GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η δεξιά και το Σύνταγμα, έννοιες αντίθετες...

.... Διάβαζα προχθές τον νέο νόμο για τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που ψήφισε η Κυβέρνηση και αφορά την δημοσίευση τον στοιχείων των Πολ...

....
Διάβαζα προχθές τον νέο νόμο για τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που ψήφισε η Κυβέρνηση και αφορά την δημοσίευση τον στοιχείων των Πολιτών που δίκη τους θα εκκρεμεί ενώπιον του Εφετείου καταδικασμένων πρωτόδικα για εγκλήματα περί ναρκωτικών, ιδιοκτησίας, επιβουλής της δημόσιας τάξης, γενετήσιας ελευθερίας, παιδεραστίας και διάφορα άλλα αφού ο νόμος ε ν δ ε ι κ τ ι κ ά αναφέρει αυτά, ακόμα και για βαθμό πλημμελήματος.
Όμως είναι πρόδηλη η αντισυνταγματικότητα αυτού του νόμου γιατί το Σύνταγμα οριοθετεί την εξουσία της εκάστοτε Κυβέρνησης μετά εξής:
α) Η παρ. 1 του άρθρου 2 του Συντάγματος μεταξύ άλλων ορίζει: O σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.
β) Η παρ. 2 του άρθρου 7 του Συντάγματος μεταξύ άλλων ορίζει ότι: η άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας απαγορεύονται και τιμωρούνται.
γ) Η παρ. 2 του άρθρου 5 μεταξύ άλλων ορίζει: Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας.
δ) Η παρ. 1 του άρθρου 9 του Συντάγματος μεταξύ άλλων ορίζει: H ιδιωτική και οικογενειακή ζωή του ατόμου είναι απαραβίαστη.
Ε) Η παρ. 2 του άρθρου 15 του Συντάγματος μεταξύ άλλων ορίζει: η κοινωνική αποστολή της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης και η πολιτιστική ανάπτυξη της Χώρας, καθώς και το σεβασμό της αξίας του ανθρώπου.
Η δημοσίευση των ονομάτων τον εγκληματιών αυτών ΟΤΙ και αν έκαναν είναι αντίθετη στο Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Αφού προσβάλει την αξία του ανθρώπου, την αξιοπρέπεια του και την τιμή του γιατί ο οποιοσδήποτε εγκληματίας ΟΤΙ έγκλημα και να διέπραξε τιμωρείται με φυλάκιση και όχι με διαπόμπευση και τα δικαιώματα αυτά δεν είναι επιδεκτικά ούτε οικιοθελούς παραιτήσεως πόσο μάλλον εκ των άνω παραβιάσεως. Η ποινή που θα επιβληθεί πρέπει είναι σύμφωνη με το Σύνταγμα. Η διαπόμπευση με σκοπό να ικανοποιηθεί το περί αίματος και όχι το περί Δικαίου αίσθημα δεν δικαιολογείται ως μέτρο κολασμού.
Τι θα προσφέρει στην κοινωνία η δημοσίευση του ονόματος ενός χρήστη ναρκωτικών ή ενός κλέφτη; Ακόμα και ενός παιδεραστή; Αφού αυτοί θα βρίσκονται στη φυλακή; Πως θα τους βοηθήσει αυτό να επανενταχθούν στην κοινωνία; Τι επιπτώσεις θα έχει αυτή η δημοσίευση στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του που δεν θα φταίνε σε τίποτα; Ποιος είναι υπεύθυνος να επιβάλλει ποινές τα δικαστήρια ή ο όχλος;
Η κυβέρνηση όμως θα έπρεπε να γνωρίζει την αντισυνταγματικότητα του νόμου, έπρεπε να γνωρίζει ότι δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό για τον σωφρονισμό του παρεκκλίνοντα και το μόνο που προσφέρει είναι κρέας στην κρεατομηχανή που λέγετε Μ.Μ.Ε. και κοινή γνώμη. Η κοινή γνώμη που σε ένα θεατρικό έργο ενός Γερμανού συγγραφέα αποτυπώνεται ως μια κακιά, στριφνή και δύστροπη γριά που όλα της φταίνε και δεν κοιτάει την καμπούρα της.
Πατρινός

31 σχόλια

  1. Δυστυχώς ο σωφρωνισμός δεν τους ενδιαφέρει, αυτό είναι το θέμα.
    Αν τους ενδιέφερε, η κατάσταση στις φυλακές θα ήταν πολύ διαφορετική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδη ο παιδεραστης που φυλακιζεται και παιρνει αδεια για να το ξανακανει να μην ξερουν τα μουτρα του οι πολιτες και να γυριζει εξω απο τα σχολεια ανενοχλητος στο παιδι σου? Πολλυ ωραια σκεφτεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αρχή προστασίας δημιουργήθηκε για να συντηρεί το σύστημα και να κουκουλώνει αυτούς που κλέβουν τα δις. Έχει σκεφτεί κανείς σας τα θύματα; Μη το παίζετε δήθεν προοδευτικοί διότι τα θύματα υποφέρουν. Να σκέφτεστε και λίγο. Μας τα έχετε πρήξει με τους κοπρίτες της Αρχής. Έχετε την εντύπωση ότι βγάζουν ανεξάρτητες αποφάσεις; Και ξέρεις και κάτι; Δεν μπορείς να τους μηνύσεις για τις "ανεξάρτητες" αποφάσεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πατρινέ άντε κάνε μπλουμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΤΡΙΝΟΣ ΠΑΛΙΑΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΣ....



    ΠΑΤΡΙΝΟΣ ΠΑΛΙΑΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΣ....



    ΠΑΤΡΙΝΟΣ ΠΑΛΙΑΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 7:48 μμ

    8:06 μμ

    Συμφωνώ η κατάσταση στις φυλακές είναι άθλια. Όμως σωφρονισμός στους παιδεραστές δεν γίνεται. τα παιδιά πρέπει να προστατεύονται. Ο αδελφός του Σημίτη την δημιούργησε. Άντε βρες το γιατί. Υπάρχει γιατί. Όταν το βρεις θα σου δώσω βραβείο δημόσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 8:12 μμ

    Μην ψάχνεις σε δημοσιογράφους. Δεν ξέρουν. Ούτε ο Καλαμούκης ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπάρχουν πλέον θεραπευτικές μέθοδοι που στοχεύουν στην αλλαγή συμπεριφοράς σε τέτοιες καταστάσεις όπως η παιδεραστία. Η αλλαγή συμπεριφοράς σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να διεγείρεται σεξουαλικά, αλλά δεν κάνει πράξη αυτές τις φαντασιώσεις. Δεν είναι ακόμα σίγουρο κατά πόσο μπορεί να είναι επιτυχημένες αυτές οι θεραπευτικές μέθοδοι, αλλά έστω και πειραματικά, θα άξιζε να εφαρμόζονται στις φυλακές.
    Μη με παρεξηγείς, με αηδιάζει υπερβολικά η ιδέα και μόνο της παιδεραστίας. Απλώς λέω ότι ο σωφρωνισμός είναι κάτι ξένο στις ελληνικές (και όχι μόνο) φυλακές.
    Τέλος, δεν πιστεύω ότι η δημοσιοποίηση ενός ονόματος μπορεί να προστατεύσει το παιδί μου. Δηλαδή εγώ μετά από 5 χρόνια που θα αποφυλακιστεί ο παιδεραστής θα θυμάμαι το όνομα? Το μόνο που μπορεί να κάνει η δημοσιοποίηση ονομάτων είναι να εκθέσει τους συγγενείς, και πολλές φορές και τα παιδιά του παιδεραστή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 8:36 μμ

    Διάβασε και καμιά στατιστική για το πόσο θεραπεύονται. άμα πλακώσει κανείς το παιδί σου, τότε έλα και μίλα ρε. Ξερόλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 8:36 μμ

    Δηλαδή εγώ μετά από 5 χρόνια που θα αποφυλακιστεί ο παιδεραστής θα θυμάμαι το όνομα?


    Δεν είσαι μόνο ξερόλας. Είσαι και ηλίθιος. Θα υπάρχουν τα ονόματα τους σε ιδιαίτερη μερίδα στο internet, στη προσφιλ΄γη σας αρχή προστασίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ δεν έκανα επίθεση και έχω διαβάσει άπειρες έρευνες, γι'αυτό είπα να εφαρμοστούν πειραματικά αν διάβασες. Δεν υποστήριξα ότι θα έχουν σίγουρα αποτελέσματα.
    Έχω δεχτεί επίθεση εγώ η ίδια, χωρίς ευτυχώς να γίνει το ανεπανόρθωτο, και είπα ότι μου προκαλεί αηδία και η ιδέα μόνο.
    Απλώς δεν καταλαβαίνω σε τι βοηθάει η δημοσιοποίηση ονομάτων.
    Αν θέλεις απαντάς σε αυτά που λέω. Η άλλη επιλογή είναι να επιλέξεις μία φράση μου, όπως πριν, και να πεις τα δικά σου, ως άλλος ξερόλας. Δημοκρατία έχουμε, η επιλογή δική σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσύ που είσαι έξυπνος δηλαδή θα μπαίνεις καθημερινά στο internet και με όποιον συναναστρέφεσαι θα τσεκάρεις αν υπάρχει το όνομά του στη λίστα???
    Ωρία. Και άντε και το έκανες. Νομίζεις ότι θα είσαι ήσυχος από παιδεραστές ή από απαγωγείς παιδιών για εμπόριο οργάνων αν το κάνεις αυτό?
    Μάλλον απατάσαι οικτρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 9:12 μμ

    Όλα τα έχουμε στην Ελλάδα, τα πειράματα μας λείπανε. Δεν μας φτάνουν όσα έχουμε. Εδώ εμείς έχουμε γίνει πειραματόζωα με αυτά που βάζουμε στο τραπέζι. Που ζεις ρε φίλε; Στη Σουηδία; Ποιός θα πληρώσει όλες αυτές τιος μπούρδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ανοησία σου (για να μην πω κάτι χειρότερο...) δεν έχει όρια... Όταν ο παιδεραστής ... φιλήσει το παιδί σου, πάρε την πένα να ξαναγράψεις... μαλάκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εδώ πληρώνεις τις βίλες και τα κότερα τόσων και τόσων, αυτό σε πείραξε?
    Αλλά βέβαια, η γνωστή καραμέλα¨δεν είμαστε δα και Σουηδία!!!
    Και δυστυχώς δε θα γίνουμε και ποτέ με τέτοιες νοοτροπίες...
    Άντε και καλά κρασιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 9:15 μμ

    Freedom, για μας τους νομοταγείς πρώτα. Δεν σκάω για καθάρματα που κακοποιούν παιδιά και δεν θα ήταν άσχημη η ποινή θανάτου για ωρισμένα τέτοια καθάρματα. Επειδή όμως τα δικαστήρια μας δεν έχουν ασφαλιστικές δυκλίδες δεν το επιμένω το θέμα. Δυστυχώς έχουμε καθάρματα και πολύ διεφθαρμένους δικαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ok, δεν πρόκειται να μπω σε άλλη αντιπαράθεση.
    Απλώς πέρα από καθάρματα που κακοποιούν παιδιά, εγώ τους θεωρώ επιπλέον και άρρωστους.
    Άντε γεια από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 9:27 μμ

    Με το καλό να τους "γιατρέψεις". Είδες τι ωραία που την κοπάνησε ο αστυνομικούλης; Δεν ήταν βασανηστήρια. Προσβολή προσωπικότητας. Άντε να γιατρέψεις κι αυτόν. κι αυτός ο καυμένος άρρωστος είναι. If you can't stand the heat, get out of the kitchen.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 9:40 μμ

    Έχω μαγκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. H ρουφιανιά, ο δοσιλογισμός, η παραπληροφόρηση, το ψέμα, το πλιάτσικο του τόπου ανέκαθεν ήταν τα προσόντα της δεξιάς. Με το παραπλανητικό σύνθημα, ψηφίστε μας και θα σας φέρουμε τα παιδιά σας πίσω, αφού καπηλεύτηκαν τη κούραση του λαού από τους συνεχείς πολέμους κέρδισαν τις εκλογές (Λαϊκό κόμμα λεγόταν τότε)συνεπικουρούμενοι από φιλοβασιλικούς ακροδεξιούς και ακροαριστερούς το 1920 και έκαναν πρωθυπουργό το Γούναρη( τον κρέμασε ο Πλαστήρας μαζί με τους άλλους 5). Έτσι κατόρθωσαν να κερδίσουν το μεγαλύτερο πολιτικό μετά το 1821, αυτόν που δημιούργησε την Ελλάδα των 2 Ηπείρων και των 5 θαλασσών. Βέβαια όχι μόνο δεν σταμάτησαν το πόλεμο αλλά οδήγησαν τη χώρα στη μεγαλύτερη καταστροφή.
    Μετέπειτα είχαμε φασιστικές δικτατορίες ( Μεταξάς, Παπαδόπουλος) χωρισμό των Ελλήνων σε εθνικόφρονες και μιάσματα όλα έργα των δεξιών ακροδεξιών και των βασιλοφρόνων.
    Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας με τον άλλο τον αρχιαποστάτη το τυμβωρύχο που είχε μαζέψει όλα τα αρχαία και που αναγκάστηκε να τα δωρίσει χα!!! χα!!! χα!!! για να περισωθούν τα προσχήματα και να μη πάει φυλακή. Που παίρνει τρεις συντάξεις αλλά ήθελε να φτιάξει το ασφαλιστικό. Δηλαδή να μη παίρνει κανένας σύνταξη παρά μόνο οι κουμπάροι. Που ήθελε να μικρύνει το Δημόσιο γιατί έλεγε ότι ήταν ζημιογόνο. Αλλά όλους τους δικούς του τους έχει τακτοποιήσει στο Δημόσιο. Που ήθελε να πουλήσει ολόκληρο τον ΟΤΕ 450 εκατ δολλάρια. Τον Ιούλιο 2007 το κράτος μόνο από το 5,3% του ΟΤΕ εισέπραξε 840 εκατ δολλάρια ή 600 εκατ ευρώ.
    Αυτά τα μεγάλα επιτεύγματα μήπως σας θυμίζoυν άλλα σύγχρονα έργα της δεξιάς; αναξιοκρατία, διαφθορά, μίζες, κουμπάροι, ομόλογα, υποκλοπές, Πακιστανοί, αναψυκτήρια, κλπ;
    Έλληνες ξυπνήστε ρημάζουν το τόπο οι δεξιοί και τα δεκανίκια τους. Μόνο η μεγάλη Δημοκρατική Παράταξη μπορεί να βγάλει τη χώρα από τη κρίση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η Τζούλια, αφού είχε ξεπαρθενέψει το κωλαράκι του ΧΩΡΙΑΤΗ έχυνε στο πρόσωπό του. Μετά από αυτό ξαπλώσαμε όλοι ανάσκελα στο κρεββάτι και προσπαθούσαμε να βρούμε τις ανάσες μας. Η συνέχεια ήταν εξίσου ερεθιστική. Αφού κάναμε τσιγάρο είπαμε να πάμε όλοι μαζί για ένα μπανάκι. Εμένα το μυαλό μου δεν μπορύσε να ξεκολλήσει απο αυτό που είχε συμβεί και ήμουν αποφασισμένη αυτή η νύχτα να κρατήσει κι αλλό γιατί δεν ήμουν σίγουρη ότι θα ξαναζούσα κάτι τέτοιο. Από ότι φαίνεται και ο ΧΩΡΙΑΤΗΣ είχε στο μυαλό του το ίδιο με εμένα!.

    Μέσα στην μπανιέρα το νερό έπεφτε καυτό και ερεθιστικό στα κορμιά μας. Η Τζούλια σαπούνιζε όλο μου το κορμί και έριχνε ελαφριές δαγκωματιές στο αυτί μου. Δεν σταμάταγε να μου ψυθιρίζει πόσο όμορφη είμαι και πόσο πολύ θέλει να μου γαμήσει το μουνάκι. Το χέρι της έτριβε απαλά την κλειτορίδα μου και η καύλα μου είχε αρχίσει να βαράει ξανά κόκκινο. Ο ΧΩΡΙΑΤΗΣ είχε γεμίσει με αφρόλουτρο την παλάμη του και καθάριζε με ευβλάβεια το όργανο της Τζούλιας. Της το έπαιζε με αργές κινήσεις και της χούφτωνε συνέχεια των κώλο. Η Τζούλια με άφησε για λίγο και γύρισε προς το μέρος του χαιδεύοντάς του τον πούτσο. Έβλεπα τους 2 εραστές μου να αλληλοχαιδεύονται και να χουφτώνει ο ένας τον κωλο του άλλου. Γέμισα το χέρι μου με αφρόλουτρο και αφού άλειψα καλά τις κωλοτρυπίδες και των 2 άρχισα να χώνω μέσα στα κωλαράκια τους τα δάχτυλά μου. Άρχισαν να αναστενάζουν και αποφασίσαμε ότι ήρθε η στιγμή να ξαναγυρίσουμε στο κρεββάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή



  22. Re palioaderfara kai paiderasth patrine ama soy gamiso th mana, thn aderfi, th gynaika kai thn korh, tha do an epimeneis akoma sthn apopsi soy peri mh dhmosiopoihshs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ε δε γινεται ο καθε βλακας να μπαινει εδω και να γραφει οτι του κατεβει. Θελω να σχολιαζω ηρεμα αλλα με αυτα που διαβαζω...
    α) O σεβασμός και η προστασία της αξίας του παιδεραστη αποτελεί την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας;
    β)η άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας του παιδεραστη πρεπει να απαγορεύονται και τιμωρούνται;
    γ) Πρεπει να προστατευεται η απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας του παιδεραστη;
    δ) H ιδιωτική και οικογενειακή ζωή του παιδεραστη πρεπει να είναι απαραβίαστη;

    Ασε μας ρε φιλε. Απο που και ως που πρεπει να σεβαστουμε καποιον που αναγκασε ενα παιδι να εχει σεξουαλικη πραξη μαζι του, το μεγαλυτερο εγκλημα που μπορει να υπαρξει; Εγω λεω να τον κρεμανε αναποδα στο συνταγμα και να περναει ο κοσμος να τον φτυνει. Τι ευαισθησιες ειναι αυτες που εχεις; Μαλλον δεν εχεις παιδια ακομα. Οταν αποκτησεις ελα να ξαναγραψεις τη γνωμη σου. Και αν θες απο που και ως που πρεπει να σεβομαστε τα δικαιωματα καποιου που δε σεβεται τα δικαιωματα των αλλων; ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. η δεξια ειναι για τα σκατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Επειδή μάλλον πολλοί δεν διαβάσατε τι
    έγραψε ο άνθρωπος αλλά λέτε τα δικά σας: ...δημοσίευση των στοιχείων των Πολιτών που δίκη τους θα εκκρεμεί ενώπιον του Εφετείου ....
    Αυτό σημαίνει ότι η απόφαση της δικαιοσύνης δεν θα είναι η τελεσίδικη
    και πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους ή δικαστικής πλάνης. Όσο για τη δημοσίευση ονομάτων συμφωνώ ότι δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Για όσους ευαίσθητους θίγονται έχω να ρωτήσω αν τους βιάσουν το παιδί αυτό θα τους νοιάζει? Δυστυχώς το συγκεκριμένο ζήτημα είναι τόσο λεπτό που νομίζω ότι κανένας νόμος που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπορεί να ικανοποιήσει τους παθόντες ή τους οικείους τους. Σε τέτοιες ακραίες περιπτώσεις το μόνο που θα μπορούσε ίσως να τους κάνει να νιώσουν δικαιωμένοι είναι να σκοτώσουν τον βιαστή με τα ίδια τους τα χέρια. Αυτό όμως δεν μπορεί να προβλέπεται από κανένα νόμο (ίσως του Χαμουραμπί) αλλά μας θυμίζει ότι απλά είμαστε κι εμείς μέλη του ζωικού βασιλείου και οι νόμοι και οι οργανωμένες κοινωνίες αυτά ακριβως τα κτηνώδη ένστικτα έχουν σκοπό να καταπιέσουν. Διότι ανάμεσα στα ζώα δεν υπάρχει ούτε παιδοφιλία ούτε αιμομιξία και ισχύει ο νόμος του ισχυροτέρου. Αλλά τα ζώα δεν έχουν και ονόματα για να δημοσιευθούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλα ρε αυτος που γραφει εχει επιχειρηματα με βασει το Συνταγμα,
    δεν εχει επιχειρηματα βασει της προσωπικης του αποψης. Αφου το Συνταγμα δεν το επιτρεπει, τι μαλακιες γραφει ο καθενας εδω μεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γιατι το περιοριζετε στους παιδεραστες? Και ο κλεφτης και ο φονιας κλπ με την πράξη τους αυτοδημοσιευονται. Δεν ειναι δουλεια κανενος να κουκουλωσει την πράξη μετα. Η πολιτεια τον δικαζει και τον βαζει φυλακή, η ρετσινια του κλεφτη, του φονια, του παιδεραστη ειναι ισόβια. Ειναι εγκλημα κατα της κοινωνιας η απαγορευση του να πεις τον κλεφτη, κλεφτη. Βεβαια βολευει πολυ γιατι αυτοι που γραφουν τους νομους ειναι οι πρωτοι κλεφτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συμφωνω μαζι σου 10.35. Απλα εγραψα τον παιδεραστη γιατι θεωρω οτι ειναι το χειροτερο εγκλημα. Εγραψα απο κατω οτι για καποιον που δε σεβεται τα δικαιωματα των αλλων γιατι πρεπει να σεβαστει η κοινωνια τα δικα τους; Τουλαχιστον οσον αφορα αυτους που εχουν υποπεσει σε κακουργημα. Πανω απο ολα θεωρω οτι πρεπει να προστατευεται η ασφαλεια του καθε απλου πολιτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. re paidia afou o allos tha einai filaki gia poia asfaleia milame?
    kai an kapoios pou pire adeia apo ti filaki ekane kati pali den tha tous riksoume olous stin pira.

    kai episis edo o megalos pou to esteile leei oti einai kai gia plimelima

    kai an itan gia tin paiderastia mono na to dexto, alla edo leei kai gia alla akoma

    diladi ti tha ginete kathe mera oi efimerides tha exoun deltio egklimation me foto til kai diethinisis eimaste sovaroi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. re kathisterimene 11:18 an esena o aderfos sou eixe klepsi ena poditato, i aderfi sou vastoume ena tsigariliki, kai o patera sou eixe xtipisei me grothia enan sto dromo, esi tha itheles na to mathei olos o kosmos kai na koitoun esena perierga?
    malaka

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *