GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Γράμμα στον Αρχιεπίσκοπο...

. Αγαπητέ Χριστόδουλε… Σου γράφω αυτό το γράμμα μέσα από το press-gr, γιατί μόνο από δω υπάρχει ελπίδα να το δει κάποιος συνεργάτης σου και...

.
Αγαπητέ Χριστόδουλε…
Σου γράφω αυτό το γράμμα μέσα από το press-gr, γιατί μόνο από δω υπάρχει ελπίδα να το δει κάποιος συνεργάτης σου και να σου το διαβάσει.

Θα είμαι σκληρός μαζί σου… συγχώρεσε με. Βρίσκεσαι σ’ αυτή τη θέση όπως χιλιάδες άλλοι άνθρωποι. Ταυτόχρονα βλέπεις την παρακμή που ζούμε τα τελευταία χρόνια, με τα ροζ DVD, τους Ζωνιανάκηδες, τους κοιμισμένους, ανίκανους πολιτικούς, τους αλήτες με τα χαλασμένα τρόφιμα του Ευαγγελάτου… Η απόλυτη κατρακύλα των Ελλήνων. Ένα έθνος από ρεμάλια… και το πηγάδι δεν έχει πάτο. Μπορούμε ακόμη πιο χαμηλά…
Και ρωτώ, τι έκανες όλα αυτά τα χρόνια για να αλλάξεις αυτή την κατάσταση; Τίποτα… Ανούσια κηρύγματα, ανακοινώσεις για τη Μακεδονία μας, μαθήματα ηθικής και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Θα μπορούσες όμως να στρέψεις την κοινωνία μας σε κάτι άγνωστο για τους Έλληνες… την επιστήμη ή έστω να προσπαθήσεις. Δυστυχώς ο τελευταίος επιστήμονας σ’ αυτή τη χώρα ήταν ο Ευκλείδης, το βιβλίο του οποίου για την γεωμετρία, διδάσκονταν για 2000 χρόνια αυτούσιο. Άντε και 2-3 σύγχρονοι. Πόσες γυναίκες π.χ. έσωσε το τεστ ΠΑΠ, του γνωστού Παπανικολάου, από καρκίνο, αναρωτήθηκες ποτέ;

Θυμάμαι 1 μήνα πριν, λίγο πριν τη μεταμόσχευση, όλους τους συνεργάτες σου και άλλους ανόητους εδώ στην Ελλάδα να μιλάνε για τη δύναμη της πίστης και του θεού και το θαύμα που ερχόταν. Και ήταν έτοιμοι όλοι αν πετύχαινε η εγχείρηση να μας βομβαρδίσουν με κηρύγματα για τα επόμενα 10 χρόνια. Ούτε μία λέξη για τον Τζάκη, την επιστήμη, που δεν είναι μια μαγική λέξη, δεν είναι πανάκεια, αλλά είναι χιλιάδες άνθρωποι που αγωνίζονται κάθε μέρα μέσα στα εργαστήρια να βρούνε πως γίνεται μια μεταμόσχευση, ένα φάρμακο για τον καρκίνο, το AIDS, το Αλτσχάιμερ και τόσες άλλες αρρώστιες που απλόχερα μας χάρισε ο Θεός (ποιος;). Και μετά, εκείνο το πρωινό, η απόλυτη παγωμάρα. Αμηχανία σε όλη την Ελλάδα. Και ένας Ιταλός να τραγουδάει μη μπορώντας να πιστέψει την τύχη του. «Δεν έγινε η μεταμόσχευση. Τώρα είναι στα χέρια του Θεού». Ναι, δυστυχώς, λέω εγώ…
Θα μπορούσες όμως, εσύ και η Εκκλησία, τα 10 χρόνια που ήσουν στην κορυφή της, να βγαίνετε μετά από αυτό το σκυλολόι ανύπαρκτων και αμόρφωτων πολιτικών , δημοσιογράφων, δικηγόρων, καλλιτεχνών και τον βόθρο τους που μας τον αδειάζουν κατάμουτρα κάθε μέρα, να βγαίνετε και να λέτε: Οι Ιάπωνες δημιούργησαν βλαστικά κύτταρα από απλά κύτταρα, εμείς τι κάναμε σήμερα; Ξύναμε τα αχαμνά μας ψάχνοντας τον κομιστή. Οι Αμερικάνοι δημιούργησαν μια καρδιά στο εργαστήριο που δουλεύει, εμείς τι κάναμε; Περηφανευόμασταν που είμαστε απόγονοι αυτών που έφτιαξαν τον Παρθενώνα και καλούσαμε τους βαρβάρους να μας επισκεφτούν για να τον δουν, μπας και βγάλουμε κανένα 10ευρω από το μπουκαλάκι νερό και την greek salad…

Θα μπορούσες όταν οι κοιμισμένοι δημοσιογράφοι γυρνούσαν στους δρόμους και ρωτούσαν τι ήταν ο Γοργοπόταμος ή τι γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου και συμπέραναν «πω πω κατάντια η νεολαία μας» να βγαίνεις και να λες ότι κατάντια είναι που δεν ξέρουμε ποιος είναι ο Shockley που ανακάλυψε το τρανζίστορ, ή ο Watson που ανακάλυψε τη δομή του DNA. Θα μπορούσες με την περιουσία της εκκλησίας να φτιάξεις ένα ερευνητικό κέντρο, να καθιερώσεις ένα βραβείο για κάθε σημαντική ανακάλυψη που θα έκανε ένας Έλληνας κάθε χρόνο… πολλά θα μπορούσες να είχες κάνει.
Αντ’ αυτού τι έκανες; Άφησες τους Έλληνες στο μεσαίωνά τους, σε μια κατάσταση Taliban με Rolex και Mercedes, με το 50% των κοριτσιών να ονειρεύονται να γίνουν μοντέλα και το 50% των αγοριών dj και πορτιέρηδες σε νυχτερινά κέντρα. Και οι υπόλοιποι, οι πιο προχωρημένοι, «ταλέντα» σε κανένα dream show ή δημόσιοι υπάλληλοι για να βαράνε σφραγίδες όλη μέρα.

Και τώρα πληρώνεις το λογαριασμό. Όπως θα τον πληρώσουμε όλοι μας. Ένα έθνος χωρίς όραμα, χωρίς να ξέρει από πού ήρθε και που πάει, και με μόνη εναλλακτική «να κατεβούμε στους δρόμους». Στους δρόμους να κάνουμε τι; Να ζητήσουμε καλύτερο μισθό, μεγαλύτερες επιδοτήσεις από την EU, καλύτερο αυτοκίνητο, TV, κινητό, να συμμορφώσουν οι Αμερικανοί τους Τούρκους, τους Σκοπιανούς και πάει λέγοντας… Η μοίρα μας αφημένη στα χέρια του Θεού, των Αμερικανών και όποιου άλλου μας πετάει καθρεφτάκια όπως πετούσε κάποτε στους ιθαγενείς…
Δ.Μ.

68 σχόλια

  1. Πακιστανοί, μυστικές υπηρεσίες και «Βρώμικο Θέμα».


    Σας θυμίζω την υπόθεση των Πακιστανών.
    Το "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" έδινε τις πληροφορίες μιας "ομάδας" της ΕΥΠ, που κατηγορούσε κάποιους πράκτορες, οι οποίοι στη συνέχεια κατονομάστηκαν από την ίδια εφημερίδα! Προφανώς, η ύπαρξη διόδου επικοινωνίας μεταξύ εφημερίδας και ΕΥΠ αποκαλύφθηκε και επιβεβαιώθηκε τότε. Η ύπαρξη παρακρατικών μηχανισμών επανακαθορίστηκε, αφού πλέον δεν χρειάζεσαι 45άρι (που είναι άραγε;), αλλά ένα ή περισσότερα ΜΜΕ για να εκβιάζεις και να στοχοποιείς. Θυμηθείτε τη στοχοποίηση Βουλγαράκη από το "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ"...Μετά ακολούθησε τρομοκρατικό χτύπημα στο σπίτι του!!
    Το θέμα των Πακιστανών, όπως παρουσιαζόταν ήταν επικοινωνιακά ΑΣΤΟΧΟ. Η κοινή γνώμη δεχόταν ευχαρίστως τον έλεγχο των μεταναστών. Ιδιαίτερα αυτών που μπορεί να σχετίζονταν με τη διεθνή τρομοκρατία. Και ήταν απολύτως αποδεκτή η όποια μεθοδολογία, εάν είχες να κάνεις με πιθανούς τρομοκράτες. Κατά συνέπεια, η προβολή του θέματος αυτού δεν είχε καμία αποδοχή στην κοινή γνώμη. Γινόταν για άλλους λόγους: ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ και ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ. Τα μηνύματα ΣΑΦΗ: Έχουμε δύναμη. Ακόμα και η ΕΥΠ μπορεί να μας "εξυπηρετήσει". Γι' αυτό πρόσεχε Βουλγαράκη και κυρίως εσύ Καραμανλή που δείχνεις ότι δεν "μασάς". Τα μηνύματα ήταν ΑΜΕΣΑ: κανονικό ΦΑΚΕΛΩΜΑ. Για τον στοχοποιημένο πχ. Ρουσόπουλο εμφανίστηκαν ένα σωρό πληροφορίες, φωτογραφίες και στοιχεία της προσωπικής και οικογενειακής του ζωής. Πως άραγε μαθαίνουν τόσες πολλές ιδιωτικού χαρακτήρα πληροφορίες; Πώς ας πούμε έμαθαν ότι ο Ρουσόπουλος αγόρασε σπίτι; Από το μεσίτη, το δικηγόρο; το συμβολαιογράφο; Ποιοί είναι αυτοί και πως βρίσκουν αυτές τις πληροφορίες; Ποιές είναι οι "πηγές" τους; Δικαιολογούνται ότι κάνουν "ρεπορτάζ", αλλά δεν πείθουν κανένα. Προφανώς έχουν σχέση με το ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟ ΠΑΡΑΚΕΝΤΡΟ που σχετίζεται με όλα τα ΜΜΕ και παρέχει "πληροφορίες" για τους στοχοποιημένους. Θυμηθείτε την περίπτωση Τσιτουρίδη: Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ΟΛΑ τα ΜΜΕ μετέδιδαν τις ίδιες πληροφορίες με λεπτομέρειες για τις οικογενειακές του σχέσεις. Ανέσυραν με μεγάλη ευκολία πληροφορίες για γεγονότα και σχέσεις της προηγούμενης δεκαετίας και έστησαν ΟΛΟΙ μαζί ένα σκηνικό για να παίξουν όλοι στο ίδιο θεατρικό έργο! Ποιός είναι ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ;
    Στην περίπτωση Μαγγίνα, φάνηκε ότι είχε "ψαχτεί" από παντού. Κάποιοι, κάπου συνέλεγαν πληροφορίες, συσκέπτονταν και οργάνωναν το χτύπημα. Στα δημοσιογραφικά τους γραφεία οργανώνουν ΠΡΟΓΡΑΦΕΣ. Συνεννοούνται και ακολουθούν την ΙΔΙΑ γραμμή. Ποιός είναι ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ;
    Ο Λιαρέλης σε κάποιο παράθυρο τόνισε με έμφαση ότι ο Ζαχόπουλος είχε ψαχτεί από παντού!
    "Η ΕΥΠ ΓΝΩΡΙΖΕ" λέει ο Θέμος και εμφανίζει έγγραφα και αποδεικτικά που του έχουν δοθεί από κάποιους εκεί μέσα που συμμετέχουν όπως φαίνεται στις παρακολουθήσεις και στη συλλογή στοιχείων για λογαριασμό του. Μετά, εμφανίζονται κάποιοι συνάδελφοί του (πχ. Μάνεσης), πρόθυμοι να συνεισφέρουν στην επικοινωνιακή μετάδοση της θέσης και έτσι γίνεται ΘΕΜΑ. Κάποιοι άλλοι από τα παράθυρα προσφέρουν το δικό τους "ρεπορτάζ", πχ Γεωργακόπουλος, Τσαρούχας, Βορίνας και με δήθεν αντιεξουσιαστική φρασεολογία προσφέρουν τη στήριξη.
    Το "τυχαίο γεγονός" της αυτοκτονίας Ζαχόπουλου μας θυμίζει έντονα το "τυχαίο γεγονός" της έκρηξης της βόμβας στα χέρια του Ξηρού.
    Φαίνεται, ότι το κουβάρι της αποκάλυψης αρχίζει να ξετυλίγεται...
    Θα αποκαλυφτεί άραγε ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ;

    insider

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O MEGA-λος ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ

    Ο ΜΕΓΚΑ-λος ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ

    ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ..

    «Η μεγαλύτερη επιχείρηση μίζας"


    «Η μεγαλύτερη επιχείρηση μίζας, πιέσεων και εκβιασμών έχει στηθεί εδώ και χρόνια σε μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα. Σε άρθρα της, σε σχόλια, σε ρεπορτάζ, αναγνωρίζεις αμέσως το μήνυμα: « Δώστε μας προμήθεια , αλλιώς σας χαλάμε τη δουλειά». Φυλλομετρούσαμε χθες τις σελίδες , τα άρθρα και τους …υπαινιγμούς της μεγάλης εφημερίδας. Και καταγράψαμε άπειρους εκβιασμούς σε επιχειρηματίες «που δεν τα ακούμπησαν ακόμη», ύμνους σε μεγάλους προμηθευτές που υπέκυψαν και ενίσχυσαν τους ήδη φουσκωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς των ηγητόρων της μεγάλης εφημερίδας και υπονοούμενα για άλλους επιχειρηματίες που δεν προσήλθαν να προσκυνήσουν εμπράκτως τον άπληστο δημοσιογραφικό παράγοντα! Έναν αδίστακτο άνθρωπο με σωρεία συμμετοχών σε επιχειρήσεις – εξεβίαζε την συμμετοχή του σε αυτές τις επιχειρήσεις – έναν άνθρωπο που επαίρεται ότι: «Ναι , ρε, έχω τραπεζικούς λογαριασμούς και στην Αγγλία και στην Αμερική και άμα θέλετε να σας δώσω και τους αριθμούς των λογαριασμών μου»!!!

    Αυτά έγραφε το «Αντι» σε παλαιότερο τεύχος του.
    η «μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα» δεν είναι το ΘΕΜΑ. Είναι το ΒΗΜΑ. Και ο «άπληστος δημοσιογραφικός παράγοντας», δεν είναι ούτε ο Θέμος, ούτε ο Μάκης. Είναι ο κ. Σταύρος Ψυχάρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΜΑΚΗΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ
    ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ
    ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ.

    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΚΗΣ ΕΧΘΕΣ?

    ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ "ΡΕΠΟΡΤΑΖ" ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ?

    ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΥΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΠ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟΥ?

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ?

    ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΝ?

    ΑΛΛΑ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΕΙ???

    ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?

    ΜΑΚΗΣ
    Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΚΛΟΠΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
    Ο ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ
    ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ.




    ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ
    ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ
    ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ?
    ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ?
    ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ?
    ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ?
    ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Ο ΜΑΚΗΣ ΜΕ
    ΤΟ ΥΠΟΚΛΟΠΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ?

    ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ
    ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ?
    ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΝΕ?


    ΜΑΚΗ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ "ΥΛΙΚΟ"
    ΝΑ "ΚΑΨΕΙΣ" ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ
    ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?
    ΕΙΝΑΙ "ΑΠΟΡΡΗΤΟ"?
    ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ
    ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ-ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ
    ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?

    ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι μαλακίες είναι αυτές που γράφεις. Τι δουλειά έχει η Ελλάδα του Ευκλείδη με την Γρεκία του Ιησού, των ευραιοχριστιανών, του Χριστόδουλου και του παπαδαριού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΣ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ 'ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ' (ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΣ ΤΗΝ ΠΟΥΝΕ ΣΚΟΠΙΑ, FYROM ,ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΚΛΠ.) . οι μακεδονομαχοι μας ειναι τουρκοσποροι και ποντιοι που πηγαν προσφυγες πριν 80 χρονια στην βορεια ελλαδα και τωρα το παιζουν απογονοι του Μ .αλεξανδρου.....

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΟΛΟ ΕΧΘΡΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΑΝΤΙ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΙΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ. ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ , ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΦΟΝΤΑΜΕΤΑΛΙΣΤΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ.


    ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΤΟΝ ΜΠΙΝ ΛΑΝΤΕΝ,ΤΟ ΙΡΑΚ ΚΛΠ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,ΤΗ ΤΟΥΡΚΙΑ,ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ,ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ,ΤΗΝ ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ,ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΟΡΑΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ.

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΘΕΣΕΙΣ ΑΡΧΗΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΞΑΓΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΕΙ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΑ.


    ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ (ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΨΕΥΔΩΣ ΣΑΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ - ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΣΤΟ ΙΡΑΚ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.......)

    ΤΟ ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ.ΚΑΙ Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΙΑ ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΕΞΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ.

    ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟ ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΨΕΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΝΩ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.

    ΟΙ ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΞΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΛΑΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
    ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ(ΑΛΒΑΝΟΙ),ΒΛΑΧΟΙ(ΡΟΥΜΑΝΟΙ),
    ΣΛΑΒΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΟΙ.
    ΣΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΕΘΝΙΚΑ-ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΟΜΟΙΓΕΝΕΣ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΑ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΤΟΠΟΝΥΜΙΑ.

    ΦΥΣΙΚΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ.
    ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΥΘΟΣ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ.
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΤΟΝ 18ο ΑΙΩΝΑ .

    γιαυτο ειναι ηλιθιοτητα μεγαλη να αποκαλει καποιος τον ευκλειδη επιστημονα του ελληνικου κρατους......

    τι σχεση εχει ο ευκλειδης με ενα κρατος που δημιουργηθηκε τον 19ο αιωνα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΡΥΟΣ ΠΕΣΟΥΣΗΣ ΚΑΘΕ ΑΝΗΡ ΞΥΛΕΥΕΤΕ
    ΣΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε και abx: Θέλεις να βγάλω τον Ευκλείδη? ΟΚ. Ακόμη χειρότερα για εμάς τους νεοέλληνες δηλ. Μείον ένας επιστήμονας και παραμένουν 10.000.000 ρεμάλια. Το νόημα δεν ήταν ποιοι είναι Έλληνες και ξένοι αλλά ποιοι ξύπνιοι και κοιμισμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ abx

    Συγχαρητήρια για την βλακεία που αναμεταδίδεις από τας Αθήνας.
    Και αγράμματος αλλά κι έτοιμος να παραδώσεις μαθήματα Ιστορίας ... περί Μακεδονομάχων.
    Αν ήταν μόνο το όνομα... θα επιτρέπαμε στον εαυτό μας να λέμε παπαριές σαν τις δικές σου κι εμείς οι Μακεδόνες.
    Επειδή όμως είσαι άσχετος ... τουλάχιστον ενημερώσου!

    Εδώ θα βρεις αρκετό υλικό
    Μόνο οι ανίδεοι φιλόσοφοι της καφετερίας μπορούν να ξεστομίζουν λόγια σαν τα δικά σου.
    Ξέρεις το ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ δεν είναι αγώνας τέννις...
    είναι υπόθεση για την οποία πέθανε πολύς κόσμος ώστε εσύ εκ του ασφαλούς να τσαμπουνάς ανέμελος τις παπαριές σου περί εθνικισμού.
    Αλλιώς πιάσε άλλο θέμα που να τοπ κατέχεις. Για τη Μακεδονία θα αποφασίσουν οι Μακεδόνες...εάν έχεις την ευγενή καλοσύνη.

    http://macedonia-greece.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "...είναι υπόθεση για την οποία πέθανε πολύς κόσμος ώστε εσύ εκ του ασφαλούς να τσαμπουνάς ανέμελος τις παπαριές σου..."

    pote tha teleiwnete me aftin tin karamela???? oti dithen eseis polemisate kai xysate aima gia na eimaste emeis edw anetoi? me aftes tis malakies sas kanoun plysi egefaloy ekei ston vorra? me aftes tis malakies tha pame mprosta? pote polemises esy re karagiozi? epidi kapoios sto genealogiko sou dentro, 60 genies pisw, isws polemise, tin exeis akousei swtiras tou ethnous. ade, oloi oi polemistes ekei panw.

    o abx thigei ena poli simantiko thema xwris paropides, kai kala tha kanete eseis oi "makedonomaxoi irwes kai apogonoi tou megalou sfagialexandrou" na katsete na skefteite ligo logika kai sigxrona. mpas kai ksekolisoume ligo apo ton mesaiwna ston opoio exoume kollisei ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλέ/ή μου Δ.Μ.,
    δεν ξέρω τι σε έπιασε και μέσα σ' όλα αυτά που συμβαίνουν (χωρίς ωστόσο να εξελίσσονται) είπες να γράψεις ένα γράμμα στον Αρχιεπίσκοπο. Υποθέτω κάποιο εφηβικό απωθημένο που θέλει να τα βάλει επιτέλους και μ'έναν "εκπρόσωπό Του" και να του πει την αλήθεια.
    Λοιπόν δεν έκανες κακό ούτε λάθος, όντως, τόσο ο εκπρόσωπος όσο κι ο "Του" φαίνονται να μας έχουν χεσμένους! Και ο μεν είναι φυσικό, ασθενής γαρ - ο Θεός μαζί του! -, ο δε όμως: γιατί; Δε μας αγαπά μήπως; Δεν είμεθα αρκετά καλοί; Η απάντηση είναι κάθε άλλο παρά απλή: και ένας μύωπας δεν μπορεί να δει παραπάνω από όσα τον αφήνει η μυωπία του να δει. Εμείς τότε πώς ακριβώς θα δούμε τον "Του" (το Θεό ντε!); Ή έχεις την αίσθηση ότι με τους τόνους απόβλητα που μνημονεύεις πως μας σερβίρουν τα μίντια θα καταφέρουμε να Τον δούμε;! Έχεις την αίσθηση ότι ενδιαφέρει κανέναν απ'όσους υπηρετούν τον Αρχιεπίσκοπο στις -πιθανότατα- τελευταίες ώρες του στη Γη αμιγώς η υπηρεσία που προσφέρουν στον "Του"; Δεν την έχεις, το ξέρω. Έχεις την αίσθηση ότι ο Ελληνοχριστιανισμός (φρικτή λέξη!) ενδιαφέρθηκε ποτέ για τα κακώς κείμενα; Κακά τα ψέματα, κι ας μην βγουν να ψέξουν όλοι αυτό που τώρα εγώ ο ίδιος θα αντιλέξω σε μένα:ότι δηλαδή δεν κάνει να ισοπεδώνουμε τα πράγματα. Μα δεν το κάνεις αυτό, δεν το κάνεις, γιατί ανεξάρτητα από το πώς φαίνονται και κρίνονται τα εκάστοτε φωτεινά παραδείγματα που υπήρξαν και υπάρχουν, η συνολική εικόνα (γιατί αυτή είναι που κάνει τη διαφορά και όχι το μεμονωμένο περιστατικό: τούτο γαρ μόνο παρηγορεί) είναι καταστροφική και ως τη ρίζα διεστραμμένη. Μία Εκκλήσια που κρώζει σαν περιθωριακός εθνικιστικά συνθήματα και κόπτεται για την Ιστορία, την περιουσία της και αναλώνεται στα εσωτερικά της;Την ασύλληπτη αργομισθία του ιερατείου, που σηκώνει τα ιμάτιά του για να μη βρωμιστεί από τη λάσπη αλλά ποτέ δεν βγαίνει στο δρόμο να προσφέρει; Που δεν έχει ορφανοτροφεία; Που δεν συνειδητοποιεί ότι θρησκεία χωρίς βίωμα ίσον ΜΗΔΕΝ; Χμ, πολύ απαισιόδοξα όλα αυτά, μα είναι αληθινά: υπ' αυτήν την έννοια, ευχαριστώ που μου τα θύμησες απόψε. Μα δεν θυμάμαι γιατί ξεκίνησα να γράφω. Ή ήταν απλώς γιατί είμαι ένας πικραμένος Έλληνας του εξωτερικού, που θέλω να γυρίσω μετά από 7 χρόνια "σκατό που κατάπια" στο εξωτερικό και σκέφτομαι τον στρατό που θα υπηρετήσω για την περήφανη ελληνική οικογένεια; Πόσα ψέματα θα πω σε μένα και σε άλλους για ν' αντέξω και να πιστέψω ότι "άντε μωρέ, ίσως κι αυτό να το αξίζω", και τελοσπάντων κάπως πάλι να με πείσω πώς ίσως το κάνω για το "Θεό" ή κάποιο άλλο ιδανικό,χωρίς να πέσω στην ευτέλεια να με θεωρώ θύμα; Μα είμαστε πάντα το θύμα οι Έλληνες, κι απόψε δεν θέλω να με παρεξηγήσω που είμαι Έλληνας. Θέλω να πω ότι ο Θεός δεν είναι άλλο παρά μία ιδέα, εάν δεν είναι βίωμα. Και για μας θα πάρει πολύ χρόνο να γίνει. Ήταν κάποτε έστω μία ιδέα που κατά καιρούς τιμήσαμε. Τώρα μόνο πόνο και οργή μας φέρνει. Το εγώ μας επαναστατεί: ποιον να εμπιστευτεί; Το Χριστόδουλο; Μα αυτός δεν μας δίδαξε το Θεό, θα του ευχηθούμε απλώς καλή ανάρρωση και καλό κουράγιο, αλλά θα συνεχίσουμε το δρόμο μας κατά βάθος ανεντυπωσίαστοι από τον ποιμένα αυτόν. Τον Άλλον όμως, τον μεγάλο Ποιμένα, αυτόν δεν θα Τον βρούμε; Δεν θα Τον δούμε; Δεν θα μας τιμήσει με την παρουσία Του ξανά σ' αυτόν τον καταραμένο και ανερμάτιστο τόπο; Ή πάλι θα παρηγοριέμαι δακρυρροών στη νυχτερινή μου κλίνη αγκαλιά με μία βιογραφία του Φραγκίσκου της Ασσίζης θρηνώντας πόσο απλή κατά βάθος μπορεί να είναι η ανθρώπινη ζωή; Ηρέμησε λοιπόν, φίλε Συνέλληνα, το συναίσθημα ίσως για πρώτη φορά μέσα σου -γιατί παθιάρης ήσουν πάντα, γι'αυτό και τόσο ρηχός και έντονος- και κάνε πως δεν πειράζει και είναι όλα εντάξει και "κάπως πάλι θα τα βολέψουμε/θα βολευτούν" κι άλλα τέτοια μαγιολίκια! Και ξέρε ότι γι' άλλη μία φορά ήταν Αυτός (ο Μεγάλος ντε!) εκεί, τη νύχτα, που εσύ κοιμόσουν και σε παρηγορούσε και όντως τα έβαζε σε κάποια τάξη, αφού εσύ γι' άλλη μία φορά με τις βιασύνες, τις κραυγές και τους θυμούς σου τα' κανες για πολλοστή φορά σαν τ' αυτιά σου, μόνο που -αχ!, τι κρίμα!-, γι' άλλη μία φορά δεν ήταν γραφτό σου να Τον δεις, φώναζες και κρύφτηκε. Έτσι δεν είναι; Γιατί όλοι ξέρουμε ότι το πρόβλημα δεν είναι αν ο Χριστόδουλος είναι δούλος του Χριστού ή όχι, αλλά γιατί ο Χριστός που είναι αφέντης του Χριστόδουλου δεν έκανε το δούλο Του να μας φερθεί ως Χριστόδουλος κι όχι σαν ρηχός ιεροκήρυκας! Θέλω να πω: Τι να τις κάνουμε τις κινήσεις καλής θέλησης από τους ανθρώπους, όταν ο ίδιος ο Θεός δεν αρέσκεται στο να μας αποδείξει ότι όντως υπάρχει, πρώτα ανακαταλαμβάνοντας το χώρο που είναι εκ φύσεως ο Ναός Του; Τώρα, αν αυτός ο ναός είναι οι εκκλησίες ή ολόκληρη η πλάση, δεν θα διαφωνήσουμε τώρα σ' αυτό, θαρρώ. Η πραγματική απόδειξη ότι υπάρχει θα ήταν θαρρώ το να δείξει με ποιο τρόπο θέλει να εκπροσωπείται από τους δούλους Του! Και από το ποίμνιό Του! Το εγώ φουσκώνει και χαίρεται όταν μπορεί να το παίζει ιδεολόγος. Μα δεν υπάρχει ιδεολογία που να μην μπορεί να ακυρωθεί και να μην έχει όντως ακυρωθεί από μία άλλη: όπου υπάρχει φως, υπάρχει και σκοτάδι, αναγκαστικά. Μην ονειρεύεσαι λοιπόν, καλή μου καρδιά, μυστικές ενώσεις με το Θεό και μία ουράνια Ιερουσαλήμ επί Γης ή εν Ελλάδι: προσπάθησε ίσως να την κάνεις πραγματικότητα όπου μπορείς, με καλοσύνη και όση ανιδιοτέλεια έχεις, και με αυτά τα ομολογουμένως λίγα μείνε ευχαριστημένος. Μη μείνεις ευχαριστημένος επειδή τάχα "πιο πολύ δεν έχει". Μείνε ευχαριστημένος, γιατί πάντα μπορεί να σου αποδείξει ο Θεός ότι ακόμα και αυτά είναι πολλά για τον κόσμο στον οποίο γεννήθηκες. Προσπάθησα πολύ -αυτό ιδεάζομαι!- να βελτιώσω καταστάσεις και ν' απαλύνω πόνους, αλλά ξέρω καλά ότι τα χρόνια της προσπάθειάς μου είναι σταγόνα στην απεραντοσύνη Του. Υπ' αυτήν την έννοια παραιτούμαι και παρατήρω από εδώ και πέρα, σωπαίνω κοινώς. Δεν παρεξηγώ πλέον -όσο κι αν κάποτε φουρκίζομαι και μένω άναυδος- με την τεράστια αδικία που "επικρατεί" και κακοδιοικεί ζωές και μοίρες. Παλιός κόσμος χάνεται, καινούργιος χτίζεται. Μόνο που δεν χτίζεται για μένα, και τι άλλο θέλει ο μικρός Έλληνας μέσα μας, που όλα τα δίκαια και τα άδικα ξέρει να τα μοιράσει και να τα κρίνει, παρά να πάψει να είναι ο παρατημένος στη γωνία; Να νιώσει τι θα πει ευτυχία να ρέει αβίαστα στη ζωή του; Αυτό το αγκάθι της προσμονής εύχομαι σε όλους μας, σε κάθε άνθρωπο, γιατί κατά βάθος, όλοι κρύβουν έναν γκρινιάρη Έλληνα μέσα τους, ό,τι χρώμα κι αν είναι το πετσί τους.Αυτή η αδυναμία μας και η ανικανότητα του εγώ μας είναι συστατικό της ύπαρξής μας. Γι' αυτό παραιτούμαι, η καμπάνα χτυπάει και για μένα κάθε Κυριακή, και είτε πάω είτε δεν πάω, Aυτός είναι εκεί. Μακάρι μία μέρα να είμαστε κι εμείς. Καλή μας τύχη και -ας το αναφέρω, κι ας είναι περιττό- ο Θεός μαζί μας, και μαζί με την Ελληνική Εκκλησία φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://en.wikipedia.org/wiki/Macedonia_%28region%29

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά φίλε του εξωτερικού πλάκα μου κάνεις? Θα κάνουμε κουβέντα για το Θεό τώρα? Δεν είμαι 14χρονών και ο τελευταίος πιστός που είδα ήταν ένας Taliban. Μην ψάχνεις να απαλύνεις την πίκρα των 7 χρόνων στα Μου, Σου, Του. Χάνεις τον καιρό σου.
    Και μια φιλική συμβουλή: Μείνε στο εξωτερικό μέχρι τα 35, δεν χάνεις τίποτα. Τι έκανες εκεί, αν σπούδαζες και έρθεις στο στρατό θα πάθεις πολιτισμικό σοκ. Αν δούλευες και συνάντησες τίποτα ρεμάλια, καθυστερημένους, απόκληρους της ζωής, είσαι σε καλό δρόμο. Βάλ’ τους γαλόνια και έχεις τον ελληνικό στρατό. Αυτοί θα σου λένε για ένα χρόνο τι θα κάνεις και ας νομίζουν ότι η γη είναι το κέντρο του σύμπαντος και ότι ο ήλιος γυρνάει γύρω από αυτή. Δεν πονάει, δεν δαγκώνει… αλλά ετοιμάσου να πάθεις την πλάκα της ζωή σου…
    Α επί της ευκαιρίας, πάρε και κανένα περιοδικό με cartoοns από αυτά που κυκλοφορούσαν πριν 20 χρόνια για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο να μάθεις και μερικά πράγματα για τον πόλεμο, μη γίνει και κανένα μπαμ τηνώρα που υπηρετείς, να είσαι προετοιμασμένος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 22 Ιανουάριος 2008 2:37 πμ
    τι σχεση εχει ο ευκλειδης με ενα κρατος που δημιουργηθηκε τον 19ο αιωνα ?



    Esy file pou egrapses ayto to anohto propagandistiko ektrwma.....EISAI POLY VOURLO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εδώ Έλληνας στο εξωτερικό 15 χρόνια, έχοντας και υπηρετήσει. Ο Δ.Μ. είνα απολύτως σωστός για το τι ανθρωπάρια βλέπεις. Είναι μία εμπειρία μοναδική όμως.
    Έφυγα από την Ελλάδα αφού δεν άντεξα την ελληνική εφεύρεση του μεταχρονολογημένου τσέκ...

    Το άρθρο είναι εξαιρετικό και δεν βλέπω γιατί θα μπορούσε κανείς να διαφωνήσει, εκτός αν είναι γκάγκα θρησκευόμενος.

    Αυτός που γράφει για την Μακεδονία καλά θα κάνει να διαβάσει λίγο παραπάνω. Όχι 60 γενιές πίσω, αλλά ο προπάππους μου ήταν από τους οργανωτές της αντίστασης στους Κομιτατζήδες και στα άλλα στοιχεία (Βουλγαρους, Αλβανούς κλπ). Και τον φάγανε μαζί με άλλους για να μπορείς σήμερα να παίρνεις την γκόμενα και να πηγαίνεις στη Θεσσαλονίκη να τρως τσουρέκι σοκολάτα από του Τερκενλή και να πίνεις τσίπουρα και καφέ στον Λευκό τον Πύργο. Οπότε διάβασε πρώτα και μετά άνοιξε το στόμα σου. Κρίμα είναι.

    Όσο για τον Χριστόδουλο ή τον επόμενο, γιατί δεν ετοιμάζουμε ένα γράμμα, με υπογραφές, να του το δώσουμε με την ενθρόνιση? Τι θα θέλαμε ως "κλήρος"? (όποιος με ξαναπει κλήρο θα σκοτωθούμε...)

    Καλημέρα σε όλους
    Xaris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλά άνθρωπέ μου αντί να ζητήσεις χωρισμό του Κράτους από την Εκκλησία ζητάς από τον Χριστόδουλο που το επάγγελμά του είναι να παραμυθιάζει τον κόσμο να χρηματοδοτήσει ερευνητικά κέντρα; Πας καλά; Η καλοπέραση και το εμπόριο θαυμάτων είναι η δουλειά του δεσπότη. Ζητάς από τον μάγο Μέρλιν να επιδοτήσει τον Αινστάϊν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΤΑ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ ΓΙΑ «ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟ»!


    Βόμβα του πρώην Θεσσαλιώτιδος για τον νυν


    ΛΙΒΑΔΕΙΑ
    Του Γ. ΜΠΑΡΔΩΣΑ


    Για κιναιδισμό κατηγορεί ο πρώην μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος, πατήρ Κωνσταντίνος, τον νυν μητροπολίτη Θεόκλητο Κουμαριανό, τον πρωτοσύγκελό του και τον μέχρι πρότινος αρχιμανδρίτη στο ιδιαίτερο γραφείο του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, Σεραφείμ Κουλουσούσα.

    Χθες, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό STAR Κεντρικής Ελλάδας, ο πατήρ Κωνσταντίνος αναφέρθηκε στα όσα ακούστηκαν για τη σύλληψη σε νυχτερινό κέντρο, στο δρόμο Τρικάλων-Καρδίτσας, του μητροπολίτη Θεόκλητου και του Σεραφείμ Κουλουσούσα. «Για τον Θεόκλητο Κουμαριανό -επισήμανε- πληροφορήθηκα και βεβαιώθηκα ότι είχε στη Μητρόπολη έναν συνεργάτη, έναν διάκονο στο όνομα Σεραφείμ Κουλουσούσα». Τόνισε ότι τον Κουλουσούσα δεν τον έχει δει ποτέ αλλά από «πληροφορίες μαθαίνω ότι αυτός ήταν ομοιοπαθής με τον προϊστάμενό του».

    «Και οι δυο τους -υποστήριξε- βαρύνονται με το πάθος του κιναιδισμού. Και για να ικανοποιήσουν το πάθος, μια νύχτα πριν από περίπου ένα χρόνο, ο μητροπολίτης και ο διάκονος έφυγαν από τη μητρόπολη με το αυτοκίνητό τους και πήγαν σε νυχτερινό κέντρο. Εκεί αστυνομικοί που ερευνούσαν για ναρκωτικά τους ζήτησαν τις ταυτότητες. Δεν τις έδειξαν και οδηγήθηκαν στο αστυνομικό τμήμα. Εκεί, στο πορτ μπαγκάζ, ανακάλυψαν τα ράσα και ότι ήταν κληρικοί...».

    Ακολούθως, ο πατήρ Κωνσταντίνος αποκάλυψε και απόπειρα αυτοκτονίας του Σ. Κουλουσούσα: «Αυτά τα οποία γίνονταν τον έφεραν σε αδιέξοδο και πήρε πολλά φάρμακα να αυτοκτονήσει. Σε κωματώδη κατάσταση τον πήγαν στο νοσοκομείο και τον πρόλαβαν». Εντύπωση προκάλεσε, όπως είπε, ότι «όταν συνήλθε πήρε προαγωγή και από διάκονος έγινε αρχιμανδρίτης και πήγε στην Αθήνα. Οχι σε κάποια ενορία ή σε οποιαδήποτε υπηρεσία, αλλά στο ιδιαίτερο γραφείο του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου».


    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 29/01/2005

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ Δ.Μ., για να μη γράψω ότι λες μαλακίες, γιατί αυτό κάνεις, σημειώνω απλώς ότι απευθύνεσαι σε λάθος πρόσωπο. Οι άθεοι και αντιχριστιανοί δεν θεωρούν καν παράγοντα του δημόσιου βίου τον αρχιεπίσκοπο. Ζητούν την κατάργηση του θεσμού και της εκκλησίας. Οι χριστιανοί θέλουν από τον αρχιεπίσκοπο εξύψωση της εκκλησίας και του έργου της σωτηρίας την οποία ευαγγελίζεται. Κατανοητές και οι δύο τάσεις. Ακατανόητη είναι μόνο η δική σου. Πρέπει να είσαι ο μόνος που δέχεσαι τον αρχιεπίσκοπο ως εξουσία, και μάλιστα υπεράνω πάσης άλλης, όχι όμως εκκλησιαστική! Του ζητάς ευθύνες και του υποδεικνύεις τι όφειλε να έχει πράξει σε τομείς που δεν έχει καμιά αρμοδιότητα από τη θέση του και δεν του πέφτει κανείς λόγος. Μήπως ο αρχιεπίσκοπος είχε χρέος να καθορίσει τη διδακτέα ύλη στα σχολεία και αν τα παιδιά θα μάθαιναν ελληνική ιστορία ή για τον Shockley και τον Watson; Ο αρχιεπίσκοπος έπρεπε να γνοιαστεί για τα βλαστοκύτταρα και την τεχνητή καρδιά; Αυτός να στήσει ερευνητικό κέντρο δίπλα στον Δημόκριτο, το ΙΤΕ και άλλα;
    Για τις εκτροπές τού αρχιεπισκόπου από τον φυσικό ρόλο του, του έχουν καταλογιστεί πολλά και σωστά. Αυτά που λες εσύ δείχνουν δική σου εκτροπή και κανενός άλλου. Ψάξε να βρεις για κάθε θέμα που θίγεις σε ποιον είναι λογικό να απευθυνθείς. Να τα κάνεις όλα ένα μάτσο και να τα ρίχνεις στον αρχιεπίσκοπο είναι τουλάχιστον ανισόρροπο.
    Άππιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ''ΟΙ ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΙΞΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΛΑΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.
    ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ(ΑΛΒΑΝΟΙ),ΒΛΑΧΟΙ(ΡΟΥΜΑΝΟΙ),
    ΣΛΑΒΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΟΙ.''


    Επιτέλους κι ένας άνθρωπος που ξέρει τι του γίνεται.
    Πήξαμε με τις εθνικιστικές παπαριές των αυτοαποκαλούμενων απογόνων της αρχαίας Ελλάδας,που είναι εκτός των άλλων και άσχετοι και αμόρφωτοι.Και μόνο με αυτά που λένε,καταλαβαίνεις ότι καμιά σχέση δεν έχουν με το αρχαιοελληνικό μεγαλείο!!!
    Και σιγά μην είναι απόγονοι του Αλκιβιάδη ο Κυριάκος Βελόπουλος και ο Άδωνις...έλεος!!!
    Όπως λοιπόν Σλάβοι,Αρβανίτες,Βλάχοι κλπ. έφτιαξαν το ελληνικό έθνος ,έτσι και τώρα θα φτιάξουμε το νέο ελληνικό έθνος μαζί με τους μετανάστες που κατοικούν στη χώρα μας (Πακιστανούς,Ιρανούς,Αλβανούς,Σουδανούς,Ρώσους κλπ.).
    Μόνο οι ανίδεοι δεν ξέρουν ότι έτσι φτιάχνονται τα έθνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 8.30
    Eσύ που ξέρεις πως φτιάχνονται τα έθνη άντε και πολλαπλασιάσου με όλους τους εντός παρενθέσεως γιατί μόνος σου δε φτουράς για διεθνιστής.Αντε μπας και δεις άσπρη μέρα αν και με Σουδανούς λίγο δύσκολο το βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. προς Δ.Μ.

    Δηλαδή για τη σημερινή νοσιρή κατάσταση στην Ελλάδα φταίει ο άρρωστος αρχιεπίσκοπος? ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ? ΠΑΣ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι ψαχνεις τωρα ρε μεγαλε;

    O Ταλιμπαν Χριστοδουλος δεν
    ηταν που κατακεραυνωνε την
    "Επιστημη" ως προιον του
    τρισκαταρατου Διαφωτισμου=
    Αθειας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. προς 8:30 ΔΕ ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΡΕ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΗΛΙΘΙΕ ΔΙΕΘΝΙΣΤΑΚΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 9:43 πμ

    Για να μην γνωριζεις ουτε στοιχειωδη αναγνωση/κατανοηση κειμενου κανενα Νεορθοδοξο Ταλιμπανακι θα εισαι κι εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 9:47 ΔΕ ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΡΕ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΗΛΙΘΙΕ ΔΙΕΘΝΙΣΤΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το θέμα σου φίλε απαιτεί σοβαρή γνώση και ανάλυση από το να αποτελέσει ανάλυση με τη διαδικασία της frapeδιάς. Για όλα αυτά τα λεπτά θέματα έχουν γραφεί τόνοι για να ερμηνεύσουν μεταφυσικά φαινόμενα, και μάλιστα χωρίς τη δυνατότητα της φυσικής γνωστικής μεθόδου, δηλ. παρατήρηση, ανάλυση, κλπ. Θα συμφωνήσω μαζί σου οτι η κοινωνική ευαισθησία και παρουσία της εκκλησίας δεν είναι η αναμενόμενη, ούτε κατ' ελάχιστον ίση των δυνατοτήτων που διαθέτει. Πιθανόν γιατί στην ιεραρχία της υπάρχουν άνθρωποι με τα ελαττώματά τους και όχι φωτισμένοι, αποδεσμευμένοι ουσιαστικά από τα εγκώσμια και υλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΗΣΟYΜΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΑΚΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΣΤΟ PRESS???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ''προς 8:30 ΔΕ ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΡΕ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΗΛΙΘΙΕ ΔΙΕΘΝΙΣΤΑΚΟ..''


    ΕΤΣΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ ΟΤΑΝ ΞΕΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ .
    ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΜΑΪΜΟΥΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΤΗ ΜΠΑΝΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΟΡΟΠΗΔΑΝΕ.
    ΚΑΙ ΞΑΝΑΡΩΤΩ:ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μόνο οι ανίδεοι δεν ξέρουν ότι έτσι φτιάχνονται τα έθνη.

    22 Ιανουάριος 2008 8:30 πμ


    ΜΠΟΡΕΙΣ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΠΡΟΔΟΤΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ.
    ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΠΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. προς Δ.Μ.

    Δηλαδή για τη σημερινή νοσιρή κατάσταση στην Ελλάδα φταίει ο άρρωστος αρχιεπίσκοπος? ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ? ΠΑΣ ΚΑΛΑ?

    22 Ιανουάριος 2008 9:43 πμ

    εσυ απο ολο αυτο που διαβασες αυτο καταλαβες?
    εισαι για τα μπαζα λοιπον ρε μαλακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αφήστε τον Χριστόδουλο ήσυχο στην δυστυχία του. Ο Θεός (που εσείς δεν πιστεύετε) τον έχει τιμωρήση φρικτά για την ύβρι του. Πρώτα στέλνοντας του την πάθηση και μετά, αφου δεν συνετίστηκε να μετανοήσει και να αποσυρθεί στο 'Αγιο Όρος προσευχόμενος, του αφαίρεσε κάθε ελπίδα στο Μαϊάμι. Από ότι φαίνεται, στο τέλος κατάλαβε τί έκανε και τώρα δεν πάει πλέον σε νοσοκμεία αλλά με την προσευχή προσπαθεί να σώσει την ψυχή του. Όσοι χριστιανοί, ας προσευχηθούμε για την επιείκεια του Κυρίου προς τον αμαρτωλό.

    Θ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 10:46 ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΑΛΙΟΜΠΑΣΤΑΡΔΕ, ΚΑΘΙΚΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΪΜΟΥΔΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΩΣ ΕΞΗΣ....


    ''ΜΠΟΡΕΙΣ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΠΡΟΔΟΤΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ.ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ.
    ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΠΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΗ''



    ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΜΑΓΚΙΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ,ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΦΡΙΛΙΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΡΠΑΖΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΑΡΠΑΖΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ .
    ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ,ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΘΑ ΠΑΩ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΕΙΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. σύμφωνα με έγκυρες δημοσιογραφικές πληροφορίες σαν ένα από τα φαβορί για τη διαδοχή στον αρχιεπισκοπικό Θρόνο των Αθηνών εμφανίζεται και ο γνωστός αρχιμανδρίτης Σταύρος Ζαλμάς(Ιωάννης)της γνωστής εφοπλιστικής οικογένειας. Μόνο σκιερό σημείο για τον αρχιμανδρίτη Ζαλμά,η φερόμενη σχέση του με τη νεαρή κοπέλα αγιογράφο Δέσποινα(Θεοφανεία)για την οποία υπάρχουν φωτογραφίες και βίντεο.Ο Αρχιμανρίτης λέγεται ότι έχει θέσει θύμα εκβιαστών....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θυμάστε τι είπε σε μια συνέντευξή του ο Αρχιεπίσκοπος μετά την αποτυχία της μεταμόσχευσης;
    " Γιατί σε μένα Θεέ μου ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ "
    Έτσι ωμά επι λέξει το είπε ο καλός Χριστιανός. ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ .!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εντάξει βρε 11.15 ,δεν είναι τόσο επιλήψιμο αυτό...λυγίζουν καμιά φορά οι άνθρωποι.
    Να του τα χώσουμε για τόσα και τόσα που έκανε στη θητεία του ναι,μαζί σου.Αλλά όχι και να τον κακοχαρακτηρίσω στην κατάσταση που βρίσκεται.Μόνο κατανόηση και αγάπη χρειάζεται σε τέτοιες στιγμές.
    Ακόμα και ο Χριστός λύγισε προς στιγμήν στο Σταυρό .
    Μη νομίσεις ότι είμαι κανένα παπαδοπαίδι,έτσι;Αλλά σωστό είναι να συγκρούεσαι με τον άλλο όταν είναι δυνατός ,όχι όταν τον έχει γονατίσει ο καρκίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φιλε δυστυχώς είσαι άσχετος και ημιμαθής. Ο Αρχιεπίσκοπος έχει κάνει δεκαδες ομιλίες για θέματα επιστήμης. Ήταν ο πρώτος που δημιούργησε στην Ελλάδα επιτροπή βιοηθικής-πριν ακόμα και απ΄την επίσημη πολιτεία- και ασχολήθηκε με θέματα όπως θεραπευτική κλωνοποίηση, μεταμοσχεύσεις,ευθανασία κλπ. Ως προς τα άλλα που λες, όταν μιλούσε για την επικαιρότητα-και ήταν ο μόνος που τολμούσε να λέει αλήθειες- τον κατηγορούσατε ότι πολιτικολογεί. Αποφασίστε...
    Κάποια στιγμή πρέπει και το press-gr να πάψει να φιλοξενεί απόψεις ανθρώπων που γράφουν αρλούμπες χωρίς στοιχεία και χωρίς απολύτως καμιά γνώση του θέματος. Για του λόγου το αληθές παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα από ομιλία του Αρχιεπισκίπου.
    "Ποτὲ δὲν ἦταν μακριὰ ἡ Ἐκκλησία ἀπὸ τὴν ἰατρική, καὶ μάλιστα μιλᾶ γι αὐτὴν μὲ θαυμασμό, τιμώντας την ὡς ὑπερτέρα κάθε ἄλλης ἐπιστήμης.. Η ιατρική γνώση εκρηκτικά αυξήθηκε. Οι πρόοδοι σε άλλους τομείς της επιστήμης, όπως στη φυσική, τη χημεία, τη βιολογία βρήκαν θαυμάσιο πεδίο εφαρμογής στο δικό της αντικείμενο και χώρο. Αυτές άνοιξαν το δρόμο στην τεχνολογία η οποία με τη σειρά της άρχισε να εισβάλει και στα άδυτα του ανθρώπινου σώματος και σταδιακά να κυριαρχεί πάνω σόλόκληρο το φάσμα της ιατρικής έρευνας και κλινικής πράξης.
    Η είσοδος της τεχνολογίας στην ιατρική δεν έφερε μαζί της μόνο εντυπωσιακά αποτελεσματική τεχνογνωσία, αλλά συμπαρέσυρε και την οικονομία, η οποία και αλλοίωσε πιο δραστικά το ιατρικό ήθος απ΄όσο ουσιαστικά επηρέασε η τεχνολογία την ιατρική πράξη. Σήμερα η ιατρική κατήντησε περισσότερο επιχείρηση παρά επιστήμη, περισσότερο σχεδιασμός και προγραμματισμός παρά γνώση και ανακάλυψη. Στο βάθος της διακρίνεται πιο πολύ η σκοπιμότητα του οικονομικού κέρδους παρά η επιδίωξη της υγείας ή πολύ περισσότερο η ανάγκη των ανθρωπίνων σχέσεων.Πράγματι, είναι όντως φιλότιμες και αξιοθαύμαστες οι προσπάθειες των ερευνητών που, μέσα στα επιστημονικά εργαστήρια, μοχθούν για να εξιχνιάσουν μυστήρια απροσπέλαστα σχετιζόμενα με τη ζωή, τη δομή και την εξέλιξή της, τη μοριακή βιολογία και τη γενετική. Τα έως τώρα γνωστά στοιχεία είναι όντως εντυπωσιακά, αποτελούν όμως, όπως υπολογίζεται, το 1/10 των πληροφοριών. Παρά ταύτα ο άνθρωπος, έχοντας μέσα του τον σπινθήρα της γνώσεως, αξιοποιώντας τα μέχρι τώρα επιτεύγματά του, προσβλέπει με ελπίδες στο μέλλον, αποβλέποντας στο να γίνουν πιο αποτελεσματικά τα μέσα πρόγνωσης, διάγνωσης και θεραπείας διαφόρων ασθενειών."
    Απόσπασμά από ομιλία του Αρχιεπισκόπου στο Πανελλήνιο Συνέδριο Χειρουργικής το 2000. Άλλα φορά παρακαλώ όταν γράφετε κα΄τι να γνωρίζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φίλε με το απόσπασμα ομιλίας του αρχιεπισκόπου:
    Κι εγώ μπορώ να σου βγάλω από το συρτάρι ένα απόσπασμα από τον Βασίλειο Κωστέτσο που να λέει κάποια στιγμή «η επιστήμη κάνει θαύματα». Τι σημαίνει αυτό, ότι ο Κωστέτσος είναι υπέρμαχος της επιστήμης και την υποστηρίζει σταθερά?
    Άσε που η ομιλία που αναφέρεις καλό θα ήταν να δίνεται από τον αρχιεπίσκοπο στα δημοτικά σχολεία και όχι σε Συνέδριο Χειρουργικής. Δεν χρειάζονται οι χειρούργοι μάθημα για την αξία της ιατρικής, αυτοί μάλλον μετεκπαίδευση στο εξωτερικό χρειάζονται για να μην ξεχνούν μέσα λάμες και σπάτουλες και Κορυδαλλό για τα φακελάκια και την εκμετάλλευση (το 2ο το άγγιξε ελαφρά).
    Όλα αυτά είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στη δύναμη της φραπελιάς και της… παπαριάς και έτσι το ερώτημά μου για το τι έκανε ή δεν έκανε ο αρχιεπίσκοπος 10 χρόνια παραμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. αμετανόητε μαρξιστή-αντικληρικαλιστή 12:13 δεν πείθεσαι με τίποτα. Προφανώς για σένα ισχύει το "ου με πείσης καν με πείσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ,ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΘΑ ΠΑΩ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΕΙΝΩ.

    22 Ιανουάριος 2008 11:04 πμ

    εδω θα μεινεις??
    αν και δεν συμφωνω δεν θα εισαι το πρωτο πατσαβουρι που βριζει τον τοπο του αλλα δεν το κουναει απο εδω(προφανως γιατι αλλου θα σε ειχαν κρεμασει αν το εκανες αυτο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ορθή επανάληψη:

    Φίλε με το απόσπασμα ομιλίας του αρχιεπισκόπου
    Κι εγώ μπορώ να σου βγάλω από το συρτάρι ένα απόσπασμα από τον Βασίλειο Κωστέτσο που να λέει κάποια στιγμή «η επιστήμη κάνει θαύματα». Τι σημαίνει αυτό, ότι ο Κωστέτσος είναι υπέρμαχος της επιστήμης και την υποστηρίζει σταθερά?
    Άσε που η ομιλία που αναφέρεις καλό θα ήταν να δίνεται από τον αρχιεπίσκοπο στα δημοτικά σχολεία και όχι σε Συνέδριο Χειρουργικής. Δεν χρειάζονται οι χειρούργοι μάθημα για την αξία της ιατρικής, αυτοί μάλλον μετεκπαίδευση στο εξωτερικό χρειάζονται για να μην ξεχνούν μέσα λάμες και σπάτουλες και Κορυδαλλό για τα φακελάκια και την εκμετάλλευση (το 2ο το άγγιξε ελαφρά αν και όταν μιλάς σε ανθρώπους 40, 50, 60 χρονών είναι αργά για …χάδια).
    Όλα αυτά είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στη δύναμη της φραπελιάς και της… παπαριάς και έτσι το ερώτημά μου για το τι έκανε ή δεν έκανε ο αρχιεπίσκοπος 10 χρόνια παραμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. εσύ Δ.Μ. και συγγραφέα του περισπούδαστου γράμματος θα ήθελες να μας πεις πώς θέλεις να ήταν ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών? Να ασχολούταν μόνο με τα κεριά και τα λιβάνια ή να τον ενδιέφεραν και θέματα που άπτονται ευρύτερου ενδιαφέροντος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Βρε αφήστε τον άνθρωπο ήσυχο να παραδώσει τη ψυχή του στον Δημιουργό Του και να ξεκαθαρίσει εκει τους λογαρισμούς του...
    μη γίνεστε βάρβαροι... ο Θεός αγάπη εστί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 2:24, σωστό το ερώτημα, γνωστή και γ απάντηση. Η μόνη σχέση είναι ότι ότι η δεύτερη κατέστρεψε την πρώτη και σφετερίστηκε τα ερείπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. εσύ Δ.Μ. και συγγραφέα του περισπούδαστου γράμματος θα ήθελες να μας πεις πώς θέλεις να ήταν ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών? Να ασχολούταν μόνο με τα κεριά και τα λιβάνια ή να τον ενδιέφεραν και θέματα που άπτονται ευρύτερου ενδιαφέροντος?

    22 Ιανουάριος 2008 1:07 μμ

    δεν ειμαι ο συγγραφεας του αρθρου,ειμαι ενας επισκεπτης που διαβασα τα γραφομενα του Δ.Μ
    Στην θεση ισως του αρχιεπισκοπου μπορει να τοποθετησει ο καθενας απο εμας οποιον θελει.Θα μπορουσε να μιλα για το οποιοδηποτε πολιτικο η θρησκευτικο προσωπο του τοπου.Ισως ακομα και για καποιο καλλιτεχνικο η επιχειρηματικο.Και τα ερωτηματα να παρεμεναν τα ιδια.
    ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ?
    ΤΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ?
    ΤΙ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ??

    Κοιταξτε γυρω σας.Ο κατηφορος που εχουμε παρει ειναι ατελειωτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Προς ανώνυμο@"διεθνιστή"
    Παλικάρι μου δεν θα σε βρίσω αν και είναι τόσο εύκολο.
    Αντίθετα θα εφαρμόσω το "άκουσον μεν, πάταξον δε".
    Σε ακούω και θα συνεχίσω να σε ακούω!
    Αν όμως κάποια στιγμή εξ αιτίας σου και εξ αιτίας τησ "ιδεολογίας" σου βρεθώ σε διένεξη με τους "γειτόνους", ούτε ψύλος στον κόρφο σου.
    Θεωρώ ότι με τα λεγόμενά σου προκαλείς μια μεγάλη μερίδα του Ελληνικού λαού. Μερίδα την οποία ούτε φασιστική μπορείς να την χαρακτηρήσεις, ούτε πατριδοκάπηλη.
    Συμμαζέψου λοιπόν γιατί, "λαγός την φτέρη έσειε, κακό της κεφαλής του".
    Να είσαι καλά λοιπόν και μακριά από τις φτέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σου έβαλα απλώς ένα απόσπασμα μπας και ξεστραβωθεις. Ο Αρχιεπίσκοπος δεν είναι αρχηγός επιστημονικού συλλόγου για να κάνει όσα λες. Σε όλες τις παρεμβάσεις του εστίαζε στην ηθική και κοινωνική διάσταση γιατί αυτός είναι ο ρόλος του.Εκτός και αν ήθελες η εκκλησία να έχει δικό της "στρατό επιστημών".Καταλαβαίνεις οτι λες ανοησίες; Όσο για το επίπεδο των ομιλιών του, σου έβαλα το πιο απλά διατυπωμένο γιατί φοβήθηκα-και σωστά- ότι άμα σου βάλω κανένα πιο περίπλοκο δε θα το καταλάβαινες... Ψάξε λίγο φίλε να βρεις σε κανένα site τι έχει πει κατά καιρούς και μετά γράψε.Έλεος πια με τους ημιμαθείς και εξυπνακιες.Αλλά το επίπεδο σου μάλλον είναι "επίπεδο Κωστέτσου" γι 'αυτό και το σχετικό παράδειγμά σου...Άδικος κόπος λοιπόν να σε πεισω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. E oxi. Gia ola ta strava ayths ths xwras pou FTAIME OLOI den ftaiei mono o Arxiepiskopos.

    Mh psaxnoume eksilasthria thymata ths katantias, dioti FTAIXTES EIMASTE OLOI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Για όλα αυτά φταίει ο Αρχιεπίσκοπος;
    Μόνο ότι φταίει για τον Βενιζέλο στο ΠΑΣΟΚ και για τη Ντόρα στη ΝΔ δεν είπες.
    Μήπως ήταν αυτός ο κομιστής;
    Δεν κοιτάζουμε το χάλι μας, πάντα φταίνε οι άλλοι;
    Ας πάει καλά ο άνθρωπος, ας περάσει με δύναμη αυτή την περιπέτεια, και εμείς ας είμαστε πιο προσεκτικοί.
    Μην καταπιούμε τη χολή μας και πεθάνουμε πριν καν μετανοήσουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 1:37 μμ «δεν ειμαι ο συγγραφεας του αρθρου,ειμαι ενας επισκεπτης που διαβασα τα γραφομενα του Δ.Μ Στην θεση ισως του αρχιεπισκοπου μπορει…»

    Επιτέλους ένας που κατάλαβε ακριβώς τι γράφω…… Εύγε φίλε… ΕΙΠΕ ΜΕ 3 ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΜΕ 30.

    Και ο πιο πλακατζής: αυτός που φοβήθηκε να βάλει κάτι πιο περίπλοκο, μήπως και δεν το καταλάβω!!! Εύγε και σε σένα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. OI ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ''ΕΧΘΡΟΙ'' ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ(!) ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΘΕΟ,ΣΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΛΠ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.

    ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΧΝΗΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΟΥ 18ο ΑΙΩΝΑ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΕ ΣΤΕΛΝΑΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ(ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΜΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΣΟΥ).
    ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ,ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ.ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. pantws eidos kopadismoi(8rhskeia -politikh- ghpeda ......komata)
    einai pagida kataptisth kai eleinh
    the phantom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟ ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟ ΜΑΖΙΚΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ.

    ΣΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑΣ ΔΙΚΗΣ-ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ ΤΑ ΠΛΗΘΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝ.

    ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ (ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΟΙ) ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΝ ΟΧΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αντίθετα θα εφαρμόσω το "άκουσον μεν, πάταξον δε".


    ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΤΟ,ΑΛΛΑ ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΡΗΤΟ.


    '' Αν όμως κάποια στιγμή εξ αιτίας σου και εξ αιτίας τησ "ιδεολογίας" σου βρεθώ σε διένεξη με τους "γειτόνους", ούτε ψύλος στον κόρφο σου.''




    ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ,ΚΥΠΡΟΣ.
    ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΟΥΣ.ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ .
    ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΤΗ ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΥΣΤΕΡΙΑΣ.ΔΕΝ ΛΥΣΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΕΥΝΟΪΚΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ,ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑΝ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΡΑΞΩ ΚΑΙ ΤΑ ΗΘΗ ΣΟΥ) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΝΕΤΑ-ΣΚΕΤΑ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ.
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΕ.ΕΓΩ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΑ;



    Συμμαζέψου λοιπόν γιατί, "λαγός την φτέρη έσειε, κακό της κεφαλής του".
    Να είσαι καλά λοιπόν και μακριά από τις φτέρες!!!



    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΩΣΤΑ.
    ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΜΙΑ ΕΙΡΩΝΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΡΙΛΙΚΙ ΤΗΣ ΦΑΚΗΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ,ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΤΟ;ΜΕΓΑΛΩΣΕ,ΕΙΝΑΙ ΑΝΔΡΑΣ ΠΙΑ,ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δεν πατε να γαμηθητε ολοι λεω εγω πουστακια του κερατα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Όχι στους Ιερό-δουλους ΚΑΙ όχι στους αριστερούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ρε πανιβλακα σου ζητησε ποτε ψηφο ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ?

    Τι του ζητας τα ρεστα για τις μαλακιες που κανανε οι πολιτικοι που ψηφιζες ?

    αιντε χασου ρεμαλι,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αγαπητέ Δ.Μ. συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενά σου , τα οποία διάβασα μετά προσοχής, μόνο να προσθέσω ότι ο επόμενος Πνευματικός Πατέρας θα πράξει ότι ακριβώς έπραξε και ο προηγούμενος. Δηλαδή ΤΙΠΟΤΑ.

    ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Το μονο που ταιριαζει στον αγαπητο φιλο που με τοση συμπαθητικη
    "ΑΦΕΛΕΙΑ " εγραψε το γραμμα στον
    αρχιεπιΣκοτο ειναι
    "ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΛΛΙΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΜΥΛΩΝΟΥΣ ΤΟΝ ΚΩΛΟ "
    Δυστυχως και ο επομενος χειροτερος θα ειναι .
    Μονο πως θα φυλαξουμε τα πορτοφολια μας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ο χριστοδουλος παρεμεινε αμετανοητα αθεραπευτα ομοφυλοφιλος μερχι το τελος.

    η σεσημασμενη ομοφυλοφιλια του του προκαλεσε ηπατιτιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Προς τον abx : Οι θεωρίες του ανθέλληνα Falmerayer που μας μεταφέρεις εδω έχουν καταριφθεί επιστημονικά εδω και πολλά χρόνια... Τωρα γιατί οι απόψεις πολλών αντιεξουσιαστών στα εθνικά θέματα ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ απόλυτα με τις απόψεις των φανατισμένων και ορκισμένων ανθελλήνων του ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ, είναι ένα θέμα και αυτό.. Πρόσεχε λίγο για το τι ισχυρίζεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Και πούσαι abx. Η θρησκεία ΗΤΑΝ το ΜΕΣΟ ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ όπως ισχυρίζεσαι τους περασμένους αιώνες. Σήμερα όχι. Ξύπνα abx!! Σήμερα το ΜΜΑ είναι το ...ποδόσφαιρο!

    Εμείς πιστεύουμε συνειδητά μετά από έρευνα και διάβασμα και όχι όπως εσύ νομίζεις. Και ούτε μας εμποδίζει αυτό να αγαπάμε και τον σοσιαλισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Το παπαδαριό είναι σκουπιδαριό,
    η θρησκεία σας είναι η κηδεία σας

    Falmerayer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΟΛΟΙ "ΨΑΧΝΟΥΝ" ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΥΣ "ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ".
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ-ΜΑΣΤΟΥΡΩΜΕΝΑ-ΑΛΗΤΙΚΑ-ΑΜΟΡΦΩΤΑ-ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΕΡΙΘΩΡΕΙΑΚΑ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ.
    ΝΑ ΠΟΙΟΙ ΡΗΜΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ
    ΝΑ ΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ
    ΝΑ ΠΟΙΟΙ ΚΑΙΝΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ
    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ.
    ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΤΟΥΡΑ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ.
    ΤΑ ΖΩΑ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΕΤΣΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ.
    ΤΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΡΜΑΝΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΤΟΥΣ.
    ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΕΙΟ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ.
    ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΤΙΣ ΦΟΡΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ.
    ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΣΤΕ ΓΥΜΝΟΙ.
    ΑΠΟ ΙΔΕΕΣ, ΑΠΟ ΟΡΑΜΑΤΑ, ΑΠΟ ΑΞΙΕΣ.
    ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΖΩΑ.

    ΖΩΑ (ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Η αρρώστια και ο θάνατος ενός ανθρώπου είναι πάντα λυπηρό γεγονός, όποιος και αν είναι αυτός.

    Μόνο θλίψη και συμπόνια, λοιπόν, μπορεί να προκαλέσει η δύσκολη αρρώστια του Χριστόδουλου Παρασκευαΐδη, του ανθρώπου. Αντιθέτως, μόνο ανακούφιση μπορεί να προκαλέσει η επικείμενη τελευτή του Χριστόδουλου, του Αρχιεπισκόπου.

    Σκληρά λόγια; Επειδή τα λόγια μου δεν είναι τσίχλα για να τα μασάω, προτιμώ να λέω ευθαρσώς την άποψή μου με το ανάλογο κόστος. Ο Χριστόδουλος ως αρχιεπίσκοπος πήγε την Ελλάδα πίσω. Σε μια περίοδο με ιλιγγιώδη αύξηση των ρατσιστικών διαθέσεων των Ελλήνων εκείνος διάλεξε την πόλωση και το ταμπούρωμα πίσω από αφελείς αφορισμούς και κινδυνολογίες για το εκλεκτό έθνος μας. Αντί να βοηθήσει τον ελληνικό λαό να αποδεχτεί τον ρατσισμό του και σταδιακά να τον ξεπεράσει, ως αρχιεπίσκοπος μοίρασε απλόχερα την χιλιοπιπιλημένη καραμέλα ότι οι Έλληνες είμαστε πάντα καλοί, έχουμε πάντα δίκιο και όλοι θέλουν το κακό μας. Αντί να εφαρμόσει στην πράξη τα χριστιανικά μηνύματα αλληλοαποδοχής και ανεκτικότητας, προτίμησε να εγείρει διαχωριστικά παραπέτα και να σπείρει τη μισαλλοδοξία για το διαφορετικό. Κατάφερε μάλιστα να γίνει το πιο σύντομο ανέκδοτο όταν κατακεραύνωσε την ομοφυλοφιλία ως κουσούρι, όταν ακόμα και οι πέτρες ξέρουν ότι η Εκκλησία κυριαρχείται από κρυπτομοφυλόφιλους.

    Δυστυχώς, δεν έχουμε την πολυτέλεια να αγνοήσουμε τη στάση του ως απλή υποκρισία ή γελοιότητα, παρ’ ότι είναι και τα δύο. Ο Χριστόδουλος είναι ηθικός συνένοχος σε πράξεις μίσους. Διότι με τη μισαλλοδοξία που κήρυττε έδωσε ηθικά ερείσματα σε διάφορους φανατισμένους να πωρωθούν ακόμη περισσότερο και να θεωρούν ότι έχουν δίκιο όταν κακοποιούν ομοφυλόφιλους ή μετανάστες – αφού και οι μεν και οι δε απειλούν τα ιερά και τα όσια της φυλής με τα «πρωτοτόκια» πολιτισμού και τον πιο μασίφ ανδρισμό παγκοσμίως!

    Δεν περίμενα από τον Χριστόδουλο να έχει τη μακροθυμία και ευρύτητα πνεύματος άλλων διαμαρτυρόμενων δογμάτων που κατάλαβαν ότι η ανθρωπότητα μπήκε στον 21ο αιώνα και άρα η Εκκλησία πρέπει να ξεκολλήσει από τα μίση του παρελθόντος. Περίμενα, όμως, τουλάχιστον να μη χειροτερέψει την κατάσταση, με μηνύματα μίσους και απαξίας.

    Με λύπη που υποφέρει ένας άνθρωπος και ανακούφιση που επιτέλους φεύγει μια φθοροποιός δύναμη, εύχομαι ο επόμενος ιερέας που θα πάρει τη θέση του να νοιάζεται λιγότερο για φρου φρου και λάβαρα και να εφαρμόσει τα πραγματικά χριστιανικά ιδεώδη, να συμβάλει στο να πάει η Ελλάδα μπροστά αντί να καταντήσει μια βυζαντινή γελοιογραφία. Ας ελπίσουμε ότι με την αλλαγή αρχιεπισκόπου η Εκκλησία θα πάψει να είναι το βαρίδι που κρατά την Ελλάδα στον πάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΙ ΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ
    ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ

    Παπαφλέσσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. αιντε ψωφα η διωξε τα καναλια απ το σπιτι σου και να μην ακουμε για ασκητικα υγρα και τα παρεμφερη και αηδιαζουμε ελεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πολύ φιλικά,
    διαβάζοντας τίς τοποθετήσεις των περισσότέρων, παρατηρώ ότι η "ανωνυμία" σας βγάζει μία "επιθετικότητα", γιατί δεν πιστεύω όλοι σας να είστε έτσι στίς επαγγελματικές δουλειές σας ή στό ευρύ κοινωνικό σας περιβάλλον. Παρ΄όλη την καλή σύνταξη καί την ορθογραφία των κειμένων αρκετών από εσάς. Θα σας αδικούσα όμως αν αποδοκίμαζα αυτή την επανάσταση των bloggs της ανωνυμίας, σε τίποτα άλλωστε δεν βοηθάει, - αφού δεν έχει ανάλογη ανταπόκριση στίς εκλογές [ κι εκεί ..ανώνυμη είναι η ψήφος μας.. ].
    Μάλλον σας δικαιολογώ : σάπιο σύστημα, ακρίβεια, - τι πεζή, αλλά πόσο αληθινή πραγματικότητα.., αβέβαιο μέλλον τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο καί σαν κράτος, ένας απίστευτος φραμπαλάς, τίποτα δεν δουλεύει...., μάλιστα τα χαβαλέ μπροστά στίς τηλεοράσεις κάθε βράδυ με την ..ζαχοπουλιάδα έχει γίνει συνηδειτα ή υποσυνείδητα το καλύτερο ναρκωτικό μας γιά να ξεφύγουμε από τα προβλήματα.
    Πέρα απ΄όλα αυτά, κι όσο να σας φανώ "υπερβολικός", "συντηρητικός", "παρωχημένος",- ηλικιακά ή μη ,- ή ακόμα καί "φασίστας", θέλω να σας κάνω μερικές επισημάνσεις, συγχωρέστε μου, καθαρά προσωπικές καί καθόλου ..επιθετικές :
    1. Είμαστε μικρό έθνος, σε δύσκολη καί ρευστή γεωγραφικά περιοχή, πού στό κάτω-κάτω πολλοί απλοί έλληνες χύσαν το αίμα τους γιά να είμαστε τώρα ελεύθεροι. Επομένως οι ειρωνείες γιά την ελληνικότητα της Μακεδονίας είναι τουλάχιστον προσβλητικές. Οπως καί οι απόψεις περί "διεθνισμού",ή οι ειρωνίες περί "εθνικισμού" κτλ. Αυτά είναι ..πολυτέλειες γιά εμάς. Αλλωστε, - έχω προσωπική εμπειρία όταν ήμουν στήν Αμερική, όλα αυτά τα ..νεφελώδη περί Ελλάδας καί ιστορίας πού γράφουν μερικοί εδώ,στό εξωτερικό τα ξεχνούν, καί γίνονται,- καί καλά κάνουν, ..φανατικοί Ελληνες, αλληλουποστηριζόμενοι έως 4 ης γενεάς, κι ας μην ξέρουν οι τελευταίοι καθόλου ελληνικά. Οποιος το έχει ζήσει αυτό, μπορεί να καταλάβει τον ..τσαμπουκά καί την εξυπνάδα του Ελληνα. Καί νοιώθει υπερήφανος !! Το έχω ζήσει.
    2. Η Θρησκεία είναι βίωμα. Αν μπορούσαμε να εξηγήσουμε τον Θεό με την ανθρώπινη λογική τότε δεν θα ήταν Θεός. Είναι μία καθαρά εσωτερική υπόθεση.Στό κάτω-κάτω κανείς δεν μας υποχρέωσε να πάμε στήν εκκλησία [ εκτός τίς ..μανάδες μας όταν είμαστε μικροί..]ή να είμαστε ενεργά μέλη στήν ενορία μας. Αν τώρα θεωρείτε ότι η Θρησκεία επηρειάζει τον κόσμο κτλ,κτλ. έ, το ίδιο δεν κάνουν καί τα κόμματα με την πλύση εγκεφάλου σε κάθε στιγμή της ζωής μας ; Γεμίσαμε ιδεολογίες, δυσνόητες καί ασαφείς πού κοντεύουν να μας ..αποσυντονήσουν περισσότερο.Καί παρασυρθύκαμε σε δυσνόητους ακαταλαβίστικους λεκτικούς ακροβατισμούς, πού δεν βγάζουν πουθενά..
    Ας αφήσουμε λοιπόν τον Θεό από το στόμα μας, δεν είναι διαπραγματεύσιμος, Τον δέχεσαι η δεν Τον δέχεσαι, ο Θεός Αποκαλύπτεται.. Συνωστίζονταν χριστιανοί καί άθεοι, γεμάτοι προβλήματα, μπροστά στόν γέροντα Παίσιο πρό ετών, στό Αγιο Ορος,- την παρουσία της Θείας Χάρης ποιός από εμάς μπορεί να την συζητήσει ή να την ..διαπραγματευθεί ;
    Τώρα ο κάθε μη άξιος Δεσπότης, αν τούς συγρίνετε, λίγο πολύ δεν διαφέρουν από τούς περισσότερους πολιτικούς , αλλά καί από τον κάθε παληάνθρωπο ή ..παληανθρωπάκο κουτοπόνηρο πού συναντάτε στήν δουλειά σας.. με την ευρεία έννοια γενικά.. Γιατί όμως δεν εστιάζετε στούς Αξιούς ; Κανείς σας δεν μίλησε γιά τον πατέρα Αντώνιο πού στό κέντρο της Αθήνας συντηρεί καί περιθάλπτει τόσα ορφανά.
    Οσο γιά τον Χριστόδουλο, πεθαίνει ο άνθρωπος, όλοι κάποτε θα φθάσουμε στά τελευταία μας [ μην ξεχνάτε : γεννιώνμαστε, και μόνο ένα γεγονός είναι σίγουρο στή ζωή πού πρόκειται να ζήσουμε ,- το γεγονός του θανάτου.. ]. Αφήστε τον λοιπόν.

    Η πορεία του ανθρώπου στή γή, είναι ουσιαστικά μία μοναχική πορεία. Παντρεμένος ή μη, ευτυχισμένος ή όχι, φτωχός ή πλούσιος, όταν το βράδυ μένεις μόνος στό δωματιό σου καί νοιώθεις μοναξιά, τότε έχεις χάσει. Πρέπει να ξεχάσεις όλο το θέατρο καί την ..σάπια επικαιρότητα [!], καί να τα βρείς με τον εαυτό σου. Αντί να σού φταίνε όλα κι όλοι οι ..επαίοντες τριγύρω σου, κάνε καί μία μικρή κριτική στόν εαυτό σου. Συνομίλησε μαζί του. Βρέστε τα. Τότε θα σου φύγει η επιθετηκότητα, η εσωστρέφεια, θα μάθεις να επικοινωνείς λιγότερο εγωκεντρικά με τούς άλλους, καί θα ..καταναλώνεις λιγότερη ώρα στά ..bloggs μετά τίς ..11μ.μ., αν κι αυτό μεταξύ μας έχει καί την γοητεία του !
    Καληνύχτα μάγκες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *