί. Εσείς είστε πεθαμένοι και κάποια ζόμπι σαν εσένα μας σπάνε τ'αρχίδια.

    Πάλιωσαν όμως αυτά, πέθαναν μαζί με τον Χουντόδουλο. Είστε νεκροί.

    Δεν θα μας φιμώσετε εσείς κωλόπαιδα, στο όνομα της απειλής μη στιγματισθούμε.

    Πέρασε η φασιστοεποχή σας. Καταστρέψατε την Κύπρο με τον Τάσσο σας, δημιουργήσατε συνθήκες μίσους στην κοινωνία με τους μετανάστες και με τις γειτονικές χώρες, αλλά όλα αυτά τελείωσαν.

    Μπήκαμε σε νέα εποχή. Τέλειωσε , ξαπλώστε στον τάφο σας να σας ρίξω την τελευταία φτυαριά.

    μαλακισμένα.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Είστε τόσο ζώα, που και Ελεύθερη Συμβίωση να σας επιβάλαν με το ζόρι, εσείς πάλι θρησκευτικό γάμο θα την καταντούσατε.


    Πρέπει, να έχετε πολύ χαμηλό βαθμό αυτοεκτίμησης. Δεν εξηγούνται αλλιώς , οι παπαριές περί πορνείας.
    Δεν πρέπει ποτέ στην ζωή σας να τολμήσατε να κάνετε καμάκι.
    Δεν πρέπει να έχετε καμμία σχέση με τον έρωτα.
    Μόνο έτσι εξηγείται που θέλετε με το ζόρι να "συγκρίνεται" τις ελεύθερες σχέσεις των ανθρώπων, μ'αυτές των προξενειών και των "γάμων συμφέροντος", που φιλοξενεί ο θρησκευτικός γάμος, η πραγματική πορνεία με άλλα λόγια.

    Μόνο εκεί η συναλαγή, δίνει και παίρνει.
    Στις ελεύθερες συμβιώσεις παιδάκια, δεν υπάρχουν υστερόβουλες σκέψεις, μιλάει η έλξη, η χαρά, το χιούμορ, η χημεία.


    Αντε σαχλαμάρες.

    Παραδεχθείτε ότι είστε ανίκανοι, να ζήσετε ελεύθερα και ότι χρειάζεστε φρουρούς -την εκκλησία- για να σας προσέχουν το "έχειν σας" -την σύζυγό σας, μη σας την κάνει.

    Ομως ότι και να λέτε έρχονται οι ελεύθερες συμβιώσεις και πολύ σύντομα θα μετατραπούν και οι γάμοι σε τέτοιες.
    Τελείωσε το παραμύθι. Δυό άνθρωποι πρέπει να μένουν μαζί μόνο επείδη το θέλουν οι ίδιοι και για όσο χρόνο το θέλουν.

    Χωριάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Aλμπανι βλαχι
    ξεμωραμενοι μεινατε οπως ησασασταν παντα, και μισελληνες. Παρτε τον δικεφαλο σας στον ωμο και αδειαστε μας τη γωνια πριν φατε κλωτσιες στον πισινο, αθλιες λατινοχαμουρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 2:24 μμ
    Κυρια μου γιατι πεταγεστε σα πουτσα στη μεση μιας σοβαρης συζητησης μονο μονο να πειτε στον κοσμο οτι εσεις δεν με κανετε κεφι, και οτι προτιματε να τα δινετε στην εκκλησια, και τα δυο ειναι προσωπικα σας επιλογες.

    ΕΓΩ γιατι πρεπει να τα δινω στην εκκλησια δεν μας λετε και αυτο ειναι το θεμα.

    Και πουσαι μανταμιτσα, δεν σε γαμαω μωρη, παει και τελειωσε, σταματα να με κυνηγας στα blog οπου παω.
    Αϊ σιχτιρ ψαροκασελα

    BRRRRRRRRRRRRRR
    Μουρθε κρυος ιδρωτας ξαφνικα.

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ενα απλοικό ερώτημα.
    Πόσα ιδρύματα για ηλικιωμένους,χρονίως πάσχοντας κατακοίτους και γενικώτερα ανθρώπους που έχουν ανάγκη έχει η πολιτεία από τη μια πλευρά και η Εκκλησία από την άλλη;(Καιγράφω μόνο για την ορθόδοξη) Δεν θέλω να αντιδικούμε σε αυτά τα ευαίσητα θέματα, αλλά κάποιοι από εσάς που κεταφέρεσθαι κατά της Εκκλησιας γενικώτερα και κατά των κληρικών ειδικώτερα ίσως έχετε κάποιον γνωστό ή συγγενή που βρήκε καταφύγιο και ανακοίφιση σε κάποιο τέτοιο ίδρυμα. Πόσες μερίδες φαγητού μοιράζονται καθε μέρα από ενορίες της Ορθόδοξης Εκκλησίας σε κατατρεγμένους συνανθρώπους μας πέρα από χρώμα ,φυλή, θρησκεία; Σε πόσες περιοχές του πλανήτη μας παπάδες, από αυτούς που εσείς κατηγορείτε, δίνουν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ και τη ζωή τους για να ανακουφίσουν τον συνάνθρωπο;. Μήπως τελικά η Εκκλησία είναι αγκάθι στην καρδιά κάποιων που θέλουν να μιλάνε χωρίς να ξέρουν γιατί μιλάνε;.Δ.Κ.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Προφανώς ο Takis 24 Μαρτίου 11.08 θέλει να μας ξεναγίσει στα αξιοθέατα της οικογενειάς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μη ναρκισσεύεσαι αγράμματο μπάζο Takis ότι σε κυνηγάμε, και χαίρομαι που έχασες τη ψυχραιμία σου, εκθέτοντας στο κοινό άλλη μια φορά το πλούσιο αλλά γεμάτο κρυπτοομοφυλοφιλικές τάσεις υποσυνείδητό σου.

    Ομοίως και συ ΧΩΡΙΑΤΗ βαρεθήκαμε να μας πουλάς μούρη. Δεν βγαίνεις κανα ραντεβού με τον Takis? Ψάχνει για "κυρίες". Αντε να ησυχάσουμε απο σάς. Εσείς μας στοιχειώνετε όπου και να βρεθούμε, δεν σας κυνηγάμε εμείς. Δε πάτε να δείτε ποδόσφαιρο που σας πάει και καλύτερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Kαλα αντε γαμησου τωρα γιατι δεν εχω ορεξη μωρη πατσαβουρα, βλεπω τωρα βρηκες κι'αλλο οχτρο...

    αντε... αντε να πλυνεις τα πιατα, και αστο ιντερνετ, δεν ειναι για κατινες αυτο.
    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Babis, συγνώμη Takis ήθελα να πω, μόλις έριξα μια ματιά στο blog σου. Ωστε της Φιλελεύθερης Συμμαχίας είσαι εθνοπροδοτάκο, γι αυτό με βρίζεις έτσι. Προφανώς θα είδες και το site μου. Πεστο μας τόση ώρα ότι είσαι παιδί του Δημητρά του Ευρωβουλευτή σας! Οποιος δεν σας ξέρει εσάς! Ατιμα!
    Και πούσαι : τώρα που έλυσα την απορία μου, δεν θα σου ξαναδώσω αξία. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΜΩΣ, διότι εσείς οι του Παρατηρητηρίου, καρφώνεστε άσχημα στα διάφορα blogs από το ανώνυμο βρισίδι που ρίχνετε.. Και να πίνεις όλο το γαλατάκι σου στην Ελβετία που είσαι και σπουδάζεις με τα λεφτά του μπαμπάκα σου.

    OVER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. I told you, leave internet, you have not a clue of what you're talking about. I'm actually a CIA agent, I admit it, I was sent to Greece to find morons like you, and bring them back to the states, we have a large project, in cooperation with FBI, and MIT, also Harvard university is sponsoring the project. We are looking for morons from all over the world, fine specimen of which you are. Get ready dear, a black helicopter will land on your house tonight, do not be scared, it will be me and my fellow agents, we will put you out of your unhappy world forever.

    takis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Επειδή πολλοί νομίζουν οτι τα ξέρουν όλα!!!.
    Οταν η Ελλάδα έγινε μέλος της τότε ΕΟΚ, ΜΠΗΚΕ με την ως τότε διαμορφωμένη νομοθεσία που αφορούσε ΚΑΙ τη μισδοδοσία του κλήρου. ΄Οταν το 1923 μετά από τις Εθνικές περιπέτειες το Ελληνικό κρότος προκειμένου να αποκαταστήσει τους ακτήμονες πρόσφυγες ζήτησε από την Εκκλησία εκτάσεις γης οι οποίες και παραχωρήθησαν. Αυτό έγινε και άλλες φορές. Η παραχώρηση των εκτάσεων αυτών εγινε με την ΣΥΜΦΩΝΙΑ και υπεγράφησαν συμβάσεις το κράτος να αναλάβει τη μισθοδοσία των κληρικών όπως και έγινε, ισχύει μέχρι σήμερα και θα ισχύει γιά πάντα διότι υπάρχει το κοινοτικό δίκαιο.Το Ελληνικό κράτος έχει αναλάβει την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ με την συνθήκη της Λωζάνης αν δεν με απατά η μνήμη μου να πληρώνει ΚΑΙ τους θρησκευτικούς λειτουργούς των μουσουλμάνων όπως πληρώνει και τους λειτουργούς άλλων θρησκευμάτων.Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ Εκκλησίας και κράτους όπως μερικοί την εννοούν,συμφέρει ΜΟΝΟ την Εκκλησία. Διότι βάσει των συμβάσεων και λοιπών συφωνιών το κράτος ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΜΕΝΟ να ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΟΛΗ την περιουσία που κατά καιρούς έχει πάρει από την Εκκλησία. Γνωρίζετε σύμφωνα με τους πλέον εγκυρους υπολογισμούς των αρμοδίων κρατικών υπηρεσιών σε πόσο ανέρχεται η αξία της περιουσίας αυτής; ΜΑΘΕΤΕ το 19.000.000.000.000 (δεκαενέα τρισεκατομύρια) Ευρώ.
    Ενδικτικά αναφέρω και τούτο. Το ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΟΙΚΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Η πολιτεία δεν πληρώνει Ευρώ ως ενοίκιο.ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΕΝΔΙΚΤΕΙΚΑ. Ας μην αναφερθούμε και σε άλλες τέτοιες περιπτώσεις, αλλά θα επανέλθουμε εάν χρειαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ***********************************
    ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
    1ον.Στις Εθνικές επετίους γίνεται δοξολογια και αναπέμπονταιΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΕΣ ΔΕΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ.Αφού κάποιοι ΔΕν θέλουν θρησκεία, Εκκλησία,Παπάδες κλπ, ΓΙΑΤΙ πηγαίνουν σ΄αυτές τις τελετές; Μη μας πουν ότι το κ΄΄ανουν για να τιμήσουν τους αγωνιστές τους αγώνες κλπ.Αυτό να το κάνουν π.χ. μπροστά στα ηρώα.
    2ον Πολές αργίες στη χώρα μας είναι απόροια και ειναι ταυτισμένες με Θρησκευτικές εκδηλώσεις. Αφού δεν θέλουν θρησκεία Εκκλησία κλπ. γιατί δεν κάθονται να δουλεύουν τις ημέρες αυτές;
    3ον. Γιατί δεν πηγαίνουν να προσβάλουν το θρησκευτικό συναίσθημα ή τους λειτουργούς κάποιας άλλης γνωστής κατά το συνταγμα θρησκείας στην πατρίδα μας;
    4ον.Ποιός εμποδίσθει να εφαρμόσει τις θρησκευτικές του απόψεις σε τελετές που τον αφορούν;. Απλά η Εκκλησία διδάσκει αυτά που πρέπει να εφαρμόζουν όσοι θέλουν να είναι μέλη της.
    5ον. (που το θυμήθηκα τώρα!)Ποιός δημοσιογράφος ασχολούμενος με τα "εκκλησιαστικά" όταν είχε δικαστεί και καταδικαστεί σε φυλάκιση για προσβολή κοσμικού αρχοντα την κοπάνησε κατά το κοινώς λεγόμενο,και πήγε στην Κύπρο;
    Δώστε πρώτα τις απαντήσεις σας σε αυτά και ίσως συνεχίσουμε.ΔΚΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Για τις τελετές.
    ΓΑΜΟΣ. Επιλογή μεταξύ πολιτικού και θρησκευτικού.
    ΒΑΠΤΙΣΜΑ.Προεραιτικό. Το όνομα του παιδιού μπορεί να δοθεί τηνστιγμή που δηλώνεται η γέννησή του στο ληξειαρχείο. Το μυστήριο του βαπτίσματος είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ από την ονοματοδοσία.Και αν σε κάποιους δεν τους αρέσει το όνομα επειδή ανάγει σε χριστιανό αγιο, απλούστατα ας κάνουν αίτηση, μιά απλή ληξειερχική πράξη στη συνέχεια, να αλάξουν το βαπτιστικό ονομάτους και να το κάνουν πχ Κορδοφούντης.Αλήθεια όταν έχομε την ονομαστική μας εορτή που ανάγει σε άγιο γιατί εορτάζουμε αφού δεν δεχόμαστε την Εκκλησία;
    3ον. ΚΗΔΕΙΑ. Ουσιαστικά ποιός εμποδίζεται από την επιλογή του τρόπου που θα γίνει η κηδεία του;Θρησκευτική ή (όπως ονομάζεται τώρα τελευταία) και "πολιτική";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΑΝΩΝΥΜΕ ΡΑΣΟΦΟΡΕ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΕ-26/3 1.36-
    ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΠΩΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ?
    ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ.
    ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΗΜΕΥΘΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΚΩΛΕΤΤΗΔΕΣ ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ.
    ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.

    ΓΙΩΡΓΟΣ Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΓΙΩΡΓΟ Α. Ή τρυπούλες σου πότε τελικά θα αποκρατικοποιηθούν; Για να έχεις και εσύ κάτι ΜΗ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΓΙΩΡΓΟ Α.
    Τσίμπα μου το α ρ ι σ τ ε ρ ο αρχίδι γιατί το δεξιό κάνει διακοπές στα Γκουλακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση