GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

ΠΑΣΟΚ: Στροφή αριστερά ή δεξιά;

Εθνος μικροαστών πια η Ελλάδα. Ασύμφορη η αριστερή στροφή... . Γράφει ο Περα-στικός http://www.viotia.blogspot.com/ . Εμένα με έχει εντυπωσι...

Εθνος μικροαστών πια η Ελλάδα. Ασύμφορη η αριστερή στροφή...
.
Γράφει ο Περα-στικός
http://www.viotia.blogspot.com/
.
Εμένα με έχει εντυπωσιάσει ότι σχεδόν όλοι οι πολιτικολογούντες αυτές τις ημέρες υποστηρίζουν ότι το ΠΑΣΟΚ πρέπει να στραφεί αριστερά για να ξαναβρεί τις ρίζες του και άλλα τέτοια ευτράπελα. Οι απόψεις αυτές με προβληματίζουν για 3 λόγους:
1. Σε ολόκληρη την Ευρώπη το εκλογικό σώμα στρέφεται δεξιά. Στη Γαλλία συνολικά η δεξιά θεωρείται ότι καταλαμβάνει περισσότερο από 60% του εκλογικού σώματος. Στη Βρετανία οι Εργατικοί για να κερδίσουν την εξουσία μεταλλάχθηκαν σε κεντροδεξιό κόμμα. Το ίδιο και στην Ισπανία. Στην Πολωνία την προηγούμενη Κυριακή το κεντροδεξιό κόμμα έστειλε στην αντιπολίτευση το ακόμη(!!!) πιο δεξιό του Καζίνσκι κ.λπ. Με δεδομένο και εξακριβωμένο ότι η Ελλάδα δεν βρίσκεται εκτός των ιδεολογικών ρευμάτων που διατρέχουν τη Γηραιά Ηπειρο ποιο πολιτικό νόημα έχει η επίκληση μιας αριστερής στροφής;
2. Βασικός πυλώνας κάθε έκφρασης της αριστεράς στην Ελλάδα, από τους γραφικούς αριστεριστές και αναρχικούς έως τους ΠΑΣΟΚους της πρώτης τετραετίας, είναι ο αντιαμερικανισμός, που μπορεί κατά την προσφυή ρήση του Κορνήλιου Καστοριάδη να είναι "ο σοσιαλισμός των ηλιθίων", όμως στην Ελλάδα έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές αριστερών. Ποιος από τα ηγετικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ και ειδικά της φερόμενης ως (πιο) αριστερής τάσης Παπανδρέου μπορεί να επικαλεστεί αντιαμερικανικές δάφνες για να αντλήσει ψήφους από την αριστερά όταν όλοι, του αρχηγέτη περιλαμβανομένου, τυγχάνουν της ευνοίας (μην πούμε τίποτε περισσότερο) της υπερδύναμης σταθερά και ολοφάνερα;
3. Ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι ο νέος αρχηγός του ΠΑΣΟΚ υπερβαίνοντας όποια εμπόδια στρέφει το κόμμα αριστερά. Με ποια ηγετική ομάδα θα κυβερνήσει όταν όλοι οι αξιωματούχοι του ΠΑΣΟΚ (και στις δύο κυρίαρχες ομάδες) έχουν λύσει τα βιοποριστικά προβλήματα μέχρι 20ής γενεάς; Και μπορούν άνθρωποι που κατέχουν μετοχές εκατομμυρίων ευρώ π.χ. να είναι αριστεροί και να ανησυχούν για τα λαϊκά συμφέροντα ή θα ενδιαφέρονται για περισσότερο για την άνοδο των αγορών και των χρηματιστηρίων;
Θεωρώ λοιπόν ότι η θρυλική "στροφή προς τα αριστερά" είναι πολιτικά ασύμφορη (1), εθνικά επιζήμια(2) αλλά και πρακτικά ανέφικτη (3) για το ΠΑΣΟΚ.
Και προτιμότερο θα ήταν να ειπωθεί από τους υποψηφίους αρχηγούς του η αλήθεια στον ελληνικό λαό: είμαστε πλέον ένα έθνος μικροαστών. Αυτοί οι άνθρωποι, οι μικροαστοί, θέλουν το κόμμα τους, το οποίο υπό προϋποθέσεις μπορεί να είναι το ΠΑΣΟΚ. Το νέο ΚΕΝΤΡΩΟ ΠΑΣΟΚ είτε υπό τον Παπανδρέου είτε υπό τον Βενιζέλο.

58 σχόλια

  1. Περ-αστικέ

    Έγραψες!!! Τα είπες όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Ο/Η ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΕΛΛΟΣ είπε...
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
    ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
    ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΩΣ
    ΜΕΓΑΛΟΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ
    ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ
    www.youtube.com/nemesisrellos
    αποκαλυψη τωρα

    9:09 πμ

    9:11 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Βασικός πυλώνας κάθε έκφρασης της αριστεράς στην Ελλάδα, από τους γραφικούς αριστεριστές και αναρχικούς έως τους ΠΑΣΟΚους της πρώτης τετραετίας, είναι ο αντιαμερικανισμός"

    Και ερωτω. Μπορει ποτε ο ΓΑΠ να ασκησει αντιαμερικανικη πολιτικη?
    Ενας γεννημενος στην Αμερικη απο Αμερικανιδα μητερα?
    Ξεχναμε τον Κλιντον και την Ολμπραιτ? Ξεχναμε το σχεδιο Αναν?

    Ποιον εχει την εντυπωση οτι κοροιδευει ο ΓΑΠ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 9.45

    Σοβαρέψου.
    Να αρχίσεις κάποτε να διακρίνεις ΒΑΣΙΚΕΣ έννοιες και δομές της κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετα τις εκλογες του 2011, ο Προεδρος του ΠΑΣΟΚ Γεωργιος Παπανδρεου δηλωσε για το αποτελεσμα και το ποσοστο του κομματος του που επεσε στο 27%.
    "Πολεμηθηκαμε απο υπονομευτες την περασμενη τετραετια και δεν μπορεσαμε να περασουμε το μηνυμα μας στον λαο. Κηρυσσω αμεσες διεργασιες για την επιβεβαιωση του κομματος στο ονομα μου ως Προεδρου, ωστε να αλλαξουμε το κομμα, να κανουμε αριστερη στροφη και αποτιναξουμε τα συμφεροντα που εμπλεκονται σε μεγαλο βαθμο για το αποτελεσμα των εκλογων."

    Στοιχηματιζω οτι θελετε οτι αυτο θα ειναι το σκηνικο το βραδυ των επομενων βουλευτικων εκλογων.

    Ψηφιστε Βενιζελο οσο ειναι καιρος. Λιγοτερο απο μια εβδομαδα μενει. Μπορειτε να αλλαξετε την ιστορια του κομματος και του τοπου προς το καλυτερο. Ψηφιζοντας ΓΑΠ ειναι σκετη παρανοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. index

    ο Περ-ασ-τικός
    με το άρθρο του αυτό κάνει μια σοβαρή πρόταση. Παρότι είναι προφανές ότι δεν ψηφίζει πασόκ η αριστερά αλλά "κάτι άλλο" (αλήθεια... τι; ΝΔ η Σημίτη;) κάνει μία ανάλυση.

    Λέει λοιπόν ότι κατά την γνώμη του το πασόκ πρέπει να κάνει ότι επί κυβερνήσεων Σημίτη. Να βγάλει δηλαδή φλάς αριστερά και να στρίψει δεξιά ανάστροφα στον μονόδρομο!

    Ασε ρε φίλε, σε έπιασε η ανησυχία από τώρα;
    Στις επόμενες εκλογές ΔΕΝ θα υπάρξει άλλη ΝΔ να πάρει τη θέση της ΝΔ!
    Τελεία και παύλα!!!

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να και ο βλαξ 11.06 που δεν διάβασε ούτε το θέμα ούτε τα σχόλια!

    Τέλεια κουτσουλιά πουλάκι μου 11.06, μπράβο!
    Θα την γράψουμε σοβαρά στα @@ μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άσε, αυτές τις αρλούμπες τις έλεγε και ο Πρετεντεράκος.

    Το κίνημα των συνταγματολόγων απέτυχε. Παραιτηθείτε κ. Βενιζέλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ΠΑΣΟΚ δεν θα γινει κακεκτυπο του συριζα και του κκε!
    Οι νεες ιδεες του Γιωργου ειναι η μονη ελπιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελλας, το απεραντο φρενοκομειο των μιζαδορων, των λαμογιων, των κρατικομισθωτων, των τεμπεληδων, των βολευμενων, των αρπακτικων, των κουτοπονηρων και τωρα των μαζοχιστων που θελουν τον Γιωργακη για αρχηγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σύντροφοι,στις 11/11 κρίνονται πολύ περισότερα πράγματα από την αρχηγία.
    Κρίνεται η ίδια η ύπαρξη του ΠΑΣΟΚ ως κόμμα εξουσίας,ως κόμμα σοσιαλιστικό,ως κόμμα πατριωτικό.
    Ο ΓΑΠ έχει προαποφασίσει να μας οδηγήσει σταδιακά σε απομόνωση,συρρίκνωση,καταποντισμό.
    Οι νεωτερικές του ιδέες,εκπορευόμενες πάντα από ξένα κέντρα περί "Κοινωνίας των πολιτών" και "Συμμετοχικής δημοκρατίας",δεν έχουν πέραση στον Ελληνικό λαό.
    Σιγά,σιγά όλοι καταλαβαίνουν τον σκοπό για τον οποίον δημιουργήθηκε όλο αυτό το πλέγμα οργανώσεων και μηχανισμών.
    Οι λαοί αντιδρούν παντού.Το παραμύθι αργά,αλλά σταθερά,ξεθωριάζει.
    Αν αφήσουμε τον ΓΑΠ,τον Ρόντο,τον Γερουλάνο,την Λάμψα,την Καραμάνου να ολοκληρώσουν το καταστροφικό τους έργο,θα είμαστε υπέυθυνοι εμείς και μόνο εμείς για το ζοφερό μέλλον που επιφυλάσσουν όλοι αυτοί στην πατρίδα μας.
    Μην πέφτετε στην παγίδα που στήνουν.Το παραμυθάκι τους ότι μόνο οι γραφικοί,οι φασίστες και οι αναρχικοί αντιστέκονται στα κελεύσματα της "νεας εποχής" καταρρέει σε όλον τον κόσμο.Οι φωνές αντίστασης πυκνώνουν παντού.

    Αυτό που πρέπει όλοι μας να κανουμε είναι να πείσουμε τις πλατιές μάζες των συμπολιτών μας για την κρισιμότητα των εκλογών.

    Ετσι κι αλλιώς τα κέντρα αποφάσεων έχουν προαποφασίσει ήδη την...διάδοχο του ΓΑΠ,αν αυτός αποτύχει ξανά.(Λέγε με Αννούλα).

    Σύντροφοι,μην τους αφήσετε.

    Η κληρονομιά που μας άφησε ο Ανδρέας είναι βαριά.

    Ας μην επιτρέψουμε στους τυχάρπαστους να πετύχουν ότι δεν πέτυχε ο Αβέρωφ,ο Μητσοτάκης,ο Εβερτ,η CIA κι άλλοι πολλοί.
    Να διαλύσουν το ΠΑΣΟΚ όπως το γνωρίσαμε και το αγαπήσαμε.Ενα ΠΑΣΟΚ αγαπητό στους φίλους και φόβητρο στους εχθρούς.
    Ενα ΠΑΣΟΚ που έμενε σταθερό στις βασικές αρχές της λαϊκής κυριαρχίας,της εθνικής ανεξαρτησίας,της συμπαράταξης με τους μη προνομιούχους.

    Πρέπει να νοιώσουμε ξανά περήφανοι.

    Να σηκώσουμε ψηλά τις σημαίες του αγώνα,της αμφισβήτησης,της παλης,της ιδεολογίας.

    Αρκετά έχουμε απογοητευτεί.

    Το θέμα δεν είναι λοιπόν ποιός θα είναι ο αρχηγός στις 12/11.

    Το κρίσιμο είναι ποιός δεν πρέπει να είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιωργο ας τελειωνουμε .
    Διεγραψε τους
    Διεγραψε τους
    Στειλους στα σπιτια τους .

    παλαιο πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιωργο ας τελειωνουμε .
    Διεγραψε τους
    Διεγραψε τους
    Στειλους στα σπιτια τους .

    παλαιο πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιωργο ας τελειωνουμε .
    Διεγραψε τους
    Διεγραψε τους
    Στειλους στα σπιτια τους .

    παλαιο πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνω, το ΠΑΣΟΚ θα πρεπει απο το παλαιο δημοσιουπαλληλικο να γινει το κομμα του κεντρωου-κεντροαριστερου και κοινωνικα φιλελευθερου χωρου, να τολμησει με προτασεις απο τον διαχωρισμο κρατους εκλησσιας, αναγνωριση δικαιωματων ομοφυλοφιλων και αναγνωριση της δημοκρατιας της μακεδονιας ως την καταργηση της μονιμοτητας στο δημοσιο και την μειωση θεσεων εργασιας σε χωρους οπως η εθνικη τραπεζα που εχει μπει το καθε μπλε και πρασινο μπουμπουκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιωργο ας τελειωνουμε .
    Διεγραψε τους
    Διεγραψε τους
    Στειλους στα σπιτια τους .

    παλαιο πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιωργο ας τελειωνουμε .
    Διεγραψε τους
    Διεγραψε τους
    Στειλους στα σπιτια τους .

    παλαιο πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιωργο ας τελειωνουμε .
    Διεγραψε τους
    Διεγραψε τους
    Στειλους στα σπιτια τους .

    παλαιο πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 2.00

    Σε ποιό κράτος οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι μόνιμοι;
    Κεντροαριστερό με όλα αυτά που γράφεις; Δηλαδή τι προτιμάς, κάτι σαν "καραμανλής" η κάτι σε "βενιζέλος";;;

    Οσο για την αναγνώριση "της μακεδονίας" απλά να σου πω ότι: γαμώ τη μάνα σου γαμώ το σπίτι σου γαμώ το σόι σου κωλοπαίδι!

    Ο ανθελληνισμός μαλάκα δεν είναι ένδειξη προοδευτικότητας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οσες στροφες και να κανει ο ΓΑΠ προς τα αριστερα, οσο και να προσπαθησει να δημαγωγει και να παραμυθιαζει τους υποστηρικτες του, τα κουκια ειναι μετρημενα.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν βγαινει κυβερνηση αν δεν παρει ψηφους απο ΝΔ και απο ΣΥΡΙΖΑ. Και δεν θα παρει γιατι κανεις ΝΔημοκρατης δεν θα αφησει τον Καραμανλη για τον ΓΑΠ (η διαφορα τους ειναι πανω απο 20%), αντιθετως πολλοι δυσαρεστημενοι κεντροδεξιοι ΠΑΣΟΚΟΙ θα ψηφισουν ΝΔ στις επομενες εκλογες. Ο πιο σοβαρος ΣΥΡΙΖΑ του Αλαμανου προβλεπεται να κερδισει παλι ενα επιπλεον 1-2% και καταληγουμε οτι το ποσοστο του ΠΑΣΟΚ στις επομενες βουλευτικες θα κυμαινεται μεταξυ 30-31%. Αυτο σημαινει οτι μετα τις επομενες εκλογες θα υπαρχει ξανα η ψυχοφθορα διαδικασια εκλογης νεου αρχηγου, η οποια θα καταδικασει το ΠΑΣΟΚ σε ακομη μικροτερα ποσοστα στο μελλον.
    Οσοι λοιπον θελουμε την προοδο του κομματος και την αναδειξη του σε κυβερνηση, θα πρεπει οσο και αν ειναι επιπονο σε μερικους, να καταψηφισουν τον ΓΑΠ. Δεν ξερω αν νεος προεδρος πρεπει να ειναι ο Βενιζελος η ο Σκανδαλιδης. Αυτο που ξερω με βεβαιοτητα ειναι οτι ο ΓΑΠ θα ειναι η καταστροφη και ο μαρασμος του ΠΑΣΟΚ. Π
    ολλοι λενε οτι η εξουσια δεν ειναι αυτοσκοπος. Αν δεν μας ενδιαφερει η εξουσια, γιατι τοτε ο ΓΑΠ ζητουσε μονιμα στην Βουλη την παραιτηση της κυβερνησης και διεξαγωγη εκλογων? Ας γινουμε τοτε ενα φιλανθρωπικο κινημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 2.00

    Σε ποιό κράτος οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι μόνιμοι;
    Κεντροαριστερό με όλα αυτά που γράφεις; Δηλαδή τι προτιμάς, κάτι σαν "καραμανλής" η κάτι σε "βενιζέλος";;;

    Οσο για την αναγνώριση "της μακεδονίας" απλά να σου πω ότι: γαμώ τη μάνα σου γαμώ το σπίτι σου γαμώ το σόι σου κωλοπαίδι!

    Ο ανθελληνισμός μαλάκα δεν είναι ένδειξη προοδευτικότητας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε ποιό κράτος οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι μόνιμοι;

    Στα σκανδιναβικά κράτη τα οποία αποτελούν πρότυπο για το ΓΑΠ, μεταξύ άλλων.Εκεί οι περισσότεροι με σχεσή εργασίας σε δημοσίους οργανισμούς εργάζονται με σύμβαση ορισμένου χρόνου ή και σε θέσεις μερικής απασχόλησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΚΑΦΡΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΡΩΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΜΕ.
    Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΑΡΧΗΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ. ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΝΔ, "ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ". ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Διεγραψε τους Γιωργο ολους. Να μεινεις με την μαμα σου και τον Νικολακη. Στις αλλες εκλογες θα το παλευεις για να μπεις στη Βουλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. περαστικέ, συμφωνω 100%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ,ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ
    ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΠΗΡΕΣ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΤΩΝ
    ΛΑΜΠΡΑΚΗ
    ΜΠΟΜΠΟΛΑ
    ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ
    ΔΩΣΤΑ ΤΩΡΑ ΠΙΣΩ..
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΥΣ
    ΒΡΩΜΟΚΩΛΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. AΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ,
    ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΝΤΑΒΑΔΕΣ,
    ΥΠΟΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ,ΤΗΣ
    ΔΕΗ?
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΟΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ,ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
    ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ?
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ
    ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΕΗ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ.
    ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ,ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ?
    Η ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΜΑΦΙΟΖΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΑΣ "ΑΝΑΛΥΟΥΝ" ΤΑ ΠΑΓΑΓΑΛΑΚΙΑ
    ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ,ΤΗΝ
    ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
    ΑΠΟΚΡΥΒΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.
    ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΡΙΣΗ.
    Η ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΥ,ΜΑΦΙΟΖΙΚΟΥ ,ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥΣ.
    Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΑ.
    ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΗΣ
    ΦΤΩΧΙΑΣ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΙΑ,ΑΠΛΗΣΤΑ
    ΦΟΡΟΔΙΑΙΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ,ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΛΛΟ
    Η ΛΕΗΛΑΣΙΑ.
    ΑΥΤΗ Η ΚΡΙΣΗ...ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ ΤΗΣ ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ,ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΤΑΙ ΣΤΟ
    ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ..

    Η ΚΡΙΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ..
    ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΦΙΛΙΠΙΝΕΖΕΣ.
    EXOYME KΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ..
    ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΟΜΜΑΤΑ..
    ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΑ ΜΜΕ..
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ..
    ΕΙΝΑΙ Ο ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ
    ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙΣΜΟΣ.
    Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΝΤ ΑΥΤΩΝ...
    Ο ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ.
    Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ "ΑΡΧΗΓΟΣ" ΤΩΝ ΒΑΡΟΝΩΝ
    ΤΩΝ ΜΜΕ.

    12:25 πμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Επιτελους,να σταματηση η υποκρισια
    και στην ελλαδα.
    Οχι στον κρυφομπερλουσκονισμο.
    Οχι στους πολιτικους αχυρανθρωπους των
    βαρωνων των ΜΜΕ.
    Απαιτουμε να βγουν μπροστα τα
    πραγματικα αφεντικα και να κανουν
    ενα νεο κομμα,με στελεχη τους
    επωνυμους δημοσιογραφους.

    12:26 πμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ
    ΚΥΒΕΡΝΑΜΕ ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
    ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΜΕ ΤΑ
    ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
    ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ.
    ΘΑ ΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΤΑ
    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΜΑΣ.
    ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΟΛΟΥΣ,
    ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΑΣ ΤΗΛΕΑΣΤΕΡΕΣ.

    ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΩΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ?
    ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ
    ΚΑΨΑΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΡΓΙΑΣΑΤΕ ΜΕ
    ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΣΤΑ ΜΜΕ.
    ΠΗΡΑΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    ΤΩΡΑ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ..
    ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ?

    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΗ?

    Ο ΤΑΤΟΥΛΗΣ?
    Ο ΕΥΘΥΜΙΟΥ?
    Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ?
    Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ?
    Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ?
    Ο "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ"?

    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΖΟΥΜΑΚΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ-ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ?
    ΓΙΑ
    ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ
    ΝΤΑΒΑΔΩΝ ,ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΟΥΣ.
    Π.Χ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ,ΟΤΕ,ΔΕΗ.


    ΓΙΑ
    ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
    ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ.


    ΓΙΑ
    ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΤΩΝ
    ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ,ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ.

    ΓΙΑ
    ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ
    ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ.

    ΓΙΑ
    ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΡΧΩΝ
    ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ.


    ΓΙΑ
    ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΚΥΠ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
    ΝΤΑΒΑΔΕΣ.

    ΓΙΑ,ΓΙΑ,ΓΙΑ....
    ΠΟΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΞΙΜΟ.

    ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
    ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΔΩΝ.

    ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ

    ΝΕΑ
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
    ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
    ΕΘΝΟΣ
    ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ
    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ

    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ
    ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΩΝ ΓΕΛΕΙΩΝ,
    ΤΩΝ ΟΚΤΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΝΑΣ ΗΓΕΤΗΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ
    ΜΕ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΑΧΥΡΟΣΤΕΛΕΧΗ,
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ,ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΝΑ
    ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΣ.
    ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ.
    ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΕΙΣ, ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.
    Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ, ΚΑΙ Ο ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ,
    ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΣΕ ΕΞΕΦΤΕΛΙΣΟΥΝ,ΝΑ ΣΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ.
    ΓΑΜΗΣΕ ΤΟΥΣ.
    ΜΠΟΡΕΙΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟΙ.
    ΤΟ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ,
    ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ,ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙΣ,ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ
    ΚΑΜΟΡΑ-ΜΜΕ.
    ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.

    5:58 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΩΡΓΟ
    ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ..
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΕ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ.
    ΚΑΝΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΤΟΥΣ.
    ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ-ΛΑΜΠΡΑΚΗ.
    ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.

    5:59 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΩΡΓΟ
    ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙΣ ΑΝΟΙΧΤΑ
    ΤΑ ΝΕΑ,ΒΗΜΑ,ΕΘΝΟΣ,ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,
    ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.
    ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟΥΣ..
    ΕΙΝΑΙ ΠΤΩΜΑΤΑ.
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ.
    ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥΣ
    ΕΚΔΟΤΕΣ.
    ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΣΕ ΕΜΠΟΔΙΣΑΝ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
    ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΧΥΡΟΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥΣ.
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

    5:59 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΩΡΓΟ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ..
    ΟΧΙ ΤΙΣ ΦΙΛΙΠΙΝΕΖΕΣ ΤΟΥΣ.
    ΕΝΑΝ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΣ ,ΔΕΚΑ ΘΑ ΣΕ
    ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ..ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ
    ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ,ΛΑΜΠΡΑΚΗ,ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ
    ΣΕ ΞΕΣΚΙΣΑΝ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΤΑ
    ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΑ ΠΤΩΜΑΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ
    ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ.
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΣΑΚΙΣΕΙΣ ΤΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ,ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ.
    ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΜΠΟΜΠΟΛΑ,ΛΑΜΠΡΑΚΗ,
    ΕΙΝΑΙ ΦΟΥΣΚΕΣ.
    ΜΕΤΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΕ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ.
    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.
    ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΝΤΑΒΑΤΖΟΥΛΙΝΙΑ?
    Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΑΣ ΕΡΙΞΕ ΤΟ ΓΑΝΤΙ,
    ΣΤΗΝ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ.
    ΧΑΧΑΧΑ
    ΠΩΠΩΠΩ ΞΕΦΤΙΛΑ...
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΟΒΑΤΑΙ..

    6:41 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΙ ΠΑΘΑΤΕ?
    ΠΗΓΑΤΕ ΝΑ ΦΑΤΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ,ΚΑΙ
    ΤΟΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΤΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΗΓΕΤΗ.
    ΘΑΥΜΑ ΘΑΥΜΑ....
    ΜΑΓΚΕΣ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΡΟΥ
    ΗΤΑΝ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ
    ΝΤΑΒΑΤΖΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΦΟΒΕΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ANTIΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ.

    Βιβλίο-«πυξίδα» για την Κεντροαριστερά
    Υπέρ της διαμόρφωσης ενός Συνασπισμού Εξουσίας τάσσεται o Κ. Λαλιώτης

    «Εδώ και πολλά χρόνια πάντα πίστευα ότι ο Μεταπολιτευτικός Κύκλος του 1974, που σηματοδοτήθηκε με τον Δικομματισμό, με τις Μονοκομματικές Κυβερνήσεις, με τις εναλλαγές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, ουσιαστικά έχει κλείσει»,

    «Τώρα πια διανύουμε έναν νέο ιστορικό κύκλο, που πρέπει να έχει ως συστατικό στοιχείο τον Διπολισμό και όχι τον Δικομματισμό.

    Ο κ. Λαλιώτης κάνει λόγο για ένα «Νέο Συνασπισμό Εξουσίας», αναφέροντας πως «η ανασύνθεση της σύγχρονης, δημοκρατικής, πολυκομματικής Κεντρο - Αριστεράς

    Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ
    ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΔΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΩΝ
    ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.

    ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΜΕ..
    πολυκομματικής Κεντρο - Αριστεράς

    ΠΟΣΑ ΚΟΜΜΑΤΑ?
    ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ,ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ?

    ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΜΕ
    Διπολισμό και όχι τον Δικομματισμό.
    Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΠΟΛΙΣΜΟΥ
    ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ
    Ν.Δ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ?

    ΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΩΝ
    ΝΤΑΒΑΔΩΝ ..ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ
    ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

    11:19 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    OI NTABAΔΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΤΟΥΣ
    ΔΥΟ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ.
    ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ
    ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.
    ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ.
    ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ Ο ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ..
    ΖΗΤΩ Ο ΝΤΑΒΑΤΖΟΔΙΠΟΛΙΣΜΟΣ..
    ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑΧΘΕΙ,
    Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Η ΔΑΜΑΝΑΚΗ..
    Ε ΡΕ ΓΕΛΙΑ..

    11:29 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΑ ΔΥΟ ΕΞΤΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΝΑ
    ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΔΥΟ ΣΕ ΕΝΑ...
    ΤΑ ΣΗΜΙΤΟ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΑ..
    ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΙΤΙΚΟ ΘΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΑΠ.
    ΜΕ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
    ΕΤΣΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΘΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΚΑΙ
    ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΙΚΟΥ
    "ΔΙΠΟΛΙΣΜΟΥ".

    11:33 μμ

    6:43 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΤΕ?
    ΤΟΣΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΧΕΤΕ
    ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ
    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΛΟΓΟΥΣ
    ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ

    ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ?
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΗ ΦΟΥΣΚΑ?
    ΕΧΕΤΑΙ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ Ο
    ΛΑΟΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ
    ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ?
    ΤΟΣΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ,ΤΟΣΑ ΕΞΟΔΑ..
    ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ
    ΤΟ "ΧΑΖΟ ΠΑΙΝΤΙ" ΠΟΥ ΔΕΝ "ΤΡΑΒΑΕΙ?

    5:09 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΜΗΠΩΣ Ο "ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ" ΕΙΝΑΙ ΓΕΩΡΓΙΟΣ?

    ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ..
    ΜΠΟΜΠΟΛΑΚΗΣ
    ΚΟΚΚΑΛΑΚΗΣ
    ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ
    ΚΥΡΙΑΚΟΥ-ΛΑΚΗΣ
    AΛΑΦΟΥΖΙΝΟΣ
    ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΡΟΥΛΗΣ
    ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΚΗΣ
    ΤΡΕΜΙΤΣΑ
    ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΑΚΟΥΛΗΣ
    ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ
    ......
    ......

    6:46 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    BENZEΛΟ ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ..
    ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΣΟΥ.
    ΑΠΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ
    ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ....ΞΟΦΛΗΜΕΝΩΝ,
    ΝΤΑΒΑΔΩΝ.
    ΣΤΟΥΣ
    ΜΠΟΜΠΟΛΑΚΗ
    ΚΟΚΚΑΛΑΚΗ
    ΛΑΜΠΡΟΥΚΟ
    ΚΥΡΙΑΚΟΥ-ΛΑΚΗ
    AΛΑΦΟΥΖΙΝΟ
    ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΡΟΥΛΗ
    ΒΑΡΔΙΝΟΓΑΝΝΟΥΚΟ
    ΤΕΓΟΠΟΥΛΙΝΟ

    6:46 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΠΑΓΚΑΛΕ
    ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ
    ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ
    ΤΑ ΜΜΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ
    ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ.
    ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ
    ΤΑ ΨΩΝΙΣΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ
    "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. O ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ
    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ
    ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ
    ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ..
    ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΝΑ ΤΗΝ ΘΑΨΕΙ.
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑΤΙ?
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΤΕΛ?
    ΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ
    ΚΑΝΑΛΙΑ?
    ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ?
    ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ,ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΙΤΣΑ,ΠΑΙΡΝΕΤΕ
    ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ?


    ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ
    ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΦΑΨΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΑΓΚΑΛΟΥ.
    ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΚΑ?
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ?

    ΓΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΠΑΓΚΑΛΕ
    ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ
    ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ
    ΤΑ ΜΜΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ
    ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ.
    ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ
    ΤΑ ΨΩΝΙΣΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ
    "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. τζων τζων
    τζων τζων
    τζων τζων
    τζων τζωντζων τζων
    τζων τζων τζων τζων
    τζων τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΠΑΓΚΑΛΑΡΑ ΠΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
    ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ.
    ΣΩΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
    ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟ
    ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
    ΠΑΓΚΑΛΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.

    ΠΑΓΚΑΛΑΡΑ,
    ΤΟ ΒΑΡΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

    ΤΗΝ ΕΘΑΨΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΚΕΣ
    ΤΗΣ ΝΤΑΒΑΤΖΟΚΡΑΤΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. AXAΡΙΣΤΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
    ΚΑΨΑΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ
    ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ,ΚΑΙ
    ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ?

    ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ 65 ΚΑΙ ΤΟΥ 89..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Περαστικέ είσαι μεγάλο βλήμα.Ποιος σου είπε ο΄τι οι αριστεροί πρέπει να είναι φτωχοί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ασχολεισθε με τις παπαριες του καθε μαλακα πολιτικου περι νταβαδων, συμφεροντων και αλλαγων και δεν ασχολεισθε με το κυριως θεμα που πρεπει να ειναι πως θα βελτιωθει η χωρα μας σε ολους τους τομεις. Μας βλεπω σε δεκα χρονια να ειμαστε οι φτωχοτεροι οχι μονο της Ευρωπης, αλλα βεβαια θα μπορουμε να συζηταμε ακομη ελευθερα για συμφεροντα, νταβαδες και λοιπα παρομοια.

    Δυστυχως ολοι οι πολιτικοι μας εχουν καταλαβει τι ηλιθιοι ειμαστε και μας παραμυθιαζουν για το τι στροφη θα κανουν, ποσο θα ανεβασουν τις συνταξεις, ποσο θα πολεμησουν τα συμφεροντα και επι της ουσιας τιποτα απολυτως. Το λιγοτερο που θα επρεπε να ζητησουμε απο ολους ανεξαρτητως τους καρεκλοκενταυρους που απολαμβανουν τα εσοδα τους συν τις λαμογιες τους εις βαρος μας ειναι:

    1) Παιδεια. Καταργουνται ολα τα φροντιστηρια και αναβαθμηση των σχολειων. Δεν ειναι δυνατον τα σχολεια να μην παρεχουν τα απαιτουμενα εφοδια στους μαθητες και να καλουνται φτωχοι γονεις να πληρωνουν φροντιστηρια για να μπορεσουν τα παιδια τους να μπουν σε ανωτερη εκπαιδευση. Αυτο δεν συμβαινει σε καμμια χωρα στον κοσμο.
    2) Δημοσια διοικηση. Να σταματησει αυτη η παρανοια οπου καθε κομμα που ανεβαινει στη εξουσια, αλλαζει απο Γ.Γραμματεις υπουργειων εως διοικητες νοσοκομειων και οπου οι κανουργιοι για ενα χρονο δεν μπορουν να ανταπεξελθουν σε κανενα προβλημα, ουτε μπορει να υπαρχει συνεχεια και προγραμματισμος.
    3) Οικονομια. Να ξεκινησουν ουσιαστικες διαδικασιες για να αρχισουν επιτελους επενδυσεις στην Ελλαδα με μονιμες απλουστευσεις σε ολα τα θεματα που δυσκολευουν την προσελκυση τους. Αφου δεν μπορουμε να εχουμε δικη μας παραγωγη τουλαχιστον ας εχουμε ξενες εταιρειες. Η Τουρκια των μπουνταλαδων διπλα μας χτιζει απο μαχητικα αεροπλανα μεχρι καρφιτσες και νεα εργοστασια εμφανιζονται εβδομαδιαιως, μειωνοντας επισης και την ανεργια.
    4)Εξωτερικη πολιτικη. Ειναι αδιανοητο οτι σαν κρατος δεν εχουμε τουλαχιστον σε ορισμενα θεματα μια κοινη πολιτικη, αλλα το ενα κομμα υπονομευει το αλλο και ολα μαζι υπονομευουν την Ελλαδα.

    Υπαρχουν παρα πολλα αλλα θεματα που χρειαζομαστε αμεση βελτιωση.
    Το θεμα ειναι να καταλαβουν οι πολιτικοι μας οτι δεν μπορουν να μας κοροιδευουν για παντα με στημενες συνεντευξεις που μιλανε για οποιοδηποτε θεμα πλην της ταμπακιερας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΡΧΙΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ
    ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΘΕΜΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ,
    ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ.

    Δευτέρα, 5 Νοέμβριος 2007
    300 ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΟΝΟΜΑ!






    Δυστυχώς πέρασε απαρατήρητο, ενα ρεπορτάζ της Βασιλικής Σιούτη, στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, της προπερασμένης Κυριακής-κάτι πρέπει να κάνουν με το γερασμένο κασέ και τους συντηρητικούς τίτλους, τα στελέχη της. Τέλος πάντων το δημοσίευμα περιέγραφε πως κατάφεραν στα μουλωχτά οι 300 παραλίες της Βουλής, να δώσουν παχυλές αυξήσεις στους εαυτούς τους. Και φυσικά στους δικαστές με τους οποίους πάνε πακέτο για να έχουν άλλοθι νομιμοποίησης. Δεν φθάνουν δηλαδή τα προνόμια ,οπως οι συμμετοχές σε διάφορες επιτροπές απο τις οποίες κονομάνε ενα μάτσο ευρώπουλα την ώρα. Δεν τους φθάνουν τα ταξίδια στο εξωτερικό, στα οποία ντουβάρια πάνε και ντουβάρια επιστρέφουν. Δεν φθάνει η ανεπάρκειά τους και η έλλειψη γνώσης των προβλημάτων του λαού. Δεν φθάνουν οι απουσίες τους, απο τα έδρανα, οι λιμουζίνες, οι γραμματείς και οι χορηγίες απο τους επιχειρηματίες στους οποίους παριστάνουν τα υποταχτικά γιουσουφάκια. Εχουν το θράσος οι 300 κηφήνες, να κονομάνε οσα περισσότερα χρήματα τους επιτρέπει η θέση τους, στην άρρωστη δημοκρατία μας. Τριακόσιοι αχρείαστοι βολεμένοι τεμπέληδες-με λίγες εξαιρέσεις- που αφήνουν μια χώρα να παραδίδεται στις φλόγες, το περιβάλλον να γίνεται μπουρδέλο, την γραφειοκρατία να ασελγεί σε βάρος του πολίτη. Αυτοί οι κύριοι και οι γλάστρες, που υποδύονται τις βουλευτίνες , ενδιαφέρονται μόνο ν αυξήσουν την βουλευτική αποξημίωση τους.
    Στην αρπαχτή οι 300 κηφήνες βρίσκουν τρόπο να κάνουν την υπέρβαση.
    Tελικά είμαστε ενας πολύ μαλάκας λαός...


    ΩΧΩΧ..
    ΑΓΡΙΕΨΑΝ ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ..
    ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ..
    ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ..

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
    ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ξοφλημενε ψυχαρη,κανε μας την..
    χαρη και παραιτησου.


    ξοφλημενε ψυχαρη,κανε μας την..
    χαρη και παραιτησου.


    ξοφλημενε ψυχαρη,κανε μας την..
    χαρη και παραιτησου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΛΑ.Ο.Σ.: «Ο κ. Αλαβάνος πλειοδοτεί μόνος του σε φιλοσκοπιανισμό»

    Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
    Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2007 14:49
    Τελευταία Ενημέρωση : 05/11/2007 15:32 Εκτυπώστε το Στείλτε το με email Φυλάξτε το


    Για «φιλοσκοπιανισμό» κατηγορεί ο ΛΑ.Ο.Σ. τον επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Αλαβάνο, με αφορμή την επικείμενη επίσκεψή του στα Σκόπια.

    Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «ο κ.Αλαβάνος δεν καταλαβαίνει ότι, άθελα του, και μόνο για επίδειξη ενός παρωχημένου και παλαιοκομμουνιστικού "λάϊτ διεθνισμού" και "αντιεθνικιστικού προοδευτισμού", κόντρα στο παλλαϊκό ρεύμα της χώρας μας που ούτε σύνθετη ονομασία δεν θέλει, εξυπηρετεί έτσι, εν τέλει, αντικειμενικά τα Σκοπιανά ενεργούμενα της υπερατλαντικής νέας Υψηλής Πύλης».

    Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ Γ. Καρατζαφέρης, σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση με τον υπουργό Εθνικής Αμυνας, σημείωσε ότι «σε δύσκολες καμπές, κομβικές καμπές καλό θα ήταν να υπάρχει μια ενιαία φωνή προς τα έξω». «Εγώ δεν έχω δει κανέναν αρχηγό πολιτικού κόμματος των Σκοπίων να έρχεται εδώ μεμονωμένα και να εκφράζει μία πολιτική και αυτό το οποίο ζητάω με πολλή καλή διάθεση, από τον κύριο Αλαβάνο, είναι να το σκεφτεί γιατί δεν ξέρω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί», πρόσθεσε ο κ. Καρατζαφέρης .

    Απαντώντας, το γραφείο Τύπου του ΣΥΝ αναφέρει σε ανακοίνωσή του : «Ουδέν σχόλιο. Ανακοινώσεις αυτού του ύφους δεν επιδέχονται πολιτικού σχολιασμού. Εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των θεατρικών επιθεωρήσεων».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. οι ανευθυνοι εγκληματιες της
    "αριστερας",επιδιωκουν να διαλυσουν
    τη δημοσια παιδεια,για λιγα ψηφουλακια..
    για δυο επιπλεον βουλευτες στην βουλη.
    εκμεταλευονται την αγωνια της νεολαιας,την χρησιμοποιουν.
    αλητες
    αλητες
    αλητες
    παλιος αριστερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τρεις μέρες ήμουν στη Εθνική Συνδιάσκεψη . Το στάδιο είναι σχετικά κοντά στο σπίτι μου και η πρόσβαση ήταν εύκολη .
    Το τελικό μου συμπέρασμα , λυπηρό , θλιβερό , απογοητευτικό .
    Δεν μιλώ για τους τρεις διεκδικητές της Προεδρίας .
    Και οι τρεις υπερασπίστηκαν τις υποψηφιότητές τους όσο μπορούσαν καλλίτερα και ο καθένας μας θα τους κρίνει .
    Μιλώ για τα ''στελέχη '' του Πα.σο.κ. που ενω μίλησαν πολύ για τον σοσιαλισμό και για Λαικούς αγώνες έδειξαν ,σε όλους μας,ότι δεν ενδιαφέρονται για ΤΙΠΟΤΕ άλλο εκτός από τον εαυτούλη τους .
    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ λεγόμενες ΚΑΡΑΒΑΝΕΣ .
    Δεν ξεχωρίζω στρατόπεδα .
    Τιμώ ιδιαίερα όσους από την πρώτη μέρα συντάχτηκαν με κάποιον υποψήφιο . Τιμώ ακόμα και τον Στέφανο Τζουμάκα που τον έχω επανειλημένα επικρίνει εις αυτήν την ιστοσελίδα .
    Δεν τιμώ καμία και κανέναν από όσους ''παζάρεψαν'' την στήριξη που θα έκαναν .
    Προσωπικά ήμουν σιωπιλός σε όλες τις συνεδριάσεις .
    Άλλοι σύντροφοι ήταν θορυβώδεις και ήμουν μάρτυρας περιπτώσεων που σύντροφοι έβρισαν βουλευτές κατηγορόντας τους ότι άλλαξαν 3 φορές στρατόπεδα . Συνιστούσα πάντα ηρεμία .

    Λυπάμαι αλλά τέτοια κατάντια στελεχιακού δυναμικού δεν την περίμενα .
    Τους είχα μάλλον υπερβολικά υπερεκτιμήσει .

    Με αυτούς τους ''τύπους'' θα πάει μπροστά το Κίνημα ο οποιοσδήποτε θα νικήσει την Κυριακή ???

    Μακάρι οι φόβοι μου να αποδειχτούν αδικαιολόγιτοι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ "ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ"
    ΕΝΟΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ,
    ΤΟΥ ΘΕΜΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ.
    ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ,ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ
    ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟ ΓΚΑΙΜΠΕΛΑΚΙ.
    ΣΩΣΤΗ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ..
    ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΑΠΕΞΩ.
    ΕΝΩ ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ.

    Δευτέρα, 5 Νοέμβριος 2007
    Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΤΑ "ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ" ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ!
    Η δεύτερη μεγαλύτερη ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ στη ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ , μετά την ανακάλυψη της τυπογραφίας συμβαίνει τώρα στο υπέροχα άναρχο διαδίκτυο.Εδω οπου ο όρος ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ, είναι πραγματικότητα κι οχι σχήμα λόγου. Ακόμη και μέσα απο τις υπερβολές των πολιτών-δημοσιογράφων, το διαδίκτυο εξελίσσεται σε μια πιο αξιόπιστη και κυρίως αντικειμενική πηγή πληροφόρησης. Η ελεύθερη έκφραση άποψης, είναι το απόλυτο όπλο που έχουν στερηθεί τα τελευταία χρόνια της διαπλοκής, οι έλληνες δημοσιογράφοι. Μιλάμε για τους απλούς συντάκτες κι όχι τα ανώτερα στελέχη (διευθυντές κλπ) που στην πλειοψηφία τους είναι φιλιπινέζες των εκδοτών (των πραγματικών εκδοτών κι οσων κρύβονται πίσω απο εκδότες -αχυρανθρώπους).
    Ο ψαγμένος αναγνώστης των εφημερίδων, ιδιαίτερα εκείνων που επιτυγχάνουν με τις προσφορές μεγάλες κυκλοφορίες, μπορεί εύκολα να μυρισθεί τα "πληρωμένα συμβόλαια θανάτου" που έχουν αναλάβει να εκτελέσουν τα συγκεκριμένα έντυπα. Συνήθως αφορούν μισητούς εχθρούς των επιχειρηματιών που χορηγουν τη μία η την άλλη εφημερίδα-που λειτουργεί σαν το 45αρι της 17Ν. Οι εχθροί-πρόσκαιροι και διαχρονικοί-είναι συνήθως πολιτικοί και επιχειρηματίες. Το φαινόμενο μια εφημερίδα να εκβιάζει κυβερνήσεις η κόμματα για αναθέσεις δημοσίων έργων, η για την επιλογή συγκεκριμένων εταιριών εξοπλιστικών συστημάτων,(πχ Γαλλικών αντι Αμερικανικών) είναι τόσο σύνηθες, οσο και η εμφάνιση του ιστορικού μπούστου της Ελένης Μενεγάκη, για λόγους τηλεθέασης. Σ αυτο το παιγνίδι εκβιασμού, χρησιμοποιούνται οι απλοί συντάκτες και οι πιο αθώοι απο τα στελέχη.
    Οι υποψιασμένοι, ζητούν συνήθως ανταλλάγματα με τον ενα η τον άλλον τρόπο. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός οτι όλο και πιο πολλοί διαπλεκόμενοι επιχειρηματίες , εφοπλιστές κι άλλα τινα λαμόγια αναζητούν τρόπους για να βγάλουν εφημερίδα. Η έντυπη δημοσιογραφία, μέρα με τη μέρα γίνεται ενα απίστευτο μπουρδέλο, με τις τσατσά, τους προστάτες του, και πάει λέγοντας. Οι δημοσιογράφοι που θέλουν να έχουν άποψη-ας έλθουν εδώ στο υπέροχο άναρχο διαδίκτυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δυστυχως το ΠΑΣΟΚ οπως το ξεραμε μας τελειωσε.
    Απο τη μια οι κλοπες, μιζες και λαμογιες, απο την αλλη η συμφεροντολογια και τα εσωτερικα ρουσφετια και τωρα η πληρης ηλιθιοτητα του να ξαναβγει ο Γιωργακης προεδρος θα κανουν ολους του Ελληνες -πλην οσων λαμογιων και ηλιθιων ψηφισουν Γιωργακη- να ακουν ΠΑΣΟΚ και να τρεχουν μακρια.
    Δεν μπορει ουτε θελει να αλλαξει τιποτα ο Γιωργος. Απο το 2003 πιπιλιζει συνεχεια την καραμελλα της αλλαγης. Αν μπορουσε θα το ειχε κανει. Αν βγει ψαξτε για κομμα. Οι Πρασινοι Οικολογοι δεν ακουγονται ασχημοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΟΙ ΘΕΜΟΣ-ΜΑΚΗΣ
    ΣΕ ΜΙΑ ΚΡΙΣΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ,ΙΣΩΣ
    ΧΑΠΑΚΩΜΕΝΟΙ..ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ
    ΚΑΝΟΥΝ ΩΣ ΕΚΔΟΤΕΣ-ΤΗΛΕΠΕΡΣΟΝΕΣ.

    Ο ψαγμένος αναγνώστης των εφημερίδων, ιδιαίτερα εκείνων που επιτυγχάνουν με τις προσφορές μεγάλες κυκλοφορίες, μπορεί εύκολα να μυρισθεί τα "πληρωμένα συμβόλαια θανάτου" που έχουν αναλάβει να εκτελέσουν τα συγκεκριμένα έντυπα. Συνήθως αφορούν μισητούς εχθρούς των επιχειρηματιών που χορηγουν τη μία η την άλλη εφημερίδα-που λειτουργεί σαν το 45αρι της 17Ν. Οι εχθροί-πρόσκαιροι και διαχρονικοί-είναι συνήθως πολιτικοί και επιχειρηματίες. Το φαινόμενο μια εφημερίδα να εκβιάζει κυβερνήσεις η κόμματα για αναθέσεις δημοσίων έργων, η για την επιλογή συγκεκριμένων εταιριών εξοπλιστικών συστημάτων,(πχ Γαλλικών αντι Αμερικανικών) είναι τόσο σύνηθες, οσο και η εμφάνιση του ιστορικού μπούστου της Ελένης Μενεγάκη, για λόγους τηλεθέασης. Σ αυτο το παιγνίδι εκβιασμού, χρησιμοποιούνται οι απλοί συντάκτες και οι πιο αθώοι απο τα στελέχη.

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
    ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ,
    ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΓΝΩΣΤΟ.
    ΟΣΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ,
    "ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ".
    ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 5.34
    ΕΛΑΤΕ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    ΓΙΑΤΙ Η ΕΝΟΙΑ ΠΑΣΟΚΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΙΑ ΜΟΝΟ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    Η ΛΑΜΟΓΙΟ, Η ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΦΡΟΣ, Η ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ ΟΝΕΙΡΟΠΑΡΜΕΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ
    ΜΕΤΟΧΕΣ ΦΟΥΣΚΕΣ ΤΟΥ 99.
    ΤΑ ΜΜΕ ΤΟ ΘΑΒΟΥΝ.
    ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΙΝΗΜΑ ΜΙΚΡΟΕΠΕΝΔΥΤΩΝ
    ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Α ρε ονειροπαρμενα ατομακια, πιτσιρικια ασχετα με την ζωη, που νομιζετε οτι θα τα βαλετε με τα συμφεροντα. Στην ουρα για μηνιατικο ανεργειας θα εισαστε συντομα κακομοιρα. Και ο Γιωργακης θα ζει σε Καστρι και Ελβετια με εισοδηματα για εικοσι γενεες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ,ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ
    ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΠΗΡΕΣ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΤΩΝ
    ΛΑΜΠΡΑΚΗ
    ΜΠΟΜΠΟΛΑ
    ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ
    ΔΩΣΤΑ ΤΩΡΑ ΠΙΣΩ..
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΥΣ
    ΒΡΩΜΟΚΩΛΟΥΣ...

    3:58 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    AXAΡΙΣΤΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
    ΚΑΨΑΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ
    ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ,ΚΑΙ
    ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ?

    ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ 65 ΚΑΙ ΤΟΥ 89..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΑΚΟ ,ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ
    ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ,ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΣΑΝ
    "ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ" ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΟΥΣ
    ΟΠΛΩΝ.
    ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ?
    ΠΟΣΑ ΠΗΡΑΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ.

    Βάζει ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ τη στολή του
    και τη σκούφια την ψηλή του,
    μ' όοοοολα τα φτερά,
    και μια νύχτα στο παταρι
    μια πιπα πάει να πάρει,
    βρε, το φουκαρά!

    Ωωωωωωωωωωωωωχ.

    Αχ, μωρ’ ΤΣΙΠΡΑ, θα τρελαθώ μωρ’ ΤΣΙΠΡΑ,
    με τους τσολιάδες μου εχω χασει κάθε τσιπα.

    Αααααααααααααχ.

    Ξεκινάει την άλλη νυχτα
    μα και πάλι ακούει "συκα’’
    από τον τσολιά,
    δρόμο παίρνει και νταμαρι
    και πηδάει το παλαμαρι,
    ξέρει τη δουλειά.

    Ωωωωωωωωωωωωωχ.

    Παιρνει πιπες σαν χαλάζι από Ελληναρα,
    κι όλο συντροφους αλλάζει για να βρει γιατρεια.

    Αχ, μωρ’ ΤΣΙΠΡΑ, θα τρελαθώ μωρ’ ΤΣΙΠΡΑ,
    με τους τσολιάδες μου εχω χασει κάθε τσιπα.

    Αααααααααααααχ.

    ποσο κουραγιο πρεπει να εχει καποιος για να ονομαζεται αλαβανος ? ποση δυστυχια μπορει να κουβαλαει το δυσμορφο κορμι ενος συντριπτικα ανωτερου μαλακα με κεφαλι γεματο λασπωδεις ακαθαρισιες ?

    πρεπει νομιζω να τυχει της κατανοησεως μας το θηλυπρεπες σκατουργημα του ΤΣΥΡΙΖΑ και του στριγκατου αρχηγου του...

    Παίζανε στον κώλο μου τρίλιζα
    και απ'την κάβλα γρύλλιζα
    με ψολοκούρδιζαν και σφύριζα
    και αμέσως έγινα σύριζα


    Με γαμάγανε και τσίριζα
    και απ'τον πόνο σφύριζα
    μου κόψανε τ'αρχίδια σύριζα
    και τελικά ψήφισα ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ GΑY PARADE ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ ΤΩΡΑ!!!!

    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ GΑY PARADE ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ ΤΩΡΑ!!!!

    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ GΑY PARADE ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ ΤΩΡΑ!!!!

    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ GΑY PARADE ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ ΤΩΡΑ!!!!

    Αν είσαι άνδρας κουνιστός και πουσταριό δηλώνεις ψηφίζεις ΣΥΡΙΖΑ
    δαγκωτά και στα πεταχτά πιάνεις τη πούτσα απ' το καυλί και πίσω σου τη χώνεις.
    Έχεις του κώλου ηδονή και ο κώλος σου ρουφάει

    Στις μέρες που βρισκόμαστε, πολύ μικρή ελπίδα
    να βρεις γαμίκο να γάμα, ανδρός κωλοτρυπίδα.
    Κώλοι, μουνιά λαχταριστά, στο δρόμο περπατάνε
    αλίμονο σ' όσους δεν μπορούν, ακόμη να γαμάνε.

    Καλός ο κώλος του ανδρός όπως λέει ο Συνασπισμός, καλός κι αναμφιβόλως
    μα δεν μπορεί να συγκριθεί, ο γυναικείος κώλος.


    Ανησυχουσα, γυριζα
    κι ολο στριφογυριζα
    κι εκει που το ξεψειριζα
    και για τη λυση ψειριζα
    αρχισα και το ξυριζα
    πιστεψτε με, τελειως συριζα
    κι υστερα απο τοτε σφυριζα
    πως ειμαι υπερ του ΣΥΡΙΖΑ.


    Θέλω οι άντρες να γαμιούνται μεταξύ τους γι αυτό στηρίζω σύριζα

    Θέλω τα νεαρά ελληνόπουλα να γίνουν όλα πουστράκια σαν τον βαλλιανάτο και τον λαζόπουλο
    γι αυτό στηρίζω σύριζα

    Θέλω η Ελλάδα να φθάσει μέχρι την Λαμία και η Τουρκία μέχρι την Εύβοια γι αυτό στηρίζω σύριζα

    Θέλω οι αμερικάνοι και τα τσιράκια της νέας παγκόσμιας τάξης να γεμίσουν την Ελλάδα με εξαθλιωμένους αλλόφυλους για να υπάρχουν έτσι πολλές μειονότητες και να αδυνατίσουν οι συμπαγείς εθνικές φωνές προς εξυπηρέτηση των βρωμερών σχεδίων τους
    γι αυτό στηρίζω σύριζα

    Θέλω τα παιδιά μας να μαθαίνουν στα σχολεία ότι η Τουρκία και τα Σκόπια είναι ανώτεροι από εμάς και τον πολιτισμό μας για να μας καταλάβουν μια μέρα χωρίς ούτε μια ντουφεκιά
    γι αυτό στηρίζω σύριζα

    Θέλω να είμαι αδελφή, κομπλεξική θολοκουλτουριάρα χωρίς σταθερές αναφορές στη ζωή μου, θέλω να είμαι ένα κοινωνικό έρμαιο χωρίς πυξίδα, ένα αριθμοποιημένο τίποτα χωρίς ελπίδα
    γι αυτό στηρίζω σύριζα

    Τέλος θέλω να είμαι γεμάτος συμπλέγματα για την καταγωγή μου, μίσος για την ίδια μου την μάνα, να έχω σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα και αντί να τα αντιμετωπίσω αυτά με σκληρή αυτοκριτική, αντιθέτως να τα ντύνω πολιτικά με αντικοινωνικές ανοησίες και αντεθνικές κραυγές
    γι αυτό στηρίζω σύριζα


    Γαπ είμαι τρελαμένος για πάρτη σου!
    Έκανες όλον το λαό να παραμιλάει με την τρομερή ανατροπή των γκάλοπ των νταβατζήδων.
    Τους γάμησες την μάνα, λυπήσου τους,
    σταμάτα το γαμήσι και πήδα και την Βίσση

    ΥΠΟΓΡΑΦΗ Σύριζα Η ΑΛΛΙΩΣ Τσίριζα,
    Γρύλλιζα,
    Ψείριζα,
    Ξεψείριζα,
    Ιμπιζα,
    Μύριζα,
    Διευκρίνιζα,
    Διακτίνιζα,
    Στριφογύριζα,
    Τρίλιζα,
    Ξύριζα,
    Γύριζα

    και απ'τον κώλο σφύριζα

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ.
    ΑΡΧΙΔΙΑ ΞΥΡΙΖΑ
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΦΥΡΙΖΑ
    ΑΛΕΚΟΣ ΑΛΑΒΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. O ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ
    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ
    ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ
    ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ..
    ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΝΑ ΤΗΝ ΘΑΨΕΙ.
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑΤΙ?
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΤΕΛ?
    ΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ
    ΚΑΝΑΛΙΑ?
    ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ?
    ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ,ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΙΤΣΑ,ΠΑΙΡΝΕΤΕ
    ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ?


    ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ
    ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΦΑΨΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΑΓΚΑΛΟΥ.
    ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΚΑ?
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ?

    ΓΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΠΑΓΚΑΛΕ
    ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ
    ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ
    ΤΑ ΜΜΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ
    ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ.
    ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ
    ΤΑ ΨΩΝΙΣΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΗΣ
    "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Popular Posts

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *