• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2015

    Η ελληνική δημοσιογραφική πορνεία έχει ονοματεπώνυμο!

    Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας
    www.nikosklitsikas.gr/

    Πριν από λίγη ώρα, ο Ιταλός Γερουσιαστής Fernando Rossi, με ανάρτησή του έθεσε ευθέως -για μια ακόμη φορά- το ρόλο του...
    Συριακού Παρατηρητηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων”:
    Μέσω του ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο Renzi (με τους φόρους των Ιταλών φορολογούμενων πολιτών) χρηματοδοτεί αυτόν τον πράκτορα των Μυστικών Υπηρεσιών και των Αδελφών Μουσουλμάνων, που έχει ως καθήκον την ενίσχυση της σύγκρουσης και την τρομοκρατική δραστηριότητα στη Συρία”.
    Περιέργως, ενώ αυτή η πραγματικότητα και “συζήτηση” για έναν πράκτορα μυστικών υπηρεσιών της δύσης είναι διάχυτη σ' ολόκληρο τον κόσμο, στην Ελλάδα κανένα ΜΜΕ και κανένας δημοσιογράφος, όχι μόνον δεν έχει κάνει καμία αναφορά στο ζήτημα, αλλά οι “ειδήσεις” που διοχετεύει αυτός ο πράκτορας, αποτελούν τη βάση των εγχώριων ΜΜΕ και δημοσιογράφων, για τη Συρία.
    Τι κι αν η πρώτη αποκάλυψη έγινε από τους New York Times, τον Απρίλη του 2013, όπου μάλιστα ο 44χρονος “διευθυντής” του “Παρατηρητηρίου” Rami Abdul Rahman, χαρακτηρίζεται “one man band”.
    Αυτός ο σκοτεινός τύπος, καταδικασμένος σε μικρές ποινές φυλάκισης στη Συρία, για ποινικά αδικήματα, ζει εδώ και δεκαπέντε χρόνια στο πολυτελές σπίτι του στο Coventry, την κοντέα (τσιφλίκι, για να συνεννοούμαστε) West Midlands , στο κέντρο του Ηνωμένου Βασιλείου (Αγγλία, για να συνεννοούμαστε), μπαινοβγαίνει στο υπουργείο των Εξωτερικών της Αγγλίας ως μόνιμος ένοικος του και αποτελεί το ανεξήγητο σημείο αναφοράς στρατιωτικών και πολι8τικών αναλυτών της Ουάσινγκτον, αλλά και του ΟΗΕ!
    Αδιάψευστες οι σχέσεις του με το Κατάρ, τη Σαουδική Αραβία, την Cia, τον  Rifaat Assad, θείο του Bashar Assad που ζει εκτός Συρίας. Ενισχύεται οικονομικά από την Ευρωπαϊκή Ένωση!
    Ποιο είναι το “Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων” του Rami Abdul Rahman, που χρησιμοποιούν σχεδόν όλα τα εγχώρια ΜΜΕ και δημοσιογράφοι, με επικεφαλής το “Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων: το εθνικό ειδησεογραφικό πρακτορείο της Ελλάδας”, που πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος πολίτης;
    Είναι το ίδιο “μέσο” που χρησιμοποιήθηκε για την εισβολή και καταστροφή του Ιράκ, που προετοίμασε την διεθνή κοινή γνώμη για την αναγκαιότητα “επέμβασης”, λόγων των “χημικών όπλων”, με την επωνυμία “Ιρακινό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων”... και που προσφάτως ζήτησε συγνώμη για το έγκλημα ο Τόνυ Μπλέρ.
    Η παράπλευρη φωτογραφία αναφέρεται σε μαζική σφαγή στη Συρία (2013), όπου οι “εξεγερμένοι" Σύροι, δηλαδή οι τζιχαντιστές της Αλ Κάιντα προχώρησαν σε μια γενοκτονία. Κι όμως, όλος ο πλανήτης πίστευε ότι ήταν έργο του Αραβικού στρατού της Συρίας, του “αιμοσταγούς δικτάτορα” πρόεδρου  Bachar Al Assad.
    Κι αυτό γιατί η “πηγή” ήταν το έγκυρο “Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων”, που χωρίς κανείς ν' αναζητήσει το πως και το γιατί έγινε η κυρίαρχη πηγή ενημέρωσης για τα “ανθρώπινα δικαιώματα” στη Συρία, από την έναρξη της “αραβικής άνοιξης” στη χώρα.
    Τώρα, όλοι γνωρίζουν -με εξαίρεση εκείνα τα ελεγχόμενα και χρηματοδοτούμενα με μαύρα δολάρια ΜΜΕ- ότι πρόκειται για μία απλή ηλεκτρονική ιστοσελίδα, με έναν και μοναδικό διαχειριστή-ιδιοκτήτη:  Rami Abdel Rahman, έναν απατεώνα του κοινού ποινικού δικαίου, που όμως χρηματοδοτείται αδρά από την Ευρωπαϊκή Ένωση, την αγγλική κυβέρνηση κι αναζητούνται οι λοιποί “χρηματοδότες”.
    Κι όλα αυτά αποκαλύπτονται και από τους New York Times: Ένα άτομο, κάτοικος Λονδίνου και χρηματοδοτούμενος από την αγγλική κυβέρνηση...
    Κι η αλήθεια ήταν πάντα γνωστή για το “Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων”, του Rami Abdel Rahma, στην υπηρεσία της προπαγάνδας των δυτικών εναντίον της Αραβικής Δημοκρατίας της Συρίας.
    Στον πέμπτο χρόνο σκληρής ιμπεριαλιστικής επίθεσης εναντίον της Συρίας, ένας και μοναδικός προπαγανδιστικός “φορέας”, καθοδηγούμενος από επίσημους δυτικούς κρατικούς φορείς, μονοπωλεί την δήθεν αμερόληπτη ενημέρωση και με προσωπικό ένα μόνο πρόσωπο.
    Κι αυτός ο άνθρωπος, μια απλή ιστοσελίδα, το παρατηρητήριο φάντασμα... χρησιμοποιήθηκε ως έγκυρη πηγή ενημέρωσης από τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους όλου του δυτικού κόσμου, εν γνώση τους ότι είναι ένα προπαγανδιστικό όπλο των ιμπεριαλιστών.
    Σ' αυτό το “παιχνίδι” εισήλθαν κι όλες εκείνες οι “αριστερές” φωνές “αντιρατσιστών”, υπέρμαχων των δήθεν “ανθρωπίνων δικαιωμάτων”, εκείνων των πολιτικών δυνάμεων που σε ευρωπαϊκό επίπεδο έχουν χαρακτηριστεί ως η “ιμπεριαλιστική αριστερά”.
    Πρόκειται για τη λεγόμενη "ανανεωτική" αριστερά και αριστερίστικες "επαναστατικές" οργανώσεις, που είναι ενταγμένες στη στοργική αγκάλη του "επενδυτή-χρηματιστή" Σόρος. Πάνω απ' όλα για την "αριστερά" του Σόρος τα "ανθρώπινα δικαιώματα", τα δικαιώματα των "μεταναστών", τα "δικαιώματα" των γκέι των λεσβιών κι οι υιοθεσίες παιδιών από γκέι ή λεσβίες -εδώ δεν υπάρχουν δικαιώματα στα βρέφη ή τα μικρά παιδιά... δεν χρειάζεται να ερωτηθούν τα παιδιά που θιοθετούν αν θέλουν να έχουν μάνα και πατέρα του ίδιου φύλου. Πρόκειται και για νομοσχέδιο που επεξεργάζεται κι η δική μας "αριστερή" κυβέρνηση Τσίπρα.
    Η δημοσιογραφική πορνεία στην πιο ξευτελισμένη και ξεδιάντροπη αποστολή!
    Δημοσιογράφοι και ΜΜΕ στην υπηρεσία οικονομικών κι ιμπεριαλιστικών συμφερόντων.
    Στην Ελλάδα, την πατρίδα μας (λέξη που σιγά σιγά ποινικοποιείται από την "αριστερά" της νέας τάξης... η πατρίδα ενοχλεί πάρα πολύ τους “εκσυγχρονισμένους ανθρωπιστές”), πρώτος και καλύτερος "χρήστης" του προπαγανδιστικού-πρακτορίστικου "ειδησεογραφικού" υλικού για τη Συρία, το  “Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων: το εθνικό ειδησεογραφικό πρακτορείο της Ελλάδας”, ο επίσημος κρατικός φορές ενημέρωσης, που λειτουργεί πλουσιοπάροχα με χρήματα του χειμαζόμενου Έλληνα πολίτη!
    Όπως ακριβώς και με την παράνομη εισβολή και καταστροφή του Ιράκ -σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο και τις χθεσινές δηλώσεις συγνώμης του αρχιτέκτονα της Ευρωπαϊκής προπαγάνδας Μπλερ-, έτσι, χαρακτηριστικό παράδειγμα, στις 24 Αυγούστου 2013, στην Ελλάδα το κρατικό “Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων”, ενημερώνει την ελληνική κοινή γνώμη:
    Το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (OSDH) ανακοίνωσε σήμερα πως κατέγραψε 322 θανάτους, ανάμεσά τους και 54 παιδιών, που έχασαν τη ζωή τους κοντά στη Δαμασκό στο μέσο της εβδομάδας από "τοξικά αέρια", στη βάση νέων ιατρικών αναφορών.
    Το OSDH κατέγραψε 322 θανάτους, ανάμεσά τους 54 παιδιών, 82 γυναικών και δεκάδων ανταρτών, πλέον των 16 πτωμάτων που δεν έχουν αναγνωριστεί", δήλωσε η μη κυβερνητική οργάνωση, τη στιγμή που η αντιπολίτευση και το καθεστώς αλληλοκατηγορούνται ότι κατέφυγαν στη χρήση χημικών όπλων
    ” - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ!
    Δεν έχουμε απλή δημοσιογραφική πορνεία, αλλά διατεταγμένη υπηρεσία παραπληροφόρησης της ελληνικής κοινής γνώμης, με χρήματα Ελλήνων πολιτών, ώστε να γίνει αποδεκτή η προετοιμαζόμενη εισβολή στη Συρία, η πτώση μιας νόμιμα εκλεγμένης κυβέρνησης κι η εγκατάσταση ενός υπάκουου ξενόδουλου καθεστώτος. Αμέσως ο Ε. Βενιζέλος, τότε υπουργός των Εξωτερικών, βασιλικότερος του βασιλέως, ετοιμάστηκε και ζήτησε την στρατιωτική επέμβαση των παγκόσμιων “δημοκρατικών” δυνάμεων, για τη σωτηρία του λαού της Συρίας.
    Κι αυτή η “πολιτική” του κρατικού ειδησεογραφικού φορέα συνεχίζεται μέχρι σήμερα!
    Ενδεικτικά, το “ΑΠΕ-ΜΠΕ”, στις 17 Σεπτέμβρη, μας “ενημερώνει”:
    "Τουλάχιστον 53 νεκροί στη Συρία από αεροπορικές επιδρομές. Τουλάχιστον 53 άνθρωποι - ανάμεσα τους 15 παιδιά - σκοτώθηκαν από αεροπορικές επιδρομές των συριακών ενόπλων δυνάμεων χθες και σήμερα σε περιοχές του Χαλεπιού που ελέγχουν οι αντάρτες, σύμφωνα με το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων..." - ΑΠΕ.
    Ο κακός, αν και δημοκρατικά εκλεγμένος πρόεδρος, Άσαντ, η κακή -αν και δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση της Συρίας-, δολοφονεί... Αρκεί μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για να διαπιστωθεί η σχέση της μαφιόζικης διαπλοκής του κρατικού ειδησεογραφικού πρακτορείου “ΑΠΕ-ΜΠΕ” και του ΝΑΤΟϊκού πρακτορείου “Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων – OSDH”.
    Και δεν θα είναι έκπληξη, αν το κρατικό “ΑΠΕ-ΜΠΕ” χρηματοδοτεί με συνδρομές την έγκυρη πηγή του  “Συριακού Παρατηρητηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων”, του ποινικού Rami Abdel Rahma...
    Άραγε, μιας και τα ΜΜΕ (θα πρέπει να εξαιρέσουμε τις εφημερίδες "Ριζοσπάστη" και "ΛαΙκό Δρόμο"), είναι στρατευμένα σ' αυτή την "υπόθεση", θα βρεθεί ένας βουλευτής να ζητήσει με Ερώτηση στη Βουλή, αν το ΑΠΕ είναι και "συνδρομητής" του πράκτορα των μυστικών υπηρεσιών Rami Abdel Rahma;
    Κόσμος όμορφος κι αγγελικά πλασμένος...
    Εκείνο που προκαλεί μεγάλη περιέργεια και δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ως άγνοια, είναι πως τα ειδησιογραφικά όργανα της λεγόμενης “αριστεράς” -γιατί να το κρύψουμε, του ΣΥΡΙΖΑ-, πρωτοστατούν από την έναρξη της “αραβικής άνοιξης” ως ΚΑΙ σήμερα, να βομβαρδίζουν τους αναγνώστες, ακροατές ή διαδικτυακούς χρήστες, με την προπαγάνδα του “Συριακού Παρατηρητηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων”.
    Η “Αυγή”, η εφημερίδα της “αριστεράς”, μαζί με το ΑΠΕ κρατούν τα σκήπτρα της δημοσιογραφικής πορνείας και της μαφιόζικης διαπλοκής με το ΝΑΤΟϊκό κατασκεύασμα. Από το ξεκίνημα της “αραβικής άνοιξης” χύνει άφθονο δηλητήριο, υπερασπιζόμενη την χυδαία ιμπεριαλιστική επίθεση εναντίον του λαού της Συρίας.
    Ακόμη και σήμερα, όταν κι ο τελευταίος πολίτης βλέπει τις γεωστρατηγικές αλλαγές στην περιοχή μας, την ήττα της “αραβικής άνοιξης made in USA”, εκεί στην “Αυγή” συνεχίζουν απτόητα.
    Η τελευταία επιχείρηση του “Συριακού Παρατηρητηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων”, έχει συγκεκριμένο στόχο: τις καταστροφές και τις δολοφονίες αθώων πολιτών από τη νόμιμη Ρωσική επέμβαση στη Συρία.
    Έτσι η “Αυγή”, πρώτη με το πηλοφόρι της χυδαίας προπαγάνδας του ΝΑΤΟ:
    Συρία: 370 νεκροί από τους ρωσικούς βομβαρδισμούς... Η αεροπορική εκστρατεία της Ρωσίας στη Συρία έχει κοστίσει 370 ζωές, εκ των οποίων το ένα τρίτο είναι ζωές αμάχων, στις τρεις εβδομάδες της διάρκειάς τους, ανέφερε την Τρίτη το Συριακό Παρατηρητήριο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα...” - "Αυγή"
    Φυσικά, το “left.gr” δεν υστερεί σε τίποτα από την “Αυγή”, στην υπεράσπιση των “μετριοπαθών” φονιάδων, για τον “εκδημοκρατισμό” της Συρίας... και την αδιάκοπη μαφιόζικη σχέση με τον ποινικό μαφιόζο  Rami Abdel Rahma.
    Το ίδιο και το “αριστερό” TVXS του Κούλογλου, πρώην προπαγανδιστή του Γ. Παπανδρέου και σήμερα “ριζοσπάστη αριστερού” ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ. Ενδεικτικά (23 Αυγούστου 2015: “Συρία: Δεκάδες νεκροί από βομβαρδισμό του στρατού του Άσαντ... Τουλάχιστον 50 άνθρωποι ανασύρθηκαν νεκροί από κτίρια που ισοπεδώθηκαν μετά από βομβαρδισμό του Συριακού Στρατού σε περιοχές που ελέγχονται από τους αντικαθεστωτικούς [εδώ διαβάζουμε: φονιάδες αποκεφαλιστές, μισθοφόροι τζιχαντιστές του ισλαμικού κράτους], στην πόλη Ντούμα, βορειοανατολικά της Δαμασκού... Το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ανέφερε πως τα πυκνοκατοικημένα μέρη της περιοχής, όπου ζούσαν τουλάχιστον 250 χιλιάδες πολίτες, χτυπήθηκαν το Σάββατο πιθανότατα από πυραύλους εδάφους εδάφους, ενώ ακολούθησαν αεροπορικές επιδρομές...” - tvxs
    Δεν θα αφήσουμε ασχολίαστο πως το “TVXS” είχε ειδικό ρόλο κι αυτό, στη διαμόρφωση της ελληνικής κοινής γνώμης για στρατιωτική επέμβαση εναντίον της Συρίας, με αφορμή τα δήθεν “χημικά όπλα”:
    Συρία: Αντικαθεστωτικοί καταγγέλλουν «σφαγή με χημικά όπλα»... Η συριακή αντιπολίτευση «Συριακός Εθνικός Συνασπισμός» αναφέρει πως τα θύματα ανέρχονται σε περίπου 1300, ενώ αρχικά είχε κάνει λόγο για περίπου 650 νεκρούς..." - tvxs
    Ο αστικός τύπος δεν χρήζει σχολιασμού, για την εξυπηρέτηση της προπαγάνδας του 4ου Ράιχ, όπως και οι τηλεοπτικοί σταθμοί των εργολάβων δημοσίων έργων, στην πρώτη γραμμή η κρατική ραδιοτηλεόραση ΕΡΤ, που κι αυτή πληρώνει ο Έλληνας πολίτης. Θα κάνουμε μια αναφορά στην “Εφημερίδα των Συντακτών”, που εκπλήσσει η στράτευσή της, ο “έρωτας” της προς το ΝΑΤΟϊκό κατασκεύασμα “Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων”.
    Ενδεικτική αυτής της περίεργης σχέσης, που κρατάει από την αρχή της “αραβικής άνοιξης made in USA”, είναι ο τίτλος, της μόλις στις 21 Οκτώβρη 2015 είδησης, που αφορούσε το ταξίδι συνεργασία του προέδρου Άσαντ με τον Πούτιν στη Μόσχα:
    Η Συρία καίγεται, ο Άσαντ ταξιδεύει... Το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ωστόσο αναφέρει ότι συνολικά 100.000 είναι οι νέοι εκτοπισμένοι, που προσπαθούν να γλυτώσουν από τους βομβαρδισμούς στο Χαλέπι, την Χάμα και την Λατάκια...” - “Εφημερίδα των Συντακτών

    Τι μπορεί να συμβαίνει σε ένα έντυπο με τόσους αξιόλογους δημοσιογράφους;
    Η “αραβική άνοιξη” σταμάτησε στη Συρία. Για τη δύση ήταν το δεύτερο Στάλινγκραντ. Μαζί κατέρρευσε κι η προπαγάνδα μέσα από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ. Ενώ στην υπόθεση Ιράκ και Λιβύη, η δυτική στρατηγική στέφθηκε με επιτυχία, απέτυχε στην προετοιμασία μιας στρατιωτικής επέμβασης στη Συρία. Η τελευταίοι σπασμοί της δύσης, με τη συγκρότηση ενός “αντάρτικου” στη θέση των τζιχαντιστών, έχει ξεγυμνωθεί στα μάτια της κοινής γνώμης. Οι “μετριοπαθείς” αντάρτες που κατασκεύασε η δύση μετά την Ρωσική επέμβαση, δεν θα έχει μέλλον.
    Μαζί κατέρρευσε και το μεγάλο προπαγανδιστικό όπλο της δύσης, που δεν ήταν τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα -όπως στον “πόλεμο της ερήμου”-, αλλά μια ηλεκτρονική ιστοσελίδα κι ένας κοινός ποινικός απατεώνας: “Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων”.
    Ο τρεις φορές καταδικασμένος και φυλακισμένος κοινός ποινικός απατεώνας, τελείωσε και μάλιστα από δημοσιογραφικά έντυπα της ίδιας της δύσης, των ΗΠΑ.
    Στην Ελλάδα που όλες οι κυβερνήσεις της συμμετείχαν σ' αυτό τον πόλεμο εναντίον της Συρίας (εμπάργκο, διακοπή διπλωματικών σχέσεων), θα βρεθούν κάποιοι δημοσιογράφοι που θα ζητήσουν συγνώμη, πως ίσως παγιδεύτηκαν από το περιβόητο “Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων”, ίσως ελλείψει στελεχών και ύλης, περιορίστηκαν σε αναμετάδοση ψευδών ειδήσεων, αισχρής προπαγάνδας και δεν είναι σε λίστες χρηματοδοτούμενων, δεν είναι δημοσιογραφικές πόρνες;
    Ίδωμεν...
    O “διευθυντής” του “Παρατηρητηρίου”, o πράκτορας των δυτικών μυστικών υπηρεσιών Rami Abdul Rahman, στην είσοδο του Αγγλικού ΥΠΕΞ
    Σχετικά: 



    - Ο Ομπάμα “απαντάει” στον Πούτιν... με νέους μισθοφόρους στη Συρία! - Όταν το δάχτυλο έδειχνε το φεγγάρι, ο ηλίθιος κοίταζε το δάχτυλο!
    - Hafez Al Assad: «Τούρκος στρατιώτης σε ελληνικό έδαφος, σημαίνει επίθεση εναντίον της Συρίας»!
    - Τώρα την ορχήστρα διευθύνει ο Πούτιν κι η δύση διαιρεμένη, παραμιλάει...
    - Έφθασε στην Ταρτούς της Συρίας το κινέζικο αεροπλανοφόρο Liaoning C-16, για να ενισχύσει τις επιχειρήσεις της Ρωσίας...
    - Συρία: η δημοσιογραφική πορνεία σε διατεταγμένη Υπηρεσία...
    EKTAKTO! Οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν διακοπή του "προγράμματος" εκπαίδευσης κι εξοπλισμού των "εξεγερμένων" στη Συρία
    - Maria Saadeh: Ο Άσαντ δεν είναι δικτάτορας...

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχολια:

    Item Reviewed: Η ελληνική δημοσιογραφική πορνεία έχει ονοματεπώνυμο! Rating: 5 Reviewed By: press-gr