GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο Π. Τατούλης στη "Φιλελεύθερη Συμμαχία"...

. Θα μιλήσει στο συνέδριο της! . Το συνέδριο της Φιλελεύθερης Συμ μαχίας πραγματοποιείται από αύριο. Ποια είναι όμως η πολιτική εκπληξη; Οτι...

.
Θα μιλήσει στο συνέδριο της!
.

Το συνέδριο της Φιλελεύθερης Συμμαχίας πραγματοποιείται από αύριο. Ποια είναι όμως η πολιτική εκπληξη; Οτι στο συνέδριο αύριο το πρωί θα μιλήσει και ο Πέτρος Τατούλης.
Νέα πολιτικά καρδιοχτύπια...
-------------------------

32 σχόλια


  1. Επιτέλους,πρέπει να σταματήσει αυτό που γίνεται σε βάρος του ύποπτου ή κατηγορούμενου για κακούργημα.
    Έχει το δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό του.
    Εξάλλου, οι περισσότεροι ανόητοι, αμετανόητοι ύποπτοι ή κατηγορούμενοι αρνούνται την ανάμιξή τους στο έγκλημα.
    Ας αφεθεί λοιπόν να υπερασπιστεί τον εαυτό του ακόμα και με τα ψέματα του.

    Μην ξεχνάμε όμως ότι ο Χατζηγάκης, έχει πλέον (και λόγω των μηνύσεων σε βάρος του), μειωμένη αξιοπιστία.
    Όπως όλοι οι ύποπτοι ή κατηγορούμενοι για κακούργημα.

    κάποιος θα πάει φυλακή, βάλτε τώρα που μυρίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία.

    Ο οπαδός της παγκοσμιοποίησης, τατούλης, τακίμιασε με τους ακρατοφιλελευθεριστές.

    Όλο το "σόφτ νεοταξιλίκι" τουγκέδερ.

    Στην πούτσα μου λοιπόν, προς το παρόν. Αλλά να μαστε στην τσίλια πριν εξελιχθούν σε επικίνδυνους.

    The Vomiting

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Φιλελευθερη Συμμαχια? οεο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά αυτός το έχει χάσει εντελώς όπως το πάει και στα παρατράγουδα της Αννίτας θα βγει... αλλά και ΦΣ και ήταν μαοικός στα νιάτα του, θα ρίξει ο Μαο κεραυνό να τον κάψει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 9:22

    Ρε μαλακισμένο, ψευτοκαναδάκι, ποιός τους στέρησε το δικαίωμα να υπερασπιστούν τον εαυτό τους;

    Απλά, οι μάγκες δεν δέχονται καν ότι υπάρχει κατηγορητήριο και λένε ότι όποιος τολμήσει να μας κατηγορήσει, τότε πέφτει η κυβέρνηση, πάμε σε εκλογές, κι ότι κι αν κάναμε, παραγράφεται.

    Βλέπεις εσύ κανέναν να θέλει, εδώ, να υπερασπιστεί τον εαυτό του;

    Κι όπως σου είπαν κάπου αλλού, εσύ τράβα να σπάσεις τα σπυράκια σου. Αρκετές μαλακίες έχεις κάνει δω πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανίσχυρος αισθάνεται ο πρωθυπουργός στις Βρυξέλλες, κατά δήλωσή του.

    Η αίσθησή του δεν τον ξεγελάει. Ανάμεσα σε φίλους, στην έδρα της Ε.Ε και του ΝΑΤΟ, βρίσκεται στο στοιχείο του.

    Αυτός είναι ο λόγος που του προτείνουμε να μείνει εκεί, όλο και κάποια θεσούλα θα βρεθεί.

    Κώστα κάτσε εκεί, να σε νοιώθουμε πανίσχυρο. Τίποτ' άλλο δεν θέλουμε από σένα.

    Οι Αυριανιστές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΕΤΡΟ
    ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΕΛΛΑ.
    ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ,
    ΑΝ ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ ΠΟΤΕ
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΝΕΙ ΧΡΗΣΙΜΗ.
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ψευτοκινήσεις εντυπωσιασμού του κώλου. Πορδοεπαναστάτης του αρακά και του χαρτοφυλακίου.

    ΥΓ Όσο βλέπω τη φώτο του, τόσο περσότερο πείθομαι ότι τελικά, ατενίζει τ' αρχίδια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Sorry αν είναι μαλακία η ερώτηση, αλλά ποιά είναι η Φιλελεύθερη Συμμαχία? :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πετρο,τωρα που ο Μαρξ ειναι στη μοδα να θυμηθεις το ενδοξο παρελθον σου.'' THE REDS''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΥΡΙΟΝ ΠΕΤΡΟ ΤΑΤΟΥΛΗ
    ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ Ν.Δ.
    ΦΙΛΙΚΑ

    ΤΑΤΟΥΛΗ ΚΑΤΣΕ ΦΡΟΝΙΜΑ
    ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ
    ΓΙΑ Ν'ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΒΑΤΑ,
    ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΚΙ ΑΓΕΛΑΔΕΣ.
    ΚΑΙ Ο ΠΟΛΥΖΟΣ ΤΑΛΕΓΕ
    ΜΑ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΜΠΕΛΑΔΕΣ,
    ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ ΚΟΨΑΝΕ
    ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΟΙ ΑΓΑΔΕΣ.
    ΚΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΛΟΥΦΑΞΑΝ
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΤΕΤΣΙ ΜΠΗΚΑΝ.
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΟΤΕΣ ΜΕ ΣΕΙΡΑ,
    ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ,
    ΜΕ ΓΟΒΕΣ ΨΗΛΟΤΑΚΟΥΝΕΣ
    ΚΑΙ ΤΟΥΛΙΑ ΣΤΑ ΛΑΙΜΑ
    ΚΙ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΚΑΚΑΡΙΖΑΝ
    ΔΕΝ ΕΣΦΑΞΑΝ ΚΑΜΜΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Synendtio tis 'Fileleu8eris Aliteias'...



    STA ARXIDIA MAS!!!!


    OUSSSTTT BROMEROI EOSFOROI!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. βρε βρε βρε!
    ...Κύλισε ο τένζερης και βρήκε το καπάκι!!!!
    ...Βρήκε ο Φίλιππας τον ΄Ναθαναήλ!!!!
    ...Ομοιος ομοίω αεί πελάζει!!!
    ...ουνα φάτσα ούνα ράτσα!!!
    ...εμ σαμπουαν έμ κοντίσιονερ!!!
    καλή αντάμωση και μακριά απ΄το σαπούνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Τατούλης επιδιώκει δημοσιότητα και τίποτε παραπάνω. Δεν βλέπω κάτι ουσιαστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αι γαμισου ρε καριολη φουφουλα/BLOOMER
    πάλι εδω εισαι;

    σιγα μη γραψω σχολια με τη φατσαρα σου εδω μεσα
    ξεφτυλισμενε
    α να χαθεις μαλακα

    ΔΗΜΗΤΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΑΣ.
    ΣΑΝ ΚΟΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΟΤΕΤΣΙ ΜΕ ΜΑΛΑΚΟΚΟΤΕΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ
    ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΧΡΕΟΚΩΠΗΣΕ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν μας χεζεις ρε ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτοί οι τύποι δεν είναι παρέα με το φιλοσκοπιανό ουράνιο τόξο του Βοσκόπουλου και με τις εν ελλάδι αδελφές του Βαλλιανάτου?
    Τι χαλεύει κει πέρα ο ΑΡΚΑΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η διακήρυξη των Φιλελεύθερων Συμμάχων

    Την διάβασα με προσοχή την διακήρυξη, μπας και επιτέλους, ακούσω ή δω τον από Μηχανής Θεό, που πάντα έδινε την κάθαρση στην Αρχαία Ελληνική Τραγωδία... Μπας...

    Αφήνω τα πρώτα ....
    Όχι πως δεν έχουν σημασία!!! Το ίδιο κεκρυμμένα, αλλά και δήλα είναι!!!
    Τον ίδιο στόχο έχουν, να προβοκάρουν τις σκέψεις μας και τις αγωνίες μας, να διεμβολίσουν την ίδια μας την ικανότητα να σκεφτόμαστε και να βλέπουμε πίσω από τις λέξεις...Προθέσεις και στόχους, που ούτε να καμουφλάρουν οι συντάκτες της δεν μπορούν....

    Ίσως γιατί έχουν σαν πρώτη γλώσσα την.... Αγγλική....
    Λένε λοιπόν οι ....Σύμμαχοι. ή επι το Σαιξπηρικώτερον …the Alies
    Μέ τά "ναι" αλλά, κυρίως, μέ τά "όμως"!!!!

    ".....Υποστηρίζουμε την διεθνή ειρήνη και συνεργασία.
    Ταυτόχρονα όμως η διεθνής δημοκρατική κοινότητα δεν μπορεί και δεν πρέπει να μένει απαθής σε γενοκτονίες και άλλες κραυγαλέες παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που υφίστανται οι λαοί του τρίτου κόσμου(!)".


    Για κείνες του δευτέρου κόσμου;;; Όπως εκείνες του Λιβάνου η της Κύπρου;;; Υπάρχει καμιά σκέψη ;

    "...Στο πλαίσιο της διεθνούς νομιμότητας ( -σαν αυτό, μέσα στο οποίο έδρασαν οι ...σπόνσορες(!)-) οι ανθρωπιστικές επεμβάσεις, όταν είναι αναγκαίες, δεν θα πρέπει να θεωρούνται κατάργηση της εθνικής κυριαρχίας, αλλά αποκατάστασή της προς όφελος των ανθρώπων που υποφέρουν."

    Επίκληση Μηλιώκα... Για το καλό τους!!! Έλεος Θεοί!!!!

    "... Έτσι, ένα κράτος που παραβιάζει με αποτρόπαιες πράξεις τη συμβίωση των πολιτών του, δεν δικαιούται να προβάλλει την εθνική του κυριαρχία(!!!) και η διεθνής κοινότητα έχει καθήκον να επέμβει και να διασώσει τους πολίτες που κινδυνεύουν με βάση το διεθνές δίκαιο και τους μηχανισμούς που αυτό προβλέπει.
    Η ελευθερία και ασφάλεια της Ευρώπης και η ειρήνη στο κόσμο απαιτούν κοινή εξωτερική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε συνεργασία, στα πλαίσια του ΟΗΕ, με τα μέλη της Ατλαντικής συμμαχίας και ιδίως τις ΗΠΑ(!!!)"

    "......Η παγκοσμιοποίηση θα πρέπει να σημάνει και την πλανητική ολοκλήρωση και την προαγωγή της ελευθερίας και των ατομικών δικαιωμάτων. Για να πετύχουμε τους στόχους αυτούς, υποστηρίζουμε την ριζοσπαστική μεταρρύθμιση των βασικών θεσμών της παγκόσμιας διακυβέρνησης, την απελευθέρωση του εμπορίου και την βοήθεια προς τις αναπτυσσόμενες χώρες

    Απορρίπτουμε χωρίς επιφυλάξεις τον αντιδυτικισμό, με ακραία και ενδημική μορφή του, τον τυφλό αντιαμερικανισμό ο οποίος αποτελεί την αιχμή της κυρίαρχης ιδεολογίας και θεμελιώδες ενοποιό στοιχείο του αντιφιλελεύθερου «φαιοκόκκινου» μετώπου

    ....Εναντιωνόμαστε σε κάθε μορφή ρατσιστικής προκατάληψης και συμπεριφοράς στον αντιμεταναστευτικό ρατσισμό της άκρας δεξιάς,-"
    ( Δηλαδή με άλλα λόγια αποδεχόμαστε το σύγχρονο σκλαβοπάζαρο που τροφοδοτεί με δούλους και δούλες τα γρανάζια της φιλευλεύθερης οικονομικής αντίληψης),
    -"στον φυλετικό και εθνοτικό ρατσισμό, στο ρατσισμό ενάντια σε ανθρώπους που κατάγονται από μουσουλμανικές χώρες ή στους απογόνους τους.
    Η πρόσφατη αναβίωση μιας άλλης, πολύ παλιάς μορφής ρατσισμού, του αντισημιτισμού ( -μη ξεχάσουμε και τους ...Sπόνσορες ένα μήνα μετά την εισβολή στο Λίβανο, 7 χρόνια μετά την επιβολή της τάξης στην Γιουγκοσλαβία, τρία χρόνια μετά την εισβολή και την κατοχή του Ιράκ -), δεν έχει αντιμετωπισθεί όπως πρέπει καθώς πολλοί εκμεταλλεύονται την αραβική διαμάχη με το Ισραήλ για να καλλιεργήσουν ή να αναβιώσουν, υπό το πρόσχημα του «αντισιωνισμού» προκαταλήψεις ενάντια στον εβραϊκό λαό.
    "

    Εδώ προσέχουμε το αμερόληπτον των συντακτών της Φιλελεύθερης Διακήρυξης!!!! Για κρατείστε το!

    "...Εναντιωνόμαστε σε κάθε μορφή τρομοκρατίας. Αντλώντας τα διδάγματα από την καταστροφική ιστορία των αριστερών απολογητών των εγκλημάτων του σταλινισμού και του μαοϊσμού, όπως και άλλων πιο πρόσφατων ανάλογων στάσεων (π.χ. ορισμένες απαράδεκτες αντιδράσεις για το έγκλημα της 11ης Σεπτεμβρίου ή τη δικαιολόγηση των τρομοκρατικών επιθέσεων αυτοκτονίας(!!!!!)(***) ή την ατιμωτική συμμαχία με αντιφιλελεύθερους θεοκράτες στο πλαίσιο του «αντιπολεμικού» κινήματος).
    Ασπαζόμαστε την παραδοσιακή φιλελεύθερη αξία της ελευθερίας της σκέψης και ελεύθερης έκφρασης
    "

    Παρατήρηση Βλακός, φαιοκόκκινου δεξιού τινός:
    Γιατί αυτή η ελεύθερη σκέψη όταν κρίνει την βαναυσότητα των παραπάνω ...σπονσόρων, λέγεται αντισημιτισμός και απαγορεύεται να την ασπαστούμε ;;;;;;;;


    ".... Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι αναγκαίο να επαναβεβαιώσουμε πως εντός των γνωστών ορίων πέραν των οποίων υπάρχει η συκοφαντία και η προτροπή σε πράξεις βίας, οι άνθρωποι θα πρέπει να είναι ελεύθεροι να επικρίνουν ιδέες –ακόμα και ολόκληρα ιδεολογικά συστήματα– που θεωρούνται πολύτιμες από άλλους ανθρώπους..."

    τς..τς...τς..!!!!!!!!!

    Αν είναι επιτρεπτό να επικριθούν ιδέες, γιατί απαγορεύεται και ποινικοποιείται η κρίση της πράξεως;
    Οι Ανάδελφοι Σπόνσορες, γιατί εξαιρούνται;;;;!!!

    "...... Η κριτική του θρησκευτικού φαινομένου και των μεμονωμένων θρησκειών εμπίπτει στην κατηγορία αυτή. Σε κάθε περίπτωση, ο σεβασμός προς τους άλλους δεν ταυτίζεται με την αποσιώπηση της κριτικής στις πεποιθήσεις τους, εφόσον θεωρείται πως οι πεποιθήσεις αυτές χρήζουν κριτικής..."

    τς..τς...τς..!!!!!!!!! τα εμά, εμά και τα εσά, εμά!!!! Έλεος

    Αυτά τα ολίγα ενδεικτικά από την διακήρυξη «Σκατά με λεμόνι, Φτου ξυνά» των Συμμάχων.
    Που σ΄ όλο το κείμενό τους δεν είδα ούτε ένα από τα οράματα εκείνου που διάλεξαν για έμβλημά τους, ούτε μια αναφορά στην πολιτική του σκέψη, ούτε μια σύνδεση με τον αγώνα του για την γλώσσα την καθαρή, για την πίστη, για την Ελεύθερη και Ανεξάρτητη Ελλάδα!
    Αντ΄ αυτού θέλουν δεύτερη επίσημη γλώσσα την Αγγλικήν !!!!

    "....6. Καθιέρωση της αγγλικής γλώσσας ως δεύτερης επίσημης γλώσσας του ελληνικού κράτους, για την αναβάθμιση της παιδείας, την πρόσβαση στην παγκόσμια γνώση, την πρόσβαση στην αγορά εργασίας, την τόνωση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας, τη διευκόλυνση των ξένων επενδύσεων, την πρόσληψη των καινοτομιών και την ταχεία και πλήρη ένταξή μας στις σύγχρονες ανοικτές κοινωνίες. Η ελληνική γλώσσα άλλωστε δεν κινδυνεύει από κανέναν παρά μόνο από τους αμαθείς ή ημιμαθείς δήθεν υπερασπιστές και λειτουργούς της..."

    Αφού πρώτα βέβαια, sτο 5 τους τονίζουν: «Για την άμεση αξιοποίηση από τους νέους των γνώσεων που απόκτησαν από τις σπουδές τους, θα υπάρξει σταδιακή κατάργηση της στρατιωτικής θητείας και μετατροπή του ελληνικού στρατού σε επαγγελματικό(!!!!!).»

    Για να μπορούν ανερώτητα, εκείνοι που «δεν θα έχουν αποκτήσει γνώσεις από τις σπουδές τους ώστε να πρέπει να τις χρησιμοποιήσουν άμεσα», και ως εκ τούτου ο στρατός θα είναι η μόνη επαγγελματική τους αποκατάσταση, να στέλνονται στα σφαγεία που η πλανητική ολοκλήρωση θα επιτάσσει!

    Έτσι για να ξανασχολιάσω την “δικαιολόγηση των τρομοκρατικών επιθέσεων αυτοκτονίας(!!!!!)”(***), θέλω να βάλω στοίχημα μαζί σας πως στην περίπτωση των Αγωνιούντων να μας σώσουν Συμμάχων, το Κούγκι και το Αρκάδι είναι πλατείες της Βαγδάτης και ο Σαμουήλ πρωτοξάδελφος του Μπιν Λάντεν, πού είχε έρθει μετανάστης στην Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. DEUTSCHLAND UBER ALLES MOYNOSKYLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. .

    Σχόλια στο άρθρο του κ.Τατούλη με θέμα: "ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ", από το review-in-action:


    ..... η προσπάθεια όλων κ. Τατούλη θα πρέπει να συγκεντρωθεί σε μεθοδευμένες ενέργειες για την αποδυνάμωση και εξουδετέρωση του δικτύου της διαφθοράς. Μετά θα μπορούν να εφαρμοστούν τα βήματα που προτείνετε κάτω από τις αρχές του φιλελευθερισμού, της φιλαλήθειας και της φιλοτιμίας....



    Περισσότερα στο:

    http://review-in-action.blogspot.com


    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συμφωνώ απολύτως με τον/την ανώνυμο/η φίλο/η μου.

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ Φιλελευθερη Συμμαχια? οεο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΟ 1967 ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΔΙΩΞΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ.ΕΔΩΣΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΥΓΕΙΑ ΔΙΧΩΣ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ,ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΑΠΟ 0,3%ΕΩΣ 1,6%(ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ,ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ(ΤΟ ΜΕΤΣΟΒIΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΟ ΦΥΣΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ)ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟ (ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΑΠΟ ΕΥΘΙΞΙΑ )ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ,ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΑΝ.ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ,ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ,ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΦΑΚΕΛΩΝΟΝΤΑΙ,ΤΟΥΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΝΕΤΑ .ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΛΑΤΕ? ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. OK καταλαβαίνω ότι ορισμένοι θίγονται και μόνο στο άκουσμα φιλελεύθερος αλλά δε νομίζετε ότι η ΦΣ είναι μια αξιόλογη προσπάθεια σε μια χώρα όπου υπαρχουν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ κλπ? Δε λέω να την ψηφίσετε αλλά προς τι ο τόσος αρνητισμός?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. στα @@ρια μας--και μετά να πάνε όλοι μαζι στο συνέδριο των σκοπιανών ομοφυλοφυλλών να διαδηλώσουν.

    ρατατουη μαλάκα --μαζί σου σπάμε πλάκα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. poso fenete oti kapioi xtes ema8an to internet. kalitera na girisete sto kosmo sas me zougla k eidiseis twn 8. h F.S. einai koma pou vgike apo to internet kai exei tis pio proodeytikes 8eseis p.x. 8ema omofilofilwn klp. einai fileley8ero komma kai oxi neo-fileley8ero kai oi perisoteroi erxontai apo to pasok. des k pioi milane sto sinedrio, exei kalo kosmo.

    gia opoion megalwse me thn dexia k aristeri propaganda as dextei oti iparxei kai ena kentrwo komma pou vgike apo to internet kai oxi tis kolofilades pou diavazete ka8e mera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΡΚΕΤΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ, ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΙΣ "ΕΠΙΛΟΓΕΣ" ΤΟΥ ΚΩΣΤΙΚΑ .....

    ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΧΑΠΑΤΟ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ....
    ΣΤΟ 2010 ...... ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ....
    ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ, ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ ??? !!!



    ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
    ΕΙΝΑΙ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ "ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ"....
    ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ....

    ΥΠΑΡΧΕΙ
    ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ, ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΚΟΥΣ,
    ΚΑΙ
    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΛΑΟ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ, ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΦΟΡΟΥΣ ......

    ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΙΑ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥΣ
    ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
    ΜΕ ΙΔΙΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ....

    ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ
    ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΛΑΟΣ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ, ΚΑΤΕΧΟΝΤΑΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΑΓΑΘΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ......

    ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΑΠΕΜΠΟΛΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΜΕ ΑΙΜΑ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ...
    ΚΑΙ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ ΠΟΥ ΠΟΝΗΡΑ ΚΑΙ ΕΝΤΕΧΝΑ ΣΤΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΖΙ ....

    ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ "ΜΕΤΡΟ" ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΕΎΘΥΝΣΗ ΤΟΝ "ΠΟΛΙΤΗ", ΜΗ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΑ ΤΡΙΚ ΤΩΝ "ΑΚΡΩΝ",
    ΙΣΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ...

    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ...
    ΑΠΛΑ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ....

    ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΚΑΡΙΟΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Φιλελευθερη Συμμαχια? οεο?

    18 Οκτώβριος 2008 2:35 πμ



    http://www.greekliberals.net/civilaction/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φιλελεύθεροι Συμμαχοι είναι τα κοκοράκια που περιγράφονται στο 11:52 και επιπλέον αυτοί που όταν αναφέρονται στην ιδρυτική τους διακήρυξη στην Ελλάδα ή στους Ελληνες ,χρησιμοποιώντας το όρο, δεν βάζουν ποτέ κεφαλαίο το πρώτο γράμμα της λέξης. Μονο για την Ευρώπη τις Ηπα και τις άλλες... εργοδότριες δυνάμεις επιφυλάσσουν την τιμή.
    Ξενόδουλα καθικάκια που, χρησιμοποιώντας το προφανές, ότι το 90χρονο τζόβενο που πανηγυρίζει τα γεννέθλιά του αυτό το καιρό, έχει καταστρέψει οτιδήποτε σ΄ αυτό το τόπο στρώνοντας το έδαφος για τα αφεντικά τους, ΄προσπαθούν να προσυλητίσουν τους νοήμονες που νοιώθουν και τη βλακεία και το αίτιο του αδιεξόδου.
    Αλλα πανέξυπνα κοθωνάκια, δεν βλέπετε ότι τα "αφεντικά", αυτούς που νομίζετε φίλους καταστρέφουν και άλλους ξαναζωντάνεψαν με τα καμώματά τους!
    Δεν συσκέφτεστε με τα 90χρνα, Συν και πλην, μή και καταλάβαιτε ότι από τις ίδιες τσέπες τρώτε ψωμί;
    Που ακολουθούν πιστα την Ευαγγελική ρήση:
    "Να μη γνωρίζει η αριστερά (τσέπη) τί ποιεί η Δεξιά (τσέπη)".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. http://e-rooster.gr/10/2006/345

    1. Takis Michas Οκτωβρίου 23rd, 2006 11:32 μμ :
    Γιατι δεν συμμετεχουμε στην Φ.Σ.
    Οπς ειναι γνωστο ο Νικος Δημου ο Σταυρος Πετρολεκας και εγω εκδηλωσαμε την κατηγορηματικη αρνηση μας να συμμετασχουμε στην υπο δημιουργια κινηση.Προκειμενου να μην υπαρξουν παρεξηγησεις αργοτερα, ειναι σωστο να γνωριζουν οι φιλοι του e-rooster τους λογους για τους οποιους εμεις και πιθανως και αλλα στελεχη του φιλελευθερου χωρου αρνουμεθα να συμμετασχουμε.
    Ο κυριοτερος λογος αφορα την μεθοδευση της προκυρηξης.Πιστευουμε οτι η προκυρηξη σε αυτη την φαση (οπου δεν υπηρξε μαζικη ουσιαστικη συζητηση) θα πρεπει να ειναι ενα ολιγολογο κειμενο γενικωn αρχων και οχι ενα πολυσελιδο πονημα επι παντος επιστητου.Το πολυσελιδο πονημα θα επρεπε να προκυψει μεσα απο ευρυτερα διαλογο και συζητηση κατα την διαρκεια του ιδρυτικου συνεδριου.
    Οσο μεγαλυτερο ειναι ενα κειμενο τοσα περισσοτερα σημεια βρισκει κανεις να διαφωνησει μαζι του.Και ολοι μας εχουμε ουσιαστικες διαφωνιες σε πολλα σημεια.Εγω π.χ. διαφωνω ριζικα με τις πολλαπλες-εμμεσες η αμεσες- θετικες αναφορες στην πολιτικη των ΗΠΑ καθως και με την συζητηση για την φυση των ατομικων δικαιωματων .Οι αλλοι εχουν αλλες αντιρρησεις.
    Apantvntaw στους ενδοιασμους μας ,ορισμενα μελη της διοικουσας μας προετρεψαν να υπογραψουμε ακομα κι αν διαφωνουμε, με το επιχειρημα οτι η προκυρηξη μπορει να αλλαξει αργοτερα.Δεν πιστευουμε οτι προκεται για ενα επιχειρημα το οποιο ειναι λογικο η σε τελικη αναλυση φιλελευθερο.Δεν μπορεις να υπογραφεις μια αποψη που σε εκθετει στην ευρυτερη κοινωνια και αυριο ,οταν σε ρωτησουν για την υπογραφη σου να πεις οτι υπεγραψα το κειμενο επειδη ..ηξερα οτι θα αλλαξει !
    Προσωπικα (καιστο σημειο αυτο εκφραζω μονο προσωπικες αποψεις) πιστευω οτι το εγχειρημα θα πρεπει να αλλαξει ριζικα μορφη και μεθοδολογια. Τοτε εγω τουλαχιστον δεν θα εχω κανενα eνδοιασμο να συμμετασχω.Εχω προτεινει λοιπον τα εξης:
    Α)Αποσυρση της προκυρηξης και αντικατασταση της με ενα ολιγολογο κειμενο γενικων αρχων στις οποιες ολοι λιγο-πολυ μπορουμε να συμφωνησουμε
    Β) Συγκληση εντος δυο μηνων απο σημερα μιας Διερευνητικης Διασκεψης(ΔΔ) στην οποια θα συζητηθει ενα και μονο θεμα:Ποια τελικη μορφη θα παρει το εγχειρημα(κομμα,κινηση,ομαδα συζητησεων κλπ).Προυποθεση συγκλησης της ΔΔ ειναι οτι θα λαβουν μερος τουλαχιστον 300 ατομα.
    Γ)Αν η ΔΔ λαβει την αποφαση δημιουργιας κομματος τοτε θα υπογραφει το καταστατικο απο τους παροντες (οπως απαιτει ο νομος) και θα εκλεγει μια πενταμελης επιτροπη η οποια θα προετοιμασει το ιδρυτικο συνεδριο του κομματος-το οποιο θα λαβει χωρα την ανοιξη.
    Δ)Κατα την διαρκεια της ιδρυτικης διασκεψης μπορει να ξαναυποβληθει και να συζητηθει η αρχικη διακυρηξη στο βαθμο στον οποιο υπαρχουν ατομα που την στηριζουν.Παραλληλα φυσικα με αλλες πιθανες διακυρηξεις.
    Το σχεδιο το οποιο προτεινω δεν εγγυαται απλως οτι η ιδεολογικη προκυρηξη του ΦΣ θα ειναι πραγματικα απορροια ευρυτερου διαλογου και ζυμωσης.Εγγυαται επισης οτι καθε βημα το οποιο θα κανουμε θα εχει την απαραιτητη συλλογικοτητα την οποια απαιτει ενα τοσο λεπτο και αμφιβολης εκβασης εγχείρημα.
    Ηθελε η ...να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει!!!

    Ευτυχώς μωραίνει ο Κύριος Ους βούλεται απωλέσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. EOSFOROI, EFIALTES, KARA-PRODOTES, XOUNTO-GENNHS, AMERIKANOTSOLIADES...'FILELEU8EROI' ARXI_TSOGLANARADES!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *