, ... ο Γ. Παπανδρέου. Μην χάσετε το νέο γκάλοπ του Press-gr αμέσως μετά το αυριανό debate. . Το γκάλοπ που το Press-gr ξεκίνησε αμέσως ...
... ο Γ. Παπανδρέου. Μην χάσετε το νέο γκάλοπ του Press-gr αμέσως μετά το αυριανό debate..
Το γκάλοπ που το Press-gr ξεκίνησε αμέσως μετά την συνέντευξη του Γ. Παπανδρέου στο Mega μέχρι στιγμής δείχνει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό λέει ότι ήταν καλός μεν, αλλά δεν έπεισε ώστε να τον ψηφίσουν. Το γκάλοπ, που είναι πρώτο στην αριστερή στήλη της σελίδας, συνεχίζεται. Αν δεν έχετε ψηφίσει ακόμα, μπορείτε να συμμετάσχετε κι εσείς.
.
Γκάλοπ θα έχουμε και αμέσως μετά το debate των πολιτκών αρχηγών το βράδυ της Πέμπτης, για να τους κρίνετε και να ψηφίσετε με βάση αυτά που θα πουν. Μην το χάσετε!
ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ .....ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝ ΠΙΑ'
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ
ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ
ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΙΝΟΥΜΕ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΜΕΝΑ ΝΕΡΑ
ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΒΡΩΜΙΚΟ ΑΕΡΑ
ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΜΜΕΝΕΣ ΣΑΡΚΕΣ
ΤΡΩΜΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
ΚΑΙ ΣΕΙΣ
ΤΑΖΕΤΕ ΜΙΑΧΟΥΦΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΕΥΡΩ
ΑΝΤΙΟΣ ΘΛΙΒΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΑΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΣΑΣ
Τι λέτε τώρα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓκάλοπ από το PRESS-GR και να το χάσουμε? Είναι δυνατόν???
Θα περιμένουμε πως και πως,θα παρακαλούμε γονατιστοί πότε θα
τελειώσει το ανιαρό debate,
για να αρχίσει το δικό σας γκάλοπ.
Τα μόνα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ γκάλοπ διεξάγονται
εδώ,και αυτό το ξέρουν ΟΛΟΙ πια...
Τι καλός? κουραστικός και υποτονικός ήταν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΩΡΓΟ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙΣ ΡΕΖΙΛΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΗΔΗ...
ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΣΗΜΙΤΗ.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΗΜΙΤΗΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΡΟΚΟΠΗ...
Λες να ζούμε σε κράτος Ρουσσόπουλου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίτε ΓΑΠ είτε ΚΚ, αν έχουμε να διαλέξουμε μεταξύ των δύο, οι έλληνες πουλούνται στους αγγλοσάξωνες. Ο ένας έφερε τους λαθρομετανάστες ο άλλος έβγαλε με την Γιαννάκου τα ελληνόπουλα από τα ΑΕΙ, με το πρόσχημα την βάση του 10 και έβαλε αλλοδαπούς μαθητές, όπως και τούρκους με νόμο του ΓΑΠ, στην θέση τους. Έτσι σιγά σιγά αλλάζει η σύνθεση του πληθυσμού και η αντικατάσταση των ελλήνων από λαθρομετανάστες και τούρκους, για την Νέα Τάξη που δεν έχει έθνη και που σαν ανθέλληνες πρεσβεύουν και οι δύο Παπανδρέου και Καραμανλής. Μαύρο λοιπόν στους ανθέλληνες ΓΑΠ=ΠΑΣΟΚ και ΚΚ=ΝΔ, ψηφίζοντας συγχρόνως μικρά κόμματα. Πάντως τελευταία και συγκεκριμένα εχθές, αλγείνη εντύπωση μου προξένησε το πρόσωπο της Γιαννάκου στην τηλεόραση. Σαν να είχε πάρει ναρκωτικά φαινόταν και συμπεριφερόταν. Με τέτοιους πολιτικούς είναι επόμενο να διαλύεται η παιδεία να υπάρχουν φαινόμενα χρηματισμού, χρηματιστηρίου, κουμπάροι, ομόλογα και πυρκαϊες χωρίς πρόληψη. Φιλόλαος
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο δεύτερο ερώτημα λέει : ''ΚΑΛΟΣ ΗΤΑΝ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΩ'' και το 3ο ερώτημα ''ΔΕΝ ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΩ''. ΤΑ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ 42 & 24% αντίστοιχα...
ΑπάντησηΔιαγραφήτώρα,
πως εσείς,
εννοποιείτε την 3η απάντηση με τη δεύτερη,
έτσι, γιατί απλά, αυτό σας συμφέρει να βγάλετε.
άντε να χαθείτε.
Δοκιμάστε να μπείτε στο www.ephemerida.gr να διαβάσετε το νέο κατόρθωμα του Γιωργάκη και συν αυτώ, με το οποίο γίνεται χαμός. Τελικά υπάρχει κάποιος που δεν ξεγέλασε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω εικόνα, άρα δεν έχω γνώμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο απομαγνητοφωνημένο, ευρύ απόσπασμα που διάβασα δείχνει σημαντική βελτίωση.
Ισορροπημένη εξουσιαστική προσέγγιση, καλά κριμένο το συγκεκριμένο μέσα στη γενικότητα.
Επικοινωνιακά – και μόνο ως κείμενο, επαναλαμβάνω – κινείται θετικά και
συσπειρωτικά, δίχως να προσκομίζει κάτι αξιόλογο.
Διατύπωση οράματος δεν υφίσταται, παρά μόνο υπόσχεση μιας διαφορετικής διακυβέρνησης.
Αυτό δείχνει ότι η ελληνική σοσιαλδημοκρατία βρίσκεται ακόμη στη φάση της αναζήτησης του εαυτού της.
ΑΝΝΑ
4.09.2007
ΑπάντησηΔιαγραφή2000 ατομα εκλεισαν την Κηφισιας για πλακα στο υψος της Λ. Αλεξανδρας στα εγκαινια εκλογικου Γραφειου του Προκοπη Παυλοπουλου.....ΠΑΣΟΚΙΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ!
Καλά και χρήσιμα τα γκάλοπ αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ να βγαίνει πρώτο κόμμα; Στην Κουμουνδούρου έχει έδρα το πρεςς; Αστειεύομαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλός ο Γιώργος χθες αλλά ψιλο-χοντρο- απουσιάζουν οι πρωτοκλασάτοι από την πρώτη γραμμή στα παράθυρα. Από την άλλη μεριά η Ντόρα δεν έχει αφήσει κανάλι για κανάλι.
Μια χαρα ηταν ....γιατι δεν επεισε ...
ΑπάντησηΔιαγραφήδηλαδη αυτα τα 4 χρονια ο ΑΦΑΝΤΟΣ Καραμανλης σας επεισε ???
δεν ξερω αν ειναι καλος για Προεδρος του ΠΑΣΟΚ ..
...αλλα για Πρωθυπουργος θα είναι μια Χαρα !!!!
Γιωργάκη πάρε τη Χάιδω (Άντα) και γύρνα πίσω στην πατρίδα σου την Αμερική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα θα βρεις δουλειά εκεί σε κανένα χαμπουργκεράδικο.
Δεν είσαι για παραπάνω.
Ο κος ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ αν μη τι άλλο ήταν απόλυτα ειλικρινής με μια αποφασιστικότητα που έπειθε τον κάθε καλοπροαίρετο πολίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνήθως στην Ελλάδα χάνει πάντα το κόμμα που κεβερνά και δεν κερδίζει κατ' ανάγκη η αντιπολίτευση επειδή πείθει για το πρόγραμμά της.
Το ίδιο θα πάθει και η Ν.Δ., η οποία ήταν αναξιόπιστη σε όσα επαγγέλθηκε, δεν βελτίωσε την καθημερινότητα των πολιτών και ας βγει κανείς να πει το αντίθετο και το κυριότερο για μένα που εργάζομαι σε Νοσοκομείο έδειξε αυξημένο ζήλο για το πως θα τακτοποιήσει τα " δικά της " παιδιά για να μπορεί να διοικεί με αυτά.
Αυτό δεν είναι σύγχρονη διοίκηση κύριοι , την οποία επιβάλλεται με αυταρχισμό, τσαμπουκά και αλλαζονεία και οι εργαζόμενοι δεν είναι τόσο ηλίθιοι όσο τους νομίζεται!!
ΓΙΑΝΝΗΣ
ta ipoloipa 248000 atoma-simbasiouxoi den pigan stou prokopi????
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΩΡΓΟ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙΣ ΡΕΖΙΛΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΗΔΗ...
ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΣΗΜΙΤΗ.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΗΜΙΤΗΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΡΟΚΟΠΗ...
Ο Παπαντρεου αυριο στο debate θα τον σκίσει το χοντρο...
ΑπάντησηΔιαγραφήοσο για τα χαμπουργκερ, μαλλον το κωστακι τα προτιμαει
όταν δεν τρωει σουβλακια και πιστσες βλέποντας ταινιες με σταθη ψαλτη..
Κώστας Καραμανλης ο Στηβ Ντουζος της πολιτικής!!!
Παιδιά της Δυναστείας ΕΝΩΘΕΙΤΕ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που στην Αιτωλοακαρνανία έχουμε υποψήφιο το ΣΠΗΛΙΟ ΛΙΒΑΝΟ , τέκνο του ΑΞΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Διον. Λιβανού (Κ Α Ζ Ι Ν Ο;;;;),ο οποίος έχοντας ζήσει όλα αυτά τα χρόνια φτωχικά και μίζερα κοντά στην αγροτιά του τόπυ και μη γνωρίζοντας να ξεχωρίσει την ασφάκα από τη ρίγανη και το πρόβατο από το γελάδι, θέλει να υπηρετήσει το τόπο .
ΒΡΕ ΟΥΣΤ .
Αρχισαμε τα "φροντιστηρια"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοω την χτεσινη "ζωντανη" συνεντευξη του μπραγογιοργο στο πασοκοσκυλαιικο μπουρδελοκαναλο ΜΕΓΚΑ.
Σκεφτηκαν οι λεχριτες να τον προετοιμασουν εν οψει "debate".
Δεν πιστευω να ειναι κανεις που να νομιζει οτι ητανε "live","ζωντανο"?? ε??
Ασχετα πως το παρουσιασανε, αποκλειεται να ειχαν εκεινη την στιγμη το τρεμη και το πρετεντερη την..εμπνευση! να φωναξουν το μπραβογιοργο,ε?
Η "συνεντευξη" ..παιχτηκε και βιντεοσκοπηθηκε απο το πρωι και ειμαι σιγουρος οτι τους πηρε μεχρι αργα το απογευμα.
Γιατι ειχαν να κανουν με ΑΜΕΑ.
Αυτη η ερωτηση οι προπαγανδιστες, αυτη την απαντηση το μπραβογιοργο..
Δεν τους .."εβγαινε"??
Παλι απο την αρχη και ετσι τους πηρε το απογευμα κατα πασα πιθανοτητα.
Ενα στοχο ειχαν ,ενα σκοπο ειχαν.
Να "μεταφερουν" στην κοινη γνωμη οτι ο μπραβογιοργο αλλαξε ,εμαθε καλα Ελληνικα και κυριως μπορει και να σκεφτει, και οτι εχει αντιληψη.
Και το πετυχαν εν πολλοις.
Απαγοητευτηκαν,τι λεω απηυδησαν οι λεχριτες ,ετουτος εδω δεν προκειται ουτε Ελληνικα να μαθει,και βεβαια ο εγκεφαλος ειναι απο την φυση,δεν μεταφυτευεται.
Ελληνικα δεν προκειται να μαθει ικανοτητα αντιληψης δεν μπορουμε να του μεταφυτευσουμε ας κανουμε το τελευταιο που μπορουμε.
Να το παρουσιασουμε "βελτιωμενο" σε σχεση με τα Ελληνικα του,και οτι επιτελους σκεφτεται.
Και τσουφ η "ζωντανη συνεντευξη" στο Μεγκα!
Στην αρχη ετσι την πατησα και εγω.
Ρε λεω βελτιωθηκε το μπραβογιοργο.
Αμ δε ,οταν την "ξαναειδα" προσεκτικα σε βιντεο ,καταλαβα την πουστια.
Ειναι αριστοτεχνικα φτιαχμενη,μονο που αμα την προσεξετε,σε κατι ερωτηματα ,δεν ειχαν λογο να δειχνουν το "φοντο"..
Ητανε εκει που κανανε την "συρραφη".
Υμετερος δικος σας
τζων
Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των κομμάτων συνεχίζονταν έως αργά χθες το βράδυ για τις τελευταίες λεπτομέρειες ενώ οι έξι θεματικές ενότητες επί των οποίων θα κληθούν να τοποθετηθούν οι πολιτικοί αρχηγοί βασίζονται στις αντίστοιχες του 2004: εξωτερική πολιτική, οικονομική πολιτική, κοινωνική πολιτική, δημόσια διοίκηση, παιδεία και γενικά πολιτικά ζητήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη δημοσιογραφική ομάδα απαρτίζουν οι Μαρία Χούκλη (ΝΕΤ) = ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, Αλ. Παπαχελάς (ΣΚΑΪ)= ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ, Ολγα Τρέμη (Mega)=ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ,
Ελλη Στάη (Alpha)=ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ,
Ν. Ευαγγελάτος (ANT1)=ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ-ΚΥΡΙΑΚΟΥ,
Ν. Χατζηνικολάου (Alter)=ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ και
Αιμ. Λιάτσος (Star)= ΒΑΡΔΗΝΟΓΙΑΝΝΗΣ.
ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ DEBATE ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ
ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΚΑΤΑ ΑΚΡΙΒΗ ΤΡΟΠΟ.
ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ= 2
ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ = 2
ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ = 1
ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ = 1
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ = 1
Καλή ψήφο λοιπόν στους Νταβάδες και το πολιτικό τους σύστημα.
ΑΝΝΑ
Στο θέμα της υποψηφιότητας Γεννηματά δεν είχε το θάρρος να παραδεχθεί το λάθος του. Τα ελληνικά φτωχά όπως πάντα. Σημειώνω όμως το Μακρυγιάννειο "λυπάμαι ότι ο Καραμανλής είναι λίγος".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά ήταν ΚΑΛΟΣ ο ΓΙΩΡΓΟΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε μπει στην τελική ευθεία των κρίσιμων εκλογών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση.
Απομένουν μόνο 12 ημέρες.
Αυτό σημαίνει 290 ώρες, αυτό σημαίνει 17.400 λεπτά.
Κάθε ημέρα οφείλουμε να είμαστε παντού.
Κάθε ημέρα οφείλουμε να είμαστε μαχόμενοι και δημιουργικοί παντού.
Κάθε λεπτό με ένα βλέμμα, με ένα χαμόγελο, να είμαστε έτοιμοι για ένα ζωντανό και ουσιαστικό διάλογο με τους συμπολίτες μας.
Κάθε λεπτό ένας λόγος, ένα επιχείρημα, μια πρόταση, μια δέσμευση.
Προχωρούμε με πίστη στη νίκη, με σιγουριά και αισιοδοξία για τη νίκη.
Έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση και ο στόχος μας είναι η νίκη και μόνο η νίκη, για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Για μια κοινωνική και πολιτική πλειοψηφία, για μια ισχυρή, ικανή και δημιουργική κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, με Πρόεδρο, τον Γιώργο Παπανδρέου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ημέρες που έρχονται, οι ώρες που έρχονται, είναι κρίσιμες μέρες, είναι κρίσιμες ώρες. Κάθε ημέρα, ο λαός μας δηλώνει κατηγορηματικά, όλο και πιο ξεκάθαρα και δυνατά, ότι θέλει, απαιτεί και διεκδικεί, την Αλλαγή.
Θέλει, απαιτεί και διεκδικεί αλλαγές, μεταρρυθμίσεις και εκσυγχρονισμούς για μια δίκαιη κοινωνία, με ανάπτυξη, δικαιοσύνη, αλληλεγγύη, ανθρωπιά. Για μια δημοκρατική και δίκαιη κοινωνία με εμπιστοσύνη, αξιοπρέπεια, διαφάνεια, αξιοκρατία.
Ο ελληνικός λαός, απαιτεί, διεκδικεί την ελπίδα και την αισιοδοξία, την πίστη, την δυνατότητα και το δικαίωμα για ένα καλύτερο αύριο. Το ΠΑΣΟΚ, κάθε ημέρα και κάθε ώρα, αποδεικνύει με ιδέες, με αξίες, με προτάσεις, με πρωτοβουλίες και με δεσμεύσεις ότι, και αξίζει και μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτές τις προσδοκίες, σε αυτές τις απαιτήσεις του ελληνικού λαού.
Μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό το όραμα του ελληνικού λαού για μια δίκαιη κοινωνία, για μια δυνατή Ελλάδα, για ένα μέλλον με σιγουριά, ελπίδα και προοπτική.
Μέσα σε μια κρισιμότατη για την Ελλάδα και τους Έλληνες, συγκυρία, το ΠΑΣΟΚ για μια ακόμη φορά, αποδεικνύει ότι αποτελεί μια δημιουργική, μια ανανεωτική και προωθητική δύναμη μέσα στην ελληνική κοινωνία. Μια ήρεμη και δημιουργική δύναμη Αλλαγής.
Η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού, θέλει να αλλάξει σελίδα.
Θέλει να κλείσει την παρένθεση μιας αδέξιας, ανίκανης δεξιάς. Να τελειώσει ο κύκλος της διακυβέρνησης του Κώστα Καραμανλή. Μιας κυβέρνηση μεγάλων λόγων, μεγάλων υποσχέσεων και μηδαμινών έργων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα μηνύματα «Φτάνει πια», «υπάρχει άλλος δρόμος», «υπάρχουν αξιόπιστες λύσεις», είναι μηνύματα που κλιμακώνονται και γίνονται κυρίαρχα, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σήμερα, κάθε ημέρα και κάθε ώρα, διαμορφώνουμε, δυναμώνουμε και εκφράζουμε ένα μεγάλο ελπιδοφόρο και νικηφόρο, πλειοψηφικό ρεύμα. Προχωρούμε μαζί, για τη νίκη και τη νέα Αλλαγή.
Η εκλογική αναμέτρηση είναι ανοιχτή.
Το ΠΑΣΟΚ ξεκινάει με δυναμισμό και από θετική αφετηρία.
Μαζί, μπροστά, ψηλά, δυνατά. Με πίστη, αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία, έχουμε διακηρύξει σε όλους τους τόνους ότι, ο στόχος μας είναι η νίκη και μόνο η νίκη.
Για την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Για την δημοκρατική προοδευτική παράταξη που έρχεται από μακριά και θέλει να πάει, φιλοδοξεί να πάει, μακριά.
Μπορούμε να πείσουμε και να συνεγείρουμε τους Έλληνες και τις Ελληνίδες, γιατί οι εκλογές στις 16 Σεπτεμβρίου συμπυκνώνουν κοινωνικά, πολιτικά και δημοκρατικά διλήμματα. Συμπυκνώνουν διλημματικά, μια οριοθέτηση ιδεών, αξιών και δημιουργικού έργου.
Μια οριοθέτηση προτάσεων και δεσμεύσεων, μια προγραμματική και ιδεολογική αντιπαράθεση, μια πολιτική και κοινωνική σύγκρουση για το παρόν και το μέλλον, της Ελλάδας και των Ελλήνων.
Οι εκλογές αυτές συμπυκνώνουν διλήμματα για το παρόν και το μέλλον κάθε ελληνικής οικογένειας, κάθε Ελληνίδας κάθε Έλληνα και κυρίως, των νέων γενιών.
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. έχουν ριζικές διαφορές στις ιδέες, στα προτάγματα, στις δεσμεύσεις, στα προγράμματα. Γι' αυτό το ΠΑΣΟΚ, η δημοκρατική, προοδευτική παράταξη και μπορεί και πρέπει να νικήσει.
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΗΤΑΝ ΦΟΒΕΡΟΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΚΡΑΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΓΚΑΛΛΟΠ ΣΑΣ ΟΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΨΗΦΟΥ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΜΕ 27%. ΕΙΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Μέρα με τη μέρα, ώρα με την ώρα, διαμορφώνουμε θετικούς συσχετισμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυσχετισμούς, νίκης παντού, σε κάθε κοινωνικό χώρο.
Συσχετισμούς νίκης σε όλη τη χώρα, σε κάθε γωνιά, σε κάθε χωριό, σε κάθε συνοικία, σε κάθε πόλη, σε κάθε νομό, σε κάθε περιφέρεια, σε κάθε μητροπολιτικό κέντρο.
Στην Αθήνα, στην Αττική, στη Θεσσαλονίκη.
Μπορούμε να προχωρήσουμε και να συνοδοιπορήσουμε μαζί με τη μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού, γιατί εμείς έχουμε δώσει δείγματα γραφής με δημιουργικό έργο.
Ενώνουμε τους Έλληνες με όραμα, σχέδιο και μεγάλους στόχους.
Αλλάζουμε την Ελλάδα με έργα, με ανάπτυξη παντού, με ευημερία και ποιότητα ζωής για όλους και με ασφάλεια.
Δημιουργούμε μια δίκαιη κοινωνία με ανάπτυξη, με συνοχή, με αλληλεγγύη, με ανθρωπιά. Μια δίκαιη κοινωνία με εμπιστοσύνη, διαφάνεια, αξιοπρέπεια, αξιοκρατία.
Ο Γιώργος Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ με το όραμά του, με τις ιδέες του, με το ανανεωμένο Πρόγραμμά του, με τις συγκεκριμένες δεσμεύσεις του, με το δημιουργικό του έργο, μέρα με τη μέρα, δίνει πρόσωπο, δίνει φωνή, δίνει δύναμη, δίνει ελπίδα και προοπτική σε μια μεγάλη πολιτική και κοινωνική πλειοψηφία.
Εμείς δίνουμε τις μάχες για το παρόν και το μέλλον. Όχι γι' αυτά που φεύγουν και με αυτούς που φεύγουν. Με αυτούς που συμβολίζουν μια θαμπή και γκρίζα 4ετία.
Δίνουμε τις μάχες των προγραμματικών ιδεών μας, των προγραμματικών θέσεων και των προγραμματικών μας δεσμεύσεων, με ουσιαστικά επιχειρήματα.
Έχει έρθει η ώρα της αλήθειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως είπα πριν, βρισκόμαστε 12 ημέρες πριν από τις εκλογές και δυστυχώς, η Ν.Δ., ακόμη δεν έχει καταθέσει στον ελληνικό λαό κανένα πρόγραμμα. Πορεύεται προς τις εκλογές χωρίς θέσεις, χωρίς προτάσεις, χωρίς δεσμεύσεις.
Το μόνο που της έχει μείνει, είναι η απελπισμένη προσπάθειά της να προβάλει μια εικονική πραγματικότητα για τα τέσσερα χρόνια της διακυβέρνησής της.
Μια εικονική πραγματικότητα που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα βιώματα, με τη ζωή και κυρίως με την αλήθεια της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων.
Η Ν.Δ. και προσωπικά ο κ. Καραμανλής, το 2004, είχαν υποσχεθεί τα πάντα στους πάντες.
Όμως, στα 4 χρόνια, εκτός από τα πολλά λόγια, στο πεδίο της πραγματικότητας έχει να επιδείξει η Ν.Δ. και ο κ. Καραμανλής ως πρωθυπουργός, λιγοστές πράξεις και μηδαμινά έργα.
Πολλά λόγια, μηδαμινά έργα.
Η Ν.Δ. και ο κ. Καραμανλής ό,τι είχαν να δώσουν το έδωσαν.
Τώρα πια και φαίνονται και κυρίως είναι, ξέπνοοι και ανίκανοι.
Χωρίς θέληση, χωρίς δύναμη, χωρίς προοπτική.
Εμείς έχουμε καταθέσει το Πρόγραμμά μας. Το ΠΑΣΟΚ συλλογικά και ο Γιώργος Παπανδρέου προσωπικά, έχουμε καταθέσει ένα ολοκληρωμένο και συνεκτικό πρόγραμμα για την εθνική αναγέννηση της Ελλάδας, για την αφύπνιση και τη δημιουργική πνοή και πρωτοβουλία των Ελλήνων. Αυτό το πρόγραμμα που συμπυκνώνει το όραμά μας, το ιεραρχημένο σχέδιό μας και τις προτεραιότητές μας, την Κυριακή θα είναι ως ένθετο σε όλες τις μεγάλες εφημερίδες.
Αυτό είναι το ανανεωμένο Πρόγραμμά μας, με τις δεσμεύσεις μας, με τις δεσμεύσεις του ΠΑΣΟΚ, με τις νέες δεσμεύσεις του Γιώργου Παπανδρέου.
Είναι ένα πρόγραμμα με αξιόπιστες προτάσεις, με εναλλακτικές λύσεις, ένα πρόγραμμα με συγκεκριμένες δεσμεύσεις που θα είναι το σημείο αναφοράς την Κυριακή σε 1.500.000 οικογένειες που θα πάρουν τις εφημερίδες, σε 1.500.000 σπίτια.
Έτσι, κάθε ελληνική οικογένεια, έτσι, κάθε Έλληνας και κάθε Ελληνίδα, θα μπορεί είτε να κρίνει και να αξιολογήσει θετικά το Πρόγραμμά μας, είτε να κρίνει και να διαφωνήσει με το πρόγραμμά μας, είτε να συμφωνήσει και να ταυτιστεί με τις θέσεις μας, με τις προτάσεις μας, με τα επιχειρήματά μας, με τις δεσμεύσεις μας.
Το ερώτημα για τον κ. Καραμανλή προσωπικά και τη Ν.Δ. είναι αμείλικτο.
Τι προτείνει ο κ. Καραμανλής;
Τι προτείνει η Ν.Δ. στον ελληνικό λαό;
Τα νομοσχέδια που τα κατέθεσε άρον - άρον για να ρίξει στάχτες στα μάτια του ελληνικού λαού;
Σε τι δεσμεύεται απέναντι σε κάθε Έλληνα και σε κάθε Ελληνίδα; 12 ημέρες πριν από τις εκλογές ο κ. Καραμανλής, η Ν.Δ. και οι υπουργοί της, οι υπουργοί του κ. Καραμανλή, δεν μπορούν να κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους.
Ο κ. Καραμανλής προβάλει την κλειστή παλάμη για να διαβάσουν οι Έλληνες ως χειρομάντες τη μοίρα τους.
Εμείς προτείνουμε συγκεκριμένο πρόγραμμα. Σας το δείχνω. Αυτό το πρόγραμμα θα είναι την Κυριακή σε 1.500.000 σπίτια. Σε 1.500.000 οικογένειες. Θα πυροδοτήσει συζητήσεις αυτή η πρόταση. Θα ανοίξει έναν ουσιαστικό διάλογο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Καραμανλής τι προτείνει;
Τίποτα.
Το μόνο που προτείνει είναι η κλειστή παλάμη για να διαβάσουν οι Έλληνες ως χειρομάντες τη μοίρα του. Τη μοίρα του κ. Καραμανλή. Τη μοίρα της Ν.Δ. και των υπουργών της. Όμως η μοίρα του κ. Καραμανλή και των υπουργών της Ν.Δ. δεν μπορεί να ταυτίζεται με τα όνειρα, με τα δικαιώματα με τις ελευθερίες, με τις απαιτήσεις του ελληνικού λαού.
Δεν μπορεί η μοίρα του κ. Καραμανλή και των υπουργών της Ν.Δ., να ταυτίζεται με τα όνειρα για μια Ελλάδα με καλύτερο μέλλον, πιο σίγουρο, πιο ασφαλές.
Προκαλώ τον κ. Καραμανλή και τους υπουργούς του, να δείξουν στον ελληνικό λαό έστω και το εξώφυλλο του προγράμματος της Ν.Δ.
Δεν έχουν θέσεις, δεν έχουν προτάσεις, δεν έχουν επιχειρήματα, δεν έχει δεσμεύσεις ο κ. Καραμανλής.
Απλώς ζητά με κλειστή την παλάμη να διαβάσει ο ελληνικός λαός τη μοίρα του και ζητά από τον ελληνικό λαό, λευκή επιταγή.
Αυτή τη λευκή επιταγή ο ελληνικός λαός δε θα την υπογράψει ποτέ.
Η πλειοψηφία του ελληνικού λαού δε θα την υπογράψει ποτέ.
Εμείς προχωρούμε και προχωρούμε μαζί με τη μεγάλη πλειοψηφία την πολιτική και την κοινωνική του ελληνικού λαού που θέλει να αλλάξει σελίδα.
Το μήνυμα «φτάνει πια» όπως είπα πριν, γίνεται κυρίαρχο σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Το μήνυμα «υπάρχει άλλος δρόμος», «υπάρχουν αξιόπιστες λύσεις», μέρα με τη μέρα είναι υπαρκτό και θεριεύει.
Ο ελληνικός λαός θέλει, απαιτεί και μπορεί.
Ο Γιώργος Παπανδρέου δεσμεύεται προσωπικά, το ΠΑΣΟΚ εγγυάται συλλογικά, σιγουριά, ελπίδα, προοπτική.
Αν αυτός ο ΓΙΩΡΓΟΣ ήταν έτσι και τα τελευταία 3,5 χρόνια το ΠΑΣΟΚ θα ήταν 5 μονάδες μπροστά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΓΙΩΡΓΟ!!!
Καλό παιδί αλλά σίγουρα όχι για αυτό που τον έχουν υποχρεώσει να κάνει..Η πολιτική θα του ταίριαζε περισσότερο σε μια χώρα όπως η Σουηδία. Για την Ελληνική πραγματικότητα είναι εκτός θέματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρεπιπτόντος συμφωνώ με ορισμένους που σημείωσαν την απουσία των κορυφαίων στελεχών του ΠΑΣΟΚ στον προεκλογικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ PRESS.GR.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΛΗΣ ΣΟΥ ΚΛΑΙΕΙ ΣΤΗ ΡΑΦΗΝΑ!!!
ΑΜΑ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ...ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ!!!!
ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλοι του άντρα μου και πρόσφατα (και) δικοί μου σας χαιρετώ και σας εύχομαι ποιοτικότερη διαδραστικότητα στην επικοινωνία.
Εγώ, έρχομαι στην Ελλάδα, αλλά πιστή στη συνείδηση-μου ΔΕΝ θα ψηφίσω.
Εύχομαι όμως
να ανέβει σημαντικά ο ΣΥΝ
να καταβαραθρωθεί η ΝΔ
και να μην καταστεί αυτοδύναμη κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ
Εύχομαι τέλος το μεγάλο ποσοστό αποχής και λευκών να καταδείξει την απέχθεια των Ελλήνων στη Μιντιοκρατία, τη Μιντιαπολίτευση και στο πολιτικό σύστημα των νταβάδων.
Θέλω να πιστεύω ότι η επόμενη μέρα θα είναι ομορφότερη και πιο ενδιαφέρουσα.
Και μη ξεχνάτε η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα, για όσους πιστεύουν σε αυτή και καλλιεργούν τους θεσμούς της.
Γεια σας
ΑΝΝΑ
Zwntas sto exwteriko (Germania) gia panw apo dekaetia kai parakolouthontas thn synenteuxi tha elega oti o Papandreou itan poly kalos.
ΑπάντησηΔιαγραφήDystixws omws oi idees tou einai poly prowthimenes gia mia xwra san thn Ellada pou vrisketai polla xronia pisw apo apopsh politikis diapaidagwgisis.
Dystixws gia thn patrida mas, sthn Ellada einai to fainesthe kai oxi to einai kai etsi atoma pou exoun idees thewrountai ektos epoxis, kai mono faflatades proodeuoun.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, αν και θεωρώ τον ΠΑΠΑΝΤΡΕΟΥ ανίκανο, να κυβερνήσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΤΕΣ μου άρεσε.
Είχε λίγη τσαχπινιά
.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί των προσεχών Εκλογών.
Αγαπητοί μου, σε μερικές μέρες, αρκετοί από εμάς (18 ετών και άνω) θα κληθούμε να ασκήσουμε το μεγαλύτερο δικαίωμα και την μεγαλύτερη υποχρέωση που έχουμε σαν πολίτες.
Το παρόν είναι μια βοήθεια, για το πώς λειτουργεί το εκλογικό σύστημα και πως μοιράζονται οι έδρες για να βοηθήσω τις αποφάσεις σας.
Άλλωστε ελέγχω η πολεμάω αποτελεσματικά ένα σύστημα μόνο όταν γνωρίζω καλά την λειτουργία του.
Ο εκλογικός νόμος 3231/2004 προβλέπει:
Κατανομή 260 εδρών αναλογικά στα κόμματα που έχουν περάσει το 3% των ΕΓΚΥΡΩΝ ψηφοδελτίων και χάρισμα (BONUS) τις υπόλοιπες 40 έδρες στο πρώτο κόμμα.
Από την πιο πάνω επιταγή του Νόμου προκύπτουν τα πιο κάτω:
Α. Η ΑΠΟΧΗ δεν μετράει στο μοίρασμα των εδρών.
Β. Το ΛΕΥΚΟ επίσης δεν μετράει στο μοίρασμα των εδρών. (για το άκυρο δεν μπαίνει θέμα δεν μετράει έτσι κι αλλιώς).
Γ. Ακόμη η ψήφος σε κόμματα που δεν θα πιάσουν το 3% επίσης δεν μετράει στο μοίρασμα των εδρών.
Τότε τι μετράει;
Μετράει δυστυχώς μόνο η έγκυρη ψήφος σε κόμματα που θα μπορούν να πιάσουν το μέτρο του 3% και έχει σημασία το πόσα κόμματα θα το πιάσουν. Όσα περισσότερα τόσο μεγαλύτερη η κατανομή των 260 εδρών σε αυτά σε βάρος των μεγάλων κομμάτων.
Τι κάνουμε;
Κατά την γνώμη μου συμμετέχουμε στις εκλογές με Έγκυρη ψήφο.
Τώρα (επιτρέψατέ μου τις πιο κάτω υποδείξεις):
Αν θέλουμε να υποστηρίξουμε κάποιο από τα υπάρχοντα κοινοβουλευτικά κόμματα ας διαλέξουμε τουλάχιστον τις πιο σοβαρές προτάσεις τους σε βουλευτές και προγράμματα. Έτσι θα βρίζουμε λιγότερο τους εαυτούς μας αργότερα.
Αν θέλουμε να διαμαρτυρηθούμε προς τα μεγάλα κόμματα διαλέγουμε ένα από τα μικρά που έχουν πιθανότητες να πιάσουν το 3% και αν αυτό το κάνουμε μαζικά η διαμαρτυρία μας θα είναι ηχηρή.
Αν θέλουμε απλώς να συμμετάσχουμε διαλέγουμε ένα από τα πολλά άλλα μικρά και έτσι σώζουμε (;), (σε ατομικό επίπεδο;) τους εαυτούς μας.
Και για να θυμηθούμε είχαμε το 2004 (πηγή Υπουργείο Εσωτερικών http://www.ypes.gr/ekloges/content/GR/elec_data/2004NE_epi_res.asp)
Εγγεγραμμένοι 9.897.626 Ψήφισαν 7.571.601 Έγκυρα 7.404.934
Άκυρα/ Λευκά 166.667
Έλαβαν
Κόμμα % Ψήφοι Έδρες
N.Δ. 45,36 3.359.058 165
ΠA.ΣO.K 40,55 3.002.531 117
K.K.E. 5,90 436.573 12
ΣYN 3,26 241.539 6
ΛΑ.Ο.Σ. 2,19 162.103 0
ΔH.K.KI. 1,79 132.750 0
Εν.Κεντ. 0,26 19.531 0
ΜΕ.Ρ.Α. 0,15 11.261 0
ΚΚΕ (Μ-Λ ) 0,15 10.754 0
Αντ. Συμ. 0,11 8.313 0
Ελλ.Μετ. 0,09 6.751 0
Μ-Λ ΚΚΕ 0,07 4.846 0
Α.Σ.Κ.Ε. 0,04 3.180 0
Κομ.Φιλ. 0,04 2.658 0
Ο.Α.Κ.Κ.Ε 0,03 2.099 0
Αν.Μεμ. 0,01 892 0
Χριστ. 0,00 95 0
Επιτρέψατέ μου μια υπενθύμιση. Κατά την γνώμη μου η Δημοκρατία που έχουμε είναι το καλλίτερο σύστημα που υπάρχει, (λόγω ηλικίας έχω δει και ένα άλλο σύστημα), τα κόμματα αποτελούνται από πολίτες σαν και μας και αν έχουμε (δικαιολογημένα πολλές φορές θα έλεγα) χίλιες ενστάσεις για τον τρόπο λειτουργίας τους ας σκεφτούμε και την δική μας συμμετοχή στα κοινά γενικότερα όπως την συμμετοχή μας σε συλλόγους οποιασδήποτε μορφής , οργάνωσή μας σε συνδικάτα δουλειάς, συμμετοχή στα κοινά του τόπου μας και γενικότερα την επαφή μας και την κοινή δράση με ομάδες ανθρώπων με τις ίδιες ανησυχίες και απόψεις με μας.
Για οποιαδήποτε απορία , σχόλιο η ότι άλλο είμαι στην διάθεσή σας
Φιλικά
Μιχάλης η αν προτιμάτε τ-Ζώον.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΤΟ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ: ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΣΟΚ
ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ κ. ΝΙΚΟ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟ!!!
ΚΑΙ ΠΑΛΙ THANKS!!!
ΠΑΝΤΩΣ ΠΛΑΚΑ, ΠΛΑΚΑ Η ΦΩΦΗ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΠΟΤΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΕΣ;;;
ΜΗΠΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΝΟΥΛΑΣ;
ΤΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΘΟΥΝΤΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΤΣΕΣ...
Στο σύνθημα «Γιώργο γερά, να φύγει η Δεξιά», ο Γιώργος Παπανδρέου σχολίασε: «Όλο και πιο ισχυροί να φύγει αυτή η κυβέρνηση της κοροϊδίας». Το ίδιο σύνθημα διαφοροποιήθηκε όταν μετά την ολοκλήρωση της ομιλίας του ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κάλεσε κοντά του τούς υποψηφίους από όλη την Κρήτη και μαζί τους εμφανίσθηκε τελευταία στην εξέδρα η κ. Φώφη Γεννηματά. «Φώφη γερά, να φύγει η Δεξιά» ήταν το σύνθημα των οπαδών του ΠΑΣΟΚ που την αποθέωσαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΑ ΝΕΑ ΧΘΕΣ.
ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΡΑΞΟΥΝ ΤΗ ΦΩΦΗ ΝΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΥΡΙΣΕ ΤΟΥΜΠΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ Ε;;;
Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Μου είναι αδιανόητο ότι μετά από, έστω εξ αμελείας, το θάνατο 68 ανθρώπων, της καταστροφής της Πελοποννήσου, του κατήφορου στην αδιαφάνεια και στη διαφθορά, ο ελληνικός λαός να θελήσει μια τέτοια κυβέρνηση. Ο ελληνικός λαός θα κρίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Ο "θανατος εξ αμελειας" 68 ανθρωπων ,ποιανου εργο ειναι? μαι φρεντ?
Θέλω να υπενθυμίσω ότι ο ελληνικός λαός έχει πάθει σοκ απογοήτευσης και αυτό ακόμη το αφομοιώνει.
==
Προφανως διεφυγε των προπαγανδιστων,αυτη η βαρβαροτης.
Τι να σου κανουν και αυτοι? εχουν να κανουν με ΑΜΕΑ το ειπαμε.
Δεν λεμε σοκ απαγοητευσης, ρε φιογκε.
Και δεν το "αφομοιωνει ακομα" αχρηστε!
Το βιωνει !ακομα.
αφομοιωνει! ακους αφομοιωνει!
Μαλλον δεν μπορεσαν να το κοψουν,ισως δεν υπηρχε αλλος χρονος.
τζων
Όποιος αμερόληπτος πολίτης διαβάζει την στήλη του Γιάννη Πρετεντέρη στο ΒΗΜΑ , γνωρίζει ότι επί σαράντα μήνες ο Πρετεντέρης ''θάβει'' τον Γ.Α.Π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι δεν έπρεπε να δεχθεί συνέντευξη εις αυτόν τον gay τύπο διότι υπογείως βάζει βούτυρο στο ψωμί του Καραμανλή . Έπρεπε να απαιτήσει συνέντευξη στον Θεοδωράκη .
Νομίζω ότι τα πήγε καλά . Δεν είναι τηλεοπτικός τύπος ο Γ.Α.Π. και αυτό είναι μειονέκτημα στην εποχή που ζούμε . Όσοι τον έχουν γνωρίσει από κοντά λένε ότι είναι ένας απλός άνθρωπος που κερδίζει τους συνομιλητές του . Ο πατέρας του ήταν διαφορετικός . Δεν είχε καταδεχτεί ΠΟΤΕ να κατέβει στον λαό , να πιει καφέ με απλούς πολίτες στο καφενείο .Κέρδιζε όμως από το γυαλί η το μπαλκόνι ...
''PASOK poisonous''
Αγαπητέ yioryos
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου στέλνω τους λογαριασμούς μου από τον ορθοπεδικό και το ακτινολογικό εργαστήριο παρακαλώντας να τους εξοφλήσεις το συντομότερο δυνατόν.
Σε ευχαριστώ για την κατανόηση, δεν σε ευχαριστώ όμως για τα βαθύτατα χασμουρητά που μας χάρισες με την συνέντευξή σου αυτή διότι κατέληξαν σε εξάρθρωση κάτω σιαγόνας θλιβερέ και αφάνταστα βαρετέ τύπε!
ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΗς ΑΝΕΡΓΙΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΗΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ.
ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΥΠΟΛΕΙΨΕΙΣ ΔΕΝ ΘΙΓΟΥΜΕ!!!!
ΠΑΤΩΣΕ Η ΣΑΡΑ ΚΑΙ Η...ΜΑΡΑ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ALPHA.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΤΌΣΟ ΠΟΛΛΟΙ ΟΣΟ ΠΙΣΤΕΥΕ Ο ΡΟΥΣΟΠΑΣ...
ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Η ΕΣΗΕΑ.
ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΕΙ Η ΜΑΡΑ, ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΘΥΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΩΝ 1500 ΕΥΡΩ..
ΑΛΛΑΞΤΕ ΚΑΝΑΛΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ...ΜΑΡΑΣ!!!
ΟΥΣΤ!!!!!
ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΔΕΞΙΑ!!!!!!
Ρε μαλακες το καθε ποστ ΜΟΝΟ μια φορα! ζωα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κερδιζετε τιποτα με τις συνεχεις επαναληψεις,πτωματα!!
Αλλα απο πουστηδες ολα να τα περιμενει κανεις.
Συνεχιστε ετσι ζωα-πουστηδες.
τζων
Και οπωσδηποτε η χτεσινη "ζωντανη συνεντευξη" του μπραβογιοργου,στο μπουρδελοκαναλο το Μεγκα,θα μετριασει τις εντυπωσεις,απο το αυριανο "ντιμπειτ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπου η αποτυχια του και η ανεπαρκεια του ,ειναι δεδομενη.
Γιατι εγω δεν πιστευω να "συγκρατησε" το μπραβογιοργο τις "σωστες" απαντησεις,στα πανω-κατω "ιδια αυριανα" ερωτηματα του ντημπειτ!
Πιστευω σημερα και αυριο θα βρισκονται ξανα ολοι μαζι οι προπαγανδιστες,και το λαλιωτη στα σιγουρα, και θα το δασκαλευουν αυτο το χαζοχαρουμενο πανω στις σωστες απαντησεις.
Το θεμα ειναι αν μπορει να τις αποστηθισει, πραγμα που κατα την δικη μου εκτιμηση ειναι κομματι δυσκολο.
Παλι θα ψαχνει να διαβασει τις απαντησεις.
Μεγαλη πλακα ομως θα εχει να πιασει λαθος ..χαρτι, "σκονακι" ,και να λεει αλλανταλλων..
Να του γινει πχ καμμια ερωτηση για τις φωτιες στην Πελοποννησο και αυτος να λεει οτι ηταν δικαστικο πραξικομημα!
Γιατι πηρε ακριβως λαθος "σκονακι"
Ιδωμεν.
τζων
Τι έγινε ρε γαμώτο, ο Άρειος Πάγος ξεβράκωσε το ΠΑΣΟΚ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργο, βγες να ζητήσεις αμέσως συγνώμη για αυτά που είπες περί πραξικοπήματος και πάρε παραδειγματικά τα κεφάλια που σε διέσυραν.
Ο επικεφαλής της ηγεσίας της Δικαιοσύνης σε ολοσέλιδη ανακοίνωσή του μεταξύ άλλων απορρίπτει όλους τους προβληθέντες επί του συγκεκριμένου θέματος ισχυρισμούς του κ. Α. Παπαδόπουλου. Ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου τονίζει ότι δεν σημειώθηκε καμία απολύτως «παρανομία» αναφέροντας μεταξύ άλλων τα εξής:
«Η τοποθέτηση στο συγκεκριμένο Τμήμα, με τη 16/2007 απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, και δικαστών οι οποίοι κληρώθηκαν επιθεωρητές για το τρέχον δικαστικό έτος (τα καθήκοντα των οποίων λήγουν την 15η/9/2007) δεν κωλύεται από τη διάταξη του άρθρου 8 του ν. 1756/1988 «Κώδικας Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάσταση Δικαστικών Λειτουργών».
«Οι μετέχοντες στο Α’ Τμήμα δικαστές επιθεωρητές έχουν περατώσει το έργο της επιθεώρησης και ουδείς εξ αυτών ζήτησε την απαλλαγή του από τη συμμετοχή του στο Α’ Τμήμα, ασχολούμενο ειδικώς και εκτάκτως με θέματα της εκλογικής διαδικασίας».
Αξίζει να αναφερθεί ότι παρόμοια απόφαση με αυτήν που εκδόθηκε για την κυρία Φώφη Γεννηματά είχε εκδοθεί από τον Αρειο Πάγο και το 2000 (υπ’ αριθμ. 69). Τότε δεν είχαν ανακηρυχθεί :
Στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του κόμματος «Εθνική Συμμαχία» ο κ. Α. Μαζαράκης, στρατιωτικός εν ενεργεία, διότι δεν είχε επιδώσει μέχρι τις 27/3/2000 την παραίτησή του από την υπηρεσία και
Στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του κόμματος «ΕΠΑΚ» ο Α. Βότσης , λοχίας, διότι, αν και είχε παραιτηθεί νομότυπα από την υπηρεσία του, βάσει σχετικού εγγράφου του ΓΕΣ είχε ανειλημμένη υποχρέωση παραμονής στο στράτευμα.
Τζων,
ΑπάντησηΔιαγραφήκάνε μια δυνατή στροφή γύρω από τον εαυτό σου μήπως και κουνηθεί το κεφάλι σου ώστε να επανέλθει κάπως, στα ίσια του!!
Ο Γιώργος ήταν αρκετά καλός, με μεστό, άμεσο λόγο, χωρίς υπερβολές και λαικισμό.
Σχετικά, με την ενόχληση για τη μη ζωντανή μετάδοση, θα δούμε αν συνεχίσεις να έχεις τις ίδιες απόψεις όταν τον δεις και live...
Πως βγάζετε τα συμπεράσματα σας για τον Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη και το ίδιο το GALLOP σας σας διαψεύδει!!!
.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ yioryos
Σου στέλνω τους λογαριασμούς μου από τον ορθοπεδικό και το ακτινολογικό εργαστήριο παρακαλώντας να τους εξοφλήσεις το συντομότερο δυνατόν.
Σε ευχαριστώ για την κατανόηση, δεν σε ευχαριστώ όμως για τα βαθύτατα χασμουρητά που μας χάρισες με την συνέντευξή σου αυτή διότι κατέληξαν σε εξάρθρωση κάτω σιαγόνας θλιβερέ και αφάνταστα βαρετέ τύπε!
ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πειθώ λειτουργεί σε έλλογα όντα.
ΠΙΝΟΥΜΕ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΜΕΝΑ ΝΕΡΑ
Ενα κατούρημα τους ρίξαμε μόνο.
ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΒΡΩΜΙΚΟ ΑΕΡΑ
Να μην κλάνατε.
ΠΕΡΠΑΤΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΜΜΕΝΕΣ ΣΑΡΚΕΣ
Οταν βαζατε τη φωτιά ήταν καλά;
ΤΡΩΜΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ
Γουρούνι!!!
ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΤΑΖΕΤΕ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΕΥΡΩ
...ενώ εσύ την "χούφτα" μονο!
ΑΝΤΙΟΣ ΘΛΙΒΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΣΑΣ
Αντίο θλιβερέ μπαμπά του παιντιού σου.
:-)
thelo na dw ti skata tha pei o Karamanlis...otan tha ton rotisoun ta idia!
ΑπάντησηΔιαγραφήEINAI ONTOS POLY LIGOS KAI FAFLATAS!!!
Συνελήφθη ο Νικήτας Κακλαμάνης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Αθηναίων Ν.Κακλαμάνης οδηγήθηκε το πρωί στο αστυνομικό τμήμα Αμπελοκήπων
Ο δήμαρχος συνελήφθη μετά από μήνυση φερόμενου ως ιδιοκτήτη οικoπέδου στην περιοχή Κουντουριώτικα, όπου ήταν σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση του δήμου Αθηναίων για την εκκαθάριση καταπατημένης έκτασης.
Τόσο ο διεκδικητής του οικοπέδου, όσο και ο κ. Κακλαμάνης μετέβησαν στο αστυνομικό τμήμα Αμπελοκήπων για την υποβολή μηνύσεων.
Ο Ν.Κακλαμάνης αναμένεται να οδηγηθεί σε λίγο στα Δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων.
Συνελήφθη ο Νικήτας Κακλαμάνης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Αθηναίων Ν.Κακλαμάνης οδηγήθηκε το πρωί στο αστυνομικό τμήμα Αμπελοκήπων
Ο δήμαρχος συνελήφθη μετά από μήνυση φερόμενου ως ιδιοκτήτη οικoπέδου στην περιοχή Κουντουριώτικα, όπου ήταν σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση του δήμου Αθηναίων για την εκκαθάριση καταπατημένης έκτασης.
Τόσο ο διεκδικητής του οικοπέδου, όσο και ο κ. Κακλαμάνης μετέβησαν στο αστυνομικό τμήμα Αμπελοκήπων για την υποβολή μηνύσεων.
Ο Ν.Κακλαμάνης αναμένεται να οδηγηθεί σε λίγο στα Δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων.
ΕΙΝΑΙ Ν ΑΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΓΩΓΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΚΛΠ-ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ kourdistoportocali.blogspot.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερα να μην απορεί κανείς κατόπιν συστάσεων για.... παπαριές!
ΑπάντησηΔιαγραφή«Η πλήρης αποτυχία αντιμετώπισης των πυρκαγιών από την κυβέρνηση αλλά και η εν ψυχρώ μετάθεση των ευθυνών σε αόρατους εμπρηστές υποτιμούν τη νοημοσύνη των πολιτών κι αυτό αποτελεί ύβρη».
ΑπάντησηΔιαγραφή«Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση φέτος το καλοκαίρι απέτυχε παταγωδώς να αντιμετωπίσει τις πυρκαγιές σε ολόκληρη τη χώρα. Πάρνηθα, Υμηττός, Πήλιο, Χίος, Εύβοια, Πελοπόννησος είναι μερικά από τα μέρη της τραγωδίας, με αποτέλεσμα να θρηνούμε από τις αρχές Ιουνίου μέχρι σήμερα 75 νεκρούς. Μπροστά σε αυτήν τη συμφορά, αποφάσισε εν ψυχρώ να μεταθέσει τις δικές της τεράστιες ευθύνες σε αόρατους οργανωμένους δήθεν εμπρηστές. Προφανώς η ΝΔ υποτιμάει τη νοημοσύνη του λαού μας κι αυτό αποτελεί ύβρη».
«Η πλήρης ανακούφιση των πληγέντων, παράλληλα με την εκπόνηση μακροπρόθεσμου σχεδίου για την πρόληψη και καταστολή φυσικών καταστροφών τέτοιας κλίμακας, θα είναι το μεγάλο στοίχημα για την κυβέρνηση της 17ης Σεπτεμβρίου. Ζητούμενα, βεβαίως, για να πετύχουμε είναι μια δυναμική κυβέρνηση και ένας συνεπής πρωθυπουργός. Και αυτή πρέπει να είναι μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό τον Γ. Παπανδρέου».
CAPTAIN
.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ yioryos
Σου στέλνω τους λογαριασμούς μου από τον ορθοπεδικό και το ακτινολογικό εργαστήριο παρακαλώντας να τους εξοφλήσεις το συντομότερο δυνατόν.
Σε ευχαριστώ για την κατανόηση, δεν σε ευχαριστώ όμως για τα βαθύτατα χασμουρητά που μας χάρισες με την συνέντευξή σου αυτή διότι κατέληξαν σε εξάρθρωση κάτω σιαγόνας θλιβερέ και αφάνταστα βαρετέ τύπε!
μιλησε ο αμερικανος στην τρελοπρετεντερω (γνωστο γκαιμπελικο πρασινο σκουληκι) και την αλοιθωρη (αλλο κομματικο πρασινο φρυτο) υπο την στεγη του αμαρτωλου μεγκα μεγκλα και κατι τρεχει στα γυφτικα....
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι σαν να εδωσε 'συνεντευξη' (οπως καθε κυριακη βραδυ) ο βασιλακης ο λεβεντης στους μονιμους 2 διπλανους του συνεργατες (και ψηφοφορους) ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΩΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΔΕΣ ? πλακα κανουμε τωρα ? με την τοπικη του μιλαγε..
ΑπάντησηΔιαγραφή*** ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ ***
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ, ΕΝΤΑΥΘΑ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ: PASOK poisonous + BABIS
EXTRA ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
Είναι γνωστό πως εδώ και μερικές μέρες έχει απαγορευτεί η δημοσίευση δημοσκοπήσεων. Κάθε κόμμα, φυσικά, διαδίδει φήμες για δήθεν "αύξηση της διαφοράς", "ανατροπή σκηνικού" κτλ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλετε πραγματικά να ξέρετε ποιός θα είναι ο νικητής των εκλογών της 16ης Σεπτεμβρίου;; Θέλετε να ξέρετε τι λένε οι δημοσκοπήσεις;; Απλούστατο!!
Δεν έχετε παρά να τσεκάρετε τις αποδόσεις που δίνουν τα γραφεία στοιχημάτων του εξωτερικού!! Πιο συγκεκριμένα οι Άγγλοι bookies του ladbrokers.com έχουν πάντα σωστή ενημέρωση και τουλάχιστον από το 1993 που "παίζουν" Ελληνικές εκλογές δεν έχουν πέσει ΠΟΤΕ έξω!!
Χαρακτηριστικά, το 2004 τη στιγμή που παπαγαλάκια στην Ελλάδα μιλούσαν για μάχη "ψήφο-ψήφο" τα ξένα γραφεία στοιχημάτων δεν "έπαιζαν" καν τη Νέα Δημοκρατία μία βδομάδα πριν τις εκλογές θεωρώντας σίγουρη την επικράτηση της.
Στο 2007 τώρα: όταν προκηρύχθηκαν οι εκλογές το ladbrokers.com έδινε 1,15 στη ΝΔ και 5,00 στο ΠαΣοΚ, θεωρούσε δηλαδή την επικράτηση του Καραμανλή σχεδόν βέβαιη. Με τις πυρκαγιές οι αποδόσεις άλλαξαν: μέχρι προχθές οι αποδόσεις είχαν ως εξής: ΝΔ=1,30 ΠαΣοΚ=3,00. Χθες το βράδυ, είχαμε άλλη μία μικρή αλλαγή σκηνικού: ΝΔ=1,40 ΠαΣοΚ=2,60, ενώ σήμερα το μεσημέρι οι bookies επανέφεραν τις αποδόσεις τους κλέινοντας το μάτι στην επικράτηση της Νέας Δημοκρατίας: ΝΔ=1,33 ΠαΣοΚ=3,00.
Με άλλα λόγια, το πολιτικό σκηνικό παραμένει ρευστό. Το αποτέλεσμα των εκλογών είναι ανοιχτό με μικρό προβάδισμα της Νέας Δημοκρατίας. Πιστεύω πως μετά το debate (ο Θεός να το κάνει, τέλος πάντων...) και τη ΔΕΘ οι αποδόσεις θα σταθεροποιηθούν και θα έχουμε μία καλύτερη εικόνα για το εκλογικό αποτέλεσμα. Νομίζω πως όποιος "τσεκάρει" τους bookies θα γνωρίζει το νικητή των εκλογών μερικές μέρες πριν αυτές διεξαχθούν.
Προειδοποίηση: μην πάει κανείς και παίξει στοίχημα και μετά κατηγορεί εμένα επειδή έχασε τα λεφτά του!!
vetdino to 2000 ti edine o ladbrokes?
ΑπάντησηΔιαγραφήοριακά πασόκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακολούθησα πολυ προσεκτικά τη χθεσινή συνέντευξη του Παπανδρέου. Ομολογώ ότι με εξέπληξε ευχάριστα και πολύ θετικά. ΑΛΛΑ αυτά που έλεγε εφαρμογή μπορούν να βρουν μόνο σε χωρες πολύ αναπτυγμένες όπως Σουηδία, Αυστρία, κλπ.
Το μεγαλύτερο πρόβλημά του και το ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ είναι:
1. οι σύμβουλοί του
2. τα μεγαλοσχήμα στελέχη του και
3. η ελλειπέστατη αντιπολίτευση των 3,5 ετών.
ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΞΕΚΑΘΑΡΗ θέση σε:
1. καταψήφιση του άρθρου 24 και όχι αποχώρηση (βάζω στοίχημα 10000 ευρώ ότι το ΠΑΣΟΚ εάν βγει κυβέρνηση θα αναθεωρήσει και αυτό το άρθρο 24)
2. δεν ήλεγξε όπως έπρεπε τα δημοσιονομικά στοιχεία και δεν
3. ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ που συνόδευαν τον πατέρα του στις ΚΛΟΠΕΣ και τις καταστροφές.
Φι΄αυτό δεν θα βγει πρωθυπουργός.
Εάν είχε φάει όλους τους νεονάκηδες και Πάχτες θα ήταν πρωθυπουγός με περίπατο σήμερα.
Η ΑΤΟΛΜΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΓΥΦΤΟΙ;;;;;;;;;;;
Η ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΚΑΙ ΓΥΦΤΟΙ
vetdino o william hill ti leei?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδα και μια Ελληνικη σημαια στο γκαιμπελικο σποτ του πασοκ που αποπειραται να ΝΤΥΘΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ σαν τον λυκο που ντυθηκε γιαγια στο παραμμυθι της κοκκινοσκουφιτσας… αλλα ας το ξεβρακωσουμε μαζι να δουμε το βρωμικο πρασινο κωλαρακι του…
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο πατριώτης είναι, αλήθεια, κάποιος, που ψηφίζει ένα κόμμα, το οποίο υπέστειλε την ελληνική σημαία από ελληνικό έδαφος, στέλνοντας μάλιστα στον τάφο τρεις Έλληνες αξιωματικούς (ΥΜΙΑ) ;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που εκλέγει ένα κόμμα, το οποίο χαριεντίζεται μ’ έναν αμετανόητο εχθρό, που με τη σειρά του έχει κοστίσει πολυάριθμους νεκρούς μέχρι και στην τελευταία ελληνική οικογένεια (ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ-ΤΖΕΜ και όχι μονο..;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που επικροτεί την εκχώρηση της εθνικής οικονομίας σ’ ένα ξένο κέντρο, χωρίς να αντιληφθεί ότι αυτό αποτελεί ουσιαστικά παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος της πατρίδος του ;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που υποστηρίζει πολιτικούς, οι οποίοι αποστρέφονται οτιδήποτε προδίδει αγάπη για την πατρίδα και έχουν απαλείψει την λέξη «έθνος» και τα παράγωγά της από το λεξιλόγιό τους.
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ταυτίζεται με ιδεολογίες, οι οποίες θεωρητικά, αλλά και έμπρακτα καλλιεργούν την μισαλλοδοξία και το κοινωνικό μίσος, καταργούν εθνικά σύνορα, αμφισβητούν τις ανθρώπινες ελευθερίες και στο πρόσφατο παρελθόν έχουν αιματοκυλίσει όλη την Ελλάδα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που δεν πάει στρατό ή που δεν είναι διατεθειμένος να αφιερώσει λίγους μήνες από την ζωή του μακριά από την μαμά του και τον μικρόκοσμό του για την ιδέα της πατρίδος που τόσα της χρωστάει;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που επιδιώκει τον πολιτιστικό αφανισμό της Ελλάδος, θέλοντας να την μετατρέψει σε μία βαβέλ ανθρώπων, θρησκειών και παραδόσεων, εξαλείφοντας εντελώς αυτό που δήθεν προασπίζεται, την διαφορετικότητα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καταχράται το δημόσιο χρήμα και κλέβει τους συμπολίτες και συμπατριώτες του; ,που τον καλύπτει τον κλέφτη και τον ανέχεται;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ψηφίζει με βάση το ρουσφέτι και την εξυπηρέτηση των προσωπικών του μικροσυμφερόντων;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός προσβάλλει τα εθνικά σύμβολα ή ανέχεται την προσβολή τους ; που παντα ‘προστρεχει’ υπερ των θεσεων των εχθρων μας και ποτε υπερ της Ελλαδος; Που είναι παντα ενδοτικος, ριψασπις, προκλητικα υποχωρητικος σε οποιανδηποτε ξενη απαιτηση;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καλλιεργεί την εθνική αμνησία και τον μαρασμό του εθνικού φρονήματος για να γίνει αρεστός σ’ έναν γείτονα που τον μισεί θανάσιμα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που μετατρέπει ένα έθνος πολεμιστών, εμπόρων και ναυτικών, σε τσούρμο δημοσίων υπαλλήλων, σερβιτόρων και τεμπέληδων;
Ποσο πατριωτης ειναι ενας που καλυπτει το τουρκογραμμενο βιβλιο της ρεπουση και αλλων τετοιων απιστευτων σκυλιων ? που τον 'ενοχλουν' οι παρελασεις, , που δεν αναρτα ποτε σημαια ελληνικη σπιτι του;
Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που παραδιδει το ονομα, την εθνικοτητα και τελος το συνολο της ιστοριας των ελληνιστικων χρονων της τρισενδοξης ελληνικης μακεδονιας μας στους τυχαρπαστους γυφτοσκοπιανους ?
Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που εκανε γαργαρα τους s300 και τους απεσυρε -κατοπιν τουρκικης διαταγης- απο την Κυπρο αφηνοντας την 'γυμνη' αφου ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ?
Ποσο πατριωτης είναι ενας που αντι να βαλει πλατη (σε οποιαδηποτε) σε μια κυβερνηση και ένα τοπο που δοκιμαζεται απιστευτα από στημενες φωτιες (μαζευτηκε η μεγαλυτερη πυροσβεστικη δυναμη στην ιστορια της ευρωπης και παλι χρειαστηκαν 4-5 ημερες να σβυστει..) και μετα να κανει την οποια κριτικη του, αυτος με ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΠΥΡΟΛΑΓΝΕΙΑ ΔΙΧΑΖΕ τον Ελληνικο λαο και ξαποστελνε τους
πρασινορουφιανους δημοσιογραφους του να εκμεταλευτει τον πονο των συνανθρωπων μας ?
Και τελικά, αν όχι πατριώτες, τι ‘άνθρωποι’ είναι όλοι αυτοί;
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ... ΟΙ ΕΝΔΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ , ΟΙ ΦΥΓΟΣΤΡΑΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ..ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ..
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ – ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ 16η Σεπτεμβριου…
Poso malakas eisai 1:20?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΙΣ 16 ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟΥ Σ ΕΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΧΩΡΑ
ΓΙΑ ΑΠΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ.
Ειδα και μια Ελληνικη σημαια στο γκαιμπελικο σποτ του πασοκ που αποπειραται να ΝΤΥΘΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ σαν τον λυκο που ντυθηκε γιαγια στο παραμμυθι της κοκκινοσκουφιτσας… αλλα ας το ξεβρακωσουμε μαζι να δουμε το βρωμικο πρασινο κωλαρακι του…
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο πατριώτης είναι, αλήθεια, κάποιος, που ψηφίζει ένα κόμμα, το οποίο υπέστειλε την ελληνική σημαία από ελληνικό έδαφος, στέλνοντας μάλιστα στον τάφο τρεις Έλληνες αξιωματικούς (ΥΜΙΑ) ;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που εκλέγει ένα κόμμα, το οποίο χαριεντίζεται μ’ έναν αμετανόητο εχθρό, που με τη σειρά του έχει κοστίσει πολυάριθμους νεκρούς μέχρι και στην τελευταία ελληνική οικογένεια (ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ-ΤΖΕΜ και όχι μονο..;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που επικροτεί την εκχώρηση της εθνικής οικονομίας σ’ ένα ξένο κέντρο, χωρίς να αντιληφθεί ότι αυτό αποτελεί ουσιαστικά παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος της πατρίδος του ;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που υποστηρίζει πολιτικούς, οι οποίοι αποστρέφονται οτιδήποτε προδίδει αγάπη για την πατρίδα και έχουν απαλείψει την λέξη «έθνος» και τα παράγωγά της από το λεξιλόγιό τους.
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ταυτίζεται με ιδεολογίες, οι οποίες θεωρητικά, αλλά και έμπρακτα καλλιεργούν την μισαλλοδοξία και το κοινωνικό μίσος, καταργούν εθνικά σύνορα, αμφισβητούν τις ανθρώπινες ελευθερίες και στο πρόσφατο παρελθόν έχουν αιματοκυλίσει όλη την Ελλάδα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που δεν πάει στρατό ή που δεν είναι διατεθειμένος να αφιερώσει λίγους μήνες από την ζωή του μακριά από την μαμά του και τον μικρόκοσμό του για την ιδέα της πατρίδος που τόσα της χρωστάει;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που επιδιώκει τον πολιτιστικό αφανισμό της Ελλάδος, θέλοντας να την μετατρέψει σε μία βαβέλ ανθρώπων, θρησκειών και παραδόσεων, εξαλείφοντας εντελώς αυτό που δήθεν προασπίζεται, την διαφορετικότητα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καταχράται το δημόσιο χρήμα και κλέβει τους συμπολίτες και συμπατριώτες του; ,που τον καλύπτει τον κλέφτη και τον ανέχεται;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ψηφίζει με βάση το ρουσφέτι και την εξυπηρέτηση των προσωπικών του μικροσυμφερόντων;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός προσβάλλει τα εθνικά σύμβολα ή ανέχεται την προσβολή τους ; που παντα ‘προστρεχει’ υπερ των θεσεων των εχθρων μας και ποτε υπερ της Ελλαδος; Που είναι παντα ενδοτικος, ριψασπις, προκλητικα υποχωρητικος σε οποιανδηποτε ξενη απαιτηση;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καλλιεργεί την εθνική αμνησία και τον μαρασμό του εθνικού φρονήματος για να γίνει αρεστός σ’ έναν γείτονα που τον μισεί θανάσιμα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που μετατρέπει ένα έθνος πολεμιστών, εμπόρων και ναυτικών, σε τσούρμο δημοσίων υπαλλήλων, σερβιτόρων και τεμπέληδων;
Ποσο πατριωτης ειναι ενας που καλυπτει το τουρκογραμμενο βιβλιο της ρεπουση και αλλων τετοιων απιστευτων σκυλιων ? που τον 'ενοχλουν' οι παρελασεις, , που δεν αναρτα ποτε σημαια ελληνικη σπιτι του;
Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που παραδιδει το ονομα, την εθνικοτητα και τελος το συνολο της ιστοριας των ελληνιστικων χρονων της τρισενδοξης ελληνικης μακεδονιας μας στους τυχαρπαστους γυφτοσκοπιανους ?
Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που εκανε γαργαρα τους s300 και τους απεσυρε -κατοπιν τουρκικης διαταγης- απο την Κυπρο αφηνοντας την 'γυμνη' αφου ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ?
Ποσο πατριωτης είναι ενας που αντι να βαλει πλατη (σε οποιαδηποτε) σε μια κυβερνηση και ένα τοπο που δοκιμαζεται απιστευτα από στημενες φωτιες (μαζευτηκε η μεγαλυτερη πυροσβεστικη δυναμη στην ιστορια της ευρωπης και παλι χρειαστηκαν 4-5 ημερες να σβυστει..) και μετα να κανει την οποια κριτικη του, αυτος με ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΠΥΡΟΛΑΓΝΕΙΑ ΔΙΧΑΖΕ τον Ελληνικο λαο και ξαποστελνε τους
πρασινορουφιανους δημοσιογραφους του να εκμεταλευτει τον πονο των συνανθρωπων μας ?
Και τελικά, αν όχι πατριώτες, τι ‘άνθρωποι’ είναι όλοι αυτοί;
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ... ΟΙ ΕΝΔΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ , ΟΙ ΦΥΓΟΣΤΡΑΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ..ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ..
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ – ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ 16η Σεπτεμβριου…
ΣΤΙΣ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟΥ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΩΚΤΙΚΑ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ.
ΣΤΙΣ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ
ΓΙΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ
ΤΡΩΚΤΙΚΑ
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ.
Ειδα και μια Ελληνικη σημαια στο γκαιμπελικο σποτ του πασοκ που αποπειραται να ΝΤΥΘΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ σαν τον λυκο που ντυθηκε γιαγια στο παραμμυθι της κοκκινοσκουφιτσας… αλλα ας το ξεβρακωσουμε μαζι να δουμε το βρωμικο πρασινο κωλαρακι του…
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο πατριώτης είναι, αλήθεια, κάποιος, που ψηφίζει ένα κόμμα, το οποίο υπέστειλε την ελληνική σημαία από ελληνικό έδαφος, στέλνοντας μάλιστα στον τάφο τρεις Έλληνες αξιωματικούς (ΥΜΙΑ) ;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που εκλέγει ένα κόμμα, το οποίο χαριεντίζεται μ’ έναν αμετανόητο εχθρό, που με τη σειρά του έχει κοστίσει πολυάριθμους νεκρούς μέχρι και στην τελευταία ελληνική οικογένεια (ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ-ΤΖΕΜ και όχι μονο..;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που επικροτεί την εκχώρηση της εθνικής οικονομίας σ’ ένα ξένο κέντρο, χωρίς να αντιληφθεί ότι αυτό αποτελεί ουσιαστικά παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος της πατρίδος του ;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που υποστηρίζει πολιτικούς, οι οποίοι αποστρέφονται οτιδήποτε προδίδει αγάπη για την πατρίδα και έχουν απαλείψει την λέξη «έθνος» και τα παράγωγά της από το λεξιλόγιό τους.
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ταυτίζεται με ιδεολογίες, οι οποίες θεωρητικά, αλλά και έμπρακτα καλλιεργούν την μισαλλοδοξία και το κοινωνικό μίσος, καταργούν εθνικά σύνορα, αμφισβητούν τις ανθρώπινες ελευθερίες και στο πρόσφατο παρελθόν έχουν αιματοκυλίσει όλη την Ελλάδα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που δεν πάει στρατό ή που δεν είναι διατεθειμένος να αφιερώσει λίγους μήνες από την ζωή του μακριά από την μαμά του και τον μικρόκοσμό του για την ιδέα της πατρίδος που τόσα της χρωστάει;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που επιδιώκει τον πολιτιστικό αφανισμό της Ελλάδος, θέλοντας να την μετατρέψει σε μία βαβέλ ανθρώπων, θρησκειών και παραδόσεων, εξαλείφοντας εντελώς αυτό που δήθεν προασπίζεται, την διαφορετικότητα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καταχράται το δημόσιο χρήμα και κλέβει τους συμπολίτες και συμπατριώτες του; ,που τον καλύπτει τον κλέφτη και τον ανέχεται;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ψηφίζει με βάση το ρουσφέτι και την εξυπηρέτηση των προσωπικών του μικροσυμφερόντων;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός προσβάλλει τα εθνικά σύμβολα ή ανέχεται την προσβολή τους ; που παντα ‘προστρεχει’ υπερ των θεσεων των εχθρων μας και ποτε υπερ της Ελλαδος; Που είναι παντα ενδοτικος, ριψασπις, προκλητικα υποχωρητικος σε οποιανδηποτε ξενη απαιτηση;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καλλιεργεί την εθνική αμνησία και τον μαρασμό του εθνικού φρονήματος για να γίνει αρεστός σ’ έναν γείτονα που τον μισεί θανάσιμα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που μετατρέπει ένα έθνος πολεμιστών, εμπόρων και ναυτικών, σε τσούρμο δημοσίων υπαλλήλων, σερβιτόρων και τεμπέληδων;
Ποσο πατριωτης ειναι ενας που καλυπτει το τουρκογραμμενο βιβλιο της ρεπουση και αλλων τετοιων απιστευτων σκυλιων ? που τον 'ενοχλουν' οι παρελασεις, , που δεν αναρτα ποτε σημαια ελληνικη σπιτι του;
Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που παραδιδει το ονομα, την εθνικοτητα και τελος το συνολο της ιστοριας των ελληνιστικων χρονων της τρισενδοξης ελληνικης μακεδονιας μας στους τυχαρπαστους γυφτοσκοπιανους ?
Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που εκανε γαργαρα τους s300 και τους απεσυρε -κατοπιν τουρκικης διαταγης- απο την Κυπρο αφηνοντας την 'γυμνη' αφου ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ?
Ποσο πατριωτης είναι ενας που αντι να βαλει πλατη (σε οποιαδηποτε) σε μια κυβερνηση και ένα τοπο που δοκιμαζεται απιστευτα από στημενες φωτιες (μαζευτηκε η μεγαλυτερη πυροσβεστικη δυναμη στην ιστορια της ευρωπης και παλι χρειαστηκαν 4-5 ημερες να σβυστει..) και μετα να κανει την οποια κριτικη του, αυτος με ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΠΥΡΟΛΑΓΝΕΙΑ ΔΙΧΑΖΕ τον Ελληνικο λαο και ξαποστελνε τους
πρασινορουφιανους δημοσιογραφους του να εκμεταλευτει τον πονο των συνανθρωπων μας ?
Και τελικά, αν όχι πατριώτες, τι ‘άνθρωποι’ είναι όλοι αυτοί;
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ... ΟΙ ΕΝΔΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ , ΟΙ ΦΥΓΟΣΤΡΑΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ..ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ..
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ – ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ 16η Σεπτεμβριου…
ΤΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΘΟΥΝΤΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΤΣΕΣ...
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ η ΓΥΦΤΟΙ;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήή
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΚΑΙ ΓΥΦΤΟΙ
Το 1961 ψήφισαν τα δένδρα. Το 2007 ψηφίζουν τα καμένα δένδρα. Τώρα κατάλαβα τι σημαίνει Επανίδρυση του Κράτους (της Δεξιάς).
ΑπάντησηΔιαγραφήκ.Τζων
Mια καλη ιδεα για το αμερικανακι του πασοκ (μιας και ανακαλυψε οτι εχουμε σημαια) ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΣΟΚΤΖΗΣ.... Ο ΑΛΗΣΤΟΥ ΜΝΗΜΗΣ U Simits ...
ΑπάντησηΔιαγραφήστα Υ Μ Ι Α...
ΑπάντησηΔιαγραφήMια καλη ιδεα για το αμερικανακι του πασοκ (μιας και ανακαλυψε οτι εχουμε σημαια) ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΣΟΚΤΖΗΣ.... Ο ΑΛΗΣΤΟΥ ΜΝΗΜΗΣ U Simits ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΑ Υ Μ Ι Α . . . .
Mια καλη ιδεα για το αμερικανακι του πασοκ (μιας και ανακαλυψε οτι εχουμε σημαια) ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΣΟΚΤΖΗΣ....Ο ΑΛΗΣΤΟΥ ΜΝΗΜΗΣ U Simits ..ΣΤΑ Υ Μ Ι Α
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΕΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΠΕΤΕΥΧΘΗ ΕΙΣ ΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟΝ
ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ
http://www.ethnos.gr/
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ φόβος της συνέντευξης
Γράφει ο Ερρίκος Μπαρτζινόπουλος
Διατείνονται ότι είναι καλός ρήτορας. Αν εννοούν ότι ξέρει να διαλέγει λέξεις και καταφέρνει να τις συνδυάζει καλά, σίγουρα είναι. Αλλά αν εννοούν ότι είναι πολιτικός με επιχειρήματα και ικανότητα ν αντιμετωπίσει τον όποιο αντίπαλο, τότε ή δεν ξέρουν τι σημαίνει πολιτικός ή σας δουλεύουν. Το γνωρίζει και ο ίδιος, μάλιστα. Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος που ποτέ ως τώρα δεν τον είδατε, και ούτε θα τον δείτε, να ρισκάρει μια δημόσια αντιπαράθεση σε μέσο ενημέρωσης κάτω από συνθήκες ή με δημοσιογράφους που θα ήθελαν να τον στριμώξουν.
Εχει υπερβεί τα δέκα χρόνια στην ηγεσία της ΝΔ ο Κ. Καραμανλής και οι τηλεοπτικές συνεντεύξεις του είναι ελάχιστες και μετρημένες. Οι γνωστές στην Εκθεση της Θεσσαλονίκης και καμιά φορά στους Ξένους Ανταποκριτές όπου του κάνεις μια ερώτηση, σου δίνει μια άσχετη απάντηση κι αν επιχειρήσεις να διαμαρτυρηθείς, πετάγεται ο Ρουσόπουλος και δίνει τον λόγο σε κάποιο από τα γνωστά κυβερνητικά «παπαγαλάκια».
Τι άλλο να θυμηθώ εκτός απ αυτές τις περιπτώσεις; Εκείνη την εκπληκτική πρόσκληση το 2004 σε αθλητική εκπομπή διαρκούσης της προεκλογικής περιόδου; Η δημοσιογραφική ξεφτίλα σ' όλο της το μεγαλείο. Ακόμη κι ο Ρουσόπουλος θα ντρεπόταν, όχι να σκηνοθετήσει, αλλά να μετάσχει σ' ένα τέτοιο θέατρο. Η να θυμηθώ τις μία ή δύο άλλες «συνεντεύξεις» του σε γνωστό τηλεοπτικό παρουσιαστή που θα πρέπει να διδάσκονται σε δημοσιογραφικές σχολές στο πλαίσιο σεμιναρίων υπό τον τίτλο «Δημοσιογραφία και γλείψιμο»;
Θυμάμαι ότι στις εκλογές του 2004 ο Γ. Παπανδρέου είχε αποτολμήσει κάτι το πρωτοφανές για τα προεκλογικά πολιτικά ήθη: μία άνευ όρων «ανάκριση» από δημοσιογράφους όλων των πολιτικών τάσεων, ακόμη και τους εχθρικά διακείμενους στον ίδιο και το κόμμα του. Ξέρω ότι κάτι τέτοιο δεν υπάρχει περίπτωση να το δω με τον Καραμανλή.
Αλλά εκείνο που ξέρω είναι ότι αν ποτέ θελήσουμε ουσιαστικές προεκλογικές «ανακρίσεις» πολιτικών αρχηγών, σ' ένα τέτοιο σύστημα θα πρέπει να καταλήξουμε. Και φυσικά με δημοσιογράφους εφημερίδων στον ρόλο των «ανακριτών» και όχι τηλεοπτικούς δημοσιοσχεσίτες.
1.46
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού είσαι πατριώτης μάθε και πώς γράφονται τα ΙΜΙΑ.
Ειδα και μια Ελληνικη σημαια στο γκαιμπελικο σποτ του πασοκ που αποπειραται να ΝΤΥΘΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ σαν τον λυκο που ντυθηκε γιαγια στο παραμμυθι της κοκκινοσκουφιτσας… αλλα ας το ξεβρακωσουμε μαζι να δουμε το βρωμικο πρασινο κωλαρακι του…
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο πατριώτης είναι, αλήθεια, κάποιος, που ψηφίζει ένα κόμμα, το οποίο υπέστειλε την ελληνική σημαία από ελληνικό έδαφος, στέλνοντας μάλιστα στον τάφο τρεις Έλληνες αξιωματικούς (ΥΜΙΑ) ;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που εκλέγει ένα κόμμα, το οποίο χαριεντίζεται μ’ έναν αμετανόητο εχθρό, που με τη σειρά του έχει κοστίσει πολυάριθμους νεκρούς μέχρι και στην τελευταία ελληνική οικογένεια (ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ-ΤΖΕΜ και όχι μονο..;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που επικροτεί την εκχώρηση της εθνικής οικονομίας σ’ ένα ξένο κέντρο, χωρίς να αντιληφθεί ότι αυτό αποτελεί ουσιαστικά παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος της πατρίδος του ;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που υποστηρίζει πολιτικούς, οι οποίοι αποστρέφονται οτιδήποτε προδίδει αγάπη για την πατρίδα και έχουν απαλείψει την λέξη «έθνος» και τα παράγωγά της από το λεξιλόγιό τους.
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ταυτίζεται με ιδεολογίες, οι οποίες θεωρητικά, αλλά και έμπρακτα καλλιεργούν την μισαλλοδοξία και το κοινωνικό μίσος, καταργούν εθνικά σύνορα, αμφισβητούν τις ανθρώπινες ελευθερίες και στο πρόσφατο παρελθόν έχουν αιματοκυλίσει όλη την Ελλάδα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που δεν πάει στρατό ή που δεν είναι διατεθειμένος να αφιερώσει λίγους μήνες από την ζωή του μακριά από την μαμά του και τον μικρόκοσμό του για την ιδέα της πατρίδος που τόσα της χρωστάει;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που επιδιώκει τον πολιτιστικό αφανισμό της Ελλάδος, θέλοντας να την μετατρέψει σε μία βαβέλ ανθρώπων, θρησκειών και παραδόσεων, εξαλείφοντας εντελώς αυτό που δήθεν προασπίζεται, την διαφορετικότητα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καταχράται το δημόσιο χρήμα και κλέβει τους συμπολίτες και συμπατριώτες του; ,που τον καλύπτει τον κλέφτη και τον ανέχεται;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ψηφίζει με βάση το ρουσφέτι και την εξυπηρέτηση των προσωπικών του μικροσυμφερόντων;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός προσβάλλει τα εθνικά σύμβολα ή ανέχεται την προσβολή τους ; που παντα ‘προστρεχει’ υπερ των θεσεων των εχθρων μας και ποτε υπερ της Ελλαδος; Που είναι παντα ενδοτικος, ριψασπις, προκλητικα υποχωρητικος σε οποιανδηποτε ξενη απαιτηση;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καλλιεργεί την εθνική αμνησία και τον μαρασμό του εθνικού φρονήματος για να γίνει αρεστός σ’ έναν γείτονα που τον μισεί θανάσιμα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που μετατρέπει ένα έθνος πολεμιστών, εμπόρων και ναυτικών, σε τσούρμο δημοσίων υπαλλήλων, σερβιτόρων και τεμπέληδων;
Ποσο πατριωτης ειναι ενας που καλυπτει το τουρκογραμμενο βιβλιο της ρεπουση και αλλων τετοιων απιστευτων σκυλιων ? που τον 'ενοχλουν' οι παρελασεις, , που δεν αναρτα ποτε σημαια ελληνικη σπιτι του;
Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που παραδιδει το ονομα, την εθνικοτητα και τελος το συνολο της ιστοριας των ελληνιστικων χρονων της τρισενδοξης ελληνικης μακεδονιας μας στους τυχαρπαστους γυφτοσκοπιανους ?
Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που εκανε γαργαρα τους s300 και τους απεσυρε -κατοπιν τουρκικης διαταγης- απο την Κυπρο αφηνοντας την 'γυμνη' αφου ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ?
Ποσο πατριωτης είναι ενας που αντι να βαλει πλατη (σε οποιαδηποτε) σε μια κυβερνηση και ένα τοπο που δοκιμαζεται απιστευτα από στημενες φωτιες (μαζευτηκε η μεγαλυτερη πυροσβεστικη δυναμη στην ιστορια της ευρωπης και παλι χρειαστηκαν 4-5 ημερες να σβυστει..) και μετα να κανει την οποια κριτικη του, αυτος με ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΠΥΡΟΛΑΓΝΕΙΑ ΔΙΧΑΖΕ τον Ελληνικο λαο και ξαποστελνε τους
πρασινορουφιανους δημοσιογραφους του να εκμεταλευτει τον πονο των συνανθρωπων μας ?
Και τελικά, αν όχι πατριώτες, τι ‘άνθρωποι’ είναι όλοι αυτοί;
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ... ΟΙ ΕΝΔΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ , ΟΙ ΦΥΓΟΣΤΡΑΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ..ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ..
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ – ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ 16η Σεπτεμβριου…
1:26 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Ρε φιλε μια μονο φορα το ποστ γαμω την πουτανα του γαμω!!!!!
τζων
Για τον πανιβλακα που προσπαθει να με διορθωσει και αντι του σωστου ΥΜΙΑ να το κανει 'ΙΜΙΑ' δεν τον αδικω , ειναι και αυτος αμερικανακι σαν τον αρχηγο του τον γιωργακη....που να ξερει πως γραφεται αυτο το Ελληνικο νησι...αλλωστε το ξεπουλησανε με τον U Simitis ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστα στα αμερικανικα ειναι 'ιμια' στα Ελληνικα ειναι ΥΜΙΑ , τωρα τι ζητας απο αμερικανους και αμερικανοδουλους ? να ξερουν να γραφουν Ελληνικα ? μα μηπως εδω θα μεινουν ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΤΕ ΠΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ
ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ
ΝΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ
το αστυνομικο κρατος (αρκουδεας..) γκρεμιστικε πριν 4 χρονια τα φασιστοειδη αριστερα σκουπιδια που ονειρευονται πρασινη παλινορθωση του παρακρατους του πασοκ θα μεινουν με την ορεξη...
ΑπάντησηΔιαγραφήο Ελληνικος λαος τους εστειλε μια και καλη στον βοθρο της ιστοριας..
ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΜΑΤ,ΜΕ ΓΚΛΟΜΠ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΚΟΥΔΕΑ !
ΩΡΑΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ, ΕΝΘΕΝ ΚΑΚΕΙΘΕΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ...
(ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ)
ΕΝΩ Ο ΙΔΡΥΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΝ ΛΕΓΕΩΝΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΠΥ ΚΑΙ ΤΑΞΗΣ
ΓΡΑΝΑΣ
ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ ΝΕΕΣ ΖΑΡΤΙΝΙΕΡΕΣ.
ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ.ΒΓΑΛΕ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ.
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ, ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΩ Η ΛΟΛΟΤΑ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.... ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ....ΥΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΙΣ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΜΑΤ,ΜΕ ΓΚΛΟΜΠ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΚΟΥΔΕΑ !
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ ΣΑΣ....
ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΕΙ ΣΤΑΥΣΙΟΝ
ΚΑΙ ΓΑΛΑΖΙΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ
ΜΕ ΖΑΡΤΙΝΙΕΡΕΣ ΡΑΝΤΖΑ
ΚΑΙ ΦΑΚΕΛΛΑΚΙΑ
ΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΕΛΟΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 1980 ΠΡΙΝ ΣΚΑΣΕΙ Η ΠΑΣΟΚΟΒΡΩΜΑ ΤΟΥ 1989 ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΚΩΤΑ ΤΙ ΕΙΧΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ Ο 'ΠΑΤΕΡΑΣ' ΣΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΔΕΝ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ = ΤΟΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ (ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΦΥΣΙΚΑ) ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕ Ο ΚΟΣΚΩΤΑΣ ... τετοια εκτιμηση ειχε στον γιοκα του.. καμπουρακη των ερτζιανων τον προοριζε...
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΟΥ ΤΑ ΤΡΩΝΕ
ΟΙ ΓΑΛΑΖΙΟΙ
ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ
ΥΓ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΣΝ ΚΙ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΘΑΝ ΠΩς ΓΑΜΙΟΜΑΣΤΕ.
ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΜΑΤ,ΜΕ ΓΚΛΟΜΠ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΚΟΥΔΕΑ !
ΖΗΤΩ Η ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΗΣ ΟΛΜΠΡΑΙΤ ! Η ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΑΡΚΟΥΔΕΑ !
Ο ΚΛΕΨΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥ ΚΛΕΨΑΝΤΟΣ
ΤΟΝ ΚΛΕΨΑΝΤΑ
Ω ΠΑΣΟΚ
ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΛΕΨΑΝΤΑ....
Ο Παπανδρέου είναι ένας αληθινός άνδρας και έτσι παρουσιάστηκε στη συνέντευξη! Ήταν ο εαυτός του όπως είναι στην καθημερινή ζωή του: απλός, άμεσος, ειλικρινής, πρακτικός και προ πάντων θετικός και ρεαλιστής. Δε μίλησε με παντομίμα, γιατί εκτιμά πάντα τον συνομιλητή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παπανδρέου δεν βγήκε από κανένα αυγό. Έζησε σκληρή ζωή και δεν υπήρξε το χαϊδεμάνο παιδί κανενός. Έδειξε την αξία του ως υπουργός σε τόσα υπουργεία και η αναγνώρισή του είναι διεθνής! Δεν είναι ο άγνωστος χι που πουλάει στον κόσμο φύκια για μεταξωτές κορδέλλες! Άλλο αν πιστεύουν πολλοί πως η παγαποντιά, το ψέμα, η συκοφαντία και ο τσαρλατανισμός είναι ηθικές αξίες που κάνουν τον οποιονδήποτε αρεστό!! Αυτό είναι όχι μόνο γούστο αλλά και ενδεικτικό του επιπέδου των ανθρώπων που πιστεύουν κάτι τάτοιο! Και περί ορέξεως ουδείς λόγος. Μόνο που στο τραπέζι είναι όλος ο λαός συνδαιτημόνες και δεν μπορεί να γεύεται αηδίες όλος ο κόσμος, επειδή κάποιοι αρέσκονται σ' αυτές!
Εσείς,φίλοι της ΝΟΥΔΟΥ, μπορεί να είστε ΔΟΥ-λοι του αυταρχισμού, του ωχαδελφισμού, του πλιάτσικου και της ρεμούλας που τα βαφτίζετε αρετές, αλλά μη θέλετε να σας πιστέψει πάλι ο κόσμος που σαν τους καλογέρους βαφτίζετε ελιά το αβγό!!
Όχι. Ο λαός δεν τρώει από το κουτόχορτο που σας ταγίζει ο Κωστάκης. Αν σας αρέσει εσάς και δεν έχετε καταλάβει πως είναι άχυρο οι λόγοι και οι πράξεις του είναι δικό σας πρόβλημα. Ένα δεν μπορείτε: να κρίνετε τον Παπανδρέου! Δεν έχετε τα κατάλληλα μέτρα. Τα μέτρα σας είναι εκείνα που μεταχειριζεται ο Κωστάκης όταν μετράει τα έργα που έκανε;;; Βέβαια μπερδεύει τα πράγματα και εγκαινιάζει έργα του ΠΑΣΟΚ για δικά του! Αφού μπέρδεψε ακόμα και την ομιλία που είχε εκφωνήσει κατά την προεκλογική περίοδο του 2004 και την εκφώνησε και φέτος αυτούσια όπως διβάσαμε στα ΝΕΑ τις προάλλες!!! Αλά είπαμε: γιατί να αλλάξει την ομιλία του αφού τα πράγματα δεν προχώρησαν από δαύτον ούτε πόντο! Πίσω πήγανε. Μπροστά όχι. Επομένως ; Αλλά εσείς πού μάτια; Σας αρέσει φαίνεται η κορμοστασιά του. Σας αρέσει το ύφος του!! Σπουδαίος! Μεγλοπρεπής!
Κρατάτε τον! Όλος δικός σας. Εμείς ευχαριστούμε, δε θα πάρουμε!
ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ
Μην επαναλαμβάνετε τα ίδια και τα ίδια, γιατί στο τέλος θα σιχαθείτε και τον ίδιο σας τον εαυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
///////
Κριτήριο ψήφου πρέπει να είναι ολόκληρη η εικοσαετία. Έτσι μόνο μπορεί να σταθμιστεί η ψήφος σωστά. Το ΚΚΕ 20 χρόνια τώρα σταθερά κάνει σωστή πρόγνωση, συμβάλλει στην οργάνωση των αγώνων και πάνω από όλα πιστεύει ότι νόμος είναι το δίκιο του εργάτη.
///////
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΚΚΕ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟ ΤΟΥ 1990
ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ!
ΜΠΡΑΒΟ ΑΛΕΚΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ. ΣΠΙΤΙ!
H ΜΑΓΟΙ ΤΗΣ ΖΑΡΤΙΝΙΕΡΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥ ΓΚΛΟΜΠ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΛΩΤΣΙΑΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ
ΟΙ ΜΑΓΟΙ ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ
ΤΣΙΤΟΥΡΗΔΕΣ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΗΔΕΣ
Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΤΩΝ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΜΑΡΙΕΤΤΑ
ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΚΟΡΔΕΛΛΑ
ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΨΗΦΗΣΕΙΣ ΕΙΤΕ ΚΟΨΕΙΣ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.
Η νεα δημοκρατια θα ανακοινωσει ΠΟΤΕ το Προγραμμα της ....
ΑπάντησηΔιαγραφήη θεωρεί τον Ελληνικό Λαο ‘πρόβατα‘ και οτι ψηφίζει χωρίς ΚΡΙΤΙΚΗ άποψη ....!!!!!!
τι προγραμμα να έχει ρε φιλε η ΝΕα Δημοκρατία;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή...ΛΙΤΟΤΗΤΑ
...ΑΝΕΡΓΙΑ
...ΠΑΡΑΛΥΣΗ του ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ
...ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ της ΠΑΙΔΕΙΑΣ σε ΙΔΙΩΤΕΣ
...ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ, ΟΜΟΛΟΓΑ, ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ
...ΝΟΘΕΙΑ στα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
....ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ΄ΚΑΛΥΤΕΡΟ‘ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ....!!!!
ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ
ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ
ΣΕ ΣΤΥΛ ΚΑΡΑΜΠΙΝΙΕΡΙ ΤΗς ΙΤΑΛΙΑΣ
o William Hill δίνει:
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΔ=1.28 ΠαΣοΚ=3.25
http://www.willhill.com/iibs/EN/buildcoupon.asp?oddsformat=Decimal&couponchoice=PO1810974
εκεί είναι να έχεις γνωστό, όχι σε πολιτικό κόμμα!!! να σου λέει αξιόπιστα αποτελέσματα δημοσκοπήσεων!! όχι μαλακίες!!
Το ΑΛΗΤΙΚΟ press gr συνεχίζει τις ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ εις βάρος του ΠΑΣΟΚ, ενώ την ίδια ατιγμή κάνει τουμπεκί ψιλοκομμένο, σε ότι αφορά την ΤΡΟΜΕΡΗ σημερινή σποκάλυψη για τις ΜΙΖΕΣ που βρέθηκαν στους λογαριασμούς του "γαλάζιου" εκλεκτού Δημήτρη Καπράνου του ΤΣΠΕΑΘ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε αυθεντικά υπαλληλάκια του Ρουσσόπουλου, ρε καραγκιόζηδες! Αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά...
12 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Greek General Election 2007
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυρέτης Στοιχημάτων ( ????t??? )
Εμφάνιση Απόδοσης : Δεκαδική
Ανανέωση Αποδόσεων
Greek General Election 2007
Στοίχημα Μέχρι : 18:00 - 15 Σεπτέμβριος 2007
Συναγωνιστής Απόδοση Μοναδιαίο στοίχημα
Nea Dimmokratia 2/7
P A S O K 9/4
Σε ποιές τσέπες της ΓΑΛΑΖΙΑΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ πήγαν οι μίζες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει θρασος και μιλαει το πασοκ για παρακρατος.... το πασοκ του ΤΟΜΠΡΑ (υποκλοπες) του ΜΑΡΟΥΔΑ (που θα κατερριπτε ...τους δορυφορους -κατα δηλωση του- ουτωσ ωστε να μην υπαρχει αλλη απο την κρατικη προπαγανδα του πασοκ..) του ΑΡΚΟΥΔΕΑ , του ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑ και αλλων τετοιων 'φυντανακιων' της παρακμης και του σκοτους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΞΩ ΡΕΜΑΛΙΑ
Το press gr, το ψάρωσε ο Αλογοσκούφης! Μιλάμε για κότες και μάλιστα λειράτες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή πολλοί ρωτάνε για αποδόσεις στο στοίχημα πάρτε μια ιδέα
ΑπάντησηΔιαγραφήWilliam Hill
Nea Dimmokratia 1.28
P A S O K 3.25
bwin
Νέα Δημοκρατία 1.25
ΠΑΣΟΚ 3.55
Landbrokes
ND 1.33
PA.SO.K 3.00
Ο Γιώργος πρέπει να στείλει-και θα στείλει- τα γαλάζια ΤΡΩΚΤΙΚΑ στον Κορυδαλλό!
ΑπάντησηΔιαγραφή12 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
ρε μην ακούτε παπαριές δείτε τι λένε οι bookies για να είστε σίγουροι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους ΚΛΕΦΤΕΣ της Δεξιάς θα τους τιμωρήσει ο Λαός στις 16 του Σεπτέμβρη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΥ ΘΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΕΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ;
ΑπάντησηΔιαγραφήEgw lew na pai3w Milan na parei Champions League. Meta th fash twn omilwn isws na to hedgarw.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Στάη ευτυχώς έφυγε νωρίς από την ΥΕΝΕΔ του Κοντομηνά! Ο Κακαουνάκης ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ να συνεχίζει να συμπαρουσιάζει το δελτίο με την Σάρα την Μάρα και το κακό συναπάντημα;
ΑπάντησηΔιαγραφή1.57
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανίβλακα "ελληναρά" οι βραχονησίδες (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ)ονομάζονται Ίμια και εσύ λέγε ότι σου κατέβει. Λέγονται επίσης και Λίμνια.
ΑΓΡΑΜΜΑΤΕ ΝΕΟΒΑΡΒΑΡΕ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΛΙΚΙ.
ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ
"Imia/Kardak
From Wikipedia, the free encyclopedia
(Redirected from Imia-Kardak crisis)• Find out more about navigating Wikipedia and finding information •Jump to: navigation, search
Coordinates: 37°03′03″N, 27°09′04″E
Imia/KardakImia (Ίμια) and Kardak are the Greek and Turkish names, respectively, of a set of two small uninhabited islets in the Aegean Sea, situated between the Greek island chain of the Dodecanese and the southwestern mainland coast of Turkey. They lie 3.8 nautical miles (4.4 miles or about 7 km) west of the coast of Muğla Province, 5.5 nm (6.3 miles or about 10.1 km) east of the Greek island Kalymnos, and 2.5 nm (2.9 miles) southeast of the nearest small Greek islet, Kalolimnos. Their total surface area is 10 acres (about 40,000 m²). The islands are also referred to as Limnia in Greek, as İkizce in Turkish, or as Heipethes in some early-20th century maps.[1] Imia/Kardak was the object of a military crisis and subsequent dispute over sovereignty between Greece and Turkey in 1996."
@ 2:56
ΑπάντησηΔιαγραφήκοίτα να δεις, αν μου περίσσευαν, θα έπαιζα καμια 10 χιλιάρικα στο ΠΑΣΟΚ για να βγάλω κανα φράγκο δλδ γιατί με απόδοση 1.25 και 1.33 τι να παίξεις;; σα να παίζεις Μίλαν-Ολυμπιακός πως θα κερδίσει η Μίλαν... ε χαίρω πολύ δεν έχει νόημα.
ΓΙΑΟΥΡΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΒΕΙΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ
ΔΩΔΩΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
Τελικά είχε δίκιο ο Κωσνατντίνος Καραμανλής, ( για τον μακαρίτη λέω) που είχε πει την Ελλάδα φρενοκομείο. Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς ότι υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που λατρεύουν, όχι απλώς ψηφίζουν, τον πρωθυπουργό που ευθύνεται αποκλειστικά για το ότι κάηκαν 66 συνάνθρωποί μας ζωντανοί. Μπράβο και πάλι μπράβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήο πρωθυπουργός φταίει που κάηκαν οι άνθρωποι ρε βλάκα;;; ο πρωθυπουργός έβαλς τις φωτιές;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήποιός επωφελειται πολιτικά απο τις πυρκαϊές;;; μήπως το κόμμα σου;;;
Δεν ξέρω πόσοι είδατε χθες τον Λαζοπουλο. Ηταν εμετικά αντιπαπανδρεικός. Αυτό δεν ήταν σάτιρα. Ήταν τα απωθημένα ενός ανθρώπου που το παίζει κουλτουριάρης αλλά κατά βάθος είναι ε΄νας από αυτούς που λατρεύουν το χρήμα και για να το αποκτήσουν εκτελούν συμβόλαια. Αλλά δεν φταίει αυτός. Φταίει το ΠΑΣΟΚ που δεν τον ξεμπρόστιασε τότε με το Θέραπιν. Να μην ξεχνάμε ποιοι ήταν και τι έκαναν στο περιβόητο κότερο. Ας μας πει κάποτε γι αυτήν την αμαρτία και μετά να χλευάζει αυτόν που σε τελική ανάλυση τον ψηφίζουν οι τέσσερις στους δέκα Έλληνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΝΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙ- ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΙΣ ΟΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βλάκας σου ταιριάζει απόλυτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί της ουσίας τώρα. Ποιός διόρισε υπουργό τον ημίτρελο πολύδωρα εγώ; Ποιός διέλυσε την πυροσβεστική εγώ;
Ποιός αποφάσισε εκλογές μέσα στο κατακαλόκαιρο, εγώ; Και τέλος ποιός κοιμότανε όταν καιγόταν, η Παρνηθα,η πεντέλη, η Ηλεία, Η αρκαδία και τόσες άλλες περιοχές; Σίγουρα όχι εγώ. Αυτός που κοιμόταν ακούει στο όνομα Καραμανλής και ευθύνεται απολύτως για τον θάνατο των 77 ανθρώπων. Λεω 77 γιατί ξεχνάμε και τους άλλους 11 που είχαν χάσει την ζωή τους νωρίτερα φέτος το καλοακαίρι.
ε ωραία, δημοκρατία έχουμε, οι 4 στους 10 έλληνες που ψηφίζουν το παιντί (aka George Τσαντ Μινέικο Papandreou) μπορούν όταν παίζει αλ τσαντίρι νιούζ να αλλάζουν κανάλι και να μην ασχολούνται!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήη φασιστική νοοτροπία των πασόκων ξεπερνά κάθε όριο και γίνεται ακόμα πιο ακραίο όσο πλησιάζουμε στις εκλογές!!!!!
δε σας πειράζει που ο λάκης κάνει κρτική στη ΝΔ, σας χαλάει όμως πασοκικά λαμόγια που ο λαζόπουλος ψηφίζει αριστερά και θέλει ισχυρή αριστερά στη βουλή...ουστ λαμόγιατου κερατά
Μη σκάτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λαζόπουλος χθες έβγαλε τον Παπανδρέου πρωθυπουργό.
Φίλε μου άλλο κριτική και χιούμορ. Κι άλλο πληρωμένο συμβόλαιο. Ξέρω κάτι παραπάνω που στο λέω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για τους υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς, στο πρόσωπο του Παπανδρέου, θα πρέπει να ντρέπεται κάποιος που θεωρεί τον εαυτό του αριστερό, να χλευάζει τα Ελληνικά κάποιου που αναγκάστηκε να ζήσει για πολλά χρόνια στο εξωτερικό. Εκτός από την Αμερική σου θυμίζω ότι έζησε και στην Σουηδία και την Γερμανία και τον Καναδά. Εδώ το 8 στους 10 έλληνες δεν μιλάνε κάν Ελληνικά. Αυτό μας πέιραξε. Σε τελική ανάλυση, Πρωθυπουργό επιλέγουμε όχι τον διάδοχο του Νίκου Ξανθόπουλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λαζόπουλος αριστερός;
ΑπάντησηΔιαγραφήγι' αυτό συντρώει με τον ρουσσόπουλο και τη ζαχαρέα;
και λοιπούς "αριστερούς" από την νδ;
Καλά αυτός που κάνει την σύγκριση της φωτο από το σποτ του ΠΑΣΟΚ αμφισβητεί ότι κάηκε η Ολυμπία; Ούτε οπαδός του Βουλγαράκη να ήταν. Μόνο αυτός είπε ότι κάηκαν κάποια δένδρα. Ντροπή!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Φίλε μου άλλο κριτική και χιούμορ. Κι άλλο πληρωμένο συμβόλαιο. Ξέρω κάτι παραπάνω που στο λέω."
ΑπάντησηΔιαγραφήTi 3ereis dhadh? Ti ennoeis?
αυτο και αν αλητεια - ρε για κοιτα κατι συμπτωσεις ,η κεντρικη καμπανια του πασοκ ειναι για τις φωτιες -ρε φωτια στον κωλο σας πασοκοσκυλα αλλα να δουμε στις 16 τι θα κανει ο λαλιωτης και το καθυστερημενο που εχουν για αρχηγο
ΑπάντησηΔιαγραφήo καθενας πολιτικος θα κοιταγε να εκμεταλλευτει τη μεγαλυτερη καταστροφη της χωρας μετα τον πολεμο
ΑπάντησηΔιαγραφή3.42
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω απολυτα μαζι σου.
Αυτο δεν ηταν ισοβαρης σατιρα.Ηταν δολοφονια Γιωργου-πασοκ και φιλοφρονησεις Κωστακη-ΝΔ.
Αλλα τι να γινει.Βρισκει και τα κανει ο Γυφτος(κυριολεκτικα).
ο λαζόπουλος εκτός από πίπες τι άλλο ξέρει να κάνει;
ΑπάντησηΔιαγραφή@4:32
ΑπάντησηΔιαγραφήKwloroufia!
καλος απο καθε αλλη φορα .αλλα δεν περιμενα αυτο ουτε το debate.εγω ειδα οτι ο καραμανλης δεν εκανε σχεδον τιποτα και ειδικοτερα το φτιαξιμο της διοικησης αντ αυτου τους τελευταιους μηνες κανουν ενα πλιατσικο αλλα πασοκ και με ολες τις δυναμεις τους πανω στο μηχανισμο για να διατηρηθουν στις καρεκλες [αγωνα δρομου εκανε ο παυλοπουλος]οσο για το πασοκ μοκο εκανε στα μεγαλα θεματα ,μονο ο αλαβανος εκανε μια στοιχειωδη αντιπολιτευση.με το σπαθι του παιρνει ψηφους.δουλεψε γι αυτο εντιμα οχι σαν τον παυλοπουλο και λαλιωτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήπραγματικα τι μενος αυτος ο λαζο με τον γιωργο?κακοηθεια. ισως εχει ανωμαλα γουστα και γουσταρει να του τον σφυριξει ο κ.κακιωμενη αδερφη.
ΑπάντησηΔιαγραφήπάντως ο λαζόπουλος με τον George συμφωνούν στη νομιμοποίηση της φούντας!!! ε να έχεις το δενδρίλιο σου ρε αδελφέ, να κάνεις το τσιγαριλίκι σου, να μαστουρώνεις σαν άνθρωπος!! ευρωπαϊκά πράγματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήγουστάρω να ρωτήσει κανας δημοσιογράφος το γιωργάκη αύριο στο ντιμπέιτ τη γνώμη του για το μπάφο!!!
Η χειροτερη επιλογη ειναι η ψηφος στο πασοκ και το ηλιθιο ελληνοαμερικανακι της κ.Τσαντ ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔευτερη εξ ισου κακη επιλογη ειναι το κομμα του ΣΥΝ ,με τον φτωχο "αριστερο" αλαβανο προεδρο.
Θαναι μεγαλη μαλακια να ψηφισει κανεις ενα απο τους δυο.
Το πασοκ γιατι ειναι ενα τσιρκο καραγκιοζηδων,αλιτηριων τυχοδιωκτων.
Και το ΣΥΝ πανω κατω τα ιδια ειναι.
Και ειναι και ξαδελφακια "εξ αγχιστειας".
Ολοκληρο "πρωην" προεδρο τους δωσανε ,ασε και κατι μπιστηδες και λοιπα "αριστερα"!
Απο κει και περα εχετε να διαλεξετε Ν.Δ η ΚΚΕ.
Βαλτε τα κατω τα συν και πλην και αποφασιστε.
Με το ΚΚΕ εχετε περισσοτερες πιθανοτητες να παρετε 1300 ευρω καθαρα το μηνα,να δουλευετε 33 ωρες την εβδομαδα, να παρετε συνταξη στα 40,να εχετε πληρη ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη,να εχετε 950 ευρω επιδομα ανεργιας αν σας διωξουν απο την δουλεια κλπ κλπ.
Εγω κατι τετοια δεν τα πιστευω,αλλα τα ειδα στις εξαγγελιες του ΚΚΕ.Και ισως να ξεχασα και μερικα.
Ετσι μουρχεται να παω να ζητησω δουλεια στον Περισσο.Και θα πηγαινα αν καποιος κολλητος δεν μου σκαγε το "μυστικο".
450 ευρω το μηνα δινει στις καθαριστριες μου λεει και 700 ευρω στους δημοσιογραφους,εκτος απο δυο τρεις που τους δινει 1100 ευρω το μηνα.
Αν θελετε τσοντα υπαρχει και το ΛΑΟΣ.
Απλα ειναι τα πραγματα.
τζων
Παρακαλω να μου εξηγησετε πως γινεται και η Επιτροπη Κεφαλαιαγορας δεν επιβαλει κυρωσεις στην Morgan Stanley για χειραγωγηση μετοχης του ΟΤΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιοτι εχει πανω απο 8 εκατομμυρια μετοχες του ΟΤΕ στα χερια της και εκδιδει ,οποτε γουσταρει,αναλυσεις που σμπρωχνουν την μετοχη ειτε πανω ειτε κατω.
Χτες δε με την προβλεψη της οτι ο ΟΤΕ θα παει πανω 25% με νικη της ΝΔ και κατω 15% με νικη ΠΑΣΟΚ,αφ ενος εμπλεκεται στα εσωτερικα της χωρας αφ ετερου χειραγωγει την μετοχη κατα απαραδεκτο τροπο.
Ομως ο καταλληλοτερος δεν λεει τιποτε,ουτε ο μεγας Εβερτ-Ρομπεν του Χρηματιστηριου,γιατι ετσι τους συμφερει.Ομως ο Πιλαβιος αν ηταν για κανενα λομπακι της πλακας,θα εριχνε κεραυνους και προστιμα.
Ετσι τολμουν να μιλανε για επιβολη νομων,ισες αποστασεις και λοιπα κουραφεξαλα.
Αλλα εσεται ημαρ.....
με αυτο δεν συμφωνει μονο ο λαζο αλλα μεγαλο μερος των Ελληνων.η ξεφτιλα που κυριαρχει γυρω απο αυτο το θεμα γινεται εδω και σε τριτικοσμικες χωρες.
ΑπάντησηΔιαγραφή4.57
ΑπάντησηΔιαγραφήΨωμολυσσα Τζων.
Υπαρχει μια θεση δουλας σε μπουρδελο,καλυτερο της υπογας που δουλευεις τωρα.
Θα εχεις μισθο και τα τυχερα σου απο τους...πελατες.Σκεψου το.
Προλαβαινεις,Στειλε βιογραφικο μηπως σε προλαβει η αλλη αδελφη Σκυλα .
debate με τον εαυτό του έκανε το πεντί και ήρθε δεύτερο .Ε΄μα την αγιά περπέτα πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφή5:00 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Δεν εβγαλε καμμια ανακοινωση η MORGAN STANLEY ρε μουργκο,για να βλαψει το πασοκ.
Εκανε μια προβλεψη οπως γινεται παντα,και οπως δεκαδες ισως αλλες εταιρειες εχουν κανει,χωρις να ενδιαφερονται εαν καποιος την "ξετρυπωσει" και το κανει βουκινο για κομματικα οφελη,φασινα!
Και αυτο εκανε η πασοκοσκυλια.
Αμα δεν το κανανε βουκινο θα ενδιεφερε το πολυ πολυ 1000 ανθρωπους αντε 2000 χιλιαδες,που πολυ λιγο ασχολουνται με την .."πολιτικη"..
Και εχει λογους να πιστευει οτι αν βγει η πασοκοσκυλια βγει κυβερνηση η μετοχη θα πεσει 15%.
Πασοκοσκυλια ειναι αυτη,δεν τους ξερουν νομιζεις τι αλητες ειναι?
Τι εμπιστοσυνη να τους εχουν?
τζων
Στον πανιβλακα αμερικανοτραφη (σαν τον αρχηγο του γιωργακη) ΙΜΙΑ/ΚΑΡΝΤΑΚ τα λενε οι αμερικανοι και τα τουρκαλια, απο μια μερια σωστα τα λες και εσυ σαν αμερικανακι ...αλλα στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ειναι ΥΜΙΑ καραγκιοζη, και τα πουλησατε με τον U Simitis και δεν ξερετε πως γραφονται...ειστε ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΑΣΟΚΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...(αμερικανακια του κερατα δηλαδη)
ΑπάντησηΔιαγραφήγια αυτους που μολις μπηκανε στη συζητηση επαναλαμβανω για να θυμουνται οι παληοι και να γνωριζουνε οι νεοι :
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδα και μια Ελληνικη σημαια στο γκαιμπελικο σποτ του πασοκ που αποπειραται να ΝΤΥΘΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ σαν τον λυκο που ντυθηκε γιαγια στο παραμμυθι της κοκκινοσκουφιτσας… αλλα ας το ξεβρακωσουμε μαζι να δουμε το βρωμικο πρασινο κωλαρακι του…
Πόσο πατριώτης είναι, αλήθεια, κάποιος, που ψηφίζει ένα κόμμα, το οποίο υπέστειλε την ελληνική σημαία από ελληνικό έδαφος, στέλνοντας μάλιστα στον τάφο τρεις Έλληνες αξιωματικούς (ΥΜΙΑ) ;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που εκλέγει ένα κόμμα, το οποίο χαριεντίζεται μ’ έναν αμετανόητο εχθρό, που με τη σειρά του έχει κοστίσει πολυάριθμους νεκρούς μέχρι και στην τελευταία ελληνική οικογένεια (ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ-ΤΖΕΜ και όχι μονο..;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που επικροτεί την εκχώρηση της εθνικής οικονομίας σ’ ένα ξένο κέντρο, χωρίς να αντιληφθεί ότι αυτό αποτελεί ουσιαστικά παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος της πατρίδος του ;
Πόσο πατριώτης είναι κάποιος που υποστηρίζει πολιτικούς, οι οποίοι αποστρέφονται οτιδήποτε προδίδει αγάπη για την πατρίδα και έχουν απαλείψει την λέξη «έθνος» και τα παράγωγά της από το λεξιλόγιό τους.
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ταυτίζεται με ιδεολογίες, οι οποίες θεωρητικά, αλλά και έμπρακτα καλλιεργούν την μισαλλοδοξία και το κοινωνικό μίσος, καταργούν εθνικά σύνορα, αμφισβητούν τις ανθρώπινες ελευθερίες και στο πρόσφατο παρελθόν έχουν αιματοκυλίσει όλη την Ελλάδα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που δεν πάει στρατό ή που δεν είναι διατεθειμένος να αφιερώσει λίγους μήνες από την ζωή του μακριά από την μαμά του και τον μικρόκοσμό του για την ιδέα της πατρίδος που τόσα της χρωστάει;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που επιδιώκει τον πολιτιστικό αφανισμό της Ελλάδος, θέλοντας να την μετατρέψει σε μία βαβέλ ανθρώπων, θρησκειών και παραδόσεων, εξαλείφοντας εντελώς αυτό που δήθεν προασπίζεται, την διαφορετικότητα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καταχράται το δημόσιο χρήμα και κλέβει τους συμπολίτες και συμπατριώτες του; ,που τον καλύπτει τον κλέφτη και τον ανέχεται;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που ψηφίζει με βάση το ρουσφέτι και την εξυπηρέτηση των προσωπικών του μικροσυμφερόντων;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός προσβάλλει τα εθνικά σύμβολα ή ανέχεται την προσβολή τους ; που παντα ‘προστρεχει’ υπερ των θεσεων των εχθρων μας και ποτε υπερ της Ελλαδος; Που είναι παντα ενδοτικος, ριψασπις, προκλητικα υποχωρητικος σε οποιανδηποτε ξενη απαιτηση;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που καλλιεργεί την εθνική αμνησία και τον μαρασμό του εθνικού φρονήματος για να γίνει αρεστός σ’ έναν γείτονα που τον μισεί θανάσιμα;
Πόσο πατριώτης είναι αυτός που μετατρέπει ένα έθνος πολεμιστών, εμπόρων και ναυτικών, σε τσούρμο δημοσίων υπαλλήλων, σερβιτόρων και τεμπέληδων;
Ποσο πατριωτης ειναι ενας που καλυπτει το τουρκογραμμενο βιβλιο της ρεπουση και αλλων τετοιων απιστευτων σκυλιων ? που τον 'ενοχλουν' οι παρελασεις, , που δεν αναρτα ποτε σημαια ελληνικη σπιτι του;
Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που παραδιδει το ονομα, την εθνικοτητα και τελος το συνολο της ιστοριας των ελληνιστικων χρονων της τρισενδοξης ελληνικης μακεδονιας μας στους τυχαρπαστους γυφτοσκοπιανους ?
Ποσο πατριωτης ειναι αυτος που εκανε γαργαρα τους s300 και τους απεσυρε -κατοπιν τουρκικης διαταγης- απο την Κυπρο αφηνοντας την 'γυμνη' αφου ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ?
Ποσο πατριωτης είναι ενας που αντι να βαλει πλατη (σε οποιαδηποτε) σε μια κυβερνηση και ένα τοπο που δοκιμαζεται απιστευτα από στημενες φωτιες (μαζευτηκε η μεγαλυτερη πυροσβεστικη δυναμη στην ιστορια της ευρωπης και παλι χρειαστηκαν 4-5 ημερες να σβυστει..) και μετα να κανει την οποια κριτικη του, αυτος με ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΠΥΡΟΛΑΓΝΕΙΑ ΔΙΧΑΖΕ τον Ελληνικο λαο και ξαποστελνε τους
πρασινορουφιανους δημοσιογραφους του να εκμεταλευτει τον πονο των συνανθρωπων μας ?
Και τελικά, αν όχι πατριώτες, τι ‘άνθρωποι’ είναι όλοι αυτοί;
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ... ΟΙ ΕΝΔΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ , ΟΙ ΦΥΓΟΣΤΡΑΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ..ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ..
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ – ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ 16η Σεπτεμβριου…
OXI ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΚΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ.
Βλεποντας το καλπηκο αποτελεσμα οι πιο πολλοι δεν θα ψηφισουν πασοκοσκυλια και το χαζοχαρουμενο παιντι της κ.Τσαντ.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Ειπα καλπηκο,οχι καλπικο).
Ειτε ετσι ειτε αλλιως ποιον νοιαζει αν επεισε η δεν επεισε?
Μαυρο στη πασοκοσκυλια,και ας και ας ειναι και με ..ρωγες.
Αν και δεν πιστευω οτι εχουν καμμια αξια τετοιες "δημοσκοπησεις" ,εκφραζουν μια ταση! Χα! οπως διατεινονται και αυτοι που διαχειριζονται το μπλογκ!
Αν και το 1.35 και 3.55 στοιχημα Ν.Δ -πασοκοσκυλια, ειναι η καλλιτερη δημοσκοπηση.
Πασοκοσκυλια τελος.Ενας κακος εφιαλτης ητανε, μια χολερα και περασε.
τζων
OXI ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΚΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ - ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΣΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΑΠΟ ΠΡΑΣΙΝΟΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΤΗΣΤΕ ΣΑΝ ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΒΡΩΜΕΡΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΛΕΜΠΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΖΟΝΤΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΓΕΝΟΥΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗ - ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΝ ΣΤΗΝ ΜΑΝΝΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
ΟΥΣΤ
καταζητειτε αμπρηστης χοντρος με μπλε μπουφαν και το παιζει πρωθυπουργος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ Λ Ε Ο Σ πια , παρτε αυτην την αμερικανικη τραγικη φιγουρα που περιφερεται ανα την Ελλαδα και αμερικανιζει, κριμα ειναι , δεν το βλεπετε οτι δεν καταλαβαινει τι του γινεται ? προστατεψτε τον πια οπως τα αδεσποτα , μα δεν υπαρχει κανεις να περισωσει κατι απο αυτο το χαλι ? εχω αρχισει να τον λυπαμαι τον μαλακα ... εχει και το μονιμο υφος του ηλιθιου ..
ΑπάντησηΔιαγραφήπερισσοτερες πληροφοριες ειναι κοιλιοδουλος λεει χαζα αστεια και παιζει πλειστεισον
ΑπάντησηΔιαγραφή5:19 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Ψαχνοντας στο "find.gr" kai sto google, βλεπω οτι χρησιμοποιουνται και οι γραφες.
Και Ιμια και Υμια.
Ενταξει τι σου κολλησε τωρα Υμια και οχι Ιμια,εκει ειναι το προβλημα?
Ουτως η αλλως δεν ειναι δικα μας πια.
Φροντισαν γιαυτο οι πασοκοσκυλαιοι,"εθνικα υπερηφανοι-προδοτες"
"δεν παραχωρουμε σπιθαμη γης -μονο νησια ,δεν κανουμε ..εκπτωσεις" και ευχαριστουνε και τους Αμερικανους γιαυτο!!
Και ισως οι Αμερικανοι τοτε μας εσωσαν.
Γιατι οπως καλα γνωριζεις η επρεπε να γνωριζεις διελυσαν τον στρατο και τον "εξοπλισαν" με ο,τι πατσαβουρα αχρηστο υλικο τους πουλαγε ο διεθνης λαθρεμπορας οπλων Κασογκιν,που τους "ταιζε" με γερες μιζες..
τζων
τωρα ζηταει βοηθεια απο την λολοτα τον αλβανο (αλαβανο) να σωθει , σε λιγο θα ζηταει και συνεργασια με τον ΒΑΣΙΛΗ ΛΕΒΕΝΤΗ αλλα και εκεινος θα του αρνηθει , ο ΒΑΣΙΛΗΣ ειναι πολυ σοβαρος για να μπλεξει με τετοια σουργελα και φωφες του πασοκ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜυλος δηλαδη...
1,25 vs 3,55 έχουν γνώση οι μπουκ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητε Τζων μπορει ο U Simitis και το αμερικανοτραφες σοσιαλιστρικο πασοκ να ξεπουλησαν τα ΥΜΙΑ μπορει και εσυ και καποιοι αλλοι να τα ξεχασατε ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.... και εμεις δεν ξεχναμε 4-5,000 χρονια τωρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήενω ο μπουχεσας εξυπνο υφος που καιει κοσμο και τρωει συνταξεις
ΑπάντησηΔιαγραφήπου τραγουδαει σημερα η λολοτα (αλβανος - σορρυ παλι αλαβανος) σημερα παιδια ? μας περισσεψανε κατι γιαουρτια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγο πριν τις εκλογές του 2004 έγραφε η Ελευθεροτυπία :
ΑπάντησηΔιαγραφή«Με τον πρόεδρο του διεθνούς χρηματοπιστωτικού οργανισμού "Μόργκαν Στάνλεϊ", Στιβ Νιουχάουζ, συναντάται σήμερα (σ.σ. χτες) ο Γιώργος Παπανδρέου. Συνεργάτες του υπουργού Εξωτερικών έλεγαν ότι η συζήτησή τους θα περιστραφεί γύρω από τις προοπτικές που ανοίγονται για επενδύσεις στην Ελλάδα» (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ).
...ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ. «Αντικείμενο της συνομιλίας των δύο ανδρών (σ.σ. του Γ. Παπανδρέου και του Στιβ Νιουχάουζ) θα είναι οι τρόποι για την προώθηση του φιλόδοξου σχεδίου του κ. Παπανδρέου, για να υπάρξει ροή ξένων κεφαλαίων προς την Ελλάδα, η οποία όπως είναι γνωστό πλήττεται εδώ και χρόνια από την έλλειψη ξένων επενδύσεων. Παράλληλα, θα υπάρξουν παρεμβάσεις στην όλη δομή του διοικητικού μηχανισμού ο οποίος ασχολείται με τις ξένες επενδύσεις και οποίος πολλές φορές, με την έντονα γραφειοκρατική του δομή, θέτει εμπόδια για επενδύσεις στην Ελλάδα» (Γ. Παπαχρήστος - ΝΕΑ).
Μετά κανείς απο το ΠΑΣΟΚ δεν ήξερε την "Μόργκαν Στάνλεϊ", ήταν μια εφεύρεση της Ν.Δ.
ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΠΑΣΟΚΙΑ δεν μπορείτε να κρυφτήτε ποτέ ξανά.
OXI ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΚΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ - ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΣΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΑΠΟ ΠΡΑΣΙΝΟΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΑΛΛΕΣ 'ΟΜΟΡΦΙΕΣ' ΣΑΝ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ - ΥΜΙΩΝ - S300- OTSALAN - ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΦΑΣΙΣΤΕΣ.
ΟΤΣΑΛΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος ξεχνα το αγριο 'δωσιμο' του αγωνιστη αυτου στους τουρκαλαδες απο τον (κουκουλοφορο) παγκαλο και την παρεα U Simiti ?
ποιος ξεχνα τετοια ξεφτυλα που αναλογη δεν υπαρχει στην μεχρι τωρα Ελληνικη ιστορια ?
ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΠΡΑΣΙΝΟΙ - ΦΟΒΙΣΜΕΝΕΣ ΛΙΛΙΚΕΣ - ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΕΣ , Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΣΑΣ...
5:35 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Ουτε και γω τα ξεχασα.
Αλλα τι σημασια εχει?
Απλα μπορω να το υπενθυμιζω στους βρωμιαρηδες πασοκοσκυλαιους, απατριδες αλητες αμα λενε για κατι "ανεβασαν το κυρος της χωρας" κλπ πασοκοσκυλαιικα εμεσματα..
Επι της ουσιας δεν μπορω να κανω τιποτα,Αφου πια δεν ειναι δικα μας.
Και την Ισμιρ Σμυρνη την λεω,λοιπον??
τζων
αρχιζουν και βγαινουν τα απλυτα στη φορα τρια εκ ευρο σε λογαριασμο.το τελευταιο πλιατσικο οτι προλαβατε φαγατε.ολοι οι λογαριασμοι της μιζας στους πυροπληκτους .εδω και τωρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητε ΤΖΩΝ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΗΜΕΡΑ ειναι τουρκικη η Σμυρνη , κρατα την επιταγη ανοικτη...θα ερθει η ωρα να εξαργυρωθει στο μελλον και να επιστρεψει ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.... δεν σου πεφτει δικαιωμα να παραιτηθης απο την μελλοντικη (εστω και σε 100-200 χρονια αν θελεις) δικαιωματικη επιστροφη των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΔΑΦΩΝ...
ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΖΕΣΤΟ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΤΑΚΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.... Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΚΛΟΥΣ....ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΕΙ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΦΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.
ΞΙΦΟΜΑΧΟΣ
OXI ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚΙΚΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΥ - ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΣΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΑΠΟ ΠΡΑΣΙΝΟΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΑΛΛΕΣ 'ΟΜΟΡΦΙΕΣ' ΣΑΝ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ - ΥΜΙΩΝ - S300- OTSALAN - ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΟΤΣΑΛΑΝ - ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΦΑΣΙΣΜΟΣ .
GIORGAKI GO HOME
GIORGAKI GO HOME (αυτο μαλλον αξιζει να τυπωθει σε χιλιαδεσ αυτοκολλητα και να γεμισει η Ελλαδα..)
ΑπάντησηΔιαγραφήGIORGAKI GO HOME
ΞΙΦΟΜΑΧΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή5:45 μμ
==
Ενταξει.
Αλλα προσγειωσου.
"παλι με χρονια και καιρους παλι δικα μας θαναι" το τραγουδαγα στο Δημοτικο.
Αλλα δεν πιστευω να γινει κατι τετοιο τα επομενα 2000 χρονια,οσο δηλαδη θα ..ζω!.
Ηρεμησε,μαζι σου ειμαι,αλλα χαμηλωνε λιγο.
τζων
Ειμαστε σοβαροι τώρα ??
ΑπάντησηΔιαγραφήμιλάμε για στοιχηματα ακομα και για τις εκλογες ???
......τετοια καταπτωση στην πολιτκη ζωη δεν υπηρξε ποτε..
τι προεκλογικη περιοδος ειναι αυτη?
μόνο ενα ντιμπειτ? γιατι φοβαται ο ΑΦΑΝΤΟΣ Καραμανλης να αναμετρηθει μπροστα στον Ελληνικο Λαο
....γιατη η νεα δημοκρατια ΚΡΥΒΕΙ το Προγραμμα της ...???
...μαλλον ειναι τοσο καλο και δεν θελει να το ματιασουμε :-)
ε ρε τι εχει να γινει με τα ομολογα .αυτα θα ριξουν την κυβερνηση κι οχι οι φωτιες τελικα
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητε Τζων , φανταζομαι τι θα ελεγες αν ζουσες το 1460 ... η το 1560 ... η το 1660 ... η το 1760... η το 1800 .... θα ελεγες ''ελα ηρεμησε και προσγειωσου..παλι με χρονια και καιρους παλι δικα μας θαναι-το τραγουδαγα στο Δημοτικο '' ΠΟΣΟ ΑΔΙΚΟ ΘΑ ΕΙΧΕΣ - ΑΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΟΝΟΜΑΣΤΑΝ ΤΟ 1821-1840 ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΕΧΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΟΝΟ 85 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.... ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 400 ΧΡΟΝΙΑ ?
ΟΧΙ... Τοτε λοιπον μην παραιτησαι απο κατι που δεν ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να παραιτηθης...
5:51 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Τι λες ρε καραγκιοζη?
Οι "bookers" στοιχηματιζαν αν ξερει η δεν ξερει να οδηγει το μπραβογιοργο ,και μαλιστα το 2004 προεκλογικα οδηγησε μονος του σπαζοντας ολα τα προγνωστικα,και τωρα σε πειραζει αν στοιχηματιζει αν κερδισει η Ν.Δ η χασει η πασοκοσκυλια??
και ποιος σου ειπε οτι αρνηθηκε το ντιμπειτ?
Ειπε απλα οτι θα γινει με τους ορους του 2004.
Και μαλιστα ολιγον τι δημοκρατικωτερα απο οτι η πασοκοσκυλια ειχε επιβαλλει τοτε ,το 2004.
Δεχεται και τον Παπαθεμελη,πρωην στελεχος και υπουργο του πασοκ,ενω η πασοκοσκυλια αρνηθηκε να κανει το ιδιο στον Καρατζαφερη.
τζων
GIORGAKI GO HOME
ΑπάντησηΔιαγραφή(αυτο μαλλον αξιζει να τυπωθει σε χιλιαδες αυτοκολλητα και να γεμισει η Ελλαδα..)
GIORGAKI GO HOME
5:56 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Ενταξει ασε τωρα αυτο το θεμα και ριξε κανα μπινελικι σε κανενα πασοκοσκυλαια..
Βλεπω σκασανε μυτη τωρα.
τζων
μονο μια μεγαλη καταστροφη θα τραβαγε την προσοχη απο το πλιατσικο των ταμειων,αρα σαν πολιτης θα μπορουσα να υποθεσω οτιδηποτε για το ποιος τις εβαλε.θα μου πεις σιγα κι αλλοι τρωγανε ,αλλα ετσι θα το παμε τωρα?ο κωστακης αλλα μας υποσχεθηκε τα τηρησε no dear.to πασοκ τους εδερνε η νδ τους τρωει τις συνταξεις
ΑπάντησηΔιαγραφήfasistakia exete klasei mentes!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήteleiosatekoufales...
ante geia
λιγοι εδω μεσα καταλαβαινουν ΤΖΩΝ τι λεω... γιατι τοσα χρονια αμερικανοτουρκικης 'σκλαβιας' και προπαγανδας κανανε πολυ κοσμο να ξεχνα.... ομως ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ...οπως δεν ξεχασαμε το 1453 ...το 1500...το 1600 ... το 1700 ...το 1800 και ηρθε η ωρα και ολοι μας σηκωθηκαμε ΞΑΝΑ και κατακτησαμε την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μας.. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ , ΑΝΑΜΜΕΝΗ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΔΑΔΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ Η ΦΛΟΓΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ και απο εκει ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΓΕΝΙΑ (που δεν θα υπαρχουν αλαβανοι-σιμιτιδες-γιωργακηδες-μπιστηδες-δαμανακηδες-diamantopoyloy klp) ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΞΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ και θα παρει πισω τα Αγια χωματα που εχουμε θαμμενους τους ΑΓΙΟΥΣ νεκρους μας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑΙΝΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ Ο ΡΟΥΣΟ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΤΕΜΠΕΛΟΣΚΥΛΟ
Ο, ΟΥΤΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
dora H ALOGOSKOYFHS?
ΑπάντησηΔιαγραφήτι απεγινε ρε παιδια εκεινη η φακλανα η ΦΩΦΗ ? που πλενει πιατα τωρα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήτης εφταιγε της χοντροχαμουρας 'το κρατος της δεξιας' και οχι το κρατος της μαλακιας που την δερνει ανηλεως...
τετοια ξεφτυλα αν παθαινε αλλη γυναικα θα εξαφανιζοτανε απο την γη οχι σαν αυτη την ξεδιαντροπη χοντροκολα που κανει πως δεν καταλαβαινει κιολας.... ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΜΩΣ ΚΟΥΦΑΛΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΚΛΩΤΣΙΑ ΣΤΙΣ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ...
GIORGAKI GO HOME - TAKE ALSO FOFI TOGETHER - SHE IS TOO ΜΠΑΖΟ TO STAY ALONE HERE MY DEAR !
ΑπάντησηΔιαγραφήH ΠΑΠΑΡΗ-ΓΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ; ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΝΕΚΔΟΤΟ Η ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ. ΔΕΝ ΤΗ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΚΕ, ΤΗ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΣΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΟΤΑΝ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφήο Πολυδωρας οταν ειχε πει οτι με το καλημερα σας θα φυγουν 11 χιλ.απο το δημοσιο ε τον ειχα συμπαθησει αλλα αντ αυτου βαλανε κι αλλους και με πλαγιο τροπο κανοντας ξανα το ελληνα ραγια να γλειψει για να ζησει το καθε σκατοκομα.που ειναι η ανασυγκροτηση?αυτην περιμεναμε και δεν ηρθε,και καψαν και τη πλαση ολη και θελουνε να τους ξαναψηφησουμε?big big θρασος
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΩΡΗ ΦΩΦΗ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΚΥΡΑΤΖΑ ΜΟΥ ? ΠΟΥ ? ΤΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΣ 2-3 ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΣΟΣΙΑΛΙΤΙΚΑ ΤΑΓΙΕΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΒΙΤΑ ΠΕΡΟΝ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΧ ΦΩΦΑΡΑ ΜΟΥ , ΑΙΝΤΕ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΠΙΑΤΙΚΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙΣ ΜΩΡΗ ΒΛΑΧΑ ΠΟΥΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΗ , ΕΙΠΑΜΕ ΤΟ ΞΕΦΤΥΛΙΣΑΜΕ ΤΟ ΟΙΚΗΜΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ...
ΜΩΡΗ ΒΛΑΧΑ ΦΩΦΗ, ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΒΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ? Ο ΣΤΡΑΤΑΡΧΗΣ ΠΑΠΑΓΟΣ ΜΩΡΗ.. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΕΤΑΞΑΣ... ΑΙΝΤΕ ΙΣΩΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ , ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΜΠΑΖΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΕΦΑΛΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΤΙΓΚΩ ΜΟΥ ...ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλοί πλέον γνωρίζουν ότι το αποτέλεσμα κρίνετε σε μερικές δεκάδες χιλιάδες ψήφων, εάν έχετε αμφιβολίες αναρωτηθείτε γιατί η κ.Μπακογιάννη υποστηρίζει τόσο ένθερμα τον κ.Καραμανλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ.Λέκκας
αυτη η βλαχαρα η φωφη ειναι στο επιπεδο της τρελλοπρετεντερως να κανουνε εκπομπη μαζι.... να βαλουνε και τον κατελη να δεσει το πραγμα... ο κατελης μιλαει οπως ο giorgakis κανεις δεν τον καταλαβαινει και ειναι και ευτυχης ! ΧΑΖΟ ΠΑΙΔΙ ΧΑΡΑ ΓΕΜΑΤΟ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ? ε κατι τετοιο... ενω η φωφη και η τρελλοπρετεντερω εχουνε εκεινο το 'ξερεις ποιος ειμαι εγω' του καθε αμορφωτου και ξιππασμενου βλαχου....δηλαδη να σκας στο γελιο.. η ιστορια του 'επικρατειας του πασοκ' σαν να το εγραψε ο Ψαθας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέρα με τη μέρα, ώρα με την ώρα, διαμορφώνουμε θετικούς συσχετισμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυσχετισμούς, νίκης παντού, σε κάθε κοινωνικό χώρο.
Συσχετισμούς νίκης σε όλη τη χώρα, σε κάθε γωνιά, σε κάθε χωριό, σε κάθε συνοικία, σε κάθε πόλη, σε κάθε νομό, σε κάθε περιφέρεια, σε κάθε μητροπολιτικό κέντρο.
Στην Αθήνα, στην Αττική, στη Θεσσαλονίκη.
Μπορούμε να προχωρήσουμε και να συνοδοιπορήσουμε μαζί με τη μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού, γιατί εμείς έχουμε δώσει δείγματα γραφής με δημιουργικό έργο.
Ενώνουμε τους Έλληνες με όραμα, σχέδιο και μεγάλους στόχους.
Αλλάζουμε την Ελλάδα με έργα, με ανάπτυξη παντού, με ευημερία και ποιότητα ζωής για όλους και με ασφάλεια.
Δημιουργούμε μια δίκαιη κοινωνία με ανάπτυξη, με συνοχή, με αλληλεγγύη, με ανθρωπιά. Μια δίκαιη κοινωνία με εμπιστοσύνη, διαφάνεια, αξιοπρέπεια, αξιοκρατία.
Ο Γιώργος Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ με το όραμά του, με τις ιδέες του, με το ανανεωμένο Πρόγραμμά του, με τις συγκεκριμένες δεσμεύσεις του, με το δημιουργικό του έργο, μέρα με τη μέρα, δίνει πρόσωπο, δίνει φωνή, δίνει δύναμη, δίνει ελπίδα και προοπτική σε μια μεγάλη πολιτική και κοινωνική πλειοψηφία.
Εμείς δίνουμε τις μάχες για το παρόν και το μέλλον. Όχι γι' αυτά που φεύγουν και με αυτούς που φεύγουν. Με αυτούς που συμβολίζουν μια θαμπή και γκρίζα 4ετία.
Δίνουμε τις μάχες των προγραμματικών ιδεών μας, των προγραμματικών θέσεων και των προγραμματικών μας δεσμεύσεων, με ουσιαστικά επιχειρήματα.
παιδια θα με ενημερωσει κανεις που τραγουδαει σημερα η λολοτα ? (ο αλβανος - σορρυ αλαβανος) ? δεν ειπανε τα καναλετα τιποτα και εχω κατι χαλασμενα γιαουρτια να περασουνε συριζα...
ΑπάντησηΔιαγραφή... ο κατελης μιλαει οπως ο giorgakis κανεις δεν τον καταλαβαινει και ειναι και ευτυχης ! ΧΑΖΟ ΠΑΙΔΙ ΧΑΡΑ ΓΕΜΑΤΟ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ? ε κατι τετοιο...
ΑπάντησηΔιαγραφήGIORGAKI GO HOME !