GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο παιδονόμος της Χαριλάου Τρικούπη...

Σε λογική παιδονόμου έχει προχωρήσει ο Νίκος Μαδεμλής (αποτυχών υποψήφιος βουλευτής β' Αθηνών συγκεντρώνοντας 4000 ψηφους) με ή χωρίς τ...


Σε λογική παιδονόμου έχει προχωρήσει ο Νίκος Μαδεμλής (αποτυχών υποψήφιος βουλευτής β' Αθηνών συγκεντρώνοντας 4000 ψηφους) με ή χωρίς την έγκριση του Γιώργου Παπανδρέου. Εκβιάζει συνειδήσεις, πιέζει συντρόφους, προσπαθεί να το παίξει ο παρά τω Προεδρω.
Κύριε Μαδεμλή (πρώην συγκεντρωσιάρχη του Ακη) σταματείστε να χρησιμοποιείτε το όνομα του Παπανδρέου και του Πολυζωγόπουλου για να φτιάξετε ομάδα μέσα στην ομάδα του Παπανδρέου.
Η ιστορία σας στην Νεολαία ΠΑΣΟΚ και η συμμετοχή σας στην διάλυση της δεν σας δίδαξε τίποτα; Στο δικό σας συνέδριο δεν προκαλέσατε τις καρεκλιές που όλοι μέχρι σήμερα θυμούνται;
Σταματήστε να το κάνετε γιατι βλέπω της συνομιλίες σας προς συντρόφους να αποτελούν αντικείμενο συζήτησης στον κύριο Γ. Παπαγιάννη και στο Extra 3.
Κ.Κ.

25 σχόλια

  1. babis 1111111111111111111111

    Ο babis και ο φίλος του την βρίσκουν στο μπάνιο. Ξαφνικά χτυπά το τηλέφωνο και ο φίλος του babis πηγαίνει να το σηκώσει λέγοντας στον babis να μην τελειώσει πριν επιστρέψει. Όταν μετά επιστρέφει βλέπει το μπάνιο γεμάτο σπέρματα οπότε και διαμαρτύρεται. - "Μα απλώς έκλασα!", απαντά o babis.

    babis 22222222222222222222222222

    Ο babis παει στον σεξολογο και αλλοφρων του λεει:

    -Αχ γιατρε µου µε τσουζει φοßερα ο κωλος µου και θελω να µε εξετασετε!!! Να γδυθωωωωω;;;;

    Ο γιατρος σαλταρει και για να τον αποφυγει, γραφει του babis µια συνταγη και τον διωχνει.
    Μετα απο µια εßδοµαδα ο babis επιστρεφει:

    -Αχ γιατρε µου µε τσουζει ακοµα ο κωλος µου! Σας ικετευω...εξεταστε µε!!!! Να γδυθωωωωωω;;;;;;;;

    Ο γιατρος του γραφει µια νεα συνταγη και τον διωχνει ξανα. Ο babis οµως επιµενει και τον επισκεπτεται καθε ßδοµαδα.
    Εχουν µε τα πολλα περασει 3 µηνες, οποτε µια µερα ο γιατρος αποφασιζει τελικα να τον εξετασει. Του ζηταει να γδυθει και να πεσει στα τεσσερα.

    Οπως κοιταει απο πισω, ßλεπει να προεξεχει ενα κοτσανι.
    Τραßαει...τραßαει...και σιγα σιγα ßγαινουν και τα φυλλα.
    Συνεχιζει να τραßαει...και χλουπ...ßγαινει ενα κοκκινο τριανταφυλλο , οποτε ο babis γυρναει και του λεει µε λαγνο ßλεµµα:


    -ΓΙΑ ΣΕΝΑ....!!!!!!!

    babis 333333333333333333333333

    Περίμενε o babis στην εθνική οδό και έκανε οτοστόπ σε όλα τα αυτοκίνητα αλλά κανένα δεν σταμάταγε. Είχε πια απελπιστεί ο gay και τελικά σταμάτησε μια νταλίκα. Στο μέσο της διαδρομής πετάγεται μια γάτα στη μέση. Ο νταλικέρης προσπαθώντας να την αποφύγει έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Βγαίνουν και οι δυο έξω. Ο babis τα είχε πάρει στο κρανίο. Παίρνει έναν φίλο του για να διαμαρτυρηθεί και αρχίζει:
    -Έλα Γιώργο είχα μπει σε ένα αυτοκίνητο και βγήκαμε έξω από το δρόμο και τραυματίστηκα. Να του κάνουμε μήνυση....
    Λέει ο νταλικέρης:
    -Ναι καλά τα αρχ***α μου θα πάρεις...
    Πετάγεται και ο babis και λέει:
    -Εντάξει Γιώργο λύθηκε το πρόβλημα.

    babis 4444444444444444444

    O babis και δυο γκόμενοί του αποφασίζουν να πάνε ταξίδι στην Αμερική με την Ολυμπιακή. Όταν έφτασε η νύχτα στο αεροπλάνο επειδή ο babis είχε κάψες λέει στους δικούς του να το κάνουν.
    - Τρελή του λένε είσαι; θα μας ακούσουν!
    Ο babisς τους λέει ότι δεν ακούει κανένας άνθρωπος και για επιβεβαίωση φωνάζει δυνατά:
    - Μπορώ να έχω μια πορτοκαλάδα;
    Καμιά απάντηση! Τελικά συμφωνούν οι άλλοι και αρχίζουν το έργο τους.
    Μετά από μία ώρα καμιά εικοσαριά καθίσματα μπροστά ξυπνάει μια γυναίκα κοιτάζοντας το σύζυγο της και του λέει:
    - Σε παρακαλώ Βαγγέλη πες να μου φέρουν ένα νερό γιατί διψάω.
    - Τρελή είσαι ρε γυναίκα; της λέει. Εδώ άλλος παράγγειλε μια πορτοκαλάδα πριν μια ώρα και ακόμα δεν έχουν σταματήσει να τον γαμάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ /ΤΗΣ babis ΝΟ 2

    babis111111111111111111111111

    Λέει Ο babis στον φiλο του:


    - Θέλεις να παίξουμε κρυφτό;

    Αν με βρεις θα κάτσω να με πηδήξεις,

    αν δε με βρεις, θα είμαι κάτω από τις σκάλες!!!


    babis22222222222222222222222222
    Ήταν ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων, ο babis κι ο φίλος του o Tάκης.
    Ένα πρωί, λοιπόν ξυπνάει ο babis και με πολύ νάζι, λέει στον Τάκη:
    - Τακούλη έλα να παίξουμε...
    - Καλά ρε babis πρωί πρωί;
    - Έλα σε παραλαλώ... Βάλε μου λίγο δαχτυλάκι!
    - Άντε καλά.
    - Πιο μέσα... κι άλλο, κι άλλο, βάλε όλο την παλάμη, όλο το χέρι!
    Ώσπου ξαφνικά ο Τάκης αισθάνεται κάτι περίεργο μέσα, το τραβάει και πράγματι ήταν ένα ρολόι. Όποτε ακούγεται ο babis:
    Να ζήσεις Τακούλη και χρόνια πολλά...

    babis 333333333333333333333

    Πώς λένε τη babis στα Γιαπωνέζικα;
    Ναμουναμουνάκι

    babis 44444444444444444444444444

    Πηγαίνουν o babis και ο γκόμενός o MΠΑΜΠΗΣ στην παραλία.
    Μπαίνει, λοιπόν, στη θάλασσα ο γκόμενος, ο οποίος βγαίνει πάλι μετά απο λίγα δευτερόλεπτα, τρέμοντας. Του φωνάζει τότε ο babis:
    -Γιούχουυ! Μπαμπίκο, είναι κρύο το νερό;
    -Μπρρρρρ!πουτσόκρυο κάνει εκεί μέσα!
    Και αποκρίνεται τότε ο babis:
    -Αχ καλέ ωραία! Να πέσω τότε με τον κώλο!!!


    babis 55555555555555555555555
    O babis περνάει έμπρός άπό μια νεόχτιστη οικοδομή,ένας έργάτης είναι μπροστά και παιδεύεται με τις λάσπη στην μπετονιέρα,μόλις βλέπει τον κουνιστό αρχίζει να τον γιουχάρη με διάφορa: ΟΥ, παλιοπουστη ,ξεφτίλα,τσαπέλα,συκιά.....
    -Στο διάβολο να πας βρωμολασπά,αγράμματε,ήτανε η αντίδραση του κονιστού babis.
    Την άλλη ήμέρα το ίδιο σκηνικό,μα ο έργάτης ήτανε κεφάτος,μόλις τον είδε λοιπόν.
    -ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ,ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΠΡΙΖΙΤ ΜΠΑΡΝΤΟ....
    -ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ ΜΟΥ.


    babis 666666666666666666666666

    Ένας φορτηγατζής ήθελε περίπου 3 ώρες για Αθήνα και σκυλοβαριόταν. Ξαφνικά, βλέπει στην άκρη του δρόμου δύο τύπους τον babis και ένα φίλο του να κάνουνε ωτοστόπ.
    "Ας τους πάρω", σου λέει, "να πιάσω την κουβέντα κι όλας να μην βαριέμε". Πράγματι, σταματάει κι ανοίγει την πόρτα.
    "Αθήνα πάτε;", ρωτάει ο ένας με πούστικη φωνή. Ο φορτηγατζής δαγκώθηκε λίγο αλλά βασικά δεν είχε πρόβλημα.
    "Ναι ρε παιδιά. Ανεβείτε". Ανεβαίνουν κι αυτοί και ξεκινάνε. Μετά από κανένα μισάωρο, του ήρθε του babis να κλάσει.
    "Με συγχωρείτε, αλλά κάτι έφαγα και με πείραξε. Αν δεν σας πειράζει, ν' αφήσω κάτι αέρια που έχω...".
    "Οχι babis μου", του λέει ο φορτηγατζής. "Αερήσου ελεύθερα, δεν υπάρχει πρόβλημα, αλοίμονο".
    Τουρλώνει τον κώλο ο άλλος κι αφήνει την πορδή φφφφσσσσσσσσσσσσ. Πορδή που έμοιαζε περισσότερο με ανθρακικό που φεύγει από μπουκάλι κόκα-κόλας.
    Μετά από ένα μισάωρο, τα ίδια και ο άλλος, ρωτάει τον φορτηγατζή και κείνος του δίνει την άδεια. Αμολάει κι αυτός την πορδίτσα του φφφφφφσσσσσσσσσ. Μετά όμως, του ήρθε του φορτηγατζή να αμολήσει πορδή.
    "Συμπαθάτε με ρε παιδιά, αλλά έφαγα φασολάδα εχτές και με έχει κόψει".
    "Μα τι λέτε", του λέει ο babis από τους πούστηδες. "Αλοίμονο, δικό σας είναι το φορτηγό".
    Κι αμολάει μια πορδάρα, σείστηκε όλο το φορτηγό.
    Οπότε, λέει ο babis στον άλλο:
    "Μπράβο πορδή, είναι και παρθένος..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι..

    ας παίζει ο Μαδεμλής τον παιδονόμο. Εμένα θέλουν όλα τα τεκνά.


    Πάντα με εκτίμηση,
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κλειστά βρήκε η εθνική μας ομάδα της σκοποβολής τα σύνορα της ΠΓΔΜ, την οποία έπρεπε να διασχίσει προκειμένου να φτάσει στο Βελιγράδι για να συμμετάσχει σε διεθνείς αγώνες. Οι αρχές της γειτονικής χώρας δεν επέτρεψαν στην αποστολή του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος να περάσει τα συνόρα, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για αντίποινα για το πρόσφατο επεισόδιο με πρωταγωνίστρια την εθνική χάντμπολ της ΠΓΔΜ που έλαβε χώρα σε ελληνικό έδαφος.

    Σε ότι αφορά στο συμβάν, όταν πήγαμε να καταθέσουμε τα χαρτιά μας στις αρχές των συνόρων, διαπιστώσαμε ότι με διάφορες προσπάθεις μας καθυστερούσαν. Μάλιστα μας είπαν 'θα περιμένετε όπως περίμενε η δική μας ομάδα να περάσει'. Αρχισαν να βρίσκουν διάφορες προφάσεις για να μας καθυστερήσουν και εμείς έπρεπε να λάβουμε πια κάποια απόφαση, καθώς είχαμε ξεκινήσει το ταξίδι μας από τις 6πμ. Έτσι, σε συνεννόηση με τον γενικό γραμματέα της Ομοσπονδίας μας αποφασίσαμε να γυρίσουμε πίσω και να συνεχίσουμε το ταξί μας μέσω Προμαχώνα. Όταν φτάσαμε στα ελληνικά σύνορα, ενημερώσαμε τις ελληνικές αρχές για το συμβάν. Με τη συνοδεία περιπολικού επιστρέψαμε στα σύνορα των Σκοπίων, όπου πλέον μας είπαν ξεκάθαρα ότι δεν θα περάσουμε».

    ΓEΙΑ ΣΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΑΙΧΤΗ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σύντροφε μπάμπη,

    ποιός Λαλιώτης κλπ τραβεστί???


    είσαι μακράν η κορυφαία σουφράνο μέσα στο πασοκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πώς λένε τον babis στα Γιαπωνέζικα;
    Ναμουναμουνάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επανεκλογή Ρέππα στη θέση του γραμματέα της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ

    «Η Ομάδα θα πρέπει να είναι η εμπροσθοφυλακή για να κερδίσουμε τις επόμενες εκλογές» πρόσθεσε ο κ. Ρέππας και τόνισε πως πρέπει να αποκατασταθούν οι σχέσεις μεταξύ των στελεχών, οι οποίες όπως εκτίμησε δεν έχουν διαρραγεί αλλά τραυματιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΑΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακριά από την Αριστερά η λογική των δαχτυλιδιών, απαντά ο Αλ.Τσίπρας για τη διαδοχή


    Στο θέμα της διαδοχής στην ηγεσία του ΣΥΝ αναφέρθηκε ο Αλέξης Τσίπρας. Ο δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων τόνισε ότι δεν συνάδει με το ήθος της Αριστεράς η λογική των δαχτυλιδιών. «Η συζήτηση δεν αφορά προσωπικές αποφάσεις, αλλά είναι αντικείμενο συλλογικών διεργασιών» εξήγησε.


    γιωργάκη για ποιόν χτυπάει η καμπάνα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ ΜΑΖΕΥΕΤΕ
    ΦΤΥΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ψήφος μου είναι ηλίθιε, το δαχτυλίδι πήγε ο δικός σου να το πάρει από το Σημίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μα καλά, ο χατζηξεκό δεν είναι νεοδημοκράτης;

    Α ρε πουτάνα ΝΔ, παντού έχεις βάλει τα δικά σου φερέφωνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δες κωλοφατσα και βγαλε συμπερασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητοι και εξαιρετικοι φίλοι μου.....

    εγώ γαμιέται από χόμπυ.

    ιδανικό μου να ξεπεράσω τον babis στο άθλημα της Τσιμπουκοδρομίας

    βοηθήστε με σας παρακαλώ

    ζηλεύω το babis και θέλω να γαμάτε μονο εμένα.

    σφουγγαρίζω σκάλες στο δημόσιο και με γαμάνε για ένα κομμάτι ψωμί.

    θέλω ζουμερές ψωλές στο στόμα μου και στον πάτο μου.

    πάρτε με είμαι λυσσάρα

    για να διασφαλίσω το δικαίωμά μου στον ψώλο, θα υπογράφω πλέον.
    Παντα με εκτιμηση
    PAOLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητοι και εξαιρετικοι φίλοι μου.....

    Τώρα βρίσκομαι στη συγγραφή νέου βιβλίου με το τίτλο 'Αδερφές του κόσμου ενωθείτε!', ένα μυθιστόρημα στο οποίο όλοι οι ομοφυλόφιλοι της Ελλάδας ενώνονται μεταξύ τους με ένα σχοινί που δένουν γύρω τους, και σα μια ενιαία μάζα περπατούν στους δρόμους της Αθήνας.
    (Εκδότες που ενδιαφέρονται
    παρακαλούνται να επικοινωνήσουν μαζί μου στο γνωστό e-mail).
    Παντα με εκτιμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητοι και εξαιρετικοι φίλοι μου.....
    Σύντροφοι για σας με αγάπη....

    2 φέτες ψωμί του τοστ
    δύο μαχαιριές βούτυρο σοφτ
    μία φέτα τυρί του τοστ
    μία μαχαιριά cheesehot
    1 τοστιέρα
    1 μπουκάλι μπορντώ τριετίας

    1 ψυγείο

    Αλοίφουμε το βουτυράκι στις φετίτσες. Βάζουμε το τυρί και το ζαμπόν σε διάταξη ψωμί-βούτυρο-ζαμπόν-τυρί-ψωμί και το ψήνουμε πέντε λεπτά στην τοστιέρα. Όταν το βγάλουμε, αφαιρούμε προσεκτικά τη φέτα του ψωμιού που είναι από τη μεριά του ζαμπόν, και αλοίφουμε την τυροκαφτερή. Συνοδεύεται με Bordeaux τριετίας, το οποίο πρέπει να βρίσκεται τουλάχιστον 4 ώρες στο ψυγείο.

    τυροκαφτερή: η μεγαλύτερη ανακάλυψη του κόσμου μετά από το καυλί.

    Παντα με εκτιμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. TΣΙΠΡΑΣ

    Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΣΟΥΠΡΑ ΤΩΝ ΜΜΕ

    ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΡΝΙΔΙΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ




    TΣΙΠΡΑΣ

    Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΣΟΥΠΡΑ ΤΩΝ ΜΜΕ

    ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΡΝΙΔΙΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. O Μαδεμλής που μαζεύει νεολαίους χαρακτηρίζεται ως "παιδονόμος".

    άρα ο babis που μαζεύει ψωλές είναι "ψωλονόμος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το Press-gr
    είναι εσείς!
    ------------------
    Στείλτε μας τις καταγγελίες σας,
    πληροφορίες και ό,τι πέφτει στην αντίληψή σας


    Προς Press-gr

    έχει πέσει στην αντίληψή μου ότι ενδέχεται ο babis να είναι λίγο gay. Παρακαλώ να το αναρτήσετε για να διαπιστώσουμε αν έχουν κι άλλοι την ίδια άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητοι και εξαιρετικοι μου φιλοι.....

    ΑΠΟ ΤΙΣ 28/11 άρχισε ο τρίτος γύρος πίπας (μάλλον τσιμπουκομονολόγου) μου με με τα συνδικάτα. Θέμα; Το προφυλακτικό. Η πορεία μου μέχρι σήμερα αποδεικνύεται παντελώς έμπειρη στη διαχείριση του θέματος. Ας πούμε, το σχέδιο που έθεσα σε εφαρμογή από τις αρχές του Νοέμβρη για να διασπάσω τις αντιδράσεις εντός της πιποπιάτσας είναι «σατανικό»: οι πίπες θα ξεκινούσαν από τους προνομιούχους, για να στραφεί η κοινή γνώμη εναντίον τους όταν εξεγερθούν, και να κερδίσω έτσι τις εντυπώσεις στην αλλαγή φύλου που θα επιχειρήσω. Η μέθοδος αυτή (του λεγόμενου «κοινωνικού πεοθηλασμού» -που και το ΠΑΣΟΚ χρησιμοποιεί ουκ ολίγες φορές-, φαίνεται ότι καταλήγει σε μπούμερανγκ για μένα, μετά και την επιτυχημένη απεργία των εργατών στα εργοστάσια προφυλακτικών.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ κατάφερα προσωπικά είναι να αναγκάσω όλους τους θιγόμενους κλάδους (στο πεοθηλαστικό) να συγκροτήσουν ευρύ αντι-babis μέτωπο με τεράστια επιρροή στην κοινωνία. Αλλά, ο τρόπος με τον οποίο χειρίστηκα το πεοθηλαστικό ήδη βρίσκει το 69% του συνόλου (των ρουφηχθέντων) και το 47% των καταποσθέντων να με κρίνουν αρνητικά. Η προσπάθεια, ο καημός, και η αγωνία μου είναι να κατευνάσω τους πελάτες που έχουν διατυπώσει ανοιχτά τη διαφωνία τους με τα σχέδια στο πεοθηλαστικό (paola κ.ά.). Είναι φανερό ότι αυτό που πρόκειται να συμβεί (παράταση του πεζοδρομίου στα 40 χρόνια πίπας, ελάττωση προφυλάξεων κ.λπ.) δεν θα είναι πεοθηλαστική μεταρύθμιση, αλλά πεοθη-ληστρική επιδρομή με ψευδό-πιπα υπέρ των ολίγων και «φίλων» μου.
    ΜΠΟΡΕΙ να δηλώνω «αποφασισμένος» να προχωρήσω στη μεταρρύθμιση του πεοθηλαστικού συστήματος, όμως και οι πελάτες μου δείχνουν αποφασισμένοι να υπερασπισθούν ό, τι με κόπο και θυσίες κατόρθωσαν να κατακτήσουν. Θα δείξω αποφασιστικότητα στον τρόπο με τον οποίο θα «ρουφήξω» όλους αυτούς που κλέβουν μη πληρώνοντας τις πεοθηλαστικές μου εισφορές στα Ταμεία. Αλλά και διώχνοντας εκείνους που θεωρούν ότι η πίπα είναι «ευκαιριακά χρήματα» για τζόγο! Απ’ τους σταθερούς μου «πελάτες» και φίλους θα ξεκινήσω...

    Με εκτιμηση
    babis

    YG.Το υφος και το επιπεδο της πίπας μου ειναι γνωστο σε ολους εδω μεσα. Ο ανταγωνισμός που βρωμολογει μονιμα χρησιμοποιωντας την υπογραφη μου μεχει κανει να χάνω πελάτες...Τι αλλο να περιμενεις απο ενα γέρο πιπαδόρο σαν κι εμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χθες το βράδυ babis έτρωγε ψωλή
    κι απ' το πολύ το χύσιμο εβούλωσε τ' αυτί!
    Και το αυτί σαν βούλωσε και δεν μπορούσε να ακούσει άλλο
    τότε δυνατά εφώναξε: "Γιώργαρα σπρώξε κι άλλο!"

    Κι ο Γιώργης σαν τον άκουσε δεν του χάλασε χατήρι
    κι έβαλε ευθύς εμπρός το μικρό του ποτιστήρι.
    Ώρες πολλές πολλές περάσανε κι ο Γιώργος δεν κάβλωνε άλλο
    κι ο babis τότε του είπε: "Άστο, τσιμπούκι θα σου πάρω!"

    "Πάρε μου τσιμπούκι πουσταρά
    και γύρνα κι από δω να σου ξεσκίσω τη κωλάρα."
    "Τι λες γαμιά μου που δεν έχεις χάρισμα μεγάλο;
    Με βουλωμένο το αυτί δεν ακούω άλλο."

    "Δεν με νοιάζει αν ακούς ξεσκισμένο μου πουστάκι
    πίπα πάρε μου μωρή για να σηκώσεις το καυλάκι."
    Αχ, τι ωραία που το γλύφεις άτακτη πουστρα
    θα 'θελα τώρα να σου γαμήσω και τη μάνα."

    "Γιώργο αυτό το άκουσα καθικάκι
    γι' αυτό σ' αφήνω άχρηστε και πάω στον εύσωμο Κωστάκη!"
    Και ο babis τότε ευθύς επήγε στον Κωστάκη
    και με τα χείλη του 'κανε ωραίο τσιμπουκάκι

    Κι ο Κώτσος την ψώλα του στο κώλο την σκαρώνει
    και o babis όλο φώναζε: "Κώτσο, Κώτσο μου πατώνει;"
    Κι ο Κώστας τώρα πάτωσε σ'ένα βάθος μεγάλο,
    βαθύ όσο το πέλαγος μα o babis ήθελε κι άλλο.

    Τον Γιώργο τον παράτησε o babis η πούστρα η παρδάλω
    κι από τον Κώστα έπινε τον ψώλο τον μεγάλο.
    Ο Κώστας όμως ο ψωλαράς αργούσε να την χύσει
    και στο κώλο του babis μας ο πόνος είχε αρχίσει.

    Ηταν πρωί και βράδιασε κι αυτός τον εγαμούσε
    και o babis από τον πόνο του τον κώλο του κουνούσε.
    Μα ήρθε ώρα ιερή το χύσι να σκορπίσει
    και στου babis το κώλο το πάρτι είχε αρχίσει.

    Θα τέλειωναν ταυτόχρονα όπως όλα δείχναν
    ο babis το ψώλο στο στόμα του το βάζει και απο τα χύσια της ψωλής ο babis επνίγηκε
    Εδώ όμως τελειώνει ετούτο το love story.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητοι και εξαιρετικοι φίλοι μου.....

    Τώρα βρίσκομαι στη συγγραφή νέου βιβλίου με το τίτλο 'Αδερφές του κόσμου ενωθείτε!', ένα μυθιστόρημα στο οποίο όλοι οι ομοφυλόφιλοι της Ελλάδας ενώνονται μεταξύ τους με ένα σχοινί που δένουν γύρω τους, και σα μια ενιαία μάζα περπατούν στους δρόμους της Αθήνας.
    (Εκδότες που ενδιαφέρονται
    παρακαλούνται να επικοινωνήσουν μαζί μου στο γνωστό e-mail).

    Παντα με εκτιμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΩ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΣΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΝΗΘΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΑΚΣΤΩΝ .ΑΙΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!. ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ!!! ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΣ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΤΙΖΟΥΝ ΒΙΛΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  24. ΔΕΚΑ ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ

    ΜΥΘΟΣ 1ος

    "Η ονομασία «Μακεδόνες» των βορείων γειτόνων μας πρωτοεμφανίζεται το 1943-44 και αποτελεί κατασκεύασμα του Τίτο"

    Στην πραγματικότητα η επίμαχη ονομασία χρησιμοποιείται ήδη από τα μέσα του ΙΘ' αι., όταν πρώτη φορά ετέθη δημόσια το ζήτημα του εθνικού χαρακτήρα των σλαβόφωνων χριστιανών της ευρύτερης Μακεδονίας. Οι τελευταίοι δηλώνουν «Μακεδόνες» την ίδια στιγμή που διαπραγματεύονται την υποστήριξή τους στην ελληνική, βουλγαρική ή σερβική εθνική ιδέα.

    Τυπικό δείγμα, το κήρυγμα του (πρώην κομιτατζή και εν συνεχεία μακεδονομάχου) καπετάν Κώττα προς τους προεστούς των Κορεστίων, όπως καταγράφηκε από τον αυτόπτη Παύλο Μελά: «Ημείς οι Μακεδόνες διά ν' αποκτήσωμεν ελευθερίαν έχομεν δύο δρόμους ν' ακολουθήσωμεν. Ο ένας πηγαίνει εις την Βουλγαρίαν, ο άλλος πηγαίνει εις την Ελλάδα» (Ναταλία Μελά, «Παύλος Μελάς», Αθήνα 1964, σ. 242). Καθώς η παραπάνω ομιλία έγινε στη γλώσσα που ο ίδιος ο Μελάς αποκαλεί «μακεδονικά», οι κατά Κώτταν «Μακεδόνες» αυτοαποκαλούνταν -προφανώς- «Μακεντόντσι».

    Δεν πρόκειται για τη μοναδική καταγραφή του είδους. Κατά την είσοδό τους στις ΗΠΑ, την πρώτη δεκαετία του 20ού αι., πολλοί σλαβόφωνοι μετανάστες απαντούν στο ερώτημα ποια είναι η «φυλή» ή ο «λαός» τους με τη λέξη «Μακεδόνας». Οι σχετικές καταχωρήσεις είναι ηλεκτρονικά προσπελάσιμες, στην πρωτότυπη μορφή τους, στην ιστοσελίδα του Ελις Αϊλαντ.

    Ενδιαφέρουσα είναι η προβολή αυτού του αυτοπροσδιορισμού από την ελληνική προπαγάνδα της εποχής, που από τη «μακεδονικότητα» των σλαβοφώνων έσπευδε να συναγάγει την «ελληνικότητά» τους. «Και αυταί αι παραδόσεις των βουλγαροφώνων Ελλήνων εισίν ελληνικαί, ως και το παρ' αυτοίς αίσθημα της εθνότητος, διότι αυτοί εαυτούς Μακεδόνας ονομάζουσιν, ουδέποτε δε χρώνται τη λέξει Βούλγαρος» διαβάζουμε, π.χ. στον εθνογραφικό χάρτη του Στάνφορντ (1877), που είχε συνταχθεί από τον έλληνα διπλωμάτη Ιωάννη Γεννάδιο. Τρεις δεκαετίες αργότερα, ο Δημήτριος Φιλιππίδης τονίζει κι αυτός ότι «οι χριστιανοί κάτοικοι, άνευ διακρίσεως οι τε Ελληνες και οι σχισματικοί, ονομάζουσιν εαυτούς υπό το γενικόν όνομα "Μακεδόνας"» («Η Μακεδονία», Εν Αθήναις 1906, σ. 30).

    Το 1905, τέλος, ο επίσημος χαρτογράφος του ελληνικού μηχανισμού λοχαγός Πάτροκλος Κοντογιάννης, εισηγείται υπηρεσιακά την ενιαία χρήση του όρου «Μακεδόνες» για τους σλαβόφωνους χριστιανούς της ευρύτερης περιοχής, αναφερόμενος σε «Μακεδόνας ελληνίζοντας» και «Μακεδόνας βουλγαρίζοντας» και υποστηρίζοντας ότι «η εθνότης είναι η αυτή και εις τας δύο ταύτας κατηγορίας, ήτοι η Μακεδονική» (βλ. «Ιός» 5.6.05).

    Η τάση διακριτού αυτοπροσδιορισμού ενισχύθηκε προοδευτικά ως απάντηση στις αιματηρές προσηλυτιστικές εκστρατείες Βουλγάρων, Ελλήνων και Σέρβων. Η πρώτη πανηγυρική διατύπωση της συγκρότησης ενός σύγχρονου, σλαβικού «μακεδονικού έθνους» γίνεται το 1903 από τον (γεννημένο στην Πέλλα των Γιαννιτσών) Κάρστε Μισίρκωφ. Για τις αντίστοιχες αποκρυσταλλώσεις στη βάση των τοπικών κοινωνιών, αποκαλυπτική είναι η διαπίστωση του Στράτη Μυριβήλη το 1917: «Αυτοί εδώ οι χωριάτες», γράφει για τους οικοδεσπότες του στη Βελούσινα, «δε θέλουν νάναι μήτε "Μπουλγκάρ", μήτε "Σρρπ", μήτε "Γκρρτς". Μοναχά "Μακεντόν ορτοντόξ"» («Η ζωή εν τάφω», 1η έκδοση [1924], επανέκδ. Αθήνα 1991, σ. 104-5).


    Ολα αυτά, μερικές δεκαετίες τουλάχιστον πριν ο Τίτο κάνει τη δημόσια εμφάνισή του στην πολιτική σκηνή των Βαλκανίων.


    ΜΥΘΟΣ 2ος

    "Η εδαφική επικράτεια της ΠΓΔΜ βρίσκεται ως επί το πλείστον εκτός «ιστορικής» Μακεδονίας."

    Στην πραγματικότητα, όπως ο ίδιος ο εθνικός μας ιστορικός Κων/νος Παπαρρηγόπουλος επισημαίνει σε υπηρεσιακή έκθεσή του το 1885, ολόκληρη η σημερινή ΠΓΔΜ περιλαμβάνεται στα όρια της αρχαίας Μακεδονίας (επί Φιλίππου). Η πολυδιαφημισμένη διάκριση της μείζονος Μακεδονίας σε «γεωγραφική» και «ιστορική» δεν είναι αντίθετα παρά ένα τέχνασμα του τότε ελληνικού υπ.Εξ., με σκοπό την αυθαίρετη ταύτιση της Μακεδονίας με «το μέρος εκείνο της χώρας ταύτης εις το οποίον ο Ελληνισμός δύναται να παρασταθή επικρατών».
    Ο Παπαρρηγόπουλος αρνήθηκε να δεχτεί τις σχετικές εισηγήσεις, τονίζοντας πως «επ' ουδεμιάς ιστορικής βάσεως δυνάμεθα να στηρίξωμεν νέαν της Μακεδονίας οριοθέτησιν» και προειδοποιώντας ότι «ουδείς ήθελε αποδεχθή» διεθνώς τον «νέον γεωγραφικόν όρον» που κατασκεύασε η ελληνική πολιτική ηγεσία για τις βορειότερες μακεδονικές περιοχές. Παρ' όλο που τότε δεν ακούστηκε, η Ιστορία έμελλε να τον δικαιώσει: η μετονομασία της Βόρειας Μακεδονίας σε «Δαρδανία» παρέμεινε ένα σόφισμα για εσωτερική κατανάλωση, χωρίς οποιοδήποτε αντίκρισμα στη διεθνή επιστημονική και διπλωματική σκηνή -ούτε καν καθολική αποδοχή από τους εν Ελλάδι μακεδονολογούντες.


    ΜΥΘΟΣ 3ος

    »Το πραγματικό ιστορικό όνομα της ΠΓΔΜ είναι «Βαρντάρσκα Μπανοβίνα».»

    Στην πραγματικότητα, η ονομασία αυτή χρησιμοποιήθηκε απ' το γιουγκοσλαβικό κράτος 12 χρόνια όλα κι όλα (1929-1941) και μάλιστα κάτω από συνθήκες που επιβεβαιώνουν πανηγυρικά τον τεχνητό χαρακτήρα της.

    Οταν η στρατιωτική δικτατορία του βασιλιά Αλέξανδρου επιχείρησε το 1929 να εξαλείψει τις εθνότητες της χώρας συγχωνεύοντάς τις σε ένα ενιαίο «γιουγκοσλαβικό» έθνος υπό σερβική ηγεμονία, όλες οι «ιστορικές» περιφέρειες της Γιουγκοσλαβίας αντικαταστάθηκαν από Διοικήσεις («Μπανοβίνες») με τα ονόματα των τοπικών ποταμών. Η αλλαγή παγιώθηκε με το σύνταγμα του 1931 (άρθρο 83) και αντιμετωπίστηκε ειρωνικά από το διεθνή τύπο της εποχής.

    Αν πάρουμε στα σοβαρά αυτή τη διοικητική διαίρεση, τότε εκτός από (γιουγκοσλαβική) Μακεδονία δεν υπάρχουν επίσης Σλοβενία (αλλά «Ντράβσκα» Μπανοβίνα), Κροατία («Σάβσκα» και «Πριμόρσκα» Μπανοβίνα), Μαυροβούνιο («Ζέτσκα» Μπανοβίνα), Βοσνία-Ερζεγοβίνη («Ντρίνσκα» και «Βρμπάσκα» Μπανοβίνα), Βοϊβοδίνα («Ντουνάβσκα» Μπανοβίνα) και -φυσικά- ούτε Σερβία («Μοράβσκα» Μπανοβίνα). Η γελοιότητα του όλου επιχειρήματος, που προπαγανδίστηκε κι από επίσημα χείλη (Παπαθεμελής), είναι παραπάνω από προφανής.


    ΜΥΘΟΣ 4ος

    "Ονομασία των βορείων γειτόνων μας ως «Μακεδονία» συνεπάγεται αλυτρωτικές βλέψεις εις βάρος της Ελληνικής Μακεδονίας. "

    Στην πραγματικότητα, οι παλιότερες εδαφικές διεκδικήσεις εις βάρος της ελληνικής Μακεδονίας ουδέποτε στηρίχτηκαν σε «ονοματολογικές» παρανοήσεις. Κεντρικό επιχείρημα της Βουλγαρίας και της τιτοϊκής Γιουγκοσλαβίας (πριν από το 1950) ήταν η συνεχιζόμενη παρουσία μιας συμπαγούς σλαβόγλωσσης μειονότητας σε περιοχές της ελληνικής Μακεδονίας ή τα «ιστορικά δίκαια» που (υποτίθεται ότι) συνεπαγόταν η πληθυσμιακή σύνθεση της περιοχής πριν από τους Βαλκανικούς Πολέμους και την εγκατάσταση των προσφύγων της Μικρασίας.

    Ακόμη κι αν η ΠΓΔΜ μετονομαζόταν «Δαρδανία», αυτό δεν θα εξαφάνιζε τις αναφορές των εκεί εθνικιστών σε «αλύτρωτους Δαρδανούς» της Β. Ελλάδας. Στη δε χώρα μας, θα γινόμασταν απλώς μάρτυρες της μετάλλαξης των «σλαβόφωνων Ελλήνων» σε «δαρδανόφωνους».

    Της μόδας μέχρι το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο υπήρξε επίσης η «γεωπολιτική» επιχειρηματολογία («δικαίωμα» των εθνών να «αναζητήσουν» καλλιεργήσιμα εδάφη, θαλάσσιες οδούς κ.λπ.). Παρόμοια επιχειρήματα πρόβαλε τότε κι η επίσημη Αθήνα, ζητώντας επέκταση των ελληνικών συνόρων προς βορρά. Σήμερα, τέτοιοι ισχυρισμοί θεωρούνται από το Διεθνές Δίκαιο απαράδεκτοι, ενώ η ύπαρξη και προστασία των κατά τόπους μειονοτήτων έχει πλήρως αποσυνδεθεί από εδαφικές «διευθετήσεις».


    ΜΥΘΟΣ 5ος

    "Η (φαντασιακή) σχέση των Σλαβομακεδόνων με τους αρχαίους Μακεδόνες είναι μια ιστορική πλαστογραφία που χαλκεύθηκε από τα Σκόπια στα μεταπολεμικά χρόνια."

    Στην πραγματικότητα, η υποτιθέμενη καταγωγή των σλαβόφωνων από τους αρχαίους Μακεδόνες υπήρξε αγαπημένο θέμα της ελληνικής προπαγάνδας, ήδη από τα μέσα του ΙΘ' αι.

    Το πιστοποιούν σλαβόγλωσσα έντυπα που οι μακεδονομάχοι μοίραζαν στον τοπικό πληθυσμό, όπως η «Διακήρυξη του Ελληνομακεδονικού Συλλόγου της Αθήνας για τους αδελφούς μας Μακεδόνες» (1905) ή οι υποτιθέμενες «Προφητείες του Μεγαλέξανδρου» (1907). Ανάλογες θεωρίες συναντάμε και σε προφορικά κηρύγματα προς τους σλαβόφωνους χωρικούς (Στ. Ράπτης «Ιστορία του Μακεδονικού Αγώνος», Εν Αθήναις 1910, σ. 168). Πασίγνωστη είναι τέλος η αναγόρευση της σλαβομακεδονικής σε μετεξέλιξη της «ομηρικής» γλώσσας των αρχαίων Μακεδόνων από λογίους της εποχής (Τσιούλκας, Μπουκουβάλας κ.ά.), τα πονήματα των οποίων βρίσκουν μέχρι σήμερα ανταπόκριση σε ελληνικούς εθνικιστικούς κύκλους.

    Εξίσου παλιά είναι η οικειοποίηση αυτής της «ιστορικής» επιχειρηματολογίας από τους ίδιους τους σλαβόφωνους Μακεδόνες -είτε αυτοί συντάσσονταν με τον ελληνικό εθνικισμό είτε όχι. Προξενική έκθεση του 1871 καταγράφει το στολισμό του «σλαβοβουλγαρικού» βιβλιοπωλείου των Βιτωλίων με την εικόνα του Μεγαλέξανδρου, ενώ το 1902 κομιτατζήδες κηρύσσουν πως «θέλουν να αναζωώσουν τον Μέγαν Αλέξανδρον» και το κράτος του. Την ίδια χρονιά, σλαβόφωνος πράκτορας του ελληνικού μηχανισμού καυτηριάζει δημόσια τους συμπατριώτες του που «πλανώνται πλάνην μεγάλην φρονούντες ότι είνε δυνατόν να είνε απόγονοι συγχρόνως τε του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του Κρούμου» (Γ. Π. Κώνστας, «Ενέργειαι και δολοφονικά όργια του βουλγαρικού κομιτάτου», Εν Αθήναις 1902, σ. ιθ').

    Παρά την οφθαλμοφανή αυθαιρεσία του, το όλο «γενεαλογικό» σχήμα έχει συνεπώς τη δική του προϊστορία. Στο κάτω κάτω, τι φταίνε αυτοί αν πήραν τοις μετρητοίς όσα τους κανοναρχούσαν οι «δικοί μας» φωστήρες;

    Διαφορετικής τάξης ζήτημα αποτέλεσε η υιοθεσία του «Ηλιου της Βεργίνας» ως εθνικού εμβλήματος της ΠΓΔΜ το 1992. Ευθύς εξαρχής ήταν προφανές πως επρόκειτο για (εσπευσμένη) κατασκευή ενός διαπραγματευτικού χαρτιού προς ανταλλαγή, ενόψει μελλοντικού διακανονισμού. Το αποδεικνύει όχι μόνο η άνετη απεμπόλησή του το 1995, αλλά και η προνοητικότητα της ηγεσίας των Σκοπίων να απεικονίσει έναν διαφορετικό «ήλιο» στα κέρματα που έκοψε το 1993.


    ΜΥΘΟΣ 6ος

    "Το ελληνικό κράτος αδιαφόρησε επί μισόν αιώνα για τις κινήσεις των Σκοπίων. "

    Στην πραγματικότητα, όπως εξηγεί σε απολογιστικό του κείμενο ο επίσημος ιστορικός του Μακεδονικού (κι εμπειρογνώμονας του ΥΠΕΞ επί τρεις τουλάχιστον δεκαετίες), Ευάγγελος Κωφός, «για τη διπλωματική μας Υπηρεσία, το θεωρούμενο από πολλούς ως "ανύπαρκτο θέμα" ήταν ένα πολύ υπαρκτό και ακανθώδες πρόβλημα. Υπήρξαν περίοδοι κατά τις οποίες το 50% των εισερχομένων ημερησίως εγγράφων στο αρμόδιο Βαλκανικό Τμήμα του Υπουργείου αναφέρονταν άμεσα ή έμμεσα στο Μακεδονικό».

    Η σχετική παρανόηση οφείλεται στην επιλογή της ελληνικής πολιτικής ηγεσίας να θεωρεί το θέμα επισήμως «ανύπαρκτο», επιβάλλοντας αυτή τη γραμμή στα ελληνικά ΜΜΕ.

    Ο Κων/νος Καραμανλής (ο παλιότερος) δεν είχε π.χ. κανένα πρόβλημα να εξηγήσει το 1980 στο γιουγκοσλάβο ομόλογό του, Μιγιάτοβιτς, πώς υποχρέωσε τον ελληνικό τύπο ν' αποσιωπήσει την απάντηση του γιουγκοσλαβικού ΥΠΕΞ σε ερώτηση «ενός δικού μας ανόητου δημοσιογράφου για το Μακεδονικό» («Αρχείο Καραμανλή», τ. 12ος, σ. 61).

    Η αιτία αυτής της διατεταγμένης αυτολογοκρισίας δεν είναι δύσκολο να εντοπιστεί. Χάρη στη (μυστική) ελληνογιουγκοσλαβική «συμφωνία κυρίων» του 1962 για εκατέρωθεν αποχή από οποιαδήποτε δημόσια ανακίνηση του Μακεδονικού, το ελληνικό κράτος μπόρεσε να οργανώσει -χωρίς διεθνείς περιπλοκές- ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αφομοίωσης της σλαβόφωνης μειονότητας του βορειοελλαδικού χώρου. Σε αντάλλαγμα αποδέχθηκε de facto την ύπαρξη της Σ. Δ. Μακεδονίας, όπως πιστοποιεί η αναγραφή της ονομασίας σε ΦΕΚ όλων των μεταπολεμικών κυβερνήσεων.

    ΜΥΘΟΣ 7ος

    "Η ηγεσία των Σκοπίων υπήρξε σταθερά αδιάλλακτη στο ζήτημα του ονόματος, απορρίπτοντας κάθε συμβιβαστική λύση."

    Στην πραγματικότητα, η ελληνική κυβέρνηση φρόντισε να απορρίψει πρώτη όλες τις εκδοχές σύνθετης ονομασίας που πρότειναν το 1992-93 οι μεσολαβητές της Ε.Ε. και του ΟΗΕ, όπως «Νέα Μακεδονία» (1.4.92) και «Nova Makedonija» (28.5.93).

    Η δεύτερη απορρίφθηκε επίσημα (και) από τον Γκλιγκόροφ, μια μέρα όμως μετά το Μητσοτάκη.

    Το ίδιο συνέβη και με τις βολιδοσκοπήσεις σε διμερές επίπεδο. Το Μάρτιο του 1992, κατά τη συνδιάσκεψη «Ελσίνκι-2» της ΔΑΣΕ, ο ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ Μάλεφσκι παρέδωσε σε μέλη της ελληνικής αντιπροσωπείας κατάλογο με πέντε εκδοχές σύνθετης ονομασίας («Μακεδονία του Βαρδάρη», «Βόρεια Μακεδονία» κ.λπ.) παροτρύνοντας σε άμεση από κοινού επίλυση του προβλήματος. Η ελληνική πλευρά απέρριψε το διάβημα με τη δικαιολογία ότι «η στιγμή δεν ήταν κατάλληλη». Τις ίδιες μέρες κλιμακώθηκε η εκστρατεία του (τότε) έλληνα ΥΠΕΞ, Αντώνη Σαμαρά, για αποτροπή οποιουδήποτε συμβιβασμού με το «ψευδοκράτος» - με αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στα σημερινά αδιέξοδα.

    ΜΥΘΟΣ 8ος

    "Οι εθνικιστικοί κύκλοι της ΠΓΔΜ απειλούν άμεσα την ασφάλεια κι εδαφική ακεραιότητα της Β. Ελλάδας. "

    Η ύπαρξη εθνικιστών σε οποιαδήποτε χώρα είναι κάτι το αυτονόητο. Εντελώς διαφορετικό ζήτημα είναι η πραγματική επικινδυνότητά τους. Στην περίπτωση της ΠΓΔΜ, πολύς λόγος έγινε το 1991-93 για την αλυτρωτική συνθηματολογία του δεύτερου σε μέγεθος κόμματος της χώρας, του ΒΜΡΟ. Στην πραγματικότητα, όπως αποκαλύφθηκε αργότερα από τον τοπικό τύπο, η ηγεσία του ΒΜΡΟ ήδη από το 1992 βρισκόταν σε επαφή με τις ελληνικές μυστικές υπηρεσίες -και συγκεκριμένα με τον ειδικό απεσταλμένο του Μητσοτάκη, στρατηγό Γρυλλάκη («Ιός» 22.12.2001).

    Οταν το 1998 το ΒΜΡΟ ανέλαβε τη διακυβέρνηση της ΠΓΔΜ, ακολούθησε έτσι πιο «ενδοτική» πολιτική απ' ό,τι οι προκάτοχοί του (ξεπούλημα στρατηγικών βιομηχανιών στο ελληνικό κεφάλαιο, κ.λπ.). Σύμφωνα με το «Βήμα» (3.6.2001), σύμβουλος του «εθνικιστή» πρωθυπουργού Γκεοργκίεφσκι «στις διαβουλεύσεις με την Αθήνα για την ονομασία» δεν ήταν άλλος από το Σταμάτη Μαλέλη -τον ίδιο άνθρωπο που, ως υπάλληλος του ελληνικού προξενείου, είχε ξεκινήσει το 1992 τις επαφές Γρυλλάκη-ΒΜΡΟ!

    Απομένει το ζήτημα των εθνικιστικών αναφορών σε σχολικά βιβλία της ΠΓΔΜ. Κάποιες είναι όντως αλυτρωτικές, ενώ άλλες απλώς διαφέρουν από τη δική μας εικόνα για την ιστορία της περιοχής. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος, που έχει ευρύτερες βαλκανικές διαστάσεις, υπάρχουν διακρατικές επιτροπές επιφορτισμένες με την αμοιβαία εκκαθάριση των σχολικών βιβλίων από κηρύγματα μίσους και σοβινιστικές υπερβολές.

    Προϋπόθεση της δουλειάς τους συνιστά, ωστόσο, η απουσία έντασης μεταξύ των ενδιαφερόμενων χωρών.

    ΜΥΘΟΣ 9ος

    "Στην επικράτεια της ΠΓΔΜ ζει μια ευμεγέθης ελληνική μειονότητα."

    Πρόκειται για ανυπόστατη κατασκευή που δεν στηρίζεται σε κανένα πραγματικό δεδομένο. Το αρχικό έναυσμα δόθηκε από μια σφυγμομέτρηση του περιοδικού «PULS» (1991) κατά την οποία, σε περίπτωση διάλυσης της ΠΓΔΜ, ένα 10,88 % των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να ζήσει στην Ελλάδα κι όχι σε κάποια άλλη γειτονική χώρα -προτίμηση που από ελληνικά ΜΜΕ (και το Α2 του ΓΕΣ) ερμηνεύθηκε σαν εκδήλωση ελληνικής εθνικής συνείδησης!

    Ακολούθησε η πανηγυρική υποδοχή της προκήρυξης μιας «Οργάνωσης Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας» (19.2.93), που σύντομα αποδείχθηκε κατασκεύασμα του εγχώριου «Στόχου». Οπως επισημαίνει και ο Κωφός, η όλη παραφιλολογία (στην οποία μετείχε ακόμη και η υφυπουργός Εξωτερικών Βιργινία Τσουδερού, ανεβάζοντας μάλιστα το ποσοστό της «ελληνικής μειονότητας» σε 18,6) «ενίσχυε την εντύπωση σε τρίτους ότι η Ελλάδα αναζητεί ή κατασκευάζει ερείσματα για επέμβαση στη γειτονική χώρα».


    ΜΥΘΟΣ 10ος

    "Η στάση της Αθήνας απέναντι στα Σκόπια υπήρξε σταθερά ενδοτική και καθόλου απειλητική. "

    Στην πραγματικότητα, ο ελληνικός εθνικισμός φλέρταρε σοβαρά με την ιδέα της διάλυσης του «ψευδοκράτους». Εκτός από χιλιάδες διαδηλωτές που πλημμύρισαν τους δρόμους της Αθήνας ζητώντας «σπάσιμο των συνόρων» και «σύνορα με τη Σερβία» (10.12.92), τη «στρατιωτική πίεση» και το διαμελισμό της ΠΓΔΜ υποστήριξαν επίσης δημόσια προσωπικότητες όπως ο Στέλιος Παπαθεμελής, ο Χρύσανθος Λαζαρίδης, ο Κων/νος Βακαλόπουλος, ο Σαράντος Καργάκος, ο Χρήστος Πασσαλάρης ή ο τέως πρόεδρος Χρήστος Σαρτζετάκης. Στον αθηναϊκό τύπο δημοσιεύθηκαν σενάρια προέλασης του ελληνικού στρατού στο έδαφος της ΠΓΔΜ («Βήμα» 15.12.91 και 31.5.92), ακόμη και χάρτης με τις προτάσεις του ΓΕΕΘΑ για τα νέα σύνορα της Ελλάδας («Εθνος» 7.12.92).

    Σ' ένα άλλο επίπεδο, ο ΥΠΕΞ Σαμαράς βάσισε μεγάλο μέρος της στρατηγικής του στην προοπτική αποσύνθεσης και κατάρρευσης του «κρατιδίου» (χάρη και στο πρώτο άτυπο ελληνικό εμπάργκο του 1992), ενώ γνωστές είναι οι διαβουλεύσεις με τους Μιλόσεβιτς και Ντράσκοβιτς για ελληνοσερβική «μοιρασιά» της ΠΓΔΜ.

    Τέλος, διαφορετικής τάξης σχεδιασμοί για την «προληπτική» κατάληψη μιας «υγειονομικής ζώνης» εντός της ΠΓΔΜ σε περίπτωση επέκτασης των εκεί διακοινοτικών ταραχών συζητήθηκαν επίσημα στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής τον Αύγουστο του 2001.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. index

    "Εκτεταμένες μεταρρυθμίσεις σε συνταξιοδοτικό και περίθαλψη συνιστά ο ΟΟΣΑ για την Ελληνική Οικονομία."

    Κάτω τα χέρια πούστηδες κλεφτρόνια, αυτά δεν είναι "ελληνική οικονομία του ΟΟΣΑ" ούτε σωσίβιο του Αλογομούρη αλλά οι δικές μας αποταμιεύσεις για τις μέρες που έρχονται.

    KL
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση