Θέλω να γίνω κι εγώ μέλος της "Φιλικής Εταιρείας" σας! . Άρχισα να διαβάζω και να συμμετέχω στην διαδικασία των blogs εδώ και μί...
της "Φιλικής Εταιρείας"
σας!.
Άρχισα να διαβάζω και να συμμετέχω στην διαδικασία των blogs εδώ και μία εβδομάδα. Πριν, τύγχανα ενημέρωσης από τα κλασικά ΜΜΕ (όπως αυτοί που δεν παίρνουν χαμπάρι τίποτε στις εκάστοτε χούντες γιατί διαβάζουν, τουλάχιστον εγώ ζητώ συγνώμη).
Το φυτίλι που πυροδότησε την περαιτέρω αφύπνιση μου, με ενθουσίασε και άφησα για λίγο το ποντίκι και ανέλαβα το πληκτρολόγιο, ήταν το άρθρο από το liberopoulos.gr. Πραγματική βόμβα, ξυπνητήρι.
Θέλω να γίνω και εγώ "ΦΙΛΙΚΟΣ", και μάλιστα μαχητής στην επιχειρησιακή ομάδα της “ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ”, γιατί καλά είναι τα λόγια, όμως πλησιάζει η στιγμή που θα πρέπει να σταματήσουμε να τρώμε το κουτόχορτο, να αποτοξινωθούμε από αυτό και μετά να αναλάβουμε δράση ώστε να επανέλθει, έστω και αργά, δειλά – δειλά, η αληθινή Δημοκρατία σ΄αυτό τον τόπο.
Νομίζω ότι έχουμε αργήσει περίπου 2000 χρόνια.
Εν τω μεταξύ, πέραν των αποκαλύψεων και της προσπάθειας να βρεθεί διέξοδος απόδρασης από την χαβούζα που έχουμε περιπέσει και εγκλωβιστεί σαν λαός, να διαβουλευθούμε για το είδος και την ποιότητα της Δημοκρατίας που επιθυμούμε να έχουμε.
Παράλληλα, δε, θα πρέπει να ανακτήσουμε το χαμένο χρόνο αποκτώντας Παιδεία (όχι μόρφωση και γνώσεις, Παιδεία).
Προς το παρόν αυτά.
Θα επανέλθω.
Δημήτρης Τ.
KAI ΜΑΖΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σημερινό πολιτικό σύστημα αν και ονομάζεται ''δημοκρατία'' , στην ουσία δεν είναι δημοκρατικό αλλά αποτελεί μια μίξη διαφόρων αλλών πολιτικών συστηματών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τη μια πλευρά είναι ολιγαρχικό. Μόνο μια μικρή μερίδα πλουσίων εχούν τη δυνατότητα να εκλεγούν χρησιμοποιώντας τα χρηματα και τις διασυνδέσεις τους.
Από την αλλη πλευρά ειναι οικογενειοκρατικό . Μια χούφτα πλούσιων οικογενειων και οι απόγονοι αυτών λυμαίνεται τα πολιτικά και δημόσια αξιώματα χρησιμοποιωντας και πάλι τη δύναμη του χρήματος και των διασυνδέσεων.
Επιπλέον το σύστημα ειναι αυταρχικό. Ο λαός ( με εξαιρεση τη 1 φορά καθε 4 χρόνια που ψηφίζει για αλλαγή μανατζμεντ στη κυβερνηση ) δεν εχει λόγο ούτε για τις πολιτικές εξελίξεις ούτε για τις πολιτικές αποφάσεις. Επίσης ,δεν υπάρχει λαικός ελεγχός πάνω στην εξουσία. Οι κυβερνήσεις ειναι ανεξέλεγκτες και δεν ελέγχονται απο κανέναν .
Αν κρίνουμε και απο το γεγονός οτι οι πολιτικοί ειναι λακέδες των μεγαλο-επιχειρηματιών και των πολυεθνικων και δίνουν λογαριασμό μονο σε αυτους (με ανταλλάγματα μίζες αλλα και προεκλογική χρηματοδότηση ) ,τοτε ολοι καταλαβαίνουν την επικινδυνότητα του σημερινού συστήματος.
Συχνά, οι (αφελείς) υποστηρικτές του σημερινού συστήματος επικαλουντε το δικαιωμα του λαου στις ελεύθερες εκλογες . Σιγουρα υπάρχουν εκλογές αλλά πόσο ''ελεύθερες'' είναι ?
Οταν τα ΜΜΕ κάνουν πλύση εγκεφάλου στους πολίτες και όταν οι πολιτικοί χρησιμοποιούν το χρημα ως μέσο εξαγοράς ψήφων αλλα και ως μεσο προσωπικής προβολής ?
Τελικά , είναι εύκολο πραγμα να σύρουν το κόσμο εκεί που θέλουν και όπως θέλουν.
Καλύτερα να έχουμε μία ορίτζίναλ χούντα από την μαιμού χούντα που έχουμε τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι ακόμη. Η παιδεία επιβάλλεται μόνο σε μη δημοκρατικά καθεστώτα (είτε φασισμό, έιτε κομμουνισμό). Πάντως όχι στην δημοκρατία.
Δεν ειμαι φασίστας, όυτε κομμουνιστής, είμαι μάλλον ονειροπόλος.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ !!!! ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΤΕ ΕΙΣΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!!!
ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΣΤΟ ΙΡΑΝ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΤΡΕΙΤ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΑΣ ...ΓΑΜΙΕΣΤΕ ΣΤΑ 4!!
ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ (ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ...ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΣΦΑΙΤΕΡΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ...)ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΟΛΙΤΗ!
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΣΑΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ!!
20 Ιανουάριος 2008 3:03 πμ
το πολιτικο μας συστημα δεν ειναι δημοκρατια σε καμια περιπτωση. τα χαρακτηριστικα του πολιτικου μας συστηματος ειναι αντιθετα με τον ορισμο που υπαρχει για τη δημοκρατια. αρα, ειναι λαθος να αποκαλουμε το συστημα αυτο δημοκρατια.
ΑπάντησηΔιαγραφήπραγματικη δημοκρατια ειναι η αμεση δημοκρατια.
το συστημα που εχουμε δεν ειναι
καν αντιπροσωπευτικο.στην ουσια εχουμε ενα ολιγαρχικο πολιτικο συστημα συνδιασμενο με καποια στοιχεια φιλελευθερισμου.
πιο σωστα θα ηταν να το αποκαλουσαμε συμμετοχικη δικτατορια.
η μονη δικαιοδοσια του λαου ειναι να ψηφιζει 1 καθε 4 χρονια τους ιδιους εξουσιαστες που κυβερνουν με σχεδον δικτατορικες μεθοδους και απολυτες εξουσιες.
ΚΑΨΤΕ ΤΑ ΔΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήεπισης ,ενω ψηφιζουμε 1 φορα καθε 4 χρονια αυτη η ψηφος μας δεν μετραει αλλα αλλοιωνεται καθως δεν ισχυει η απλη αναλογικη.
ΑπάντησηΔιαγραφήεχουμε αυτοδυναμες κυβερνησεις του 40% (με 25% αποχη ειναι στην πραγματικοτητα κυβερνησεις του 30% ).
επισης ,υπαρχει οριο 3% για την εισοδο καποιου κομματος στη βουλη ενω υπαρχουν και βουλευτες επικρατειας που στην ουσια διοριζονται βουλευτες και δεν εκλεγονται απευθειας.
τελος μην ξεχναμε οτι το πρωτο κομμα παιρνει μπονους εδρες για να αποκτησει την αυτοδυναμια.
το εκλογικο συστημα τους ειναι παρωδια δημοκρατιας. ειναι καλπονοθευτικο.
abx
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθισα και διάβασα τα τρεία κείμενά σου.
Τα ίδια παντελάκη μοθ, τα ίδια παντελή μου.
Κι εσύ τι προτείνεις να γίνει δηλαδή;
Για περιέγραψέ μας, με λίγα λόγια τις απόψεις σου;
Αναμένω με αγωνία!
Αγαπητοί μου:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε/Κα Ανώνυμε 3:09
καλή η πλάκα αλλά έχεις καταντήσει μακάκας με την μόνιμη επωδό της κονόμας, νομίζεις ότι κάτι κάνεις; προφανώς τίποτε απλά πιάνεις χώρο. Τις 15 γραμμές που σου αναλογούν, κάτι σαν τη Βροχό στα κανάλια. pls go home
Κε/Κα abx
αν θέλεις οπωσδήποτε να δώσεις μια ετικέτα στο σημερινό πολίτευμα αυτή θα μπορούσε να είναι αριστοκρατία διοικούν δηλ οι «άριστοι» που ανακηρύσσονται από την εκκλησία του δήμου (εκλογές) εστώ και κάθε 3,5 περίπου χρόνια.
– δούλεψε σαν πολίτευμα στην αρχαία Σπάρτη, όχι όμως στην αρχαία Αθήνα. Γιατί; ήταν θέμα ορθής λειτουργίας του λαϊκού ελέγχου στην εξουσία,
βλέπεις στη Σπάρτη οι δημαγωγοί και οι σοφιστές χαίρονταν για λίγο γιατί ο ρόλος τους αποκαλύπτονταν έγκαιρα (ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο) ενώ στην Αθήνα….. από τότε υπήρχε η διαπλοκή. –
Το πολίτευμα αυτό δεν μπορεί να υπάρξει παρά μόνο εφόσον υπάρχουν «άριστοι» (ποιος;, πώς;, κριτήρια επιλογής;) γι΄αυτό και κατεύρεσε.
Κε/Κα Ανώνυμε 3:09 με τα κεφαλαία (όπως και 2:38 και 3:13)
Καταρχήν θα πρέπει κάποιος να σας υπενθυμίσει ότι στο διαδίκτυο τα κεφαλαία σημαίνουν ουρλιάζω, και ως εκ τούτου γίνομαι δυσάρεστος. Θέλετε σε μια διαβούλευση ο διπλανός σας να ουρλιάζει; ΟΧΙ.
Επί της ουσίας τώρα Κε/Κα Ανώνυμε 3:09
τι σχέση έχουν η δημοκρατία, η ομοφυλοφιλία, το Ιράν και οι αριστεροί μόνο εσύ ξέρεις. Καλά κρασιά.
Και τέλος Κε/Κα maroulakos
Όχι δεν είναι καλύτερα να έχουμε μία χούντα, καλύτερα μια κακή δημοκρατία.
Παρεπιπτώντως, ποιόν θα εμπιστευόσουν να πάρει στους ώμους του την ευθύνη μιας χούντας; Το στρατό(εννοώ την ηγεσία του) ; Τον σημερινό στρατό; Τους ρώτησες αν θέλουν ή αν μπορούν;
Και κάτι ακόμη. Η παιδεία δεν επιβάλλεται. Αποκτάται με κόπο σε κάθε λογής καθεστώς.
αρθρογράφε άσχετε πρώτα θέλεις μια ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και μετά ομολογείς ότι δεν ξέρεις τι είδους και ποιότητας πρέπει να είναι.Ομολογείς ότι 2000 χρόνια δεν το βρήκαμε αλλά που θα μας πάει,ε,θα το βρούμε κι αυτό...Κάτσε να "διαβουλευθούμε " λίγο ρε συ!
ΑπάντησηΔιαγραφή3.13
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΞΥΠΝΑ ΜΑΣ ΕΓΚΑΙΡΩΣ
ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ!
Δημήτρη έχεις δίκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία επάνάσταση θα έσωζε τον τόπο.
Ο λαός δεν έχει τα μέσα να την κάνει, αλλά όπως πολύ δικαιολογημένα λές ούτε ο σημερινός στρατος μπορεί να την κάνει.
Η καλύτερη λύση θα ήταν να μην γινοταν ποτέ μεταπολίτευση (ακραίο, αλλά εκεί φτάσαμε τα πράγματα - το μη χείρον βέλτιστον)
Η οαιδεία δυστυχώς επιβάλλεται.
Στην σημερινή δημοκρατία μας, αντί όλοι να έχουν δικάιωμα στην μόρφωση έχουμε το αντίθετο.
Εδώ κάποιοι λένε ότι "διμαίωμα μου και μένω αμόρφωτος".
Η παιδεία αρχίζει από το νηπιο και τελειώνει μέχρι να πεθάνει κανείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εκπαίδευση ολοκληρώνεται στο σχολείο και μετά αποσπασματικά συνεχίζεται εφόσον κανείς το επιλέξει ή ακολουθήσει προγράμματα της δια βίου εκπαίδευσης
Στην παιδεία μαθαίνει κανείς πρωτίστως να σέβεται τον άλλον, να μην του υποβιβάζει την νοημοσύνη, να τεκμηριώνει όταν μιλά και να είναι ανεκτικός στη διαφορετικότητα του άλλου με διάθεση να βελιωθεί ως άνθρωπος τόσο ο ίδιος όσο και ο άλλος.
Επίσης μαθαίνει να είναι ευγενής προς τον συνομιλητή του. Οοοοοοοοοοοαλα αυτά λοιπόν και παρα πολλά άλλα που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους με παιδεία η οποία ταυτίζεται με την εσωτερική καλλιέργεια και την καλιέργεια του πνεύματος ενός ανθρώπου μαθαίονται από την οικογένεια σε συνδιασμό και το σχολείο.Φαντάζομαι συμφωνείτε.
Δυστυχώς αντί ως χώρα να ακολουθήσουμε το παράδειγμα εκείνων των χωρών που δεν αγγίζουν τόσο εύκολα την παρεχόμενη Δημόσια παιδεία, εμείς χρόνια τώρα με όποια κυβέρνηση πειραματιζόμαστε και έχουμε αλλάξει τα φώτα τόσο στην παιδεία όσο και στο εκπαιδευτικό σύστημα με αποτέλεσμα και τα παιδιά και οι γονείς να χάνουν το μπούσουλα.
Αποψή μου είναι ότι ως προς τα θέματα Παιδείας, θα πρεπε να υπάρχει μια ενιαία υπερκομματική γραμμή αντιστοίχως και με τα θέματα εξωτερικής πολιτικής και όχι ο καθένας που ανεβαίνει στην καρέκλα να παλλινδρομεί μεταξύ παλαιότερων και απορριφθέντων συστημάτων και νέων υπό πειραματισμό. Τοσα χρόνια πειραματισμός τίπτε δεν μας έμαθε για το πότε η κοινωνία μας έβγαζε καλύτερους ανθρώπους?
Επιτέλους ας σταματήσουμε να τροφοδοτούμε τα παιδιά με τεχνικές μόνο γνώσεις. Ας επαναφέρουμε την διδασκαλία περί των Ιδανικών, ας θεσμοθετηθεί η υποχρεωτική διδασκαλία σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ . Δεν είναι χαζές οι χώρες του εξωτερικού στις οποίες όλα αυτά εφαρμόζονται.
Sygxairw olous tous synomilhtes oso kai ton arhtrografo gi ayto to thema
ΑπάντησηΔιαγραφήEktimw ki egw oti einai meizonos shmasias kai poly sovara tha prepei na asxolhthoun oi pneymatikoi anthrwpoi me ayto kai na apofasisoun epitelous oi ithinontes an theloun na vgazoun texnokrates pou den kseroun na milane h polites me paideia kai syllogiko fronhma ,me arxes kai aksies me prwth ayth tou Anthrwpismou
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΚΛΕΙΨΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΤΟΠΙΟ.
ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΜΕΝΕΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΤΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΣ.
ΕΞΕΛΕΙΨΑΝ ΓΙΑΤΙ Η ΜΑΝΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΠΡΩΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΚΟΝΟΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήAΣ ΤΑ ΛΟΥΣΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
MP
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ.
ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΟΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ;
ΑΠΛΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΥΠΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ ΚΛΕΠΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ.
ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΑΚΑΜΑΔΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;
Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ena tragoudi pou agapw poly leei
ΑπάντησηΔιαγραφή"eimaste polloi, alla eimaste skorpioi""
h isxys en th enwsei
Εμείς καλό θα ήταν να ξεβολευτούμε και λίγο από τους καναπέδες μας και να αποκτήσουμε σιγα -σιγά αυτό που βλέπουμε στο εξωτερικό και μας αρέσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συλλογικό αίσθημα και τον σεβασμό με τον οποίον θέλουν οι πολίτες να αντιμετωπίζονται από τις Αρχές
Οταν με την ΠΑΙΔΕΙΑ γαλουχούνται από νήπια και όσοι απασχολούνται στην συνέχεια στις Αρχές ενός τόπου τόσο με σεβασμό θα αντιμετωπίζουν τον πολίτη και αυτός αυτούς, γιατί θα έχει γαλουχηθεί με τις ίδιες αρχές
και ο καθένας από μας ας αρχίσει να κινητροποιείται στον δικό του περίγυρο και να αντιδρά στα κακώς κείμενα και να συμβάλει στη διόρθωσή τους, σε φιλικό,οικογενειακό και επαγγελματικό επίπεδο. Αν καταφέρουμε και αυτό το κάνουμε ολοένα και πιό πολύ, τότε τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα στο κοινωνικό σύνολο.
Ας ξεκινήσουμε ο καθένας απέχοντας από λαμογιές και επικοινωνώντας με τους γύρω μας, κουβεντιάζοντας πολιτισμένα αφιερώνοντας χρόνο
Ρομαντικό ακούγεται? Απραγματοποίητο?
1.04 poio tragoudi einai afto???
ΑπάντησηΔιαγραφήok
ΑπάντησηΔιαγραφήKai efoson emeis vlepoume ta lathh pou mporei na ekanan h mana mas kai o pateras einai anagkh kai emeis san goneis na epanalaboume ta idia?
As asxolhthoume ligo perissotero me ta paidia mas. As ta vazoume na diavazoun kai na analyoume mazi tis egnoies kai tis idees twn keimenwn etsi wste na tous anaptyssoume ti skepsh kai ton kritiko nou.
Dyskolo e? poios exei xrono shmera tha mou peite?
E mono enas syneidhtopoihmenos gonios
Enas syneidhtopoihmenos ekpaideytikoks
Enas syneidhtopoihmenos ypoyrgos paideias
Aytoi pou den goustaroun na menoun apatheis alla tous aresei na drasthriopoiountai.
Oloi emeis pou antidroume, pou provlhmatizomaste
Mia "filikh etairia' omonoountwn anthrwpwn pou tous aresei na talaipwroun to pneyma tous isws?
Φίλε/η 1.10 ωραία τα λες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν όμως γύρω σου έχεις λαμόγια, καιροσκόπους, κόλακες κι ακόμη χειρότερα ΚΟΥΦΟΥΣ...τι κάνεις!
Αν όταν πας, να αναφερθείς στα κακώς κείμενα (οχι να τα αλλάξεις, απλά να τα κατονομάσεις), αλλάζει η συζήτηση ή σε προειδοποιούν ότι θα απομονωθείς, τότε τι κάνεις΄;
Τα λαμόγια όπως κι οι βλακία είναι ανίκητα.
Τι κάνεις λοιπόν!!!!!!!!!!!!
Το αφιερώνω σε όλους μας:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω ποιός το τραγουδάει
"Είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκόρπιοι μας πήρανε αμπάριζα οι "δήθεν" και οι "όποιοι"...
Είμαστε πολλοί μα δεν παίζουμε μπάλα, εκεί μπροστά μας ο καιρός, κι εμείς ξωπίσω τρεχάλα...
Είμαστε πολλοί, αλλά είμαστε μόνοι, μείναμε δίχως όνειρο τώρα που ξημερώνει, είμαστε πολλοί μα ο καθένας μονάχος, με πάθος και ενθουσιασμό σκοντάφτουμε στο ίδιο λάθος...
αντε λοιπόν και πάλι να ξαναβρεθούμε, στους ίδιους δρόμους που τους περπατήσαμε, πριν μας προλάβει ο καιρός και ξεχαστούμε γιατί αλλιώς σου λέω.....γιατί αλλώς σου λέω ..πάλι την πατήσαμε"
Είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκόρπιοι, μας πηρανε αμπάριζα οι δήθεν και οι όποιοι, ειμαστε πολλοί μα δεν παίζουμε μπάλα, φεύγει μπροστά μας ο καιρός και μεις ξωπίσω τρεχάλα.
Είμαστε πολλοί μα είμαστε μόνοι,
μείναμε δίχως όνειρα τώρα που ξημερώνει, είμαστε πολλοί μα ο καθένας μονάχος, με πάθος και ενθουσιασμό σκοντάφτουμε στο ίδιο λάθος..
αντε λοιπόν και πάλι να ξαναβρεθούμε στους ίδιους δρόμους που τους περπατήσαμε...
kerdizeis xrono agaphte file, kai leitourgeis me to myalo sou odhgwntas tis katastaseis etsi wste na ektithentai prwta ta lamogia kai oxi esy
ΑπάντησηΔιαγραφήGiati otan milame gia lamogia, milame gia anthrwpous pou tyflwnontai apo thn alazonia kai etsi kapoia stigmh kanoun lathh.
Apanwta kiolas. Ektithentai apo monoi tous. E vazeis kai esy ena xeraki xwris na fainesai gia na ektethoun anepanorthwta.,Thelei aytosykrathsh omws kai xrono..
... kai kyriws thelei...tropo
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕ ΧΡΕΕΙ ΑΓΡΟΤΩΝ
ΠΕΤΡΑΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΙΜΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ
ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΑΡΠΑΖΕΙ ΤΗΝ
ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ.
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΘΑ
ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΣΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ
ΤΟΥΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ.
ωραίο το τραγούδι "αγνώστου", όμως:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΡΑΓΙΖΕΙ ΤΟ ΓΥΑΛΙ
ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΟΛΑΕΙ!
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ
ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΚΛΕΨΕΙ!!!!
Η συνοχή, απαιτεί και συνενοχή:
στις ιδέες, στη μεθόδευση, στη συνέπεια!
Αρχες που έχουν υπονομευτεί τόσο απο τις προβεβλημένες προσωπικότητες της δήθεν διανόησης, όσο και κυρίως απο τους
καθοδηγητές των ΜΜΕ!
Symfwnw me ton 1.38. (balte kai kana nick re paidia)
ΑπάντησηΔιαγραφήH synoxh den apaitei omws "synenoxh" Den prokeitai gia enoxopoihsh ths synoxhs.
H synoxh nai apaitei synepeia, pisth, methodo, afosiwsh
1.45 ti einai "nick"
ΑπάντησηΔιαγραφήmi fovasai ti lexi synenoxi
ki H agapi, synenoxi einai!
Δυστυχώς το ανεφάρμοστο της σήμερα "Δημοκρατίας" αποδεικνύει την αναγκαιότητα της επιβολής έκτός της Παιδείας και των Νόμων όπου αναγκαστικά θα επιβάλλονται σε αυτούς που δεν σέβονται τη Δημοκρατιά. Διότι Δημοκρατία σημαίενι πρώτα και πάνω απ όλα οτι η δική μου ελευθερία σταματάει εκεί που αρχίζει η δικιά σου αναγνωρίζοντάς σου πρώτα απ όλα ο΄χι μόνο το δικαίωμα να υπάρχεις και να διαφωνείς μαζί μου, αλλά να μπορείς να λειτουργείς ελεύθερα δίχως να με προσβάλεις όπως αντιστοίχως κάνω και εγώ για σε΄να
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσοι το μπορούν? Πόσοι έχουν ήδη παιδεία? Πόσοι δεν θα θεωρήσουν ότι όλα έγιναν για παραβιάζονται πρωτίστως?
Στη χούντα συνέβαιναν αυτά? Μήπως εκτός απ αυτούς που σφετερίστηκαν την όποια εξουσία είχαν οι υπολοιποι δεν είχαν πρόβλημα και ζούσαν ήρεμα επειδή πολύ απλά δεν ήθελαν κάποιοι να παρανομήσουν και κάποιοι άλλοι ήξεραν ότι θα το πλήρωναν πολύ ακριβά?
Εγώ ε΄να προβληματισμό θέτω συμφωνώντας με τον προβληματισμό των πιο πάνω αναγνωστών . Προσωπικά απεχθάνομαι το φασισμό και τη δικτατορία. Απεχθάνομαι όμως και την ασυδοσία και τη ρεμούλα και την εκτεταμένη διαφθορά και την υποκρισία και όλους αυτούς τους λούμπεν τύπους ου μας κατακλύζουν απο τα ΜΜΕ από κάποιους πολιτικούς και δημοσιογράφους που υποβιβάζουν την νοημοσύνη μας στο όνομα της Ελευθερίας και της κατ επίφαση Δημοκρατίας...
Exeis mia latreia sthn enoxh esy??? h agaph mono synenoxh den einai. Ti to enoxo exei h agaph? h Synoxh?
1.55 ΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΓΑΠΗΘΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΠΟΤΕ.....
ΑπάντησηΔιαγραφή....την συνενοχή της αλληλοκατανόησης και της αλληλεγγύης....
to nick einai ena onoma, ena paratsoukli, ena diakritiko gia na mporoume o enas na apeythynomaste ston allon me onoma kai oxi me thn wra gia na mporoume na synenooumaste
ΑπάντησηΔιαγραφήSan to diko mou to oneirokriths px poy to grafw ekei pou leei psydwnymo
PWS FAINETAI OTI EIXES ENOXES AGAPES....
ΑπάντησηΔιαγραφήpoy Eprepe na kryvesai gi aytes me apotelesma na mhn katalavaineis oti h agaph den einai enoxh. (isws na kaneis kai lathos th lexh)
H pragmatikh agaph den fovatai. einai eilikrinhs einai anoixth sto fws kai den exei na fovhthei tipote oute gia tipote na niwsei ENOXES
Mhn krineis tous allous otan den gnwrizeis thn alithinh diastash twn ennoiwn kai twn pragmatwn.
2.02
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΝΕΙΡΟΚΡΙΤΗ
μοιάζεις μονοδιάστατος/η...!
Τις διαστάσεις...κατανόηση, αντίληψη,ερμηνεία, επανεκτίμηση, συγχώρεση,αντίδραση,αναμόρφωση, .....μπορείς να τις δεις;
Fysika kai mporw. ti se kanei na nomizeis oti den mporw ???
ΑπάντησηΔιαγραφήDen antilegw se tipote ap ayta pou les. Diafwnw me to thema Enoxhs kai otan ayto to syndeeis me mia ennoia opws einai h agaph. H pragmartikh agaph pou espeyses na peis oti den exw zhsei (alhtheia apo pou ayto to aythaireto symperasja kai h proswpikh stoxeysh???) kata th gnwmh mou den enexei enoxh.
alimono na enexei enoxh h agaph. Enoxh enexoun oi lamogies, to psema, h ypokrisia, h prodosia, oi paranomes energeis, oi apo symferon sxeseis, TI AP OLA AYTA tha mporouse pote na taytistei me thn pragmatikh Agaph???
Ola ta parapanw omws exoun na kanoun me thn enoxh . Ayto lew.
Alla nomizw oti to thema tou blog den einai h Agaph pou paramenei wraio thema men. Alla edw milame gia to an yparxei h oxi h Dhmokratia, an h oxi epi xountas oi anthrwpoi htan pio kaloi kai ti mporoume na kanoume oloi emeis pou
den mas aresei h shmerinh vrwma. Mh feygoume apo to thema
onirokriti xanadiavase ti egrapses
ΑπάντησηΔιαγραφήkai tha vris tin apantisi!
Πώς μπορώ να βγάλω δηλαδή λεφτά δίχως παραδοσιακούς τρόπους?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι εμένα αυτό μα καίει και οι αγάπες και οι έρωτες ειναι παραμύθια. Πως θα πληρώσω τη ΔΕΗ ρε, ΤΟ ΝΕΡΟ κτλ, ρε φίλε εσυ ανώνυμε για πες
NAI RE. TOUS BLOGGERS PERIMENE I "EPANASTASI"!
ΑπάντησηΔιαγραφή2.24
ΑπάντησηΔιαγραφήάστους καυμένους να φιλολογήσουν λίγο και να παρουσιάσουν την virtual ανωτερότητα τους,κάλλιο αυτοί παρά τα κομματόσκυλα συνέχεια.Οχι δηλαδή ότι οι ίδιοι δεν είναι τα κομματόσκυλα σε άλλα άρθρα.
Μα καλά κανένας δε βλέπει ότι το άρθρο είναι τραγικό στη γελειότητα του;
Ο ΜΑΚΗΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ
ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΚΗΣ ΕΧΘΕΣ?
ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ "ΡΕΠΟΡΤΑΖ" ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ?
ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΥΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΠ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟΥ?
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ?
ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΝ?
ΑΛΛΑ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΕΙ???
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
ΜΑΚΗΣ
Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΚΛΟΠΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
Ο ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ.
ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ
ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ?
ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ?
ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ?
ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ?
ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Ο ΜΑΚΗΣ ΜΕ
ΤΟ ΥΠΟΚΛΟΠΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ?
ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ
ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ?
ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΝΕ?
ΜΑΚΗ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ "ΥΛΙΚΟ"
ΝΑ "ΚΑΨΕΙΣ" ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?
ΕΙΝΑΙ "ΑΠΟΡΡΗΤΟ"?
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ
ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ-ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?
ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ..
ΚΑΡΑΜΑΝΛΑΚΑ
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?
ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ-ΛΟΥ
ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΘΑ ΣΕ ΠΑΝΕ ΜΕΣΑ ΓΙΑ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ?
ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Afierwnw to tragoudi...."eisai sketo parakratos " toy Zampeta!
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
Ο ΜΑΚΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΜΑΚΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΡΚΟΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Poios kyberna epitelous ayth th xwra?"
ΑπάντησηΔιαγραφήThymaste poios to eixe pei?
O MEGA-λος ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΜΕΓΚΑ-λος ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ
ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ..
«Η μεγαλύτερη επιχείρηση μίζας"
«Η μεγαλύτερη επιχείρηση μίζας, πιέσεων και εκβιασμών έχει στηθεί εδώ και χρόνια σε μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα. Σε άρθρα της, σε σχόλια, σε ρεπορτάζ, αναγνωρίζεις αμέσως το μήνυμα: « Δώστε μας προμήθεια , αλλιώς σας χαλάμε τη δουλειά». Φυλλομετρούσαμε χθες τις σελίδες , τα άρθρα και τους …υπαινιγμούς της μεγάλης εφημερίδας. Και καταγράψαμε άπειρους εκβιασμούς σε επιχειρηματίες «που δεν τα ακούμπησαν ακόμη», ύμνους σε μεγάλους προμηθευτές που υπέκυψαν και ενίσχυσαν τους ήδη φουσκωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς των ηγητόρων της μεγάλης εφημερίδας και υπονοούμενα για άλλους επιχειρηματίες που δεν προσήλθαν να προσκυνήσουν εμπράκτως τον άπληστο δημοσιογραφικό παράγοντα! Έναν αδίστακτο άνθρωπο με σωρεία συμμετοχών σε επιχειρήσεις – εξεβίαζε την συμμετοχή του σε αυτές τις επιχειρήσεις – έναν άνθρωπο που επαίρεται ότι: «Ναι , ρε, έχω τραπεζικούς λογαριασμούς και στην Αγγλία και στην Αμερική και άμα θέλετε να σας δώσω και τους αριθμούς των λογαριασμών μου»!!!
Αυτά έγραφε το «Αντι» σε παλαιότερο τεύχος του.
η «μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα» δεν είναι το ΘΕΜΑ. Είναι το ΒΗΜΑ. Και ο «άπληστος δημοσιογραφικός παράγοντας», δεν είναι ούτε ο Θέμος, ούτε ο Μάκης. Είναι ο κ. Σταύρος Ψυχάρης.
το προαναφερθέν καταπληκτικό απόσπασμα δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα 14/4/97 στην εφημερίδα «Αδέσμευτος Τύπος» του Δ. Ρίζου. Τι είχε συμβεί;
Μεταξύ των χρηματοδοτών του «Αδέσμευτου» ήταν και ο επιχειρηματίας Δημήτρης Κοπελούζος, ο οποίος χάρις στις σχέσεις του με την «κυβέρνηση Μητσοτάκη» (υπήρξε και τέτοια) υπέγραψε με τη ρωσική Gazprom τη γνωστή συμφωνία για το Φυσικό Αέριο. Μια συμφωνία που επικυρώθηκε αργότερα και από τον Κ. Σημίτη, ως υπουργό Βιομηχανίας με τη συνδρομή του κ. Βερελή. Όπως αποδεικνύεται όμως και από τα σημερινά δεδομένα, η δουλειά με την Gazprom ήταν μια πολύ μεγάλη «μπίζνες» και ως εκ τούτου, η κατά «Αδέσμευτο» «μεγαλύτερη εφημερίδα μίζας» δεν μπορούσε να μείνει απ΄ έξω. Τι ακριβώς διαμείφθηκε δεν το μάθαμε ποτέ, τα αλλεπάλληλα όμως δημοσιεύματα της εποχής σήκωσαν λίγο την κουρτίνα του βρομερού παρασκηνίου. Όπως έγραφε τότε ο Αντ. Καρακούσης στην «Καθημερινή» της 20/4/97, «ο πρόεδρος (Λαμπράκης) δεν έπεισε το «Ρώσο» (Κοπελούζος) να τον δεχθεί στο αέριο και ανέθεσε την υπόθεση στον Σταύρο (Ψυχάρης, γνωστός και ως ο εκτελεστής του συγκροτήματος).Ο Σταύρος ζήτησε τη βοήθεια του Δημήτρη (Ρίζος) και έπεσαν οι προτάσεις με τον γνωστό τρόπο». (Συμπτωματικά ο κ. Καρακούσης εργάζεται σήμερα στο ΒΗΜΑ, υπο τον κ. Ψυχάρη)
Φαίνεται όμως ότι οι προτάσεις ήταν πανάκριβες, ο κ. Κοπελούζος στύλωσε τα πόδια και ο κ. Ψυχάρης κατακεραύνωσε με ενυπόγραφο άρθρο του ,ως ζημιογόνα για το δημόσιο συμφέρον, σύμβαση της ΔΕΗ για μονάδα παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος στην Φλώρινα, συμφερόντων Κοπελούζου. Όμως, ο κ. Κοπελούζος, δεν μάσησε και πάλι και έτσι την επομένη δημοσιεύεται στον «Αδέσμευτο», το προαναφερθέν πόνημα περί Ψυχάρη και Βήματος, με την υπογραφή «Δ. Κ.» (το μικρό όνομα του επιχειρηματία είναι Δημήτρης). Ακολούθησε φυσικά …κόλαση. Όπως έγραφε τότε και η Καθημερινή «ό,τι σιγοψιθυρίζαμε χρόνια μεταξύ μας» άρχισε να βγαίνει στην επιφάνεια και το σύστημα να απειλείται για μια ακόμα φορά σοβαρά μετά το σκάνδαλο Κοσκωτά. Παρενέβη , όμως, ο εμπειρότερος όλων σε αυτά τα θέματα, ο Σωκράτης Κόκκαλης, ο οποίος διαμήνυσε στους κ. Ρίζο και Ψυχάρη, φίλοι του και οι δύο, να μην δώσουν συνέχεια επειδή «θα βγούμε όλοι μας ζημιωμένοι».
Αυτά για να μην ξεχνιόμαστε. Πάει πολύ το ΒΗΜΑ να παριστάνει τον προστάτη της δημόσιας ηθικής από τον «υπόκοσμο» της δημοσιογραφίας.
Ακριβά τανκς μας έφερε από τη Ρωσία, ο Καραμανλής, σύμφωνα με την «Πατσαβουροτυπία»!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πατσαβούρα της «Ελευθεροτυπίας» βλέπει ότι είναι ακριβά τα τανκς που αγόρασε η κυβέρνηση από τη Ρωσία. Ταυτίζεται με τα αμερικανικά συμφέροντα και κόπτεται για το χρήμα που έχασε η συμμορία των μεγαλοεκδοτών-εκβιαστών. Προσβάλλονται οι διάφορες εταιρείες που συστεγάζονται στα κτίριά της, υπό την αθώα «προστασία» της. Απαιτούν επιστροφή στο καθεστώς Σημίτη με ανεξέλεγκτα εξοπλιστικά προγράμματα, με μαχητικά που θα πέφτουν από τα περιττά ηλεκτρονικά του Μπόμπολα, με πολυεθνικές μίζες και ανεξέλεγκτες αστρονομικές υπερκοστολογήσεις. Φανταστείτε ότι αυτά τα τανκς αγοράστηκαν χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων αλλά με απευθείας διακρατικές συμφωνίες. Δηλαδή θίχτηκαν άμεσα τα συμφέροντα των εμπόρων όπλων που κρύβονται πίσω από τα μεγαλοεκδοτικά τζάκια και…… χρηματοδοτούν την καταγραφή κάθε ύποπτης περιπέτειας μεγαλοστελέχους της κυβέρνησης. Βάλανε οι παρακρατικοί νταβατζήδες την πατσαβούρα, να «φωνάξει». Τους πάτησε τον κάλο ο Καραμανλής. Χωρίς να μας πει πόσο κόστισαν ανάλογες αγορές από αμερικάνικα τραστ. Όλο το σήριαλ με το Ζαχόπουλο ήταν «κατασκευασμένο» από τα τζάκια των εκδοτών-εμπόρων όπλων για να «τιμωρήσουν» το θράσος του Καραμανλή. Η προσπάθεια αυτοκτονίας του Ζαχόπουλου, τους χάλασε τα σχέδια
Φανταστείτε ότι αυτά τα τανκς αγοράστηκαν χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων αλλά με απευθείας διακρατικές συμφωνίες. Δηλαδή θίχτηκαν άμεσα τα συμφέροντα των εμπόρων όπλων που κρύβονται πίσω από τα μεγαλοεκδοτικά τζάκια και…… χρηματοδοτούν την καταγραφή κάθε ύποπτης περιπέτειας μεγαλοστελέχους της κυβέρνησης.
Βάλανε οι παρακρατικοί νταβατζήδες την πατσαβούρα, να «φωνάξει».
Όλο το σήριαλ με το Ζαχόπουλο ήταν «κατασκευασμένο» από τα τζάκια των εκδοτών-εμπόρων όπλων για να «τιμωρήσουν» το θράσος του Καραμανλή
Ο πατέρας μου ήρθε στην Ελλάδα για να σπουδάσει, τη δεκαετία του ΄70. Ύστερα από κάποια χρόνια έφερε και τη μητέρα μου. Από τα παιδικά μου χρόνια δεν θυμάμαι πολλά πράγματα. Στο δημοτικό τα πήγαινα μια χαρά με τα άλλα παιδιά. Μόνο όταν τσακωνόμασταν στο ποδόσφαιρο με στολίζανε με βρισιές του τύπου «αράπης» και τα σχετικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉμουν ο μόνος μαύρος στο σχολείο μου. Θυμάμαι επίσης ένα σκηνικό. Μια μέρα, έπειτα από τσακωμό, κάποια παιδιά με είχαν βάλει στη μέση και με έβριζαν. Τότε ένα παιδί που τον έλεγαν Ηλία όρμησε εναντίον τους για να με υπερασπιστεί. Από τότε γίναμε κολλητοί φίλοι.
Τα πρώτα χρόνια στο σπίτι μιλούσαμε νιγηριανά και αγγλικά. Αυτό όμως με εμπόδιζε για τα μαθήματα. Μέχρι που ο δάσκαλος κάλεσε τους γονείς μου και τους είπε ότι έπρεπε να μιλήσουμε ελληνικά στο σπίτι. Με τα χρόνια επικράτησαν τα ελληνικά στο σπίτι μας.
Ελληνικά και hiphop. Από εννέα χρόνων μιλώ μόνο ελληνικά. Μιλώ επίσης άψογα αγγλικά, ενώ τα νιγηριανά τα καταλαβαίνω αλλά δεν τα μιλώ πια.
Το πάθος για τη μουσική το «κόλλησα», ίσως, επειδή μεγάλωσα ανάμεσα σε διάφορους γλωσσικούς ήχους.
Στο γυμνάσιο παθιάστηκα με τα γκράφιτι, τη hip-hop και τη Dram΄Ν΄ Βase. Είναι χρόνια που περνούν διοργανώνοντας πάρτι και ανταλλάσσοντας κασέτες με τα φιλαράκια.
Εκείνη την περίοδο μπήκε έντονα η θρησκεία στη ζωή μου. Μαζί της και η πρώτη υπαρξιακή σύγκρουση. Γιατί η θρησκεία έλεγε «ειρήνη υμίν», ενώ το hip-hop μιλούσε για εξέγερση. Η θρησκεία ήταν ευχή, το hip-hop δράση. Το hip-hop και τα γκράφιτι ήταν για μένα ένα είδος ξεσπάσματος.
Τότε, για πρώτη φορά, άρχισα να γράφω στίχους. Έγραφα και για τον ρατσισμό. Ξαφνικά συνειδητοποίησα κάτι που είχα απωθήσει: το χρώμα της επιδερμίδας μου.
Το να είσαι μαύρος. Εγώ είμαι περήφανος που είμαι μαύρος. Το να είσαι μαύρος όμως σημαίνει ότι συναντάς μπροστά σου έναν τοίχο. Σημαίνει ότι πρέπει να ξοδεύεις πολλή ενέργεια για να πείσεις τους γύρω σου ότι δεν είσαι γεννημένος μόνο για να πουλάς CD και να παίξεις μπάσκετ. Ότι μπορείς να γίνεις γιατρός, λογοτέχνης, σχεδιαστής μόδας, οτιδήποτε. Το να είσαι μαύρος σημαίνει ότι ζεις με αυτό το χρώμα, το αναπνέεις, ότι δεν σε αφήνουν ποτέ να νιώσεις αόρατος.
Τη μεγαλύτερη έκπληξη την προκαλείς όταν μιλάς ελληνικά χωρίς προφορά. Παθαίνουν πλάκα. Μερικοί κάθονται με το στόμα ανοιχτό και σε κοιτάνε σαν εξωγήινο. Τέλος πάντων...
Ένα καλοκαίρι στη Σύρο. Η ανατροπή στη ζωή μου συνέβη ένα καλοκαίρι στη Σύρο.
Μόλις είχα τελειώσει το λύκειο. Ήθελα τότε να μπω στη Σχολή Καλών Τεχνών και άρχισα να κάνω ιδιαίτερα μαθήματα ελευθέρου σχεδίου.
Το καλοκαίρι πήγα στη Σύρο για να δουλέψω στο εργαστήριο της δασκάλας μου. Έκανα βόλτα ένα απόγευμα, όταν ξαφνικά μπροστά στα πόδια μου σταμάτησε ένα αστυνομικό τζιπ. Βγήκαν έξω δυο αστυνομικοί και μου ζήτησαν τα χαρτιά. Είχα μαζί μου τη ληξιαρχική πράξη γέννησης. Θεωρούσα ότι ήταν αρκετή, αφού είχα γεννηθεί στην Ελλάδα. Με πήγαν στο Τμήμα. Μου είπαν ότι τα χαρτιά μου είναι ελλιπή.
Ένας από τους αστυνομικούς μού είπε ότι θα με απελάσουν. «Πού θα με απελάσετε;» ρώτησα. «Στα σύνορα και να πας από εκεί που ήρθες», μου απάντησε. «Εγώ δεν ήρθα από πουθενά. Έχω γεννηθεί στην Ελλάδα», είπα.
Δεν πήρα απάντηση. Απέλαση, σύνορα, όλα αυτά μου φαίνονταν σαν ταινία. Έφυγε η γη κάτω από τα πόδια μου και είχα κατατρομάξει.
Έμεινα εκεί τρεις μέρες, στο σκοτάδι, κοιμόμουν χάμω, σε ένα μικροσκοπικό κελί με δυο Πακιστανούς που δεν μιλούσαν ούτε ελληνικά ούτε αγγλικά. Αυτές οι τρεις μέρες ανέτρεψαν τα πάντα μέσα μου.
Με τη μεσολάβηση φίλων και δικηγόρων με άφησαν ελεύθερο. Τότε άρχισαν να με βασανίζουν τα ερωτήματα. Ποιος ήμουν; Τώρα καταλάβαινα γιατί δεν με καλούσαν φαντάρο, όπως συνέβαινε με όλους τους φίλους μου. «Φίλε μου, εσύ είσαι ξένος», έλεγα στον εαυτό μου. Και πάλι δεν ήθελα να το πιστέψω όμως. Σκεφτόμουν ότι οι αστυνομικοί είχαν κάνει λάθος. Ήταν ένας μηχανισμός άμυνας για να μη διαλυθώ.
Τα χαρτιά, τα χαρτιά, τα χαρτιά. Όταν εισέβαλε στη ζωή μου η λέξη χαρτιά και αλλοδαπός όλα καθάρισαν πλέον. Ρώτησα τους υπαλλήλους στον δήμο εάν μπορώ να βγάλω ελληνική ταυτότητα επειδή έχω γεννηθεί εδώ. Μου απάντησαν κοφτά: «όχι».
Μετά ήρθαν οι ουρές, οι βεβαιώσεις, τα ένσημα, τα γραφεία, οι υπάλληλοι, η ατελείωτη αναμονή. Και όταν βγαίνει η άδεια παραμονής είναι ληγμένη.
Ξανά ουρές, βεβαιώσεις, ένσημα, γραφεία, υπάλληλοι, ατελείωτη αναμονή. Με αυτά θα φας όλη τη ζωή σου. Τα καλύτερα χρόνια σου φεύγουν κυνηγώντας τα χαρτιά. Δεν μπορείς να πας πουθενά. Τα όνειρα για το πανεπιστήμιο τα εγκατέλειψα γιατί κυνηγούσα τα χαρτιά.
Με κάλεσαν το 2002 στη Γαλλία για να εκπροσωπήσω την Ελλάδα σε ένα φεστιβάλ θεάτρου δρόμου. Δεν πήγα γιατί δεν είχα χαρτιά. Ήθελα να ανοίξω μια δική μου δουλειά, δεν μπόρεσα γιατί δεν είχα χαρτιά.
Τα ελληνικά είναι η γλώσσα σου...Νιώθεις σιγά σιγά να ανοίγει ένα χαντάκι ανάμεσα σε σένα και στους φίλους σου. Εκείνοι προχωράνε, κυκλοφορούν ελεύθεροι. Αυτό που για σένα αποτελεί ζήτημα ζωής και θανάτου, γι΄ αυτούς είναι ένα τίποτα. Επειδή δεν έχεις κανονικά χαρτιά δεν μπορείς να κάνεις σχέδια για το μέλλον.
Σκέψου τι κατάπτωση. Να είσαι είκοσι χρόνων και να μη μπορείς να κάνεις σχέδια για το μέλλον.
Φθείρεσαι ανεπαίσθητα, γίνεσαι μικρός, κλείνεσαι στον εαυτό σου. Πρέπει να προσέχεις πολύ για να μη γίνεις ανθρωπάκι.
Για να μη δεις όλους τους γύρω σου ως εν δυνάμει εχθρούς.
Ύστερα έρχονται άλλες ερωτήσεις.
Τι είσαι; Γεννήθηκες εδώ, τραγουδάς τον εθνικό ύμνο της Ελλάδας, στο σχολείο είπες ποιήματα για την 25η Μαρτίου. Και όμως σε θεωρούν αλλοδαπό.
Στη Νιγηρία εσύ δεν έχεις πάει ποτέ. Τα ελληνικά είναι η γλώσσα σου. Τι είσαι λοιπόν;
Πρέπει να είσαι τρεις φορές τρελός για να μην τρελαθείς. Πρέπει να παλέψεις με νύχια και με δόντια για να μην αφήσεις την πραγματικότητα να σε ξεκάνει.
Τι κάνω αυτή τη στιγμή; Ασχολούμαι πολύ με τη μουσική και με το θέατρο του δρόμου.
Τώρα δουλεύω στον «Κοσμοπολιτισμό», ένα πολιτιστικό κέντρο που διοργανώνει και πολλά ενδιαφέροντα event με μετανάστες καλλιτέχνες.
Τα χαρτιά; Τα περιμένω ακόμα, εδώ και δυο χρόνια.
Το μέλλον; Το μέλλον, φίλε μου, είναι τα όνειρά μου. Αυτά είναι η ασπίδα και η ελευθερία μου..."
Avatar: Nokia E90
ΑπάντησηΔιαγραφήEDGE Member
Εγγραφή: Σεπ. 2003
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 2.123
στίχοι παρακμής από ελληνικά τραγούδια:
Έλα να κάνουμε σεξ,
έλα να κάνουμε σεξ,
η αγάπη μας θα γίνει
ανοξείδωτο πυρέξ
Είχα καρδια μεγάλη σαν υφήλιος
κι εσύ τη χώρισες σαν εμφύλιος
Μωράκι μου μωράκι μου
γλυκό μελιντζανάκι μου
όταν θα σμίξουμε τα δυό μας
δεν θα φορώ το μποξεράκι μου
Apo ton pyrgo tis vavel efyga nyxta me to ktel
Esy giati den kserw me kerases liker
ma emena sthn kardia mou doulevoun kobreser
Apo tote pou gnwrisa esena,
thee mou epapsa na mai parthena
σου στέλνω μήνυμα μ' ένα ταμ ταμ, να μαγειρεύεις με βιτάμ
κι ήσουνα γόησσα κι έκανες μπαμ, κι εγώ σε ψάχνω στο χαμάμ φεύγω να πάω να βρω
στο Μπανκόγκ, τον σύντροφό μου τον Κιγκ-Κογκ μες στο μυαλό μου βαράνε τα γκόγκ,
μοιάζω με μπάλα του πιγκ-πογκ (Νικόλας Άσιμος, τραγουδισμένο και από τον Βασίλη
Παπακωνσταντίνου..)
Τη μπετονιέρα μην παρεξηγάς
γιατί αυτή σου δίνει για να φας
ούτε φως και γρίλια ανοίγεις...
δε με θέλεις εν ολίγοις
Από το μασαζ στη γιόγκα , κι απ τη γιόγκα στο μασάζ
σου το λέω και σου το πα το στραβό κορμί δε σαζ...
Φτου, φτύνω αίμα
έγινα φυματικός για σένα
Έρωτά μου τοκογλύφε
γλύφε το κορμί μου,γλύφε
Σε βρίσκω πολύ κύριο
αλλά περνάω κλιμακτίριο
Sto internet se psaxnw me 800 pentium
alla den eisai pouthena gi ayto tha paw se medioum..
kai to medioum rwtaw pou na briskesai esy
mia stigmi monaxa leei na anoiksw to pc
to mhxanhma douleyei stin swsth kateythinsi
kai mou leei ayth pou psaxneis einai stin dieythinsi
ntablgiou ntablgiou ntablgiou teleia apisti teleia com
Η μπουρνουζοπετσέτα η καλή
είναι τόσο απαλή
σαν την καρδιά ενός μαρουλιού
είσαι αγάπη τ'Απριλιού
MOU FYGE H PSYXH MESA STHN NYXTA
M'AYTA POY LES ETSI STHN PSYXRA
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΜΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ
ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ
ΤΗΣ CIA KAΙ ΤΟΥ ΝΤΟΠΙΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ,ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ
ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ,ΔΕΝ ΗΤΑΝ
"ΔΕΞΙΟ".
ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΝΤΟΠΙΩΝ
ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΝΑ ΠΑΓΙΔΕΥΣΟΥΝ ΤΟΝ
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΣΠΡΟ-ΜΑΥΡΟ?
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΘΕΛΟΥΝ,
ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΠΤΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ
ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ.
ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ,
ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΟΥ
ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
ΓΙΑΤΙ?
ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ?
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΑΘΩΩΝΟΥΝ
ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΙΣ ΚΑΙ
ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ?
ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΝΤΑΒΑ-CIA?
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ
ΤΟΥΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ,
ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ?
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ-ΣΙΑ..
ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ Η ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.
ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ ΤΟ ΕΒΑΨΕ
"ΓΑΛΑΖΙΟ" ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΗΣ..ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ.
ΤΩΡΑ,ΙΣΩΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΗ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,
ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ..ΤΗΣ ΤΣΕΚΟΥ..
ΘΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ..
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ-ΤΣΕΚΟΥ ΤΗΝ ΕΣΤΗΣΑΝ ΣΤΟΝ
ΖΑΧΟΠΟΥΛΟ..
ΠΑΡΑΚΡΑΤΥΠΙΑ..
Αφού όλι τα αρπάζουν από παντού...Ας τα αρπάξουμαι και εμείς!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡίξτε μια ματιά φίλοι μου, αξίζει…Γιατί στις δύσκολαις εποχές που ζούμε λεφτά δύσκολα βγάζεις με παραδοσιακούς τρόπους!!!
Για στοίχημα με μεγάλα κέρδη ρείξτεαι μια ματιά σαι αυτό το plog!!!
Πρωβλέψεις για ΝΒΑ, NHL, NFL, tennis, baseball!!
otherbet.blοgspοt.cοm
δωστε κρεβατοκαμαρες στον λαο.
ΑπάντησηΔιαγραφήοχι καμερες στους δρομους.
καμερες στις κρεβατοκαμαρες.
κυπατζηδες ολων των χωρων ενωθειτε.
η ΕΣΗΕΑ ποτε θα παρει θεση, για
τα προιοντα του υποκλοπικου παρακρατους που διακινουν τα μελη της?
ουρλιαζεται για τις καμερες στους δρομους.
οι καμερες στις κρεβατοκαμαρες δεν
σας ενοχλουν?
αει στο διαβολο αλητες.
Η δημοσιογραφία σήμερα είναι η πλέον αποτρόπαια και ανεξέλεγκτη μορφή της εξουσίας και της παραεξουσίας. Είναι το λαρύγγι των νταβατζήδων της κοινωνίας, ο οχετός των πιο βρώμικων κυκλωμάτων και μυστικών υπηρεσιών, ιδιαίτερα οι μεγαλοδημοσιογράφοι και οι «σταρ» της «ενημέρωσης»: «βαποράκια» της εξουσίας είναι στις ποικίλες μορφές της.
Είναι το λαρύγγι των νταβατζήδων της κοινωνίας, ο οχετός των πιο βρώμικων κυκλωμάτων και μυστικών υπηρεσιών,
ο οχετός των πιο βρώμικων κυκλωμάτων και μυστικών υπηρεσιών,
3:42 eisai iperoxos:)
ΑπάντησηΔιαγραφήtin istoria me to vatraxaki tin ksereis?tha stin po me liga logia
sto dasos,loipon,apofasisan na kanoyn agona ta vatraxakia me teliko skopo na anevoyn ena poli psilo dentro.
mazeytikan ola ta zoa toy dasoys kai fonazan stin ekkinisi oti den tha ta kataferoyn,oti einai poli psilo to dentro ktl
o agonas ksekinise kai..ontos ta vatraxakia DEN ta kataferan!
ena mono mikro katafere na anevei sto psilo dentro kai nikise.
otan katevike kai to plithos ton zoon zitokraygaze tin niki toy antilifthikan oti itan KOYFO.
gi ayto loipon..oti kai na lene oi giro esi koita mono ton stoxo soy kai ase toys alloys na vrazoyn sto kazani..
sigoyra kapoio "zoaki toy dasoys" pisteyei se sena..apo ekei tha pareis tin energeia poy xreiazesai stis diskoles stigmes.
kali epitixia:-)
Μπράβο παιδία πάμε καλά,
ΑπάντησηΔιαγραφήαν εξαιρέσεις μερικούς που έχουν τα κολλήματα τους και ξανά-αναπαράγουν τα σχόλια που διαβάζουμε σε όλες τις αναρτήσεις (αφήστε το copy paste και πιάστε το πληκτρολόγιο, γίνατε βαρετοί).
Με τη σειρά μου αναπαράγω:
(1:10)
Εμείς καλό θα ήταν να ξεβολευτούμε και λίγο από τους καναπέδες μας και να αποκτήσουμε σιγα -σιγά αυτό που βλέπουμε στο εξωτερικό και μας αρέσει…..
Ελαφίνα
….. sigoyra kapoio "zoaki toy dasoys" pisteyei se sena..apo ekei tha pareis tin energeia poy xreiazesai stis diskoles stigmes..
Αφού λοιπόν μπορούμε και το εχουμε ας προχωρήσουμε περαιτέρω. Μια απόφαση είναι!!!
O MEGA-λος ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΜΕΓΚΑ-λος ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ
ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ..
«Η μεγαλύτερη επιχείρηση μίζας"
«Η μεγαλύτερη επιχείρηση μίζας, πιέσεων και εκβιασμών έχει στηθεί εδώ και χρόνια σε μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα. Σε άρθρα της, σε σχόλια, σε ρεπορτάζ, αναγνωρίζεις αμέσως το μήνυμα: « Δώστε μας προμήθεια , αλλιώς σας χαλάμε τη δουλειά». Φυλλομετρούσαμε χθες τις σελίδες , τα άρθρα και τους …υπαινιγμούς της μεγάλης εφημερίδας. Και καταγράψαμε άπειρους εκβιασμούς σε επιχειρηματίες «που δεν τα ακούμπησαν ακόμη», ύμνους σε μεγάλους προμηθευτές που υπέκυψαν και ενίσχυσαν τους ήδη φουσκωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς των ηγητόρων της μεγάλης εφημερίδας και υπονοούμενα για άλλους επιχειρηματίες που δεν προσήλθαν να προσκυνήσουν εμπράκτως τον άπληστο δημοσιογραφικό παράγοντα! Έναν αδίστακτο άνθρωπο με σωρεία συμμετοχών σε επιχειρήσεις – εξεβίαζε την συμμετοχή του σε αυτές τις επιχειρήσεις – έναν άνθρωπο που επαίρεται ότι: «Ναι , ρε, έχω τραπεζικούς λογαριασμούς και στην Αγγλία και στην Αμερική και άμα θέλετε να σας δώσω και τους αριθμούς των λογαριασμών μου»!!!
Αυτά έγραφε το «Αντι» σε παλαιότερο τεύχος του.
η «μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα» δεν είναι το ΘΕΜΑ. Είναι το ΒΗΜΑ. Και ο «άπληστος δημοσιογραφικός παράγοντας», δεν είναι ούτε ο Θέμος, ούτε ο Μάκης. Είναι ο κ. Σταύρος Ψυχάρης.
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΙΖΑΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΓΥΡΩ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ.
ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ
ΕΧΟΥΝ ΧΩΣΗ ΔΙΣ ΜΑΥΡΑ ΣΕ ΕΚΔΟΤΕΣ
ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ
ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΤΟ DEAL ME THN RWE.
ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΟΛΕΣ
ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ,ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ.
ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ..
ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ "ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ"
ΑΛΛΟΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ "ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ"
ΑΛΛΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΕΡ
ENDESA-MYTIΛΗΝΑΙΟΥ,ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ.
ΑΛΛΟΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ Η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ.
******* ΧΑΒΟΥΖΑ Η ΕΛΛΑΣ *******
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΣΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ
ΧΑΒΟΥΖΑ ******* 7 ΑΣΤΕΡΩΝ.
Στην περίφημη υπόθεση “Ζαχόπουλου” έχουμε ακούσει έως τώρα στοιχεία και καταγγελίες. Τα στοιχεία προέρχονται και “διαρρέουν” στο πλαίσιο της ανακριτικής διαδικασίας και δείχνουν με ξεκάθαρο τρόπο πως ο τέως γενικός γραμματέας του υπουργείου Πολιτισμού ήταν θύμα εκβιασμού. Στο κομμάτι τής έρευνας, των αποφάσεων και της διαχείρισης στο υπουργείο Πολιτισμού και το ΚΑΣ έως τώρα υπάρχουν μόνο καταγγελίες, αλλά όχι στοιχεία που να οδηγούν σε παράνομες αποφάσεις, ασχέτως αν κάποιος διαφωνεί με αυτές, όπως συμβαίνει τις περισσότερες φορές σε θέματα που σχετίζονται με αρχαιολογικά ευρήματα, πολιτιστικά στοιχεία και αποχαρακτηρισμούς χώρων. Και στην πολιτική διάσταση, όσο και αν επιχειρείται η ανάδειξη “υψηλών” ευθυνών, παραμένει στη διαχείριση -μπορεί και κακή- ενός “ροζ” θέματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο, όμως, το “σκάνδαλο” αναζητείται πιεστικά, συνεχίζεται η σκανδαλολογία. Το θέμα, άλλωστε, πουλάει. Έχει το τρίπτυχο που διασφαλίζει για τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ τη δημοσιογραφική επιτυχία: σεξ (η παράνομη σχέση), αίμα (η απόπειρα αυτοκτονίας), στέμμα (πολιτική ιδιότητα και διασυνδέσεις).
Ακόμη χειρότερα, δεν περιποιεί τιμή στο δημοσιογραφικό κόσμο ούτε κατ’ επέκταση στην κοινωνία μας (που φρόντισε να εξαντλήσει κάθε διαθέσιμο αντίτυπο της εφημερίδας) το κυριακάτικο πρωτοσέλιδο του “Πρώτου Θέματος” με φωτογραφίες του τέως γενικού γραμματέα του υπουργείου Πολιτισμού Χρήστου Ζαχόπουλου σε πολύ ιδιωτικές στιγμές τους με την πρώην ιδιαιτέρα του.
Δεν ξέρω πόσο η ματιά μέσα από την κλειδαρότρυπα βοηθά στην δικαστική έρευνα για την περιβόητη πια υπόθεση, ούτε γιατί μια προσωπική στιγμή κάποιου, ακόμη και πολιτικού προσώπου, μπορεί να ενδιαφέρει την κοινωνία -που δυστυχώς μεγάλο μέρος της δηλητηριασμένο από τα προϊόντα της δημοσιογραφικής υποκουλτούρας παρακολουθεί αποχαυνωμένη για μια αποκάλυψη που αγγίζει τα όρια του πορνό-.
Και αν, εν τέλει, κάποιοι επιμένουν τόσο στην αποκαλυπτική δημοσιογραφία της κρεβατοκάμαρας (δίνει ποσοστά τηλεθέασης και φύλλα, βλέπετε) ας δημοσιεύσουν εικόνες της δικής τους. Όλα έχουν τα όριά τους και στην περίπτωση αυτή έχουν ξεπεραστεί. Το θέμα είναι ο καθένας να τηρήσει το προσωπικό ηθικό και αξιολογικό του μέτρο. Και εν τέλει την αξιοπρέπειά του.
Ο λογιστής Τάσος Σιδηρόπουλος στην Βέροια είναι ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΣ. Ενημερώστε τους φίλους σας στην Βέροια ώστε να μην καταστρέψει και άλλους πελάτες του
ΑπάντησηΔιαγραφή