GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η "Παναγία των Παρισίων"... τα κροκοδείλια δάκρυα στην υπηρεσία μαζικής ψύχωσης!

Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας « Ύβριν χρη σβεννύναι μάλλον ή πυρκαϊήν. » Ηράκλειτος , 544-484 π.Χ. ( μετάφραση :...

Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας

«Ύβριν χρη σβεννύναι μάλλον ή πυρκαϊήν.»
Ηράκλειτος, 544-484 π.Χ.
(μετάφραση:...
Προτιμότερο να σβήνεις την υπεροψία παρά την πυρκαγιά.)

Σήμερα μάθαμε όλοι πως η "Παναγία των Παρισίων" αποτελεί το μεγαλύτερο "εθνικό και χριστιανικό" σύμβολο όλων των λαών της Ευρώπης!
Ευρωπαίοι πρωθυπουργοί κι υπουργοί, μαζί κι όλα τα ΜΜΕ επισημαίνουν «Θα ανοικοδομήσουμε την, το παγκόσμιο σύμβολο του χριστιανισμού και θα το ανοικοδομήσουμε όλοι μαζί...».
Φυσικά είναι αδιαμφισβήτητη κι αυτονόητη η αλληλεγγύη όλων προς το γαλλικό λαό, για το πλήγμα ενός δικού τους σύμβολου, που όμως καμία σχέση δεν έχει με "παγκόσμια ή ευρωπαϊκά σύμβολα Χριστιανισμού", μιας κι είναι ένα υπέροχο σύγχρονο μνημείο τέχνης και τουριστικής έλξης.
Γεγονός παραμένει μια σημαντική αποκάλυψη: οι ευρωπαίοι πολιτικοί -που απλώς εξυπηρετούν τα συμφέροντα των τραπεζιτών-, όπως και τα ΜΜΕ έχουν μια τεράστια, θα λέγαμε πρωτοφανή "ευαισθησία" κι απέναντι στην καταστροφή έργων τέχνης.
Πανομοιότυπες δηλώσεις, λες κι αποτελούν αντιγραφή ενός κειμένου που στάλθηκε σ' όλους αυτούς.
Φυσικά δεν απουσιάζει από αυτό το "προσκλητήριο" κάποια κυρία Μυρσίνη Ζορμπά, η υπουργός "πολιτισμού" της κυβέρνησης Τσίπρα, προσφέροντας σ' αυτό τον "αγώνα" αίμα εξαθλιωμένων Ελλήνων πολιτών: «Η Ελλάδα θα στηρίξει την προσπάθεια αποκατάστασης της Παναγίας των Παρισίων»... δηλώνει μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ "Πρακτορείο 104,9 FM".
Τέτοια "αλληλεγγύη" είχαμε να δούμε από την εποχή της ιμπεριαλιστικής επίθεσης εναντίο0ν του Βιετνάμ, τις νίκες του Φιδέλ και του Τσε στην Κούβα...
Ο μεγάλος κριτικός τέχνης της Ιταλίας Vittorio Sgarbi -διατέλεσε και αναπληρωτής υπουργός πολιτισμού- απομυθοποιεί όλους τους ανησυχούντες κι εμπνευστές συνομωσιολογίας: «Ποια τραγωδία; Ιδού γιατί δεν είναι ένα δράμα...
Δεν νομίζω ότι υπάρχει έστω ένας λόγος να κραυγάζουμε τραγωδία: δεν υπάρχουν νεκροί, καμία τρομοκρατική ενέργεια και κανένας λόγος να γίνονται συγκρίσεις με τους δίδυμους πύργους...
Οι λόγοι είναι συνήθεις, αρκούσε να μην γινόταν εργασίες αποκατάστασης...
Το βραχυκύκλωμα ξεκίνησε από τη δομή που κατασκευάστηκε πολύ μετά την καταστροφή της δομής στη διάρκεια της Γαλλικής Επανάστασης...
Πρόκειται για ένα σύγχρονο έργο κι όπως το ανοικοδομούσαν συνεχώς, έτσι θα γίνει και τώρα...
Μπορεί άμεσα να επιδιορθωθεί και ανοικοδομηθεί...».
Επιτέλους ένας ειδικός -κριτικός έργων τέχνης κι από τους καλύτερους- άναψε "φωτιά", που όμως δεν θα βρει την απήχηση, αλλά και την επιστημονική διάσταση στα ΜΜΕ. Η δημοσιογραφική πορνεία περί άλλων τυρβάζει: ότι θέλουν οι τραπεζίτες.
Όλα τα ΜΜΕ -το γελοίο είναι κι όλοι οι ευρωπαίοι υπουργοί πολιτισμού, υποτίθεται γνώστες της τέχνης- μιλούν για την "Παναγία των Παρισίων" που κτίστηκε στο διάστημα (1160 - 1260) και λες πως δεν έχουν πάει σχολείο, αποσιωπούν πως αυτός ο καθεδρικός καταστράφηκε στη διάρκεια της Γαλλικής Επανάστασης -ήταν σύμβολο της μασονίας και του καθολικισμού που συντάχθηκε με τους καταπιεστές του λαού- και ουσιαστικά οικοδομήθηκε το 1859.
Το μεγαλύτερο σύμβολο της Χριστιανικής Ευρώπης... το παγκόσμιο κέντρο του Χριστιανισμού... μας διαλαλούν... Δηλαδή η Αγιά Σοφιά στην Κωνσταντινούπολη (537 μ.Χ.), τι είναι; Τι κάνει η παγκόσμια "ευαίσθητη" κοινότητα (ΟΗΕ, UNESCO, Ευρωπαϊκή Ένωση) για την Αγιά Σοφιά;
Κανένας δεν μιλάει για το επίσημο αίτημα του ιδρύματος, τα απαραίτητα 150 εκατομμύρια ευρώ που έχουν ζητηθεί εδώ και χρόνια για τις αναγκαίες επισκευές συντήρησης του έργου (τα καλώδια της οροφής, εκεί που ανέκυψε η φωτιά, κρέμονται από την πρώτη ημέρα που τοποθετήθηκαν) και που ποτέ δεν έδωσε ο κρατικός προϋπολογισμός. Δηλαδή να μην στέλνει όπλα στους τρομοκράτες το γαλλικό κράτος, να μην πλουτίζει η πολεμική βιομηχανία για να γίνονται έργα συντήρησης;
Ε... τώρα θα πληρώσουν οι λαοί -κι ο ελληνικός λαός-, μαζί με τις προσφορές των σχεδιαστών μόδας που ήδη ανακοίνωσαν τις χορηγίες (Gucci, Saint Laurent, Louis Vuitton κ.α.). Μήπως η κυρία Μυρσίνη Ζορμπά θα τα βάλει από τον προσωπικό της λογαριασμό; Φόροι, φόροι, φόροι, πλεονάσματα, αίμα του ελληνικού λαού.
Η παγκόσμια ψύχωση που τεχνητά κατασκεύασαν ενοχοποιεί και το κίνημα των "κίτρινων γιλέκων", εμφανίζει τον υπάλληλο των Ρότσιλντ Μακρόν ως λυπημένο. Μπορούμε να σκεφθούμε τι θα συμβεί, όχι με ένα εργοστάσιο θρησκευτικού τουρισμού σαν την "Παναγία των Παρισίων", αλλά με έργα αιώνων, όπως ο Παρθενώνας, η Πομπηία, η Βεργίνα, η Βενετία και τόσα άλλα;
Κανένας δεν επιχαίρει γι' αυτό που συνέβη στο Παρίσι.
Κάηκε ένα πανέμορφο έργο για το οποίο εργάστηκαν τόσοι καλλιτέχνες κι αρχιτέκτονες.
Ένα σύμβολο της Γαλλίας.
Αλλά, πάντα μιλάμε για αντικείμενα, πέτρες, τοίχους και μάλιστα του 1859...
Τα τελευταία 3 χρόνια στην Υεμένη, που δέχεται ιμπεριαλιστική επίθεση και μοσχοπουλούν οι Γάλλοι πρόεδροι τα φονικά τους όπλα στη Σαουδική Αραβία, πέθαναν από πείνα 85.000 παιδάκια. Δεν μας είπαν ποτέ τα ΜΜΕ πως απαγορεύουν να σταλεί ανθρωπιστική βοήθεια στην Υεμένη, υπάρχει εμπάργκο όπως κι εναντίον του Ιράν, της Συρίας, της Κούβας, της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κορέας.
Αν προσθέσουμε και τα παιδάκια που δολοφόνησαν οι γαλλικές βόμβες -αλλά κι αμερικάνικες, ιταλικές, γερμανικές...- θα έπρεπε να ζουν με εφιάλτες οι ευρωπαίοι "ηγέτες".
Να δεχθούμε πως τα 85.000 παιδάκια που πέθαναν στην Υεμένη (για να μην προσθέσουμε τα παιδάκια στη Συρία, τη Λιβύη, το Ιράκ κι αλλού) δεν είναι ένα σημαντικό ζήτημα.
Να δεχθούμε πως τα παιδάκια που πεθαίνουν από πείνα κι από τις γαλλικές βόμβες, δεν είναι ίσης αξίας με την "Παναγία των Παρισίων".
Αλλά, είδατε κάπου ανάλογες δηλώσεις πρωθυπουργών υπουργών, δημοσιογράφων, ιερωμένων... για τα 85.000 παιδάκια που πέθαναν από την πείνα στην Υεμένη;
Λοιπόν... για τους "πολιτισμένους" τα παιδάκια στην Υεμένη και παντού όπου πουλάνε τα όπλα τους, δεν υπάρχουν συλλυπητήρια τηλεγραφήματα, δηλώσεις συμπάθειας.
Θέλουν να μας κάνουν ν' αγαπάμε αυτούς που μας δολοφονούν.
Οι διανοούμενοι είναι κι αυτοί ένα όπλο των τραπεζιτών, όπως η δημοσιογραφία κι οι ηγέτες της Ε.Ε.
Για το Μεγάλο Τένος του Χαλεπιού (1090 μ.Χ.), που κατέστρεψαν τα όπλα της "πολιτισμένης" δύσης... προκάλεσε λύπη, το μάθατε από τα ΜΜΕ, ή δηλώσεις υπουργών πολιτισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης;




Δεν είναι ο καθεδρικός ναός της "Παναγίας των Παρισίων"...
Είναι ανεκτίμητα μνημεία Χριστιανοσύνης, αιώνες πριν την "Παναγία των Παρισίων" που κατέστρεψαν οι Νατοϊκές βόμβες στη Γιουγκοσλαβία...

Νινευή Μεσοποταμία (Ιράκ)...
Πριν λίγα χρόνια οι εξοπλισμένοι, εκπαιδευμένοι και χρηματοδοτούμενοι τρομοκράτες-μισθοφόροι κατέστρεφαν παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά της Unesco.
Μνημεία 3.000 χρόνων πριν την πόλη της Ρώμης, όταν δεν υπήρχε Γαλλία και Παρίσι...
Μνημεία 4.000 χρόνων πριν την πόλη του Παρισιού...
Μνημεία 6.000 χρόνων πριν την πόλη του Λονδίνου...
Είδατε, ακούσατε δηλώσεις, έκφραση λύπης για την καταστροφή στη Νινευή, την πρωτεύουσα της Ασσυρίας, των Σελευκιδών του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που υμνούν ο Στράβων από την Αμάσεια Πόντου, ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος, ο Ελληνο-Ρωμαίος μαθηματικός, αστρονόμος, γεωγράφος Κλαύδιος Πτολεμαίος;

Έτσι δεν είδαμε, ακούσαμε για την Παλμύρα... Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς ήταν... [Βλέπε: Yποκρισία: Στην Παλμύρα οι θάνατοι δεν έχουν την ίδια αξία]

Ρωτούσαμε και ρωτάμε: Γιατί πενθεί η Ελλάδα κι η δύση, με την απελευθέρωση της Παλμύρας;

Η Αγία Ζώνη οικοδομήθηκε στη Χόμς (Συρία) το 56 μ.Χ. κι όχι το 1859 της "Παναγίας των Παρισίων".
Εκεί η Θεία Λειτουργία γινόταν στην Αραμαϊκή γλώσσα, τη γλώσσα που μιλούσε ο Ιησούς. Οι μισθοφόροι φονιάδες της "πολιτισμένης" δύσης -και οι Γάλλοι- την κατέστρεψαν.
Δεν καταστράφηκε από έργα συντήρησης...
Το μάθαμε στην "πολιτισμένη" δύση;
Ακούσαμε υπουργούς, πρωθυπουργούς, ιεράρχες πως θα την ανοικοδομήσουν;
Όχι μόνον ο πολιτισμός είναι ταξικός, αλλά κι ο θάνατος...
Η φαιά Πανούκλα του τρόμο-θεάματος στο Παρίσι… Οι έμποροι της ΦΡΙΚΗΣ καταδικάζουν τη ΦΡΙΚΗ που παράγουν και σκηνοθετούν οι ίδιοι…

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση