GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Τώρα κατάλαβα γιατί...

...δεν μας ήθελαν στη ΝΔ! . Από τον Ανδρέα Ανδριανόπουλο‏ .. Οι αποκαλύψεις παίρνουν την ροή καταρράκτη. Καθημερινά έρχονται στο φώς της δ...

...δεν μας ήθελαν στη ΝΔ!
.
Από τον Ανδρέα Ανδριανόπουλο‏
..
Οι αποκαλύψεις παίρνουν την ροή καταρράκτη. Καθημερινά έρχονται στο φώς της δημοσιότητας απίστευτα γεγονότα και εξελίξεις που εμπλέκουν στελέχη της κυβέρνησης σε οικονομικές ατασθαλίες η ανήθικες πολιτικά δραστηριότητες. Είναι δυνατόν Υπουργοί να λειτουργούν σαν επιχειρηματίες, σύζυγοι Υπουργών να ανοίγουν εταιρίες που ευνοούνται από τους πολιτικούς θώκους των συζύγων τους και βουλευτές να κινούνται με τρόπους που δεν τιμούν την κοινοβουλευτική τους ιδιότητα; Και το χειρότερο είναι πως ουδείς από τους πρωταγωνιστές δεν δείχνει να ενοχλειται. Κανένας δεν ντρέπεται. Ανερυθρίαστα συνεχίζουν την πορεία τους. Κι επιμένουν στις, τουλάχιστον ανήθικες, δρατηριότητές τους.
Το ζήτημα πλέον δεν είναι πολιτικές επιλογές και ιδεολογικές κατευθύνσεις. Τα επιτακτικό αίτημα της κοινωνίας είναι να σταματήσει ο κατήφορος στην απίστευτη αθλιότητα. Και στην περιφρόνηση κάθε ηθικής αξίας. Τώρα καταλαβαίνω το μίσος που αντιμετώπισα από τον επίσημο μηχανισμό της Νέας Δημοκρατίας πριν από τις εκλογές του 2004. Εύκολα αντιλαμβάνομαι πλέον γιατί νεόκοποι παράγοντες και παραγοντίσκοι της ΝΔ θεωρούσαν εμένα και τον Στ. Μάνο ανεπιθύμητους. Και μας κατήγγειλαν σαν ακραίους. Γιατί βέβαια με την δική μας παρουσία αλεξιπτωτιστές της εξουσίας δεν θα ήταν δυνατόν να προσγειωθούν στις πλάτες της πάλαι ποτέ φιλελεύθερης παράταξης. Και καθιστάμενοι «πρωτοκλασάτοι», να επιδοθούν στα αίσχη που σήμερα παρατηρούμε.
Ανεξάρτητα από την συνεργασία μου με το ΠΑΣΟΚ, που καθύβρισαν με κάθε τρόπο οι νεόκοποι «φιλελεύθεροι», ποτέ δεν θα μπορούσα να επιχαίρω για τα λάθη και την παρακμή του παλιού μου κόμματος. Κι’ αυτό που συμβαίνει είναι πραγματικά λυπηρό. Το δημιούργημα του Κ. Καραμανλή, το πνευματικό παιδί των Κ. Παπακωνσταντίνου, Π. Παπαληγούρα και Ευ. Αβέρωφ, η παράταξη που έβγαλε σαν πρωθυπουργούς ηθικά ακέραιες προσωπικότητες σαν τον Γ. Ράλλη και έμπειρους και διορατικούς ηγέτες σαν τον Κ. Μητσοτάκη, παραπαίει σήμερα στα χέρια ανώριμων πρώην νεολαίων και κομματικοδίαιτων μικρομεσαίων στελεχών.
Ο Πρωθυπουργός έχει ακόμη ηθικό κύρος. Που όμως σταδιακά εξατμίζεται λόγω της ακατανόητης ανοχής που επιδεικνύει σε συμπεριφορές αλαζονείας στελεχών του κόμματός του καθώς και σε άτομα χαμηλότατου βεληνεκούς. Οι πολιτικές παρακαταθήκες και μόνο της οικογενειακής του παράδοσης επιβάλουν το άμεσο ξεσκαρτάρισμα του πολιτικού μηχανισμού που ηγείται και την οριοθέτηση στόχων και προτεραιοτήτων. Που θα εφαρμόζονται όμως με αυστηρότητα και με συνέπειες για τους αδρανούντες.
Η χώρα είναι τυχερή μέσα στην γενικότερη ατυχία της. Στις ηγεσίες των κομμάτων εξουσίας βρίσκονται νέοι άνθρωποι με οικογενειακή παράδοση και πανθομολογούμενη εντιμότητα. Αξιες προσωπικότητες υπάρχουν επίσης στην χώρα. Το ζήτημα είναι η ορθολογική ανανέωση του πολιτικού προσωπικού με ευθύνη των ηγεσιών των μεγάλων κομμάτων. Από εκεί θα κριθεί αν θα ξεφύγουμε προς τα εμπρός η θα καταβυθισθούμε στα αποχωρητήρια της διαφθοράς.
------------------------------------

60 σχόλια

  1. Ο πρωθυπουργος απλουστατα δεν μπορει να διοικησει. αγαπητε φιλε, και αυτο ειναι προφανες. Οπως λεγανε και οι ..Γιαπωνεζοι,
    .." train without wheels..gets you nowhere"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://environmentfood.blogspot.com/2008/09/blog-post_08.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο πρωθυπουργός έχει πέσει σημαντικά στην γνώμη του κόσμου τόσο αυτός όσο και το κόμμα που έχει καταντήσει καθαρή ιδιοκτησία του. Αυτό δέν φαίνεται στις δημοσκοπήσεις γιατί είναι απο διαστρευλωμένες μέχρι φανταστικές. Τα ποσοστά που πήρε στις περσινές εκλογές ήταν απαράδεκτα πολύ ψηλά παρόλα αυτά ευτυχώς λόγω του καλού εκλογικού νόμου του έδωσαν μικρή βουλευτική πλειοψηφία.
    Το μέλλον μας πιά εξαρτάται τώρα απο τον Τατούλη και τον παρτενέρ του, ήρθε πιά η ώρα το 152 να γίνει 150 και ας τρελαθούμε στις εκλογές δέν με ενδιαφέρει καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε συ Ανδριανόπουλε ,απο πότε ήταν ο Επίτιμος διορατικός ηγέτης;
    Και αν 'ηταν όντως χρήσιμος για την πρόοδο της χώρας γιατί έφυγε νύχτα στο βαθύ σκότος;
    Και τι σόι διαπαιδαγώγηση έμαθε στα παιδία του, να κάνουν κολλητηλίκια με ισχυρούς και μετά να αγοράζουν χωρίς να πληρώνουν;
    Αν και σε ορισμένες απόψεις συμφωνώ με τον Ανδριανόπουλο ,οι περισσότερες ιδέες-λύσεις που προτείνει δείχνουν ανθρωπο που ζεί σε άλλο πλανήτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΙΛΤΑΤΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ.
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΟΛΟΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.
    ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΟΥ ΦΑΙΝΟΤΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΙΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΤΟΥ.
    ΤΟΥΠΑΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΡΗΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟΣ.
    ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΟΥΝΑΓΕ.
    Η ΕΠΟΧΗ ΜΑ ΣΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΟΥΜΕ.
    300 ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ. ΑΥΤΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
    ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ.
    ΛΙΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑΝΑΙ.
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΗΜΟ ΜΑΣ ΣΤΑ BLOGS.
    ΑΝΑΛΑΜΠΕΣ ΕΙΧΕ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
    ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Η ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.
    ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.
    ΕΧΩ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΕΞΩ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑΝΑΙ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΕΠΟΥΝ.(ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΓΘΙΟΣ ΜΟΥ ΔΙΕΠΡΕΨΕ, ΝΑΙ ΕΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟ ΕΛΛΗΝΑΚΙ.
    ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΘΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΘΑ ΛΕΜΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΚΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΝΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΡΟΙΔΩΝ.
    ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΟΙ.
    ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΣΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.
    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΛΕΒΑΝΤΙΝΟΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΛΟΥΣ.
    ΦΤΑΙ ΚΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΠΥΞΙΔΑ.
    ΠΟΛΛΑ ΕΙΠΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΕΒΓΑΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΚΑΗΜΟ ΜΟΥ.
    ΜΗΝΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΦΙΛΤΑΤΕ ΑΝΔΡΕΑ.
    Σ΄ΑΥΤΗΞ ΤΗ ΧΩΡΑ ΘΑ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΩ.
    ΣΚΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΕΡΙΖΙ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΠΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ.
    ΘΕΛΕΙ ΚΟΤΣΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΡΙΛΙΚΙ.
    ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όντως ο πρωθυπουργός έχει ηθικό κύρος. ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντρέα, πάντως δεν βγήκα εγώ στο μπαλκόνι με τον ΝΤΕΤΑΡΙ...
    Ούτε κάρτες ασφαλιστή της Ελληνοβρετανικής είχα ποτέ μου...
    (Αν και τότε σε ακολουθούσαν μερικά καλά παιδιά...)
    Και στην ΟΝΝΕΔ για να κάνουμε χιούμορ με τις ακραίες Θατσερικές ιδέες σου, λέγαμε οτι αν μπορούσες θα έβαζες σπόνσορες και στα ονόματα των ...στρατοπέδων, των πόλεων, των επιθέτων κτλ
    Αφού όμως ρε Αντρέα και στην εποχή που αναφέρεσαι, ακόμα ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ οικονομία είχαμε...
    Τι έκανες εσύ γι αυτό;

    Ε Φ Υ Γ Ε Σ!
    Ως αρχηγός του τάγματος των

    ΡΙΨΑΣΠΙΔΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. διορατικούς ηγέτες σαν τον Κ. Μητσοτάκη,
    ---------------

    Ανδρέα σε συμπαθώ και σε παρακαλώ πολύ μην γράφεις θαυμαστικές μακακίες για τον Δρακουμέλ , τον Εφιάλτη σφογγοκωλάριο των Γκλύξμπουργκ.

    Του Γεωργίου Ράλλη του βγάζω το καπέλο , τον Δρακουμέλ τον φτύνω κατάμουτρα.

    Ένας συνταξιούχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν καταλαβαινω γιατι κατηγορούν τον Κ.Κ. για ανικανότητα. Μηπως τον εξελεξαν για την ικανότητά του??Αν δεν ειχε αυτο το ονομα και λαβοταν π.χ. Χατζής, με πτυχια απο το Χαρβαρντ κλπ θα τον βγαζανε αρχηγό??
    Δυστυχώς αγαπητε κ. Ανδριανοπουλε, ο,τι βαζεις στο τσουκαλι, εκεινο θα βγει..Συνεπώς μην εκπλησσεσθε...Οπως ελεγε και η γιαγια μου "τον Βόλο βαζεις μαγειρα, σκ..θα μαγειρεψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γιατι μου φαινεται οτι το εχω ξαναδει αυτο το κειμενο εδω μεσα? λεω εγω τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΥΡΙΕ Ανδριανόπουλε εσύ δεν είσαι που άφησες ελεύθερη την τιμή της βενζίνης ? εσύ δεν είσαι που η τιμή της από 80 δρχ την πήγες 150 δρχ , όλοι εσείς είστε τυχεροί που ο λαός έχει μνήμη χρυσόψαρου ,διαφορετικά δεν θα τολμούσατε να εμφανισθείτε πουθενά , για να μην θυμηθώ τα πανηγύρια που έκανες όταν ήσουν δήμαρχος επειδή ο ολυμπιακός πήρε τότε τον Ντεταρη , τόσο μυαλό διέθετες !

    shkat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα 2 κόμματα εξουσίας κε Ανδριανόπουλε όντως έχουν την τύχη να έχουν στην ηγεσία τους 2 έντιμους ανθρώπους. Το ΠΑΣΟΚ, μάλιστα, έχει έναν έντιμο άνθρωπο που έχει δύο ακόμα θετικά χαρακτηριστικά. ΄

    1ον, είναι μπροστά από την εποχή του.

    2ον, δεν έχει δοκιμαστεί ως Πρωθυπουργός.

    Όμως τα κομματικά "στελέχη" της μετριότητας και του χαμηλότατου βεληνεκούς, στα οποία πολύ σωστά αναφέρεστε, αυτά τα πλεονεκτήματα τα παρουσιάζουν ως μειονεκτήματα, ώστε να προωθήσουν στην ηγεσία πρόσωπα αμφίβολης ηθικής, που όμως θα αναπαράξουν με βεβαιότητα το ήθος και τις πρακτικές στις οποίες όλοι αυτοί οι άχρηστοι είναι εδώ και χρόνια συνηθισμένοι (και φυσικά βολεμένοι).

    Το γεγονός ότι ο Γιώργος Παπανδρέου έχει π.χ. ένα όραμα και μία αντίληψη γαι την πολιτική πολύ πιο σύγχρονη και ευρωπαϊκή από τον μέσο Έλληνα, αντί αυτό να παράγει αισιοδοξία και να καταγρέφεται ως κορυφαίο του προτέρημα, γίνεται "έλα μωρέ, ο Γιώργος είναι καλός, αλλά για τη Σουηδία. Εδώ είναι Ελλάδα".

    Ουδείς από αυτούς που τα ισχυρίζονται αυτά βέβαια δε λένε ότι επ' ουδενί δε θα ήθελαν η Ελλάδα να γίνει σα τη Σουηδία, αφού έτσι θα βυθίζονταν στην ανυπαρξία και θα έχαναν τα προνόμιά τους.

    Έτσι λοιπόν, με ευθύνη των κολαούζων της πολιτικής αλλά και των μεγαλοσυμφερόντων που αυτοί, οι κολαούζοι, εξυπηρετούν, υποβαθμίζεται η σημασία της εντιμότητας, της σύγχρονης αντίληψης και της ηθικής στην πολιτική και καθίστανται μοναδικά κριτήρια για την στάθμιση της προσωπικότητας ενός ηγέτη η "ελληνική μαγκιά", ο "τσαμπουκάς" και η "πονηριά".

    Τρώμε λοιπόν στη μάπα σήμερα τα αποτελέσματα αυτής της λογικής, που έχει εδραιωθεί στη συνείδηση όχι μόνο πολλών κομματικών στελεχών αλλά και μεγάλου μέρους της κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΙΛΑΝΕ ΟΛΟΙ, ΜΙΛΑΝ'ΚΙ ΟΙ ΚΩΛΟΙ

    ή αλλιώς

    Ο ΓΥΦΤΟΣ ΤΟ ΧΑΒΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τον Αβέρωβ ;

    Με το σκάνδαλο των αεροπλάνων με την Γαλλική Ντασώ ;

    Τι μας λες βρε κακομοίρη ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αφού δεν σας θέλουν κάντε δικό σας κόμα. Εξ΄άλλου δεν θα βρείτε καλύτερη ευκαιρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στις ηγεσίες των κομμάτων εξουσίας βρίσκονται νέοι άνθρωποι με οικογενειακή παράδοση και πανθομολογούμενη εντιμότητα. Σύμφωνοι, αλλά αυτά πλέον τον 21 αιώνα δεν είναι αρκετά. Άντε τον πρώιμο 20 αιώνα να διαδραμάτιζαν κάποιο ρόλο στις πολιτικές εξελίξεις. Σήμερα ούτε οι γόνοι των φύλαρχων στην Αφρική δεν κληρονομούν την εξουσία όταν δεν έχουν ικανότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαιρετίσματα
    Αν οι μαλακο-Πασόκοι δεν είχαν επανεκλέξει τον Geoffrey ο χοντρός θα είχε εξαφανιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ασε ρε Ανδριανόπουλε... "καθαρέ"!
    Στο Πασοκ την πάτησες όταν πήγες για..."ψύρισμα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν τωρα καταλαβες μετα απο τοσα χρονια..
    και το συπερασμα ειναι αυτο το περι οικογενειων.. αστο καλλιτερα !!
    Πας τη χωρα πισω κι εσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kε Ανδριανόπουλε και εγώ σαν Νεοδημοκράτης νόμιζα ότι προδίδατε τη παράταξη...τώρα με αυτά που γίνονται σας δικαιολογώ απόλυτα.
    ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ...ΒΥΘΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΣΗΨΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν μας χεζεις ρε Ανδριανοπουλε, σε ειδαμε και σενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πετάχτηκε και ο Ανδριανόπουλος για να βγει από την αφάνεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπάρχουν σε αυτή τη χώρα έννοιες που τις έχουμε ξεχάσει ή ευνουχίσει ή σκόπιμα εξαφανίσει όπως:
    ΗΘΟΣ ώστε να σεβόμαστε κάποιες αξίες
    ΑΞΙΟΚΡΑΤΕΙΑ ώστε επιτέλους να ανεβαίνουν κάποιοι άξιοι
    ΟΡΑΜΑ ώστε να πιστεύουμε ότι η Ελλάδα μας πηγαίνει προς μία κατεύθυνση
    ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ώστε να μην θεωρείται φυσικό να πηγαίνει το μισό υπουργειο πολιτισμού στο Πεκίνο κα.

    Αλήθεια αν υπήρχαν αυτά δεν θα μας πείραζε τόσο αν η σύζυγος υπουργού είχε μία εταιρία ή ένας υπουργός μεγάλη περιουσία. Δεν πιστεύουμε όμως πια σε τίποτα.

    ΝΑΙ ο Κώστας Καραμανλής είχε και έχει όραμα. Εννοούσε απόλυτα όλα εκείνα που έλεγε για μια ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ για την ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ που μας ενθουσίασε πριν λίγα χρόνια.

    Όμως άραγε αναρωτιέμαι πόσοι πραγματικά ήθελαν το 2000 και θέλουν και σήμερα αυτή την ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ θα πληρώνουμε φόρους ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ έχουμε κάποια στοιχειώδη άνεση.

    Και σε τελική ανάλυση αυτό που με θυμώνει είναι ότι εδώ και πολλά χρόνια επειδή το κράτος δεν μπορεί να αγγίξει κάποιους με θεωρεί σαν κλέφτη σε κάθε φορολογική μεταρρύθμιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. To ότι "απελευθέρωσες" την αγορά καυσίμων, & σ' ένα βράδυ οι τιμές τριπλασιάστηκαν & στην συνέχεια αποσύρθηκες από την πολιτική, "έφυγες" για τόπους μακρινούς & έκανες διακοπές σε κότερρα επιχειρηματιών, δεν έχει απ' ότι φαίνεται ιδιαίτερη σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ....ως προς τον τίτλο του άρθρου, θυμίζει μέτριας ποιότητας ανέκδοτο.
    Ο μακαρίτης Ευ. Αβέρωφ είχε πεί κάτι για πρόβατο, μαντρί & λύκο. Συγκεκριμένο μαντρί, όχι το διπλανό.

    Βέβαια, κάποιοι πολιτικοί θεωρούν σχεδόν αδιανόητο να ευρίσκονται εκτός πολιτικής και πασχίζουν για "στέγαση", όπου "λάχει". Το άν ο χώρος που θα στεγασθούν πάει καλά, ουδόλως τους ενδιαφέρει αρκεί οι ίδιοι να βγουν βουλευτές. Παραδείγματα αναρίθμητα υπάρχουν παλαιόθεν, μη αξαιρουμένου και του προρρηθέντος μακαρίτη.
    Τώρα, το γεγονός της στεγάσεως φιλελευθέρου στο ΠΑΣΟΚ και όχι στη Ν.Δ. κατά την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, είχε να κάνει με το γεγονός οτι η Ν.Δ. στόχευε τότε στον "μεσαίο χώρο" (δεν ξέρω τι ακριβώς σημαίνει αυτό), ενώ το ΠΑΣΟΚ θεωρώντας οτι τον έχει δικό του ξανοιγόταν δεξιά & αριστερά για να καταλήξει εκεί που κατέληξε.
    Εξ άλλου, φιλελεύθερος που θέλει να συστεγασθεί σε χώρο στον οποίο στεγάζονται κομμουνιστές μάλλον χρήζει ψυχιατρικής εξετάσεως (και για τον μεν και για τους δε).
    Αραγε είναι πολιτικώς ηθική, για τον πολιτικό, αυτή η συστέγαση???
    Ομως, ο καθείς και τα όπλα του.

    Ως προς τις τελευταίες αποστροφές του άρθρου περί νέων πολιτικών αρχηγών με οικογενειακή παράδοση, ουδείς είναι τόσο νέος (τουλάχιστον με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα, ίσως με τα Ελληνικά είναι). Για δε την οικογενειακή παράδοση φτάνει πιά. "Γκώσαμε".

    Σημ. "Γκώσαμε" είναι 1ο πληθυντικό του ρήματος "Γκώνω" που είναι λαϊκός τύπος του ρήματος "Ογκούμαι", κοινώς ¨Πρήζομαι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καμμιά ιδέα για τους λόγους της "ακατανόητης ανοχής που επιδεικνύει σε συμπεριφορές αλλαζονείας στελεχών του κόμματός του καθώς και σε άτομα χαμηλότατου βεληνεκούς" μήπως έχετε κ. Ανδριανόπουλε; Μήπως κάποιοι από αυτούς τους λόγους ακυρώνουν τις "πολιτικές παρακαταθήκες της οικογενειακής του παράδοσης" και το "ηθικό του κύρος";
    Ως πότε αυτός ο κύριος θα παραμένει στο απυρόβλητο; Για όλα φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από αυτόν; Τα φωτοστέφανα περισσεύουν στο άρθρο σας. Κάποτε πρέπει να αποδοθούν ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ οι ευθύνες που του αναλογούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΟΧΙ ΦΙΛΤΑΤΕ ΑΝΔΡΕΑ,
    Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΗΘΙΚΟ ΚΥΡΟΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
    ΠΡΟΙΣΤΑΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΜΠΤΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΟΥ, ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕΜΠΤΟΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΗΔΗ. ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ.
    ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ. ΑΠΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ "ΑΥΤΟΦΩΡΟ", ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΙΚΑΣΙΜΟΣ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΓΑΙΔΑΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ASE RE ANDRIANOPOYLE AYTA TA LES GIATI DEN TROS,SE EIDAME KAI SENA OTAN EIXES THN KOYTALA STO XERI.SAS EXEI BARETHEI O KOSMOS SYNTEXNITES TOY KERATA EISTAI OLOI SAS.KAI TO KAKO EINAI OTI ANAPARAGESTAI KIOLAS,TA PAIDIA SAS THA KATAKLEBOYN TA DIKA MAS PAIDIA. G APO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Άκω νά σώ πώ, Αντρίκοου,

    Προσποιείσαι, ότι είσαι βαθειά, και μακρυά νυχτωμένος (εκών, βεβαίως), διότι από οξύνοια είναι διαπιστωμένο ότι σκίζεις :

    1. "... το άμεσο ξεσκαρτάρισμα του πολιτικού μηχανισμού που ηγείται ..." : Τί λές ρέ θείο ?

    Καί άμα τούς ξεσκαρτάρει, ποιός τραμπούκος θά τόν στηρίζει - επιβάλλει σ' όλους αυτούς τούς "δημοκρατικούς" χώρους, π.χ. ΔΕΚΟ, αλλά καί λοιπούς κρατικοδίαιτους, χώρους, απ' τούς οποίους εκλέγεται "δημοκρατικώς" ?

    2. "... ορθολογική ανανέωση του πολιτικού προσωπικού με ευθύνη των ηγεσιών των μεγάλων κομμάτων...". Τί λές ρέ θείο ? Ποιός θά τούς ανανεώσει αυτούς τούς κλέφτες ?
    'Ετσι κουραμπιεδοποιημένοι πού είναι, ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ, (οι Ηγέτες), δέν διαθέτουν guts ούτε γιά κατούρημα. Τρέμουν γιά τή θεσούλα τους.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Μάλλον, Αντρίκοου, εσύ έχεις προσβληθεί από "λαογλυψίτιδα", δέν νοιάζεσαι νά μιλάς ορθολογιστικά, όπως παλιά, άρα, κάπου "δημοκτατικά" στοχεύεις.

    Άντε, Καλή Επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Άκω νά σώ πώ, Αντρίκοου,

    Προσποιείσαι, ότι είσαι βαθειά, και μακρυά νυχτωμένος (εκών, βεβαίως), διότι από οξύνοια είναι διαπιστωμένο ότι σκίζεις :

    1. "... το άμεσο ξεσκαρτάρισμα του πολιτικού μηχανισμού που ηγείται ..." : Τί λές ρέ θείο ?

    Καί άμα τούς ξεσκαρτάρει, ποιός τραμπούκος θά τόν στηρίζει - επιβάλλει σ' όλους αυτούς τούς "δημοκρατικούς" χώρους, π.χ. ΔΕΚΟ, αλλά καί λοιπούς κρατικοδίαιτους, χώρους, απ' τούς οποίους εκλέγεται "δημοκρατικώς" ?

    2. "... ορθολογική ανανέωση του πολιτικού προσωπικού με ευθύνη των ηγεσιών των μεγάλων κομμάτων...". Τί λές ρέ θείο ? Ποιός θά τούς ανανεώσει αυτούς τούς κλέφτες ?
    'Ετσι κουραμπιεδοποιημένοι πού είναι, ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ, (οι Ηγέτες), δέν διαθέτουν guts ούτε γιά κατούρημα. Τρέμουν γιά τή θεσούλα τους.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Μάλλον, Αντρίκοου, εσύ έχεις προσβληθεί από "λαογλυψίτιδα", δέν νοιάζεσαι νά μιλάς ορθολογιστικά, όπως παλιά, άρα, κάπου "δημοκτατικά" στοχεύεις.

    Άντε, Καλή Επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "αγαπητός φίλος" ο κ. Ανδριανόπουλος και - ποιος ξέρει- σε λίγα χρόνια ίσως και άγνωστος. Εκεί τον έφερε η μετριοκρατία και η επικυριαρχία του "τίποτα". Αυτή που έστειλε και τον κ. Σημίτη σπίτι του ή αυτή που έφερε στην εξουσία τη "μαγκιά", τους "ελληνάρες". Μια δεξιά που φοβάται να πει οτι είναι δεξιά, δύο αριστερές, που η μια νεκρανασταίνει τον Στάλιν και η άλλη μικρομεγαλίζει κενολογώντας ανέξοδα και ένα αριστεροκέντρο που εκρεμεί από τον νεοτερισμό στο '74. Ένα δημόσιο τομέα λάφυρο και ένα ιδιωτικό επιχειρείν παρασιτικό γύρω από το δημόσιο, καλοαναθρεμένο με δημόσιες συμβάσεις και φωτογραφικά νομοθετήματα. Μια παιδεία που εξηπηρετεί πρωταρχικά τις τοπικές μικροοικονομίες ενός εκάστου χωριού με πανεπιστημιακό τμήμα και rooms to let και δευτερευόντως το status quo των φοιτητοπατέρων, παιδιών εργατοπατέρων και μαθητών καθηγητοπατέρων. Μέσα ενημέρωσης καλοαναθρεμένων προμηθευτών του δημοσίου και lifestyle δημοσιογράφων που κάνουν την ΕΡΤ του Μαρούδα να μοιάζει πλουραλιστική και εναλλακτική. Πολιτισμός εθνικής οδού (αδικώ τα παλιά καλά σκυλάδικα), ακριβοπλήρωμένος και κακός όσο και αυτή.
    Δεν ξέρω αν άλλη χώρα πάσχει από τόσο διάχυτη, θρονιασμένη βλακεία...
    Όσο και να διαφωνεί κανείς με τον κ. Ανδριανόπουλο δεν μπορεί παρά να του αναγνωρίσει ιδιαίτερη ευφυία και διαύγεια θέσεων. Αυτό τον καθιστά αγαπητό και σίγουρα επιθυμητό για φίλο (η ενσταση ηταν για την κατάντια της χώρας και οχι βέβαια για την φράση του σχολιαστή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μήπως ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να τους απορρίπτουμε από την παράταξη? Αυτά καταγγέλαμε τόσα χρόνια και περιμέναμε κάτι καλύτερο? Καιρός να διώξουμε απ΄τη ΝΔ όλα αυτά τα ανθρωπάρια που ξεφτιλίζουν ένα ολόκληρο κόσμο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. E , αφού και ο Μητσοτάκης κρίνεται ως διορατικός, ηγέτης....

    Και αφού το αισιόδοξο είναι η ύπαρξη γόνων οικογενειών με παράδοση....

    γαμησέ τα και αφησέ τα

    Κρίμα, άκουγα με ενδιαφέρον το λόγο σου, αλλά φαίνεται πως...
    Αντρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κύριε Ανδριανόπουλε, επειδή εδω στην Ελλάδα είμαστε λίγοι μεν αλλά γνωριζόμαστε καλά αναμεταξύ μας, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι στις εκλογές του 2004 θέλατε να έρθετε στη ΝΔ αλλά όχι με σταυρό προτίμησης (όπως σας έλεγε το κόμμα) αλλά ως υποψήφιος επικρατείας και σε εκλόγιμη θέση. Με άλλα λόγια ζητούσατε να σας διορίσει το κόμμα βουλευτή. Και επειδή το κόμμα δεν το απεδέχθη τούτο, πήγατε στο ΠΑΣΟΚ που ουσιαστικά διοριστηκατε βουλευτής και μάλιστα από ένα κόμμα που σας έφερνε αλλεργία ο τίτλος "σοσιαλιστικό" που φέρει. Τα θυμάστε αυτά κ. Ανδριανόπουλε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. agapite antrea sinexise na exeis ayth ti logiki , ayto to myalo , ayth ti dioratikotita
    eimai argamatos xwriatis omos kapote ekina ta xronia pistepsa se sena kai stin ideologia pou toso einai epikeri simera kai monodromos gia ti xwra para tin simerini epithesi twn ergatopateron kai diaforwn kifinwn tou kratous pou o pasokolatris karamanlhs de leei na tous piraksei oute mia trixa apo ta malia tous
    as einai...de xriazetai na les gia to perasma sou apo to pasok ..lipithika.. omos iksera gia na to kanis esi kati tha ksereis perisotero
    se oti me afora se niotho akoma sti nea dhmokratia istoriko stelexos pou simadepsan tin politiki kai tis idees tou komatos
    nase kala re antrea sinexise giati pano ap ola se exei anagi o topos kai ayto pou leme eksinxronismos tou kratous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αγαπητέ κύριε Ανδριανόπουλε, πολύ φοβάμαι ότι οι πολιτικοί αποτελούν πιστό δείγμα της εκλογικής βάσης (εσείς αποτελείτε εξαίρεση), ή, για να το πώ απλούστερα, ως κοινωνία τα πάμε πάρα πολύ άσκημα όσον αφορά αξίες κλπ.
    Άν δεν αλλάξουμε ως άτομα, τέτοιους και χειρότερους θάχουμε..., δυστυχώς.

    Με τιμή
    ΑΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΝ ΤΑΞΕΙ !
    Ξερουμε οτι δεν υπαρχει καμμια θεσουλα, ετσι ειναι ομως ΑΝΕΜΟΜΑΖΩΜΑΤΑ ΔΙΑΛΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αντρεα πάλι μπλαμπλαλιζεις;
    Τι μας ενδιαφερει τι εσυ καταλαβες το 2008 για το...2004;!
    Το 2012 να μας γραψεις τι καταλαβες για το 2008.
    Ως τοτε, στο λεω ευγεν ικά, απλά τζασε.
    Επειδη δε βρισκεις κανενα κομα να χωθεις το παιζεις, τι;
    Διαφωνων με ποιον;
    Τον εαυτο σου;

    Εχουμε περισσοτερα προβληματα να ασχοληθουμε παρα με τις ασυναρτησιες σου.

    Τανχεσεν

    ΑΛΕΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ούτε και εγώ σε ήθελα Ανδρέα Ανδριανόπουλε όπως και τον Παπαγεωργίου του ΠΑΣΟΚ στη Χαλκίδα, κι ούτε φωτίζεις την πραγματική σχέση των συνθηκών ανάμεσα στις σχέσεις του ορθού του ΔΙΚΑΙΟΥ, και του ενδόμυχα επιθυμητού, το συμφεροντολογικό επιβολής δικαιοσύνης στο πνεύμα τις Αθηναικής Δημοκρατίας εις βάρος των συμμάχων τους, όπως αυτό εφάρμοσαν κατ' εικόνα κι' ομοίωση τόσα χρόνια και η Η.Π.Α. τώρα πλησίασε η ώρα τις Ελληνιστικής εποχής χωρίς σύνορα και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι ακριβώς θέλετε να τονίσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αντε ρε ανδριανόπουλε αυτά να τα πουλήσεις στα αμερικανάκια ούστ και συ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ωχού! Ποιός τον γαμεί μωρέ τον Ανδριανόπουλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αγαπητέ Ανδρέα, θα συμφωνούσα μόνο στο ότι η χώρα βρίσκεται σε κάθετη πτώση στις ηθικές αξίες, από την οποια και πηγάζει, θα έλεγα, και η οικονομικοκοινωνική των λαϊκών και όχι μόνο στρωμάτων. Αυτό το κοινωνικό πρόσωπο δε βλέπω να το έχετε και σε μεγάλη εκτίμηση. Είναι το πιστεύω σας,είναι η ιδεολογία σας. Με τέτοιο σκεπτικό θεωρείτε ότι οι όποιες κινήσεις του Καραμανλή θα σώσουν την κατάσταση. Μνημονεύετε τον Π.Παπαληγούρα, τον Ε.Αβέρωφ και το Γ.Ράλλη! Εκείνον τον Μητσοτάκη τι τον θέλατε;. Ο Καραμανλής εκείνου πνευματικό παιδί είναι και οι άλλοι ούτε τον έχουν αγγίξει. Ύστερα πώς θα μπορούσε να βγει κάτι καλό από τον χώρο της Ν.Δ.; Πώς μπορεί-με τη λογική που πιστεύω να έχετε (όχι την ιδεολογία σας) . Πότε βγήκε κάτι καλό από τον Ελληνικό Συναγερμό, από την ΕΡΕ , από τη ΝΔ;. Ο Καραμανλής της Μεταπολίτευσης δεν αντιπροσώπευε παρά την εντολή του Ντ'Εστέν για μια άλλη πολιτική για να τον επιβάλουν ως σωτήρα των θυμάτων του! Δεν φαντάζομαι πως ένας ξύπνιος άνθρωπος σαν εσας να περιμένει από το σημερινό Καραμανλή να υπάρξει ποτέ επιστροφή της χώρας
    σε αναπτυξιακή πορεία και ένταξή της στη σημερινή πραγματικότητα όπως και αν την πιστεύετε , όπως και αν θεωρείτε και σεις ακόμα από την -αφήστε με με να πιστεύω- αντιδραστική μορφή για τους εργαζόμενους, ευνοϊκή για το κεφάλαιο, που ο ΣΜΙΘ ονόμαζε ως τον τρίτο παράγοντα της οικονομίας.
    Απλά: Ο Καραμανλής είναι λίγος και για την παράταξή του και για την ιδεολογία σας και φυσικά απαράδεκτα και λίγος και ανίκανος για κάτι που θα ευνοούσε τον εργαζόμενο, τον μικρομεσαίο, όπως λέμε! Με λίγα λόγια: είναι μικρός για όλα!
    Ο Παπανδρέου δικαιώνεται:ο άνθρωπος ετελείωσε!
    Μόνο που το διαπιστώνουμε αρκετά αργά. Και οι ευκαιρίες σήμερα δεν έχουν χρονική διάρκεια, ενώ οι απώλειες μένουν για πολύ έστω κι αν ο λαός λέει "ποτέ δεν είναι αργά" .
    Εύχομαι να ανοίξουν επιτέλους οι έλληνες τα μάτια τους!

    ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
    ΣΤΟ ΒLOG AYTO KAI ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΠΤΕΤΕ ΚΑΤΑ ΑΡΧΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ .ΠΑΣΟΚΟΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΛΟΣΥΝΑΣΠΙΣΜΕΝΟΙ .ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ? ΘΑ ΤΟΝ ΤΡΩΤΕ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ .ΟΥΣΤ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κατά καιρούς βγαίνει ο κύριος ξερολας κοινός μπούρδας (παπακωνσταντινου) και γράφει ……. νομίζει ότι κόσμος έχει ξεχάσει τα έργα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Oι δεξιοί συκοφάντες προδότες και λαμόγια έχουν κατακλέψει διαχρονικά το πλούτο της χώρας. Κάθε φορά που η μεγάλη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη κατόρθωνε και ερχόταν στην εξουσία και επιτύγχανε ορισμένα θετικά πράγματα για το πολύ κόσμο, ερχόντουσαν μετά οι προδότες,οι συκοφάντες οι υβριστές και τα λαμόγια οι δεξιοί και τα κατεδάφιζαν, και τα άρπαζαν όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλά τα λές κ. Ανδριανόπουλε αλλά θα έμαθες τί έγινε χτές το βράδυ στην Αμερική.

    The United States government last night announced the biggest financial bailout in the country's history.
    http://www.guardian.co.uk/business/2008/sep/08/freddiemacandfanniemae.useconomy

    -Τί γίνεται εκεί πέρα, τί κάνουν οι Ρεπουπλικάνοι, Εθνικοποιούν τράπεζες;

    διότι περί αυτού πρόκειται και,
    και φορτώνουν τα οικονομικά βάρη εις τις πλάτες των φορολογουμένων μόνο και μόνο για να σώσουν τις φούσκες, την αξία ακίνήτων απο ολοκληρωτική οικονομική κατάρευση.

    -Εσύ συμφωνείς μ' αυτό;
    -Μας γυρίζουν πίσω στη δεκαετία του 80, θα θυμάσαι τότε που οι Καραμανλής και Παπανδρέου, μακαρίτες, εθνικοποιούσαν, Τράπεζες, Ολυμπιακή, εργοστάσια.

    Μήπως είχαν δίκιο ή εχει δίκιο ο σημερινός Καραμανλής που μέσω του υπουργού του Χατζηδάκη ιδιωτικοποιεί σιδηροδρόμους, δρόμους και δομές κοινής ωφέλειας.

    Ποιός εχει δίκιο τελικά, ποιός θα κερδίσει και ποιός θα χάσει;

    Ξέρεις γιατί στα λέω αυτά,

    λένε πως οτι συμβαίνει στην Αμερική σήμερα, θα μας έρθει στην Ευρώπη, στην Ελλάδα μετά 10 χρόνια, ή πιο σύντομα και τότε,

    Χαιρετίσματα

    Χαιρόπουλος Παν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 10.55


    και μία ΕΛΛΗΝΙΚΗ παροιμία λέει

    "ποδήλατο χωρίς αλυσίδα ίσον νοσοκομείο για τον καταγέλαστο"




    4.36 στο Αμερικανάκι τα πούλησε ο Ανδριανόπουλος τελευταία και τον έβγαλε βουλευτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. «Κρατικοποιούμε τις ζημιές και ιδιωτικοποιούμε τα κέρδη», οι βλάκες πληρώνουν. . Chief Engineer II

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 11:45

    Καλά΄εσύ φίλε μου είσαι ...αλλού !
    Θαυμαστής του Geoffrey !!!

    Υπάρχει και τέτοιο είδος ανθρώπων ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. 11:45

    Καλά΄εσύ φίλε μου είσαι ...αλλού !
    Θαυμαστής του Geoffrey !!!

    Υπάρχει και τέτοιο είδος ανθρώπων ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ 5.03

    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΙΣΤΑΝΕΣ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΙΩΣΕ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ.

    Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΣΤΟΔΕΣΠΟΤΗΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΗ;

    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ''ΑΓΙΟΥΣ'' ΑΓΙΟΡΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΩΛΟΤΡΙΠΙΔΑ , ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΙΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ
    ________________________________
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ

    Ή ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. "Στις ηγεσίες των κομμάτων εξουσίας βρίσκονται νέοι άνθρωποι με οικογενειακή παράδοση και πανθομολογούμενη εντιμότητα". Συγχαρητήρια που αναδεικνύεις και υποστηρίζεις την οικογενειοκρατία στην Ελλάδα!!! Αλλά αυτό δεν είναι τίποτα. Το πολιτικό σου ανάστημα είναι το ίδιο με της κατσαρίδας (ζητώ συγνώμη από το δύστυχο αρθρόποδο). Αντί να πας να κρυφτείς και να φτιάξεις κανένα κουλουράκι όπως ο φίλος σου ο Στέφανος, κάθεσαι και λές μα - κακίες γιατί απλά δεν χώρεσες σε μία παράταξη που δεν έχει καμία ιδεολογική σχέση μαζίσου!!! Μία παράταξη που η συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων της δεν θέλουν να σε δουν ζωγραφιστό!!!
    Η ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ δεν είναι το ίδιο σκατά με τη σκετένια ιδεολογία σου. Δεν έχει καμία σχέση με αυτήν. Μην ασχολείσαι μαζί της γιατί ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ!!!! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ!!! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΟΜΪΔΕΑΤΗΣ ΜΑΣ!!!
    ΟΥΣΤ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γιατί δεν απαντάει στα σχόλια; τότε γιατί γράφει σε blog;
    Ή μήπως απαντάει κρυφά και δεν το ξέρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αγαπητέ shkat γιατί μόνιμα κάνετε το ίδιο λάθος. Ο Ανδριανόπουλος δεν ανέβασε με την απελευθέρωση την τιμή της βενζίνης. Αυτό έγινε μιά ημέρα αφού έφυγε από το Υπιυργείο Ενέργειας, από τον Μάνο με τον Παλαιοκρασσά. Γιατί έβαλαν φόρο 50 δρχ. Ενα φόρο μάλιστα που κανένας επόμενος (λχ. Α. Παπανδρέου η Σημίτης δεν κατάργησε). Και μήπως ξέρεις κανένα νόμο που πέρασε ο Ανδριανόπουλος (κατάργηση δελτίου τιμών και αγορανομίας, νόμος αποκρατικοποιήσεων, νόμος για τον ανταγωνισμό, απλευθέρωσα αγοράς καυσίμων, ιδιωτικοποίηση της ΑΓΕΤ) που να τον ακύρωσε η ανέτρεψε ο "σοσιαλιστής Α. Παπανδρέου;

    liberal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Θα ήθελα να απαντήσω στον κ. Χαιρόπουλο Παν με το παρακάτω κείμενό μου στην Washington Post αλλά και με την επισήμανση πως εδώ και 4 χρόνια έχω επισημάνει σε τηλεοπτική εκπομπή πως η κυβέρνηση Μπούς με τον κρατισμό της (δασμοί, επιδοτήσεις κλπ) θα οδηγούσε την αμερικανική οικονομία σε αδιέξοδο (ήταν τότε που διάφοροι χαιρέκακοι τόνιζαν πως ο Μπούς εγκαταλείπει τον φιλελευθερισμό υπέρ του παρεμβατισμού). Και επέμενα πως "μην τα ρίχνετε στον νεοφιλελευθερισμό τον οποίο έχει από πολλού εγκαταλείψει η κυβέρνηση Μπούς".

    THE ABSURDITY OF STATE INTERVENTION


    The economic difficulties that Fannie May and Freddie Mac have encountered under no circumstances do they justify the intervention by the state. And the spending of billions of taxpayers’ money for their salvage. We have to establish clearly from the start that these two Banks do not embody the idea of a freely functioning market. Neither do they represent an example of market failure.

    These two financial conglomerates have been established by a ruling of the American Congress for the purpose of strengthening the construction market on the eve of the Great Depression. They both represent the state’s effort to rule the market and produce economic outcomes. Even after the two Banks were privatized they nevertheless operated under specially designed rules. The interest they charged for the loans they granted were well below current market rates. And this was done under provisions in the law governing their operation.

    Their failure therefore was not induced by an unregulated free market. It was provoked by lax rules imposed by the state. Fannie and Freddy failed because of ill thought out government measures. Their difficulties is another indication of government failure. And the spending of taxpayers’ money for their salvage, without some other measures (penalties for mismanagement ,acquisition of assets by the state), is entirely unjustified

    Α. Ανδριανόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΡΕ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΙ ΤΟΝ ΑΝΕΦΕΡΕΣ!
    ΑΥΤΟΣ ΕΘΑΨΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΚΚΕ ΕΞ. ΚΑΙ ΕΣ.ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ,ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΥΡΚΟ ΚΑΙ ΦΛΩΡΑΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. aei gamhssou sopopiasmene antrei-kelo-anopoule, pane poula kammia tyropitta na ma8eis pws kollan oi xaxoloi(emeis oi ypoloipoi plhn 3000+ alhtwn) ta enshma, aei kai phdhksou!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑΝΔΡΕΑ ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.


    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *