Tου Θωμα Ακρωτηριανάκη Κυκλοφορει, όλο και πιο πολυ , μια παντελως ανυπόστατη φήμη ότι το 2013 θα γίνει δημοψήφισμα στην Κρήτη, για το αν ...
Tου Θωμα Ακρωτηριανάκη
Κυκλοφορει, όλο και πιο πολυ, μια παντελως ανυπόστατη φήμη ότι το 2013 θα γίνει δημοψήφισμα στην Κρήτη, για το αν θα μείνει στην Ελλάδα ή θα γίνει ανεξάρτητη.
Οι ανυπόστατες φήμες αυτες στηρίζονται σε παρερμηνεία ενος πολύπλοκου σημείου της Συνθήκης του Λονδίνου του Μαΐου του 2013 ή και κάποιου "ιδωτικου συμφωνητικου", που θεωρείται λαθεμένα ότι δήθεν αποτελει όρο για δημοψήφισμα μετα απο 100 χρόνια. Μπερδεύτηκε και ο αείμνηστος Νίκος Κακαουνάκης που σε εκπομπη στο MEGA, γύρω στις 9.40 π.μ. την Κυριακη 21 Δεκ. 2008, μίλησε για το αν η Συνθήκη έχει τέτοιον όρο και είπε ότι ...
"το'χω ψάξει κι ακόμα να βρω άκρη", δείτε και ακούστε τον εδω : http://www.youtube.com/watch?v=ikPTGBKECPo&feature=geosearch
Πάντως,προσωπικα πιστεύω ότι γενικα,συμφέρει ένα έθνος να διασπαστει κρατικα, αν και μόνο αν αυτο δεν το θέλει,δεν το προτιμάει το ιμπεριαλιστικο σύστημα.

XAMENO KOΡΜΙ!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως τελικά είναι καλό για την υπόλοιπη Ελλάδα να ξεφορτωθεί αυτό το νησί; Ετσι κι αλλιώς ΠΑΣΟΚΟΙ ΚΟΨΟΧΕΡΗΔΕΣ του κερατά είναι το 90% αυτών των ανεγκέφαλων που ζουν εκεί! Οι υπόλοιποι είναι ευπρόσδεκτοι να έρθουν να ζήσουν στην Ελλάδα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑιντε και καλά μυαλά!!!
το 2013 πιθανό να έχουμε ακόμα το γιο της μαργαρίτας.....αλίμονο αν δίωξει 200.000 ψήφους.....
ΑπάντησηΔιαγραφήπαντως οι κρητικοί δε μας έχουν προσφέρει και πολλά
την κωλοοικογενεια, και το πασοκ με τους προδότες του...
να δούμε αν θα ανεξαρτητοποιηθούν που θα πρέπει να πληρώνουν στρατό, αστυνομία ανεξάρτητο κρατικό μηχανισμό
http://www.youtube.com/watch?v=IYalWdsMAzY
ακόμα δε γράψατε σχόλιο στους δοσίλογους;
κάντε ένα κόπυ πειστ ,τη διεύθυνση και αλλάξτε τους τα φώτα όπως σας το κάνουν
Δεν ήξερα οτι η οικογένεια Παπανδρέου είναι από τη κρήτη !!
ΑπάντησηΔιαγραφή¨Αχ φουκαρά, του 2:28,είσαι για κλάματα!!
Όσο για τον 2:16, πραγματικά έπρεπε να τον είχε ο Χιτλερ,για να πειραματίζεται !! είναι ο μόνος με IQ 00000000,1 !!!!!!!!Μπράβο
δεν αφηνετε τις μαλακιες και οι μεν και οι δε???? ειναι αδυνατον να ειστε τοσο μαλακες και μαλιστα τετοιες εποχες να λετε αυτες τις ακρως επικυνδινες σαχλαμαρες!!! κοφτε το εκτος και αν σας εχουν βαλει καποιοι που εχουν συμφερον να γραφετε αυτες τις παπαριες περι ανεξαρτησιας της κρητης και περι δημοψηφισματος....
ΑπάντησηΔιαγραφήοσο δε για καποιους βλακες που λενε αυτα τα χαριτωμενα "οτι η κρητη μπορει να αυτονομηθει, εχει τα παντα, μπορει μονη της να συνεχισει να υπαρχει" θα επρεπε να σκεφτουν οτι ολα η μαλλον σχεδον ολες οι περιοχες της χωρας μας μπορουν να αυτονομηθουν, να γινουν ανεξαρτητες....η πελοπονησο δεν εχει τα αντα???? γεωργια, κτηνοτροφια, αλιεια, τουρισμο, βουνα, θαλασσες, τα παντα!!! οπως και η μακεδονια, οπως και η θεσσαλια, η στερα ελλαδα, η ηπειρος!!! αυτα χρειαζονται βρε ζωα για να μπορει να επιβιωσει μια περιοχη, η ενα νησι???? ειστε τοσο ανεγκεφαλοι???? και μαλιστα να επιβιωσει στη σημερινη νεα ταξη πραγματων, στη παγκοσμιοποιηση......
αλλα ειπαμε μονο το αποιρο και η βλακεια δεν εχουν ορια....
ειμαι σιγουρος οτι αυτοι που γραφουν αυτες τις ηλιθιοτητες ειναι σιγουρα ψηφοφοροι των δυο μεγαλων κομματων-συμμοριων....(τοσο κοβει το μυαλο τους δηλαδη)
καλη σας νυχτα μαλακες
κολοοικογενεια θεωρειται οχι μονο αυτη των παπανδρεου αλλα και το μητσοτακεικο κυριε βλακα που εχεις τη μυγα και πιαστηκες μονος σου.....πως καταλαβες οτι "κολοοικογενεια" θεωρει το παπανδρεικο και οχι το αλλο σοι των μασωνων, το μητσοτακεικο?????
ΑπάντησηΔιαγραφήρε τι τραβαμε με δαυτους τους οπαδους των "σεμνων και ταπεινων¨" και τους σοσια-ΛΗΣΤΕΣ....
ειστε τοσο ζωα που ακομα και σημερα μετα απο ολα αυτα συνεχιζετε να τους υπερασπιθζεστε!!!!! τι αλλο βρε ηλιθιοι περιμενετε να σας κανουν για να σταματησετε αυτο το εγκλημα εδις βαρος της χωρας σας και το μελλον των παιδιων σας?????????
τωρα αρχιστε μαλακες να μαλωνετε για το ποιος ειναι λιγοτερο κλεφτης, για το ποιο απο τα δυο κομματα-συμμοριες εκλεψε πιο λιγα!!!!! κατι τετοιους καραγκιοζηδες σαν κι εσας βλεπουν και οι πολιτικαντηδες που ψηφιζετε και τριβουν τα χερια τους.....
μαλακες ε μαλακες που το δικος το κομπλεξ το πληρωνουν τα ιδια σας τα παιδια!!!! το μελλον τους βαζετε υποθηκη μαλακες....οσο δε για την ελλαδιτσα εσεις φταιτε που καταντησε ετσι και που σε λιγο καιρο θα ειναι μια χωρα διελυμενη και ξεπουλημενη.....ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ, ΜΕ ΤΗ ΨΗΦΟ ΣΑΣ....
εχουμε οτι μας αξιζει ακριβως, αυτοι μας αξιζουν, αυτους εχουμε....
Ευτυχώς που υπάρχει και ο Αινστάιν των 2:45 εδώ που τσίμπησε. ΟΥΣΤ ρε κοπρίτη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΩΣΗ Η ΘΑΝΑΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΠΕΡΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΟΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ. ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΝΕ ΣΤΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΤΟΥΣ ΤΖΙΠ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ ΤΗΣ ΑΠΕΧΘΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ. ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΕΓΡΑΦΕ ΤΟ «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ» ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ 1821 ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ 1841, 1858, 1866-9 1877-8, 1889, 1897-8 ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΕΓΡΑΦΑΝ «ΕΝΩΣΗ Η ΘΑΝΑΤΟΣ». ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΛΟΠΙΣΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΠΑΡΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ Η ΧΑΣΙΣΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΔΕΑ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΙΛ ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ» ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝΕ ΤΙΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΤΟΥΣ.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΒΗ ΧΑΝΙΑ 1252-1940 ISBN 960-235-368-6, ΣΕΛΙΔΑ 270:
«Την ημέρα που αποχώρησαν από τα Χανία τα στρατεύματά τους (13 Ιουλίου 1909), υπέστειλαν τις σημαίες τους και έμεινε να κυματίζει στο φρούριο του Φιρκά μόνο η σημαία της Αυτόνομης Κρητικής Πολιτείας.
Αυτό το περιστατικό βρήκαν ευκαιρία οι Χανιώτες πατριώτες να κατεβάσουν της σημαία της Αυτόνομης Κρητικής Πολιτείας και στη θέση της να υψώσουν την ελληνική σημαία.
Το γεγονός αυτό εξόργισε τις 4 δυνάμεις και προκάλεσε τις σφοδρότατες διαμαρτυρίες της Τουρκίας γιατί η υποστολή της σημαίας της Αυτόνομης Κρητικής Πολιτείας και την ύψωση της ελληνικής σημαίας αποτελούσε μεταβολή του πολιτικού καθεστώτος στην Κρήτη.
Για τους παραπάνω λόγους, οι πρόξενοι των δυνάμεων επέδωσαν διακοίνωση την κρητική κυβέρνηση, με αίτημα την άμεση υποστολή της ελληνικής σημαίας από το φρούριο του Φιρκά και την έπαρση της σημαίας της Αυτόνομης Κρητικής Πολιτείας.
Ούτε η κρητική κυβέρνηση διέταξε υποστολή της ελληνικής σημαίας ούτε και βρέθηκε κανείς πολίτης ή δημόσιος υπάλληλος να σύρει με τα χέρια του το σχοινί και να την υποστείλει, ούτε και τουρκοκρητικός ή άλλος οιοσδήποτε θα μπορούσε να πραγματοποιήσει την υποστολή γιατί γνώριζε καλά δεν θα προλάβαινε να πλησιάσει τον κοντό όπου ανέμιζε.
…………Μετά από συνεδρίαση των προξένων των 4 δυνάμεων στις 5 Αυγούστου 1909 το πρωί τα πολεμικά πλοία αγκυροβόλησαν έξω από το λιμάνι της πόλης των Χανίων. Χωρίς καθυστέρηση κάθε δύναμη αποβίβασε οπλισμένα αγήματα τα οποία ανέβηκαν στο φρούριο του Φιρκά. Από κάθε άγημα ένας ναύτης με αλφαβητική σειρά άρχισε να χτυπά την βάση του ιστού ο οποίος κόπηκε και έπεσε κάτω μαζί με την ελληνική σημαία.
Τότε μέτρησαν τον ιστό, τον έκοψαν σε τέσσερα ίσα κομμάτια και ο καθένας πρόξενος παρέλαβε και από ένα κομμάτι του ιστού για να φανεί πως έχουν την ίδια ευθύνη για την υποστολή και την απαγόρευση έπαρσης της ελληνικής σημαίας.»
ΕΝΩΣΗ Η ΘΑΝΑΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΠΕΡΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΟΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ. ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΝΕ ΣΤΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΤΟΥΣ ΤΖΙΠ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ ΤΗΣ ΑΠΕΧΘΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ. ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΕΓΡΑΦΕ ΤΟ «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ» ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ 1821 ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ 1841, 1858, 1866-9 1877-8, 1889, 1897-8 ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΕΓΡΑΦΑΝ «ΕΝΩΣΗ Η ΘΑΝΑΤΟΣ». ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΛΟΠΙΣΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΠΑΡΤΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ Η ΧΑΣΙΣΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΔΕΑ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΙΛ ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ «ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ» ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝΕ ΤΙΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΤΟΥΣ.
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΒΗ ΧΑΝΙΑ 1252-1940 ISBN 960-235-368-6, ΣΕΛΙΔΑ 270:
«Την ημέρα που αποχώρησαν από τα Χανία τα στρατεύματά τους (13 Ιουλίου 1909), υπέστειλαν τις σημαίες τους και έμεινε να κυματίζει στο φρούριο του Φιρκά μόνο η σημαία της Αυτόνομης Κρητικής Πολιτείας.
Αυτό το περιστατικό βρήκαν ευκαιρία οι Χανιώτες πατριώτες να κατεβάσουν της σημαία της Αυτόνομης Κρητικής Πολιτείας και στη θέση της να υψώσουν την ελληνική σημαία.
Το γεγονός αυτό εξόργισε τις 4 δυνάμεις και προκάλεσε τις σφοδρότατες διαμαρτυρίες της Τουρκίας γιατί η υποστολή της σημαίας της Αυτόνομης Κρητικής Πολιτείας και την ύψωση της ελληνικής σημαίας αποτελούσε μεταβολή του πολιτικού καθεστώτος στην Κρήτη.
Για τους παραπάνω λόγους, οι πρόξενοι των δυνάμεων επέδωσαν διακοίνωση την κρητική κυβέρνηση, με αίτημα την άμεση υποστολή της ελληνικής σημαίας από το φρούριο του Φιρκά και την έπαρση της σημαίας της Αυτόνομης Κρητικής Πολιτείας.
Ούτε η κρητική κυβέρνηση διέταξε υποστολή της ελληνικής σημαίας ούτε και βρέθηκε κανείς πολίτης ή δημόσιος υπάλληλος να σύρει με τα χέρια του το σχοινί και να την υποστείλει, ούτε και τουρκοκρητικός ή άλλος οιοσδήποτε θα μπορούσε να πραγματοποιήσει την υποστολή γιατί γνώριζε καλά δεν θα προλάβαινε να πλησιάσει τον κοντό όπου ανέμιζε.
…………Μετά από συνεδρίαση των προξένων των 4 δυνάμεων στις 5 Αυγούστου 1909 το πρωί τα πολεμικά πλοία αγκυροβόλησαν έξω από το λιμάνι της πόλης των Χανίων. Χωρίς καθυστέρηση κάθε δύναμη αποβίβασε οπλισμένα αγήματα τα οποία ανέβηκαν στο φρούριο του Φιρκά. Από κάθε άγημα ένας ναύτης με αλφαβητική σειρά άρχισε να χτυπά την βάση του ιστού ο οποίος κόπηκε και έπεσε κάτω μαζί με την ελληνική σημαία.
Τότε μέτρησαν τον ιστό, τον έκοψαν σε τέσσερα ίσα κομμάτια και ο καθένας πρόξενος παρέλαβε και από ένα κομμάτι του ιστού για να φανεί πως έχουν την ίδια ευθύνη για την υποστολή και την απαγόρευση έπαρσης της ελληνικής σημαίας.»
Είμαι υπέρ της (προσωρινής)
ΑπάντησηΔιαγραφήανεξαρτητοποίησης της Κρήτης,
αν και μόνο αν αυτή διευκολύνει
τον αγώνα,για την εκδίωξη των στρατιωτικών βάσεων των ΗΠΑ,για
την έξοδο απο το ΝΑΤΟ και την ΕΕ
και όταν ο αγώνας αυτός νικήσει,και στην Κρήτη και στην υπόλοιπη Ελλάδα,κρατική επανένωση.
Αφού το έψαξε ένα IQ της εμβελείας του κακαουνάκη και δεν βρήκε άκρη τότε είναι Βασιβουζούκοι, Οστρογότθοι, Βισιγότθοι, Αρειανοί, Πετσενέγκοι, Μαλτέζοι και Κογκολέζοι, α ξέχασα και Εβραίοι και Εβραίοι, που συνομωτούν για δικαιωθεί κάποιος μαλάκας που είπε ότι μετά από 100 χρόνια παχειάς μαλακίας η Κρήτη γίνεται ανεξάρτητη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος το πιστεύει ας έρθει να μας πάρει ένα τσιμπούκι.
οι κρητικοι δεν φημιζονται για την εξυπναδα τους.αλλωστε γιαυτο και ψηφιζουν τοσες δεκαετιες Πασοκ! κακο εχουν προσφερει στον τοπο παρα καλο με την στηριξη τους σε τετοιες κυβερνησεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήκυριε Ακρωτηριανακη εχετε ακρωτηριασμενο μυαλο και γραφετε για εντυπωσιασμο και μονο . Δεν εχετε με τιποτε αλλο να ασχοληθήτε; Ελεος πια με τις βλακειες σας
ΑπάντησηΔιαγραφήπρέπει να σας στειρώσουν,μόνο έτσι θα ελεγχτεί η απεριόριστη βλακεία σας. Δεν επιτρέπεται να εξαπλώνεται αυτή η φανατισμένη αρρώστια !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΩΜΑΚΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠ'ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ (ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ) ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ .
ΑΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΟΙ ΣΥΝΤΕΚΝΟΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ ΟΤΑΝ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
Ρέ Θωμά τέτοια λόγια,τέτοια ώρα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ πολύ τσικουδιά πίνεις ή εκτός
από τό πληκτρολόγιο κρατάς...άααλλο.
Αναστάσης.
"Είμαι υπέρ της (προσωρινής)
ΑπάντησηΔιαγραφήανεξαρτητοποίησης της Κρήτης,
αν και μόνο αν αυτή διευκολύνει
τον αγώνα,για την εκδίωξη των στρατιωτικών βάσεων των ΗΠΑ,για
την έξοδο απο το ΝΑΤΟ και την ΕΕ
και όταν ο αγώνας αυτός νικήσει,και στην Κρήτη και στην υπόλοιπη Ελλάδα,κρατική επανένωση.",γράφει
ο σχολιαστης μου :
"17 Ιουλ 2010 3:59:00 μ.μ.".
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΛΗΡΩΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ,
ο γράψας την ανάρτηση,
θωμας Ακρωτηρι-
ανάκης
ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΗΣΥΧΗ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΜΗ ΠΑΣΟΚΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΦΤΑΕΙ ΕΝΑ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ! ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΙΡΑΣ ΑΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ. ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΕΣ "ΔΕΞΙΕΣ" ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΓΙ'ΑΥΤΕΣ ΤΟΥΜΠΕΚΙ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΡΑΝ ΤΟΥΤΟΥ, Η ΚΡΗΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΚΟΙΝΩΣ ΒΛΑΚΑ ΑΘΗΝΑΙΕ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΚΡΗΤΗ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΛΑΔΑΚΙ, ΤΗ ΝΤΟΜΑΤΑ ΠΟΥΜΑΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΠΕΟΣ ΣΤΟ ΚΩΛΟ!
ΝΙΩΣΤΕ ΛΙΓΟ ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ. ΝΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΖΩΑΡΑ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΑΞΙΖΕΙ...
ΖΩΑ... Ε ΖΩΑ....
ΝΔληδες, το μίσος ,η φανατίλα και τα κόμπλεξ σας, σας έχουν αποτελειώσει!....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσασταν που είσασταν, τόχετε προχωρήσει!.... ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΙΑ?
Τόσο αισχροί και προδότες? Τόσο τυφλοί?
Αλλά έτσι φαίνεται και η "ποιότητά" σας, απ' αυτά τα εμετικά που γράφετε, και που κάνετε βέβαια κατά καιρούς, όποτε σας δοθεί η ευκαιρία....
Από τους δοσίλογους και τους ταγματασφαλίτες της κατοχής, στους παρακρατικούς της ΕΡΕ, στους εγολάβους της αντιπαροχής και τη χούντα της δικτατορίας, μέχρι τα λαμόγια τα σεμνά και ταπεινά και τους καταστροφείς της χώρας κατά τα πρόσφατα κατορθώματά σας!...
Αυτοί είσασταν πάντα, και τώρα σας φταίει η ...Κρήτη, γιατί... ψηφίζει ΠΑΣΟΚ. Προδότες.....
Αει στο διάολο πια, κτήνη....
Συμφωνώ με την ανεξαρτησία της Κρήτης αν τηρηθούν οι παρακάτω όροι:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Οι κρητικοί να χρειάζονται βίζα και άδεια παραμονής για να έρθουν στην Ελλάδα.
2) Να φύγουν όλοι οι κρητικοί από τη χώρα και να πάνε πρόσφυγες στο νησί τους.
3) Να πάρουν μαζί τους και την οικογένεια Παπανδρέου που πιστά ψηφίζουν.
4) Να δεχτούμε κατ'εξαίρεση τον ΟΦΗ στην Α' εθνική ελλάδας για να πηγαίνουμε εκδρομή στο Ηράκλειο εμείς οι Ολυμπιακοί και να μπορούμε να φωνάζουμε "έξω οι τσάτσοι του Βαρδινογιάννη"
ΥΓ: Λάδι θα εισάγουμε από Ιταλία, αλλά έχουμε και στη Μεσσηνία, Λακωνία,για τα λοιπά πάλι βρίσκουμε εισαγωγής.
Κατά τα άλλα, ας τρώνε οι Κρητικοί τα λιπαρά τυριά τους, ας βάζουν στον πρωκτό τους τα αγγούρια τους και ας μαστουρώνουν με τα χασίσια τους. Τέλος ας πλουτίζουν κι άλλο το παιδίτου Λαού κο Κουράκη.
ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΑΛΑΚΕΣ
ΠΑΠΑΣ
ΔΕ ΧΡΕΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΟΩΗΦΙΣΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ ΠΑΣΟΚΟ-ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΚΑΙ Η "ΛΕΒΕΝΤΟΓΕΝΝΑ ΠΟΡΝΗ ΤΟΥΣ .
ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗ ΝΤΟΡΑ ΝΑ ΑΓΑΛΙΑΣΕΙ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΥ ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗ(ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ)
..ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ,ΑΜΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΣΕ 3 ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ,ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ, δεν ειναι ολοι οι Κρητικοι το ιδιο, κανενας αγραμματος χασισοκαλλιεργητης θα βγαζει τετοιες μαλακιες μετα απο ατελειωτες ωρες χασισοκαπνισματος. Πειτε του οτι θα καταληξουν και αυτοι σαν την Κυπρο μεσα σε μια μερα. Αλλά ειδατε τη γυφτολαος ειμαστε, μια μαλακια κυκλοφορησε στο ιντερνετ και ειμαστε ετοιμοι να διαλυθουμε απο μονοι μας στο πι και φι.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΕΡ,ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου Θωμα Ακρωτηριανάκη
Ακολουθουν προσωπικες μου απόψεις.
Συνεχίζοντας το πιο πάνω ηλ.δημοσίευμά μου
(= http://press-gr.blogspot.com/2010/07/100.html ), συμπληρώνω με τα εξης.
Είμαι υπέρ της (προσωρινής) ανεξαρτητοποίησης της Κρήτης,αν και μόνο
αν αυτή διευκολύνει τον αγώνα,για την διώξιμο των στρατιωτικών βάσεων
των ΗΠΑ,για την έξοδο απο το ΝΑΤΟ και την ΕΕ και όταν ο αγώνας αυτός
νικήσει,και στην Κρήτη και στην υπόλοιπη Ελλάδα,κρατική επανένωση.
Ομως μπαίνει το καίριο ερώτημα : Η ανεξαρτητοποίηση θα διευκολύνει
αυτον τον αγώνα ;;Το αν θα τον διευκολύνει ή όχι,είναι δύσκολο να το
καταλάβει κανεις,χρειάζεται πολλη και συλλογικη μελέτη.Πάντως των
Κρητικων ο αυθορμητισμος,η αλληλεγγύη, η τάση μη κατάδοσης η σχετικη
υποχώρηση του βενιζελισμου,το ότι π.χ. ο Κρητικος αστυνομικος δεν
μπορει να χτυπήσει τον Κρητικο διαδηλωτη,με το σθένος που θέλει το
σύστημα,και άλλα με κάνουν κάπως να κλίνω υπερ της εκτίμησης ότι τον
διευκολύνει.Αν υπάρξει προσωρινα ανεξάρτητο κράτος Κρήτης,θα είναι
καλύτερα να λέγεται "Πολιτεία Νοτιότατης Ελλάδας" (και μαζι ΚΚΝΕ=
Κομμουνιστικο Κόμμα Νοτιότατης Ελλάδας).
18 Ιουλ 2010 12:02:00 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ .
ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ
ΟΤΙ Ο ΘΩΜΑΚΟΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ .
Καλά, μη χαίρεστε..........
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΖΩΑ ΠΑΣΟΚ σαν τον ακρωτηριασμένο, μαστουρωμένο, σουρωμένο.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
Οι ΠΑΣΟΚτσήδες είναι γνωστοί για το τουμπεκί που βαράνε όποτε ο αρχηγός τους τους σφίξει λίγο τα ζωνάρια.
Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι το ΠΑΣΟΚ είναι στην ουσία ένα ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ κόμμα. Ιδεολογία του είναι η άλωση τού κράτους από την κομματική του ιεραρχία και η δημιουργία σχέσεων συνενοχής με τους ψηφοφόρους του.
Το ΠΑΣΟΚ/ΠΑΚ τής δικτατορίας, με σημερινούς πολιτικούς όρους, κινούνταν ανάμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και στο ΚΚΕ. Μέσα σε 30 χρόνια, το ΠΑΣΟΚ μετακινήθηκε στον χώρο τής νεοφιλελεύθερης τουρμποκαπιταλιστικής δεξιάς χωρίς ίχνος σοσιαλδημοκρατικής ιδεολογίας, πιο δεξιά κι από ΝΔ κι από ΛΑΟΣ. Το φοβερό δεν είναι οι οβιδιακές αυτές μεταμορφώσεις, αλλά το ότι από το 1981 και μετά, το ΠΑΣΟΚ κουβαλάει όπου πηγαίνει το 40%-45% του εκλογικού σώματος, το οποίο το ακολουθεί βρέξει-χιονίσει.
Συνεπώς, ό,τι κι αν λένε για να ξεθυμαίνουν οι διάφοροι ΠΑΣΟΚτσήδες, όταν χρειαστεί συντάσσονται πίσω από τον αρχηγό, όποιος κι αν είναι αυτός. Και όχι μόνο αυτό. Αν ο αρχηγός τους αποφασίσει ότι από αύριο θα πρέπει να κυκλοφορούμε όλοι γυμνοί με μια κουταλιά μαρμελάδα στη μύτη, οι ΠΑΣΟΚτσήδες όχι μόνο θα το κάνουν αγόγγυστα, αλλά θα προσπαθήσουν να μας πείσουν ότι είναι καλό για όλους μας να κάνουμε αυτό που λέει ο αρχηγός τους: είναι οικολογικό, οικονομικό, δεν ξοδευόμαστε για ρούχα, τα οξέα φρούτων τής μαρμελάδας κάνουν καλό στο δέρμα, κλπ.
Γι’αυτό και το ΠΑΣΟΚ θα βγαίνει ΠΑΝΤΑ στην κυβέρνηση αυτής της χώρας, με ελάχιστα διαλείμματα, έτσι για να τηρούνται τα προσχήματα δημοκρατικότητας. Όταν η ΝΔ απογοήτευσε τους ψηφοφόρους της, αυτοί της γύρισαν την πλάτη. Σε 5 χρόνια έχασε το 10%-11% του εκλογικού σώματος, το 25% τής εκλογικής της δύναμης, γιατί οι ψηφοφόροι τής ΝΔ είναι κατά βάση ελεύθεροι άνθρωποι______________
Κάτι τέτοιο δεν θα γίνει ΠΟΤΕ με
το ΠΑΣΟΚ. Eίναι ΖΩΑ ΑΠΟΚΤΗΝΟΜΕΝΑ.
Πασοκο ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘωμα Ακρωτηριανάκη [Image]
Κυκλοφορει, όλο και πιο πολυ.
Είναι αλήθεια ότι έχετε όλα αυτά κ.Δήμαρχε Ηρακλείου;
"Για το λόγο ότι υπάρχουν και καθαροί δημοσιογράφοι στο Ηράκλειο, ψάξαμε και βρήκαμε τα περιουσιακά στοιχεία της οικογένειας Κουράκη των τελευταίων πέντε ετών και... έχουν ενδιαφέρον.
1. ΒΑΝΙΛ ΑΕ 100% (καφέ δωδώνη) αριθμός εταιρίας αε: 602221/70/Β/06/15
2. ΙΔΑΙΟΝ ΑΝΤΡΟΝ ΑΕ 51% (δύο φλοκαφέ σε κοραή και ένα τάλοσ) αριθμός εταιρίας: 65535/70/Β/07/50
3. ΜΠΡΕΝΚΟ ΕΠΕ 100% (μαγαζί με ρούχα στο τάλοσ) αριθμός εταιρίας:177/26/11/08
4. Ένα ακίνητο 420 τετραγωνικών στη ...μάχης κρήτης με αριθμό συμβολαίου 8121-1004
5. Καινούργια διαμερίσματα ένα στο όνομα του γιού 80 τετραγωνικά και ένα στο όνομα της κόρης του 150 τετραγωνικά μεγάλης αξίας στο χάνδακα
6. Αιολικά πάρκα με την ΤΣΑΚΑΛΟΣ ΕΠΕ από το νεαρό του γιο με συνέταιρο τον Γκαγκάτση
Ας μας απαντήσει δημόσια ο δήμαρχος πως τα απέκτησε όλα αυτά ???
με το μισθό του????
Πληροφορίες από το Ηράκλειο λένε οτι υπάρχουν κ άλλα...τα ψάχνουμε και μόλις τα βρούμε θα επανέλθουμε..."
Α! ναι Υπάρχουν εδώ στην κρήτη κάτι τύποι χαμηλής πνευματικής ..... που πιστεύουν και κυκλοφορούν κάτι τέτοια ...ανέκδοτα, που είναι πολύ επικίνδυνα τέτοιες εποχές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ 18 Ιουλ 2010 1:38:00 μ.μ.,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ που απαριθμείς 6 στοιχεία με
επίσημους αριθμούς καταχώρησης,...
...μπορείς να μας πεις την ακριβή
ημερομηνία (μέρα-μήνα-έτος) της
Ορθόδοξης Χριστιανικής βάπτισης
του νυν Πρωθυπουργού μας,και την
ακριβή ενορία του ιερέα ;;;
Διότι είναι σαν κάτι άκρως απόρρητο
(έως άκρως ανύπαρκτο).
Ιμπεριαλιστικες επιδιώξεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου Θωμα Ακρωτηριανάκη
Ακολουθουν προσωπικες μου απόψεις.
Συνεχίζοντας αυτην την ανάρτηση
(= http://press-gr.blogspot.com/2010/07/100.html ) το συμπληρώνω με τα εξης.
Αν ήθελε και τον συνέφερε,θα μπορούσε ο ιμπεριαλισμος,με πολλη διακριτικη
ευχέρεια,να ερμήνευε-παρερμήνευε τα πολύπλοκα σημεία της Συνθήκης και
των συμφωνητικων και να έβγαζε τη νομικη ετυμηγορία ότι υπάρχει αυτος ο
όρος και πρέπει να γίνει αυτο το δημοψήφισμα το 2013,για την ανεξαρτητοποίηση
ή μη της Κρήτης.Ομως δεν το κάνει,διότι μια ανεξάρτητη Κρήτη πιο εύκολα θα
διώξει τις αμερικανικες στρατιωτικες βάσεις,θα καταργήσει το ευρω,θα
αποχωρήσει απο την ΕΕ και το ΝΑΤΟ.
Θα μου προβάλλουν κάποιοι την αντίρρηση ότι αντι για πιο εύκολα,θα είναι
πιο δύσκολα.
Αν αυτη η αντίρρηση είναι σωστη,τότε υπάρχει το ενδεχόμενο να γίνει το 2013
αυτο το δημοψήφισμα.Αν είναι σωστο αυτο που λέω εγω,τότε αυτο το ενδεχόμενο
αποκλείεται απολύτως.
"Ομως δεν το κάνει,διότι μια ανεξάρτητη Κρήτη πιο εύκολα θα
ΑπάντησηΔιαγραφήδιώξει τις αμερικανικες στρατιωτικες βάσεις,θα καταργήσει το ευρω,θα .."
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Η ΓΕΛΟΙΟΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΈΝΗ.
" "Ομως δεν το κάνει,διότι μια ανεξάρτητη Κρήτη πιο εύκολα θα
ΑπάντησηΔιαγραφήδιώξει τις αμερικανικες στρατιωτικες βάσεις,θα καταργήσει το ευρω,θα .."
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Η ΓΕΛΟΙΟΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΈΝΗ.",γράφει
ο "19 Ιουλ 2010 10:01:00 π.μ.".
....................................
Δηλαδή, ο σχολιαστης αυτός βλέπει
να γίνεται δημοψήφισμα το 2013 ;;;
makari na glutwsoume apo ta lamogia tis panw elladas
ΑπάντησηΔιαγραφή