GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Επαναστατικός Αγώνας...

. Από το sigma-gr.blogspot.com . Ας μιλήσουμε για ερασιτέχνες. Γιατί τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κόλους. Ακόμα και στην τρομοκρ...

.
.
Ας μιλήσουμε για ερασιτέχνες. Γιατί τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κόλους. Ακόμα και στην τρομοκρατία. Γιατί ο κόσμος απεχθάνεται τις μετριότητες. Είτε στους καλούς, είτε στους κακούς. Γιατί το αιέν αριστεύειν αφορά τα πάντα και τους πάντες. Ακόμα και την τρομοκρατία. Και οι μετριότητες απωθούν. Και όσο τρανή προκήρυξη και αν γράψεις, δεν παύεις να είσαι μετριότητα. Γιατί τα έργα μιλούν δυνατότερα από τα λόγια. Γιατί κύριοι του Επαναστατικού Αγώνα όταν θέλεις να χτυπήσεις, χτυπάς επαγγελματικά. Χωρίς ριπές, χωρίς συνεχείς βολές. Χωρίς 30 κάλυκες και χειροβομβίδες. Μια βολίδα φτάνει. Μία που να σκοτώνει. Γιατί θες να σκοτώσεις. Δεν γάζωσες την κλούβα των ΜΑΤ για να προειδοποιήσεις. Αλλά για να σκοτώσεις. Και είσαι τόσο ερασιτέχνης που δεν κατάφερες τίποτα. Δεν γάζωσες τους τρεις αστυνομικούς για να αστοχήσεις. Αλλά για να σκοτώσεις. Και πάλι αυτό παίζεται.
Γιατί κύριοι του Επαναστατικού Αγώνα, οι Βιετκόνγκ κομπάρσοι στις ταινίες του Ράμπο μπορεί να άδειαζαν 40 γεμιστήρες, αλλά καμιά μπεκάτσα πετύχαιναν. Τον Ράμπο ποτέ, εννοείται. Γιατί κύριοι του Επαναστατικού Αγώνα όταν σημαδεύεις με RPG το πουλί της αμερικανικής πρεσβείας θέλεις να χτυπήσεις το πουλί. Όχι τη τζαμαρία παραδίπλα. Γιατί τον επαγγελματία στο είδος του τον σέβονται. Είτε καλό, είτε κακό. Και θα τον θυμούνται. Και κάτι θα λένε για αυτόν αργότερα. Είτε καλό, είτε κακό. Γιατί τα αεροπλάνα έπεσαν στους δίδυμους πύργους bullseye. Όχι στον κήπο παραδίπλα. Και οι μάγκες (sic) τρομοκράτες επιλέγουν στόχους που ενώνουν την κοινωνία. Δεν τη διχάζουν. Δεν σημαδεύεις 20χρονο αστυνομικό εργαζόμενο παιδί. Γιατί, τουλάχιστον, οι άλλοι της 17Ν ήξεραν να ενώσουν εθνικιστές και συριζιώτες. Χτύπησαν και Τούρκους και νεόπλουτους. Και Αμερικανούς και εφοπλιστές. Μα και αθώους. Γιατί και αυτοί rookies ήταν. Αλλά, τουλάχιστον, δεν ήταν amateurs (sic).
--------------------------

19 σχόλια

  1. ΑΝ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΤΟΥ ΣΙΓΜΑ
    ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΤΗΣ CIA ΙΣΩΣ ΣΟΥ
    ΔΩΣΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
    ΤΙ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥΣ
    ΑΓΩΝΕΣ.
    ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΗΤΑΝ Η 17 ΝΟΕΜΒΡΗ?
    ΗΤΑΝ ΟΙ ΞΗΡΟΙ?
    Η ΑΝΟΗΤΟΣ ΕΙΣΑΙ Η ΒΑΛΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι μας λές τώρα ρε φίλε? Δηλαδή δεν χαίρεσαι που είναι μαλάκες? Δεν χαίρεσαι που δεν πέθανε κανείς? Ποιον επαναστατικό αγώνα γαμώτο? Δηλαδή εάν παίθεναν και οι 40 αστυνομικοί τί θα άλλαζε παραπάνω από το να βγεί νόμος που να επιτρέπει σοτυς αστυνομικούς να σε κάνουν μακαρίτη για ψύλλου πήδημα (άλλο που δεν θέλει η μπουρζουαζία! να σε γαμάν και μην κουνιέται μύγα!). Ξέρεις γιατί οι αντιεξουσιαστές έχουν σαν οπλίτες παιδιά και πιτσιρικάδες? Διότι αυτοί είναι οι πλέον αφελείς! Τι άλλο μπορεί να είναι κάποιος που πιστεύει ότι με το να δημιουργήσει χάος και να καταφέρει να διαλύσει τις δομές μιας κοινωνίας συνεπάγεται με το να ξαναφτιαχτεί μια ηθική ωραία κοινωνία? Για να μήν τον πώ μαλάκα τον λέω αφελή! Ρε άμα διαλυθεί η πολιτική δομή της ελλάδας και πρέπει να ξαναφτιαχτεί από την αρχή η χώρα, θα χρειαστούν λεφτά! Περιμένετε από τους καθοθηγητές σας, να τα πάρουν με το ζόρι?!? χαχα! Σε μια βδομάδα η Ελλάδα θα έχει προσαρτηθεί στην Αμερική. Η ισονομία και η ισηγορία θα επικρατήσουν ? Αρχίδια! Δεν διαβάζετε λίγο ιστορία πρώτα να δείτε τι έλεγε ο Λενιν για το ποίος τελικά κυβερνούσε τους μπολσεβίκους? Ο τσάρος απέρριψε την πρόταση των λόμπυ για δημιουργία της "εθνικής τράπεζας της ρωσίας" και τον καθαρίσανε σε 3 χρονάκια (μέσω λένιν). Φυσικά η συγκεκριμένη εθνική τράπεζα, όπως και κάθε "εθνική" σε κάθε κράτος, δεν ανήκει στο κράτος... όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν, οι υπόλοιποι ραντεβού στο επόμενο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας και συμπαράστασης ή στην προσεχή κατάληψη του δημοτικού σχολείου της γειτονιάς. Μαλάκες ανιστόρητοι. (Η τρίτη διαθνής και ο επαναστατικός μαρξισμός κοσμούν την βιβλιοθήκη μου από τότε που ήμουν πιτσιρικάς...) Η διαφορά μας φίλοι αντεξουσιαστές είναι ότι κατάλαβα πολύ καλά τι γράφουν αυτά τα βιβλία και γιαυτό διαφώνησα. Αν δεν γουστάρετε φασιστικές απόψεις (και καλώς πράττετε, τουλάχιστος μάθετε το δόγμα σας). Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καταγγέλω το athens.indymedia για φασιστική συμπεριφορά.
    Ενώ εμφανίζει κάθε είδους αναρχικούληδες υβριστές, ένα σχόλιο που έστειλα το διέγραψαν σε 35sec!!!
    Κι όταν το ξανάστελνα μου βγάζανε λάθος κωδικό ασφαλείας!
    αυτό ήταν:
    Ανατρέχοντας στην ιστορία του indy : http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=29202
    βρήκα τις μαμάδες
    που φιλοξενούν έναν επαναστάτη(!!!!!) :
    http://www.epohi.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1928&Itemid=1
    που δεν το βάζει κάτω παρ όλο που 3 βδομάδες πριν είχε γίνει ρόμπα:
    http://www.youtube.com/watch?v=S1zVXa3kHbA
    ρε σεις
    μήπως εδώ είναι παιδικός σταθμός για αναρχικούλια και δήθεν που παίζουν όσο οι μαμάδες τους πλέκουν πίσω απ το παραβάν τη φανέλα της εξουσίας με το ΠΑΣΟΚ;:
    http://www.epohi.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1934&Itemid=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ φιλοσοφημένες βλακείες.
    Είτε ερασιτέχνες είτε αρχάριοι οι εγληματίες είναι εγκληματίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΟΧΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα παραθέσω μερικά αποσπάσματα από την απολύτως κορυφαία μελέτη περί τού φαινομένου τής «επαναστατικής» τρομοκρατίας. Ένα βιβλίο γραμμένο με κλασική λιτή καθαρότητα, αντάξια αρχαιοελληνικού πολιτικού συγγράμματος (άλλωστε ο συγγραφέας του διαθέτει ισχυρή ελληνική και λατινική πνευματική βάση). Πρόκειται για το απαγορευμένο στην πατρίδα του Ιταλία, «Περί της Τρομοκρατίας και του Κράτους» (1979), τού σιτουασιονιστή αναρχικού Τζιανφράνκο Σανγκουινέτι (εκτός από την απαγόρευση του βιβλίου, ο συγγραφέας κυνηγήθηκε από το ιταλικό ευρωσταλινικό Κ.Κ., το οποίο οργάνωσε μια απόπειρα δολοφονίας του αλλά, δέχτηκε και τα ιδεολογικά πυρά της Ιταλικής Αναρχικής Ομοσπονδίας επειδή σχολίασε δυσμενώς ορισμένες απαρχαιωμένες θέσεις της).
    Έτσι θα γίνει αντιληπτό έως πού μπορεί να φτάσει το Κράτος, το ησιόδειο αυτό αδέρφι τού Φόβου και της Βίας, προκειμένου να σώσει την πληγείσα υπόληψη των παντελώς αναξιόπιστων ταγών και θεσμών του. Αλλά και να συσπειρώσει γύρω του τον χαμερπή συρφετό των «αγανακτισμένων» -και χεσμένων- «νοικοκυραίων». Π.χ. φυτεύοντας θανάσιμες σφαίρες ακόμα και σε δικούς του υπαλλήλους, είτε πρόκειται για ένα αναλώσιμο μπικουτί του πολιτικού Θεάματος (βλ. Μπακογιάννης ), είτε για έναν ασήμαντο -και εξίσου αναλώσιμο- δάρτη συνταξιούχων, ΜΑΤατζή.
    Ούτως ή άλλως για την τρομοπροβοκάτσια επιβεβαιώνεται αυτό που έλεγε και ο Γκυ Ντεμπόρ: «μέσα στον πραγματικά ανεστραμμένο κόσμο (σ.σ. του Θεάματος) το αληθινό είναι μια στιγμή του ψεύτικου».

    (Σημείωση: όπου διαβάζετε «Ερυθρές Ταξιαρχίες», αντικαθιστάτε με «17 Νοέμβρη», ή οποιοδήποτε άλλο καλοστημένο ημεδαπό παράρτημα τής Ε.Υ.Π.. Επίσης όπου διαβάζετε ονόματα «θυμάτων» της ιταλικής τρομοπροβοκάτσιας, αντικαθιστάτε με «δικούς» μας, «Παύλους», «Διαμαντήδες» κλπ. Αυτό αρκεί για να ανταμειφθείτε με μιά χωρίς κενά –και, κυρίως, πειστική- ανάλυση της ελληνικής μεταπολιτευτικής κατάστασης).

    ΤΖΙΑΝΦΡΑΝΚΟ ΣΑΝΓΚΟΥΙΝΕΤΙ – ΠΕΡΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΣ
    (εκδόσεις ύψιλον/βιβλία, Αθήνα 1982, μετάφραση Κώστας Κουρεμένος)
    «Όλες οι πράξεις τρομοκρατίας, υπήρξαν ή είναι είτε επιθετικές, είτε αμυντικές πράξεις. Για παράδειγμα επιθετικές πράξεις τρομοκρατίας είναι οι απόπειρες των Παλαιστινίων και των Ιρλανδών. Αντίθετα, αμυντικές είναι για παράδειγμα, η βόμβα της πλατείας Φοντάνα ή η απαγωγή του Άλντο Μόρο.
    Στην επιθετική τρομοκρατία προσφεύγουν οι απελπισμένοι και οι πλανημένοι . Στην αμυντική τρομοκρατία, αντίθετα, προσφεύγουν πάντα και μόνο τα κράτη, είτε επειδή βρίσκονται βαθιά μέσα σε μια σοβαρή κοινωνική κρίση, όπως το ιταλικό κράτος, είτε επειδή τη φοβούνται, όπως το γερμανικό κράτος (σ.σ.: ανέκαθεν και το ελληνικό κράτος φοβόταν τα χειρότερα).
    Η αμυντική τρομοκρατία των Κρατών ασκείται είτε άμεσα είτε έμμεσα. Αν τα Κράτη προσφύγουν στην άμεση τρομοκρατία, αυτή πρέπει να στραφεί εναντίον του πληθυσμού. Αν, αντίθετα, τα Κράτη αποφασίσουν να ανατρέξουν σε μιαν έμμεση τρομοκρατία, αυτή πρέπει να φαίνεται πως στρέφεται εναντίον τους –όπως για παράδειγμα συνέβη στην υπόθεση Μόρο.
    Όλες οι μυστικές τρομοκρατικές ομαδούλες οργανώνονται και διευθύνονται από μιαν ιεραρχία κρυφή και στους ίδιους τους αγωνιστές της παρανομίας, που καθρεφτίζει τέλεια τον καταμερισμό δουλειάς και των ρόλων, όπως τον βρίσκουμε σ’ ετούτη την κοινωνική οργάνωση: πάνω αποφασίζουν, κάτω εκτελούν. Η ιδεολογία και η στρατιωτική πειθαρχία προφυλάσσουν την αληθινή ηγεσία από κάθε κίνδυνο και την βάση από κάθε υποψία. Οποιαδήποτε μυστική υπηρεσία μπορεί να σκαρώσει μιαν «επαναστατική» ονομασία και να διαπράξει ορισμένες απόπειρες που θα καλοδιαφημιστούν από τον τύπο. Ξεκινώντας από αυτές θα της είναι εύκολο να συμπήξει μια μικρήν ομάδα από αφελείς αγωνιστές και να την διευθύνει με την μεγαλύτερη ασυδοσία. Μα στην περίπτωση μιας τρομοκρατικής ομαδούλας που έχει ξεπηδήσει αυθόρμητα, τίποτα στον κόσμο δεν είναι πιο εύκολο για τα ειδικά σώματα του Κράτους από το να παρεισφρύσουν σ’ αυτήν και, χάρη στα μέσα που διαθέτουν και στην άκρα ελευθερία ελιγμών που έχουν, να φτάσουν σε απόσταση βολής από την αρχική ηγεσία και να πάρουν τη θέση της, είτε με συγκεκριμένες συλλήψεις την κατάλληλη στιγμή, είτε με το σκότωμα των πρώτων αρχηγών. Αυτό κατά κανόνα γίνεται σε μιαν ένοπλη σύγκρουση με τις «δυνάμεις της τάξης», που έχουν ειδοποιηθεί για την επιχείρηση από τους ανθρώπους τους μέσα στην οργάνωση. (σ.σ. σας θυμίζουν όλα αυτά -που υπενθυμίζω ότι γράφηκαν το 1979- τον τρόπο «εξάρθρωσης» της 17 Νοέμβρη, λίγο πριν τα… olympic games τού 2004;)
    Από εδώ και πέρα οι παράλληλες υπηρεσίες του Κράτους μπορούν να διαθέτουν όπως τους αρέσει έναν απόλυτα αποτελεσματικό οργανισμό, φτιαγμένο από απλοϊκούς ή φανατικούς αγωνιστές, που το μόνο που ζητάει είναι να τον κατευθύνουν. Η αρχική τρομοκρατική ομαδούλα, που είχε γεννηθεί από τις αυταπάτες των μελών της γύρω από τις δυνατότητες μιας αποτελεσματικής στρατηγικής επίθεσης, αλλάζει εγκεφάλους και γίνεται απλά και μόνο ένα αμυντικό παράρτημα του κράτους. Από την πλατεία Φοντάνα ως την απαγωγή του Μόρο, αυτό που άλλαξε ήταν μόνο οι στόχοι που χτύπησε κάθε φορά η αμυντική τρομοκρατία, αλλά εκείνο που δεν μπορεί ποτέ να αλλάξει στην άμυνα είναι ο σκοπός. Και ο σκοπός έχει πράγματι μείνει ο ίδιος: δηλ. να πιστέψει όλος ο πληθυσμός, που πια δεν ανέχεται, ή πολεμάει αυτό το Κράτος, πως έχει τουλάχιστον έναν εχθρό από κοινού με αυτό, απ’ τον οποίο το Κράτος τον προστατεύει, φτάνει να μην αμφισβητείται από κανένα. Ο πληθυσμός που είναι γενικά εχθρικός προς την τρομοκρατία, κι όχι αναίτια, πρέπει λοιπόν να συμφωνήσει πως τουλάχιστο σ’ αυτό, έχει ανάγκη το Κράτος, στο οποίο όμως πρέπει να εκχωρήσει τις πιο πλατιές εξουσίες ώστε να μπορέσει αυτό να αντιμετωπίσει με νεύρο το επίπονο έργο της κοινής άμυνας μπροστά σε έναν εχθρό σκοτεινό, μυστήριο, ύπουλο, ανελέητο και, με μια λέξη, χιμαιρικό. Χωρίς την κακία του Διαβόλου, η άπειρη αγαθοσύνη του Θεού δεν θα μπορούσε να φανερωθεί και να εκτιμηθεί όσο πρέπει.
    Το Κράτος εξασθενημένο στο έπακρο από όλες τις επιθέσεις που δέχεται, αυτό και η οικονομία του εδώ και δέκα χρόνια καθημερινά, από το προλεταριάτο από τη μια μεριά και από την αναξιότητα των δικών του διαχειριστών από την άλλη (σ.σ.: βλ. το ελληνικό κράτος της τελευταίας τουλάχιστον δεκαπενταετίας), βρίσκει έτσι έναν τρόπο να σωπαίνει και για το ένα και για το άλλο: αναλαμβάνει με επισημότητα να σκηνοθετήσει το θέαμα της πανίερης άμυνας μπροστά στο τέρας της τρομοκρατίας.
    Η τρομοκρατία και η «έκτακτη ανάγκη», η κατάσταση αδιάκοπης έκτακτης ανάγκης και «επιφυλακής» αυτά είναι τα μόνα υπαρκτά προβλήματα. Όλα τα υπόλοιπα αποτραβιώνται, ξανασπρώχνονται πίσω στο κοινωνικό ασυνείδητο, μπροστά στη σοβαρότητα του ζητήματος της «δημόσιας τάξης». Και μπροστά στο καθολικό καθήκον της υπεράσπισής της, όλοι καλούνται να γίνουν καταδότες, δειλοί, η ανανδρία γίνεται υπέρτατη αρετή, ο φόβος πάντα δικαιολογείται, το μόνο «θάρρος» που δεν σε ατιμάζει είναι το να εγκρίνεις και να υποστηρίζεις όλα τα ψέματα, τις υπερβασίες και τις ανομίες του Κράτους. Αφού η σημερινή κρίση δεν αφήνει απ’ έξω καμία χώρα του πλανήτη, δεν υπάρχει πια κανένα γεωγραφικό σύνορο της ειρήνης και του πολέμου, της ελευθερίας και της αλήθειας: αυτό το σύνορο περνάει μάλλον από το εσωτερικό κάθε χώρας και το κάθε Κράτος παίρνει τα όπλα και κηρύχνει τον πόλεμο στην αλήθεια.
    Όλοι λοιπόν θα συμφωνήσουν πως το Κράτος δεν μπορεί να κάτσει να το δολοφονήσουν χωρίς να αμυνθεί: και όποιο και να είναι το τίμημα, αυτή η άμυνα είναι ιερό και επιτακτικό καθήκον του καθενός. Κι αυτό γιατί η Δημοκρατία είναι δημόσια, το Κράτος είναι ολονών.
    Γι’ αυτό και μόνο τράβηξε σε τέτοιο μάκρος το ψυχομάχημα του Μόρο, ώστε να μπορέσει ο καθένας να παρακολουθήσει με άνεση όλο το θέαμα της απαγωγής (σ.σ. από τις Ερυθρές Ταξιαρχίες) καθώς και την προσποιητή συζήτηση γύρω από τις διαπραγματεύσεις, διαβάζοντας περίπαθα γράμματα και ανελέητα μηνύματα από τις σκιώδεις Κόκκινες Ταξιαρχίες, που θα συγκέντρωναν την περιφρόνηση του απλοϊκού κόσμου και των μωρών ανθρώπων, δίνοντας έτσι σε όλη την υπόθεση μια κάποια σαθρή αληθοφάνεια και στο συλλογικό ψυχόδραμα έναν λόγο για να εκδηλωθεί. Στο μεταξύ η άπραγη παρακολούθηση και η γενική παθητικότητα θα παρέμεναν αδιατάραχτες και αυτό είναι που μετράει περισσότερο.
    Όλοι επομένως είναι θελημένα, ή αθέλητα θύματα αυτού του νιοστού ψέματος του Κράτους: οι εξωκοινοβουλευτικοί και οι αριστεροί διανοούμενοι παραδέχονται βέβαια πως το Κράτος χρησιμοποιεί πάντα την τρομοκρατία, κατόπιν εορτής, μα δεν μπορούν να καταλάβουν πώς μπορεί το ίδιο να προσφύγει στη τρομοκρατία, σκοτώνοντας τον πιο «εξέχοντα» εκπρόσωπό του. Να λοιπόν γιατί μιλάω για ιστορική άγνοια: κανένας δεν γνωρίζει χίλια μύρια παραδείγματα όπου Κράτη που βρίσκονταν σε κρίση κοινωνική, εξόντωσαν ακριβώς τους πιο προφανείς εκπροσώπους τους, με την πρόθεση και την ελπίδα να ξεσηκώσουν και να διοχετεύσουν κατάλληλα μια γενική –μα συνήθως εφήμερη- αγανάκτηση εναντίον των εξτρεμιστών και των δυσαρεστημένων. Για να μην αναφέρω παρά μόνο ένα ανάμεσα στα χίλια τέτοια ιστορικά παραδείγματα, θα θυμίσω πως οι τσαρικές μυστικές υπηρεσίες, η επίφοβη Οχράνα, έβαλε να σκοτώσουν στις 28/7/1904 ούτε λίγο ούτε πολύ τον υπουργό Εσωτερικών Πλέχβε και επειδή δεν τους φάνηκε τούτο αρκετό, έβαλαν λίγο αργότερα και σκότωσαν στις 17/2/1905, τον μεγάλο δούκα Σέργιο, θείο του τσάρου, άντρα με μεγάλη επιρροή και αρχηγό της στρατιωτικής περιφέρειας της Μόσχας (σ.σ. και θα κόλωναν οι «δικοί» μας τής Ε.Υ.Π. / 17 ΝΟΕΜΒΡΗ/ «ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ» ΑΓΩΝΑ, μπροστά στον κάθε εφεδρικό κομματικό δελφίνο, ή στον κάθε ασήμαντο μπατσάκο που δέρνει συνταξιούχους και χουφτώνει συλληφθείσες μαθήτριες;)
    Κι όπως και να’ χει πρέπει να σημειώσουμε πως μια εξουσία που βρίσκεται σε δύσκολη θέση μοιάζει πάντα με κάθε άλλη εξουσία που βρίσκεται σε δύσκολη θέση, όπως μοιάζουν πάντα η συμπεριφορά τους και ο τρόπος που ενεργούν»..

    Οποιεσδήποτε (παν)ομοιότητες με την σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα είναι μήπως εντελώς συμπτωματικές;
    Είναι τυχαίο που ο Διαμαντής (όχι το φιδάκι αλλά ο ΜΑΤατζής που δέρνει συνταξιούχους και μαθήτριες), πυροβολήθηκε από την ΕΥΠ / «ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ» ΑΓΩΝΑ, λίγο πριν το τέλος των χριστουγεννιάτικων σχολικών διακοπών και την –προαναγγελθείσα- επιστροφή των οργισμένων μαθητών, όχι στα μίζερα και αδιέξοδα θρανία αλλά, στους δρόμους;
    Είναι τυχαίο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εάν δεν είναι μισθωμένοι από τη CIA οι δειλοί του επαναστατικού αγώνα είναι απλά επαναστάτες του τίποτα.
    Rebels without a cause, που λέγανε και στην αμερική πριν από 50 χρόνια.
    Ίσως κάποτε να ωριμάσουν, ποιός ξέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ότι και να είναι ΚΑΘΕ «ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ» για τον κοσμάκι είναι χαφιέδες, τίνος δεν ξέρω αλλά Χ Α Φ Ι Δ Ε Σ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ, όπως ήταν και η 17 Νοέμβρη ΚΑΙ το μόνο που πετυχαίνουν αυτές οι «οργανώσεις» είναι το κατεστημένο να βρίσκει δικαιολογίες να μας μπήγει πιο βαθιά το μαχαίρι του στην καρδιά και στο μυαλό.
    Μήπως με τις ενέργειες τους ο λαός εκτός από Ε Ν Τ Π Ω Σ Ε Ι Σ έχει δει τίποτα καλό,
    Ο Χ Ι.
    Μήπως σταμάτησαν οι κλεψιές στο δημόσιο από όποιον μπορεί και θέλει;
    Μήπως σταμάτησαν ή φρέναραν τα κάθε είδους σκάνδαλα;
    Μήπως σταμάτησαν οι Κουμπαριές;
    Απλά ο Α μεγαλολεφτάς έβαλε μπράβους, λεφτά δεν θα του λείψουν κι ούτε θα τα χάσει, από την εφορία θα του εκπέσουν τα περισσότερα.
    Το κράτος με τα δικά μας λεφτά του έδωσε αστυνομικούς να τον προσέχουν μην πάθει ο κόλος του, στον Β τραγουδιστή πάλι το κράτος πάλι με δικά μας λεφτά του έδωσε αστυνομικούς να τον προσέχουν, στον Γ δημοσιογράφο με δικά μας λεφτά πάλι αστυνομικούς, και σε όσους άλλους φοβούνται και έχουν τα μέσα αστυνομικούς πάλι με δικά μας λεφτά.
    Πόσες χιλιάδες αστυνομικοί είναι στην φύλαξη διαφόρων που έχουν τα μέσα;
    Ποιος τους πληρώνει;
    Και πόσες φορές εξευτελίζονται από τους ίδιους που έχουν αναλάβει την φύλαξη τους;
    Εκτός από αυτά το σοβαρότερο είναι ότι με τις πράξεις τους ενισχύετε το αστυνομικό κράτος εις βάρος πάλι του λαού, θα μου πείτε ένας φιλήσυχος άνθρωπος τι έχει να φοβηθεί από τους μηχανισμούς καταστολής; Και μόνο που τους πληρώνει του φτάνουν και του περισσεύουν, άσε την κακιά στιγμή.
    Για αυτό το λέω και το ξαναλέω, όλοι τους είναι Σ Κ Ο Τ Ε Ι Ν Α Ο Ρ Γ Α Ν Α είτε της ντόπιας εξουσίας είτε άλλων κύκλων από το εξωτερικό.
    Τι δουλειά είχε πχ. Η 17 Νοέμβρη με τον Τούρκο ; Η Τουρκία έχασε ένα πολίτη, η Ελλάδα σύρθηκε γονατιστή να ζητά συγνώμες και από την Τουρκία αλλά και να δίνει διαβεβαιώσεις λες και μπορούν να τηρηθούν ότι δεν θα ξανασυμβεί.
    Σκότωνε ή δεν σκότωνε κατά παραγγελία η οργάνωση αυτή;
    Τι δουλειά είχε με τον Μπακογιάννη, πιο ήταν το κακό που είχε κάνει στην χώρα μας; Μήπως θυμάστε ή βλέπετε τις άμεσες και μακροχρόνιες επιπτώσεις αυτής της δολοφονίας;
    Για αυτό κύριοι και κυρίες του «επαναστατικού αγώνα» και όποιου άλλου «αγώνα» είσαστε εχθροί του λαού, είσαστε χαφιέδες, είσαστε πουλημένα τομάρια, είσαστε μισθωτοί δολοφόνοι, είσαστε αλήτες που ντύνετε τις πράξεις σας με δήθεν αντίθεση προς την εξουσία.
    ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ,
    ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΗΔΕΝΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αυτη η εδοχη της τρομοκρατιας το γραφε και η ουγια ειναι made by Ν.Δ.εχουν βγει οι πατριδοκαυλοι και οι στρατοκαυλοι παγανια.εξαλλου ο μπουλης ηθελε να γινει στρατιωτικος.βρε αμε στοδιαλα εσεις και η αισθητικη σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΑ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πρός τον Ανώνυμο των 6:57.

    Καταρχήν χίλια μπράβο που διαθέτεις βιβλία της φιλοσοφικής βιβλιοθήκης των εκδόσεων ύψιλον. Κατα δεύτεον όμως πρέπι να μην ξεχνάς ότι η συγκεκριμένη σειρά βιβλίων είναι φιλοσοφική εκδοχή της "αριστεράς" σε όλα τα συγράμματα της.
    Χαίρομαι που βρίσκεται και κάποιος άνθρωπος να μετατοπίζει το "ποίοι πυροβόλησαν" τον αστυνομικό, στο "γιατί τον πυροβόλησαν". Σου λέω λοιπόν τα εξής... θα φύγω λίγο εκτός θέματος αλλά θα καταλάβεις γιατί.

    1ον Απόφαση της Αριστεράς του Τσιμερβαλντ-Βέρνη-Ελβετία 1915...
    "Είναι καθήκον των σοσιαλιστών ...να προωθήσουν και να κάνουν ότι είναι δυνατό για να μετατρέψουν τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο μεταξύ των λαών σε εμφύλιο πόλεμο για την κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας από την εργατική τάξη" Εισηγητής- Λένιν (μιλάει για τον Α παγκόσμιο πόλεμο).
    2ον 9 Νοέμβρη 1918. Η επανάσταση στην Γερμανία πετυχαίνει και την εξουσία αναλαμβάνουν τα εργατικά και στρατιωτικά συνδηκάτα. To SPD και το USPD επειδή δεν ανέλαβαν εξουσία,με πολιτικό τέχνασμα, κρίνουν ότι είναι αντιδημοκρατική η εξουσία αυτή?!? και την αναλαμβάνουν προδωτικά οι ίδιοι! (η γνωστή δημοκρατία της Βαΐμάρης)!!!
    3ον Στην κομμουνιστική ή 3η διεθνή, ο Λένιν προσπαθεί να αποκυρήξει τα σοσιαλιστικά κόμματα τύπου SPD αλλά και να μην ενισχύσει τους αναρχοσοσιαλιστές (στην ισπανία ήταν περίπου 1.000.000 κόσμος), οπότε και θέτει 21 όρους για τη λειτουργία των κομμουνιστικών κομμάτων. Παράλληλα αναθέτει στος Τροτσκυ να "πείσει" τους αναρχοσοσιαλιστές για την αναγκαιότητα ύπαρξης κόμματος. Πρίν το συνέδριο των 21 όρων, ο Λένιν λέει "Σύντομα μετά την νίκη της προλεταριακής επανάστασης σε μία τουλάχιστον από τις ανεπτυγμένες χώρες, θα προκύψει μια αλλαγή που θα πάψει την Ρωσία από πρότυπο!". (Δεν κατάλαβες οπότε σου εξηγώ)Γνώριζε λοιπόν ότι υπήρχε τρόπος να εφαρμοστεί ο σοσιαλισμός στην πραγματική του βάση, έξω από τo Ρωσικό δικτατορικό πρότυπο ή το καπιταλιστικό σοσιαλιστικό Γερμανικό και έτρεξε να προλάβει να θεσμοθετήσει τον αρχιφασισμό! Στους 21 όρους λοιπόν διαβάζουμε..
    "Το σύνολο του κομματικού τύπου πρέπει να βρίσκεται στα χέρια αφοσιωμένων κομμουνιστών...Δεν επιτρέπεται τα δημοσιογραφικά όργανα να κάνουν ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥΣ (έτσι λέει την ελευθερία λόγου!) και να ασκούν πολιτική που δεν είναι σύμφωνη με την πολιτική του κόμματος"επίσης λέει "αυτό που χρειαζόμαστε δεν είναι άμορφα συνδικάτα αλλά κόμματα που έχουν οργανωτική εμπειρία και πυρήνες που να μπορούν να οδηγούν την εργατική τάξη στο σωστό δρόμο" και ποιος είναι αυτός ο δρόμος???
    "Τα κόμματα που ανήκουν στην Κομμουνιστική διεθνή πρέπει να λειτουργούν σύμφωνα με την αρχή του δημοκρατικού συγκεντρωτισμού?!?(νέα πατέντα! Δηλαδή με δημοκρατικό τρόπο να συσσωρρεύεται η εξουσία!)Το κομμουνιστικό κόμμα πρέπει να δίνει προτεραιότητα στην σιδερένια πειθαρχία και να δίνει ουσιαστικές εξουσίες στην κεντρική ηγεσία που θα ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΛΩΝ!!!" Άκου παράνοια! δηλαδή να σου πεί η κεντρική εξουσία "πήγαινε πνίξου" και να πας επειδή εμπιστεύεσαι τις αποφάσεις της!
    Παραθέτω ακόμα και το εξής...
    Κατά τη δεύτερη διεθνή στην Βαστίλλη στις 14 Ιουλίου 1889, ο "ανθρωπιστής" Καρλ Μαρξ, (ανηψιός της γυναίκας του ρότσιλντ της αγγλίας.. το αναφέρω για να μην νομίζουμε ότι δεν είχε τεράστιες οικονομικές πηγές και του αποδίδουμε μόνο το φιλοσοφικό χάρισμα) ΑΥΤΟΑΝΑΚΥΡΗΧΘΗΚΕ διάδοχος (αρχηγός δηλαδή) της Διεθνούς Ένωσης Εργαζομένων. Και κάτι τελευταίο είναι ότι εξ ορισμών του ο κομμουνισμός δεν κάνει αναφορά στις εκλογές. Θεωρεί ότι το επαναστατικό κίνημα των εργατών οφείλει να αναλάβει την εξουσία με την βία, προς όφελος των εργατών σε μια διεθνή βάση.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
    Για να αυτοαποκαλεστείς κομμουνιστής δεν φτάνει να υπερασπίζεσαι συναισθηματικά την εργατιά.
    Πρέπει να συμφωνείς με τα εξής:
    1ον) Με την ιδέα της παγκοσμιοποίησης και την απόταξη των εθνικών σου φρονημάτων ακόμα και στο βαθμό δημιουργίας εμφύλιας σύρραξης.
    2ον) Με την αποδοχή του να εκτελείς αυτά που σου υπαγορεύει η κεντρική επιτροπή με απόλυτη εμπιστοσύνη
    3ον) Με την αποδοχή της εργατικής εξουσίας έξω από δημοκρατικές διαδικασίες (δικτατορία του προλεταριάτου χωρίς εκλογές)
    4ον) Την αποδοχή του να ορίζεται ο αρχηγός σου αυθαίρετα από εμπιστοσύνη στην κεντρική επιτροπή.

    Εάν λοιπόν αποδεχθείς τα παραπάνω τότε αδίκως θα αποκελασθείς αρχιφασίστας και προδότης? Εάν όχι, τότε δεν θεωρείσαι κομμουνιστής αλλά αριστερίζων. Και τα δύο λοιπόν ελληνικά ενδοκοινοβουλευτικά κόμματα είναι αριστερίζοντα και όχι κομμουνιστικά όπως ορίζει το πλαίσιο της Γ κομιτερν. Είναι μέγιστη ανοησία και καιροσκοπικό φαινόμενο, να καρπώνεται ο συριζα οποιαδήποτε αντιδραστική προτοβουλία, δεδομενου ότι κατα κανόνα εκφράζει τον ρεφορμισμό, ο οποίος ιστορικά δοκιμάστηκε και απέτυχε, αφού συνέτεινε στις πρακτικές του καπιταλισμού. Μην τρέφετε αταπάτες ότι κάτι γίνεται στο εσωτερικό της κοινωνίας κατά τη σύγκρουση με αστυνομία ή κράτος. Ολα ή κατευθύνονται ή καταπνίγονται. Συμφωνώ λοιπόν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει αυτόνομος "επαναστατικός αγώνας" όπως και δεν ηπήρξε αυτόνομη "17Ν" κατά τη γνώμη μου.
    Ξεκολήστε από τον ξεπερασμένο κομμουνισμό και ψάξτε να βρείτε τρόπους να διορθωθούν οι σύγχρονοι οικονομικοί νόμοι, ώστε να μιλάμε για κοινωνικό φιλελλευθερισμό και όχι για συγκεντρωτικό σοσιαλισμό. Θέλουμε να εξυπηρετείται το κοινό όφελος. ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΔΑΝΕΙΑ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΠΛΗΣΤΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΥ "ΤΟΚΟΥ". Κανένα ευρώ βοήθειας σε καμία τράπεζα. Πολιτικοποιήστε τις πρωσοπικές σας απόψεις και μην τρέχετε πίσω από νόρμες του παρελθόντος, διότι έχει επιτυχθεί αυτό που αποκάλεσε ο τρότσκυ "ΒΥΘΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ!" (τότε έμοιαζε ουτοπικό, τώρα το ζούμε.)
    Αποδυναμώστε τις δυνάμεις που θέλουν μεγαλύτερη αστυνόμευση, μεγαλύτερη εκμετάλλευση, μεγαλύτερη εξουσία. Διαδηλώστε κατά των εμπόρων ναρκωτικών στην Ευριπίδου και τη Σοφοκλέους, να χετε την αμέριστη συμπαράσταση μας και όχι για ένα ατυχές συμβάν μίσους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ανώνυμος 6.57 πολύ καλό το σχόλιό σου, συμφωνώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρός τον Ανώνυμο των 3:40 μμ

    Τελικά μερικά από τα πιο σοβαρά πράγματα δεν τα διαβάζει κανείς στα ίδια τα θέματα των blogs, αλλά στα σχόλιά τους.
    Συγχαρητήρια, πάρα πολύ σωστή και ολοκληρωμένη ανάλυση. Ελπίζω να ξαναδώ τοποθέτησή σου και σε άλλα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προς τον «ΑΝΩΝΥΜΟ, 10 Ιανουάριος 2009 3:40 μμ»


    Αν αυτό που κατάλαβες είναι ότι οι «αριστερές» εκδόσεις «’Υψιλον» εξέδωσαν το –απαγορευμένο μάλιστα- βιβλίο ενός αναρχικού σαν τον Σανγκουινέτι, πρέπει να αρχίσεις να αναρωτιέσαι για την ικανότητά σου να αναπτύσσεις στοιχειώδεις συλλογισμούς.
    Επίσης, αν αυτό που κατάλαβες είναι ότι, παρ’ όλο που αναδημοσιεύω το κείμενο ενός σπουδαίου σύγχρονου αναρχικού -επιπλέον, αντιπαθέστατου στην ευρωαριστερά, άρα και στον ΣΥΡΙΖΑ- είμαι … αριστερός, τότε είσαι με τα μούτρα βουτηγμένος στις ιδεοληψίες σου.
    Όπως καταλαβαίνεις, τίποτα από όσα γράφεις δεν αφορά ούτε εμένα, ούτε το κλασικό πλέον κείμενο του Σανγκουινέτι, που αναδημοσίευσα. Μάλλον κάτι άλλο σε ενόχλησε και ήθελες απλώς να πείς τα δικά σου.
    Όσο για το ποιες είναι οι πολιτικές μου πεποιθήσεις, σου ξέφυγε το προφανές.
    Σού εύχομαι καλή λευτεριά από τα σχήματα στα οποία είσαι εγλωβισμένος.

    ΑΝΩΝΥΜΟΣ 6.57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε των 6:57

    Καταρχήν ίσως δεν κατάλαβες καλά αλλά συμφωνούμε στο από που προέρχεται η επίθεση του υποτιθέμενου Ε.Α.
    Το ότι ένα βιβλίο είναι απαγορευμένο και το δημοσιεύουν σε μία άλλη χώρα δεν σημαίναι απαραιτήτως ότι είναι και αληθές.
    Στην συγκεκριμένη περίπτωση κάτι τέτοιο δεν ισχύει διότι όπως σου είπα συμφωνούμε. Μια άλλη περίπτωση απαγορυμένου βιβλίου είναι του "ο αγών μου" του χίτλερ το οποίο απαγορεύεται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ.
    Δεν κατηγόρησα εσένα σε καμία περίπτωση αν αυτό κατάλαβες. Επειδή όμως απευθύνεσαι σε μένα και λές για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις, μάλλον εσένα σου ξέφυγε το προφανές. Δεν ανήκω σε καμία πολιτική παράταξη διότι καμία δεν με εκφράζει. Το άν εσένα σε εκφράζει η αναρχία και ταυτόχρονα ο διεθνισμός και οι επαναστατικές πρακτικές, δικαιολογεί απολύτως τον χαρακτηρισμό του φασίστα και απάτρη που μπορώ να σου αποδώσω. Εάν δεν κατάλαβες για ποιό λόγο, ξαναδιάβασε το κείμενο που έγραψα.
    Μάλλον πρέπει να σου ευχηθώ κι εγώ καλή λευτεριά από τους "γκουρού" της διανόησης και να σου προτείνω από τις ίδιες εκδόσεις να στρέψεις το ενδιαφέρον σου στην πιό επικοδομιτική κατ'εμέ σχολή της φρανκφούρτης.
    Κατ'εμέ , υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη από ποτε, αναθεώρησης των πολιτικών αλλά κυρίως των νομικών πλαισίων ώστε να δημιουργηθούν περισσότερο ηθικά κόμματα με συντριπτικά επαναστατικές ιδέες και όχι επαναστατικές πρακτικές με ιδέες ασυνάρτητες και αντιφατικές.
    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς τον «ΑΝΩΝΥΜΟ, 10 Ιανουάριος 2009 3:40 μμ»

    Μάλλον έχεις μπερδέψει τη σχολή της Φρανκφούρτης με τον εθνικισμό σου. Γιατί για να με αποκαλείς άπατρη, μόνο φασίστας και εθνικιστής μπορείς να είσαι.
    Το σίγουρο πάντως είναι ότι είσαι πού μπερδεμένος. Και ημιμαθής επίσης. Και νεοφώτιστος γενικότερα.
    Αφού νόμιζες ότι απευθυνόσουν σε αριστερό, ενώ τώρα παραδέχεσαι (χωρίς να το ομολογείς) ότι έκανες λάθος. Επίσης παραδέχεσαι (πάλι χωρίς να το ομολογείς) ότι οι εκδόσεις "ύψιλον" ίσως δεν είναι τόσο ...αριστερές αφού έχουν εκδώσει το βιβλίο ενός αναρχικού αντιπαθέστατου, ειδικά, στην ευρωαριστερά.
    Έχεις πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να σταματήσεις να αντιλαμβάνεσαι το τί σου λένε οι άλλοι χωρίς να τους κολλάς ετικέττες.
    Καλή ιδεολογική σταδιοδρομία.

    ΥΓ. Οι εκδόσεις "ύψιλον" έχουν εκδόσει και κείμενα της σχολής της Φρανκφούρτης...

    Ανώνυμος 6.57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. προς ανώνυμο 6:57.

    Ellinika katalavaineis?
    Έιπα...
    "η συγκεκριμένη σειρά βιβλίων είναι φιλοσοφική εκδοχή της "αριστεράς" σε όλα τα συγράμματα της" Τα εισαγωγικά μπήκαν για κάποιο λόγο.
    Είπα...
    "Συμφωνώ λοιπόν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει αυτόνομος "επαναστατικός αγώνας" όπως και δεν ηπήρξε αυτόνομη "17Ν" κατά τη γνώμη μου."
    Ότι γράφω δεν είναι για εσένα αποκλειστικά, είναι γενική διαπίστωση. Το γιατί μπορείς να θεωρηθείς κάλλιστα φασίστας και άπατρις περιγράφεται στου 21 όρους της κομιτερν. Αλλά εάν τους αρνείσαι λόγω αυτομονοσοσιαλισμού τότε ένας λόγος παραπάνω σειντείνει σε αυτό που σου λέω.
    Το όλο λάθος σε ότι είπα είναι ο χαρακτηρισμός "κοινωνικός φιλλελευθερισμός" διότι δεν ενοεί ούτε τον εθνικοσοσιαλισμό όπως κατάλαβε ίσως το μικρό σου μυαλό ούτε βέβαια και την αντιπαθέστατη νεα δημικρατία, αλλά ένα μπορείς να πείς "ρεφορμισμό" του καπιταλισμού στύλ νέας ζηλανδίας ή καναδά. Όταν έχω όλα τα συγγράμματα των "Υψιλον" από μαρκούζε,χάμπερμας,αντόρνο,φουκώ, δεν περιμένω να με πληροφορήσεις πού θα βρώ πληροφορίες για την σχολή της φρανκφούρτης.
    Σε παρακαλώ να ξαναδιαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά αυτά που έγγραψα και μετά να στέλνεις ευχολογια. Ξέρεις, η φιλοσοφία δεν είναι μόνο για να ρίχνεις γκόμενες, να καπνίζιες πίπα και να το παίζεις διανοούμενος. Ποτέ δεν με ενδιέφερε που ανήκεις, ούτε και αυτό προσπάθησα να μαντέψω (μαλακία η λογική σου αυτή).

    Υ.Γ. ... πάντα υπάρχουν περιθώρια προόδου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Προς Νetrino

    Δικέ μου έχεις φάει και γαμώ τα άσχετα μπερδέματα.
    Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις μόνος σου, δεν θα το προσπαθήσω φυσικά εγώ. Οπότε σηκώνω τα χέρια ψηλά.
    Λοιπόν, οκ, "νίκησες".

    Ανώνυμος 6.57

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *